Fastighetsbyrån Eksjö

Fastighetsbyrån Eksjö

Välkommen till Eksjö - en charmig trästad på Småländska höglandet.

Vi på Fastighetsbyrån har förmedlat bostäder i Eksjö sedan tidigt 1970-tal och vi känner verkligen både området, bostadsmarknaden och människorna här väl. Oavsett om det handlar om bostadsrätt, villa eller fritidshus vet vi vem som kan vara intresserad av att köpa eller sälja.

Här finner du en härlig blandning av småstadens brus och landsbygdens lugn, allt på bekvämt avstånd. Strosa i centrum bland K-märkta trähus och mysiga butiker eller njut av den svenska naturen precis runt hörnet.

Vi hjälper dig gärna med en kostnadsfri värdering av din bostad eller svarar på frågor om boende och flytt. Kontakta oss inför din nästa bostadsaffär!

Läs vad 134 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eksjö 2

2021-09-14
    Vi blev väldigt bra bemött på ett lugnt och sakligt sätt. Han tog sig tid att prata om huset och omgivningen, tomten mm.
    Jag har tidigare träffat mäklaren och vet att han är trevlig, proffsig och vet vad han pratar om.
    Han är väldigt noggrann och har ett proffsigt sätt dvs han är påläst om objektet och även det juridiska.
    2021-08-30
    Trevligt bemötande med bra service, och mycket bra hjälp från att vara intresserad till slutlig affär
    Tack Hans Ydremark
    2021-08-26
    Mkt BRA. Positiv, glad o engagerad mäklare som hjälpte/hjälper till med ALLT. SÅ ❤️Ligt STORT TACK 🙏
    2021-08-11
    Väl mottagen både genom tfn-kontakt och personlig kontakt
    2021-07-19
    Väldigt bra och engagerat bemötande
    Gav känslan av att han tyckte vi var rätt köpare av huset. Löpande kontakt och engagemang genom hela processen.
    2021-07-10
    Mäklaren var inget o klaga på tydlig och gav inga förhastade svar. Vår försäljning var känslig eftersom vår som med familj fick köpa den vår son är sjuk så tiden omkring var jobbig med besiktning o det som skulle åtgärdas. Nu är flytten klar o vi är nöjda med vårt boende mvh Inger
    2021-07-08
    Hans Ydremark är nog världens bästa mäklare. Han är ödmjuk, lyssnar och förstår kundens behov.
    Inget är krångligt eller omöjligt…, med Hans som mäklare har vi känt oss trygg genom hela processen.
    2021-07-01
    Superbra mäklare som vi kände oss sedda av. Lugn och personlig på ett lagom sätt. Tillmötesgående då vi inte kunde komma på visningsdagen.
  • Faton B
    2021-07-01
    Köpt hus av Fastighetsbyrån. Vi är jättenöjda med hjälpen vi fick under hela köpprocessen. Mäklaren (Roger) var alltid tillgänglig båda på mejl och telefon, vilket underlättade för oss då det är första gången vi köpte ett hus och hade många frågor. Kan starkt rekommedera fastighetsbyrån i Eksjö både vid försäljning och köp av bostad!
    2021-06-28
    Hej,bara positiva upplevelser.
    Mäklaren var trevlig och hjälpsam.
    2021-06-08
    Sålde mitt hus genom Fastighetsbyrån i Eksjö där jag blev proffsigt bemött och ett fantastiskt samarbete, över förväntan.Kan rekommendera byrån för andra.
    2021-06-07
    Vi anlitade Fastighetsbyrån för att sälja vårt hus. Försäljningen hanterades på ett mycket professionellt sätt och hade bra kommunikation med mäklaren under hela processen. Vi är mycket nöjda!
    2021-06-07
    Husköp där jag blev väl bemött. Mäklaren visade lyhördhet och kunnighet. Alltid trevlig och snabb att svara på Mail, samtal och sms.
    Skulle jag någon gång göra fler fastighetsaffärer så skulle jag vända mig till dem.
    2021-06-07
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och servicen jag fått av Fastighetsbyrån Eksjö, då jag köpt min bostadsrätt.
    2021-06-07
    Det gällde försäljning av flera fastigheter.
    Jag blev väl bemött.
    Mycket trevlig personal.
    2021-06-07
    Very satisfied ,able to contact and can trust even you are not living there ,very highly recommend .
    2021-06-07
    Vi köpte en sommarstuga vid vattnet. Vi blev bemötta på ett bra sätt och med bra och relevant information :)
    2021-06-04
    Vi köpte en sjötomt med en liten stuga på som bara är att riva.
    Vi fick den info vi behövde och ett bra bemötande.
    2021-05-20
    Sålt boende och allt har fungerat smidigt och bra. Trevligt, professionellt och kunnigt bemötande. Bra kommunikation med löpande uppdatering under processen. Jättenöjd!
    2021-05-17
    Sålt en tomt. Försäljningen ännu inte klar. Aktiv mäklare. Ger ett professionellt intryck. Kan varmt rekommenderas.
    2021-05-17
    Köpte ett litet hus, var på visning och mäklaren svarade på mina frågor ,började buda och Roger Karlsson på fastighetsbyrån I Eksjö skötte det snabbt o exemplariskt !! Fick huset och de 2 besök på byrån som behövdes för köp avlöpte snabbt o smidigt!!! Mycket nöjd!👍🙂👌🥰
    2021-04-03
    Har köpt en gammal skola i Eksjö kommun genom Fastighetsbyrån och Hans Ydremark som varit mycket hjälpsam genom hela köpprocessen. Hans är kunnig och insatt och visat stort tålamod vid frågor och kontraktsändringar mm.
    2021-03-29
    Bra service och trevligt bemötande
    2021-03-22
    Vi har genom Roger på Fastighetsbyrån i Eksjö sålt vår villa i centrala Eksjö och är mycket nöjda. Vi har genom hela processen fått bra råd och löpande information från Roger. Vi upplever även att de potentiella köparna har fått bra och trygg guidning i sin del av affären. Extra plus för det fina prospektet med proffsiga bilder!
    2021-03-18
    Köpte en villa. Trevligt, professionellt och personligt bemötande. Rekommenderas!
  • Faton B
    2021-03-10
    Sålt bostadsrätt. Fick stor hjälp med alla mina frågor och funderingar kring affären, både innan och efter försäljaren. Väldigt duktig och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera Fastighetsbyrån i Eksjö
    2021-03-05
    Sålt hus
    Jättebra bemötande

Mäklaren gjorde ett skitbra jobb från början till slut
    Ydremark äger
    2021-02-22
    Försäljning av villa har fungerat alldeles utmärkt. Vi är mycket nökja.
    2021-02-22
    Jag sålde en bostad. Blev jättebra bemött från första mötet och genom hela processen. Speciellt imponerad är jag över hur han höll budgivningen igång trots att nårga köpare kom in sent i budgivningen och att då hålla de pågående budgivarna på gott humör trots att det nästan en vecka att vänta in de sista är ingen lätt uppgift. Även tacksam för hjälp ang de delar i processen som jag inte var så hemma i. Även tips inför visningen ang vilka åtgärder vi skulle göra och vilka vi inte behövde lägga krut på. Slutresultatet blev långt över förväntan. Jag är supernöjd med att jag valde Fastighetsbyrån i Eksjö.
    2021-02-09
    Sålt bostad. Mycket professionell mäklare. Förtroendegivande.
    2021-02-09
    Har sålt en villa i Eksjö. Blev bemött på ett mycket proffsigt, lugnt och förtroendeingivande sätt.
    Gick fort och smidigt och mäklaren hörde av sig kontinuerligt.
    2021-02-04
    Som alltid får man ett trevligt och proffsigt bemötande av mäklarna på fastighetsbyrån.
    2021-02-03
    Har sålt min bostadsrätt och köpt ett hus och allt va bra
    2021-01-05
    Köpt hus, blev väl bemött av mäklaren. Säljaren krånglade och mäklaren hjälpte oss på ett mycket bra sätt.
    2021-01-04
    Bra och flexibelt bemötande. Kärnfull kommunikation.

Jag är mycket nöjd med processen.
    2020-12-12
    Vår mäklare kan den lokala marknaden och kunde snabbt koppla ihop oss med en seriös köpare.
    2020-12-10
    Our broker Hans Ydremark is fair and accurate as professional must be. He gave us right info, didn't hesitate to show us the property 8holliday house) online live. He helped us with practically all infos we needed. That's why Excelent mark! Best regards, Tomas and Vesna Kriznar
  • Duste P
    2020-11-30
    Helt ok.
    Nu väntar jag på hjälpen för efter arbetet.
    Hej!

Vi sålde en villa med hjälp av Hans Ydremark. Han är den bästa mäklaren som finns enligt mig. Allt har överträffat våra förväntningar som redan innan var mycket höga.

Tack! Vi kommer rekommendera honom
    2020-11-24
    Sålde villa i Eksjö med Hans Ydremark. Vi köpte samma hus flera år innan av honom. Vi bestämde redan då att anlita han som mäklare ifall vi skulle sälja igen. Han är trygg, trevlig, okomplicerad, uppriktig. Bästa och mest tillförlitliga mäklare jag träffade någonsin, rekommenderas varmt.
    2020-11-24
    Jag har sålt mitt hus. Fick ett proffsigt bemötande av mäklaren. Mäklaren har tagit hand om allt och skött alla kontakter. Så jag är mycket nöjd.
    2020-11-02
    Sålt våran villa
    Mäklaren var väldigt professionell och seriös
    Återkopplade hela tiden och var ett bollplank hela affären.
    Han var tillgänglig nästan hela tiden.
    2020-10-12
    Tillgänglig, tillmötesgående, vänlig och korrekt. Bara goda erfarenheter.
  • Kristina L
    2020-10-10
    Sålde en villa och fick snabb hjälp och ett vänligt men också proffsigt bemötande. På mycket kort tid genomfördes försäljningen på ett sätt och till en summa som gjorde både oss säljare och köparen nöjda.
    2020-10-08
    Var på jakt efter hus i Eksjö och hade en del fundering och frågor. Mäklaren var alltid tillgänglig och bollade alla våra tankar kring hus som vi hade. Hittade sedan det perfekta huset för oss och hjälpte oss genom en smidig affär!
    Väldigt trevlig, lyhörd och kunnig mäklare!
    2020-09-28
    Jag har sålt en villa i Eksjö, tycker att jag från första kontakt till försäljning fått väldigt bra bemötande och snabb hantering.
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare.
    2020-09-16
    Villa i Hult
    Blev väl bemött av mäklare, han såg la sin chans att tjäna en slant naturligtvis så vem skulle inte va trevlig då😉

Hade inga jättehöga förväntningar utan jag var mer nervös om huset ens gick o sälja 😉

Efter sjukt många visningar och mäklarens envisa visningar om helgerna, så är nu huset sålt iaf. Skönt, men ändå lite vemodigt då många timmars slit och svordomar sitter i väggarna.

Nu blev det lite väl mycket ros så lite ris måste jag ju ändå dela ut, som jag tyvärr inte kommer på för tillfälligt.

Vi är nöjda och dom nya ägarna är nöjda men mest nöjd är nog ändå mäklarn som nu kan tillbringa mer tid med sin sambo istället för att ränna runt i Hult om helgerna🤣

Tack Roger och fastighetsbyrån för ett gott samarbete då jag som kund ändå fick göra slitgörat😂
    2020-09-10
    Sålt våran villa. Blivit bra bemött av mäklaren , väldigt nöjd med bostadsaffären
    2020-09-07
    Bra service Fastighetsbyrån Eksjö
    2020-09-03
    Toppen i alla avseende när jag köpte bostadsrätt.