Alla kategorier Mäklare Jönköping Eksjö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eksjö

Fastighetsbyrån Eksjö

Södra Storgatan 5, 575 31 Eksjö — Visa karta

Välkommen till Eksjö - en charmig trästad på Småländska höglandet.

Vi på Fastighetsbyrån har förmedlat bostäder i Eksjö sedan tidigt 1970-tal och vi känner verkligen både området, bostadsmarknaden och människorna här väl. Oavsett om det handlar om bostadsrätt, villa eller fritidshus vet vi vem som kan vara intresserad av att köpa eller sälja.

Här finner du en härlig blandning av småstadens brus och landsbygdens lugn, allt på bekvämt avstånd. Strosa i centrum bland K-märkta trähus och mysiga butiker eller njut av den svenska naturen precis runt hörnet.

Vi hjälper dig gärna med en kostnadsfri värdering av din bostad eller svarar på frågor om boende och flytt. Kontakta oss inför din nästa bostadsaffär!

Läs vad 14 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eksjö

• Willy A skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Lugn och sansad.ärlg mot kund och säljare. Läs mer
  • Kimmie D skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Vi sålde vår sekelskiftesvilla i Eksjö och har vart jättenöjda med vår mäklare Roger Karlsson. Alltid anträffbar, även sena kvällar. Äfferen är ännu inte helt slutförd då ägarskiftet sker i början på nästa år men känner ingen som helst oro för att något skulle gå snett.

Han har ett stort förtroende hos oss och vi skulle anlita honom igen. Läs mer
  • Marie-Louise S skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Här köpt ett hus, men tyvärr inte fått mitt hus sålt. Mäklaren är mycket trevlig och kunnig. Läs mer
  • Richard R
    Richard R skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Sålt en enplans villa om tre rum.
    Professionellt bemötande och handläggning av affären.
    Bra dialog under hela resan.
    Stor erfarenhet och störst på orten ger trygghet för kunden. Läs mer
  • Eva A skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Köpt och sålt en bostadsrätt . Mycket bra och snabb handläggning . Läs mer
  • Sandra I
    Sandra I skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Köpt villa. Blev professionellt och personligt bemött, min mäklare hade koll på vem jag var i kontakt med honom. Han tipsade om bostäder som kunde passa mig & försökte hitta en bra lösning för just mig. Läs mer
  • Leif B skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Blev väl bemött och fick t o m en visning på mäklarens semester. Mäklaren höll mig informerad om hur det hela framskred och "avrapporterade" sina kontakter med säljaren til mig. Läs mer
  • Anita H skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Jag har köpt en fritidsbostad och sålt en annan fritidsbostad och har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Anders B skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Sålt en 3-rums bostadsrätt. Bra bemötande vid personlig kontakt. Bra kontinuerlig information via mail. Snabba besked om budgivningen.
    Lite strul med fullmakten, skickade en egen sådan då den förberedda inte verkade räcka. Insättningen av pengarna på mitt konto utan problem.
    Ett tack till mäklaren! Läs mer
  • Michael D skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Köpte en villa
    Fick ett klanderfritt mottagande av mäklaren.
    Jag förväntade mig bla. snabba svar på ev frågor. Vilket jag fick.

Det bästa intrycket jag någonsin fått av en mäklare. Läs mer
  • Roger K skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Sålt fritidshus. Mycket nöjd med bemötande och försäljning Läs mer
  • Agnes J skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Sålde radhus, köpte villa. Mäklaren skrev fel i köpekontraktet, avstyckningen kom inte med vilket skapade en dyr och krånglig process för att rätta till misstaget. Slarv och nonchalans. Läs mer
  • Michle  skrev om Fastighetsbyrån Eksjö
    Vill du ha ett underbemannat mäklarkontor som du inte behöver/kan ha någon kontakt med så är det helt klart ett alternativ. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Fastighetsbyrån Eksjö