Robin Heimberger

Robin Heimberger

Robin Heimberger är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Robin Heimberger har varit registrerad mäklare sedan 2014-09. Robin Heimberger har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 377 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Heimberger har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en tävlingsinriktad person som alltid är tillgänglig. Jag strävar efter att utvecklas och göra varje bostadsaffär till den bästa.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tävlingsinriktad, lyhörd, ödmjuk, lösningsorienterad, kreativ samt framgångsrik.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att vara mäklare är kundkontakten med alla inblandade parter i en bostadsaffär samt alla utmaningar man står inför i jobbet.

377 omdömen om Robin Heimberger

Sedan starten hos Reco 2014
Johan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Traneberg

En fantastisk trevlig och proffesionell mäklare som skött vårt köp på det allra bästa sätt vi kan tänka oss.

Christian J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Mariehäll

Trevligare och kunnigare mäklare får man leta efter.

Axel W
Traneberg

Robin har hjälpt mig att både sälja och köpa och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Jennie U
Lilla Essingen - Kungsholmen

Har både köpt och sålt av/med Robin och gör det gladeligen igen! Robin är proffsig, personlig och kunnig. Han brinner för det han gör, vilket speglas för både säljare och köpare.

Mattias B
Åkeshov

Proffsig och trevlig mäklare som det var roligt att samarbeta med, vid framtida köp eller försäljningar kommer jag tveklöst vända mig till Robin! Topp!

Anna W
Smedslätten

Uppskattar verkligen Robin; han är professionell, enkel att jobba med och gör det där lilla extra! Kan varmt rekommendera honom!

Victoria B
Lilla Essingen - Kungsholmen

Robin skötte affären snabbt, smidigt och professionellt!

Emil J
Brommaplan

Robin är en mycket proffsig mäklare som gjorde att man kunde känna sig trygg under bostadsköpet. Vid eventuella problem eller frågor fick man alltid ett snabbt, utförligt och bra svar.

Hanna O
Brommaplan

Jättetrevlig, gav mycket information, flexibel, noggrann.

Erik B
Lilla Essingen - Kungsholmen

Tycker Robin var utmärkt. Mycket trevlig och professionell. Kan varmt rekommendera honom ifall du vill köpa eller sälja en bostad på Bromma/Essingeöarna.