Fastighetsbyrån Boden

Fastighetsbyrån Boden

Naturnära, bra boende till rimligt pris och ett levande föreningsliv - välkommen till Boden!

Boden är en ort som växer och de senaste åren har centrum utvecklats till en stadskärna med liv och rörelse. Nu kan Bodenborna enkelt gå och shoppa, äta på restaurang, besöka kulturevanemang eller utnyttja någon av de moderna sportanläggningarna.

Fastighetsbyråns kontor ligger centralt och har riktigt bra skyltmöjligheter. Hit är du välkommen om du har funderingar kring boende eller bostad i Boden! Vi svarar gärna på frågor och kan även göra en kostnadsfri värdering av din fastighet.

Vi har varit aktiva i Boden sedan 1990-talet och våra välutbildade och engagerade mäklare hjälper varje år människor genom livets kanske största affärer.

Läs vad 373 kunder tycker om Fastighetsbyrån Boden 2

2021-06-22
    Jag hade höga förväntningar på Peder, mäklaren. Jag har gjort affär med honom tidigare, då som säljare men denna gången som köpare. Som förväntat levde Peder upp till alla mina förväntningar.
    Han utstrålar trygghet, han är är så säker i sin roll.
    Han har humor och han är effektiv.
    Ett riktigt proffs.
    Mycket nöjd är jag även denna gång.
    2021-06-20
    Min uppfattning är att mäklaren inte hade tid att sälja huset. Jag fick själv ringa och kolla läget, fråga hur det gick och så vidare. Vid frågan om varför inget intresse fanns för huset hade mäklaren inget svar på alternativt hade inte tid att svara på det.

Min analys är att mäklaren hade väldigt många hus att sälja samtidigt och därför fanns det inte tid för att hålla kontakt med mig som säljare.

Det jag upplevde som positivt var att det blev bra bilder och 3D-film samt att huset till slut blev sålt.

Jag anser inte att mäklaren var värd arvodet för några visningar och telefonsamtal av de som var intresserade.

Rekommenderas ej.
    2021-06-12
    Bra mäklare och väldigt smidig hantering.
    Bra bemötande. Uppfyllde mina förväntningar
    Bra bemötande Bra upplevelse vid kontakten med mäklaren när han visste vad mina önskemål på boende var arbetade han medel kontaktade mig om intressanta fastigheter vilket jorde att det blev affär på krokforsvägen Jag upplevde alla kontakter med an som mycket positia. Han jobbade för att vi skullehita en fastighet.
    2021-06-10
    Mäklaren ställde upp så vi fick en extravisning för att i lugn och ro gå igenom huset ytterligare en gång. Trevlig och tillmötesgående mäklare, kontaktade oss under budgivningen för att informera oss om hur allt fortskred. Bra möten hos mäklaren både vid kontraktsskrivning och köp. Mäklaren ingav ett förtroende, vilket vi inte alltid upplevt att de gör.
    2021-06-10
    Fantastiskt bra service! Alltid tillgänglig för svar på frågor och alltid med ett trevligt bemötande.
    2021-06-03
    Vi sålde ett hus via fastighetsbyrån i Boden och det gick supersmidigt. Bemötandet var professionellt och kunnigt. Fastighetsförsäljningen gick långt över förväntan.
  • Peter Ö
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    2021-06-02
    Köpte ett radhus, bemötandet var bra, mäklaren tog sig tid till frågor
    2021-06-02
    Professionellt och tryggt för oss som säljare. Vi rekommenderar alla att välja Fastighetsbyrån i Boden
    2021-05-31
    Blev en bra affär och en bra försäljning.
    2021-05-27
    Ett SÅ bra bemötande genom hela processen. Uppriktig, trevlig och gick till och med att få tag i både helg och kvällstid. Svarade dessutom fort på sms. Något jag inte upplevt andra firmor gjort.
    Tio av fem stjärnor! :)
    2021-05-25
    Bra trevlig och kunnig personal!!
    2021-05-21
    Sålde en villa, proffsigt men samtidigt personligt bemötande.
    Priset låg i linje med mina förväntningar.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med helheten och med mina kontakter med Peder Ledin
    2021-05-07
    proffsig hjälp vid husförsäljning, snabbt smidigt och inte krångligt.
    Allt var till belåtenhet
    • Harads
    2021-04-12
    Mycket bra och trevligt bemötande! Nöjd med allt.
    2021-04-09
    Sålt hus. Har fungerat väldigt bra. Har stort förtroende för Peder.
  • Hannele M
    sålde sitt hus med hjälp av
    2021-04-07
    Super bemötande av mäklaren. Köpte och sålde bostad av mäklaren. Allt gick jättebra. Mycket bra kämpat även under press!
    2021-04-06
    Vi köpte ett hus (villa) som ligger i Fagernäs, Boden. Vi anmälde oss till visning från Hemmet hemsidan. Mäklaren är jätte professionell, men även till oss som är nya i Sverige var han en väldigt bra stöd. Jag rekommenderar gärna Fastighetsbyrån.
    Mvh/ Everilde Guzmán
    2021-04-02
    Sålde en villa och säljaren var alltid kontaktabar och stöttande vid funderingarna.
    Hela processen gick ganska snabbt.
    2021-03-26
    Alltid trevligt och professionellt bemötande. Sålt en bostadsrätt. Kunnig och erfaren mäklare. Bra värdering och snabb försäljning där vi fick utgångspris. Mycket smidig affär hela vägen
    2021-03-18
    HELNÖJDA😀😀😀😀😀 !
    Fick mer än grannen !!!!!!!
    • Råne Älvdal
    2021-03-14
    I found my experience with fastighetsbyran boden to be very efficient. Every point in the purchase of my house was covered quickly and with total clarity, I would recommend to anybody.
    2021-03-13
    Vi är mycket tacksamma, mäklaren hade ett proffesionellt bemötande, alltid tillgänglig och engagerad. Vi har fått mycket bra service och vi är mycket nöjda!
    2021-03-13
    Mycket professionell försäljning och trevligt bemötande
    2021-03-12
    Mycket trevligt bemötande. Försäljningen gick snabbt o smidigt.Behövde inte ens lägga in på Hemnet. Serviceminded och pandemi-säkert med munskydd. Jag är mycket nöjd!
    2021-03-12
    Köpt villa.Bra bemötande. Fixade det som behövdes.
    • Svartbjörsbyn
    2021-03-09
    Jag har köpt en lägenhet. De var mycket trevligt bemötande och bra service av mäklaren. Fick känslan av att mäklaren ville att de skulle bli en bra affär för både mig och säljaren.
    2021-02-27
    Sålt min bostadsrätt. Kände mig trygg under hela processen. Mycket proffsig och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Boden.
    2021-02-27
    Det har fungerat bra. Marknaden har varit svårt iboden
    2021-02-24
    Peder är en riktig mäklare som är anträffbar 24-7 och gör allt för kunden
    2021-02-21
    har köpt en 2a i centrala Boden precis. allting från visning till kontakt och kontraktsskrivning har gått mycket smidigt och skötts proffsigt!
    kan varmt rekommendera fastighetsbyrån!
    • Torpgärdan
    2021-01-31
    När vi vårt hus skulle sälja. Så vilken mäklare skulle vi välja?
    En rån angeläget eller han som står främst i ledet? Vi valde rätt för det blev en fullträff..
    2021-01-29
    Dom har mer väl levt upp till våra förväntmingar och förhoppnigar!!!
    Uffe & Máritha
    2021-01-25
    Vi har sålt vår villa från 70-talet.
    Engagerad mäklare som under hela processen lämnat fortlöpande information om läget, över intresset vid visningar etc.
    Vår målsättning o vårt önskemål var att få huset sålt inom för oss rimligt tidsperspektiv och naturligtvis till en prisnivå som för oss var acceptabel. Så blev det!
    Vi är m a o nöjda med hur vi har blivit bemötta av Fastighetsbyrån.
    2021-01-25
    Säljer hus. Mäklaren lyhörd och kunnig. Jag känner mig trygg.
    2021-01-04
    Köpte tillsammans med min flickvän och numera sambo en villa med mark- och källarplan.

Fick utmärkt hjälp med att både få till ett avtal med de befintliga ägarna samt möjlighet att sälja av flickvännens befintliga hus så att affären kunde gå i lås.

Överlag är vi båda nöjda med att vi kunde få det hus som vi båda föll för första gången vi tittade på det.
    2020-11-07
    Jag känner mig väldigt nöjd med Peder Ledin som mäklare när vi sålde vårt hus.

Allt gick väldigt smidigt och Peder fanns alltid tillhanda vid frågor.

Allt gick över förväntan!

Sammanfattningen av min upplevelse att sälja huset via fastighetsbyrå i Boden med Peder Ledin som mäklare är, helt fantastiskt väldigt hög standard på deras service! Jag kommer varmt rekommendera denna byrå och jag kommer vända mig till dom vid nästa köp.
    2020-10-27
    Mäklaren var väldigt flexibel och tillmötesgående, alltid tillgänglig.

Suveränt!
    2020-10-23
    Sålt hus
    Mycket bra bemött
    Över förväntan
    Snabb service och snabb feedback
    • Råbäcken
    Fritidshus.
    Kunnig mäklare, professionell.
    • Hamptjärnmoran
    2020-08-18
    Köpte en tomt i hamptjärnmoran
    Super bra bemött av Peder
    Fick bättre hjälp med allting som handlade om köpet än jag någonsin hade kunnat tänka mig, väldigt väldigt hjälpsam
    100% nöjd med hela upplevelsen
    • Ljuså
    2020-08-10
    Väl genomfört affär utan krångel.
    Snabbt och proffsig - vi är jättenöjda.
  • Amelia A
    köpte en tomt med hjälp av
    • Gammelbyn
    2020-08-09
    Fantastiskt bemötande av Peder ledin väldigt hjälpsam. Uppmuntra mina barn att skaffa bostad där med hjälp av Peder ledin .
    Med vänlig hälsning
    Amelia Amani
  • Marcus H
    sålde sitt hus med hjälp av
    2020-07-24
    Vi har både köpt och sålt villa via Fastighetsbyrån. Samtliga som vi kommit i kontakt med vid husaffärerna har professionella och levererat mycket bra service.
    • Svartbjörsbyn
    2020-07-21
    Snabb och smidig affär. Det kändes som att Peder (mäklaren) visste vad vi var ute efter trots att vi bara hade tittat på ett av hans listade objekt tidigare. Han smsade oss med kort information om ett hus som skulle ut på försäljning och råkade träffa helt rätt, det blev ett köp bara ett par veckor efter smset. Proffsig, trevlig och bra bemötande från start till slut.
    2020-07-12
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Fastighetsbyrån i Boden. Fungerat mkt bra. Tydlig information, bra hjälp, snabb service och bra stöd vid frågor och funderingar. Det har känts tryggt.
    • Unbyn
    2020-07-10
    Hej jag sålde en fastighet.

Proffsig hjälp av kunnig mäklare

Levde upp till mina höga förväntningar

Väldigt bra
    • Kusån/Kusön
    2020-07-10
    Köpt ett hus vid vattnet, affären gick snabbt och smidigt.
    • Råne Älvdal
    2020-07-05
    Jag har sålt en fastigheter. Mäklaren har bemött mig på ett mycket bra och positivt sätt. Mina förväntningar var att mäklaren tar fram underlag och att sakligt genomför försäljningen. Mäklaren har agerat med kreativa och kommit med förslag.
    En mycket positiv upplevelse med en bra mäklare.