Robert Larsvik
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 122 Läs vad Robert Larsvik

• Lars B köpte sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-09

Tuvebo
    Köpt villa. Fantastiskt professionellt bemötande och gedigen kunskap. Robert Larsvik levde upp till alla förväntningar. Kan mer än varmt rekommendera Robert Larsvik och Fastighetsbyrån Alingsås Läs mer
  • Lisa A köpte sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-01-31

Sollebrunn Med Omnejd
    Vi köpte en villa som vi blev introducerade väl och Robert har alltid vart proffesionellt bemötande och trevlig. Läs mer
  • Ana D köpte sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-01-26

Sollebrunn Med Omnejd
    Han var väldigt bemötande och hjälpsam och var jätte duktig på att förklara saker när det gällde huset alla papper och vad man skulle behöva när man köper ett hus. All in all, han kan sitt jobb! Detta är våran första hus som vi köpte och det kan vara lite skrämmande men hela under hela processen vi kännde oss trygga och att vi kunde ställa frågor om vad som helst. Vi är jätte nöjda! Läs mer
  • Patrik R sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-12-20

Hemsjö
    Sålt mitt hus i Hemsjö med hjälp av Robert Larsvik. Mycket noggran och lugn med allt. Svarar fort på meddelande eller efter man sökt honom per telefon. Skulle absolut anlita Robert igen om det behövs igen. Läs mer
  • Anne R sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-12-17

Hemsjö
    Vi Har sålt en villa. Vi har fått den bästa tänkbara hjälp på alla sätt av Robert. Han är tydlig, lugn och tillgänglig vilket ger ett gott förtroende. Han har också gett oss precis rätt vägledning som vi behövt. Läs mer
  • Dödsboet Efter Monika J sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-12-07

Lygnö
    Jag har sålt min mammas villa. Har genom hela processen fått tydlig information och snabb feedback. Robert är mycket kunnig och jag har dom säljare känt mig trygg. Läs mer
  • Richard B köpte sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-12-07

Hemsjö
    Vi köpte en fastighet i Tollered, en villa på 130kvm och möttes, på visningen, av en jordnära, varm och ärlig mysfarbror som var några av de första intrycken vi fick. Vi tyckte även Robert gjorde det bra med att hålla våra förväntningar i schack, genom att berätta innan visningen att det var en del som behövde göras med fastigheten. Vi hade egentligen inga förväntningar alls, men blev positivt överraskade och kära i fastigheten direkt vi kom in, en känsla som förstärktes av Roberts existens.
    Han är även kunnig inom sitt område och omtänksam, man märker att han bryr sig om sina kunder genom att han gör det där "lilla extra", som t.ex när han frågade hur det gick med det planerade frieriet och om vi trivdes i vår nya bostad.

Ett tips till framtiden: Tag reda på vart man kommer upp på vinden, samt mana säljaren att få fram redskap så att man kan komma upp till vinden, kontrollera simsen och stuprännor.

Av alla mäklare vi har träffat genom åren så skulle vi inte tveka en sekund på att välja just Robert Larsvik som vår mäklare vid en eventuell försäljning. Läs mer
  • Anna-karin A sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-12-01

Prästeryd
    Mycket trovärdig engagerad och kunnig fastighetsmäklare! Har både köpt hus och sålt hus med hjälp av honom. Skulle välja honom igen. Läs mer
  • Jonas O sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-11-03

Ingared
    Mkt bra! Har inget att klaga på! Läs mer
  • Bernt S
    Bernt S sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-10-11

Vi tipsades omFastighetsbyrån när vi skulle sälja,det blev Robert Larsvik,man märker direkt att han är kunnig och påläst,man får förtroende för honom när han redogör för allt som har med fastighetsaffären att göra,man vet han fixar det. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg