Alla kategorier Mäklare Dalarna Gagnef Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gagnef

Fastighetsbyrån Gagnef

Djurås Centrum, 785 21 Gagnef — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Gagnef? Eller bor du här och funderar på att göra en förändring? Vi på Fastighetsbyrån svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostadsmarknad, boende och bostad här i Gagnef!

Vi hoppas vara det självklara valet för dig när du ska välja en fastighetsmäklare i Gagnef. Med oss som samarbetspartner blir bostadsaffären trygg och säker tack vare vår kunskap, erfarenhet och vårt samarbete med banken gör att även svar på dina finansiella frågor finns nära till hands.

På vårt kontor finns en stor arbetsglädje, ett starkt engagemang och vi är lyhörda för din situation och dina önskemål. Kom gärna förbi oss i Swedbanks lokaler på Djurås torg för att prata, helt förutsättningslöst, om dina bostadsplaner i Gagnef!

Läs vad 90 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gagnef

• 2019-09-11

Per J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra bemött
    Fastighetsförmedlaren var väldigt kunnig och mån om oss som säljare. Gjorde ett fantastiskt jobb. Läs mer

Jon Margareta L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Håller på att sälja mitt föräldrahem.
    Har goda erfarenheter av min mäklare sedan tidigare och valde henne även denna gång.
    Fått bra hjälp och bra information.
    Raka bra svar och säger som det är.
    Förväntningarna jag har haft är hittills uppfyllda. Känner att jag kan ringa när jag undrar något.
    Affären är inte riktigt klar än, men hittills är jag bara nöjd!!!
    Trevlig och glad! Läs mer

Mats D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt byggklar tomt i Djurås by. Mycket bra och engagerat bemötande från mäklaren. Förväntningarna är att mäklaren engagerar sig intressenternas önskemål och behov , dvs att ett förtroendefullt förhållande uppstår mot såväl säljare som presumtiva köpare. Detta ger goda förutsättningar till att försäljningen fullföljs. Detta har uppfyllts mycket väl här trots överklagade förhandsbesked och trots att en första köpare hoppade av i ett sent skede efter lång tid. Mäklaren har ett bra driv , är resultatinriktad och har samtidigt ett trevligt, tydligt och utåtriktat sätt som går hem hos de flesta. Läs mer

Ingela G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket hög servicegrad, tydlig muntlig information i samband med köp av fritidsfastighet. Läs mer
  • 2019-08-28

Gunnel L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt Dalasågen 112 78691 Vansbro Blev bra bemött. Hade inga förväntningar. Men tycker mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-08-22

Joachim S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    VI köpte fritidshuset 1998 hos samma fastighetsmäklaren och var nöjd, därför valde vi denna fastighetsmäklaren igen.
    Vi tänkte sälja huset i vår 2020, men på efterfrågan i Juni 2019 gick det oväntad snabb med en uppdragsavtal Då jag bor i Tyskland hade jag inte mycket tid i Gagnef.Nathalie organiserade allting så bra att jag var överraskad hur fort försäljningen startade Vi hade hela tiden e-mail-kontakt, så att alla papper som behövdes kunde jag skaffa i Tyskland. När jag kam andra gången till Gagnef (8.aug.) hade Nathalie redan såld huset och jag fick en inbjudning för att underskriva köpkontraktet. Jag har alldrig upplevd en sådan perfekt Organisation.Den 29.aug. blir det kallelsen till tillträde och jag behöver inte vara närvarande.Jag hade för mig även om det inte hade kommit en efterfrågan att skriva till Stockholm och tackar för den utmärkta Organisation här i Djurås Fastighetsbyrån. Nathalie ägnar sig väldigt bra som mäklare !
    Med vänliga hälsningar

Joachim Starke Läs mer
  • Janne H

2019-08-14

Janne H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hej
    Jag har både köpt och sålt via samma Mäklare. En fantastisk mäklare som är både kunnig lättsam lyhörd och fantastiskt engagerad i jobbet .
    Alla förväntningar levde hon upp till och dessutom en mäklare jag varmt rekommenderar . En mäklare som svarar och ringer upp om det är nödvändigt oavsett tid på dygnet

Min upplevelse är till 100% fulländad och det finns inget mer att önska . Tack Kattis

//Janne Högsved Läs mer
  • 2019-08-07

Tord L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt vår villa. Affären har gått smidigt och snabbt och gett ett bra resultat. Bemötandet från mäklaren var förtroendefullt och trevligt. Läs mer
  • 2019-08-07

Perjöns Lars Håkan H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra och professionellt agerande samt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-05

Bo N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har köpt en villafastighet i Vansbro kommun. Mäklaren var mycket rigorös och professionell i sitt bemötande. Informationen var under hela proceduren föredömlig. Undertecknad har haft kontakt med mäklare vid fyra olika tillfällen. Detta var den klart bästa mäklarkontakten av alla. Även kontakten med två andra medarbetare på Fastighetsbyrån i Gagnef var mycket positiv. Sammantaget: Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-08-02

Per D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Enklare fritidshus utan moderniteter som el och vatten.
    Mycket bra bemötande.
    Fick mycket högre pris än jag förväntat mig. Behövde dessutom inte engagera mig så mycket. Mäklaren skötte allt proffsigt. På det hela jättenöjd 👍 Läs mer
  • Finn L

2019-07-30

Finn L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Försäljningen av min sommarstuga har skett effektivt och smidigt. Jag har blivit bemött med respekt och vänlighet av min mäklare. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-07-26

Kristina R skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket trevlig mäklare vid köpet av våran fäbod. Snabb/smidig affär. Glad och trevlig bra kundkontakt gav bra och tydlig info. Läs mer
  • 2019-07-23

Alexandra V skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Positivt och proffsigt bemötande, alltid tillgänglig och tillmötesgående! Läs mer
  • Peter G

2019-07-14

Peter G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi sålde vårt fritidshus. Det har varit en bra plats för oss, men då vi nu börjar bli gamla var det dags att lämna över till en ny generation, och vi blev väldigt glada för att mäklaren lyckades hitta ett ungt par som med sina små barn kommer att få en fantastisk fristad i sina liv.
    Med mäklarens hjälp fick vi mer betalt än vi själva trodde.
    Annonsen på hemmet var bra formulerad och fotografen tog fina bilder. Läs mer
  • 2019-07-12

Erik E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Professionellt hanterat.
    Baserat på fakta och information Läs mer
  • 2019-07-12

Jaakko E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har köpt en fritidsbostad.
    Mäklaren var väldigt hjälpsam. Vi var oerfarna men det löste sig fint pga Mäklaren Nathalie. Läs mer
  • 2019-07-11

Annica S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har sålt via er i Märsta i Mars nu köpt via er i Nås.
    Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med båda affärerna. Läs mer
  • 2019-07-05

Rosmarie N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Cattis Karlsson mäklare på Fastighetsbyrån Gagnef hjälpte mej att sälja min fäbod i sommar. Jag tror att det inte är helt enkelt uppdrag! På 1 månad var fäboden såld, fantastiskt:) Glad o trevlig köpare!
    Cattis arbetar med glädje o det sprider sej. Det är enkelt att ha kontakt med Cattis, lämnar svar så snart hon kan. Ambitiöst o proffsigt. Jag har blivit väl bemött i allt. Tack för din insats Cattis! Läs mer
  • 2019-07-05

Karl Patric J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har med hjälp av Fastighetsbyrån sålt en villa och det hela har gått mycket smidigt. Dock är det drygt fyra månader kvar tills affären avslutas och fastigheten byter ägare, men såhär långt har jag varit mycket nöjd med mäklarens insats. Läs mer
  • 2019-06-28

Christer H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpt fritidshus.
    Mäklaren svarade på frågorna som jag hade i övrigt fick jag möjlighet att ställa mina frågor till säljaren. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-06-27

Allan A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Superbra mäklare som hjälpte oss att köpa hus i Nås! Proffsigt bemötande och kunniga! Läs mer
  • 2019-06-12

Inger Elisabet Å skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt mitt föräldrahem. En villa i en liten by . Förväntningarna jag hade är att hitta en köpare som skulle ta hand om huset och gilla att bo lugnt och skönt med trädgård. Att det sen blev en ung familj med barn var ett stort plus.
    Mitt första möte med mäklare Cattis var positivt. En öppen och inkännande person. som ingav förtroende. Kände att jag kunde ha en öppen dialog med henne.
    Sammanfattning av hela affären är positiv. Att få medverka vid visningarna och få en bild av ev. köpare och höra deras framtidsplaner var också en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-05

Gunhild K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    mera fakta om bostaden:
    när de gäller hushålls maskiner hur gamla de är
    när byttes tak
    när målade huset om när byttes fönster när installerades bras kaminen
    när renoversdes badrummet
    typ de Läs mer
  • 2019-06-03

Bo H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Arbetet utfördes till stor belåtenhet. Läs mer
  • Tommy B

2019-05-27

Tommy B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Allt har fungerat toppen,rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-02

Dan J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har köpt en gårdsfastighet i Vansbro kommun. Vi upplevde mäklaren som kunnig och påläst. Tillmötesgående och hjälpsam. Vid möte för erläggande av handpenning och även tillträde gick allt väldigt smidigt trots mycket papper och undertecknande. Vi tycker fastighetsbyrån gjort ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-05-01

Camilla W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålde vårt fritudshus, superservice av mäklaren, positiv och effektiv. Läs mer
  • 2019-04-29

Helena H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt ett bostadsrättsradhus.Otroligt engagerad,kunnig och socialt kompetent mäklare.Hon levde upp till alla mina förväntningar,och lite till!
    För mig är valet av mäklare självklart och jag kommer att rekommendera henne vidare till vänner och bekanta. Läs mer
  • Kim A

2019-04-29

Kim A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har blivit bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • Karl-henrik B

2019-04-10

Karl-henrik B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    En bra mäklare (Nathalie). Kunnig, serviceinriktad, lyhörd och tillmötesgående. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-14

Mats R skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt villa med hjälp av Nathalie Stjernqvist som på ett mycket lättsamt och samtidigt mycket proffsigt sätt genomförde en bra affär för alla parter. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-27

Jessica V skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har köpt en villa, super bra kommunikation och service 👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-27

Iris S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpt gårdsfastighet. Bra tillgänglighet av mäklare och gott bemötande. Strukturerad och var ett gott stöd vid alla frågor. Läs mer

Harriet Ö skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt ett fritidshus. Mäklaren var verkligen superproffs. Allt flöt på jättebra. På mindre än 2 mån
    var det sålt. Läs mer

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Engagerad, trevlig, personlig o kunnig. Gav ett mkt bra intryck! Läs mer

Åke S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Tillgängliga och tillmötesgående! Läs mer

Lars B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en stor villa med flera stora garage. Otroligt hjälpsam och engagerad. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2019-02-13

Jonas E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt en sommarstuga.
    Hennes bemötande var professionellt och glatt.
    Hon levde upp till alla mina förväntningar.
    Mina upplevelser var enbart positiva. Läs mer
  • 2019-02-04

Anneli R skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Björbo 44:9 är väl inte det optimala invändigt. Men utvändigt är det ok.
    Mäklaren bemötte oss väldigt proffsigt. Duktig tjej som fixade till allt. Läs mer
  • 2019-01-14

Sjutti Nils Tore H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hjälp med försäljning av min sommarbostad.Jag hade absolut bästa tänkbara kontakt med mäklaren! Förväntningarna som jag hade infriades,och blev om möjligt ännu bättre! Mäklaren får mitt absolut högsta betyg både vad gäller information samt all annan service,helt enkelt toppen!! Läs mer
  • 2018-12-21

Leif F skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra mäklare med stort engagemang.
    Jättenöjda när vi köpte huset. Läs mer
  • 2018-12-21

Roine B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålde huset mitt och det gick snabbare än jag hade väntat mig
    Mäklaren gjorde ett jätte bra jobb och bemötandet var mycket bra
    Jag rekomderar verkligen den här firman
    Roine bergström Läs mer
  • 2018-12-10

Frida D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag och min sambo köpte villan på Tegelbruksvägen 10. Vår mäklare Sofie gav oss ett jättebra bemötande från start och har alltid varit lika trevlig och tillmötesgående under hela köpet. Hon var alltid anträffbar och fanns alltid där för att svara på våra frågor och funderingar. För oss kändes ett husköp väldigt krångligt med de olika stegen som skall genomföras innan, men Sofie fick allt att kännas mycket enklare. Sofie gjorde att vi kände oss trygga och säkra med vårt första husköp och det är vi mycket tacksamma över. Läs mer
  • 2018-11-28

Mats A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har sålt ett hus. Bemötande vi fått från fastighetsmäklaren och byrån är bara positivt, mäklaren glad, pigg, förstående, hjälpsam och tålmodig då vi aldrig varit i denna situation. Även kontakt med annan personal på byrån lika god Mäklaren är värd en stor ROS och ett stort TACK. Läs mer
  • 2018-11-21

Hans A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra bemötande. Kunnig. Viste vad hon pratade om. Lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2018-11-17

Jessica Maria F skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålde sommarstugan via Fastighetsbyrån Gagnef och det var så smidigt! Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2018-11-14

Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    God hjelp med salg av min bolig. Läs mer
  • Britt Marie P

2018-11-06

Britt Marie P skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Professionell och mycket trevlig och tillmötesgående! Vi har efter ca ett år hittat vår drömgård. Natalie har åkt genom "hela" Dalarna då vi tittat på många olika objekt. Toppen betyg från oss! Läs mer

Djurås Centrum, 785 21 Gagnef