Robert Larsvik
Registrerad mäklare sedan 1995-04-13
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 132 Läs vad Robert Larsvik

• Lotta H sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-07-06

Jag har sålt en fritidsfastighet. Kan verkligen rekommendera Robert. Professionell i alla lägen. Har gjort ett mycket bra arbete. Läs mer
  • Tomas N sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-27

Tegelbruket
    Sålt ett radhus och köpt ett enplanshus . Varit på ett flertal visningar och alltid blivit bra bemött och fått svar på alla frågor,dom han inte kunde på plats återkopplades snabbt . Allt har gått snabbt och smidigt med både köp och försäljning. Läs mer
  • Pia N sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-27

Tegelbruket
    Sålt radhus och köpt ett enplanshus.Träffats på ett flertal visningar och alltid blivit bra bemött.Har blivit tipsad om hus och tillslut hittade vi rätt.Blev även en smidig försäljning av vårt radhus,eftersom det låg ”på gång.” Läs mer
  • Ann-Charlott E sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-06-14

Tegelbruket
    Vi sålde vår villa på Tegelbruket. Robert var mycket proffsig och effektiv men samtidigt personlig. Vi fick många tips inför försäljningen, han höll olika vägar öppna hur vi skulle agera. Affären genomfördes lätt och smidigt och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Yvonne S sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-05-23

Närsbo
    Robert Larsvik har sålt vårt hus. Är trevlig, kunnig och erfaren. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-04-24

Kullingsberg
    Vi har sålt en villa och har fått mycket gott bemötande av Robert. Mycket god och snabb kommunikation, bra råd och därmed en snabb försäljningsprocessen. Sammanfattningsvis: vi kunde inte haft en bättre mäklare än Robert! Läs mer
  • Thorsten W köpte en tomt med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-04-14

Hej! Vi köpte en tomt med hjälp av Robert. Han var alltid trevlig och hjälpsam och vi känner oss väl omhändertagna. M v h Thorsten Läs mer
  • Tanja W köpte en tomt med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-04-14

Köpt en tomt. Lugn och trygg affär. Läs mer
  • Ida L köpte sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-31

Tegelbruket
    Inför vårt första husköp så fick vi bra respons och bra hjälp med hjälp av Robert! Han var kunnig och visade sig ha god yrkeskompetens vilket gjorde oss lugna i hela processen. Läs mer
  • Anders Ö sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2020-03-30

Tegelbruket
    Har sålt ett hus. Trevligt å proffsigt.
    Hade förväntningar på att han skulle sälja vårt hus på bästa sätt. Å det har han gjort. 👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg