Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Danielsson har haft 28 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

84 omdömen om Åsa Danielsson

Sedan starten hos Reco 2021
Dennis E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Riksby

Proffsig, genuin, intresserad och hjälpsam

Jan L
Sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

Åsa hjälpte mig med försäljning av bostad i Bromma. Bra och professionellt bemötande med god lokalkännedom och med respekt för mina åsikter som säljare. Man märker att Åsa brinner för att göra en så bra affär som möjligt där alla parter blir nöjda. Kan varmt rekommendera Åsa till att genomföra din nästa bostadsförsäljning.

Simone L
Lilla Essingen - Kungsholmen

Mitt möte med Åsa var positivt från början till slut. Otroligt engagemang, bra planering av försäljning, tät återkoppling per telefon. Proffsigt och naturligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera att ha med Åsa vid en försäljning.

Vida H
Brommaplan

Trevligt och engagerat bemötande, alltid tillgänglig och väldigt kompetent. Skapade ett bra upplägg av försäljningen! Jag hade inte särskilt höga förväntningar pga hur marknaden ser ut just nu men Åsa lyckades med det nästintill omöjliga. Kan starkt rekommendera Åsa som mäklare!

Anne M
Ålsten

Åsa var väldigt engagerad i försäljningen av vår fina lägenhet. Trots en svår marknad gav hon aldrig upp utan kämpade på och det gav resultat. Åsa är mycket professionell och höll oss ständigt informerade om vad som hände. Det gjorde att vi kände oss väldigt trygga trots en oförutsägbar marknad.

Maria E
Äppelviken

Mycket engagerad och dedikerad. Jobbade hårt och gav inte upp trots en trög marknad och andra utmanande omständigheter. Lägger ner stort engagemang för att göra sina kunder nöjda.

Louise F
Traneberg

Åsa är lyhörd, engagerad och duktig.

Susanna S
Mariehäll

Tack, Åsa! Varmaste rekommendationer. Svår marknad men Åsa gjorde det möjligt.

Albin F
Mariehäll

Åsa är trevlig, professionell och har en god känsla för säljaren och köparens situation. Har varit en fröjd att ha Åsa som mäklare.

Ytterborn T
Beckomberga

Positiv och mycket kompetent Tydlig och inlyssnande