Blev mycket positivt bemött av mäklaren som gav ett ärligt och bra intryck. Handlingskraftig och kvicktänkt mäklare. MVG!
Fastighetsbyrån Älvsbyn
Om företaget
Välkommen till Älvsbyn - Norrbottens pärla! Här har Fastighetsbyrån funnits sedan 1982 och vi är det enda företag på orten som erbjudit en komplett mäklartjänst under längre tid, något vi känner oss stolta över. Under årens lopp har vi lärt känna bostadsmarknaden och våra kunder väl. Vår ambition är att tänka långsiktigt och...
173 omdömen om Fastighetsbyrån Älvsbyn
Sedan starten hos Reco 2013
Snabb och bra handläggning. Proffesionellt bemötande av mäklare Anna Olofsson
Anna Olofsson är otroligt trevlig, kunnig och snabb med att förmedla vårt köp av lägenheten. Rekommenderar Anna och fastighetsbyrån i Älvsbyn. Hälsningar Mats och Annika
Klar och bra information om objekt. God kännedom om området. Smidig hantering av kontraktskrivning och överlämnande.
Annas fantastiska inställning som förverkligade affären, lyhörd och tillmötesgående under hela affären
Min mäklare är en påläst, vänlig och har full fokus på både objektet och mig som säljare Jag är väldigt nöjd med henne, och ger henne mina bästa rekommendation ❤️
Anna har varit trevlig, tillmötesgående och hon är perfekt för sitt uppdrag.
Bästa mäklaren i stan, vi är supernöjda
fantastiskt bemötande och inlevelse i affären,
Proffsigt bemötande och ett hjärta av guld💛
De som jobbar i fastighetsbyrån Älvsbyn är väldigt engagerade i ditt som de gör. Jag upplevde mig bra bemött och väl informerad.
Supertrevligt bemötande! Inkännande och pedagogisk. Inga frågor känns dumma!
Väldigt bra upplevelse. Bästa mäklaren. Proffsig, tydlig, socialt kompetent, glad och trevlig.
Kan inte bli nöjdare! Jättebra kontakt och vägledning från mäklaren med regelbundna uppdateringar via sms. Bara ++++
Trevligt och tryggt! Bra kommunikation och tydlig information.
Gott bemötande, hjälpsamma och effektiva. Anna och Anna är så bra att ha att göra med.
Professionellt bemötande. Allt har gott supersnabbt och smidigt. Bra information och hjälp
Kanon. Lätt att få tag på. Otroligt trevligt bemötande och kunnig. Min mäklare fick mig att känna mig trygg och bekväm med mitt första husköpet. Kan verkligen rekommendera dom
Bra bemötande. Mycket pedagogiskt för nån som inte hade koll på husköp sedan tidigare. Trevliga att ha och göra med. Snabba svar och kunniga
Anna har gjort försäljningen så smidig!Tydlighet och ärlighet är hennes två styrkor!Jag är så nöjd med Anna på alla plan och kan varmt rekommendera henna till alla Hälsningar Åsa
Fantastiskt bemötande samt en jättebra genomgång av kontraktet. Mäklaren vad väldigt kunnig och hade känsla för vad vi var ute efter.
Försäljningen gick mycket snabbare och smidigare än vad jag förväntat mig tack vare en framsynt och engagerad mäklare! Huset såldes innan det kom ut på annons för allmänheten och till ett pris högre än utgångspriset.
Hjälpsamma och gör ett seriöst intryck.
Väldigt lyhörd å kunnig mäklare! Hade svar på alla våra frågor å hade mycket bra tips.
Svårt att ge betyg då jag endast sökt hyreslägenheter. Har inte fått någon.
Trevligt och hjälpsamt Personal, är jätte nöjd. Tack så mycket
Mycket profsigt husförsäljningsföreta.man känner sig trygg när man anlitar dom.
Har inget negativt o säga trevliga o bra kund bemötande 😄
Som alltid är allt fantastiskt
Helt otroligt lätt å få hjälp av kunnigt folk ! Så nöjd är vi hoppas alla har samma tur som vi med Fastighetsbyrån i Älvsbyn. Kjelle o Rosie
Proffsigt bemötande. Mäklaren var saklig, lugn och metodisk. Kändes tryggt. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Älvsbyn och kan varmt rekommendera dom.
Bra, neutralt bemötande. Bra genomgång och bra på att kunna svara på frågor.
Jättebra, trevliga, håller en uppdaterad i försäljningen.
Är mer än nöjd, Anna Olofsson har gjort ett toppen jobb, som fastighetsmäklare, fick huset sålt på två dagar, det säger allt om hennes intresse och driv för sitt jobb.
Trevlig och underbart bemötande samt duktig personal. Bra kontakt och lyssnar och förklarar väldigt bra. Helt underbara.
Proffsigt, vänligt och omtänksamt.
Professionella och ödmjuka, vi blev fint bemötta av samtliga på Fastighetsbyrån i Älvsbyn. Vi litade på Annas fleråriga kompetens, fick löpande rådgivning och hon peppade när det gick lite trögt i försäljningen. Att sälja och köpa hus är ett stort steg i livet och som en vanlig lekman var det för oss viktigt att få hjälp i alla delar, så allt skulle gå rätt till. Stort Tack till Anna för all din hjälp med husförsäljningen som i sig kommer öka vår familjs livskvalitet. Vi är tacksamma.
Har fått mycket bra hjälp med mitt husköp.
Tycker dom gjorde ett bra jobb å gjorde så vi kunde sälja huset.😊
Stort engagemang, bra stöttning och mäklare som verkligen brydde sig. Både gällande stora som små problem. Stor tillit till mäklarna som gjort ett föredömligt jobb!
Proffesionellt och varma. Lyssnar på kunden. Gör ett bra jobb.
Very friendly, knowledgeable and responds fast.
Proffesionellt och väldigt tillmötesgående
Bra bemötande, väl förberedd
Jag tyckte att mäklaren gav ett snorkigt bemötande och var inte särskilt inkännande. Mina förväntningar var att hon skulle ha hand om sakliga detaljer vilket uppfylldes. Jag upplever mötet en aning oprofessionellt och att samtalet istället för att vara personligt blev lite för privat för min smak.
Hela upplevelsen var bara perfekt, mycket trevliga enkelt smidigt och bra info. Tommy och Annika
Bemötandet var väldigt bra. Vid eventuella frågor om huset så fick man svar väldigt snabbt. Mäklaren var trevlig och pratsam.
Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår fastighet genom fastighetsbyrån i Älvsbyn med trevligt bemötande och den service vi fick. Mäklaren var också väldigt tillmötesgående, ett sjävklart val helt enkelt!
Bra och professionellt bemötande som motsvarade förväntningarna. Har anlitat Fastighetsbyrån Älvsbyn vid både tidigare försäljningar och köp och har alltid varit nöjd.
Hej! Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren. Vi förväntade oss bra kommunikation och stöd, det levde mäklaren upp till Bra