Alla kategorier Mäklare Kronoberg Älmhult Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Älmhult

Fastighetsbyrån Älmhult

Norra Esplanaden 13, 343 30 Älmhult — Visa karta

Välkommen till Älmhult!

Här finner du en ort i växtfas med en rörlig arbetsmarknad och bra företagsklimat. Med närhet till skog och sjöar samt kusten bara en timme bort ligger Älmhult vackert och tillgängligt i södra Småland.

Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan sent 80-tal och Älmhult var då, som nu, en spännande marknad att arbeta på som fastighetsmäklare. Att vi funnits här i många år har gett oss ett starkt nätverk i området och mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden.

Eftersom varje bostadsaffär är unik och vi vill att varje affär ska bli så lyckad som möjligt för båda parter är vi noga med att alltid utgå från dina specifika behov, förutsättningar och önskemål.

Kontakta oss eller kom förbi på kontoret så svarar vi på dina frågor om boende i Älmhult!

Läs vad 150 kunder tycker om Fastighetsbyrån Älmhult

• Jörgen B skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    bemötande och kommunikation har varit bra hela vägen och jag tycker att vi utan tvekan fått värde för pengarna! Läs mer
  • Annika H skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi fick ett mycket tryggt och professionellt bemötande av mäklaren Johan som sålde vårt hus i Älmhult Läs mer
  • Jonas L skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har sållt en villa
    +Och fått ett jätte fint bemötande av mäklaren.
    +Fina bilder och prospect.
    -Men engamanget för att få ut så mycket som möjligt kändes inte riktigt okej.
    Utan att intresset för att bara sälja var mer och få ett avslut.

Summan är att nästa gång gjör jag jobbet själv och har ingen att putta skulden på. Läs mer
  • Kabyik P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bought an apartment. Have got help throughout the process. Will recommend the service in Älmhult. Läs mer
  • Christina Å skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Köpt ny bostadsrätt. Blev väl bemött. Fick flera gånger ringa byggbolaget för att mäklaren inte var tillräckligt informerad. Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Köpt bostadsrätt i Hagabo, Älmhult.

Samtliga kontakter med Fastighetsbyrån i Älmhult under resans gång har varit till full belåtenhet. Johan H och hans medarbetare har tagit sig tid och snabbt fixat svar på de frågor vi haft samtidigt som de möten vi haft hållits under mycket trevliga, gemytliga och professionella former. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi har sålt ett hus. Vi är mycket nöjda med vår mäklare. Vi har aldrig sålt någon bostad innan men hon skötte allt på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Anton I skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har köpt en bostadsrätt, en nyproduktion i området Hagabo i Älmhult. Jag fick från första stund en proffsig och hjälpsam mäklare i form av Johan. Han tog sig tiden till att berätta om processen, bostaden och hela området. Oerhört hjälpsam i alla frågor. Rekommenderar Fastighetsbyrån i Älmhult till alla. Läs mer
  • Anders M skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    ............................................................... Läs mer
  • Carina A skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bra information vid första träffen och under försäljning. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Christoffer T skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Har sålt en villa och köpt en ny villa på landet. Mäklaren var kanon på alla vis. Allt var kanon Läs mer
  • Ahmed H skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har köpt ett hus 🏡.
    mäklare är underbart.
    Vi är mycket trivs i våra huset. Läs mer
  • Robert W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Proffesionellt effektivt utfört arbete och är alltid samarbetsvilliga för att ge bästa vägledning genom köp- och säljprocessen. Läs mer
  • Gabriella P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi har sålt villa. Mäklaren var väldigt nonchalant. Återkom inte i tid och när vi kontaktade honom. Vi förväntade oss att han skulle coacha oss och komma med tips. Han tyckte vi skulle ta första bud. Så blev det ej. När vi väl hittade köparen (genom mäklaren iofs), ville han vi skulle ta första bud. Vi trissade upp priset själva. Läs mer
  • Nina Elisabet O skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Byrån i Älmhult är väl värd att rekomenderas. Läs mer
  • Fritz W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Känns tryggt att med dom att göra. Läs mer
  • Björn E skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Köpt en lägenhet. Är nöjd med bemötandet och känner mig trygga med Johan som min mäklare! Läs mer
  • Roger L skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Johan har bra koll på Älmhult med omnej trevlig
    kunnig skuller kunna rekomomdera honom Läs mer
  • Kjell S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Allt gick snabbt och smidigt från början till kontraktskrivning. Läs mer
  • Linda F skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    49.000 kr fast pris för att anlita mäklaren. Dessutom fick vi själva betala 1.000 kr för annons på hemnet vilket kändes som att det kunde ingå i det höga priset. Annars upplevde vi det positivt:

- Bra service
    - Bra fotograf/fina bilder
    - Snabb återkoppling
    - Hela försäljningen gick snabbt och smidigt
    - Bra information och genomgång

Vi hade antagligen anlitat Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • Stig Åke J skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Ann-sofi S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Ett mycket bra bemötande och informerade oss om allt som hände under budgivningen och lyssnade på våra önskemål under affärens gång. Läs mer
  • Gun-britt E skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bra och professionellt bemötande! Läs mer
  • Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bra bemötande, men upplevdes delvis lite okunnig angående objektet. Läs mer
  • Maria-sofia F skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Har varit i kontakt med Johan ett flertal ggr och varje gång har jag varit väldigt nöjd!
    Johan är oerhört professionell i sin yrkesroll, lugn, tillmötesgående, tydlig, förstående, lyhörd och bemötande som får varje kund att känna sig väldigt prioriterad och trygg! Läs mer
  • Wei W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    patient and willing to explain for the process and details during the process, due to I do not understand Swedish. Really appreciated for the help. Läs mer
  • Ulrika W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Inte så proaktiv eller hjälpsam I sökprocessen, men när själva valet var gjort var det en utmärkt hantering. Läs mer
  • Gavril M skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Super nöjd med mäklaren Johan Hesselstedt
    Bra bemötande o fint hanterat o mycket bra professionell hantering av en husköp Läs mer
  • Anna S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Vi hade en bra kontakt med Johan under hela processen och upplevde ett mycket trevligt bemötande. Han var snabb i de lägen i processen då det gällde att vara det. Sammanfattningsvis är han mycket skicklig och vi uppfattar honom som pålitlig och kunnig, vilket har varit viktigt för oss genom hela processen. Läs mer
  • Monica P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    trevlig inte påträngande vi kände oss delaktiga i besluten. har ingen erfarenhet innan av mäklare, men tycker hanna gjort ett jättebra jobb. Läs mer
  • Robert W skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Johan Hesselstedt har utfört sina uppdrag på ett utomordentligt sett. Han har hållt både säljare och köpare underrättade under hela köp processen och inte lämnat några som helst utrymme för missförstånd eller ej införlivade förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Johan Hesselstedt för er som önskar en smidig affär på kundens vilkor. Läs mer
  • Poonam S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Han är duktig och nåbar när han behövdes. Läs mer
  • Rajender M skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Johan is a wonderful person. He explains in a very good manner about all the queries regarding the property. His response is very quick for the emails or phone calls. He showed the same response for my queries, even days & months after the property sale is completed. I recommend this person to be contacted for anyone who has interest to buy property. Läs mer
  • Kristin P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Proffsig, ärlig, rak och serviceinriktad! Läs mer
  • Marita J skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Fick signaler om att mitt ställe var lättsålt. Stämde inte. Skrev så småningom på ett kontrakt med klausul att köparen skulle få sitt sålt inom 3månader. Där sa oxå Hanna att det skulle vara lättsålt. Vilket heller inte stämde. Ca 3 dagar innan kontraktet annullerats såldes villan. Det blev väldigt thigt för mej att ordna flytten. Kan inte påstå att mäklaren har gjort ett speciellt gott intryck på mej. Läs mer
  • Maria B skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Trevligt och proffesionellt möte.
    Snabb med svar. Läs mer
  • Shiva T skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Johan was a thorough professional with some personal touch. In short, he knows how to make your buying experience as easy and pleasant as possible. Läs mer
  • Niclas V skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bra bemötande och professionellt förhållningssätt. Läs mer
  • Tomas O skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Flexibel, tydlig, hjälpsam, lösningsfokuserad.......... Läs mer
  • Gunbritt P skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Mycket trevlig och proffsig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Christin E skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    duktig, hängiven, trevlig, hjälpsam, Läs mer
  • Anders H skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Bemötandet var professionellt. Läs mer
  • Henric S skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Proffesionellt bemötande som ingav en trygghetskänsla för oss i den enskilt största investering, samt försäljning, som vi genomfört. Som mäklare fanns hon tillgänglig när helst vi hade frågor och besvarade dessa utan problem. Läs mer
  • Julia F skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
  • Petra F skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Johan är den mest fantastiska fastighetsmäklare jag någonsin mött. Han värnar om köparen och dess intresse, ger tid och betänkelse för mig som kund och är fullständigt närvarande och får en att känna sig som den viktigaste kunden någonsin på ett väldigt förtroendeingivande sätt. Genuintbtrevligvdesdutom. En unik personlighet i en annars inte så trevlig bransch. Tack Johan! Läs mer
  • David L skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Jag har fått ett bra bemötande hela tiden och han levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Mikaela G skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Trevlig, tydlig och väldigt hjälpsam. Svarar ärligt och rakt på alla frågor. Läs mer
  • Atle B
    Atle B skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Nöjd med allt! 30 tecken 123456789 Läs mer
  • Rickard J skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Allt var bra, inget att anmärka på Läs mer
  • Tobias J skrev om Fastighetsbyrån Älmhult
    Proffesionellt och smidigt. Trevliga att anlita. Läs mer