Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.7. Åsa Danielsson har haft 19 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 35 Läs vad Åsa Danielsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Traneberg
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Åsa, mycket driv och energi samt väldigt bra på att återkoppla snabbt.
    Jag är nöjd är mycket nöjd med allt så här långt!
    • Abrahamsberg
    2022-11-14 Verifierad kund
    Åsa är en tillmötesgående och tillgänglig mäklare. Hon levde upp till förväntningarna och mer därtill. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Maria
    • Blackeberg
    2022-11-04 Verifierad kund
    Mycket Bra arbete och Åsa informerade hela tiden om hur försäljningen gick. Bra fotografering med kompetent fotograf. Hela processen gick väldigt smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Nockeby
    2022-09-07 Verifierad kund
    Åsa Danielsson är mycket professionell och samtidigt mycket mån om både köpare och säljare. Hon ger snabb service i stort o smått är som mäklare utmärkt. Jag kan varmt rekommendera henne.
    • Nockeby
    2022-09-05 Verifierad kund
    - Som trevlig och engagerad. Hon erbjöd sig redan under första visningen att stanna kvar (efter visningstiden) för att ha visning för mig och familjen.

- Jag hade inga speciella förväntningar (jag eftersom detta var mitt första köp av bostad) förutom att allt skulle vara tydligt.

- Snäll och hjälpsam
    • Ålsten
    2022-09-01 Verifierad kund
    Åsa var både inkännande av oss som köpare och tydlig med vad säljaren ville ha. Vi är mycket nöjda med Åsa och kan rekommendera henne till andra.

mvh
    Anna
    • Ålsten
    2022-08-20 Verifierad kund
    Åsa är oerhört engagerad, tillgänglig, kompetent och driven. Kan varmt rekommendera henne vid försäljning av bostad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2022-06-08 Verifierad kund
    Åsa var extremt duktig, från att vi kom på iden att sälja vårt hus tog det 7 dagar tills det var sålt till rekordpris trots att marknaden är skakig, helt och hållet tack vare Åsas hårda arbete med sitt spekulantregister (samt goda kontakter med exempelvis stylingfirman och fotografen som alla kom med kort varsel). Vi är så nöjda
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2022-06-06 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och ständigt tillgänglig och kunnig. Kunde svara på alla frågor och om det var något speciellt så tog hon reda på det direkt. Väldigt proffsig.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Åsa var supertrevlig och professionell genom hela köpprocessen. Hon var påläst och kunnig om objektet, och hade väldigt bra kunskap om området. Åsa gav bra information, återkopplade snabbt vid frågor och gjorde att vi som köpare kände oss trygga i köpet av vår nya bostad.