Johan Gedda

Johan Gedda

Johan Gedda är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Johan Gedda har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Johan Gedda har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 360 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Gedda har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

360 omdömen om Johan Gedda

Sedan starten hos Reco 2014
Sven P
Västra Ängabo

Johan ingav känslan av trygghet och kunskap. Tillmötesgående och förstående. Förväntan om att få en enkel försäljning infriade Johan. Försäljningen har varit enkel, från första kontakten tills att kontraktet skrevs på.

Olof E
Kvarnbacken

Johan Gedda är genuint trevlig och har ett superbra sätt i hur man som kund/säljare blir bemött. Vi kan bara rekommendera Johan till framtida säljare!

Carolin K
Enehagen

Johan Gedda var verkligen fantastisk att arbeta med! Han hade en bred kunskap om marknaden och tog sig tid att förstå våra önskemål. Kommunikationen var tydlig och snabb, vilket gjorde hela försäljningsprocessen smidig och bekymmersfri. Vi kände oss verkligen väl omhändertagna och är nöjda med resultatet. Rekommenderar definitivt!

Johan N
Västra Ängabo

Tryggt och så lätt att ha att göra med. Vi kände att vi var i goda händer hela vägen. Kloka råd och lugn och saklig i ovissa tider. Bästa tänkbara mäklare!

Berndt W
Östra Ängabo

Mycket professionell och saklig med ett personligt och trevligt bemötande. Snabb att ta reda på fakta och lämna svar på våra frågor.

Anita W
Östra Ängabo

Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt, men ändå så det kändes personligt och avslappnat. Johan visade på mycket god kunskap, var tydlig och strukturerad när vi gick igenom kontraktet eller hade frågor. När vi har haft frågor har han kollat upp och gett oss snabba svar. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått vi köpet av Lokegatan 10.

Jens N
Tegelbruket

Mycket informativ och vägledde oss i processen på ett varmt och förstående vis.

Charlotte I
Kristineholm

Inget negativt att säga, trevlig och proffisionell.

Lennart G
Gräfsnäs

En trygg guide genom hela försäljningsprocessen. Kunnig och informativ.

Magnus A
Gräfsnäs

Johan är jätteduktig på fastighetsfrågor och är lätt att ha att göra med.