Fastighetsbyrån Bollnäs

Långgatan 11, 821 43 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Bollnäs!

Här har vi funnits sedan tidigt 70-tal och under årens lopp har vi fått riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området. Vårt område innefattar Bollnäs och Ovanåker kommun, där vi idag är marknadsledande, och består av mer än 13 000 fastigheter av olika slag.

Vi har rätt verktyg, men framförallt det engagemang och den kunskap som behövs för att du ska få ut det mesta av din fastighetsaffär i Bollnäs! Genom att vara lyhörda och följa dina önskemål kan vi skräddarsy vår tjänst till varje unik affär och vi marknadsför alltid noggrant och i flera kanaler för att så många som möjligt ska kunna se varje objekt vi förmedlar.

Du är alltid välkommen med dina frågor och funderingar om bostad och boende i Bollnäs, oavsett vilken fas du befinner dig i just nu.

Läs vad 145 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bollnäs

• 2020-08-17

Cecilia N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt en villa. Bra bemötande, alltid reda att möta frågor o funderingar. Läs mer
  • 2020-08-11

Jörgen S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en lägenhet och allting fungerade väldigt bra. Mycket stort engagemang från mäklaren. Läs mer
  • 2020-08-09

Ingemar B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt fritidshus .Bemötande av mäklaren mycket bra.Förväntningarna som vi hade levde mäklaren upp till. Läs mer
  • 2020-08-08

Yvonne T skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt fritidshus. Mycket proffsigt och trevligt bemötande . Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-08-04

Kjell T skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Är mycket nöjd med den service som vi fått. Allt tydligt presenterat i ord och bild.. Läs mer
  • 2020-07-26

Josefin A skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt en villa, första husköpet. Väldigt trygg och påläst mäklare, som gjorde att det kändes bra hela vägen. Läs mer
  • 2020-07-24

Bontu Umeta D skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Från till slutet har jag nöjd med byrån. Läs mer
  • 2020-07-13

Nathalie C skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Första gången både jag och min man säljer hus. Fastighetsmäklaren förklarade tydligt alla bitar i försäljningen. Och ingav stort förtroende.
    Vi sålde en villa centralt.
    Husköparna va med på en visning med mäklaren, kontakta sedan oss för en till privat visning där mäklaren inte medverkade. Under denna visning kom vi tillsammans fram till ett pris både var överens med, 200,000 kr över utgångspris.
    Mäklaren skötte därefter allt.

Väldigt nöjd och glad att vi valde ju Fastighetsbyrån, trots semestertider och två mäklare inkopplad är vi super nöjda. Läs mer
    2020-07-13 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Nathalie C
    Hej Nathalie!
    Det glädjer oss att höra att ni är nöjda och vill tacka för förtroendet att sälja ert hus.
  • 2020-07-11

Maud Elisabeth E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag var mycket fundersam hur det skulle gåtill att sälja sommarhuset i Coronatider och vara 70+ och riskgrupp. Maria var mycket proffsig och skötte kontakten så bra utan att jag behövde utsätta mig för smitta. Sms och Mail och telefonsamtal har varit jättebra. Fort gick det att få huset sålt och jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-06-29

Lars Allan N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Fick ett professionellt bemötande i samband med att vi sålde vår villa. Kändes tryggt och säkert utifrån alla delar samt att Anna höll oss uppdaterade hela tiden.

Då vi bott i fastigheten många år hade Anna även känslan för att det verkligen skulle kännas rätt för oss. Läs mer
    2020-06-30 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Lars Allan N
    Vad roligt att höra ert fina omdöme, tack så mycket, Hälsningar Anna/Fastighetsbyrån
  • Käthie S

2020-06-13

Käthie S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt villa

Mycket seriös, kunnig och vänlig.

Mälaren levde upp till fullo på mina förväntningar.

Mäklaren får högsta betyg. 10+ Läs mer
    2020-06-15 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Käthie S
    Hej, tack snälla för förtroendet! Önskar Er en fin sommar och att ni kommer att trivas i ert nya boende!

//Vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Bollnäs
  • 2020-06-11

Daniel S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var erfaren och kunnig och bemöter sina kund med respekt. Läs mer
    2020-06-11 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Daniel S
    Hej Daniel!
    Vad roligt att höra att du är nöjd! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet. Mvh Fastighetsbyrån
  • 2020-06-08

Linda Mari A skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt en villa. Mäklaren var proffsig och gav ett bra stöd. Läs mer
    2020-06-08 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Linda Mari A
    Tack för ditt omdöme Mari och tack för förtroendet att sälja er fina fastighet. / Fastighetsbyrån
  • 2020-06-07

Anette J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Ha sålt en bostad och allt har fungerat bra, och det har gått smidigare än jag trott.
    Väldigt pedagogisk övergång vid skrivning etc. Läs mer
  • 2020-06-03

Ulf Jonas K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt en villa och har blivit fantastiskt väl bemötta och fått mer än den hjälp vi förväntade oss. Oerhört smidig hantering redan från första kontakt till att kontrakt med ny ägare tecknats! Läs mer
    2020-06-03 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Ulf Jonas K
    Vad roligt att höra Ulf, tack för ert fina omdöme. Tack för förtroendet att sälja er fina villa! Mvh Fastighetsbyrån
  • 2020-06-02

Björn N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi köpte ett fritidshus i Bollnäs. Det var en ganska lång och delvis frustrerande process. Vår situation var också svår med att få en försäljning och köp att synka. Efter att vår försäljning föll på plats och vi startade ett mer aktivt arbete med att köpa, blev mäklarens roll tydligare och fungerade bra. Vi känner oss näjda med Fastighetsbyrån och mäklarens jobb. Förväntningar är alltid svårare, vi kunde inte marknaden i Bollnäs med omnejd, vi har lärt oss mycket på vägen och sånt skapar viss friktion och frustration. Läs mer
    2020-06-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Björn N
    Hej Björn, förstår att processen kändes tuff där ett tag, men huset blev ert till slut! Önskar Er all lycka till med ert fina fritidshus med alla dess vackra omgivningar.
  • 2020-05-26

Henrik E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Mäklaren tillvaratog både säljares och köpares intressen på ett utmärkt sätt, och var snabb med att svara på frågor.
    Fastighetsbyrån agerade generellt klanderfritt. Läs mer
    2020-06-11 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Henrik E
    Hej Henrik! Tack för väldigt fint omdöme, lycka till med ert nya boende. Hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2020-05-25

Stig P skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt villa, bra genomgång vid starten, snabb hantering av försäljningen och ett mycket bra bemötande! Läs mer
    2020-06-30 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Stig P
    Tack så mycket för fint omdöme, trevlig sommar! Hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2020-05-24

Mia O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Trevlig och proffsig, kan sitt jobb, jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-05-25 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Mia O
    Tack snälla för fint omdöme! / Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Bollnäs
  • 2020-04-24

Karin Hillevi M skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Snabb och smidig försäljning av mitt radhus! Läs mer
    2020-05-25 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Karin Hillevi M
    Tack för förtroendet Karin! / Fastighetsbyrån
  • 2020-04-15

Judith Z skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag har köpt en villa för fritidsbruk. Mäklaren Maria Östlund var professionell, kunnig och vänlig i sitt bemötande. Hon svarade snabbt på frågor jag hade och vi kunde genomföra affären smidigt även i coronatider. Läs mer
    2020-04-15 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Judith Z
    Hej Judith, tack snälla för ert fina omdöme! Vi försöker lösa allt på bästa sätt för både Er som köpare och för säljare. Önskar Er all lycka med ert fina fritidsboende! // Vänliga hälsningar Maria Östlund Fastighetsbyrån
  • 2020-03-31

Catrin Elisabet B skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har sålt villa och köpt en villa. Proffsig och tillgänglig mäklare som alltid uppdaterade det senaste. Positiv och realistisk mäklare med fokus på oss både som säljare och när vi köpte. Mäklaren levde upp till förväntan mer än vad jag trott. Jag trodde vi skulle få sköta mycket själv men hon råddade i allt så det gick riktigt smidigt både vad gället köp och sälj.
    Positiv upplevelse rätt igenom. Proffsigt bemötande och det märktes att hon visste vad hon pratar om. Erfaren. Läs mer
    2020-06-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Catrin Elisabet B
    Hej Catrin, tack snälla för ert fina omdöme, det värmer <3. Önskar Er all lycka i ert framtida boende som ni snart ska tillträda! // Vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Bollnäs
  • 2020-03-29

Magnus Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Proffsig från start till mål. Höll oss konstant uppdaterade om vad som var på gång. Läs mer
    2020-03-30 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Magnus Stefan H
    Tack snälla för ert fina omdöme och tack för att vi fått ert förtroende till att sälja er bostad!/ Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån Bollnäs
  • 2020-03-15

Hans-erik S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har både köpt o sålt de senaste veckorna och finns inget att anmärka på, svar på frågor o hjälp när det behövts och ett jätte trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-16 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Hans-erik S
    Glädjer oss att höra, tack för ert förtroende att både köpa och sälja åt din familj. Mvh Fastighetsbyrån
  • 2020-03-09

Martin L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt och köpt bostad med hjälp av Fastighetsbyrån. Vi har blivit bemötta på ett mycket proffesionellt sätt utav vår mäklare. De förväntningar vi hade levde vår mäklare upp till utan problem. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-06-30 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Martin L
    Tack så mycket för fint omdöme, Hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2020-02-24

Inga-Lill E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren, Anna Olsson, var väldigt bra! Hon var lugn, tydlig och kändes väldigt trygg. Läs mer
    2020-02-26 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Inga-Lill E
    Tack för ert fina omdöme. Vi önskar er all lycka till med er nya fina lägenhet! Med vänliga hälsningar, Anna, Fastighetsbyrån
  • 2020-02-22

Kjell Torbjörn T skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt fastighet, bra och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-03-11 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Kjell Torbjörn T
    Hej, tack snälla för ert förtroende att vi fått hjälpa Er med försäljningen av er bostad!

• 2019-12-27

Lena L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt stuga. Bra, mäklaren levde upp till förväntningarna till viss del Läs mer
  • 2019-12-12

Hanna S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte ett hus i Bollnäs.
    Vore trevligt om Mäklaren var på plats när man kom på visning. Huset fick ju gärna redan vara upptänt. Känns som om det var bristande planering, lite oproffsigt. Första intrycket är viktigast. Läs mer
  • 2019-12-11

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag köpte en villa och blev mycket bra bemött från första bokningen av visningen till att alla papper var klara på banken och nycklarna i min hand. Läs mer
    2020-02-26 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Maria N
    Tack Mara för ditt fina omdöme! Hoppas du ska trivas bra i ert nya fina boende! Med vänliga hälsningar, Anna, Fastighetsbyrån
  • 2019-12-09

Mats Carl F skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Håller på med en försäljning av fastighet Läs mer
    2020-03-16 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Mats Carl F
    Tack för förtroendet Mats! Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-12-01

Bert L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har köpt en bostad och ä mycket nöjd med mäklaren fick svar på alla mina frågor Bert Läs mer
    2020-06-30 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Bert L
    Tack så mycket för fint omdöme, Hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2019-11-26

Susanne J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Snabb å effektivt köp utan krångel Läs mer
    2019-12-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Susanne J
    Hoppas ni skall trivas i ert nya fina hus Susanne!
  • 2019-11-22

Pär-åke O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra och proffsigt bemötande, trevlig men inte överdrivet trevlig. 🤣🌞 Läs mer
    2019-12-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Pär-åke O
    Roligt att ni är nöjda Pär-Åke, tack för ditt omdöme.
    Med vänliga hälsingar Hanna Hallgren Fastighetsbyrån
  • 2019-11-16

Lars O skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    En korrekt och ärlig hantering av hela affären. Med bra kommunikation. Nu återstår bara att de levererar ett värderingar för att gå högsta betyg från mig. Läs mer
  • 2019-11-14

Svante J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Lyhörda och hjälpsamma för att uppfylla våra önskemål, jobbade verkligen för att få affären i hamn. Bra att kunna nyttja flyttskåpet. Bra med uppdatering varje vecka med klickstatistik. Läs mer
    2019-11-15 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Svante J
    Hej Svante! Roligt att att höra, tack för ert förtroende. Mvh Fastighetsbyrån Bollnäs
  • 2019-11-14

Joakim E skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Har sålt lägenhet. Har blivit bra bemött av min mäklare. försäljningen var långdragen men resultatet blev bra så jag är nöjd. Läs mer
    2019-11-18 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Joakim E
    Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet Joakim och för ditt fina omdöme.
  • 2019-11-08

Per S skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    I stort ett utmärkt bemötande. Vår mäklare uppfyllde med råge våra förväntningar. Läs mer
    2019-11-14 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Per S
    Hej, tack för ert fina omdöme och förtroendet att få hjälpa till med er försäljning!
  • 2019-11-04

May-Louise N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Allt har gått smidigt, högre än mina förväntningar. Mäklaren har varit hjälpsam och kunnig, väldigt proffsig. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån B svarar May-Louise N
    Hej May-Louise, tack för ditt fina omdöme och förtroendet att få ta hand om er försäljning!
  • 2019-10-23

Sonja Katarina L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålde vår älskade villa. Mäklaren ingav förtroende och såg vilka kvalitéer huset hade. Vi kände oss trygga hela tiden och är nöjda med affären. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Sonja Katarina L
    Tack för ert förtroende att sälja ert charmiga hus Sonja!
    Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-10-23

Jens Manfred L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Sålt mitt hus och fick en bra kontakt med mäklaren.
    Allt har skett smidigt. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Jens Manfred L
    Tack för fina ord Jens, en ära att få hjälpa er med försäljningen.
    Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-10-19

Isabelle H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte en villa. Mycket trevlig och välinformerande. I sin helhet mycket bra. Läs mer
    2019-10-21 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Isabelle H
    Hej, hoppas ni kommer att trivas i Er nya bostad! Tack för ert omdöme. / Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån
  • 2019-10-12

Rajko K skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpte hus på Björktjära
    Bemötandet var bra och fick all information som jag frågade efter. Läs mer
    2019-10-14 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Rajko K
    Hoppas du skall trivas i ditt nya fina hus på Björktjära Rajko och roligt att du är nöjd med oss. Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-10-09

Veronica J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Bra och tillmötesgående, hjälpsam.
    Rekommenderar absolut
    Sålt min lägenhet Läs mer
    2019-10-10 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Veronica J
    Hej Veronica, stort tack för ditt fina omdöme och för att vi fick hjälpa dig med försäljingen!
  • 2019-10-05

Kjell-Åke Ö skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har sålt en bostadsrätt,blev mycket trevligt bemött av mäklaren,hade inte så höga förväntningar men mäklaren var väldigt positiv och trodde mycket på att det skulle gå bra och hon fick rätt så hon har skött affären mycket bra.Vi tycker att det har gått väldigt smidigt alltihop. Läs mer
    2019-10-10 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Kjell-Åke Ö
    Roligt att ni är nöjda, tack för ert förtroende att sälja ert fina radhus på Renskullen. Mvh Fastighetsbyrån
  • 2019-09-12

Lasse H skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt fritidshus i Bollnäs och mäklaren var mycket trevlig och kunnig, helt klart uppfyllt vad man kan förvänta sig och lite till.!! Läs mer
    2019-09-13 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Lasse H
    Hej Lasse, tack för Ert fina omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i ert fina fritidshus i vårt vackra Hälsingland! / Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Bollnäs
  • 2019-09-08

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Vi har köpt en sommarstuga och vår mäklare var toppen. Löpande information och lätt att komma i kontakt med. Vi är mycket nöjda med servicen under hela processen. Läs mer
    2019-09-08 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Eva J
    Hej, tack snälla för Ert fina omdöme. Vi hoppas att ni ska trivas bra i ert fritidshus!
    /Med vänliga hälsningar Fastighetsbyrån i Bollnäs
  • 2019-09-06

Anita Birgitta L skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Jag har sålt ett sommarhus utanför Edsbyn och
    är mycket nöjd med Maria Östlunds sätt att ta hand
    om försäljningen.
    Hon är professionell och tydlig och resultatet blev
    bättre än vad jag hade tänkt mig.
    Jag kan med glädje rekommendera Fastighetsbyrån
    till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2019-09-08 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Anita Birgitta L
    Hej Birgitta, tack snälla för ditt förtroende att förmedla ditt vackra sommarställe!
    /Varma hälsningar Maria
  • 2019-09-02

Anders N skrev om Fastighetsbyrån Bollnäs
    Köpt en gård.
    Hela tiden informerad. Mycket strukturerad, med infromation utöver det vanliga. Känders tryggt med det paket som följde med huset som mäklaren sammanställt. Läs mer
    2019-09-02 Representant för Fastighetsbyrån B svarar Anders N
    Hej, tack för ditt fina omdöme! Hoppas du ska trivas här i vårt vackra Hälsingland!

Långgatan 11, 821 43 Bollnäs