Fastighetsbyrån Gagnef

Fastighetsbyrån Gagnef

Funderar du på att flytta hit till Gagnef? Eller bor du här och funderar på att göra en förändring? Vi på Fastighetsbyrån svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostadsmarknad, boende och bostad här i Gagnef!

Vi hoppas vara det självklara valet för dig när du ska välja en fastighetsmäklare i Gagnef. Med oss som samarbetspartner blir bostadsaffären trygg och säker tack vare vår kunskap, erfarenhet och vårt samarbete med banken gör att även svar på dina finansiella frågor finns nära till hands.

På vårt kontor finns en stor arbetsglädje, ett starkt engagemang och vi är lyhörda för din situation och dina önskemål. Kom gärna förbi oss i Swedbanks lokaler på Djurås torg för att prata, helt förutsättningslöst, om dina bostadsplaner i Gagnef!

Läs vad 185 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gagnef 2

2021-06-18
    Trevligt bemötande och ett glatt och enkelt möte.
    Känns tryggt att köpa genom Fastighetsbyrån Gagnef.
    2021-06-17
    Mycket bra och proffsigt bemötande av mäklaren och hela köpprocessen hanterades mycket bra!
    2021-06-17
    Jag blev bemött av mäklaren som hade det proffsiga kunnande som en kund efterfrågar.Hon kunde inte bara lyssna utan också ställa rätt frågor.Vi hade den bästa kommunikation man kan ha.Jag hade jättehöga förväntningar och det levererade hon med råge!
    Hon var mycket engagerad och positiv och med fantastiskt material och fina bilder kände jag mig stolt och nöjd att sälja min pärla.
    2021-06-15
    Vår Mäklare Moa Lindström Skogman har varit väldigt professionell och trevlig under hela vår kontakt, vi är väldigt glada att just Moa blev vår mäklare.

Vi hade ganska låga förväntningar då vår tidigare kontakt med mäklare från samma mäklarkontor inte alls levde upp till någon som helst godtagbar nivå.

Moa förvaltade vårt förtroende väl under hela resan och det kändes alltid tryggt att kontakta henne. TACK Moa Lindström Skogman.
    2021-06-15
    Allt var bra och mäklaren var helt suverän
    2021-06-10
    Vi fick bra bemötande av mäklaren både på visning och på kontoret vid kontraktskrivning. Mäklaren kunde svara på alla våra frågor och satt på all information vi ville veta om huset. Däremot var inte lokalerna hos Fastighetsbyrån Gagnef så moderna och tilltalande, vilket ändå drar ner helhetsbetyget en aning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    2021-06-10
    Som vid tidigare köp/försäljningar, alldeles utmärkt!, finns inget att anmärka på
  • Caroline L
    köpte sitt hus med hjälp av
    • Bäsna
    2021-06-08
    Köpt en bostad med Cattis som mäklare, tydlig och bra information hela vägen. Rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån Gagnef till alla som ska sälja eller köpa bostad!
    2021-06-08
    Försäljning av sommarhus, fantastiskt bemötande av Nathalie, vi är mycket nöjda.
    2021-06-07
    Vi sökte och fann en sommarstuga som vi blev mycket förtjust i och Mäklaren och fastighetsbyrån gjorde allt för att göra köp och övertagande så smidigt som möjligt. Vi blev mycket väl bemötta och mäklaren levde ner än väl upp till våra förväntningar genom att svara på alla frågor vi hade och ge tips om lokala hantverkare, företag, sevärdheter, sociala händelser och liknande. Mäklaren kändes lika mycket som våran som säljarens och då har man gjort ett bra jobb om alla är nöjda glada. Mycket nöjda med vår mäklarkontakt och vårt köp.
    2021-06-07
    Anlitade Nathalie för försäljning av mitt hus och hon är klockren att ha att göra med. Allt går smidigt :)
    2021-06-04
    Ett timmerhus med tillhörande tomt med renoveringsbehov.
    Jag har bara positiva saker att säga om mäklaren. Oerhört trevlig, kunnig och professionell. Tillmötesgående, serviceminded, inkännande och alltid tillgänglig och tålmodig. Hon lever upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Att köpa ett hus är ett stort beslut och en affär med många aspekter som behöver beaktas. Jag kände mig både sedd och väl bemött i alla frågeställningar som uppkom.
    Jag är tacksam och glad för att mitt husköp sköttes av denna mäklare och kan varmt rekommendera mäklarbyrån.
    2021-06-03
    Tydlig information och bra återkoppling
    2021-05-25
    Vi har köpt ett hus med hjälp av mäklare Nathalie Stjernqvist och vi är väldigt nöjda!
    2021-05-14
    Mycket proffsig mäklarservice, bra information och täta kontakter med engagerad mäklare genom hela processen. Vi är mycket nöjda så här långt.
    2021-05-05
    Köpte och sålde fastighet med samma mäklare och det fungerade hur smidigt som helst.
    2021-05-04
    Stort engagemang och trevligt bemötande.
    2021-04-20
    Allt var bra.
    ,Har ingen att klaga på.
    2021-03-26
    Professional, trevligt och noggrann.
    2021-03-24
    Kattis är effektiv professionell hjälpsam och trevlig. Man känner sig trygg som köpare då Kattis kan hela processen och håller en informerad i alla steg. Skulle definitivt anlita henne när jag säljer fastighet.
    2021-02-09
    Köpt hus i Gagnef. Cattis kan sitt jobb... serviceminded, otroligt trevlig och proffsig!
    Kan varmt rekommendera henne och Fasighetsbyrån i Gagnef😊
    2021-01-28
    Ett bra bemötande och väldigt engagerad mäklare.
    2021-01-27
    Jag har köpt bostad. Bemötandet var bra, vänligt. Mina förväntningar tillgodosågs på ett tillfredsställande sätt.
    2020-12-27
    Har sålt min lilla stuga i Nordåker/Gagnef
    Jag har fått den bästa bemötandet man kan få av en mäklare. Cattis Karlsson är en glad positiv mäklare som verkligen går in för sin uppgift. Hon löser alla olika situationer.
    Jag är super nöjd
    2020-12-16
    Köp av fritidshus. Väl förberedd visning och trevligt och engagerat bemötande. Har fått svar på alla frågor och hjälp genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-12-10
    Jag har köpt en bostad och fått min egen värderad. Fått bra hjälp och kontakt med mäklaren. Kunnig och hjälpsam, varit lätt att kommunicera och lösa allt. Jag är nöjd!!
    2020-12-02
    Villa i Vansbro sålt snabbt och smidigt.
    Löpande information hela tiden och bra bemötande finns inget att klaga på.
    • Gimmen
    2020-11-15
    Superbra mäklare! Jättefin hjälp med allt. Tack!
  • sålde en tomt med hjälp av
    2020-11-12
    Sålt en skogstomt. Jag tycker att det har fungerat bra. Det blev ett bra samarbete med mäklaren redan från början. Vi tog det lugnt och avvaktade med annons mm. Efter en tids resonerande blev båda parter överens och kunde börja försäljningen. Mäklaren ringde och rapporterade och jag fick en bra bild av hur allt skedde, hur många som sett annonsen, budgivning osv...
    Avslutningsvis så gick försäljningen bättre än jag hade räknat med. Var inställd på en längre affär. Mycket nöjd .
    • Gimmen
    2020-11-12
    Sålt en gammal fäbod i stort behov av renovering. Mycket bra bemötande. Vi fick hela tiden bra information. Mäklaren gjorde mer än vad vi hade förväntat. Vi är mycket nöjda!
    2020-11-03
    Köpt del av villa.
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Bra förberedelse och bra avslut av affären.
    Nöjd kund.
    2020-11-02
    Jag har köpt ett hus och det fungerade bra.
  • Peter H
    sålde sitt hus med hjälp av
    2020-10-16
    Sålt fritidshus!
    Mycket bra kontakt med mäklaren under försäljningen
    gick bättre än förväntat med försäljningen, mycket kompetent och proffsigt utfört, helnöjd!
    2020-10-15
    Vi har sålt en sommarstuga. Vi har blivit väldigt bra bemötta.
    2020-10-13
    gott bemötande å kunnig lugn o saklig
    2020-10-13
    Jag har sålt ett småhus och jag har inget att klaga på, mäklaren gjorde ett jättebra jobb
    2020-10-11
    Proffsigt och med engagemang och omtanke om både köpare och säljare. Det kändes väldigt tryggt att köpa genom Fastighetsbyrån i Gagnef
    2020-10-10
    En mycket professionell och trevlig mäklare. Alla våra förväntningar har blivit uppfylla beträffande försäljningen av vår villa.
    2020-10-10
    Trevlig och professionell mäklare.
    2020-10-05
    Sålt en villa det är hur bra som helst visning söndag sålt tisdag. Mäklaren visade vilja och det var annonser så folk visste. Jag är nöjd det som är att dom skulle in så snabbt innan vi hade någon stans att bo. Annars är vi nöjda.
    2020-10-05
    En smidig husförsäljning, mycket proffsigt skött.
    • Djurmo
    2020-09-26
    Kunnig, Proffsig, Snabb, Positiv, Glad

En fantastisk mäklare!!1

Denna gång sålde hon vårt radhus.

Anlitar henne gärna om tillfälle ges.
    2020-09-24
    Jag och min fru har köpt hus i Nås . Vi fick ett väldigt fint bemötande av en proffsig och kunnig mäklare😃.Husköpet gick smidigt och bra . Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån i Gagnef
    2020-09-24
    Köpt hus.Väldigt fint bemötande av en proffsig och kunnig mäklare.Köpet blev smidigt och lätt utan krångel.
    Mycket nöjd 😀
    2020-09-22
    Sålde min villa.
    Tycker allt funkat väldigt bra.
    2020-09-15
    Ointresserad.
    Jag vart mellanhanden mellan banken o mäklaren.
    Märkligt, men branschen är laglös,mäklare kan tydligen göra precis som dom behagar...
    Ingen jag ringer igen!!
    • Björbo
    2020-09-08
    Cattis är rätt person på rätt yrke! Man känner energin hon utstrålar vilket speglar sig i hennes engagemang i oss, hennes kunder. Cattis har en gedigen kunskap om sitt yrke och erfarenhet.

Tryggt att lämna min fastighet i hennes händer. Så nöjd över försäljningen och det är även köparen!

Tack för all hjälp!
    Marie Karlsson
    2020-08-08
    Sålt fritidsboende. Bra bemötande det korta möte jag hade med mäklaren. Flera delägare och en av oss hade mer kontakt med henne än vad jag hade. Bra annons med otroligt fina bilder. Snabbt avslut.
    2020-07-22
    Jag har sålt min villa genom mäklaren Cattis Karlsson
    vilket hon hanterade på ett utmärkt sätt.
    Vänligt och trevligt bemötande.
    2020-07-06
    Fritidsfastighet.
    Förklarade bra. Lyssnade in vad jag ville. Snabb och effektiv.
    Kändes ärlig och intresserad fast det inte var ett dyrt hus.