Robert Larsvik

Robert Larsvik

Robert Larsvik är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Robert Larsvik har varit registrerad mäklare sedan 1995-04. Robert Larsvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.7. Robert Larsvik har haft 30 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 158 Läs vad Robert Larsvik

• Noltorp
    2021-07-06
    Hej Är mycket nöjda m Robert Larsvik Alltid ett trevligt bemötande Har gjort allt och lite till Mer än behövligt för oss Så högsta betyg till honom Mvh Peter o Petra Christoph
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Stadsskogen
    2021-07-06
    Bra kontakt, både via Mail och telefon. Bra och trevligt bemötande och flexibel både med visning och kontraktsskrivningen.
    5 stjärnor ⭐️
    • Hjälmared
    2021-07-01
    Allt har fungerat fantastiskt bra!
  • Göran H
    sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Ödenäs
    2021-05-28
    Som alltid levererar Robert högsta kvalité oavsett hur komplex försäljningen eller köpet är.
    Jag har både sålt och köpt villa, fritidshus och bostadsrätt med hjälp av Robert och är väldigt nöjd.
  • Anders E
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2021-05-20
    Köpte sommartorp med Fastighetsbyrån som mäklare

Fick redan på visningen goda ”vibbar” av Robert, kunnig, trevlig och påläst på fastigheten.
    Bra och snabba återkopplingar när budgivningen börjat.

Har tidigare använt Fastighetsbyrån i Lerum som mäklare och kan även rekommendera Alingsås kontoret

Yvonne o Anders Edlund
    2021-05-12
    Robert skötte försäljningen av min villa till full belåtenhet och på ett utmärkt sätt
    2021-05-06
    Korrekt bemötande utan stress och jäkt.
    2021-05-03
    Försäljning av fastighet . Larsvik har varit professionell och tagit det lugnt med en stressad och någon gång obalanserad säljare. Jag kan rekommendera Larsvik som mäklare.
  • Julia B
    skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    2021-03-23
    Jag och min sambo köpte en villa på landet. Vi fick en bra kontakt med Robert och är mycket nöjda med hur han presenterade huset, var duktig på kontakt samt hur affären avslutades! Han var alltid tillgänglig för frågor och väldigt tillmötesgående gällande allt vi önskade. Rekommenderar honom varmt till de som går i både köp och säljtankar och vi kommer använda oss av honom om det blir aktuellt att sälja i framtiden.
  • Bengt A
    sålde en tomt med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    • Edsås
    2021-02-24
    Vi har sålt två tomter.
    Trevligt o proffesionellt.
    Att tomterna skall säljas, uppdraget har utförts proffsigt.
    Mäklaren har utfört uppdraget på ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda.
    Tack!