Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Danielsson har haft 20 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

40 omdömen om Åsa Danielsson

Sedan starten hos Reco 2021
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2023-01-31 Verifierad kund
    Allt gick väldigt smidigt och lätt. Kan verkligen rekommendera Åsa till andra som går i sälj och köptankar!
    2023-01-31 Verifierad kund
    Åsas driv och engagemang som mäklare är enligt mig snäppet vassare än övriga mäklare i området. Därav var hon ett självklart val när vi skulle sälja vår lägenhet. Åsa sålde vår lägenhet innan den kom ut på marknaden, samma dag som privatvisning ägde rum och dessutom med ett bättre pris än vi väntat oss. Detta trots att marknaden är extra tuff just nu. Jag kan varmt rekommendera Åsa både till dig som säljare och köpare av bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Äppelviken
    2023-01-25 Verifierad kund
    Åsa är otroligt proffsig och engagerad som mäklare! Hon är villig att ”go the extra mile” för att båda parter ska mötas i en affär och det märks verkligen att hon gör sitt yttersta. Känner jag någon som är i säljtankar i området kommer jag definitivt att lägga in ett gott ord om Åsa, hon är en riktig stjärna! ✨
    • Mariehäll
    2023-01-20 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Åsa Danielsson som mäklare. Under hela resan från det första telefonsamtalet innan visning tills kontraktet skrevs så har hon varit professionell, lugn och transparent. Även efter att affären var påskriven och klar så har hon varit tillgänglig för frågor vi har haft. Av alla mäklare vi har träffat på olika visningar så gjorde Åsa bäst intryck och vi är så glada att hon sålde just lägenheten som vi ville köpa. Kommer rekommendera Åsa till vänner och förhoppningsvis får vi möjligheten att köpa eller sälja med henne även i framtiden.
    • Mariehäll
    2023-01-02 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Åsa som just din mäklare. Tack Åsa! Bra jobbat trots tuff marknad.
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Åsa, mycket driv och energi samt väldigt bra på att återkoppla snabbt.
    Jag är nöjd är mycket nöjd med allt så här långt!
    • Abrahamsberg
    2022-11-14 Verifierad kund
    Åsa är en tillmötesgående och tillgänglig mäklare. Hon levde upp till förväntningarna och mer därtill. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Maria
    • Blackeberg
    2022-11-04 Verifierad kund
    Mycket Bra arbete och Åsa informerade hela tiden om hur försäljningen gick. Bra fotografering med kompetent fotograf. Hela processen gick väldigt smidigt.
    • Nockeby
    2022-09-07 Verifierad kund
    Åsa Danielsson är mycket professionell och samtidigt mycket mån om både köpare och säljare. Hon ger snabb service i stort o smått är som mäklare utmärkt. Jag kan varmt rekommendera henne.
    • Nockeby
    2022-09-05 Verifierad kund
    - Som trevlig och engagerad. Hon erbjöd sig redan under första visningen att stanna kvar (efter visningstiden) för att ha visning för mig och familjen.

- Jag hade inga speciella förväntningar (jag eftersom detta var mitt första köp av bostad) förutom att allt skulle vara tydligt.

- Snäll och hjälpsam