Fastighetsbyrån Boden

Drottninggatan 1, 961 35 Boden — Visa karta

Naturnära, bra boende till rimligt pris och ett levande föreningsliv - välkommen till Boden!

Boden är en ort som växer och de senaste åren har centrum utvecklats till en stadskärna med liv och rörelse. Nu kan Bodenborna enkelt gå och shoppa, äta på restaurang, besöka kulturevanemang eller utnyttja någon av de moderna sportanläggningarna.

Fastighetsbyråns kontor ligger centralt och har riktigt bra skyltmöjligheter. Hit är du välkommen om du har funderingar kring boende eller bostad i Boden! Vi svarar gärna på frågor och kan även göra en kostnadsfri värdering av din fastighet.

Vi har varit aktiva i Boden sedan 1990-talet och våra välutbildade och engagerade mäklare hjälper varje år människor genom livets kanske största affärer.
Mån-Ons: 08:15-16:15
Tor: 08:15-18:00
Fre: 08:15-16:15
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 292 kunder tycker om Fastighetsbyrån Boden

• 2019-11-14

Catarina H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bra på att hålla koll på allt och meddela mig. Personligt och bra bemötande. Duktig försäljare. Finns till hands när man behöver det. Mycket bra kunskap om hus o värden på hus. Läs mer
  • 2019-10-29

Katarina J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Hej
    Helt okey hantering, ett förbättringsområde är återkoppling det hade kunnat vara jämnare och bättre Läs mer
  • 2019-10-26

Emmelie R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Super proffsiga och trevliga, allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-10-20

Doris K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kunnig, serviceminded, tycker dom har bra och engagerad personal Läs mer
  • 2019-10-15

Julia A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mycket bra utfört mäklarjobb. Snabbt och effektivt. Läs mer
    Peder L, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-10-15

Maria J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köpt en villa i Boden. Blev mycket bra bemött av Peder Ledin. Jag/vi har tidigare haft med Peder att göra, både köpt och sålt bostad så vi hade höga förväntningar som också infriades. Peder vet vad kunden behöver och matchar objekten till de behov kunden har. Han är tillgänglig och svarar snabbt när man behöver få kontakt. Affären gick smidigt och på det sätt vi önskade. Jag är mycket nöjd och skulle anlita Peder igen.
    /Maria Läs mer
    Peder L, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-10-11

Henrik I skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpte en bostadsrätt och affären gick smidigt överlag. Det finns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-10-11

Anton E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Stenkoll och bra dialog genom försäljningsprocessen Läs mer
  • 2019-10-09

Håkan L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köpt en tomt och allt har gått smidigt till. Läs mer
  • 2019-09-23

Jana S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jättebra bemötande.
    Mvh Jana Stiftar Läs mer
  • 2019-09-04

Karl-Erik E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Tomtförsäljning.Kunnigt och proffsigt
    upplägg och bemötande rätt igenom.Höga förväntningar som infriades Läs mer
  • 2019-08-30

Caroline V skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mäklaren var proffsig och serviceminded, men tog för givet att vi (som förstagångsköpare) skulle förstå olika termer och processen i att köpa ett hus. De gjorde vi inte alltid och de gav oss ett oseriöst och slarvig uppfattning. Läs mer
  • 2019-08-27

Annika H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kändes tryggt,en lugn,saklig förtroendeingivande mäklare.Vi är så nöjda med allt Läs mer
  • 2019-08-27

Tomas P skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Fick god hjälp och bra rådgivning vid försäljning av villan.
    Mycket bra bemötande med ett snabbt försäljnings resultat .
    Är mycket nöjd med det arbete som mäklaren utfört.
    /T o H Läs mer
  • 2019-08-25

Eva H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har sålt ett hus på Grepvägen 8 i Svartbjörnsbyn Boden.
    Fick en väldigt bra kontakt med min mäklare som ordnade allt o jag blev väldigt bra bemött.
    Mina förväntningar var att få huset sålt så fort som möjligt o det gick ju bra. Hela tiden har jag fått information löpande på dator o mobil. Jag är mer än nöjd. Ett stort tack till denna fina mäklare Läs mer
  • Britt-Mari A

2019-08-23

Britt-Mari A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt en villa på landet med ett fantastiskt
    Läge. Mäklaren har gjort en underbar affär för min del samt ett oootrooliligt bra bemötande från hans del. Mer nöjd kund kan man ej hitta är jag övertygad om !! Hade en förhoppning om ett bra pris men denna mäklare är något utöver det vanliga ! Han har verkligen det där extra 👍 Läs mer
  • 2019-08-12

Lennart H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Smidigt med tanke på att säljarn inte var fysiskt närvarande👍 Läs mer
  • 2019-08-05

Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har använt Peder vid 1 köp och 2 försäljningar, är så himla nöjd 👍 förutom att han är grym på att sälja så är han alltid anträffbar och tar sig tid, duktig på att förklara och beskriva vad som sker. Läs mer
  • 2019-07-29

Emma H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt fastighet med 2 villor, bra bemött och kompetenta mäklare. Dock hittat flera fel som ej har informerats om, men tror felet låg hos säljaren som ej har informerat oss el mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-29

Jesper G skrev om Fastighetsbyrån Boden
    sålt mindre Åretrunt fritidshus och köpt villa, Läs mer
  • 2019-07-24

Jonny Å skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köpt en lägenhet och sålt en villa. Eftersom vi känner mäklaren sedan flera år blev bemötandet bra som förväntat. Mäklaren har mer än väl uppfyllt de förväntningar vi hade och har lyckats skapa ett tidsförhållande i en kedja av händelser som gagnar alla inblandade parter. Dock borde han vid vårt köp tidigare informerat om att det kunde bli budgivning. En väl genomförd mäklartjänst än så länge. Slutliga avslut och efterarbete är inte genomförda. Läs mer
  • 2019-07-19

Veronica S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt och sålt av samma mäklare. Mkt smidigt båda affärerna. Läs mer
  • 2019-07-19

Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    peder ledin är mycket trevlig och kunnig super och bästa mäklaren i boden han sålde mitt hus ganska fort

och jag rekomenderar han till andra Läs mer
  • 2019-07-13

Helena M skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en villa i Boden. Lätt att få kontakt med mäklaren och snabb att svara på frågor. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Thomas I skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag har både köpt nytt och håller på sälja mitt gamla hus via Fastighetsbyrån. Mycket kompetent och saklig mäklare, lätt att förstå, förklarar bra. Jag har haft med dom tidigare och tycke dom skulle få ytterligare en chans och jag ångrar mig inte. Läs mer
  • 2019-06-12

Jenny K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har skött nästan all kontakt med säljaren själva, mäklaren har hänvisat oss till att själva ta kontakt. Mäklaren har varit svår att få tag i. Har haft ersättare vid varje möte utom första visningen. Hade önskat att vi fått köpa av en annan mäklare.

Vi väljer att sälja vår bostad genom en annan mäklarfirma. Läs mer
    2019-06-12 Peder L svarar Jenny K
    Hej Jenny!
    Dina synpunkter är viktiga i vår strävan efter att förbättra vår mäklartjänst ytterligare. I detta specifika fall så ville säljaren ha kontakt med dom som skulle köpa så därav fick ni träffa säljaren på tu man hand vid er andra visning enligt samråd mellan oss. Vid själva överlämnandet kunde du inte närvara vid den tid som vi fick i samråd med banken & då fick ni träffa en kollega till mig tidigare för att underteckna nödvändiga dokument. Vid själva överlämnandet så träffade jag alla utom dig. Vi önskar er lycka till med försäljningen & hoppas att ert val av mäklare ger det utfall som vi tidigare värderat den till. // Fastighetsbyrån Boden
  • 2019-06-10

Catarina L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en stuga av en toppenmäklare som är snabb och proffsig Läs mer
  • 2019-06-08

Henry S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt villa

Se ovan

Ja Läs mer
  • 2019-06-07

Magnus K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har sålt ett hus. Mäklaren var mycket trevlig och proffsig. Huset såldes mycket snabbt och jag är supernöjd med bemötandet och kunnigheten hos mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-06

David R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kanon bra och trevlig, vet vad han gör.
    Sålde våran villa och det gick fort. Läs mer
  • 2019-06-04

Helen O skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har sålt sommarstuga. Allt flöt snabbt och smidigt av proffsigt team.. Läs mer
  • 2019-06-03

Ann-Louise N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    sålt en villa i Boden.
    Bemötandet var OK Läs mer
  • 2019-05-31

Pia B skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Proffsigt och genuint bemötande. Läs mer
  • 2019-05-29

Pär V skrev om Fastighetsbyrån Boden
    1.5 Åland villa. Peder har kunskap och man får ett bra bemötande även fotograferna var professionella. Vi är nöjda. Läs mer
  • Peter L

2019-05-29

Peter L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    vi har både sålt och köpt under en och samma helg.Mycket bra bemötande från mäklarens sida,lyhörd serviceinriktad flexibel .Köparna av vårat hus hade bara möjlighet att göra affär på helg och detsamma gällde paret som vi köpte vårat nya hus av,men det var inga problem för mäklaren. Jag anser att mäklaren har varit tydlig bra på att förklara och att han har hållit oss underrättade under hela tiden,bra jobbat Läs mer
  • Lina D

2019-05-07

Lina D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har haft en bra återkoppling och är en drivande mäklare. Vi känner oss i trygga händer. Läs mer
  • 2019-05-07

Markus D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt fätågsv 18.

Nöjd med mäklarens tillgänglighet och närvaro. Ständigt nya idéer och kunnat peppa oss trots en sval marknad. Vi trodde att försäljningen skulle gå fort men när det dig tid så valde vi ett säkert kort istället och bytte till Peder Ledin. Han kan sin sak!! Läs mer
  • 2019-04-27

Anne S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har sålt vårt hus & bemötandet av mäklaren har varit/ är jättebra & han har levt upp till våra krav & förväntningar på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-04-25

Anna-Karin V skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag har köpt en stuga. Mäklaren var lite okunnig i var skador var i stugan ej påläst i detaljer.
    En mycket trevlig mäklare som man kände sig "hemma" med. Läs mer
  • 2019-04-13

Maria A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    En villa med källarplan, bra info om huset av mäklaren. Han var snabb på återkoppla om man funderade på något.
    Kändes öppet kring budgivningen. Läs mer
  • 2019-04-12

Roland J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt en villa i Boden.
    Bemötande från mäklaren(Peder Ledin) var mycket bra effektivt , rakt professionellt .
    Förväntningar hade inga speciella, men det som hände uppfyllde våra förväntningar med råge.
    Peder Ledin lotsade oss med entusiasm och stor yrkeskunskap
    På ett smidigt och smärtfritt sätt vid vår husförsäljning högt över våra ställdaförväntningar Läs mer
    2019-04-13 Peder L svarar Roland J
    Tack Roland & Pirjo!
    Det är ett nöje att arbeta med människor som er. Ni är positiva & väldigt måna om även köparna. Jag är säker på att dom kommer trivas både i huset & kontakten med er. //Peder
  • 2019-04-07

Emilia G skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bra mäklare från en bra byrå, men med tanke på att affären blev av med kort varsel kanske engagemanget var sisådär... Läs mer
  • 2019-04-04

Emma A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt villa och köpt villa av samma mäklare. Första gången att sälja en bostad, blev bra guidad genom hela processen, fick alla frågor besvarade på ett lätt och enkelt sätt. Alltid lätt att nå mäklaren och fick alltid återkoppling när något hände med försäljningen. Kunde inte begära mer av en mäklare! Läs mer
  • 2019-03-30

Thore Ö skrev om Fastighetsbyrån Boden
    sålt bostadsrättslägenhet.
    trevligt bemötande av mäklare och fotografer. Läs mer
  • Elsy B

2019-03-01

Elsy B skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålde senast bostadsrätt och tidigare 2 villor, profenssionellt skött. Läs mer
  • 2019-02-04

Elisabeth E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    mycket bra, bra hjälp vi fråger jag hade Läs mer
  • 2019-01-26

Veronica O skrev om Fastighetsbyrån Boden
    - Vi har sålt en villa.
    - Han har varit bra.
    - Nej, han var inte tillgänglig när en köpare ville komma i kontakt för köp och ringde oss istället.
    - Tog lång tid att sälja huset. Dåld budgivning skedde vid två tillfällen under försäljningen och det är INTE okej för det gynnar inte säljaren. Avskaffa dåld budgivning. Läs mer
  • 2019-01-10

Bertil D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Allt har gått enligt planeringen som vi & mäklaren gjorde tillsammans. Mycket nöjd med Peder Ledin. Läs mer
    2019-01-10 Peder L svarar Bertil D
    Tack Bertil, det har varit ett nöje att samarbeta med er. Hela kontoret hälsar & tackar ? // Med vänlig hälsning, Peder Ledin
  • 2018-11-24

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Snabb & smidig affär av en engagerad & kunnig mäklare! Läs mer
  • 2018-11-12

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Tillmötesgående, trevligt, ärligt och kunnigt bemötande samt smidigt genomförande av husköpet. Rekommenderar varmt fastighetsbyrån i Boden. Läs mer

Drottninggatan 1, 961 35 Boden