Pär Gunnarsson

Pär Gunnarsson

Pär Gunnarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Pär Gunnarsson har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Pär Gunnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.9. Pär Gunnarsson har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

158 omdömen om Pär Gunnarsson

Sedan starten hos Reco 2014
Anna Jessica N
Sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Beckomberga

Så engagerad, kunnig, vägledande, tydlig och alltid tillgänglig. Att göra bostadsaffärer är läskigt. Och ännu läskigare i marknaden som råder. Det har varit så tryggt att få hålla hand med Pär hela vägen. 🙏 Våra förväntningar på slutpris visste vi ju var lite väl tilltagna… Vi känner verkligen att Pär gjorde allt för att göra en så bra affär för oss som möjligt. Tusen tack!

Ingrid Ulla-Britt B
Mariehäll

Har stor kunskap och erfarenhet samt ett gott och trevligt bemötande

Per-Olof Manfred T
Mariehäll

Har ingen tidigare erfarenhet av fastighetsförsäljning och därmed inget att jämföra med men likafullt tycker jag att kontakten med Pär har varit mycket bra. Det har varit trevligt att kommunicera med Pär samtidigt som han förmedlat god kunskap, både om de regler som gäller vid fastighetsförsäljning och den affärsmässighet som krävs för få till ett bra avslut. Tack vare Pärs kunskap och kanske lite tur vid budgivningprocessen kunde försäljningen genomföras på ett för mig fördelaktigt sätt.

Stefan L
Stora Mossen

Det märks att Pär gillar sitt jobb. Han är kunnig, lyssnar in och lägger ned tiden som behövs att svara på frågor, enklare som svårare. Pär är en analyserande fastighetsmäklare och använder sin erfarenhet för att beskriva marknaden, det som är viktigast. Hela processen fungerade utmärkt. Vi återvänder självklart till Pär i framtiden om vi ska göra en fastighetstransaktion eller bara för rådgivning.

Anna S
Köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Trevlig, lösningsorienterad, professionell

David S
Bromma Kyrka

Väldigt trevlig, hjälpsam och förtroendeingivande genom hela vår köpprocess.

Christina P
Bromma Kyrka

Trevlig, kompetent och driftig!! Lyhörd för våra önskningar och behov! Suverän helt enkelt!

Sofie A
Stora Mossen

Professionell men med ett personligt bemötande. Vi är mycket nöjda!

Viktoria Ester Anita I
Norra Ängby

Väldigt proffsigt bemötande och på alla sätt bra hanterad försäljning. Tiderna att sälja hus har varit svåra, men jag har alltid känt ett stort förtroende för Pär under processen.

Philip Daniel G B
Norra Ängby