Robert Larsvik

Robert Larsvik

Robert Larsvik är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Robert Larsvik har varit registrerad mäklare sedan 1995-04. Robert Larsvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 208 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Larsvik har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

208 omdömen om Robert Larsvik

Sedan starten hos Reco 2015
Pontus O
Köpte en tomt med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Anten/degebo/granvattnet

Trevlig och trovärdig, upplever att Robert skötte kommunikationen mellan mig och säljaren bra.

Lena W
Anten/degebo/granvattnet

Robert är en kunnig, lyhörd, trevlig och professionell mäklare. Han har alltid varit lätt att nå och gett snabb återkoppling vid frågor. Vid våra möten har han varit mycket väl förberedd och vi vill varmt rekommendera honom.

Gullbritt K
Anten/degebo/granvattnet

En väldigt trevlig och duktig fastighetsmäklare. En person som jag verkligen kan rekommendera.

Alf C
Anten/degebo/granvattnet

Han är mycket kunnig samt tlllmötesgåend, på alla sätt stort stöd genom hela affären. Ett stort föredöme

Martin A
Tegelbruket

En trygg och lugn mäklare. Rekommenderas.

Elisabeth N
Tegelbruket

Proffsig och uppdaterade mig hela tiden om vad som var på gång.

Clara C
Kavlås

Saklig, förståelse och givmild förklarar Robert och hans arbete.

Lars-Olov O
Noltorp

Kunnig, bra.bemötande. Levde upp till mina förväntningar, jag är mycket nöjd.

Sture R
Lygnared

Robert har på ett mycket bra sätt visat sin långa erfarenhet av köp och försäljning av privatbostäder. Vi fick möjlghet att studera fastigheten vid två tillfällen. Vid sammanträdet med representanten för dödsbodelagarna var Robert mycket informativ om de regler som gäller vid övertagandet av fastigheten. Vi kan utanvidare rekommendera Robert framöver i samband köp och försäljning av privatbostädet. Hälsningar från Sture och Margareta Ranö

Yasmin M
Hemsjö

Vår upplevelse av Robert är att han är en kompetent och seriös fastighetsmäklare med lång och bred erfarenhet av sitt yrke. Väldigt tillmötesgående samtidigt som han ser till att både säljare och köpare är helt införstådda och trygga med köpet/säljandet. Vi har tidigare träffat mäklare som inte har gett det intrycket av kompetens, service och kunskap som man hade trott att alla mäklare ska besitta, det är därför vi är mycket nöjda över att ha haft Robert som vår mäklare i vår köpandeprocess då han uppfyller detta mycket väl. En mäklare jag varmt kan rekommendera.