Alla kategorier Mäklare Gävleborg Bollnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs

Fastighetsbyrån Bollnäs

Långgatan 11, 821 43 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Bollnäs!

Här har vi funnits sedan tidigt 70-tal och under årens lopp har vi fått riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området. Vårt område innefattar Bollnäs och Ovanåker kommun, där vi idag är marknadsledande, och består av mer än 13 000 fastigheter av olika slag.

Vi har rätt verktyg, men framförallt det engagemang och den kunskap som behövs för att du ska få ut det mesta av din fastighetsaffär i Bollnäs! Genom att vara lyhörda och följa dina önskemål kan vi skräddarsy vår tjänst till varje unik affär och vi marknadsför alltid noggrant och i flera kanaler för att så många som möjligt ska kunna se varje objekt vi förmedlar.

Du är alltid välkommen med dina frågor och funderingar om bostad och boende i Bollnäs, oavsett vilken fas du befinner dig i just nu.

Läs vad 52 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bollnäs

• Nils H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Snabb och bra service vid försäljning av vår lägenhet. Trevligt bemötande från kompetent personal. Läs mer
  • Kennet F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt ett hus och fått fantastiskt bra service och support under hela processen. Mycket bra bemötande och mycket professionell mäklare. Läs mer
  • Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt lägenhet. Väldigt tillmötesgående mäklare som vi hade god kontakt med. Läs mer
  • Magareta O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Engagerade o. positiva tjejer. Alltid bemött med ett leende. Superfina beskrivningar av bostaden med fina proffsiga bilder. Har sålt o. köpt många bostäder, Fastighetsbyrån Bollnäs slår dem alla. Det finns en Fastighetsbyrå i närheten som borde gå en kurs i Bollnäs. Läs mer
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt en villa, mäklaren tog sig tiden att mellan möten kunna träffa oss på vägen för en snabb affär, gå över med papper till säljarna efter kontorstid etc. mycket imponerad av den snabba och avslappnade attityden! Läs mer
  • Håkan L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Som förstagångs husköpare hade jag önskat tydligare genomgång av kostnader i samband med köpet (skatter, lagfart, pantbrev, osv), något mäklaren hävdade är bankens enskilda ansvar. Det ledde till oförutsedda kostnader.
    Mäklaren var tillmötesgående och trevlig, men ibland svår att nå (under arbetstid). Överlag är jag nöjd, men saknade det där lilla extra för att ge ett högre betyg. Läs mer
  • Jan Verner B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag sålde mitt älskade sommarhus
    blev bemött på ett bra sätt
    förväntningarna blev till fullo
    Har goda upplevelser. Läs mer
  • Marita G skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Seriös, kunnig, kundorienterad, erfaren!
    Sålt en dyr villa :) Läs mer
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte hus via Fastighetsbyrån i Bollnäs och fick ett bra bemötande. Allt sköttes professionellt men ibland tog det lite lång tid att få respons, vi fick ringa själva och fråga ibland hur det gick Läs mer
  • Zakaria R skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag är inte nöjd alls för att jag fick ingen bra förklaring om huset det är fel på badrums vägen golvet tvättstugans golvet fuktigt står %84 på källaren Läs mer
  • Kristina I skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi köpte Prästänge 2721 i Vallsta och det var Linn som var vår mäklare. Vi fick en jättebra kontakt och eftersom vi var utomlands när visningen skulle ske, fick vi hjälp att få kontakt med säljare för enskild visning.

När vi sedan var i med i budgivning så fick vi snabb återkoppling och guidning om vad som behövde skickas in mm gällande avtal, handpenning och fullmakt mm då vi inte bor på orten.
    På avtalsdagen träffade vi mäklaren Maria som skötte avtalsskrivningen galant.
    Super är sammanfattningen och vi är jättenöjda med vårt köp och med Fastighetsbyrån :) Läs mer
  • Eva J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Proffsigt bemötande. Jag köpte en villa. Läs mer
  • Ulrika K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt Prästänge 2731 i Vallsta. Mäklaren var trevlig och påläst och allt flöt på väldigt bra. Bra mellanhand mellan säljare och köpare. Seriös. Läs mer
  • Roffe P
    Roffe P skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en villa på landet.
    Mycket trevligt ochbra bemötande.
    Vi hade stora förväntningar på att flytta från storstan ut på landet, och vi tycker att mäklaren gjorde ett mycket bra jobb.
    Vi upplevde att mäklaren var kunnig, proffsig, lokalorienterad och framförallt trevlig... Läs mer
  • Greger J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Smidig och enkel affär med en kunnig mäklare.
    Bra bemötande och kontroll på hela processen Läs mer
  • Lars Johan Albert S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har redan gjort en liknande undersökning i det här ärendet. Jag gav samma betyg då. Kommer det en tredje undersökning kommer jag på ren trots att ge ett dåligt betyg. Hälsar Lasse. Läs mer
  • Christer F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har köpt en bostadsrätt och blev väl bemött av mäklaren. Läs mer
  • Karola N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Gjorde först upp med en köpare bakom ryggen på oss budgivate men efter idogt tjat från oss 2 budgivate öppnades budgivningen igen. Lag/regler måste ändras!!! Läs mer
  • Anna-Lena F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt i Bollnäs.
    Vi fick ett bra bemötande och information om lägenheten.
    Affären gick snabbt.
    Har inget negativt att anmärka på. Läs mer
  • Kristin E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har köpt en villa. Blev proffesionellt bemött av mäklaren, kunnig men lagom avvaktande. Läs mer
  • Barbro A skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en fritidsfastighet och har haft direktkontakt med säljarna. De har i sin tur haft svårt att få återkoppling från mäklaren telefonledes. Efter ett mejl från mig till mäklaren så fick vi återkoppling ganska omgående - även säljarna.
    Slutdokumenteringen och köpet funkade bra. Läs mer
  • Jessica E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi är i det stora hela mycket nöjd med Bollnäs kontoret. Läs mer
  • Anders M skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi fick fint bemötande av mäklaren från första kontakten och att fastighetsbyrån år rädd om sina kunder och söker kontakt med säljaren och ger information . Läs mer
  • Jan Olov B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    En kunnig och duktig personal som vet vad som krävs. Läs mer
  • Anna O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Utmärkt jobb av mäklaren Linn som sålde mitt radhus. Läs mer
  • Madelene T skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bästa mäklaren! Enkel och rak, ger besked på engån. Läs mer
  • Niclas O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Villa Läs mer
  • Bo W skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    sålt villa
    proffsigt bemötande både mot oss och köpare, skickligt skött budgivning, bra ekonomiskt resultat, bra samspel i annonsering/marknadsföring, ordning och reda
    Mycket nöjd
    Absolut värt kostnaden. Läs mer
  • Charlotta L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Otroligt proffsiga och tillmötesgående. Hanterade vår försäljning superbt och gjorde det enkelt för oss som säljare. Läs mer
  • Merete W skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Veldig fornøyd med Fastighetsbyrån Bollnäs og Maria. Salget av leiligheten gikk raskt og veldig fornøyd med resultatet. Maria var veldig behjelpelig bla. med overlevering, da vi bor i Norge. Läs mer
  • Stig-Björn W skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi hade en positiv känsla och ett bra bemötande frän vår mäklare.Vi sålde en villa i Röste och fick ut mer än vi förväntade oss.Mäklaren fick igång en bra budgivning till vår fördel.Mvh Solveig o Stig Wård. Läs mer
  • Carola G skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag har sålt min bostadrätt och har fått mycket bra hjälp med förberedelserna och bra information i samband med försäljningen. Läs mer
  • Mats Jan Gunnar H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra professionellt bemötande vid värdering av fastighet Läs mer
  • Jan F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mycket bra bemötande och ett snabbt avslut på affären bra hjälp med alla papper som hör till det är värt arvodet Läs mer
  • Ingrid Maria N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra kännedom om den lokala bostadsmarknaden samt mycket bra och proffsig service. Läs mer
  • Elsa Anna-Greta A skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    tydlig och bra information inför försäljning .Återkoppling under budgivning. Trevligt bemötande hela tiden . Läs mer
  • Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Engagerad och personlig personal Läs mer
  • Lars Erik S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Korrekt och bra bemötande. Mäklaren såg till både köparens och säljarens bästa. Läs mer
  • Elisabet M skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Proffsig och personlig mäklare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Hans Bertil H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    kontakterna med mäklaren var täta och det var lätt att få kontakt via sms och samtal.Mäklaren var saklig och kunnig Läs mer
  • Nanny Gunvor Munters d skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra bemötande, kunnig trevlig personal, närhet, Läs mer
  • Anne Birgitta R skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mycket bra bemötande trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Gunborg B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Kunnig mäklare som återkom så fort det hände något. Både via mail och smsm och telefonsamtal.
    Allt gick smidigt, snabbt och bra. Läs mer
  • . skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mycket bra bemötande, glada, trevliga och engagerade. Läs mer
  • Anita J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mitt objekt var svårsålt men dom gjorde vad dom kunde. Läs mer
  • . skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Genomgående proffsiga och månar om allas intresse på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Stefan E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mycket engagerad mäklare, driven och påläst Läs mer
  • Anders S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mycket professionell hantering. Snabbt och ok resultat. Läs mer
  • Ove J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi jämförde tre fastighetsbyråer och fann att Fastighetsbyrån bäst motsvarade våra krav. Resultatet blev över vår förväntan. Vi är nöjda och kan rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Jimmy H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs

Långgatan 11, 821 43 Bollnäs