Fastighetsbyrån Dals-Ed

Dals-Ed är en ort med mysigt ett centrum, natur- och friluftsliv och all service du behöver inom räckhåll. Här är det ständigt aktiviteter på gång trots att det är en liten kommun.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor på torget och du är varmt välkommen hit för att diskutera dina bostadsplaner. Vi har koll på dina möjligheter i Dals-Ed. Dessutom har vi väldigt fina betyg från våra många kunder. Vi ser alltid till att anpassa affärerna efter dina önskemål och lovar trygghet och noggrannhet genom hela affären. Välkommen!

Läs vad 90 kunder tycker om Fastighetsbyrån Dals-Ed 2

2021-12-01
    Hyggelige meklere . gode til og hjelpe til med frågor etter handel.
    • Bäckefors
    2021-11-30
    Mäklaren var vänlig, påläst och förklarade mycket bra. Jag kände mig väl omhändertagen och viktig.
    2021-11-30
    Proffsigt, trevligt och roligt
    • Bäckefors
    2021-11-28
    Proffsig, positiv tar sig tid med oss och vårt hus, skriver bra beskrivning, informerat vad som händer och stöttat oss Har bra team med fotograf, Anticimec och medhjälpare som tog hand om visningen. Kännt oss trygga från med Fastighetsbyrån. Vi är jättenöjda och kan varmt ge bästa rekomendationer till Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2021-10-19
    I have worked as a notary with many estate agents. I can tell you that Lina is one of the best. Well organized , smart, helpfull and competent as a makler. Congrstulations
    2021-09-19
    Regelbunden kontakt är bra på sms eller Mail. Varje fredag fick man sms hur många besökare det varit under veckan. Bra omdöme till Lina Henke.
    2021-09-17
    Lina gör alltid ett bra jobb👍
    2021-09-17
    Blev bemötta på ett jätte bra sätt. Allt kändes så enkelt och bekvämt. God service och hjälp. Ingen fråga kändes dum. Allt kändes smidigt, professionellt och enkelt. 10 av 10
    2021-09-16
    Kjempe fornøyd med med megler assistent, og prosessen .bare positivt
    2021-09-16
    Trivelig og hjelpsom ved visning og under kontrakt skrivingen.
    Svarte på spørsmål og hadde god kunnskap om objektet.
    2021-09-06
    Mycket enkel och bra mäklare man vet att man kan fråga vad som helst gällande huset och andra saker utifrån det
    • Håbol
    2021-08-21
    Är mycket nöjd, fint bemötande, mct bra hjälp i kontakten med köparna
    2021-08-03
    Jättebra bemötande, återkopplade alltid när vi försökt få tag på henne ! Var positiv och pushade oss när vi funderade över något.
    Huset är sålt & vi är nöjda .
    2021-07-15
    Svalt och skönt under kontoret. Trevlig personal.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2021-06-20
    Väl bemött av samtlig personal.

Tillmötesgående enligt egna förväntan.

Mäklaren arbetar effektivt med att lösa ev. problem och ger ett kapabelt intryck genom processen.
    2021-06-06
    Köpte min första tomt! Otroligt proffsig mäklare och upplevde enfantastiskt service. Vi hade kontakt och jag fick löpande uppdateringar under hela köpeprocessen. Rekommenderas varmt!
  • sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2021-05-26
    Vi är mycket nöjda med hur man har hanterat vårt försäljningsuppdrag. Trots att det var mycket byråkrati från myndigheter inblandat som gjorde att det drog ut på tiden väldigt länge, så tappade man inte fokus eller driv. Man lyckades även med att hålla den väntande kunden på gott humör under tiden.
    • Nössemark
    2021-05-22
    Grundig og pålitelig megler som loset oss gjennom kjøpsprosessen til tross for corona-stengte grenser og spesielle tider. Dynamisk og imøtekommende, og tilgjengelig langt utover vanlig arbeidstid. Vi er svært fornøyd.
    2021-05-03
    Vi har sålt en fastighet. Gick mycket smidigare än vi kunde hoppas på.
    Tack för väldigt fint omdöme från er. :) Det värmer. Jag tackar så mycket för förtroendet och det var väldigt kul att få vara er mäklare till detta vackra hus. / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2021-05-03
    Försäljning av fritidshus.
    Vi fick mycket gott bemötande.
    Företaget levde upptill våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-01-10
    Väl bemötta och ordning o reda på allt.
    2020-12-30
    Sålt en villa
    Trevlig och engagerad mäklare
    Tack Solveig för betyget!
    Du har också varit väldigt duktig. Köparen kände sig väldigt trygg med er som säljare.
    Hälsa man och barn från mej o Adam
    2020-12-20
    Väldigt bra service😊 är väldigt nöjd med bemötande och deras jobb har gjort att det blev en smidig affär
    Tack Anders för fint betyg!
    Ni har också varit väldigt duktiga och gjort huset väldigt fint inför fotografering och visning. Det gick väldigt snabbt o bra allting.
    Häls Lasse o Adam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2020-11-12
    Har solg en bostadsrätt och är nöjd med slaget
    STORT TACK FÖR SVARET!
    Stort grattis till priset!
    Ha det bra i Stubbekas
    Häls Lasse J
    2020-11-06
    Solgt Enebolig, godt bemøtt av mekleren.
    Hej Solveig!
    Tack för ett gott omdöme!
    Jag tillönskar dej nu ett gott liv i Norge.
    Nu kan du äntligen få lite lugn och ro efter allt som hänt senaste året.
    Ha det
    Häls lasse J
  • Rita L
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2020-10-07
    God kommunikasjon i hele prosessen, og jeg kunne stole på at megler gjorde det som vi avtalte. Følte meg svært godt ivaretatt. Det var svært viktig for meg som bor 60 mil fra Ed. Profesjonelle meglere, og en flink fotograf som tok flotte bilder av hele eiendommen.
    2020-10-02
    Köpt fastighet, Linneavägen 7. Mäklaren var hjälpsam och duktig.
    2020-08-20
    Köpt fritidshus. Vänliga sakkunniga trevlig å proffsig visning.
    2020-08-16
    Köpte fritidshus. Allt från visning till tillträde var bra.
    2020-06-05
    Bra och trevligt bemötande. Alltid snabbt svar på alla frågor.
    2020-06-03
    Lättillgänglig.
    Proffsig och påläst.
    2020-03-19
    Bra erfaring, hurtig profesjonelt salg. Veldig fornøyd!
    2020-03-02
    Vi har köpt en gård och möttes av trevliga och kompetenta mäklare. Har inget att klaga på ...möjligen att de beskrev fastigheten på ett sätt som inte motsvarade verkligheten.
    • Nössemark
    2020-01-27
    Grundligt fastighetsmäklare som har syat ihop ett bra byggprojekt och genomfört försäljningen av tomten på ett mycket professionellt sätt.
    2020-01-02
    Köpt stuga genom Fastighetsbyrån Ed och är mycket nöjd med bemötande och hjälp som Lina och Adam gjorde till en mycket trevlig handel.
    Så kul att höra Peter. Det är vårt mål. Tack för värmande ord. :) Vi ses på byn. Välkomna till Dals-Ed! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-19
    Köpt en stuga i Dals Ed , mäklaren var väldigt professionell och trevlig :)
    Tummen upp för henne :)
    Tusen tack Mikaela! Det värmer. Önskar er välkomna till Dals-Ed! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-17
    Köpte dröm fritidshuset och fick detta att gå igenom med hjälp av lina. Supernöjd o jättebra bemötande full pott.
    Tusen hjärtligt tack Stefan! Det var så kul att det blev så bra som det blev. Önskar er all lycka till i Ödskölt. :) Vi ses säkert igen när ni är vid stugan. / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-16
    Kjøpt Stuga
    Dyktiga mâklere
    Bra upplevelse
    Tusen tack för fina ord! :) Önskar er välkomna till Dals-Ed. / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-12
    Solgt en sommerstuga.
    Meget bra.
    Det tror jeg.
    Vi ble tatt godt imot, det stod til forventningene.
    Tack snälla Ole. Så glädjande att höra att ni är nöjda. Önskar er en God Jul & Gott Nytt År! / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-08
    Köpte ett fritidshus. Mäklaren var trevlig, och vi upplevde henne som påläst, och mycket seriös.
    Va kul att höra Irene. Jag önskar er all lycka till med nya fastigheten. God Jul & Gott Nytt År! / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-12-07
    Köpt lägenhet och det funka fint med både mäklare och säljare. Kan rekommendera byrån.
    Tack snälla Bengt för fina ord. :) Önskar dig lycka till i nya boendet. / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-11-17
    Sålt fritidshus.
    Mäklare, proffsig, kunnig, smidig och lätt att få tag i samt mycket tillmötesgående
    Tack snälla för fina ord! / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-11-15
    Lina Henke är en engagerad mäklare som löste försäljningen av vårt sommarhus otroligt smidigt !
    Tusen tack för fina ord! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    • Håbol
    2019-10-31
    Jag har sålt ett fritidshus. Jag hade förväntat mig mycket jobb men jag blev bemött av en oerhört proffessionalitet som tog hand om allt (jätteskönt). En tydlig och välinformerad mäklare med stor kunskap och människokännedom. Framför allt hade hon ett stort hjärta och enorm förståelse för både köpare och säljare. Jag skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.
    Jag blir nästan tårögd. Tusen tack för såå jättefina ord Cristel. Har vart så kul att få hjälpa till med din försäljningen så det är jag som skall tacka. Jag hoppas att ni nu hittar den husbilen ni önskar, vi ses snart igen! :) Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-10-28
    Kjøpt hytte i Ed. Ble oppringt av mekler da jeg ønsket å legge inn bud. Hadde god dialog med en gang. Hun var nøye(noga) og vi fikk all informasjon vi trengte.
    Tack för superfina ord Eileen. Lycka till med stugan, så ses vi säkerligen snart igen på byn.... :) Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-10-18
    Köpt villa.

Blev väl bemött av både mäklare och mäklarassistent.
    Frågor vi hade blev alltid snabbt besvarade och mäklaren var väldigt tydlig och hjälpsam genom hela köpprocessen.

Det är första gången vi köper hus i Sverige och vi känner att mäklaren gjorde att köpprocessen kändes trygg.
    Tack för fina ord Jill. Jag hoppas att ni skall trivas i Dals-Ed och är det funderingar och frågor längre fram så är ni alltid hjärtligt välkomna att höra av er. Vi ses! :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-26
    Helt toppers, god service og hjelp. Vi har ikke noe å utsette på megleren.
    Tusen tack för värmande ord! :) Vi ses snart igen! / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-23
    Meget serviceinnstilt med all kunnskap i fag og relasjon mellom mennesker
    Tusen tack Stian! Bara trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-21
    De hyggelige hjelpsom og service innstill. De tar kunden på en profesjonell møte.
    Tusen tack för de orden Bahaddin! Och varmt välkommen till Ed och din nya stuga. Hoppas ni skall trivas! :) / Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed
    2019-09-15
    Jag är mycket nöjd med Lina Henke som mäklare: hon är serviceminded, proffsig, förstående, lyssnar och samtidigt står hon på sig om hon har en åsikt. Hon är ingen ja-sägare utan argumenterar på ett vettigt sätt om vi som hussäljare är på fel spår. Hon återkopplar när hon lovat. Så Lina får bra betyg!
    Tusen tack för fina värmande ord. Jag vill alltid det absolut bästa för mina kunder, och därför måste man tillsammans jobba för det bästa, och det tyckte jag att vi gjorde. :) Jag tackar så mycket för förtroendet och vi ses och hörs. :) / Mvh, Lina Henke Fastighetsbyrån Dals-Ed