Fastighetsbyrån Boden

Drottninggatan 1, 961 35 Boden — Visa karta

Naturnära, bra boende till rimligt pris och ett levande föreningsliv - välkommen till Boden!

Boden är en ort som växer och de senaste åren har centrum utvecklats till en stadskärna med liv och rörelse. Nu kan Bodenborna enkelt gå och shoppa, äta på restaurang, besöka kulturevanemang eller utnyttja någon av de moderna sportanläggningarna.

Fastighetsbyråns kontor ligger centralt och har riktigt bra skyltmöjligheter. Hit är du välkommen om du har funderingar kring boende eller bostad i Boden! Vi svarar gärna på frågor och kan även göra en kostnadsfri värdering av din fastighet.

Vi har varit aktiva i Boden sedan 1990-talet och våra välutbildade och engagerade mäklare hjälper varje år människor genom livets kanske största affärer.
Mån-Ons: 08:15-16:15
Tor: 08:15-18:00
Fre: 08:15-16:15
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 312 kunder tycker om Fastighetsbyrån Boden

• Jenny Gun N

2020-03-27

Jenny Gun N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag bestämde mig att sälja mitt älskade hem, träffade några mäklare som alla rådde mig att piffa upp, måla, fixa. Sedan kom Peder Ledin, positiv och färdig att skriva kontrakt. Han visste precis mitt behov att sälja, sa nej, fixa ingenting, bara onödigt arbete för dig. Bara rak på sak med löfte att det skulle säljas snabbt vilket han höll. Hus i detta område kan ta upp till 2-3 år att säljas så jag var lite nervös. Mitt hem såldes inom 1 månad och till råga på allt till en familj som passar precis här. Kunde inte vara mer nöjd än jag är med Peder Ledin och Fastighetsbyrån. Tack snälla för snabb och bekväm försäljning. Läs mer
    2020-03-27 Peder L svarar Jenny Gun N
    JENNY vilka vackra ord, det värmer verkligen att du är så nöjd. Vår målsättning är att du som säljare ska känna både trygghet & en känsla att du inte behöver slita livet av dig för att sälja. Det blev verkligen en lyckad försäljning
  • 2020-03-25

Katarina W skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köpt fritidshus, är väldigt nöjd. De finns till och ger svar på frågor. De är vänliga, har humor och allt gick bra. Vi ärmlösa. Läs mer
  • 2020-03-24

Marita Q skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Snabb affär när stugan såldes. Läs mer
  • 2020-03-22

Sven-erik Å skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi sålde en etta. Mäklaren, Peder Ledin, fungerade alldeles utmärkt. Vi satte ett pris, fick det och vi är mer än nöjda Läs mer
  • 2020-03-22

Bodil R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Solgt hus, men har ikke pengene på kontoen min enda, så jeg synes det er litt for tidlig å svare på denne undersøkelsen.
    Megleren er veldig trevlig. Läs mer
  • 2020-03-15

Nils-göran N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    vi har sålt fristående villa med garage, fick ett mycket bra bemötande samt snabb återkoppling. mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-12

Eivor N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt en lägenhet.Bra bemött. Jag blev nöjd med försäljningen av
    lägenheten. Läs mer
  • Marin B

2020-03-08

Marin B skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Everything was perfect. There is not that much to add. Great guidance for entire process of purchase. Läs mer
  • 2020-03-05

Daniele F skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Fantastisk mäklare alltid lika hjälpsam Läs mer
  • 2020-02-27

Niklas C skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köpt och sålt flera bostäder via Peder. Nu senast sålde vi en villa, vi kommer sannolikt göra fler affärer med honom framöver. Han är påläst,förtroendeingivande och har ett professionellt bemötande mot både säljare och köpare. Vi är väldigt nöjda med Peder som mäklare Läs mer
  • 2020-02-26

Matilda K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålde våran villa. Bra kontakt med mäklaren ,snabba svar o bra förklaring på allt.
    Tycker allt gick smidigt o lätt Läs mer
  • 2020-02-23

Karin C skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt villa.
    Mäklare alltid anträffbar. Snabba svar. Trevligt bemötande.

Karin Läs mer
  • 2020-02-17

Charlotte N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag blev bemött på ett bra sätt. Fina bilder proffsigt gjort.
    Positiv upplevelse! Läs mer
  • 2020-02-09

Joel O skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag köpte en lantbruksfastighet. Mäklaren har hela tiden funnits där med all information man viljat ha. Förklarat hur allt ska gå till.

Det var en väldigt stabil och enkel affär tack vare mäklaren. Läs mer
  • 2020-02-06

Birgitta O skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har sålt en villa .

Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt .

Våra förväntningar levde mäklaren upp till på bästa sätt .

Allt var mycket bra . Bra planerade visningar av huset .Mycket kunnig och vänlig mäklare . Kunde inte blivit bättre .
    Vi ger honom de bästa vitsord .
    Med vänliga hälsningar Birgitta o Arvid . Läs mer
  • 2020-01-26

Razvan Z skrev om Fastighetsbyrån Boden
    har köpt och kommer att sälja. bra bemötande och har lysnat till min önskemål. Läs mer
  • 2020-01-26

Pirkko D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en bostadsrättslägenhet.
    Blev mycket bra bemött! Hjälpsam och snabb på att svara på mina frågor!
    Har bara positivt att beskriva om mäklarens kunnighet och hjälpsamhet! Läs mer
  • 2019-12-22

Bahrudin J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag köpte bostadsrätten i Boden och bemöttes av en professionell mäklare som levde upp till mina förväntningar
    Allt gick smidigt och enligt planerarna
    Tack 😊 Läs mer
  • 2019-12-17

Sofia B skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag är jätte nöjd med min försäljning och rekommenderar min mäklare. Läs mer
  • 2019-12-08

Daniel H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt radhus gränsvägen 46 , super bra snabb affär, mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-14

Catarina H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bra på att hålla koll på allt och meddela mig. Personligt och bra bemötande. Duktig försäljare. Finns till hands när man behöver det. Mycket bra kunskap om hus o värden på hus. Läs mer
  • 2019-10-29

Katarina J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Hej
    Helt okey hantering, ett förbättringsområde är återkoppling det hade kunnat vara jämnare och bättre Läs mer
  • 2019-10-26

Emmelie R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Super proffsiga och trevliga, allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-10-20

Doris K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kunnig, serviceminded, tycker dom har bra och engagerad personal Läs mer
  • 2019-10-15

Julia A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mycket bra utfört mäklarjobb. Snabbt och effektivt. Läs mer
    Peder L, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-10-15

Maria J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köpt en villa i Boden. Blev mycket bra bemött av Peder Ledin. Jag/vi har tidigare haft med Peder att göra, både köpt och sålt bostad så vi hade höga förväntningar som också infriades. Peder vet vad kunden behöver och matchar objekten till de behov kunden har. Han är tillgänglig och svarar snabbt när man behöver få kontakt. Affären gick smidigt och på det sätt vi önskade. Jag är mycket nöjd och skulle anlita Peder igen.
    /Maria Läs mer
    Peder L, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-10-11

Henrik I skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpte en bostadsrätt och affären gick smidigt överlag. Det finns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-10-11

Anton E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Stenkoll och bra dialog genom försäljningsprocessen Läs mer
  • 2019-10-09

Håkan L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köpt en tomt och allt har gått smidigt till. Läs mer
  • 2019-09-23

Jana S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jättebra bemötande.
    Mvh Jana Stiftar Läs mer
  • 2019-09-04

Karl-Erik E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Tomtförsäljning.Kunnigt och proffsigt
    upplägg och bemötande rätt igenom.Höga förväntningar som infriades Läs mer
  • 2019-08-30

Caroline V skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mäklaren var proffsig och serviceminded, men tog för givet att vi (som förstagångsköpare) skulle förstå olika termer och processen i att köpa ett hus. De gjorde vi inte alltid och de gav oss ett oseriöst och slarvig uppfattning. Läs mer
  • 2019-08-27

Annika H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kändes tryggt,en lugn,saklig förtroendeingivande mäklare.Vi är så nöjda med allt Läs mer
  • 2019-08-27

Tomas P skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Fick god hjälp och bra rådgivning vid försäljning av villan.
    Mycket bra bemötande med ett snabbt försäljnings resultat .
    Är mycket nöjd med det arbete som mäklaren utfört.
    /T o H Läs mer
  • 2019-08-25

Eva H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har sålt ett hus på Grepvägen 8 i Svartbjörnsbyn Boden.
    Fick en väldigt bra kontakt med min mäklare som ordnade allt o jag blev väldigt bra bemött.
    Mina förväntningar var att få huset sålt så fort som möjligt o det gick ju bra. Hela tiden har jag fått information löpande på dator o mobil. Jag är mer än nöjd. Ett stort tack till denna fina mäklare Läs mer
  • Britt-Mari A

2019-08-23

Britt-Mari A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt en villa på landet med ett fantastiskt
    Läge. Mäklaren har gjort en underbar affär för min del samt ett oootrooliligt bra bemötande från hans del. Mer nöjd kund kan man ej hitta är jag övertygad om !! Hade en förhoppning om ett bra pris men denna mäklare är något utöver det vanliga ! Han har verkligen det där extra 👍 Läs mer
  • 2019-08-12

Lennart H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Smidigt med tanke på att säljarn inte var fysiskt närvarande👍 Läs mer
  • 2019-08-05

Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har använt Peder vid 1 köp och 2 försäljningar, är så himla nöjd 👍 förutom att han är grym på att sälja så är han alltid anträffbar och tar sig tid, duktig på att förklara och beskriva vad som sker. Läs mer
  • 2019-07-29

Emma H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt fastighet med 2 villor, bra bemött och kompetenta mäklare. Dock hittat flera fel som ej har informerats om, men tror felet låg hos säljaren som ej har informerat oss el mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-29

Jesper G skrev om Fastighetsbyrån Boden
    sålt mindre Åretrunt fritidshus och köpt villa, Läs mer
  • 2019-07-24

Jonny Å skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köpt en lägenhet och sålt en villa. Eftersom vi känner mäklaren sedan flera år blev bemötandet bra som förväntat. Mäklaren har mer än väl uppfyllt de förväntningar vi hade och har lyckats skapa ett tidsförhållande i en kedja av händelser som gagnar alla inblandade parter. Dock borde han vid vårt köp tidigare informerat om att det kunde bli budgivning. En väl genomförd mäklartjänst än så länge. Slutliga avslut och efterarbete är inte genomförda. Läs mer
  • 2019-07-19

Veronica S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt och sålt av samma mäklare. Mkt smidigt båda affärerna. Läs mer
  • 2019-07-19

Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    peder ledin är mycket trevlig och kunnig super och bästa mäklaren i boden han sålde mitt hus ganska fort

och jag rekomenderar han till andra Läs mer
  • 2019-07-13

Helena M skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en villa i Boden. Lätt att få kontakt med mäklaren och snabb att svara på frågor. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Thomas I skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag har både köpt nytt och håller på sälja mitt gamla hus via Fastighetsbyrån. Mycket kompetent och saklig mäklare, lätt att förstå, förklarar bra. Jag har haft med dom tidigare och tycke dom skulle få ytterligare en chans och jag ångrar mig inte. Läs mer
  • 2019-06-12

Jenny K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har skött nästan all kontakt med säljaren själva, mäklaren har hänvisat oss till att själva ta kontakt. Mäklaren har varit svår att få tag i. Har haft ersättare vid varje möte utom första visningen. Hade önskat att vi fått köpa av en annan mäklare.

Vi väljer att sälja vår bostad genom en annan mäklarfirma. Läs mer
    2019-06-12 Peder L svarar Jenny K
    Hej Jenny!
    Dina synpunkter är viktiga i vår strävan efter att förbättra vår mäklartjänst ytterligare. I detta specifika fall så ville säljaren ha kontakt med dom som skulle köpa så därav fick ni träffa säljaren på tu man hand vid er andra visning enligt samråd mellan oss. Vid själva överlämnandet kunde du inte närvara vid den tid som vi fick i samråd med banken & då fick ni träffa en kollega till mig tidigare för att underteckna nödvändiga dokument. Vid själva överlämnandet så träffade jag alla utom dig. Vi önskar er lycka till med försäljningen & hoppas att ert val av mäklare ger det utfall som vi tidigare värderat den till. // Fastighetsbyrån Boden
  • 2019-06-10

Catarina L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en stuga av en toppenmäklare som är snabb och proffsig Läs mer
  • 2019-06-08

Henry S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt villa

Se ovan

Ja Läs mer
  • 2019-06-07

Magnus K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har sålt ett hus. Mäklaren var mycket trevlig och proffsig. Huset såldes mycket snabbt och jag är supernöjd med bemötandet och kunnigheten hos mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-06

David R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kanon bra och trevlig, vet vad han gör.
    Sålde våran villa och det gick fort. Läs mer

Drottninggatan 1, 961 35 Boden