Fastighetsbyrån Dals-Ed

Torget 1, 668 30 Ed — Visa karta

Dals-Ed är en ort med mysigt ett centrum, natur- och friluftsliv och all service du behöver inom räckhåll. Här är det ständigt aktiviteter på gång trots att det är en liten kommun.

Vi på Fastighetsbyrån har kontor på torget och du är varmt välkommen hit för att diskutera dina bostadsplaner. Vi har koll på dina möjligheter i Dals-Ed. Dessutom har vi väldigt fina betyg från våra många kunder. Vi ser alltid till att anpassa affärerna efter dina önskemål och lovar trygghet och noggrannhet genom hela affären. Välkommen!

Läs vad 45 kunder tycker om Fastighetsbyrån Dals-Ed

• 2019-10-18

Jill H skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpt villa.

Blev väl bemött av både mäklare och mäklarassistent.
    Frågor vi hade blev alltid snabbt besvarade och mäklaren var väldigt tydlig och hjälpsam genom hela köpprocessen.

Det är första gången vi köper hus i Sverige och vi känner att mäklaren gjorde att köpprocessen kändes trygg. Läs mer
  • 2019-09-26

Björn B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Helt toppers, god service og hjelp. Vi har ikke noe å utsette på megleren. Läs mer
    2019-09-27 Lina svarar Björn B
    Tusen tack för värmande ord! :) Vi ses snart igen! / Mvh, Lina Henke
  • 2019-09-23

Stian S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Meget serviceinnstilt med all kunnskap i fag og relasjon mellom mennesker Läs mer
    2019-09-24 Lina svarar Stian S
    Tusen tack Stian! Bara trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. :) / Mvh, Lina Henke
  • 2019-09-21

Bahaddin G skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    De hyggelige hjelpsom og service innstill. De tar kunden på en profesjonell møte. Läs mer
    2019-09-23 Lina svarar Bahaddin G
    Tusen tack för de orden Bahaddin! Och varmt välkommen till Ed och din nya stuga. Hoppas ni skall trivas! :) / Lina Henke
  • 2019-09-15

Alice Anna-Sofia K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jag är mycket nöjd med Lina Henke som mäklare: hon är serviceminded, proffsig, förstående, lyssnar och samtidigt står hon på sig om hon har en åsikt. Hon är ingen ja-sägare utan argumenterar på ett vettigt sätt om vi som hussäljare är på fel spår. Hon återkopplar när hon lovat. Så Lina får bra betyg! Läs mer
    2019-09-16 Lina svarar Alice Anna-Sofia K
    Tusen tack för fina värmande ord. Jag vill alltid det absolut bästa för mina kunder, och därför måste man tillsammans jobba för det bästa, och det tyckte jag att vi gjorde. :) Jag tackar så mycket för förtroendet och vi ses och hörs. :) / Mvh, Lina Henke
  • Öystein K

2019-09-13

Öystein K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har såld vår villa genom Lina Henke, Dals-Dd, och vår/min uppfattning av hur hon skötte hela det arbetet är mycket bra. Jag anser att jobbet utfördes professionellt i alla hänseenden. Läs mer
    2019-09-16 Lina svarar Öystein K
    Tusen tack för fina värmande ord! :) / Lina Henke
  • 2019-09-08

Anneli S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Professionella och engagerade. Läs mer
    2019-09-09 Lina svarar Anneli S
    Tusen tack Annelie! Hoppas du kommer att trivas gott i ditt nya hem! :) / Lina Henke
  • 2019-08-28

Svein Asbjörn B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har solgt vår fastighet Vammen 1:52 i Steneby.
    Mäklarna vi har hatt kontakt med har alle värt svärt hjelpsomme.
    Vi er svärt fornöyde med måten salget ble gjennomfört på. Läs mer
    2019-09-09 Lina svarar Svein Asbjörn B
    Tack goa Svein och Gro! Har vart en fin upplevelse att få hjälpa er genom husförsäljningen! :) Ha nu en fin höst/vinter, så ses vi till våren (om inte innan). / Lina Henke
  • 2019-08-14

Pål S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Ryddig og raskt levert. Megler viser god oversikt og er lydhør ovenfor selger. Läs mer
    2019-08-16 Lina svarar Pål S
    Tusen tack för fina ord! :) / Mvh, Lina Henke
  • Kristina F

2019-08-08

Kristina F skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har sålt en villa som visade sig bli mer svårsåld än vad vi trodde från början.
    Genom hela processen som dessvärre blev lång och trög, har vi dessbättre blivit professionellt bemötta av mäklaren Lina Henke (LH) och hennes assistent Adam.
    Vi hade önskemål och behov av diverse slag i det initiala skedet av vår kontakt med LH vilka uttrycktes med tydlighet till den samma. Dennes återkoppling och respons har varit mycket god- vi har känt oss uppdaterade och delaktiga längs vägen till försäljning.
    Mäklaren har genom sin omtänksamma, personliga och direkta kommunikation inneburit att vi känt oss trygga, förstådda och respekterade som kunder och uppdragsgivare. Vi är både glada och lättade nu när vi kommit i mål med vår försäljning och kan varmt rekommendera LH för framtida kunder! Läs mer
    2019-08-12 Lina svarar Kristina F
    Tusen tack för varma ord Kristina. Till slut blev ert fantastiska hus sålt och jag håller med om det du skrev. Jag tackar så hjärtligt hittills för förtroendet så ses vi snart igen! / Hälsning Lina Henke
  • 2019-08-07

Shahnaz B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jeg har solgt et hus og har kjøpt et hus .
    Møtet med megleren har vært på hyggelig sätt.
    Mine forventninger har vært å få informasjon og få svar på mine fråger Meglere har imøtekommende .

mine uplevelse har vært positive . Läs mer
    2019-08-12 Lina svarar Shahnaz B
    Tusen hjärtligt tack för värmande ord. Och stort grattis! :) Är glad att jag fått hjälpa dig med dina affärer. Vi ses! / Hälsningar, Lina Henke
  • 2019-08-01

Arne G skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Everything was fine, Personal and Professional, we are all Time Lucky and wants to Offermann a very Great Tack.
    Family GERLACH Läs mer
    2019-08-12 Lina svarar Arne G
    Thank you and your family! And welcome too Sweden. :) / Lina Henke
  • Nina S

2019-07-25

Nina S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Kjøpte Nøssemarks Strand 434 og har hatt Lina Henke som mekler gjennom kjøpsprosessen. Hun har vært utrolig dyktig og behjelpelig på alle måter, og vi er kjempefornøyd med henne. Läs mer
    2019-08-12 Lina svarar Nina S
    Tusen tack för fina ord Nina! Jag tackar så mycket för förtroendet och säger återigen grattis till er vackra hytta! Hoppas vi ses snart igen! :) / Hälsning Lina Henke
  • 2019-07-16

Camilla A skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    God service og hyggelige meklere Läs mer
    2019-07-18 Lina svarar Camilla A
    Tusen tack Camilla, och hoppas ni skall trivas i stugan! Vi ses och hörs. :) / Lina Henke
  • 2019-07-04

Tomas A skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi har köpt en villa i Dals-Ed, Vi blev mycket bra bemött av mäklare och assistent. Byrån har varit hjälpsamma från första objektet vi tittat på till sista som det blev affär på, det var vårat 4e objekt vi varit intresserade av i Ed. Under den här tiden är vi medvetna om att byrån har haft ett högt arbetstryck, trots det har servicen varit hög. Vi kan verkligen rekomendera Fastighetsbyrån i Dals-Ed! Läs mer
    2019-07-08 Lina svarar Tomas A
    Tusen tack för dom fina orden Tomas! Så kul att höra. Jag gratulerar till köpet och önskar er varmt välkommen till Eds centrum :). Vi ses och hörs! / Lina Henke
  • 2019-07-03

Bjørn H skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Køpt Bostadsretts villa
    . Utmärkt bemøtande fra A til Å .EKSELLENT MÄKLARE. Läs mer
    2019-07-03 Lina svarar Bjørn H
    Tusen tack för din fina recension Björn! :) Hoppas du trivs i huset nu och välkommen tillbaka till gatan. Mvh, Lina Henke
  • 2019-06-25

Sabina A skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpt en villa, väldigt bra bemötande. Snabb kontakt vid behov och svar på alla frågor. Läs mer
    2019-06-25 Lina svarar Sabina A
    Tusen tack för fina ord Sabina. Önskar dig och Pontus all lycka till med nya huset! :) / Mvh, Lina Henke
  • Dag Olav C K

2019-06-17

Dag Olav C K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Megler gjorde en utmerket jobb ved salget av vår bolig Solum 110 i Nøssemark! Anbefales! Läs mer
    2019-06-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Dag Olav C K
    Tusen, tusen tack Dag-Olov! :) Var bara hyggelig att få lov att hjälpa er med salget. Så ses vi snart igen! :) / Lina Henke
  • Geir T

2019-06-05

Geir T skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jeg kjøpte et sjarmerende hus , med en fin Trädgård,
    Min megler og hennes Assistent var meget triveleg, og oppfølgende, de tok vare på oss på beste vis :)
    Megleren fulgte 100% opp mine forventninger :)
    Opplevelsen var varm, pålitelig, trygg, og jeg følte at hun genuint brydde seg om meg som kjøper og selger :) Läs mer
    2019-06-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Geir T
    Tusen tack själv Geir Ivar! Varmt välkommen till Nössemark, Dals-Eds kommun och jag hoppas vi ses snart igen! :) / Lina Henke
  • 2019-04-16

Faris Anes S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Det gikk kjempebra, fikk solgt leiligheten ganske fort :) Läs mer
    2019-05-13 Lina svarar Faris Anes S
    Tack Faris! Ja jag hoppas att du är nöjd och jag tackar för ditt förtroende. / Lina Henke Fastighetsbyrån
  • 2019-04-03

Kjersti R skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jeg har kjøpt en eiendom i Ödskölt i Bengtsfors kommune. Megleren, Lina Henke har vært profesjonell, veldig hjelpsom og har vært en god sparringspartner i alle typer spørsmål.

Hun har gjort det lille ekstra i alle situasjoner og jeg kan varmt anbefale Lina. Läs mer
    2019-06-18 Representant för Fastighetsbyrån svarar Kjersti R
    Tusen tack för värmande ord! :) Hoppas vi ses snart igen Kjersti! :) / Lina Henke
  • 2019-03-24

Anne-Berit S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Mycket trevligt bemötande. Mäklaren verkade ärlig och
    uppriktig. Hjälpsam.
    Husköpet var en positiv upplevelse. Läs mer
    2019-04-03 Lina svarar Anne-Berit S
    Va kul att höra så fina ord. :) Jag är så tacksam att jag fick vara en del av eran flytt till Dals-Ed. Vi ses och hörs. :) Mvh, Lina Henke
  • 2019-03-16

Anna M skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Proffsigt, trevligt , tillmötesgående, tillgängligt bemötande av Lina! Hon är kunnig, positiv och har en smittande entusiasm! Läs mer
    2019-03-18 Lina svarar Anna M
    Tack för otroligt fina ord! Jag hoppas att ni är nöjda och att ni kommer se framemot många härliga år i nya huset. Det var ett nöje att få hjälpa er med affären. :) / Mvh, Lina Henke

Inger V skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi ér veldig fornøyd med selgeren Lasse og måten salget ble gjort på. Det var raskt og effektivt. Läs mer
    2019-02-25 Lina svarar Inger V
    Tack så hemskt mycket för fina ord. Det är vi som ska tacka för förtroendet! :) Mvh, Lina Henke

Pia E skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Har köpt ett litet hus för första gången och det blev i Ed,
    Fick ett väldigt fint bemötande , de var mycket tillmötesgående och trevliga och goa , :) , kändes mycket tryggt och tillitsfullt ,
    det var bra information om objekt och vad som gällde när det gäller lagfart och div, vid husköp , och vid kontraktskrivningen kändes allt bra, de var väldigt noga med genomgång av alla aktuella papper och att man förstått vad som gällde,
    När det gällde mina förväntningar kunde det inte bli bättre, Fick så gott mottagande av Lina Henke ,Lasse Johansson och Adam på slutändan och allt kändes mycket positivt ,
    Vill rekommendera dem allra varmast , bästa mäklarfirman jag hittills haft kontakt med och det är några stycken men som sagt de skiljer sig verkligen från mängden . Tack Mvh Pia Elamsson Läs mer
    2019-02-25 Lina svarar Pia E
    Tack kära Pia för dessa ord. Jag är glad att jag fick hjälpa dig att hitta ditt nya hem i Dals-Ed. Och vi är väldigt glada för din flytt hit! :) Tack än en gång och vi ses säkert snart "på stan". Mvh, Lina Henke

Trond V skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Er veldig fornøyd med ALT . Vi anbefaler veldig Farighetsbyråen. Läs mer
    2019-02-25 Lina svarar Trond V
  • 2019-02-21

Carola G skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Ljungmovägen, Ed
    Vi är mycket nöjda med Lina Henke! Vi har ju sökt hus i området ett tag och hon har hela tiden varit behjälplig. En trevlig, kunnig och possitiv person och mäklare. Läs mer
    2019-02-21 Lina svarar Carola G
    Stort tack för dessa värmande ord Carola och Leif, och inte minst Börje! :) Och hjärtligt välkomna till Ed. Var en fröjd att få hjälpa er att hitta ert hem. / Mvh, Lina Henke
  • 2018-12-05

Gulli K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Jeg har solgt en liten villa, og var ikke optimistisk. Men det forandret seg fort. Har bare godt å si om Fastighetsførmedlingen på Ed, og meglerne Lasse Johansson ( som var den vi hadde med å gjøre), men også Lina Henke. Det var en positiv opplevelse. Hilsen Gulli Kribe Läs mer
  • 2018-11-25

Agneta J skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Tillmötesgående och förtroendeingivande! Läs mer
    2018-11-26 Lasse Johansson svarar Agneta J
    Tack så mycket Agneta och Roger!
    Det värmer.
    Ha det så bra och återigen välkomna till Ed!
    Häls Lasse
  • 2018-11-24

Thorstein M skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    alla frågor besvarades

trävlig affär Läs mer
  • 2018-10-30

Asta Linnea J skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    -Har sålt ett bostadsthus.
    -Mycket bra
    -Japp
    -Mycket bra Läs mer
  • 2018-10-15

Louise H skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Vi köpte ett fritidshus i Dalsland. Vår mäklare Lina var trevlig, personlig, glad och tillmötesgående. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-09-29

Andre F skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Veldig positivt! God service.
    Torpfors Forsbacka 1, Ed Läs mer
  • 2018-09-26

Frederick K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Utrolig flink og profesjonell. God til å kommunisere og svare på spørsmål. Läs mer
  • 2018-09-18

Gro V skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Har kjøpt hytte i Ed. Ble møtt av en meget hyggelig eiendomsmekler, og som vi hadde kontakt over tid til vi fant riktig sted for oss. En meget megler som var veldig nøye, og som forsikret seg om at vi forstod alle forhold vedrørende kjøpet. Veldig fornøyd, og kan gjerne anbefales til andre. Läs mer
  • Lars B

2018-09-17

Lars B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Mäklaren var väldig bra och tillmötesgående!! Läs mer
  • 2018-09-17

Ann Gunilla H skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Utmärkt bemötande, saklig bra mäklare Läs mer
  • 2018-09-05

Patrik K skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    mycket trevlig och kunnig mäklare 😀 Läs mer
    2018-09-06 Lina svarar Patrik K
    Stort tack Patrik! Det var ett nöje att få hjälpa er med er bostadsaffär! :D
  • 2018-06-19

Einar S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Ett ordinärt hus.

Det fungerade bra med mäklaren Läs mer
  • 2018-05-11

Stefan L skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Köpte hus och är väldigt nöjd med mäklaren insats, nogrann, hjälpsam och förtroendeskapande inställning. Läs mer
  • 2018-05-11

Torsten Mats Erik E skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    sålt ed 1:70
    Väldigt bra bemötande
    Levde upp till mina förväntningar fullt ut Läs mer
    2018-09-06 Lina svarar Torsten Mats Erik E
    Tack snälla Mats! Var ett nöje att få hjälpa er i försäljningen :-)
  • 2017-08-29

Petter N skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Veldig bra på alle sett.Godt kjent både i området og boligen.Alle avtaler ble gjennom førti rett tid.Så en stor takk til Lina Henke og Lasse Johansson i Dals-Ed.Lykke til i fremtiden som Eiendoms meglere. Läs mer
    2018-09-06 Representant för Fastighetsbyrån svarar Petter N
    Tack snälla för fina ord, även jag ska tacka för förtroendet och att jag fick lov att hjälpa er i eran bostadsaffär. Vi ses snart igen! Och stort TACK än en gång. :-)
  • Susanne B

2016-03-03

Susanne B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Otroligt seriös, kunnig och noggrann mäklare.Känns helt tryggt Läs mer
  • 2015-09-13

Marie-Louise S skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Fastighetsbyrån i ED har ett fantastiskt engagemang. Läs mer
  • 2015-07-29

Bjrg Ragnhild B skrev om Fastighetsbyrån Dals-Ed
    Veldig bra oppfølging hele veien. Läs mer

Torget 1, 668 30 Ed