Alla kategorier Mäklare Norrbotten Boden Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Boden

Fastighetsbyrån Boden

Drottninggatan 1, 961 35 Boden — Visa karta

Naturnära, bra boende till rimligt pris och ett levande föreningsliv - välkommen till Boden!

Boden är en ort som växer och de senaste åren har centrum utvecklats till en stadskärna med liv och rörelse. Nu kan Bodenborna enkelt gå och shoppa, äta på restaurang, besöka kulturevanemang eller utnyttja någon av de moderna sportanläggningarna.

Fastighetsbyråns kontor ligger centralt och har riktigt bra skyltmöjligheter. Hit är du välkommen om du har funderingar kring boende eller bostad i Boden! Vi svarar gärna på frågor och kan även göra en kostnadsfri värdering av din fastighet.

Vi har varit aktiva i Boden sedan 1990-talet och våra välutbildade och engagerade mäklare hjälper varje år människor genom livets kanske största affärer.
Mån-Ons: 08:15-16:15
Tor: 08:15-18:00
Fre: 08:15-16:15
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om Fastighetsbyrån Boden

• Emmy F
    Emmy F skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bemötandet bra ! vi betalar för mycket och får ej önskad papper !
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mycket professionellt arbete. Rekommenderas skarpt.
  • Per-Gunnar L
    Per-Gunnar L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    allt gick efter våra förväntningar.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Trevligt bemötande, kunnig personal.
  • Doreen K
    Doreen K skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Det kändes tyvärr inte alls seriöst att vara kund (potentiell köpare) hos Peder Ledin. I början var han väldigt flink med sina svar och sina mail, men informationen vi fick till slut var väldigt liten och när vi satt bud ignorerade han det först. Men det mest oseriösa var att han nu - efter att visningen är inställd och auktionen färdig - förändrade historiken av alla bud som gick in, så att det ser ut som om vi hade satt ett lägre bud än den personen som till sist fick köpa tomten. Till mig verkar det som en bra "vid sidan om affär" mellan köparen (som fick tomten till ett väldigt bra pris) och mäklaren och i bakgrunden en 72-årig säljare, som inte hade koll på läget, som det redan visade sig. Bra gjort!
  • Kenneth D
    Kenneth D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bra bemötande även vid en fastighet med litet försäljningsvärde.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Fantastiskt bra mäklare. Alltid lätt att nå honom antingen på tel eller sms. Lyhörd, bra bemötande och effektiv.
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi vände oss till Fastighetsbyrån i Boden för att vi alltid har blivit proffsigt bemötta. Känt oss trygga att överlåta hela processen till dem. Peder Ledin som vi haft som personlig kontakt är dessutom väldigt ödmjuk och kunden känner sig trygg med detta.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mycket professionella,kan varmt rekommendera dem.
  • Per F
    Per F skrev om Fastighetsbyrån Boden
    mycket proffsigt och väl skött affär.
  • Anders R
    Anders R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Min upplevelse av fastighetsbyrån var mycket positiv
  • Tuula T
    Tuula T skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Lyhörd mäklare, mycket bra kännedom om området och befolkningen.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Det är proffs som jobbar...Man kan väl tycka att mäklararvodet är i högsta laget,men vad vet jag, dom kanske gör rätt för slantarna.
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Mycket bra helhetsupplevelse från början till slut! Snabb första återkoppling,följt av stategiskt upplagd försäljning som gicks igenom på ett pedagogiskt vis, och allt skedde mycket professionellt efter mina behov. Rekommenderas varmt!
  • Elisabet Berg E
    Elisabet Berg E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Allt positivt! Ja jag fick mera betalt för fastigheten än om jag inte anlitat Fstighetesbyrån.
  • Roland D
    Roland D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bra kommunikation och bra bemötande.
  • Maja K
    Maja K skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Väldigt bra bemötande. Proffsigt. Det märks att han har hållit på länge. Bra återkoppling.
  • Louice H
    Louice H skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Peder tar väl hand om sina kunder. En nära kontakt med god service. Det var vid ett tillfälle som jag dock fick vänta 20 minuter på honom vid inbokad tid. Han kunde ha ringt och sagt att han skulle bli sen.
  • Karl W
    Karl W skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Kort sagt man märker att det inte är första gången mäklaren säljer en bostad och det uppskattades.
  • Harry T
    Harry T skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Mycket bra bemötande affären genomfördes snabbt o smidigt
  • Robert E
    Robert E skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Alla kontakter med Fastighetsbyrån och Peder Ledin har fungerat mycket bra. Jag uppfattar att det finns en proffsig integritet från Peters sida både när vi har varit säljare och köpare. Vi har ett stort förtroende för Peder.
  • Sanna F
    Sanna F skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
  • Helena S
    Helena S skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    ok. det bemötande man kan förvänta sig av en affärsmässig mäklare.
  • Evy N
    Evy N skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Peder stöttade mej i svåra stunder och beslut då vi måste lämna vårt hem vi bott i i 44 år. Jag känner mej nöjd med hans bemötande.
  • Annica B
    Annica B skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Proffsigt och snabbt hanterad försäljning av vår fastighet. Tacksam över hjälp med allt pappersarbete i samband med försäljningen.
  • Tobias O
    Tobias O skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    En mäklare som ser möjligheter, kunnig, anträffbar och lättsam utan tvekan den bästa mäklaren som är verksam i hela 4-kantenområdet
  • Waclaw Z
    Waclaw Z skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Proffs , kan sin sak . Kände oss trygga .
  • Karin J
    Karin J skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Jag upplevde att Peter var mycket engagerad från början. Bemötandet var bra. Senare upplevde jag en nergång i engagemanget, jag fick ta några egna initiativ t ex be att visning skulle ske och att han skulle ta kontakt med den andre ägaren vid några tillfällen samt att alltid meddela mig så fort en visning ägt rum. Detta kan ha berott på att han hade en utökad familjesituation att tänka på. Efter husförsäljningen tycker jag att Peter varit mer tillgänglig och gladare.
  • Marlene N
    Marlene N skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Mycket bra och nära kontakt under hela husaffären. Jag är helt nöjd. Tack Peter Olsson.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Angagerad och bra at ha och göra med.
  • Markus B
    Markus B skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Bra bemötande. Gick snabbt att få igång försäljningen.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Väldigt bra service och tillgänglighet på mäklaren. Lyssnade in vad vi ville och var snabb att avsluta affären. Bra sinne på bostadsmarknaden.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Kommer med störta sannolikhet att välja annan mäklare när jag ska sälja.
  • Jan M
    Jan M skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Mycket bra bemötande. Enda invändningen är att vi hade inga förväntningar på priset på vår tomt/stuga. Peter trissade upp förväntningarna enormt, sedan konstaterade han att intresset var litet, troligen pga planerna på tvångsanslutning till VA (som han inte nämnt för oss). Nu hade vi tur att det kom in en andra budgivare i sista stund så vi fick ett bra slutpris ändå. Men jag kan tycka att det var onödigt att skapa höga (orealistiska?) förväntningar hos oss.
  • Vera G
    Vera G skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Mycket trevligt bemötande, Peder är väldigt social och familjär. Jag tycker dock att utgångpriset var väl högt satt, kände att det kanske kunde blivit bättre budgivning om man börjat på en annan nivå! Sedan var det väldigt smidigt vid deklarationen, Peder är kunnig och väl påläst, kändes tryggt och smidigt.
  • Jan S
    Jan S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Jag tycker att Peder är en bra förmedlare av hus och lägenheter. Han är profesionell och ärlig.
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Proffsigt och trevligt bemötande
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Grymt hjälpsam och kunnig inom sitt jobb! Bra på att känna av vilka behov och önskningar man har och vilka krav man ställer själv!
    Glömmer inte bort en dom "kund" utan ens år efter husköpet! Proffsigt!
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Peter Olsson kan varmt rekommenderas som mäklare. Han hjälpte oss att snabbt få en försäljning av vårat hus då vi fått bostad och jobb på annan ort. Han hade ett mycket vänligt bemötande. För oss blev allt lätt och enkelt med ett mäklarproffs som Peter.
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Tycker han är en rätt bra mäklare, dock mindre nöjd med att vi hade muntligt avtal angående hans arvode som inte hölls. Men annars en bra mäklare
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Jag är otroligt nöjd med hur smidigt min bostadsaffär gick till. Jättebra
    information innan. Mycket bra bemötande,
    En mycket duktig och trevlig fastighetsmäklare.
    Jag rekommenderar honom till alla som skall sälja eller köpa fastighet
  • Rita L
    Rita L skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    trevligt, vänligt, lättsamt och seriöst bemötande.
  • Hervor K
    Hervor K skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Kunnig och mycket Trevlig ,kan mycket väl Rekomentera
  • Per F
    Per F skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Jag fick ett positivt och proffsigt bemötande, jag fick också raka och snabba svar på mina frågor, så sammanfattningsvis levde Peter med god marginal upp till mina förväntningar, dessutom gick det alltid bra att få kontakt med honom relativt snabbt.
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Allt fungerade super, från början till avslut.
  • Andréas M
    Andréas M skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Snabbt, tydligt, smidigt både gällande bemötande samt genomförande av affär.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Bra, gjorde det man lovade inga problem, snabbt och smidigt.
  • Ann-marie B
    Ann-marie B skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Jag har absolut inget att klaga på. Allt har fungerat jättebra mellan våra kontakter och affärer.
    Peder Ledin får mycket bra rekommendationer från mej.
    Hälsn Ann-marie.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Peder Ledin en del av Fastighetsbyrån Boden
    Jag har mycket svårt att bedöma Peder Ledin som mäklare i vår affär, eftersom jag inte har någon annan att jämföra med.
    Vår lägenhetsaffär var långdragen och seg med mindre roliga överraskningar, samt att värderingen inte stämde med det pris, som lägenheten sedan såldes för.
    Under resans gång uppträdde Peder Ledin proffsigt mot oss, men som helhet är det ingen rolig tid att minnas.
  • Astrid L
    Astrid L skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Boden
    Hej!
    Jag anlitade Peter vid försäljning av mitt fritidshus 2010.

Min uppfattning om Peter och hans agerande var jag mycket nöjd med. Även
    hans bemötande mot mig som kund var mycket positivt. Han lyssnade på mina önskemål och vi hade en bra dialog.
    Jag ger honom högsta betyg!

Drottninggatan 1, 961 35 Boden