Fastighetsbyrån Dals-Ed

Torget 1, 668 30 Ed — Visa karta

Dals-Ed är en ort med mysigt ett centrum, natur- och friluftsliv och all service du behöver inom räckhåll. Här är det ständigt aktiviteter på gång trots att det är en liten kommun.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor på torget och du är varmt välkommen hit för att diskutera dina bostadsplaner. Vi har koll på dina möjligheter i Dals-Ed. Dessutom har vi väldigt fina betyg från våra många kunder. Vi ser alltid till att anpassa affärerna efter dina önskemål och lovar trygghet och noggrannhet genom hela affären. Välkommen!

Läs vad 61 kunder tycker om Fastighetsbyrån Dals-Ed

• 2020-06-05

Lars K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Bra och trevligt bemötande. Alltid snabbt svar på alla frågor. Läs mer
  • 2020-06-03

Bra erfaring, hurtig profesjonelt salg. Veldig fornøyd! Läs mer
    Lina, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2020-03-02

Jeanette A skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har köpt en gård och möttes av trevliga och kompetenta mäklare. Har inget att klaga på ...möjligen att de beskrev fastigheten på ett sätt som inte motsvarade verkligheten. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Lina gillar detta
  • 2020-01-27

Øystein R skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Grundligt fastighetsmäklare som har syat ihop ett bra byggprojekt och genomfört försäljningen av tomten på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-01-02

Peter E skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpt stuga genom Fastighetsbyrån Ed och är mycket nöjd med bemötande och hjälp som Lina och Adam gjorde till en mycket trevlig handel. Läs mer
    2020-01-15 Lina svarar Peter E
    Så kul att höra Peter. Det är vårt mål. Tack för värmande ord. :) Vi ses på byn. Välkomna till Dals-Ed! :) / Mvh, Lina Henke
  • 2019-12-19

Mikaela Jane S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpt en stuga i Dals Ed , mäklaren var väldigt professionell och trevlig :)
    Tummen upp för henne :) Läs mer
    2020-01-15 Lina svarar Mikaela Jane S
    Tusen tack Mikaela! Det värmer. Önskar er välkomna till Dals-Ed! :) / Mvh, Lina Henke
  • 2019-12-17

Stefan J skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpte dröm fritidshuset och fick detta att gå igenom med hjälp av lina. Supernöjd o jättebra bemötande full pott. Läs mer
    2020-01-15 Lina svarar Stefan J
    Tusen hjärtligt tack Stefan! Det var så kul att det blev så bra som det blev. Önskar er all lycka till i Ödskölt. :) Vi ses säkert igen när ni är vid stugan. / Mvh, Lina Henke
  • 2019-12-16

Ole L skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Solgt en sommerstuga.
    Meget bra.
    Det tror jeg.
    Vi ble tatt godt imot, det stod til forventningene. Läs mer
    2019-12-16 Lina svarar Ole L
    Tack snälla Ole. Så glädjande att höra att ni är nöjda. Önskar er en God Jul & Gott Nytt År! / Mvh, Lina Henke
  • 2019-12-08

Irene S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpte ett fritidshus. Mäklaren var trevlig, och vi upplevde henne som påläst, och mycket seriös. Läs mer
    2019-12-16 Lina svarar Irene S
    Va kul att höra Irene. Jag önskar er all lycka till med nya fastigheten. God Jul & Gott Nytt År! / Mvh, Lina Henke
  • 2019-12-07

Bengt M skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpt lägenhet och det funka fint med både mäklare och säljare. Kan rekommendera byrån. Läs mer
    2019-12-16 Lina svarar Bengt M
    Tack snälla Bengt för fina ord. :) Önskar dig lycka till i nya boendet. / Mvh, Lina Henke
  • 2019-11-17

Teija Hannele M skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Sålt fritidshus.
    Mäklare, proffsig, kunnig, smidig och lätt att få tag i samt mycket tillmötesgående Läs mer
    2019-12-16 Lina svarar Teija Hannele M
    Tack snälla för fina ord! / Mvh, Lina Henke
  • 2019-11-15

Ville-Erik K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Lina Henke är en engagerad mäklare som löste försäljningen av vårt sommarhus otroligt smidigt ! Läs mer
    2020-01-27 Lina svarar Ville-Erik K
    Tusen tack för fina ord! :) / Mvh, Lina Henke
  • 2019-10-31

Diana Cristel A skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jag har sålt ett fritidshus. Jag hade förväntat mig mycket jobb men jag blev bemött av en oerhört proffessionalitet som tog hand om allt (jätteskönt). En tydlig och välinformerad mäklare med stor kunskap och människokännedom. Framför allt hade hon ett stort hjärta och enorm förståelse för både köpare och säljare. Jag skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-11-14 Lina svarar Diana Cristel A
    Jag blir nästan tårögd. Tusen tack för såå jättefina ord Cristel. Har vart så kul att få hjälpa till med din försäljningen så det är jag som skall tacka. Jag hoppas att ni nu hittar den husbilen ni önskar, vi ses snart igen! :) Mvh, Lina Henke
  • 2019-10-28

Eileen J skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Kjøpt hytte i Ed. Ble oppringt av mekler da jeg ønsket å legge inn bud. Hadde god dialog med en gang. Hun var nøye(noga) og vi fikk all informasjon vi trengte. Läs mer
    2019-11-14 Lina svarar Eileen J
    Tack för superfina ord Eileen. Lycka till med stugan, så ses vi säkerligen snart igen på byn.... :) Mvh, Lina Henke
  • 2019-10-18

Jill H skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpt villa.

Blev väl bemött av både mäklare och mäklarassistent.
    Frågor vi hade blev alltid snabbt besvarade och mäklaren var väldigt tydlig och hjälpsam genom hela köpprocessen.

Det är första gången vi köper hus i Sverige och vi känner att mäklaren gjorde att köpprocessen kändes trygg. Läs mer
    2019-10-28 Lina svarar Jill H
    Tack för fina ord Jill. Jag hoppas att ni skall trivas i Dals-Ed och är det funderingar och frågor längre fram så är ni alltid hjärtligt välkomna att höra av er. Vi ses! :) / Mvh, Lina Henke
  • 2019-09-26

Björn B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Helt toppers, god service og hjelp. Vi har ikke noe å utsette på megleren. Läs mer
    2019-09-27 Lina svarar Björn B
    Tusen tack för värmande ord! :) Vi ses snart igen! / Mvh, Lina Henke
  • 2019-09-23

Stian S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Meget serviceinnstilt med all kunnskap i fag og relasjon mellom mennesker Läs mer
    2019-09-24 Lina svarar Stian S
    Tusen tack Stian! Bara trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. :) / Mvh, Lina Henke
  • 2019-09-21

Bahaddin G skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    De hyggelige hjelpsom og service innstill. De tar kunden på en profesjonell møte. Läs mer
    2019-09-23 Lina svarar Bahaddin G
    Tusen tack för de orden Bahaddin! Och varmt välkommen till Ed och din nya stuga. Hoppas ni skall trivas! :) / Lina Henke
  • 2019-09-15

Alice Anna-Sofia K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jag är mycket nöjd med Lina Henke som mäklare: hon är serviceminded, proffsig, förstående, lyssnar och samtidigt står hon på sig om hon har en åsikt. Hon är ingen ja-sägare utan argumenterar på ett vettigt sätt om vi som hussäljare är på fel spår. Hon återkopplar när hon lovat. Så Lina får bra betyg! Läs mer
    2019-09-16 Lina svarar Alice Anna-Sofia K
    Tusen tack för fina värmande ord. Jag vill alltid det absolut bästa för mina kunder, och därför måste man tillsammans jobba för det bästa, och det tyckte jag att vi gjorde. :) Jag tackar så mycket för förtroendet och vi ses och hörs. :) / Mvh, Lina Henke
  • Öystein K

2019-09-13

Öystein K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har såld vår villa genom Lina Henke, Dals-Dd, och vår/min uppfattning av hur hon skötte hela det arbetet är mycket bra. Jag anser att jobbet utfördes professionellt i alla hänseenden. Läs mer
    2019-09-16 Lina svarar Öystein K
    Tusen tack för fina värmande ord! :) / Lina Henke
  • 2019-09-08

Anneli S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Professionella och engagerade. Läs mer
    2019-09-09 Lina svarar Anneli S
    Tusen tack Annelie! Hoppas du kommer att trivas gott i ditt nya hem! :) / Lina Henke
  • 2019-08-28

Svein Asbjörn B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har solgt vår fastighet Vammen 1:52 i Steneby.
    Mäklarna vi har hatt kontakt med har alle värt svärt hjelpsomme.
    Vi er svärt fornöyde med måten salget ble gjennomfört på. Läs mer
    2019-09-09 Lina svarar Svein Asbjörn B
    Tack goa Svein och Gro! Har vart en fin upplevelse att få hjälpa er genom husförsäljningen! :) Ha nu en fin höst/vinter, så ses vi till våren (om inte innan). / Lina Henke
  • 2019-08-14

Pål S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Ryddig og raskt levert. Megler viser god oversikt og er lydhør ovenfor selger. Läs mer
    2019-08-16 Lina svarar Pål S
    Tusen tack för fina ord! :) / Mvh, Lina Henke
  • Kristina F

2019-08-08

Kristina F skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har sålt en villa som visade sig bli mer svårsåld än vad vi trodde från början.
    Genom hela processen som dessvärre blev lång och trög, har vi dessbättre blivit professionellt bemötta av mäklaren Lina Henke (LH) och hennes assistent Adam.
    Vi hade önskemål och behov av diverse slag i det initiala skedet av vår kontakt med LH vilka uttrycktes med tydlighet till den samma. Dennes återkoppling och respons har varit mycket god- vi har känt oss uppdaterade och delaktiga längs vägen till försäljning.
    Mäklaren har genom sin omtänksamma, personliga och direkta kommunikation inneburit att vi känt oss trygga, förstådda och respekterade som kunder och uppdragsgivare. Vi är både glada och lättade nu när vi kommit i mål med vår försäljning och kan varmt rekommendera LH för framtida kunder! Läs mer
    2019-08-12 Lina svarar Kristina F
    Tusen tack för varma ord Kristina. Till slut blev ert fantastiska hus sålt och jag håller med om det du skrev. Jag tackar så hjärtligt hittills för förtroendet så ses vi snart igen! / Hälsning Lina Henke
  • 2019-08-07

Shahnaz B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jeg har solgt et hus og har kjøpt et hus .
    Møtet med megleren har vært på hyggelig sätt.
    Mine forventninger har vært å få informasjon og få svar på mine fråger Meglere har imøtekommende .

mine uplevelse har vært positive . Läs mer
    2019-08-12 Lina svarar Shahnaz B
    Tusen hjärtligt tack för värmande ord. Och stort grattis! :) Är glad att jag fått hjälpa dig med dina affärer. Vi ses! / Hälsningar, Lina Henke
  • 2019-08-01

Arne G skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Everything was fine, Personal and Professional, we are all Time Lucky and wants to Offermann a very Great Tack.
    Family GERLACH Läs mer
    2019-08-12 Lina svarar Arne G
    Thank you and your family! And welcome too Sweden. :) / Lina Henke
  • Nina S

2019-07-25

Nina S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Kjøpte Nøssemarks Strand 434 og har hatt Lina Henke som mekler gjennom kjøpsprosessen. Hun har vært utrolig dyktig og behjelpelig på alle måter, og vi er kjempefornøyd med henne. Läs mer
    2019-08-12 Lina svarar Nina S
    Tusen tack för fina ord Nina! Jag tackar så mycket för förtroendet och säger återigen grattis till er vackra hytta! Hoppas vi ses snart igen! :) / Hälsning Lina Henke
  • 2019-07-16

Camilla A skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    God service og hyggelige meklere Läs mer
    2019-07-18 Lina svarar Camilla A
    Tusen tack Camilla, och hoppas ni skall trivas i stugan! Vi ses och hörs. :) / Lina Henke
  • 2019-07-04

Tomas A skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har köpt en villa i Dals-Ed, Vi blev mycket bra bemött av mäklare och assistent. Byrån har varit hjälpsamma från första objektet vi tittat på till sista som det blev affär på, det var vårat 4e objekt vi varit intresserade av i Ed. Under den här tiden är vi medvetna om att byrån har haft ett högt arbetstryck, trots det har servicen varit hög. Vi kan verkligen rekomendera Fastighetsbyrån i Dals-Ed! Läs mer
    2019-07-08 Lina svarar Tomas A
    Tusen tack för dom fina orden Tomas! Så kul att höra. Jag gratulerar till köpet och önskar er varmt välkommen till Eds centrum :). Vi ses och hörs! / Lina Henke
  • 2019-07-03

Bjørn H skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Køpt Bostadsretts villa
    . Utmärkt bemøtande fra A til Å .EKSELLENT MÄKLARE. Läs mer
    2019-07-03 Lina svarar Bjørn H
    Tusen tack för din fina recension Björn! :) Hoppas du trivs i huset nu och välkommen tillbaka till gatan. Mvh, Lina Henke
  • 2019-06-25

Sabina A skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpt en villa, väldigt bra bemötande. Snabb kontakt vid behov och svar på alla frågor. Läs mer
    2019-06-25 Lina svarar Sabina A
    Tusen tack för fina ord Sabina. Önskar dig och Pontus all lycka till med nya huset! :) / Mvh, Lina Henke
  • Dag Olav C K

2019-06-17

Dag Olav C K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Megler gjorde en utmerket jobb ved salget av vår bolig Solum 110 i Nøssemark! Anbefales! Läs mer
    2019-06-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Dag Olav C K
    Tusen, tusen tack Dag-Olov! :) Var bara hyggelig att få lov att hjälpa er med salget. Så ses vi snart igen! :) / Lina Henke
  • Geir T

2019-06-05

Geir T skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jeg kjøpte et sjarmerende hus , med en fin Trädgård,
    Min megler og hennes Assistent var meget triveleg, og oppfølgende, de tok vare på oss på beste vis :)
    Megleren fulgte 100% opp mine forventninger :)
    Opplevelsen var varm, pålitelig, trygg, og jeg følte at hun genuint brydde seg om meg som kjøper og selger :) Läs mer
    2019-06-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Geir T
    Tusen tack själv Geir Ivar! Varmt välkommen till Nössemark, Dals-Eds kommun och jag hoppas vi ses snart igen! :) / Lina Henke
  • 2019-04-16

Faris Anes S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Det gikk kjempebra, fikk solgt leiligheten ganske fort :) Läs mer
    2019-05-13 Lina svarar Faris Anes S
    Tack Faris! Ja jag hoppas att du är nöjd och jag tackar för ditt förtroende. / Lina Henke Fastighetsbyrån
  • 2019-04-03

Kjersti R skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jeg har kjøpt en eiendom i Ödskölt i Bengtsfors kommune. Megleren, Lina Henke har vært profesjonell, veldig hjelpsom og har vært en god sparringspartner i alle typer spørsmål.

Hun har gjort det lille ekstra i alle situasjoner og jeg kan varmt anbefale Lina. Läs mer
    2019-06-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Kjersti R
    Tusen tack för värmande ord! :) Hoppas vi ses snart igen Kjersti! :) / Lina Henke
  • 2019-03-24

Anne-Berit S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Mycket trevligt bemötande. Mäklaren verkade ärlig och
    uppriktig. Hjälpsam.
    Husköpet var en positiv upplevelse. Läs mer
    2019-04-03 Lina svarar Anne-Berit S
    Va kul att höra så fina ord. :) Jag är så tacksam att jag fick vara en del av eran flytt till Dals-Ed. Vi ses och hörs. :) Mvh, Lina Henke
  • 2019-03-16

Anna M skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Proffsigt, trevligt , tillmötesgående, tillgängligt bemötande av Lina! Hon är kunnig, positiv och har en smittande entusiasm! Läs mer
    2019-03-18 Lina svarar Anna M
    Tack för otroligt fina ord! Jag hoppas att ni är nöjda och att ni kommer se framemot många härliga år i nya huset. Det var ett nöje att få hjälpa er med affären. :) / Mvh, Lina Henke

Inger V skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi ér veldig fornøyd med selgeren Lasse og måten salget ble gjort på. Det var raskt og effektivt. Läs mer
    2019-02-25 Lina svarar Inger V
    Tack så hemskt mycket för fina ord. Det är vi som ska tacka för förtroendet! :) Mvh, Lina Henke

Pia E skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Har köpt ett litet hus för första gången och det blev i Ed,
    Fick ett väldigt fint bemötande , de var mycket tillmötesgående och trevliga och goa , :) , kändes mycket tryggt och tillitsfullt ,
    det var bra information om objekt och vad som gällde när det gäller lagfart och div, vid husköp , och vid kontraktskrivningen kändes allt bra, de var väldigt noga med genomgång av alla aktuella papper och att man förstått vad som gällde,
    När det gällde mina förväntningar kunde det inte bli bättre, Fick så gott mottagande av Lina Henke ,Lasse Johansson och Adam på slutändan och allt kändes mycket positivt ,
    Vill rekommendera dem allra varmast , bästa mäklarfirman jag hittills haft kontakt med och det är några stycken men som sagt de skiljer sig verkligen från mängden . Tack Mvh Pia Elamsson Läs mer
    2019-02-25 Lina svarar Pia E
    Tack kära Pia för dessa ord. Jag är glad att jag fick hjälpa dig att hitta ditt nya hem i Dals-Ed. Och vi är väldigt glada för din flytt hit! :) Tack än en gång och vi ses säkert snart "på stan". Mvh, Lina Henke

Trond V skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Er veldig fornøyd med ALT . Vi anbefaler veldig Farighetsbyråen. Läs mer
    2019-02-25 Lina svarar Trond V
  • 2019-02-21

Carola G skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Ljungmovägen, Ed
    Vi är mycket nöjda med Lina Henke! Vi har ju sökt hus i området ett tag och hon har hela tiden varit behjälplig. En trevlig, kunnig och possitiv person och mäklare. Läs mer
    2019-02-21 Lina svarar Carola G
    Stort tack för dessa värmande ord Carola och Leif, och inte minst Börje! :) Och hjärtligt välkomna till Ed. Var en fröjd att få hjälpa er att hitta ert hem. / Mvh, Lina Henke
  • 2018-12-05

Gulli K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jeg har solgt en liten villa, og var ikke optimistisk. Men det forandret seg fort. Har bare godt å si om Fastighetsførmedlingen på Ed, og meglerne Lasse Johansson ( som var den vi hadde med å gjøre), men også Lina Henke. Det var en positiv opplevelse. Hilsen Gulli Kribe Läs mer
  • 2018-11-25

Agneta J skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Tillmötesgående och förtroendeingivande! Läs mer
    2018-11-26 Lasse Johansson svarar Agneta J
    Tack så mycket Agneta och Roger!
    Det värmer.
    Ha det så bra och återigen välkomna till Ed!
    Häls Lasse
  • 2018-11-24

Thorstein M skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    alla frågor besvarades

trävlig affär Läs mer
  • 2018-10-30

Asta Linnea J skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    -Har sålt ett bostadsthus.
    -Mycket bra
    -Japp
    -Mycket bra Läs mer
  • 2018-10-15

Louise H skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi köpte ett fritidshus i Dalsland. Vår mäklare Lina var trevlig, personlig, glad och tillmötesgående. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-09-29

Andre F skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Veldig positivt! God service.
    Torpfors Forsbacka 1, Ed Läs mer
  • 2018-09-26

Frederick K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Utrolig flink og profesjonell. God til å kommunisere og svare på spørsmål. Läs mer

Torget 1, 668 30 Ed