Fastighetsbyrån Fagersta

Fastighetsbyrån Fagersta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Fagersta. Våra försäljningsområden är Fagersta, Norberg och Skinnskatteberg.
Vi har funnits på orten sedan 70-talet och är därför väl etablerade och är marknadsledande med ca 60 procent. Vi arbetar med känsla och engagemang och vill att du ska känna dig trygg i din bostads affär.

Kontakta oss om du vill ha hjälp med värdering, köp, försäljning eller helt enkelt bara har frågor. Vi stöttar dig genom hela processen med glädje. Tveka inte att höra av dig.
Varmt välkommen!

Läs vad 226 kunder tycker om Fastighetsbyrån Fagersta 2

2021-06-15
    Professionellt bemötande och trygg.
  • Susanne A
    köpte sitt hus med hjälp av
    • Masbo
    2021-06-09
    Köpt hus.
    Trevlig och vänlig personal
    • Björksta
    2021-06-08
    Inte tror att alla andra inte kan fattar
    2021-06-01
    Jag köpte en lägenhet. Blev bemött på ett trevligt sätt. Mina förväntningar infriades helt och fullt.
    2021-05-25
    Bra service och information. Bra med personlig uppdatering och slutförande av affären.
    • Skinnskatteberg - Centrum
    2021-05-04
    Bra och professionella mäklare. Bra bemötande.
    Tack Elena! Hoppas ni kommer trivas bra både iområdt och i ert nya hus. Mvh Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    2021-05-04
    Försäljning av torp.
    Fint bemötande och bra service.
    Bra med information via Säljcoachen
    och via sms.
    Vi är mycket nöjda med all hjälp av vår torpförsäljning.
    Hälsningar Lisbeth o Bengt
    Hej Lisbeth och Bengt. Tack för ert fina omdöme och för ert förtroende! Mvh Niclas Fastighetsbyrån Fagersta
    2021-03-29
    Anna har värderat mitt sommarställe och sålt min lägenhet på Bruksvägen! Allt har gått som planerat. Anna är bara så jävla bra👍🙌🤗 h/ Mats Pukkinen
    Tack Mats! Alltid roligt att höra och få feedback :) Ha det bäst i ditt nya fina hus!// Anna Fastighetsbyrån Fagersta
  • Eva L
    köpte sitt hus med hjälp av
    2021-02-18
    Många pluspoäng!
    Då jag bor långt ifrån huset jag köpt fick jag möjlighet till en visning en dag som passade mig med tid. Bra telefonkontakt och mail.
    Vid frågor fick jag snabbt svar.
    Inga oklarheter i något.
    Trevligt bemötande från mäklarna Nicklas och Madelene och en varmt välkomnande lokal på Fastighetsbyrån i Fagersta.
    PERFEKT! Tack 🙏
    Tack Eva, Vad roligt att du är nöjd. Hoppas du kommer att trivas bra i nya huset :) Mvh Niclas Fastighetsbyrån Fagersta
    2021-02-15
    Har sålt min 4;a på Apollo. Jag fick hjälp av min mäklare och mer därtill. Blev bemött med god social förmåga och empati som ingav trygghet. Resultatet av försäljningen blev över förväntan.
    Jag kan gärna rekommendera Anna hos fastighetsmäklarna till vem som helst som behöver hjälp med försäljning av sin fastighet. Hon höll mig hela tiden uppgraderad med vad som hände i budgivning med mera, och därutöver trevlig att samtala med.
    Tack Eigil, vad roligt att höra :) Hoppas allt går bra med flytten och detblir bra med din nya bostad, vi ses på tillträdet framöver // Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    • Öjersbo
    2021-02-07
    Har sålt vår villa. Har bara positiva erfarenheter av samtliga kontakter med mäklaren. Blev bemött på det sätt jag förväntat mig av någon vi anlitat för att ombesörja försäljningen av vårt hus. Kände förtroende för mäklaren direkt vid första mötet då vi gick igenom försäljningsuppdraget. Fick alla mina frågor och funderingar besvarade på ett bra sätt. Min förväntning och förhoppning var att få huset sålt inom snar framtid till ett bra pris och det fick vi.
    Tusen tack Solveig för det fina omdömet. Mvh Niclas Fastighetsbyrån Fagersta
    2021-01-09
    Bra och professionell handläggningen genom hela bostadsaffären
    2020-12-28
    Jätte nöjd med mäklare med kommunikation med allt. 👍🏼👍🏼👌👌👌
    Vad roligt att höra Velibor, hoppas ni har haft en mysig Jul i er nya bostad. Mvh Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    • Meling
    2020-12-13
    Har köpt en lägenhet, och ska sälja mitt hus.Har blivit bra bemött.Hade inga förväntningar, allt känns väldigt bra.Har stort förtroende för mäklaren.
    2020-12-11
    Helheten var kanon
    Har köpt lägenhet
    Hej Thomas :) Tusen tack, lycka till med renoveringen! Med vänliga hälsningar Niclas Fastighetsbyrån Fagersta
    • Hindric Pers
    2020-12-07
    Smidigt och enkelt. Jättebra att man numera har professionella fotografer. Köp- och säljcoachen funkar mycket bra och är enkel att använda.
    Tack Mattias roligt att höra att ni är nöjda :) / Anna Fastighetsbyrån Fagersta
  • Lars W
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    2020-12-03
    Jag köpte en mindre bostadsrätt i Fagersta, att ha i jobbpendlingssyfte. De skötte förtjänstfullt all kommunikation med säljaren och allt pappersarbete i samband med överlåtelsen så det gick hur smidigt som helst.
    Fick även hjälp med rekommendationer av företag för renovering mm. Utmärkt, helt enkelt!
    Tack Lars! Lycka till med badrumsrenoveringen och hoppas du kommer trivas!// Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    • Norberg - Centrum
    2020-12-03
    Har köpt en hyresbostadsrätt. Kontakten med mäklaren var öppen, bra, bra hjälpsamhet
    Hade inga förväntningar.
    Det blev en snabb affär som var smidig.
    Tack för ditt svar, hoppas du kommer trivas i din nya bostad! // Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    2020-12-02
    Köpte ett lägenhet och då mäklaren var Anna Lundquist.
    Hon var väldigt trevligt och hjälpsam och man blev välbemött av henne.
    Ni få hälsa henne att hon var roligt också 😂
    Hej Jawad! hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet :)// Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    • Hindric Pers
    2020-12-01
    Det enda som kunnat vara bättre var att jag fått träffa mäklaren innan tillträdet. Men det är bara en petitess.
  • Björn C
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Norberg - Centrum
    2020-11-27
    Jag har en bra kontakt med Fastighetsbyrån i Fagersta
    blir bemött av kunniga personal
    Tack Björn, roligt att höra:) / Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    2020-11-18
    Sålde bostadsrätt. Tycker Niclas skött sig bra, alltid trevlig och koll på läget. Kan varmt rekommendera😊
    Hej Eva. Vad kul att du känner dig nöjd och tack för det fina omdömet! :) Med vänliga hälsningar Niclas Fastighetsbyrån Fagersta
    • Norrby
    2020-11-13
    Fastighetsbyrån ger ett proffesionellt bemötande och utmärkt hjälp.
    Tack Staffan! Roligt att höra att du är nöjd// Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    2020-11-12
    Köpt fritidshus.
    Vi fick ett trevligt bemötande vid husvisningen och fick den information vi frågade efter.
    Hjälpsam och tillmötesgående.
    Allt fungerade jättebra vid tillträdesdagen.
    Toppen! Vi är jättenöjda!
    2020-11-04
    Köpt norra parkvägen 18 riddarhyttan.

Mycket bra.

Mäklaren mycket duktig.

BRA.
    Roligt att höra Anette, hoppas ni kommer trivas :)// Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    • Kärrgruvan
    2020-10-28
    köpt bostad, trevlig och ordningsam mäklare, snabbare återkoppling vid avslutat budgivning hade varit välkommet
    2020-10-19
    Köpt Vinterbonat fritidshus, blev mycket bra bemött, budgivningen gick jättebra. Fick äntligen det vi ville ha till sist!
    2020-10-15
    Är väldigt nöjd med mäklaren, allt har gått smidigt och jag har blivit informerad hela tiden och trevligt bemött på alla sätt. Kan verkligen rekommendera denna fastighetsbyrå. Jag hade Niclas Andersson men även kontakt med de andra på byrån.
    Har sålt ett fritidshus.

Tack från en väldigt nöjd kund!
    Marlene
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Med Vänliga Hälsningar Niclas Andersson Fastighetsbyrån Fagersta
    • Egna Hem
    2020-10-12
    Bra bemötande och snabb affär utan krångel
    2020-10-10
    Klar pch enkelt samt bra bemötande
    2020-10-06
    sålt bostadsrätt.
    mycket bra.
    de infriades.
    utmärkt..
    2020-09-30
    I sold an apartment. We thought it would not be easy, especially in this COVID-19 times.

However it took much less time and the broker achieved a great price.

Thanks! Great stuff!
    2020-09-28
    Sålt lägenhet 2rum o kök mäklaren tog hand om mig på ett mycket trevligt och proffsigt sätt
    • Fliken
    2020-08-16
    Köpre fritidshus i Norberg - fantastisk service rakt igenom från mäklaren och personal. Bra info, snabba svar på frågor och de skötte kontakten med säljarna på ett utmärkt sätt. Signering var väldigt smidig också. Rekommenderas.
    • Karlberg
    2020-08-09
    Sålt sommarhuset. Mäklarna helt OK. Förväntningarna jag hade var att mäklaren skulle göra det hon/han skulle och det gjorde de nästan till fullo. Det negativa var att vi själva, vid 3 tillfällen, fick hålla i visningar. Men det var inte bara av ondo, det var också trevligt att få träffa eventuella köpare. I det hela var upplevelsen att sälja huset trevligt.
    • Ängelsberg
    2020-07-29
    Hej. Vi har köpt ett fritidshus via Fastighetsbyrån . Har missat visningen men åkte förbi och tittade runt huset. Det var det vi letade efter. Då bad vi mäklare ordna en speciel visning för oss. Hade inget hopp att det kan ordnas, men fick svaret Ja och har sett huset inifrån. Nu trivs vi i vårt sommarställe tack vare Niclas Andersson och hans team! Med Vänliga Hälsningar, Dmitrij, Viktoria, Anna Semenov
    • Meling
    2020-07-25
    Bra och snabbt jobb. Proffsigt bemötande och bra på att svara på våra frågor och funderingar.
    • Ängelsberg
    2020-07-14
    Försäljning av sommarhus. Mycket trevlig och bra kommunikation genom hela processen. Toppen och rekommenderas.
  • Hans L
    • Masbo
    2020-07-13
    Mycket god service med vänligt och proffsigt bemötande.
    En Fastighetsbyrå som jag verkligen kan rekommendera
    Tack Hans ! Alltid roligt att höra att kunderna är nöjda. Vi ses igen längre fram!! Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    2020-06-30
    Mycket bra, snabbt, seriöst och smidigt.

Hälsningar Magnus
    2020-06-26
    Det var min första gång där jag hade med en mäklare att göra i sådan benämning som köpa hus. Och han var kanon! Så trevlig och bjöd på sig själv. Väldigt bra intryck och har bara gott att säga om både mäklare och fastighetsbyrån 😊
    • Västanhed
    2020-06-24
    Sålt fritidshus i Västanhed, Skinnskateberg.

Fantastiskt bemötande med utmärkt lokalkännedom. Valde Niclas Andersson för att jag förstått att han ”kunde” området.
    Olika turer i budgivningen där jag nog hade lite högtflygande idéer. Niclas mötte mig professionellt utan värderingar. Rådde mig väl och kom med egna smarta lösningar.
    En mycket kompetent mäklare och trevlig människa med hög förmåga och människokännedom
    • Sjöhagen
    2020-06-22
    Sålt fritidshus och valde en mäklare som jag kände till. Köpte huset För 15 år sedan genom samma mäklare och hon gjorde även denna gång ett mycket gott intryck.
    Lättsam att ha att göra med och mycket bra uppföljning och info om varje händelse under affärens gång.
    Hej Margareta! Tacksam för förtroendet och glad att ni är nöjda så långt :) Vi ses ppå tillträdet :) Mvh Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    • Donmora
    2020-05-24
    Vi har sålt vårt fritidshus. Eftersom vi köpte det för 23 år sedan av Fastighetsbyrån i Fagersta så vände vi oss till dem igen.
    Vår mäklare Niclas Andersson har varit mycket lätt att samarbeta med. Han har varit lyhörd och lyssnat, informerat oss under hela processen. Han har levt upp till våra förväntningar, som en bra mäklare skall vara anser vi.
    Vi är mycket tacksamma med den hjälp vi fått.
    Berit och Birger Pettersson
    Hej Berit och Birger! Roligt att ni är nöjda, alltid lika kul att höra. Trevlig sommar önskar jag er. Mvh Niclas Fastighetsbyrån Fagersta
    • Kärrgruvan
    2020-05-19
    Sålde en stor villa. Mäklaren var mycket kunnig och tillmötesgående. Mycket enkelt att få tag på honom samt att vi fick löpande information.
    Mäklaren levde upp till mina/ våra förväntningar med RÅGE!
    Superbra mäklare. Säljer jag igen så anlitar jag Niclas omgående
    Hej Pernilla mfl! Verkligen kul att höra, önskar er lycka till med nya bostaden och så ses vi på tillträdet framöver :) Mvh Niclas! Fastighetsbyrån Fagersta
  • Jenny E
    • Västervåla
    2020-05-13
    *Sålt en fritidsfastighet med permanentstandard.
    *Mäklaren är mycket professionell och man känner sig trygg och alltid vänligt bemött.
    *Vi har tidigare köpt av mäklaren och hade ett stort förtroende för henne. Vi förväntade oss att hon skulle kunna sälja vår fastighet då annan mäklare på annat bolag misslyckats kapitalt. Mäklaren levde mer än väl upp till förväntningarna och vi fick ett drömprins för fastigheten.
    * En fantastisk mäklare som vi absolut skulle rekommendera våra bekanta eller anlita igen om tillfälle ges.
    Hej Jenny! Vad roligt att höra :) känns bra att man får feedback på att man jobbar på rätt sätt. Tack :) MVh Anna Fastighetsbyrån Fagersta
    • Uggelbo
    2020-05-08
    Har sålt vårat radhus. Bra att prata med. Tillmötesgående. Försäljningen gick bra och fort.
  • Björn Anders L
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-04-17
    Bara positivt! Har både köpt och sålt min lägenhet genom dem. Mycket smidig process båda gångerna, god hjälp när problem uppstod vid köpet. Trevlig och god kontakt hela tiden. Över lag positivt!
    Tack Björn, roligt att höra :) Mvh Anna Fastighetsbyrån Fagersta
  • Rizkallah W
    2020-03-20
    - Sålt min villa.
    - Jag blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt och smidigt. Allt var redan förberett så det blev enkelt.
    - Jag sålde min villa för det utgångspris jag ville ha och därför levde mäklaren upp till mina förväntningar. Jag ville sälja till rätt person och även det lyckades man med.
    - Min upplevelse var mestadels positiv, jag blev väldigt upprörd när budgivningen började första gången då det visade sig vara två totalt oseriösa budgivare. Här tycker jag att mäklarfirman kunde ta på sig lite av ansvaret. Dels kontrollera med budgivarna om de har sin ekonomi ordnad innan de accepterar deras bud och dels att inte acceptera bud långt under utgångspriset. Det förstörde processen och gjorde mig väldigt upprörd som uppdragsgivare.
    Jag hade tur och lyckades hitta en köpare ändå, men jag kan inte hjälpa att tänka hur det hade slutat om man fick igång en riktigt bra budgivning från början.
  • Stefan H
    • Norrby
    2020-03-19
    Sålt hus. Trevligt bemött, fått allt förklarat väldigt tydligt o enkelt, snabb respons på frågor o funderingar. Fått bra uppdateringar över läget i stort.

Allt har varit enligt förväntan eller över!
    Tack Stefan! Roligt att höra att du är nöjd. Lycka till med nya boendet :)// Anna Fastighetsbyrån Fagersta