Fastighetsbyrån Boden

Fastighetsbyrån Boden

• BadgeSixYears
Ring 0921-516 00 Dela

Naturnära, bra boende till rimligt pris och ett levande föreningsliv - välkommen till Boden! Boden är en ort som växer och de senaste åren har centrum utvecklats till en stadskärna med liv och rörelse. Nu kan Bodenborna enkelt gå och shoppa, äta på restaurang, besöka kulturevanemang eller utnyttja någon av de moderna sportanläggningarna....

509 omdömen om Fastighetsbyrån Boden

Sedan starten hos Reco 2013

Cecilia P
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Boden

Tillmötesgående, snabb och trovärdig.

Peter J
Torpgärdan

Oärliga, falska och juridiskt okunniga. Klarar sig mycket pga av bristande konkurrens.

Jonas H
Bredåker

Trevlig och proffessionell mäklare som ordnade en försäljning till begärt pris. Toppen.

Centrala Boden

. Proffs på sitt jobb. . Hoppades på snabb försäljning och till begärt pris. Mäklaren ordnade derra snabbt. . Högsta betyg till Mäklaren.

Centrala Boden

Bra bemötande och snabb och smidig affär.

Olof B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Boden

Bra bemötande och god kvalite på pappersarbetet.

Peter J
Erikslund/fagernäs

Hjälpsam och tillmötesgående! Toppen!

Inge S
Harads

Vi har blivit bra bemötta,fått löpande information under tiden om försäljningslöget. Peder trevlig och kunnig mäklare . Högsta betyg.

Lars B
Torpgärdan

Mycket bra bemötande. Smidig och anpassats för att det skulle fungera för alla parter. Tycker dock att provosionen är för hög.

Corina M
Harads

Min mäklare är väldigt profesional på det sätt .Jag kan kontakta honom närsomhels och han svarar både på melj och meddelande. Han skickar och fixar alla paper i god tid.

Leila R
Trångfors

Bra bemötande och hjälp. 🌻😊 Professionellt och förtroendegivande.

Britta Jonsson J
Harads

Första mötet, då mäklaren förklarade att det var vi som bestämde pris och när i tiden visningar skulle ske. Det var avgörande för en positiv fortsatt kontakt. Vi valde en mäklare som vi trodde skulle kunna sälja. Han gjorde ett lugnt och effektivt jobb.

Andreas N
Råne Älvdal

Bra service gav svar på frågor och de frågor som var otydliga kollades upp för att sedan ge svar snabbt.

Christer Ö
Centrala Boden

Professionellt bemötande hela processen. De som vi kom överens om fullföljdes. Tacksam för att det finns en sådan mäklare i Boden och att vi valde honom.

Margareta B
Degerbäcken

Det har varit bra att ha med dom för man tog kontakt med en mäklare som jobbar hos dom.Är nöjd med dom.

Hanna N
Sävast

Svårt att få till visningstid. I övrigt proffsigt och bra bemötande!

Urban S

Kompetenta och serviceinriktade.

Mikael S
Skatamark

Mycket nöjd. En bra upplevelse och en affär som gick snabbt och smidigt

Keri M
Unbyn

Our agent Peder has been extremely helpful especially as we cannot speak Swedish. He has guided us through the purchase process and put us into discussion with the right people to complete the sale. An exceptional service.

Bo G
Bredåker

Vi har fått hjälp av alla som jobbar där. Vi sålde till den som var bäst på blommor. Jag och min hustru är helnöjda.

Caroline S
Erikslund/fagernäs

Toppenbra vägledning genom både sälj och köp. Allt har gått smidigt, mycket tack vare mäklarens hjälp. Lättsamt och enkel kommunikation!

Jimmy Å
Erikslund/fagernäs

Bra kommunikation, proffsiga och trevligt folk.

Lillemor C
Centrala Boden

Väldigt bra bemötande, visningen gick smidigt jag fick svar på mina frågor. Jag är riktigt nöjd

Jonathan W
Centrala Boden

Snabb och proffsig affär, aldrig missnöjd. Exceptionell personal, samtliga på kontoret.

Monika B
Bredåker

Jag blev bemött professionellt av mäklaren. Det fanns många frågor i och med ett husköp, mäklaren besvarade på mina tankar och funderingar. Snabb och smidig affär, väldigt nöjd!

Virpi K
Trångfors

Trevligt, proffsigt och sakligt.

Tobias L
Sävast

Inga problem. Allt har gått snabbt och effective, vi blev bemött vänligt, samt fick svar på alla våra frågor.

Nicolas Charles B
Degerbäcken

Very Professional and always been available to take any questions and calls guiding us through the whole process Very satisfied

Mona A
Erikslund/fagernäs

Blivit bra bemött hittills o förväntar mig samma ”standard” till dess affären är slutförd. Arvodet väl högt 🥲

Christina J
Sanden

Har inte reflekterat så mycket, pga dödsfall i familjen, har fullt upp

Eivor Å
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Boden

Professionell mäklare, trots vikande marknad.

Anders Z
Bodforsen

Trevlig och kunnig personal Kan starkt rekommendera dom

Emmy N
Torpgärdan

OTROLIGT BRA! Skulle aldrig anlita någon annan än Peder.

Therese E
Centrala Boden

Mäklaren ordnade ett snabbt, effektivt och lätt köp av vår nya fastighet. Med glatt humör och tydlig kommunikation leder han köpprocessen. Hans agerande visar på erfarenhet och kunskap som mäklare.

Bosse L
Bredåker

Väldigt bra bemött. Våra förväntningar uppfylldes till full belåtenhet av mäklaren. Mycket proffsig mäklare. Stort Tack till honom.

Eva-Marie H
Sanden

Seriös och bra mäklare. Trovärdiga utgångspriser.

Linda N
Bredåker

Bemötandet var toppenbra, vi hade inga särskilda förväntningar annat än att bli guidade genom affären och att känna oss trygga vilket vi gjorde. Mäklaren kändes öppen och transparent vilket uppskattades.

Ove L
Centrala Boden

Mycket bra bemötta. Våra förväntningar var att det skulle fungera bra och gå fort och så blev det. Vi hade ju anlitat Fastighetsbyrån en gång tidigare till stor belåtenhet.

Merih G
Centrala Boden

Det var underbart och bra bemötande.

Helena V
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Centrala Boden

Bra bemötande. Svarar snabbt på frågor vi har. Vi kan verkligen rekommendera honom till våra vänner. Kul med hans rim.

Malwina N
Köpte sitt hus med hjälp av

Peder var precis så bra som jag förväntat mig: trevlig, noggrann, hjälpsam och professionell.

Aase W
Köpte sitt hus med hjälp av

Snabba svar, bra information och gott bemötande.

Robert M
Sålde sitt hus med hjälp av

Mycket bra bemötande och mycket bra service

Vardan V
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Hej jag är nöjd och Peder Ledin är bästa mäklaren som jag känner, 👍👍👍👍

Bo P
Buddbyn

Jag har varit köpare och säljare hos Peder Ledin,de har fungerat som det ska,kunde ej bli bättre.

Emma M
Torpgärdan

Peder var engagerad i försäljningen och lyckades sälja huset på bara några dagar. Vi är väldigt glada att vi bestämde oss för att anlita honom.

Karina S
Råne Älvdal

Tycker mäklaren förstod att visste vad vi tyckte vad viktigt för oss.

Gunvor S
Centrala Boden

Bra bemötande. Vi ville få en professionell information om lägenheten och det fick vi.

Tommy S
Centrala Boden

Vi har innan detta köp, för några år sedan, sålt en fastighet via Fastighetsbyrån Boden och fick då ett mycket gott intryck av dem. Fastighetsbyrån agerar med stor professionalitet vid både försäljning som vid köp, och är noggranna med att ge detaljerad information avseende avtal etc.

Centrala Boden

Helnöjd mäklaren fixade allt snabbt och smidigt