Alla kategorier Mäklare Norrbotten Boden Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Boden

Fastighetsbyrån Boden

Drottninggatan 1, 961 35 Boden — Visa karta

Naturnära, bra boende till rimligt pris och ett levande föreningsliv - välkommen till Boden!

Boden är en ort som växer och de senaste åren har centrum utvecklats till en stadskärna med liv och rörelse. Nu kan Bodenborna enkelt gå och shoppa, äta på restaurang, besöka kulturevanemang eller utnyttja någon av de moderna sportanläggningarna.

Fastighetsbyråns kontor ligger centralt och har riktigt bra skyltmöjligheter. Hit är du välkommen om du har funderingar kring boende eller bostad i Boden! Vi svarar gärna på frågor och kan även göra en kostnadsfri värdering av din fastighet.

Vi har varit aktiva i Boden sedan 1990-talet och våra välutbildade och engagerade mäklare hjälper varje år människor genom livets kanske största affärer.
Mån-Ons: 08:15-16:15

• 2018-11-24

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Snabb & smidig affär av en engagerad & kunnig mäklare! Läs mer

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Tillmötesgående, trevligt, ärligt och kunnigt bemötande samt smidigt genomförande av husköpet. Rekommenderar varmt fastighetsbyrån i Boden. Läs mer

Margot Yvonne I skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Våra upplevelser var helt ok. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer

Bernt L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har sålt en bostadsrätt i Boden på distans för vår pappas räkning.
    Vi är mycket nöjda med det personliga och även det praktiska stöd som vi fått i samband med visningarna och skulle valt Fastighetsbyrån och Peder Ledin igen för en eventuellt nästa affär.
    Med vänlig hälsning
    Bernt Leosson/ dotter Eva Stenmark Läs mer
  • 2018-11-10

Gunnel U skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Ett kunnigt, tillmötesgående och vänligt bemötande som ingav trygghet i genomförandet av husköpet. Mycket nöjd med mäklarens bemötande och dennes insats i allt som krävdes för att huset skulle bli vårt Läs mer
    2018-11-10 Peder L svarar Gunnel U
    Hej Gunnel!
    Tackar, det var ett nöje att ha med er att göra och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. // Med vänlig hälsning, Peder Ledin
  • 2018-11-10

Håkan A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kanonkille som har haft en tuff marknad att bemästra. Jag trodde inte det skulle ta 10 månader att sälja. nu är det gjort och all formalia har skötts klanderfritt Läs mer
    2018-11-10 Peder L svarar Håkan A
    Hej Håkan & Ann!
    Ja, det var en utmanande marknad vi fick uppleva båda två. Nu är det bara deklarationen kvar så är vi i mål på riktigt. Ska bli kul att träffas igen, ni har varit otroligt tillmötesgående & positivt inställda. // Med vänlig hälsning, Peder Ledin
  • Maria G

2018-11-08

Maria G skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bostadsrätt. Bra bemötande. Svårt att förstå strategier som mäklaren har eftersom man som säljare alltid har bråttom att få sålt. Hela omdömet är att jag blev nöjd med affären. Läs mer
  • 2018-11-08

Anita E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt och sålt. Vänligt. trevligt, kunnig.
    Att stugan skulle bli såld och det blev den.
    Proffsigheten och trevligt bemötande.
    Jag kände mig trygg med valet av mäklare. Läs mer
  • 2018-10-30

Ida J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Lätt att kommunicera med. Lite svår att få tag på ibland men han ringde tillbaka. Läs mer
  • 2018-10-25

Bjarne W skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt enplansvilla med källare.
    Mycket proffsigt bemötande av mäklaren som gav klar och tydlig information inför försäljningen.
    Genomgång av Fastighetsbyråns pärm inför försäljningen.
    Mycket bra matchning av köparens önskemål mot vårt objekt.
    Försäljningen har gått mycket snabbare och smidigare än vi förväntat, endast en visning och ingen annonsering.
    Mäklaren har varit mycket lätt att nå när det uppstått frågor för oss inför försäljningen. Läs mer
    2018-11-08 Peder L svarar Bjarne W
    Hej Bjarne & Margoth!
    Det värmer i mitt mäklarhjärta när jag hör era komplimanger. Det är precis så här jag vill jobba, hitta rätt köpare till varje bostad. Lycka till med ert nya boende. //Peder Ledin
  • 2018-10-03

Alina M skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har köpt en sommarstuga. Blev vänligt och kunnigt bemött. Allt gick så mycket smidigare än vad jag trodde var möjligt. Läs mer
  • 2018-10-02

Lars B skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Nöjd med allt från start till mål.
    Bra information under resans gång. Läs mer
  • 2018-09-30

Sofia T skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en villa. Mäklaren ställde upp med kort varsel och svarade korrekt på frågor. Lättsamt och trevligt men ändå seriöst bemötande. Lite kort framförhållning med tiden för att genomföra köpet, vilket gjorde det svårt att planera dagen. Läs mer
  • 2018-09-25

Ralf K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Proffsig kunnig och serviceinriktad! Läs mer
  • 2018-09-24

Sylving N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Effektivt , kunnigt, engagerat Läs mer
  • 2018-09-24

Malin R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köp vår bostad i Sävast på V Lillgärdsvägen via mäklaren. Bra bemötande och mkt kontakt av mäklaren innan köpet var klart. När köpet var klart tystnade mäklaren och vi fick jobba för att få kontakt. Men i det stora hela nöjd. Läs mer
  • Nicklas D

2018-09-20

Nicklas D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har både köpt och sålt bostäder och det har fungerat bra alla gångerna jag gjort det. Kan rekommendera att anlita Fastighetsbyrån till att sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Petra Ä

2018-09-19

Petra Ä skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Lyhörd och öppen mäklare som lyssnade och gav goda råd.
    Vi är otroligt nöjda med allt. Smidig och vi sålde vårat hus snabbt - precis som vi ville samt till de pris vi önskade. Full pott! Peder är trevlig för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-09-19

Lars R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Försäljn bostadsrätt. Proffsigt utfört uppdrag och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-09-18

Marie L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt ett litet hus. Allt gick bara bra. Givetvis hade jag önskat ett högre pris. Men man måste ju acceptera läget också. Läs mer
  • 2018-09-17

Mats V skrev om Fastighetsbyrån Boden
    sålt ett fritidshus. Bemötandet var bra och vänligt, jag förväntade mig ett bra jobb och fick det också. Läs mer
  • 2018-09-12

Peder L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Peder Ledin har verkligen levererat vad han lovade & resultatet är jag mycket nöjd med. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån & Peder Ledin // Mikael Läs mer
  • Tobias W

2018-08-22

Tobias W skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Trodde Peder var riktigt bra mäklare, men skenet bedrog mig då våran lgh inte sålde av sig själv. Fick ligga på hela tiden om saker för att de ska hända något. Riktig besviken så de blir att byta mäklare efter 90 dagar. Läs mer
    2018-08-22 Peder L svarar Tobias W
    Hej Tobias!
    Idag säljer inga bostäder sig själva, utan det är hårt jobb som ligger bakom varje försäljning. Jag delar inte din uppfattning om att vi inte haft bra med aktiviteter. Att sedan marknaden inte varit beredd att acceptera den prisnivå ni önskar är bortom min yrkesskicklighet. Vi har ju haft kunder som velat köpa men tyvärr på lägre nivå än ni har kunnat acceptera. Vi önskar er lycka till efter 90 dgr. //Peder
  • 2018-08-22

Henry L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Tycker allt har vart just och över all förväntan.
    T.o.m under semsterperioden har det fugerat perfekt.
    Jag är mycket nöjd med med bemötandet Läs mer
  • 2018-08-15

Trevlig, snabb och kunnig - med Peder sitter det aldrig fast! Läs mer
  • 2018-06-14

Thomas R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpte en villa.
    Mäklaren var kompetent, vänlig och jobbade effektiv.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    Peter O gillar detta
  • 2018-06-12

Göran H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Lätt att nå hör snabbt av sig om han inte svarar ***** av 5 Läs mer
  • 2018-05-22

Göran P skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag har sålt min villa. När det gäller Peders uppdrag finns det bara goda ord att säga om honom. En mycket kompetent, social trevlig och på alla sätt bra person som jag verkligen skulle rekommendera till alla som har ett objekt att sälja. Läs mer
  • 2018-05-14

Thomas N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Väldigt linning och bra bemötande. Uppskattar tillgängligheten och snabba svar! Läs mer
  • 2018-05-11

Anders L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en bostadsrätt i Boden och Peter har varit extremt lätt att få tag i via sms. Han svarar även på kvällar(bra för mig, men nästan överkurs, för han har ju ett liv utanför jobbet också, hoppas jag.).
    Överlag är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-03-09

Anders Å skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jättebra bemötande och bra förklaring om hur det hela går till. Läs mer
  • 2018-02-20

Bengt E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bra kontakter trevligt bemötande Läs mer
  • 2018-02-01

Greta E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag rekommenderar varmt Bodens fastighetsbyrå dom var trevliga , blev bra bemött, höll mig informerad, hjälpsamma, alltid ett svar när de fanns funderingar,bra på att förklara vad som händer när man säljer sin bostad om rättigheter och skyldigheter.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2017-11-07

Emmy F skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bemötandet bra ! vi betalar för mycket och får ej önskad papper ! Läs mer
  • 2017-10-16

Gustav L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mycket professionellt arbete. Rekommenderas skarpt. Läs mer
  • 2017-10-14

Per-Gunnar L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    allt gick efter våra förväntningar. Läs mer
  • 2017-10-03

Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Trevligt bemötande, kunnig personal. Läs mer
  • 2017-09-11

Doreen K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Det kändes tyvärr inte alls seriöst att vara kund (potentiell köpare) hos Peder Ledin. I början var han väldigt flink med sina svar och sina mail, men informationen vi fick till slut var väldigt liten och när vi satt bud ignorerade han det först. Men det mest oseriösa var att han nu - efter att visningen är inställd och auktionen färdig - förändrade historiken av alla bud som gick in, så att det ser ut som om vi hade satt ett lägre bud än den personen som till sist fick köpa tomten. Till mig verkar det som en bra "vid sidan om affär" mellan köparen (som fick tomten till ett väldigt bra pris) och mäklaren och i bakgrunden en 72-årig säljare, som inte hade koll på läget, som det redan visade sig. Bra gjort! Läs mer
  • 2017-09-07

Kenneth D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bra bemötande även vid en fastighet med litet försäljningsvärde. Läs mer
  • 2017-07-20

Birgitta H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Fantastiskt bra mäklare. Alltid lätt att nå honom antingen på tel eller sms. Lyhörd, bra bemötande och effektiv. Läs mer
  • 2017-07-17

Åsa A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi vände oss till Fastighetsbyrån i Boden för att vi alltid har blivit proffsigt bemötta. Känt oss trygga att överlåta hela processen till dem. Peder Ledin som vi haft som personlig kontakt är dessutom väldigt ödmjuk och kunden känner sig trygg med detta. Läs mer
  • 2016-06-10

Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mycket professionella,kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2016-03-11

Per F skrev om Fastighetsbyrån Boden
    mycket proffsigt och väl skött affär. Läs mer
  • 2015-12-25

Anders R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Min upplevelse av fastighetsbyrån var mycket positiv Läs mer
  • 2015-12-21

Tuula T skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Lyhörd mäklare, mycket bra kännedom om området och befolkningen. Läs mer
  • 2015-12-14

Bengt E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Det är proffs som jobbar...Man kan väl tycka att mäklararvodet är i högsta laget,men vad vet jag, dom kanske gör rätt för slantarna. Läs mer
  • 2015-12-07

Victoria S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mycket bra helhetsupplevelse från början till slut! Snabb första återkoppling,följt av stategiskt upplagd försäljning som gicks igenom på ett pedagogiskt vis, och allt skedde mycket professionellt efter mina behov. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2015-10-31

Elisabet Berg E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Allt positivt! Ja jag fick mera betalt för fastigheten än om jag inte anlitat Fstighetesbyrån. Läs mer

Drottninggatan 1, 961 35 Boden