Fastighetsbyrån Bollnäs

Fastighetsbyrån Bollnäs

Välkommen till Fastighetsbyrån i Bollnäs!

Här har vi funnits sedan tidigt 70-tal och under årens lopp har vi fått riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området. Vårt område innefattar Bollnäs och Ovanåker kommun, där vi idag är marknadsledande, och består av mer än 13 000 fastigheter av olika slag.

Vi har rätt verktyg, men framförallt det engagemang och den kunskap som behövs för att du ska få ut det mesta av din fastighetsaffär i Bollnäs! Genom att vara lyhörda och följa dina önskemål kan vi skräddarsy vår tjänst till varje unik affär och vi marknadsför alltid noggrant och i flera kanaler för att så många som möjligt ska kunna se varje objekt vi förmedlar.

Du är alltid välkommen med dina frågor och funderingar om bostad och boende i Bollnäs, oavsett vilken fas du befinner dig i just nu.

Läs vad 195 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bollnäs 2

2021-07-11
    Tillmötesgående och trevlig mäklare som var väldigt tålmodig med alla våra novis frågor. Överlag supernöjd, tack!
    • Rengsjö
    2021-07-10
    Proffsigt och pedagogiskt upplagt då vi träffades för att skriva på kontrakt! Allt gick smidigt och vi känner stort förtroende för vår mäklare.
    • Rengsjö
    2021-07-09
    Allt var jättebra! Bra service, kunnig och jättetrevlig personal,
    • Arbrå
    2021-07-08
    Vi blev väl bemötta av mäklaren och fick den hjälp vi behövde.
    Vi kommer att rekommendera dem till andra som går i säljartankar.
    • Arbrå
    2021-07-07
    Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån Bollnäs! Ett trevligt bemötande från första början. Upplysande, informerande och mycket hjälpsamma! Varmt tack! 🌷
    2021-07-02
    Bra bemötande. Professionellt. Som förväntat.
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs
    2021-06-29
    Trevligt och enkelt. Kompetent.
    • Brånan
    2021-06-27
    Bra och vänligt bemötande, vi känner oss i helhet jättenöjda! Inget att klaga på helt enkelt.
    2021-06-23
    Trevligt bemötande från första kontakten. Mycket kompetent mäklare som överträffade alla våra förväntningar. Mycket god kunskap om fastighetsmarknaden på orten och detsamma vad gäller kunskap om hus och arkitektur. Över lag har vi fått mycket god service, långt över förväntan och rekommenderar Fastighetsbyrån i Bollnäs till alla.
    2021-06-17
    bra bemötande, ofta snabba återkopplingar
    2021-06-15
    Trevligt bemötande, villig att hjälpa till och vill hjälpa till om det är något vi inte förstår... Allt har gått jätte smidigt...
    2021-06-11
    Blev mycket bra bemött. Hanna uppfyllde våra förväntningar på bästa sätt, hon är klar, tydlig, hjälpsam och trevlig så det finns ingenting att klaga på. Mvh Gunilla.
    2021-06-10
    Funkar riktigt bra och smidigt
    • Bollnäs
    2021-05-31
    Mycket bra och professionellt skött i samband med försäljning av min lägenhet.
    Rekommenderas!
    2021-05-26
    Fastighet. Bra bemötande och snabba svar.
    • Gärdet
    2021-05-23
    Vårt köp fungerade tekniskt bra.
    Vår försäljning av tidigare bostadsrätt på Gärdet i Bollnäs är avsevärt sämre än förväntat.
    Har fått intrycket att Bollnäs kommun präglas av mycket betalsvaga medborgare.
    Orsak: svagt näringsliv ,liten andel välmående egenföretagare och numera tämligen fattiga bönder,samt frånvaro av större utbildnings-institutioner.
    Leif Brolin
    • Gärdet
    2021-05-23
    De skrev ut fel bjud när man lämnade ett bud.
    Hade inte så mycket information Om lägenhet.
    Svårt att få tagit i.

Skulle inte vilja att de sälja mitt hus skulle helst välja ett annat fastighetsbyrå.
  • Lars D
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs
    2021-05-22
    Utmärkt hjälp med försäljning av mitt sommarhus.
    Fastighetsmäklare Hanna Hallgren var behjälplig med goda råd, perfekt service och tillgänglighet som ledde till en smidig försäljning till rätt pris.
    Rekommenderas varmt.
    2021-05-12
    Vi har sålt vårat fritids boendet i Kilafors , genom fastighetsbyrån i Bollnäs
    2021-04-12
    Sålt en villa. Mycket bra bemötande av mäklaren. Hörde av sig mycket via telefon och sms. Trevlig och kunnig.
  • Nina L
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs
    • Edsbyn
    2021-04-05
    Har sålt en villa, och fick hjälp av Linn Kopparmalms. Otroligt proffsig och trevlig, skötte hela affären utmärkt! Hade inte valt en annan mäklare, Linn är den bästa!
  • sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Bollnäs
    2021-03-15
    Bäst, finns inget mer att säga än att hon är/var fantastisk.
    Sålde en liten tomt.
    Betyg 1-10 får hon 10.9
    2021-03-08
    Hon har väl bemötande och är sakkunnig.
    2021-03-02
    Jag köpte ett hus.
    Anna Persson är en professionell mäklare!!
    Bäst i trakten!
    Rekommenderas varmt.
    2021-02-28
    Jag är mycket nöjd. Har fått mycket hjälp och stöd. När jag ringt har jag genast fått svar.
    2021-02-28
    Superduktig mäklare. Tydlig, bra på att förklara processen och svara på våra frpgor och funderingar. Vi är helnöjda!
    Vi har sålt vår gård i Bollnäs och det gick verkligen över våra förväntningar.
    2021-02-20
    Utmärkt service med kunnig proffesionellt bemötande på alla plan
    2021-02-15
    Såltt lgh
    Hanna Hallgrens bemötande var jättebra
    Mäklaren gjorde det jättebra för oss
    Allt till belåtenhet
    2021-02-08
    Har sålt en enplansvilla på 90 m2.
    Förväntade mig att mäklararvodet skulle vara i procent av försäljningspriset men fick sedan förklarat aktuellt regelverk och dessutom en liten justering av arvodet nedåt så mäklaren visade där prov på lyhördhet.

Sammanfattningsvis en bra dialog med mäklaren under resans gång.
    2021-02-07
    Sålt brf lgh och vi är nöjda med bemötandet från Hanna, allt har gått smidigt tillväga.
    • Brånan
    2021-02-05
    Det har fungerat bra, trevligt bemötande och kunnig på sitt område.
    2021-01-29
    Köpt gammalt trähus, byggt 1928.
    Positivt och kunnigt bemötande av min mäklare Jessica Edlund.
    Förväntade mig initierad och fyllig information, vilket mäklaren kunde ge mig.

Sammanfattningsvis är jag helnöjd.
    2020-12-29
    Köpte fastigheten, adress Hässja 261.
    Superproffsigt genomförd affär från er sida.
    Alltigenom nöjda.
    Vad roligt att ni är nöjda Malin! Stort Grattis till er fantastiskt fina fastighet, där kommer ni verkligen trivas. Med vänliga hälsingar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-12-13
    Seriös och trevlig mäklare. Jag köpte ett hus.
    Tack för ditt fina omdöme, hoppas du kommer trivas i ditt nya fina hus. Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    • Granberg
    2020-12-09
    Köpt hus
    Bra

Super nöjd med bemötandet uppfyller mina förväntningar
    Roligt att höra Ing-marie, hoppas du kommer trivas i ditt nya mysiga hus. Mvh Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-12-09
    Mäklaren sålde mitt radhus på ett proffionellt sätt.
    Bemötande var mycket bra.
    Prismässigt blev det över förväntan.
    Betygsmässigt MVG.
    Tack för äran att få hjälpa dig Charlie och för ditt fina omdöme. Mvh Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-11-26
    Fantastiskt bra hjälp med försäljningen av vårt hus. Bra personlig kontakt och snabba svar när vi hade frågor.
    2020-10-26
    Sålt bostad. Mäklaren levde inte upp till mina förväntningar. Svår att få tag i och upplevs skjuta saker framför sig. Det gäller att själv engagera sig och se till att saker blir gjorda för det tog inte mäklaren tag i.
    2020-10-20
    Jättetrevligt bemötande ,mycket kunnig, överhuvudtaget så är alla på bollnäs fastighetsbyrå mycket trevliga och kunniga.
    Mäklaren levde verkligen upp på mina förväntningar.
    Hej, Tack för Ert förtroende och att Vi fått sälja Er fastighet. Önskar Er en fortsatt fin höst och vinter! // Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Bollnäs Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-10-19
    Pirrigt och nervöst innan. När släktgården ska säljas vill man att det ska bli bra.
    Sammanfattning: hade inte kunnat gå bättre, så smidigt och utfallet känns helt rätt!!
    Tack!! 🙏❤🤗
    Tack för ert stora förtroende att sälja er fantastiska gård och det glädjer oss att ni är nöjda! Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-10-18
    Köpt fritidshus, kanon från början till slut, ingenting var omöjligt, otroligt bra bemötande, klarhet i både skrift och tal, bra kontakt både via sms, telefon och mejl. Toppen mäklare!! Tack Hanna Hallgren!!!
    Hej Lina! Tack för dina otroligt fina ord, roligt att höra! Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina smultronställe. Med vänlig hälsningar Hanna Hallgren Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-10-09
    Vi har köpt en villa.
    Tycker visningen var bra.
    Budgivningen drog ut på tiden.
    2020-10-08
    Vi har fått den hjälp och information vi efterfrågat på ett mycket positivt och hjälpsamt sätt.
    2020-10-06
    Vid försäljningen av vår lägenhet var bemötandet av våra mäklare mycket trevligt och professionellt.
    2020-10-04
    Vi har sålt vår villa i Alfta.

Bemötandet har varit bra och vi har hela tiden blivit informerade om affärens gång på ett fint sätt.
    Vi är nöjda.
    Hej Maj-lis! Vad roligt att höra att ni är nöjda och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av ert hus. Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-10-04
    Vi har sålt en villa. Vi trodde att det skulle gå fortare att sälja och att vi skulle få lite mer betalt. Det sa mäklaren från början att hon trodde. Vi förstår att mäklaren inte råder över kunderna men det blev inte riktigt som vi trodde. Det har alltid varit lätt att komma i kontakt med mäklaren.
    Hej Eva! Tack för ditt omdöme. Tyvärr drog det ut lite på tiden men köparna blev verkligen nöjda och glada med ert fina hus. Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-10-02
    Vi har sålt vårt hus. Maria är en mycket trevlig kunnig och hjälpsam mäklare.Vi känner oss väldigt trygga med henne
    Hej, tack snälla ni för förtroendet att få ta hand om Er försäljning! Vill också passa på att önska Er lycka till med Ert nya boende! // Med vänliga hälsningar Maria Östlund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    - Köpt ett hus.
    - Mycket seriöst och bra bemötande. Tydlig.
    - Hade inga förväntningar förutom att bemötas professionellt, vilket jag upplevde.
    - Trevlig och proffsig typ den där Hanna på Bollnäs fastighetsbyrå!
    Hej Niklas! Tack för ditt fina omdöme. Grattis till ditt nya fina hus, där kommer är jag övertygad om att du kommer trivas! Mvh Hanna Hallgren Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bollnäs
    2020-10-02
    Vi har köpt och sålt en lägenhet. Det har fungerat utmärkt. Det vi är allra mest nöjd med är den tydliga kommunikationen och informationen som vi hela tiden fick från mäklaren. Vi kände att vi hade koll och kunde ta kloka beslut längs försäljningsprocessen.
    2020-10-02
    Jag har sålt mitt hus genom er. Processen gick väldigt bra.mäklaren var tydlig med all information som man behöver. Mäklaren visade också intresse för objektet.