Robert Larsvik
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 99 Läs vad Robert Larsvik

• Anders M sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-03-03

Kavlås
    Sålt vår villa
    Robert har ett bra, personligt och korrekt bemötande. Han är kunnig och förtroendeingivande i sitt sätt att arbete och försökte på bästa sätt lösa försäljningen så att båda parter kände sig nöjda.Vi kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
  • Marita M sålde sitt hus med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-03-01

Kavlås
    Robert sålde vår villa. Fantastiskt bemötande och vi hade fullt förtroende för hans arbete. Jag kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
  • Ulla N sålde sin bostad med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-12-06

Utmärkt bra.betyg för Robert försäljning av mitt hus Läs mer
  • Nina J skrev om Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-10-08

Bra bemötande och kunnig ,saklig återkopplingen bra . Läs mer
  • Bärbel K köpte sin bostad med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-24

tålig ,lugn,vänlig. gav god information om bostaden vi ville köpa. Läs mer
  • Silvia S sålde sin bostad med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-20

Vi är tyskar som salde stor tomt med fritidshus: som utlänningar behövde vi extra hjälp och radgivning för det gäller i Sverige annorlunda regler än i Tsykland vid försäljning.

Robert är jättetrevlig - vi fick hjälp och radgivning med allt (till och med när det fanns ibland lite problem med spraket!) Han förklarade allt för oss, vi fick ringa honom när vi hade nagon fraga.
    Sa vi är jättenöjda med bemötande och hjälp vi fick fran Robert Larsvik - vi vill ge honom stort tack och mycket beröm, vi vill gärna rekommendera honom och önskar honom det bästa Läs mer
  • Johanna H sålde sin bostad med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-16

Sålt ett fritidshus, affären gick oerhört smidigt och jag fick den bästa hjälpen. Mycket professonellt bemötande utan att vara för påstridig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H köpte sin bostad med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-14

Vi köpte Strandängsvägen 14.
    Robert var korrekt i kontakten, hjälpte oss med en extra visning. Den efterföljande dialogen om prisbild mm sköttes bra. Det kändes ansvarsfullt och med stort förtroende för honom.
    Vi tycker att det har gått mycket bra i kontakten med mäklaren och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Stefan B sålde sin bostad med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-13

Skicklig mäklare med stor erfarenhet och gott bemötande mot både säljare och köpare. Med erfarenhet av några tidigare bostadsaffärer vill vi ge Robert högsta betyg. Läs mer
  • Ingemar K köpte sin bostad med hjälp av Robert Larsvik en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-13

Vi har köpt ett radhus.Vi har bara gott att säga om Robert som mäklare. Proffsig. trevlig och mycket seriös. Vi ger honom våra bästa rekomendationer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg