Alla kategorier Mäklare Norrbotten Boden Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Boden

Fastighetsbyrån Boden

Drottninggatan 1, 961 35 Boden — Visa karta

Naturnära, bra boende till rimligt pris och ett levande föreningsliv - välkommen till Boden!

Boden är en ort som växer och de senaste åren har centrum utvecklats till en stadskärna med liv och rörelse. Nu kan Bodenborna enkelt gå och shoppa, äta på restaurang, besöka kulturevanemang eller utnyttja någon av de moderna sportanläggningarna.

Fastighetsbyråns kontor ligger centralt och har riktigt bra skyltmöjligheter. Hit är du välkommen om du har funderingar kring boende eller bostad i Boden! Vi svarar gärna på frågor och kan även göra en kostnadsfri värdering av din fastighet.

Vi har varit aktiva i Boden sedan 1990-talet och våra välutbildade och engagerade mäklare hjälper varje år människor genom livets kanske största affärer.
Mån-Ons: 08:15-16:15
Tor: 08:15-18:00
Fre: 08:15-16:15
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 271 kunder tycker om Fastighetsbyrån Boden

• 2019-07-19

Veronica S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt och sålt av samma mäklare. Mkt smidigt båda affärerna. Läs mer
  • 2019-07-19

Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    peder ledin är mycket trevlig och kunnig super och bästa mäklaren i boden han sålde mitt hus ganska fort

och jag rekomenderar han till andra Läs mer
  • 2019-07-13

Helena M skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en villa i Boden. Lätt att få kontakt med mäklaren och snabb att svara på frågor. Proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Thomas I skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag har både köpt nytt och håller på sälja mitt gamla hus via Fastighetsbyrån. Mycket kompetent och saklig mäklare, lätt att förstå, förklarar bra. Jag har haft med dom tidigare och tycke dom skulle få ytterligare en chans och jag ångrar mig inte. Läs mer
  • 2019-06-12

Jenny K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har skött nästan all kontakt med säljaren själva, mäklaren har hänvisat oss till att själva ta kontakt. Mäklaren har varit svår att få tag i. Har haft ersättare vid varje möte utom första visningen. Hade önskat att vi fått köpa av en annan mäklare.

Vi väljer att sälja vår bostad genom en annan mäklarfirma. Läs mer
    2019-06-12 Peder L svarar Jenny K
    Hej Jenny!
    Dina synpunkter är viktiga i vår strävan efter att förbättra vår mäklartjänst ytterligare. I detta specifika fall så ville säljaren ha kontakt med dom som skulle köpa så därav fick ni träffa säljaren på tu man hand vid er andra visning enligt samråd mellan oss. Vid själva överlämnandet kunde du inte närvara vid den tid som vi fick i samråd med banken & då fick ni träffa en kollega till mig tidigare för att underteckna nödvändiga dokument. Vid själva överlämnandet så träffade jag alla utom dig. Vi önskar er lycka till med försäljningen & hoppas att ert val av mäklare ger det utfall som vi tidigare värderat den till. // Fastighetsbyrån Boden
  • 2019-06-10

Catarina L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en stuga av en toppenmäklare som är snabb och proffsig Läs mer
  • 2019-06-08

Henry S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt villa

Se ovan

Ja Läs mer
  • 2019-06-07

Magnus K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har sålt ett hus. Mäklaren var mycket trevlig och proffsig. Huset såldes mycket snabbt och jag är supernöjd med bemötandet och kunnigheten hos mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-06

David R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kanon bra och trevlig, vet vad han gör.
    Sålde våran villa och det gick fort. Läs mer
  • 2019-06-04

Helen O skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har sålt sommarstuga. Allt flöt snabbt och smidigt av proffsigt team.. Läs mer
  • 2019-06-03

Ann-Louise N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    sålt en villa i Boden.
    Bemötandet var OK Läs mer
  • 2019-05-31

Pia B skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Proffsigt och genuint bemötande. Läs mer
  • 2019-05-29

Pär V skrev om Fastighetsbyrån Boden
    1.5 Åland villa. Peder har kunskap och man får ett bra bemötande även fotograferna var professionella. Vi är nöjda. Läs mer
  • Peter L

2019-05-29

Peter L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    vi har både sålt och köpt under en och samma helg.Mycket bra bemötande från mäklarens sida,lyhörd serviceinriktad flexibel .Köparna av vårat hus hade bara möjlighet att göra affär på helg och detsamma gällde paret som vi köpte vårat nya hus av,men det var inga problem för mäklaren. Jag anser att mäklaren har varit tydlig bra på att förklara och att han har hållit oss underrättade under hela tiden,bra jobbat Läs mer
  • Lina D

2019-05-07

Lina D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har haft en bra återkoppling och är en drivande mäklare. Vi känner oss i trygga händer. Läs mer
  • 2019-05-07

Markus D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt fätågsv 18.

Nöjd med mäklarens tillgänglighet och närvaro. Ständigt nya idéer och kunnat peppa oss trots en sval marknad. Vi trodde att försäljningen skulle gå fort men när det dig tid så valde vi ett säkert kort istället och bytte till Peder Ledin. Han kan sin sak!! Läs mer
  • 2019-04-27

Anne S skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har sålt vårt hus & bemötandet av mäklaren har varit/ är jättebra & han har levt upp till våra krav & förväntningar på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-04-25

Anna-Karin V skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Jag har köpt en stuga. Mäklaren var lite okunnig i var skador var i stugan ej påläst i detaljer.
    En mycket trevlig mäklare som man kände sig "hemma" med. Läs mer
  • 2019-04-13

Maria A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    En villa med källarplan, bra info om huset av mäklaren. Han var snabb på återkoppla om man funderade på något.
    Kändes öppet kring budgivningen. Läs mer
  • 2019-04-12

Roland J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt en villa i Boden.
    Bemötande från mäklaren(Peder Ledin) var mycket bra effektivt , rakt professionellt .
    Förväntningar hade inga speciella, men det som hände uppfyllde våra förväntningar med råge.
    Peder Ledin lotsade oss med entusiasm och stor yrkeskunskap
    På ett smidigt och smärtfritt sätt vid vår husförsäljning högt över våra ställdaförväntningar Läs mer
    2019-04-13 Peder L svarar Roland J
    Tack Roland & Pirjo!
    Det är ett nöje att arbeta med människor som er. Ni är positiva & väldigt måna om även köparna. Jag är säker på att dom kommer trivas både i huset & kontakten med er. //Peder
  • 2019-04-07

Emilia G skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bra mäklare från en bra byrå, men med tanke på att affären blev av med kort varsel kanske engagemanget var sisådär... Läs mer
  • 2019-04-04

Emma A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt villa och köpt villa av samma mäklare. Första gången att sälja en bostad, blev bra guidad genom hela processen, fick alla frågor besvarade på ett lätt och enkelt sätt. Alltid lätt att nå mäklaren och fick alltid återkoppling när något hände med försäljningen. Kunde inte begära mer av en mäklare! Läs mer
  • 2019-03-30

Thore Ö skrev om Fastighetsbyrån Boden
    sålt bostadsrättslägenhet.
    trevligt bemötande av mäklare och fotografer. Läs mer
  • Elsy B

2019-03-01

Elsy B skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålde senast bostadsrätt och tidigare 2 villor, profenssionellt skött. Läs mer
  • 2019-02-04

Elisabeth E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    mycket bra, bra hjälp vi fråger jag hade Läs mer
  • 2019-01-26

Veronica O skrev om Fastighetsbyrån Boden
    - Vi har sålt en villa.
    - Han har varit bra.
    - Nej, han var inte tillgänglig när en köpare ville komma i kontakt för köp och ringde oss istället.
    - Tog lång tid att sälja huset. Dåld budgivning skedde vid två tillfällen under försäljningen och det är INTE okej för det gynnar inte säljaren. Avskaffa dåld budgivning. Läs mer
  • 2019-01-10

Bertil D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Allt har gått enligt planeringen som vi & mäklaren gjorde tillsammans. Mycket nöjd med Peder Ledin. Läs mer
    2019-01-10 Peder L svarar Bertil D
    Tack Bertil, det har varit ett nöje att samarbeta med er. Hela kontoret hälsar & tackar ? // Med vänlig hälsning, Peder Ledin
  • 2018-11-24

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Snabb & smidig affär av en engagerad & kunnig mäklare! Läs mer

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Tillmötesgående, trevligt, ärligt och kunnigt bemötande samt smidigt genomförande av husköpet. Rekommenderar varmt fastighetsbyrån i Boden. Läs mer

Margot Yvonne I skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Våra upplevelser var helt ok. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer

Bernt L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har sålt en bostadsrätt i Boden på distans för vår pappas räkning.
    Vi är mycket nöjda med det personliga och även det praktiska stöd som vi fått i samband med visningarna och skulle valt Fastighetsbyrån och Peder Ledin igen för en eventuellt nästa affär.
    Med vänlig hälsning
    Bernt Leosson/ dotter Eva Stenmark Läs mer
  • 2018-11-10

Gunnel U skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Ett kunnigt, tillmötesgående och vänligt bemötande som ingav trygghet i genomförandet av husköpet. Mycket nöjd med mäklarens bemötande och dennes insats i allt som krävdes för att huset skulle bli vårt Läs mer
    2018-11-10 Peder L svarar Gunnel U
    Hej Gunnel!
    Tackar, det var ett nöje att ha med er att göra och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende. // Med vänlig hälsning, Peder Ledin
  • 2018-11-10

Håkan A skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Kanonkille som har haft en tuff marknad att bemästra. Jag trodde inte det skulle ta 10 månader att sälja. nu är det gjort och all formalia har skötts klanderfritt Läs mer
    2018-11-10 Peder L svarar Håkan A
    Hej Håkan & Ann!
    Ja, det var en utmanande marknad vi fick uppleva båda två. Nu är det bara deklarationen kvar så är vi i mål på riktigt. Ska bli kul att träffas igen, ni har varit otroligt tillmötesgående & positivt inställda. // Med vänlig hälsning, Peder Ledin
  • Maria G

2018-11-08

Maria G skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Bostadsrätt. Bra bemötande. Svårt att förstå strategier som mäklaren har eftersom man som säljare alltid har bråttom att få sålt. Hela omdömet är att jag blev nöjd med affären. Läs mer
  • 2018-11-08

Anita E skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt och sålt. Vänligt. trevligt, kunnig.
    Att stugan skulle bli såld och det blev den.
    Proffsigheten och trevligt bemötande.
    Jag kände mig trygg med valet av mäklare. Läs mer
  • 2018-10-30

Ida J skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Lätt att kommunicera med. Lite svår att få tag på ibland men han ringde tillbaka. Läs mer
  • 2018-10-25

Bjarne W skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt enplansvilla med källare.
    Mycket proffsigt bemötande av mäklaren som gav klar och tydlig information inför försäljningen.
    Genomgång av Fastighetsbyråns pärm inför försäljningen.
    Mycket bra matchning av köparens önskemål mot vårt objekt.
    Försäljningen har gått mycket snabbare och smidigare än vi förväntat, endast en visning och ingen annonsering.
    Mäklaren har varit mycket lätt att nå när det uppstått frågor för oss inför försäljningen. Läs mer
    2018-11-08 Peder L svarar Bjarne W
    Hej Bjarne & Margoth!
    Det värmer i mitt mäklarhjärta när jag hör era komplimanger. Det är precis så här jag vill jobba, hitta rätt köpare till varje bostad. Lycka till med ert nya boende. //Peder Ledin
  • 2018-10-03

Alina M skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har köpt en sommarstuga. Blev vänligt och kunnigt bemött. Allt gick så mycket smidigare än vad jag trodde var möjligt. Läs mer
  • 2018-10-02

Lars B skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Nöjd med allt från start till mål.
    Bra information under resans gång. Läs mer
  • 2018-09-30

Sofia T skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Köpt en villa. Mäklaren ställde upp med kort varsel och svarade korrekt på frågor. Lättsamt och trevligt men ändå seriöst bemötande. Lite kort framförhållning med tiden för att genomföra köpet, vilket gjorde det svårt att planera dagen. Läs mer
  • 2018-09-25

Ralf K skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Proffsig kunnig och serviceinriktad! Läs mer
  • 2018-09-24

Sylving N skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Effektivt , kunnigt, engagerat Läs mer
  • 2018-09-24

Malin R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Vi har köp vår bostad i Sävast på V Lillgärdsvägen via mäklaren. Bra bemötande och mkt kontakt av mäklaren innan köpet var klart. När köpet var klart tystnade mäklaren och vi fick jobba för att få kontakt. Men i det stora hela nöjd. Läs mer
  • Nicklas D

2018-09-20

Nicklas D skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Har både köpt och sålt bostäder och det har fungerat bra alla gångerna jag gjort det. Kan rekommendera att anlita Fastighetsbyrån till att sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Petra Ä

2018-09-19

Petra Ä skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Lyhörd och öppen mäklare som lyssnade och gav goda råd.
    Vi är otroligt nöjda med allt. Smidig och vi sålde vårat hus snabbt - precis som vi ville samt till de pris vi önskade. Full pott! Peder är trevlig för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-09-19

Lars R skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Försäljn bostadsrätt. Proffsigt utfört uppdrag och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-09-18

Marie L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Sålt ett litet hus. Allt gick bara bra. Givetvis hade jag önskat ett högre pris. Men man måste ju acceptera läget också. Läs mer
  • 2018-09-17

Mats V skrev om Fastighetsbyrån Boden
    sålt ett fritidshus. Bemötandet var bra och vänligt, jag förväntade mig ett bra jobb och fick det också. Läs mer
  • 2018-09-12

Peder L skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Peder Ledin har verkligen levererat vad han lovade & resultatet är jag mycket nöjd med. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån & Peder Ledin // Mikael Läs mer
  • Tobias W

2018-08-22

Tobias W skrev om Fastighetsbyrån Boden
    Trodde Peder var riktigt bra mäklare, men skenet bedrog mig då våran lgh inte sålde av sig själv. Fick ligga på hela tiden om saker för att de ska hända något. Riktig besviken så de blir att byta mäklare efter 90 dagar. Läs mer
    2018-08-22 Peder L svarar Tobias W
    Hej Tobias!
    Idag säljer inga bostäder sig själva, utan det är hårt jobb som ligger bakom varje försäljning. Jag delar inte din uppfattning om att vi inte haft bra med aktiviteter. Att sedan marknaden inte varit beredd att acceptera den prisnivå ni önskar är bortom min yrkesskicklighet. Vi har ju haft kunder som velat köpa men tyvärr på lägre nivå än ni har kunnat acceptera. Vi önskar er lycka till efter 90 dgr. //Peder

Drottninggatan 1, 961 35 Boden