Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Danielsson har haft 29 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

95 omdömen om Åsa Danielsson

Sedan starten hos Reco 2021
Stefan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Traneberg

min lägenhetsförsäljning va Åsa engagerad , kompetent, trevlig och mycket hjälpsam. Va alltid tillgänglig , även sena kvällar samt helger. Förhoppningsvis kommer vi samarbeta i framtiden igen. Kan verkligen rekommendera Åsa. ️️️️️

Sara R
Minneberg

Väldigt trevlig och ser till att möta ens önskemål och drömmar! Uppskattat all uppdatering från start till sälj

Patrik S
Abrahamsberg / Åkeslund

Åsa är mycket dedikerad mäklare som verkligen gör sitt yttersta för stt få en affär till stånd. Jag är mycket nöjd Patrik

Magnus D
Ulvsunda

Bra Trevlig Lätt å prata med ordning och reda

Gunilla M
Ulvsunda

Blev bemött väldigt bra kunnig lätt att prata med . Vi var mycket nöjda .Vi kan varmt rekommendera Åsa Danielsson

Diana A
Abrahamsberg

Åsas bemötande var professionellt, engagerande och vänligt. Hon presenterade ett tydligt upplägg på hur försäljningsprocessen skulle se ut. Det fanns en tydlig vilja att sälja med gott resultat. Är super nöjd med resultatet. Hon är alltid tillgänglig, även sena kvällar. Det känns tryggt. REKOMENDERAS! Axelsson Abrahamsbergsvägen 35

Anna E
Traneberg

Åsa har en härlig personlighet och inkluderade oss på ett fint sätt under hela processen. Hon är en mäklare som inger förtroende, tydlighet och är peppande. Hon är en fantastisk mäklare som vi verkligen kommer rekommendera till grannar, vänner och bekanta!

Mikael H
Traneberg

Åsa är fantastisk. Hon fick i uppdrag att sälja vår lägenhet snabbt och gjorde det väldigt bra. Kontakt, annons, frågor, tips allt fungerade så bra med henne. Vi framför våra bästa rekommendationer.

Marika Z
Abrahamsberg

Mkt bra bemötande. Snabbt avslut och trevligt kontraktsskrivande med kunder som verkade nöjda.

Lasse J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Lilla Essingen - Kungsholmen

Vi köpte lägenhet på en förhandsvisning så vi har inte haft så mycket kontakt egentligen, men vår uppfattning om Åsa är ändå att hon är uppriktig och seriös. Att Åsa tog sig tid att skriva avtal klockan 20:00 på Valborg uppskattade vi mycket.