Alla kategorier Mäklare Kronoberg Älmhult Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Älmhult

Fastighetsbyrån Älmhult

Norra Esplanaden 13, 343 30 Älmhult — Visa karta

Välkommen till Älmhult!

Här finner du en ort i växtfas med en rörlig arbetsmarknad och bra företagsklimat. Med närhet till skog och sjöar samt kusten bara en timme bort ligger Älmhult vackert och tillgängligt i södra Småland.

Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan sent 80-tal och Älmhult var då, som nu, en spännande marknad att arbeta på som fastighetsmäklare. Att vi funnits här i många år har gett oss ett starkt nätverk i området och mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden.

Eftersom varje bostadsaffär är unik och vi vill att varje affär ska bli så lyckad som möjligt för båda parter är vi noga med att alltid utgå från dina specifika behov, förutsättningar och önskemål.

Kontakta oss eller kom förbi på kontoret så svarar vi på dina frågor om boende i Älmhult!

Läs vad 171 kunder tycker om Fastighetsbyrån Älmhult

• 2019-04-18

Eva P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi har sålt en villa i Älmhult.
    Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren.
    Och är nöjda! Läs mer
  • 2019-04-09

Birgitte P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi har solgt vores fritidshus i Virestad gennem Fastighetsbyrån med Therese Bjørkheim.
    Vi har været meget, meget tilfredse med Therese som mægler.
    Therese har været meget effektiv, og har kontaktet os ofte med informationer om, hvordan interessen for huset var. Og hun svarede hurtigt, når vi skrev til hende.
    Da der var interesserede køber, gik handlen meget hurtigt, så den kunne afsluttes på en god måde for både os som sælgere og købere.
    Vi vil til enhver tid, anbefale fastighetsbyrån til familie og venner, hvis de overvejer at handle hus i Sverige.
    Stor, stor ros til Therese, hun er en kompetent og dygtig mægler.
    Venlig hilsen
    Birgi Pollas Läs mer
  • 2019-04-08

Petra L skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Mäklarna på Fastighetsbyrån i Älmhult är väldigt personliga, hjälpsamma och professionella.
    Tillmötesgående, informativa och oavsett om du är köpare eller säljare, känns det som de är där, enkom för dig och ditt bästa. Läs mer
  • 2019-04-01

Luong D skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi köpte en bostadsrätt. Till den tidigare möten då hade vi fått en tidsbokad hos mäklare. Det kändes ganska bra där hos mäklaren och det hade uppstått lite svårighet med att kontakta med besiktningsman. Annars är det bra!! Läs mer
  • 2019-03-25

Fredrik K skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Seriös, mycket trovärdig och gör allt för att både köpare och säljare vinner. Läs mer
  • 2019-03-25

Andreas M skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Sålde villa
    Bemött mycket professionellt och omhändertagande.
    Mäklaren kunde besvara alla frågor jag hade och tig sig tid att göra det. Läs mer
  • 2019-03-09

Jakob S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag fick uppleva kanonservice från Fastighetsbyrån i Älmhult! Läs mer
  • 2019-03-07

Gustav F skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi har sålt vår villa och mäklaren har gjort ett strålande jobb från start till mål! Läs mer
  • 2019-03-03

Eva K skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Sålt en villa
    Blivit mycket bra bemött och allt har fungerat jättebra.
    Mycket bra kommunikation och återkoppling hela vägen. Läs mer
  • 2019-03-03

Lars K skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi har sålt en villa och allt har skötts proffesionellt hela tiden. Läs mer
  • 2019-02-25

Ros-Marie Jansen A skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har blivit mycket väl bemött och allt har fungerat
    helt smärtfritt.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Shilpa V

2019-02-23

Shilpa V skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    I Was extremely happy with the service.

Regards shilpa Läs mer
  • 2019-02-21

Jan-Åke A skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    proffisionellt bemötande stor kunskap Läs mer
  • 2019-02-21

Alexandra d skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Nothing but excellent service. Therese was an outstanding agent who was super friendly and flexible. I appreciated the transparency about the house and its condition, and what work would be required in the future. The buying process was also great. Therese took us through all the documents and translated them into English for us, which was super helpful. She was constantly in touch with us about the moving date, and even managed to get it moved forward by 2 months. On the day of the handover, all the municipal application documents had been organised for us and we even received a small welcoming gift. Läs mer
  • 2019-02-19

Kenneth J skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Sålt en villa. Blivit mycket bra bemött. Mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Helen B

2019-02-14

Helen B skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har blivit bemött på ett professionellt sätt, som både säljare o köpare under samma tid
    Var det svårt att veta vem mäklaren företrädde eftersom det var samma person , som första köpare var det svårt att veta om man gjorde rätt, som säljare fick man mer råd Läs mer
  • Seyyed S

2019-02-11

Seyyed S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bought a 70 m2 apartment in Almhult.
    I like the place and I'm satisfied with the service I received; however, the information regarding repairs and renovation should have been more clear from the beginning.
    Thank you. Läs mer
  • Claudia G

2019-01-25

Claudia G skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    My husband and I have recently bought a house with Johan's help. We met him over a year ago, when we started to view houses. He has always been nice and patient with us, and he answered all our questions. Johan is a true proffessional agent, who does more than the job description requires, just to see everyone happy. We are very pleased that we had the chance to work with him, and we are grateful for his advice and help.

All the best from us! Läs mer
  • Stefan S

2019-01-12

Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Snabba, tillgängliga och trevliga ! Läs mer
  • 2019-01-11

Gabriel M skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bra bemött och trevlig personal! Köpte en lägenhet och har nu bosatt mig i Älmhult Läs mer
  • 2019-01-04

David W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Köp av villa. Överlag bra bemötande, dock tog det lång tid att få fram info ang radon-test, det väntades till sista sekunden innan vi fick filen. Läs mer
  • 2018-11-20

Jörgen B skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    bemötande och kommunikation har varit bra hela vägen och jag tycker att vi utan tvekan fått värde för pengarna! Läs mer
  • 2018-11-19

Annika H skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi fick ett mycket tryggt och professionellt bemötande av mäklaren Johan som sålde vårt hus i Älmhult Läs mer
  • 2018-11-12

Jonas L skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har sållt en villa
    +Och fått ett jätte fint bemötande av mäklaren.
    +Fina bilder och prospect.
    -Men engamanget för att få ut så mycket som möjligt kändes inte riktigt okej.
    Utan att intresset för att bara sälja var mer och få ett avslut.

Summan är att nästa gång gjör jag jobbet själv och har ingen att putta skulden på. Läs mer
  • 2018-11-12

Kabyik P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bought an apartment. Have got help throughout the process. Will recommend the service in Älmhult. Läs mer
  • 2018-11-10

Christina Å skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Köpt ny bostadsrätt. Blev väl bemött. Fick flera gånger ringa byggbolaget för att mäklaren inte var tillräckligt informerad. Läs mer
  • Christer J

2018-11-10

Christer J skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Köpt bostadsrätt i Hagabo, Älmhult.

Samtliga kontakter med Fastighetsbyrån i Älmhult under resans gång har varit till full belåtenhet. Johan H och hans medarbetare har tagit sig tid och snabbt fixat svar på de frågor vi haft samtidigt som de möten vi haft hållits under mycket trevliga, gemytliga och professionella former. Läs mer
  • Lena H

2018-10-31

Lena H skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi har sålt ett hus. Vi är mycket nöjda med vår mäklare. Vi har aldrig sålt någon bostad innan men hon skötte allt på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2018-10-17

Anton I skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har köpt en bostadsrätt, en nyproduktion i området Hagabo i Älmhult. Jag fick från första stund en proffsig och hjälpsam mäklare i form av Johan. Han tog sig tiden till att berätta om processen, bostaden och hela området. Oerhört hjälpsam i alla frågor. Rekommenderar Fastighetsbyrån i Älmhult till alla. Läs mer
  • 2018-10-14

Anders M skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    ............................................................... Läs mer
  • 2018-10-08

Carina A skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bra information vid första träffen och under försäljning. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2018-10-05

Christoffer T skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Har sålt en villa och köpt en ny villa på landet. Mäklaren var kanon på alla vis. Allt var kanon Läs mer
  • 2018-10-04

Ahmed H skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har köpt ett hus 🏡.
    mäklare är underbart.
    Vi är mycket trivs i våra huset. Läs mer
  • 2018-10-04

Robert W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Proffesionellt effektivt utfört arbete och är alltid samarbetsvilliga för att ge bästa vägledning genom köp- och säljprocessen. Läs mer
  • 2018-10-03

Gabriella P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi har sålt villa. Mäklaren var väldigt nonchalant. Återkom inte i tid och när vi kontaktade honom. Vi förväntade oss att han skulle coacha oss och komma med tips. Han tyckte vi skulle ta första bud. Så blev det ej. När vi väl hittade köparen (genom mäklaren iofs), ville han vi skulle ta första bud. Vi trissade upp priset själva. Läs mer
  • 2018-09-14

Nina Elisabet O skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Byrån i Älmhult är väl värd att rekomenderas. Läs mer
  • 2018-06-12

Fritz W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Känns tryggt att med dom att göra. Läs mer
  • 2018-05-15

Björn E skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Köpt en lägenhet. Är nöjd med bemötandet och känner mig trygga med Johan som min mäklare! Läs mer
  • 2018-05-15

Roger L skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Johan har bra koll på Älmhult med omnej trevlig
    kunnig skuller kunna rekomomdera honom Läs mer
  • 2018-05-03

Kjell S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Allt gick snabbt och smidigt från början till kontraktskrivning. Läs mer
    Johan H gillar detta
  • 2017-07-14

Linda F skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    49.000 kr fast pris för att anlita mäklaren. Dessutom fick vi själva betala 1.000 kr för annons på hemnet vilket kändes som att det kunde ingå i det höga priset. Annars upplevde vi det positivt:

- Bra service
    - Bra fotograf/fina bilder
    - Snabb återkoppling
    - Hela försäljningen gick snabbt och smidigt
    - Bra information och genomgång

Vi hade antagligen anlitat Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • 2017-06-09

Stig Åke J skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2016-10-05

Ann-sofi S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Ett mycket bra bemötande och informerade oss om allt som hände under budgivningen och lyssnade på våra önskemål under affärens gång. Läs mer
  • 2016-10-04

Gun-britt E skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bra och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2016-10-03

Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bra bemötande, men upplevdes delvis lite okunnig angående objektet. Läs mer
  • 2016-10-02

Maria-sofia F skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Har varit i kontakt med Johan ett flertal ggr och varje gång har jag varit väldigt nöjd!
    Johan är oerhört professionell i sin yrkesroll, lugn, tillmötesgående, tydlig, förstående, lyhörd och bemötande som får varje kund att känna sig väldigt prioriterad och trygg! Läs mer
  • 2016-09-30

Wei W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    patient and willing to explain for the process and details during the process, due to I do not understand Swedish. Really appreciated for the help. Läs mer
  • 2016-09-30

Ulrika W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Inte så proaktiv eller hjälpsam I sökprocessen, men när själva valet var gjort var det en utmärkt hantering. Läs mer
  • 2016-09-29

Gavril M skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Super nöjd med mäklaren Johan Hesselstedt
    Bra bemötande o fint hanterat o mycket bra professionell hantering av en husköp Läs mer
  • 2016-09-29

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi hade en bra kontakt med Johan under hela processen och upplevde ett mycket trevligt bemötande. Han var snabb i de lägen i processen då det gällde att vara det. Sammanfattningsvis är han mycket skicklig och vi uppfattar honom som pålitlig och kunnig, vilket har varit viktigt för oss genom hela processen. Läs mer

Norra Esplanaden 13, 343 30 Älmhult