Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.5. Åsa Danielsson har haft 2 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 4 Läs vad Åsa Danielsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Riksby
    2021-12-01
    Åsa Danielsson är ytters professionell mäklare som visar på mycket erfarenheter och förnuft, och överträffade alla våra förväntningar.

Åsa är en oerhört rimlig och flexibel mäklare som man kan diskutera allt med, och vi kände en stark tillit väldigt snabbt och var aldrig oroliga.

Vill man anlita en mycket skicklig mäklaren som du vill kunna lita på hela vägen under din försäljning, rekommenderar jag stark att du hör av dig till Åsa Danielsson.

Mvh Väldigt nöjd kund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Riksby
    2021-11-22
    Blev bra bemött, trevlig. Hade inga förväntningar då det är mitt första bostadsköp så svårt att säga.
    Allt som allt har det känts bra.
    • Traneberg
    2021-11-17
    Åsa var lyhörd och engagerad från första början och noggrann med att jag var väl införstådd i hur processen skulle gå till.
  • 2021-11-08
    Åsa är en riktigt duktig och noggrann mäklare. Hon är mycket mån sina kunder och mycket lyhörd. Hon har verkligen det lilla extra. Jag rekommenderar henne varmt.
    Tack för fin recommendation Cecilia, önskar dig varmt lycka till i husletandet. Åsa Danielsson