Philip Durling

Philip Durling

Philip Durling är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Philip Durling har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Philip Durling har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Philip Durling har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

59 omdömen om Philip Durling

Sedan starten hos Reco 2021
Josefine H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Durling en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Mariehäll

Fick ett trevligt bemötande. Mäklaren levde upp till dem förväntningar som fanns. Trevlig, hjälpsam, snabb på att återkoppla, inte för ”på” och gav utrymme till att själv tänka och reflektera.

Matilda N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Durling en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Mariehäll

Flexibelt bemötande i en försäljning med tidspress.

Semir N
Söderberga Park

Fantastisk upplevelse från början till slut! Med oöverträffad professionalism och dedikation gjorde han allt för att göra processen smidig och stressfri. Hans djupa förståelse för marknaden och förmåga att guida mig genom varje steg var imponerande. Men det var inte bara hans professionella kunnande som imponerade; hans vänlighet, tålamod och ärlighet skilde honom verkligen från andra mäklare jag har haft att göra med. Jag är djupt tacksam för den utmärkta service och personliga uppmärksamhet jag fick. Jag ger honom...

Anna K
Nockebyhov

Otroligt engagerad, tillgänglig och flexibel

Björn J
Traneberg

Tryggt bemötande och mycket professionellt agerande genom hela processen. Fick mig att känna ett stort lugn under en så annars stressig affär som en bostadsförsäljning är. Toppenbra upplevelse.

Kerstin B
Söderberga Park

Lite avmätt i telefon till en början men helt ok vid personligt möte. Han gör det han ska i rätt tid och är aktiv för att få ett bra avslut för alla parter.

Andreas F
Blackeberg

Professionellt bemötande och smidig affär.

Alexzandra B
Mariehäll

Lugn och trevlig mäklare. Proffsig och engagerad.

Pierre Mikael K
Olovslund

Professionell, lätt att få kontakt med, snabb återkoppling.

Sergei M
Minneberg

Very nice person, helped a lot