Alla kategorier Mäklare Norrbotten Älvsbyn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Älvsbyn

Fastighetsbyrån Älvsbyn

Hantverkargatan 2, 942 31 Älvsbyn — Visa karta

Välkommen till Älvsbyn - Norrbottens pärla!

Här har Fastighetsbyrån funnits sedan 1982 och vi är det enda företag på orten som erbjudit en komplett mäklartjänst under längre tid, något vi känner oss stolta över. Under årens lopp har vi lärt känna bostadsmarknaden och våra kunder väl. Vår ambition är att tänka långsiktigt och vara fortsatt närvarande på Älvsbyns bostadsmarknad i framtiden!

Vi förmedlar främst villor, bostadsrätter och fritidshus. Kontakta oss för att få en fri värdering av din bostad eller ställa frågor om ditt nuvarande eller framtida boende. Välkommen!

Läs vad 9 kunder tycker om Fastighetsbyrån Älvsbyn

• Fredrik D skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    Köpt ett hus och mäklaren bemötte mej vänligt och var väldigt bra insyn i objektet. Läs mer
  • Maths G
    Maths G skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    sålt hus.... proffersionellt utförande Läs mer
  • Gösta Ö skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    Jag har köpt ett hus.
    Jag har sålt ett hus.
    Jag är helt nöjd med mäklaren och hans arbete med köpet och försäljningen.
    Jag kan rekommendera Swedbank fastighet i Älvsbyn om jag köper fastighet i Älvsbyn så kommer jag att anlita Erik på Swedbank Fastighet.
    Mvh Gösta Läs mer
  • Yngve T skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    Ställde upp när det blev problem trots att han hade semester , 👍 Läs mer
  • Karl-Gustaf A skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    sålt fritidshus i Muskus, hittade en fantastisk mäklare som vid första besöket gav oss ett stort förtroende, han var lugn, trevlig mycket kunnig och saklig, Han levde upp till våra förväntningar till 100%. Mvh Karl-Gustaf Andersson via/ Karin Nilsson sambo Läs mer
  • Pär J skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    Vi fick bra och professionellt bemötande av vår mäklare. Läs mer
  • Annika K skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    Ett hus i Vidsel
    Ett utomordentligt bemötande
    Proffsigt och trevligt
    En bra upplevelse på alla sätt och vis, jag är 100% nöjd. Läs mer
  • Runo Å skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    Bra service och samarbete i samband med både köp och sälj av vårt hus. Kunniga , kompetenta och trevliga gör att jag ger Anna och Börje hela 5 st badbollar :)

Runo Å Läs mer
  • Marie R skrev om Fastighetsbyrån Älvsbyn
    Nöjd med allt, från start till slut. Läs mer

Hantverkargatan 2, 942 31 Älvsbyn