Fastighetsbyrån Bollnäs

Långgatan 11, 821 43 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Bollnäs!

Här har vi funnits sedan tidigt 70-tal och under årens lopp har vi fått riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området. Vårt område innefattar Bollnäs och Ovanåker kommun, där vi idag är marknadsledande, och består av mer än 13 000 fastigheter av olika slag.

Vi har rätt verktyg, men framförallt det engagemang och den kunskap som behövs för att du ska få ut det mesta av din fastighetsaffär i Bollnäs! Genom att vara lyhörda och följa dina önskemål kan vi skräddarsy vår tjänst till varje unik affär och vi marknadsför alltid noggrant och i flera kanaler för att så många som möjligt ska kunna se varje objekt vi förmedlar.

Du är alltid välkommen med dina frågor och funderingar om bostad och boende i Bollnäs, oavsett vilken fas du befinner dig i just nu.

Läs vad 130 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bollnäs

• 2020-06-03

Ulf Jonas K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt en villa och har blivit fantastiskt väl bemötta och fått mer än den hjälp vi förväntade oss. Oerhört smidig hantering redan från första kontakt till att kontrakt med ny ägare tecknats! Läs mer
    2020-06-03 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Ulf Jonas K
    Vad roligt att höra Ulf, tack för ert fina omdöme. Tack för förtroendet att sälja er fina villa! Mvh Fastighetsbyrån
  • 2020-06-02

Björn N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi köpte ett fritidshus i Bollnäs. Det var en ganska lång och delvis frustrerande process. Vår situation var också svår med att få en försäljning och köp att synka. Efter att vår försäljning föll på plats och vi startade ett mer aktivt arbete med att köpa, blev mäklarens roll tydligare och fungerade bra. Vi känner oss näjda med Fastighetsbyrån och mäklarens jobb. Förväntningar är alltid svårare, vi kunde inte marknaden i Bollnäs med omnejd, vi har lärt oss mycket på vägen och sånt skapar viss friktion och frustration. Läs mer
    2020-06-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Björn N
    Hej Björn, förstår att processen kändes tuff där ett tag, men huset blev ert till slut! Önskar Er all lycka till med ert fina fritidshus med alla dess vackra omgivningar.
  • 2020-05-26

Henrik E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mäklaren tillvaratog både säljares och köpares intressen på ett utmärkt sätt, och var snabb med att svara på frågor.
    Fastighetsbyrån agerade generellt klanderfritt. Läs mer
  • 2020-05-25

Stig P skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt villa, bra genomgång vid starten, snabb hantering av försäljningen och ett mycket bra bemötande! Läs mer
  • 2020-05-24

Mia O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Trevlig och proffsig, kan sitt jobb, jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-05-25 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Mia O
    Tack snälla för fint omdöme! / Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Bollnäs
  • 2020-04-24

Karin Hillevi M skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Snabb och smidig försäljning av mitt radhus! Läs mer
    2020-05-25 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Karin Hillevi M
    Tack för förtroendet Karin! / Fastighetsbyrån
  • 2020-04-15

Judith Z skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag har köpt en villa för fritidsbruk. Mäklaren Maria Östlund var professionell, kunnig och vänlig i sitt bemötande. Hon svarade snabbt på frågor jag hade och vi kunde genomföra affären smidigt även i coronatider. Läs mer
    2020-04-15 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Judith Z
    Hej Judith, tack snälla för ert fina omdöme! Vi försöker lösa allt på bästa sätt för både Er som köpare och för säljare. Önskar Er all lycka med ert fina fritidsboende! // Vänliga hälsningar Maria Östlund Fastighetsbyrån
  • 2020-03-31

Catrin Elisabet B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har sålt villa och köpt en villa. Proffsig och tillgänglig mäklare som alltid uppdaterade det senaste. Positiv och realistisk mäklare med fokus på oss både som säljare och när vi köpte. Mäklaren levde upp till förväntan mer än vad jag trott. Jag trodde vi skulle få sköta mycket själv men hon råddade i allt så det gick riktigt smidigt både vad gället köp och sälj.
    Positiv upplevelse rätt igenom. Proffsigt bemötande och det märktes att hon visste vad hon pratar om. Erfaren. Läs mer
    2020-06-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Catrin Elisabet B
    Hej Catrin, tack snälla för ert fina omdöme, det värmer <3. Önskar Er all lycka i ert framtida boende som ni snart ska tillträda! // Vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Bollnäs
  • 2020-03-29

Magnus Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Proffsig från start till mål. Höll oss konstant uppdaterade om vad som var på gång. Läs mer
    2020-03-30 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Magnus Stefan H
    Tack snälla för ert fina omdöme och tack för att vi fått ert förtroende till att sälja er bostad!/ Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Bollnäs
  • 2020-03-15

Hans-erik S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har både köpt o sålt de senaste veckorna och finns inget att anmärka på, svar på frågor o hjälp när det behövts och ett jätte trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-16 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Hans-erik S
    Glädjer oss att höra, tack för ert förtroende att både köpa och sälja åt din familj. Mvh Fastighetsbyrån
  • 2020-03-09

Martin L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt och köpt bostad med hjälp av Fastighetsbyrån. Vi har blivit bemötta på ett mycket proffesionellt sätt utav vår mäklare. De förväntningar vi hade levde vår mäklare upp till utan problem. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-02-24

Inga-Lill E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren, Anna Olsson, var väldigt bra! Hon var lugn, tydlig och kändes väldigt trygg. Läs mer
    2020-02-26 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Inga-Lill E
    Tack för ert fina omdöme. Vi önskar er all lycka till med er nya fina lägenhet! Med vänliga hälsningar, Anna, Fastighetsbyrån
  • 2020-02-22

Kjell Torbjörn T skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt fastighet, bra och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-03-11 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Kjell Torbjörn T
    Hej, tack snälla för ert förtroende att vi fått hjälpa Er med försäljningen av er bostad!

• 2019-12-27

Lena L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt stuga. Bra, mäklaren levde upp till förväntningarna till viss del Läs mer
  • 2019-12-12

Hanna S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte ett hus i Bollnäs.
    Vore trevligt om Mäklaren var på plats när man kom på visning. Huset fick ju gärna redan vara upptänt. Känns som om det var bristande planering, lite oproffsigt. Första intrycket är viktigast. Läs mer
  • 2019-12-11

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag köpte en villa och blev mycket bra bemött från första bokningen av visningen till att alla papper var klara på banken och nycklarna i min hand. Läs mer
    2020-02-26 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Maria N
    Tack Mara för ditt fina omdöme! Hoppas du ska trivas bra i ert nya fina boende! Med vänliga hälsningar, Anna, Fastighetsbyrån
  • 2019-12-09

Mats Carl F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Håller på med en försäljning av fastighet Läs mer
    2020-03-16 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Mats Carl F
    Tack för förtroendet Mats! Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-12-01

Bert L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har köpt en bostad och ä mycket nöjd med mäklaren fick svar på alla mina frågor Bert Läs mer
  • 2019-11-26

Susanne J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Snabb å effektivt köp utan krångel Läs mer
    2019-12-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Susanne J
    Hoppas ni skall trivas i ert nya fina hus Susanne!
    Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2019-11-22

Pär-åke O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra och proffsigt bemötande, trevlig men inte överdrivet trevlig. 🤣🌞 Läs mer
    2019-12-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Pär-åke O
    Roligt att ni är nöjda Pär-Åke, tack för ditt omdöme.
    Med vänliga hälsingar Hanna Hallgren Fastighetsbyrån
  • 2019-11-16

Lars O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    En korrekt och ärlig hantering av hela affären. Med bra kommunikation. Nu återstår bara att de levererar ett värderingar för att gå högsta betyg från mig. Läs mer
  • 2019-11-14

Svante J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Lyhörda och hjälpsamma för att uppfylla våra önskemål, jobbade verkligen för att få affären i hamn. Bra att kunna nyttja flyttskåpet. Bra med uppdatering varje vecka med klickstatistik. Läs mer
    2019-11-15 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Svante J
    Hej Svante! Roligt att att höra, tack för ert förtroende. Mvh Fastighetsbyrån Bollnäs
  • 2019-11-14

Joakim E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har sålt lägenhet. Har blivit bra bemött av min mäklare. försäljningen var långdragen men resultatet blev bra så jag är nöjd. Läs mer
    2019-11-18 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Joakim E
    Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet Joakim och för ditt fina omdöme.
    Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2019-11-08

Per S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    I stort ett utmärkt bemötande. Vår mäklare uppfyllde med råge våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-14 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Per S
    Hej, tack för ert fina omdöme och förtroendet att få hjälpa till med er försäljning!
  • 2019-11-04

May-Louise N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Allt har gått smidigt, högre än mina förväntningar. Mäklaren har varit hjälpsam och kunnig, väldigt proffsig. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån B svarar May-Louise N
    Hej May-Louise, tack för ditt fina omdöme och förtroendet att få ta hand om er försäljning!
  • 2019-10-23

Sonja Katarina L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålde vår älskade villa. Mäklaren ingav förtroende och såg vilka kvalitéer huset hade. Vi kände oss trygga hela tiden och är nöjda med affären. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Sonja Katarina L
    Tack för ert förtroende att sälja ert charmiga hus Sonja!
    Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-10-23

Jens Manfred L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt mitt hus och fick en bra kontakt med mäklaren.
    Allt har skett smidigt. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Jens Manfred L
    Tack för fina ord Jens, en ära att få hjälpa er med försäljningen.
    Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-10-19

Isabelle H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte en villa. Mycket trevlig och välinformerande. I sin helhet mycket bra. Läs mer
    2019-10-21 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Isabelle H
    Hej, hoppas ni kommer att trivas i Er nya bostad! Tack för ert omdöme. / Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2019-10-12

Rajko K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte hus på Björktjära
    Bemötandet var bra och fick all information som jag frågade efter. Läs mer
    2019-10-14 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Rajko K
    Hoppas du skall trivas i ditt nya fina hus på Björktjära Rajko och roligt att du är nöjd med oss. Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-10-09

Veronica J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra och tillmötesgående, hjälpsam.
    Rekommenderar absolut
    Sålt min lägenhet Läs mer
    2019-10-10 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Veronica J
    Hej Veronica, stort tack för ditt fina omdöme och för att vi fick hjälpa dig med försäljingen!
  • 2019-10-05

Kjell-Åke Ö skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt en bostadsrätt,blev mycket trevligt bemött av mäklaren,hade inte så höga förväntningar men mäklaren var väldigt positiv och trodde mycket på att det skulle gå bra och hon fick rätt så hon har skött affären mycket bra.Vi tycker att det har gått väldigt smidigt alltihop. Läs mer
    2019-10-10 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Kjell-Åke Ö
    Roligt att ni är nöjda, tack för ert förtroende att sälja ert fina radhus på Renskullen. Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-09-12

Lasse H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt fritidshus i Bollnäs och mäklaren var mycket trevlig och kunnig, helt klart uppfyllt vad man kan förvänta sig och lite till.!! Läs mer
    2019-09-13 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Lasse H
    Hej Lasse, tack för Ert fina omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i ert fina fritidshus i vårt vackra Hälsingland! / Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Bollnäs
  • 2019-09-08

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en sommarstuga och vår mäklare var toppen. Löpande information och lätt att komma i kontakt med. Vi är mycket nöjda med servicen under hela processen. Läs mer
    2019-09-08 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Eva J
    Hej, tack snälla för Ert fina omdöme. Vi hoppas att ni ska trivas bra i ert fritidshus!
    /Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Bollnäs
  • 2019-09-06

Anita Birgitta L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag har sålt ett sommarhus utanför Edsbyn och
    är mycket nöjd med Maria Östlunds sätt att ta hand
    om försäljningen.
    Hon är professionell och tydlig och resultatet blev
    bättre än vad jag hade tänkt mig.
    Jag kan med glädje rekommendera Fastighetsbyrån
    till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2019-09-08 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Anita Birgitta L
    Hej Birgitta, tack snälla för ditt förtroende att förmedla ditt vackra sommarställe!
    /Varma hälsningar Maria
  • 2019-09-02

Anders N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt en gård.
    Hela tiden informerad. Mycket strukturerad, med infromation utöver det vanliga. Känders tryggt med det paket som följde med huset som mäklaren sammanställt. Läs mer
    2019-09-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Anders N
    Hej, tack för ditt fina omdöme! Hoppas du ska trivas här i vårt vackra Hälsingland!
  • 2019-08-20

Ulf W skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra bemötande överlag samt kunniga mäklare nöjd med affären Läs mer
    2019-09-12 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Ulf W
    Hej, tack snälla för Ert fina omdöme.
    /Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Bollnäs
  • 2019-08-12

Tycko Ludvig B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Tjejerna är duktig på fastighetsbyrån Läs mer
    2019-09-12 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Tycko Ludvig B
    Hej, tack för Ert fina omdöme.
    /Med vänliga hälsningar tjejerna på Fastighetsbyrån i Bollnäs
  • 2019-08-05

Viktor A skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt villa och köpt villa genom Fastighetsbyrån.
    Kort och gott är vi nöjda med allt som har med dessa affärer att göra. Läs mer
    2019-09-09 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Viktor A
    Hej Viktor! Tack för ert förtroende att sälja er fina villa, hoppas ni även kommer trivas i er nya! MVH Fastighetsbyrån
  • 2019-07-27

Niklas C skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag köpte nyligen en sommarstuga genom fastighetsmäklarna , super trevlig service och inte bara utav ansvarig mäklare utan av hela mäklarbyrån , riktigt samarbetsvänlig byrå där alla jobbar för samma mål Läs mer
    2019-09-09 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Niklas C
    Hej Niklas! Tack för ert fina omdöme, hoppas ni kommer trivas i ert nya fina fritidshus! Med vänlig hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2019-07-26

Malin L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt fastighet, vi är jättenöjda med allting. Läs mer
    2019-09-09 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Malin L
    Hej Malin! Roligt att att höra, tack för ert förtroende. Mvh Fastighetsbyrån
  • Britt-Inger H

2019-07-26

Britt-Inger H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mycket bra bemötande och tydlig information inför försäljningen av min villa, engagerad mäklare. Har hela tiden fått återkoppling via samtal och sms som känns viktig för mig.
    En skicklig, hjälpsam och mycket trevlig fotograf har också stor betydelse tycker jag och det har ni.
    En positiv känsla under hela processen.
    Tack Hanna och alla glada flickor på byrån. Läs mer
    2019-08-05 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Britt-Inger H
    Tack för förtroendet och tack för ditt fina omdöme. Ha en fortsatt fin sommar. Mvh Fastighetsbyrån Bollnäs
  • 2019-07-09

Johan W skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    När vi köpte vår nya bostad skötte vår mäklare allt väldigt proffsigt! Läs mer
    2019-07-09 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Johan W
    Hej Johan! Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus, tack för ditt fina omdöme!
  • 2019-07-08

Ann-Christin L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpet var en stuga i Segersta. En ganska impulsiv affär som bara känns bättre o bättre. Nu är vi tillbaks till mina hemtrakter som jag lämnade 1982. Mäklaren var lättsam o trevlig.
    Allt gick smidigt. Vi är så nöjd. Läs mer
    2019-07-09 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Ann-Christin L
    Hej Ann-Christin! Roligt att ni är nöjda med ert köp, verkligen ett fint ställe vi Ljusnans strandlinje!
  • 2019-06-28

Ingar Christina J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har sålt en villa samt köpt en bostads rätt. Båda mäklarna helt underbara och proffesionella. Mäklarna levde upp till mina förväntningar med både försäljning och köp. Min upplevelse var/är bara positivt Läs mer
    2019-07-09 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Ingar Christina J
    Hej Christina! Tack för ditt fina omdöme och tack för ditt förtroende att sälja ditt fina hus. Hoppas du skall trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-06-20

Johan J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Toppenbra bemötande, kompetent och saklig.
    Använder mig gärna av denna mäklare fler gånger! Läs mer
    2019-07-16 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Johan J
    Tack Johan för ditt fina omdöme. Ni är varmt välkomna tillbaka till oss!
  • 2019-06-13

Hans N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi sålde vårt hus och som vi klarade av under ”pågång”redan.Vi är väldigt nöjda med mäklaren ifrån fast.byrån som var informativ,planerad och hennes jobb gjorde att vi kände oss viktiga i processen.
    Jag återkommer gärna till Fastighetsbyrån Läs mer
    2019-10-10 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Hans N
    Hej Hans! Tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa er att sälja er underbara villa!
    Ni är så välkomna åter.
    //Fastighetsbyrån
  • 2019-06-13

Christina N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sammanfattningsvis var mäklaren precis det som man önskar när man säljer hus och jag kommer varmt att rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-06-09

Monica K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt hus. Trevlig mäklare, inte "gåpåig". Förklarar saker som har betydelse rörande köpet Läs mer
  • 2019-06-08

Eilert K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    jättebra bemötande,kunniga,blick för marknaden,mm
    kanonbra Läs mer
    2019-07-09 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Eilert K
    Hej Eilert! Tack för förtroendet att sälja er vackra bostad och tack för ditt fina omdöme!
  • 2019-06-03

Sara S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren behandlade oss som köpare på samma sätt som hon behandlade säljaren. Kände inte alls att hon tog säljarens parti på nåt sätt.
    Det hela gick väldigt smärtfritt och smidigt. Läs mer

Långgatan 11, 821 43 Bollnäs