Fastighetsbyrån Dals-Ed

Fastighetsbyrån Dals-Ed

Dals-Ed är en ort med mysigt ett centrum, natur- och friluftsliv och all service du behöver inom räckhåll. Här är det ständigt aktiviteter på gång trots att det är en liten kommun.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor på torget och du är varmt välkommen hit för att diskutera dina bostadsplaner. Vi har koll på dina möjligheter i Dals-Ed. Dessutom har vi väldigt fina betyg från våra många kunder. Vi ser alltid till att anpassa affärerna efter dina önskemål och lovar trygghet och noggrannhet genom hela affären. Välkommen!

Läs vad 72 kunder tycker om Fastighetsbyrån Dals-Ed 2

• Töftedal
    2021-05-03
    Vi har sålt en fastighet. Gick mycket smidigare än vi kunde hoppas på.
    Tack för väldigt fint omdöme från er. :) Det värmer. Jag tackar så mycket för förtroendet och det var väldigt kul att få vara er mäklare till detta vackra hus. / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    • Töftedal
    2021-05-03
    Försäljning av fritidshus.
    Vi fick mycket gott bemötande.
    Företaget levde upptill våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-01-10
    Väl bemötta och ordning o reda på allt.
    2020-12-30
    Sålt en villa
    Trevlig och engagerad mäklare
    Tack Solveig för betyget! Du har också varit väldigt duktig. Köparen kände sig väldigt trygg med er som säljare. Hälsa man och barn från mej o Adam Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2020-12-20
    Väldigt bra service😊 är väldigt nöjd med bemötande och deras jobb har gjort att det blev en smidig affär
    Tack Anders för fint betyg! Ni har också varit väldigt duktiga och gjort huset väldigt fint inför fotografering och visning. Det gick väldigt snabbt o bra allting. Häls Lasse o Adam Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2020-11-12
    Har solg en bostadsrätt och är nöjd med slaget
    STORT TACK FÖR SVARET! Stort grattis till priset! Ha det bra i Stubbekas Häls Lasse J Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2020-11-06
    Solgt Enebolig, godt bemøtt av mekleren.
    Hej Solveig! Tack för ett gott omdöme! Jag tillönskar dej nu ett gott liv i Norge. Nu kan du äntligen få lite lugn och ro efter allt som hänt senaste året. Ha det Häls lasse J Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • Rita L
    2020-10-07
    God kommunikasjon i hele prosessen, og jeg kunne stole på at megler gjorde det som vi avtalte. Følte meg svært godt ivaretatt. Det var svært viktig for meg som bor 60 mil fra Ed. Profesjonelle meglere, og en flink fotograf som tok flotte bilder av hele eiendommen.
    2020-10-02
    Köpt fastighet, Linneavägen 7. Mäklaren var hjälpsam och duktig.
    2020-08-20
    Köpt fritidshus. Vänliga sakkunniga trevlig å proffsig visning.
    2020-08-16
    Köpte fritidshus. Allt från visning till tillträde var bra.
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2020-06-05
    Bra och trevligt bemötande. Alltid snabbt svar på alla frågor.
    2020-06-03
    Lättillgänglig.
    Proffsig och påläst.
    2020-03-19
    Bra erfaring, hurtig profesjonelt salg. Veldig fornøyd!
    2020-03-02
    Vi har köpt en gård och möttes av trevliga och kompetenta mäklare. Har inget att klaga på ...möjligen att de beskrev fastigheten på ett sätt som inte motsvarade verkligheten.
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2020-01-27
    Grundligt fastighetsmäklare som har syat ihop ett bra byggprojekt och genomfört försäljningen av tomten på ett mycket professionellt sätt.
    2020-01-02
    Köpt stuga genom Fastighetsbyrån Ed och är mycket nöjd med bemötande och hjälp som Lina och Adam gjorde till en mycket trevlig handel.
    Så kul att höra Peter. Det är vårt mål. Tack för värmande ord. :) Vi ses på byn. Välkomna till Dals-Ed! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-19
    Köpt en stuga i Dals Ed , mäklaren var väldigt professionell och trevlig :)
    Tummen upp för henne :)
    Tusen tack Mikaela! Det värmer. Önskar er välkomna till Dals-Ed! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-17
    Köpte dröm fritidshuset och fick detta att gå igenom med hjälp av lina. Supernöjd o jättebra bemötande full pott.
    Tusen hjärtligt tack Stefan! Det var så kul att det blev så bra som det blev. Önskar er all lycka till i Ödskölt. :) Vi ses säkert igen när ni är vid stugan. / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-16
    Kjøpt Stuga
    Dyktiga mâklere
    Bra upplevelse
    Tusen tack för fina ord! :) Önskar er välkomna till Dals-Ed. / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-12
    Solgt en sommerstuga.
    Meget bra.
    Det tror jeg.
    Vi ble tatt godt imot, det stod til forventningene.
    Tack snälla Ole. Så glädjande att höra att ni är nöjda. Önskar er en God Jul & Gott Nytt År! / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-08
    Köpte ett fritidshus. Mäklaren var trevlig, och vi upplevde henne som påläst, och mycket seriös.
    Va kul att höra Irene. Jag önskar er all lycka till med nya fastigheten. God Jul & Gott Nytt År! / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-07
    Köpt lägenhet och det funka fint med både mäklare och säljare. Kan rekommendera byrån.
    Tack snälla Bengt för fina ord. :) Önskar dig lycka till i nya boendet. / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-11-17
    Sålt fritidshus.
    Mäklare, proffsig, kunnig, smidig och lätt att få tag i samt mycket tillmötesgående
    Tack snälla för fina ord! / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-11-15
    Lina Henke är en engagerad mäklare som löste försäljningen av vårt sommarhus otroligt smidigt !
    Tusen tack för fina ord! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    • Håbol
    2019-10-31
    Jag har sålt ett fritidshus. Jag hade förväntat mig mycket jobb men jag blev bemött av en oerhört proffessionalitet som tog hand om allt (jätteskönt). En tydlig och välinformerad mäklare med stor kunskap och människokännedom. Framför allt hade hon ett stort hjärta och enorm förståelse för både köpare och säljare. Jag skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.
    Jag blir nästan tårögd. Tusen tack för såå jättefina ord Cristel. Har vart så kul att få hjälpa till med din försäljningen så det är jag som skall tacka. Jag hoppas att ni nu hittar den husbilen ni önskar, vi ses snart igen! :) Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-10-28
    Kjøpt hytte i Ed. Ble oppringt av mekler da jeg ønsket å legge inn bud. Hadde god dialog med en gang. Hun var nøye(noga) og vi fikk all informasjon vi trengte.
    Tack för superfina ord Eileen. Lycka till med stugan, så ses vi säkerligen snart igen på byn.... :) Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-10-18
    Köpt villa.

Blev väl bemött av både mäklare och mäklarassistent.
    Frågor vi hade blev alltid snabbt besvarade och mäklaren var väldigt tydlig och hjälpsam genom hela köpprocessen.

Det är första gången vi köper hus i Sverige och vi känner att mäklaren gjorde att köpprocessen kändes trygg.
    Tack för fina ord Jill. Jag hoppas att ni skall trivas i Dals-Ed och är det funderingar och frågor längre fram så är ni alltid hjärtligt välkomna att höra av er. Vi ses! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-26
    Helt toppers, god service og hjelp. Vi har ikke noe å utsette på megleren.
    Tusen tack för värmande ord! :) Vi ses snart igen! / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-23
    Meget serviceinnstilt med all kunnskap i fag og relasjon mellom mennesker
    Tusen tack Stian! Bara trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-21
    De hyggelige hjelpsom og service innstill. De tar kunden på en profesjonell møte.
    Tusen tack för de orden Bahaddin! Och varmt välkommen till Ed och din nya stuga. Hoppas ni skall trivas! :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-15
    Jag är mycket nöjd med Lina Henke som mäklare: hon är serviceminded, proffsig, förstående, lyssnar och samtidigt står hon på sig om hon har en åsikt. Hon är ingen ja-sägare utan argumenterar på ett vettigt sätt om vi som hussäljare är på fel spår. Hon återkopplar när hon lovat. Så Lina får bra betyg!
    Tusen tack för fina värmande ord. Jag vill alltid det absolut bästa för mina kunder, och därför måste man tillsammans jobba för det bästa, och det tyckte jag att vi gjorde. :) Jag tackar så mycket för förtroendet och vi ses och hörs. :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • Öystein K
    2019-09-13
    Vi har såld vår villa genom Lina Henke, Dals-Dd, och vår/min uppfattning av hur hon skötte hela det arbetet är mycket bra. Jag anser att jobbet utfördes professionellt i alla hänseenden.
    Tusen tack för fina värmande ord! :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-08
    Professionella och engagerade.
    Tusen tack Annelie! Hoppas du kommer att trivas gott i ditt nya hem! :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-08-28
    Vi har solgt vår fastighet Vammen 1:52 i Steneby.
    Mäklarna vi har hatt kontakt med har alle värt svärt hjelpsomme.
    Vi er svärt fornöyde med måten salget ble gjennomfört på.
    Tack goa Svein och Gro! Har vart en fin upplevelse att få hjälpa er genom husförsäljningen! :) Ha nu en fin höst/vinter, så ses vi till våren (om inte innan). / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-08-14
    Ryddig og raskt levert. Megler viser god oversikt og er lydhør ovenfor selger.
    Tusen tack för fina ord! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • Kristina F
    2019-08-08
    Vi har sålt en villa som visade sig bli mer svårsåld än vad vi trodde från början.
    Genom hela processen som dessvärre blev lång och trög, har vi dessbättre blivit professionellt bemötta av mäklaren Lina Henke (LH) och hennes assistent Adam.
    Vi hade önskemål och behov av diverse slag i det initiala skedet av vår kontakt med LH vilka uttrycktes med tydlighet till den samma. Dennes återkoppling och respons har varit mycket god- vi har känt oss uppdaterade och delaktiga längs vägen till försäljning.
    Mäklaren har genom sin omtänksamma, personliga och direkta kommunikation inneburit att vi känt oss trygga, förstådda och respekterade som kunder och uppdragsgivare. Vi är både glada och lättade nu när vi kommit i mål med vår försäljning och kan varmt rekommendera LH för framtida kunder!
    Tusen tack för varma ord Kristina. Till slut blev ert fantastiska hus sålt och jag håller med om det du skrev. Jag tackar så hjärtligt hittills för förtroendet så ses vi snart igen! / Hälsning Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-08-07
    Jeg har solgt et hus og har kjøpt et hus .
    Møtet med megleren har vært på hyggelig sätt.
    Mine forventninger har vært å få informasjon og få svar på mine fråger Meglere har imøtekommende .

mine uplevelse har vært positive .
    Tusen hjärtligt tack för värmande ord. Och stort grattis! :) Är glad att jag fått hjälpa dig med dina affärer. Vi ses! / Hälsningar, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-08-01
    Everything was fine, Personal and Professional, we are all Time Lucky and wants to Offermann a very Great Tack.
    Family GERLACH
    Thank you and your family! And welcome too Sweden. :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • Nina S
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-07-25
    Kjøpte Nøssemarks Strand 434 og har hatt Lina Henke som mekler gjennom kjøpsprosessen. Hun har vært utrolig dyktig og behjelpelig på alle måter, og vi er kjempefornøyd med henne.
    Tusen tack för fina ord Nina! Jag tackar så mycket för förtroendet och säger återigen grattis till er vackra hytta! Hoppas vi ses snart igen! :) / Hälsning Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-07-16
    God service og hyggelige meklere
    Tusen tack Camilla, och hoppas ni skall trivas i stugan! Vi ses och hörs. :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-07-04
    Vi har köpt en villa i Dals-Ed, Vi blev mycket bra bemött av mäklare och assistent. Byrån har varit hjälpsamma från första objektet vi tittat på till sista som det blev affär på, det var vårat 4e objekt vi varit intresserade av i Ed. Under den här tiden är vi medvetna om att byrån har haft ett högt arbetstryck, trots det har servicen varit hög. Vi kan verkligen rekomendera Fastighetsbyrån i Dals-Ed!
    Tusen tack för dom fina orden Tomas! Så kul att höra. Jag gratulerar till köpet och önskar er varmt välkommen till Eds centrum :). Vi ses och hörs! / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-07-03
    Køpt Bostadsretts villa
    . Utmärkt bemøtande fra A til Å .EKSELLENT MÄKLARE.
    Tusen tack för din fina recension Björn! :) Hoppas du trivs i huset nu och välkommen tillbaka till gatan. Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-06-25
    Köpt en villa, väldigt bra bemötande. Snabb kontakt vid behov och svar på alla frågor.
    Tusen tack för fina ord Sabina. Önskar dig och Pontus all lycka till med nya huset! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • Dag Olav C K
    2019-06-17
    Megler gjorde en utmerket jobb ved salget av vår bolig Solum 110 i Nøssemark! Anbefales!
    Tusen, tusen tack Dag-Olov! :) Var bara hyggelig att få lov att hjälpa er med salget. Så ses vi snart igen! :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • Geir T
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-06-05
    Jeg kjøpte et sjarmerende hus , med en fin Trädgård,
    Min megler og hennes Assistent var meget triveleg, og oppfølgende, de tok vare på oss på beste vis :)
    Megleren fulgte 100% opp mine forventninger :)
    Opplevelsen var varm, pålitelig, trygg, og jeg følte at hun genuint brydde seg om meg som kjøper og selger :)
    Tusen tack själv Geir Ivar! Varmt välkommen till Nössemark, Dals-Eds kommun och jag hoppas vi ses snart igen! :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-04-16
    Det gikk kjempebra, fikk solgt leiligheten ganske fort :)
    Tack Faris! Ja jag hoppas att du är nöjd och jag tackar för ditt förtroende. / Lina Henke Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-04-03
    Jeg har kjøpt en eiendom i Ödskölt i Bengtsfors kommune. Megleren, Lina Henke har vært profesjonell, veldig hjelpsom og har vært en god sparringspartner i alle typer spørsmål.

Hun har gjort det lille ekstra i alle situasjoner og jeg kan varmt anbefale Lina.
    Tusen tack för värmande ord! :) Hoppas vi ses snart igen Kjersti! :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-03-24
    Mycket trevligt bemötande. Mäklaren verkade ärlig och
    uppriktig. Hjälpsam.
    Husköpet var en positiv upplevelse.
    Va kul att höra så fina ord. :) Jag är så tacksam att jag fick vara en del av eran flytt till Dals-Ed. Vi ses och hörs. :) Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-03-16
    Proffsigt, trevligt , tillmötesgående, tillgängligt bemötande av Lina! Hon är kunnig, positiv och har en smittande entusiasm!
    Tack för otroligt fina ord! Jag hoppas att ni är nöjda och att ni kommer se framemot många härliga år i nya huset. Det var ett nöje att få hjälpa er med affären. :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed