Alla kategorier Mäklare Gävleborg Bollnäs Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs

Fastighetsbyrån Bollnäs

Långgatan 11, 821 43 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Bollnäs!

Här har vi funnits sedan tidigt 70-tal och under årens lopp har vi fått riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området. Vårt område innefattar Bollnäs och Ovanåker kommun, där vi idag är marknadsledande, och består av mer än 13 000 fastigheter av olika slag.

Vi har rätt verktyg, men framförallt det engagemang och den kunskap som behövs för att du ska få ut det mesta av din fastighetsaffär i Bollnäs! Genom att vara lyhörda och följa dina önskemål kan vi skräddarsy vår tjänst till varje unik affär och vi marknadsför alltid noggrant och i flera kanaler för att så många som möjligt ska kunna se varje objekt vi förmedlar.

Du är alltid välkommen med dina frågor och funderingar om bostad och boende i Bollnäs, oavsett vilken fas du befinner dig i just nu.

Läs vad 86 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bollnäs

• 2019-06-20

Johan J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Toppenbra bemötande, kompetent och saklig.
    Använder mig gärna av denna mäklare fler gånger! Läs mer
  • 2019-06-13

Hans N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi sålde vårt hus och som vi klarade av under ”pågång”redan.Vi är väldigt nöjda med mäklaren ifrån fast.byrån som var informativ,planerad och hennes jobb gjorde att vi kände oss viktiga i processen.
    Jag återkommer gärna till Fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-06-13

Christina N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sammanfattningsvis var mäklaren precis det som man önskar när man säljer hus och jag kommer varmt att rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-06-09

Monica K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt hus. Trevlig mäklare, inte "gåpåig". Förklarar saker som har betydelse rörande köpet Läs mer
  • 2019-06-08

Eilert K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    jättebra bemötande,kunniga,blick för marknaden,mm
    kanonbra Läs mer
  • 2019-06-03

Sara S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren behandlade oss som köpare på samma sätt som hon behandlade säljaren. Kände inte alls att hon tog säljarens parti på nåt sätt.
    Det hela gick väldigt smärtfritt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-29

Gemma Elisabeth Maria C skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en enplansvilla av våra vänner. Mäklaren klarade den uppgift mycket väl. Hon var vänligt och professionellt, visste vad skulle göras i detta speciella fall, och gav oss rad och tips.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-05-29

Lars Gösta F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt fritidshus. Engagerad mäklare som har stöttat i hela processen. Läs mer
  • 2019-05-18

Eva F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    På grund av sorg efter en anhörig var jag o mina syskon tvugna att sälja både villa o sommarstuga i närheten av varandra o så oerhört STARKT engagemang har jag aldrig tidigare mött hos mäklare= som en kär släkting o syster😍👍
    Hon hjälpte oss syskon enormt med uppmuntran om försäljningen även om det var ett renoverings objekt i villan👍
    Skulle gärna ge henne extra löneökning o bättre position om det går👍😍 Läs mer
    2019-05-20 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Eva F
    Hej Eva! Tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa er att sälja era bostäder.
  • 2019-05-18

Maud L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Betyget var krångligt att få fram! Betyget ska vara utmärkt! Läs mer
    2019-05-20 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Maud L
    Hej Maud! Tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa er att sälja era bostäder.
  • Rolf O

2019-05-18

Rolf O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt villan i min brors dödsbo och sålt den sommarstuga som jag ägde tillsammans med mina två systrar. Båda i år och båda i Bollnäs kommun.
    Mycket positiv och kunnig mäklare, som hanterade försäljningarna smidigt och framåtinriktat. Läs mer
    2019-05-20 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Rolf O
    Hej Rolf! Tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa er att sälja era bostäder.
  • 2019-05-14

Hilma B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt och det gick väldigt smidigt! Väldigt trevliga mäklare och alla steg från budgivning till sista pappret gick otroligt smidigt! Läs mer
  • Karl Tobias L

2019-05-09

Karl Tobias L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Saklig, snabb, rak, svarar lite dåligt i telefon men är förståligt Läs mer
  • 2019-05-06

Per Mikael A skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    bra kommunikation, bra uppdateringar vad som händer i säljfasen Läs mer
  • 2019-05-06

Elvi Maria F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt ett fritidshus och vi har inte kunnat fått en bättre mäklare än Hanna. Vi har inte någon erfarenhet av mäklare men vi har blivit så väl omhändertagna och informerade under hela försäljningsperioden. Läs mer
  • 2019-04-17

Anna Katarina W skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag har nyss sålt en villa i Bollnäs, det är tredje gången vi anlitar dem och allt har fungerat toppen med Fastighetsbyrån i Bollnäs från början till slut 😊🌸🏡 Läs mer
  • 2019-04-09

Stina M skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bemött professionellt med förståelse och tålamod i både försäljning och köp av brf. Läs mer
  • Andreas V

2019-04-07

Andreas V skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpet av Klockarvägen 12D gick otroligt smidigt och snabbt samt att jag fick all information jag kände att jag behövde för att känna mig trygg i affären. Mina förväntningar blev långt överträffade och vid framtida affärer råder det inte någon tvekan om vem jag ska kontakta. Tusen tack åter igen! Läs mer
  • 2019-04-06

Barbro G skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt en bostadsrätt och sålt ett hus. Mina mäklare som jag haft var helt otroligt underbar. Läs mer
  • 2019-03-30

Jonas V skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte en lägenhet och jag är mycket nöjd med hjälpen av. Läs mer
  • Jimmy Å

2019-03-13

Jimmy Å skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Väldigt intresserad och påläst, försäljningen gick bättre än våra önskemål så vi är super nöjda Läs mer
  • 2019-02-21

Steve k skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt ett hus med hjälp av Linn Kopparmalms Fastighetsbyrån. Linn har varit till en suvurän hjälp under försäljningen. Vi är helnöjda Läs mer
  • Jesper A

2019-02-19

Jesper A skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålde ett hus i Voxna och mäklaren jag hade var super bra Läs mer
  • 2019-02-19

Peder M skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Lättsam, lyhörd och engagerad, jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-01-26

Jakob H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jätte trevliga mäklare och kunniga Läs mer
  • 2019-01-26

Emelie E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålde lägenhet och köpte hus.
    Blev bra bemött, kunniga mäklare som kunde svara på frågor eller kollade upp och återkom snabbt. Läs mer
  • Tony C

2018-12-17

Tony C skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt en villa, blev mycket bra och proffsigt bemött. Har inget att klaga på utan allt gick smärtfritt kommer säkert att återkomma i andra ärenden. Läs mer
  • 2018-12-16

Martin W skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra service, allt gick enkelt och smidigt! Läs mer
  • 2018-12-14

Steve S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt villan !
    Mycket bra bemötande av mäklaren! Läs mer
  • 2018-11-30

Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt vår villa, och mäklaren var mycket kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2018-11-28

Anke W skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålde en villa. Bra bemötande! Fått all information, bra omhändertagande! Läs mer

Ulf H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har köpt och sålt några lägenheter/hus genom åren och nu var det ett lantligt boende jag/vi sålde. Vi blev trevligt bemötta och är mycket nöjda med mäklaren. Läs mer

Boudewijn Bastian M skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Suverän service med en kunnig och mycket trevlig mäklare! Läs mer

Yanan L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag säljade min lägenhet via Fastighetsbyrån. Mäklaren var jätte ansvarig. Alla var mycket bra! Läs mer
  • 2018-11-21

Nils H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Snabb och bra service vid försäljning av vår lägenhet. Trevligt bemötande från kompetent personal. Läs mer
  • 2018-11-17

Kennet F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt ett hus och fått fantastiskt bra service och support under hela processen. Mycket bra bemötande och mycket professionell mäklare. Läs mer
  • 2018-11-07

Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt lägenhet. Väldigt tillmötesgående mäklare som vi hade god kontakt med. Läs mer
  • 2018-10-23

Magareta O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Engagerade o. positiva tjejer. Alltid bemött med ett leende. Superfina beskrivningar av bostaden med fina proffsiga bilder. Har sålt o. köpt många bostäder, Fastighetsbyrån Bollnäs slår dem alla. Det finns en Fastighetsbyrå i närheten som borde gå en kurs i Bollnäs. Läs mer
  • Jennie K

2018-10-21

Jennie K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt en villa, mäklaren tog sig tiden att mellan möten kunna träffa oss på vägen för en snabb affär, gå över med papper till säljarna efter kontorstid etc. mycket imponerad av den snabba och avslappnade attityden! Läs mer
  • 2018-10-04

Håkan L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Som förstagångs husköpare hade jag önskat tydligare genomgång av kostnader i samband med köpet (skatter, lagfart, pantbrev, osv), något mäklaren hävdade är bankens enskilda ansvar. Det ledde till oförutsedda kostnader.
    Mäklaren var tillmötesgående och trevlig, men ibland svår att nå (under arbetstid). Överlag är jag nöjd, men saknade det där lilla extra för att ge ett högre betyg. Läs mer
  • 2018-09-20

Jan Verner B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag sålde mitt älskade sommarhus
    blev bemött på ett bra sätt
    förväntningarna blev till fullo
    Har goda upplevelser. Läs mer
  • 2018-09-19

Marita G skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Seriös, kunnig, kundorienterad, erfaren!
    Sålt en dyr villa :) Läs mer
  • Kerstin J

2018-09-19

Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte hus via Fastighetsbyrån i Bollnäs och fick ett bra bemötande. Allt sköttes professionellt men ibland tog det lite lång tid att få respons, vi fick ringa själva och fråga ibland hur det gick Läs mer
  • 2018-09-19

Zakaria R skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag är inte nöjd alls för att jag fick ingen bra förklaring om huset det är fel på badrums vägen golvet tvättstugans golvet fuktigt står %84 på källaren Läs mer

Kristina I skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi köpte Prästänge 2721 i Vallsta och det var Linn som var vår mäklare. Vi fick en jättebra kontakt och eftersom vi var utomlands när visningen skulle ske, fick vi hjälp att få kontakt med säljare för enskild visning.

När vi sedan var i med i budgivning så fick vi snabb återkoppling och guidning om vad som behövde skickas in mm gällande avtal, handpenning och fullmakt mm då vi inte bor på orten.
    På avtalsdagen träffade vi mäklaren Maria som skötte avtalsskrivningen galant.
    Super är sammanfattningen och vi är jättenöjda med vårt köp och med Fastighetsbyrån :) Läs mer

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Proffsigt bemötande. Jag köpte en villa. Läs mer

Ulrika K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt Prästänge 2731 i Vallsta. Mäklaren var trevlig och påläst och allt flöt på väldigt bra. Bra mellanhand mellan säljare och köpare. Seriös. Läs mer
  • Roffe P

2018-09-17

Roffe P skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en villa på landet.
    Mycket trevligt ochbra bemötande.
    Vi hade stora förväntningar på att flytta från storstan ut på landet, och vi tycker att mäklaren gjorde ett mycket bra jobb.
    Vi upplevde att mäklaren var kunnig, proffsig, lokalorienterad och framförallt trevlig... Läs mer
  • 2018-09-17

Greger J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Smidig och enkel affär med en kunnig mäklare.
    Bra bemötande och kontroll på hela processen Läs mer
  • 2018-09-17

Lars Johan Albert S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har redan gjort en liknande undersökning i det här ärendet. Jag gav samma betyg då. Kommer det en tredje undersökning kommer jag på ren trots att ge ett dåligt betyg. Hälsar Lasse. Läs mer

Långgatan 11, 821 43 Bollnäs