Fastighetsbyrån Gagnef

Djurås Centrum, 785 21 Gagnef — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Gagnef? Eller bor du här och funderar på att göra en förändring? Vi på Fastighetsbyrån svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostadsmarknad, boende och bostad här i Gagnef!

Vi hoppas vara det självklara valet för dig när du ska välja en fastighetsmäklare i Gagnef. Med oss som samarbetspartner blir bostadsaffären trygg och säker tack vare vår kunskap, erfarenhet och vårt samarbete med banken gör att även svar på dina finansiella frågor finns nära till hands.

På vårt kontor finns en stor arbetsglädje, ett starkt engagemang och vi är lyhörda för din situation och dina önskemål. Kom gärna förbi oss i Swedbanks lokaler på Djurås torg för att prata, helt förutsättningslöst, om dina bostadsplaner i Gagnef!

Läs vad 120 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gagnef

• Håkan S

2020-04-01

Håkan S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en bostadsrätt, mäklaren var jättetrevlig, allt var bra, jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Kerstin N

2020-03-30

Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en fastighet.
    Glad och trevlig. Lyhörd för personliga behov! Haft enskilda privata visningar. Kunnig! Läs mer
  • 2020-03-23

Anders W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt vårat hus på Jaköpesberg 5 och våran mäklare Cattis Karlsson har levererat ett fantastiskt bemötande och det har varit jätte trevligt. Nu blev det sålt lite under vi hade begärt men med tanken på omständigheterna som råder nu, så tycker jag det har gått väldigt smidigt. Tackar för väldigt god service. Läs mer
  • 2020-03-11

Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Snabb och effektiv hjälp att sälja villa.
    Blev lite oklart vid tidbokning med fotografen men det löste sig. (två olika tillfällen...)

Bara positivt. Läs mer
  • 2020-03-04

Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket kompetent och kommunikativ mäklare. Vi har köpt ett litet hus om 50 kvm i Dalarna. Läs mer
  • 2020-01-31

Staffan J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bostaden var en 1700-tals fäbod i Gagnef, Dalarna, med tillhörande mark (blandad skog och äng).
    Mäklaren bemötte oss väldigt professionellt och trevligt.
    Förväntningarna var inte speciellt höga med en kalkylerad förlust, men mäklarens aktiva insatser med regelbundna besök med kunder till fäboden, tillsammans med en för oss gynnsam slutbudgivning mellan 2 parter, gjorde att förlusten blev betydligt mindre än kalkylerat( ca 20% av ursprungligt kalkylerad förlust).
    Vi vill absolut rekommendera mäklaren som mycket proffsig och kundtillvänd (jag antar att man inte ska namnge i utvärderingen) Läs mer
  • 2020-01-21

Leif H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt mitt hus,proffsigt skött av mäklaren
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-01-12

Nieske H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    We have an very good mäklare, our case was in reliable hands from Nathalie Sternqvist. Läs mer
  • 2019-12-23

Jonatan S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Trevlig och proffsig mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
  • 2019-12-23

Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra, proffsigt. Köpte mitt första hus via Fastighetsbyrån Gagnef och fick allt stöd jag behövde. /Micke Läs mer
  • 2019-12-20

Erik J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Otroligt bra professionellt Otroligt bra bemötande i alla hänseenden Miki hjälpsam och flexibel min bästa mäklare upplevelse någonsin Läs mer
  • 2019-12-17

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt ett litet fritidshus. Vi hade inga höga förväntningar. Det hade säkert varit möjligt att få ut mer, men vi (syskon) tyckte det var skönt att få huset sålt för att ingen av oss hade möjlighet att sköta om hus eller trädgård. Bemötandet lämnar inget mer att önska! Väldigt bra! Läs mer
  • 2019-12-09

Lars U skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt ett Båthus.
    Trevlig och korrekt bemötande.
    Alla förväntningar uppfylldes med råge.

Supernöjd. Läs mer
  • 2019-12-07

Angelica T skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag och sambon har köpt en villa, mäklaren Cattis var suverän! Jag och sambon har letat i flera år efter hus och gått på otroligt många visningar och träffat många mäklare och bemötandet samt samarbetet vi haft med Cattis har varit så mycket bättre än vad vi förut upplevt. Hon är grymt bra. Vi fick en bra kontakt med både henne och säljaren och hela affären kändes trygg och rolig. Inga frågor kändes dumma att ställa och vi fick hjälp och information med allt vi behövde. Rekommenderar fastighetsbyrån i Gagnef varmt och speciellt Cattis! Läs mer
  • 2019-11-29

Inger S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt en sommarstuga och har Cattis som mäklare. När vi träffades första gången så kände jag ganska snart att jag kunde absolut lita på henne. Hon har varit mycket trevlig och stöttande under försäljningen och jag kan varmt rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
  • 2019-11-23

Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt en fastighet. Mäklaren var toppen. Kunnig och trevlig. Kunde inte varit bättre Läs mer
  • Kati A

2019-11-18

Kati A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpt en tomt i Mockfjärd. Min mäklare var Cattis som var en toppen resurs i den här affärs processen. Läs mer
  • 2019-11-11

Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt villa. Mycket engagerad, kunnig och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-11-10

Björn L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har köpt fastighet via Fastighetsbyrån i Gagnef. Mäklaren gav ett bra intryck, engagerad, snabba svar, bra service. Ingen känsla av att mäklaren stressande för att få en snabb affär med minimalt arbete. Läs mer
  • 2019-11-04

Olov S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Lovar mer än de håller vid förhandlingar. ”Glömmer” saker som vi kommit överens om när det är dags att skriva kontrakt. Läs mer
  • 2019-10-31

Jan W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpte ett fritidshus
    Blev bra bemött av mäklaren Läs mer
  • 2019-10-25

Lillemor T skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har både köpt och sålt via Fastighetsbyrån. Vi har alltid, i alla möten och kontakter, blivit bra bemötta. Jag upplever att mäklarna är kunniga och proffesionella. Man känner sig trygg, både som säljare o köpare.
    En trygg och bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-23

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra personlig mäklare som tog sig tid även för mindre fritidshus.

Mvh Jonas Läs mer
  • 2019-10-16

Thomas E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra bemötande.
    Utförlig genomgång av fastigheten.
    Köpt fastighet med ekonomibyggnader. Läs mer
  • 2019-10-02

Jenny M skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpte fritidshus , hade en superbra mäklare som utförde sitt jobb bättre än förväntat! Jättenöjda är vi! Läs mer
  • 2019-09-21

Maria Kristina O skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en 1 plans villa med källare. Mäklaren gav en förtroende och trygghet.
    Är hel nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-09-20

Daniel K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Allt gick bra även om de var lite stressigt när allt skedde så snabbt Läs mer
  • 2019-09-20

Carola H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hej
    Har köpt ett fritidshus med sjötomt i Skamhed Läs mer
  • 2019-09-19

Per Zaring H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Säljer villa/fritidshus i Dalarna. Mycket bra kommunikation/ uppdatering hela tiden på de olika sätten. Professionellt, förtroende ingivande intryck och vi hade förväntningar rent ekonomiskt med att gå jämnt ut men blev förvånade av värderingen och lite tvivelaktiga till att det blev så högt, men det visade sig att värderingen var klockren.
    Så totalt sett så har förtroendet för Fastighetsbyråns mäklare ökat avsevärt speciellt Nathalie, Gagnef. Läs mer
  • 2019-09-19

Mattias O skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har sålt min bostad.
    Bemötandet har varit positivt alla gånger hittills.
    Förväntningarna har varit väldigt bra hittills. Precis som jag tänkt mig+ att min bostad blev såld.
    Fastighets byrån i Gagnef vill jag varmt rekommendera. Naturliga och service inriktade mäklare med ett glatt humör. Läs mer
  • 2019-09-11

Per J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra bemött
    Fastighetsförmedlaren var väldigt kunnig och mån om oss som säljare. Gjorde ett fantastiskt jobb. Läs mer

Jon Margareta L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Håller på att sälja mitt föräldrahem.
    Har goda erfarenheter av min mäklare sedan tidigare och valde henne även denna gång.
    Fått bra hjälp och bra information.
    Raka bra svar och säger som det är.
    Förväntningarna jag har haft är hittills uppfyllda. Känner att jag kan ringa när jag undrar något.
    Affären är inte riktigt klar än, men hittills är jag bara nöjd!!!
    Trevlig och glad! Läs mer

Mats D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt byggklar tomt i Djurås by. Mycket bra och engagerat bemötande från mäklaren. Förväntningarna är att mäklaren engagerar sig intressenternas önskemål och behov , dvs att ett förtroendefullt förhållande uppstår mot såväl säljare som presumtiva köpare. Detta ger goda förutsättningar till att försäljningen fullföljs. Detta har uppfyllts mycket väl här trots överklagade förhandsbesked och trots att en första köpare hoppade av i ett sent skede efter lång tid. Mäklaren har ett bra driv , är resultatinriktad och har samtidigt ett trevligt, tydligt och utåtriktat sätt som går hem hos de flesta. Läs mer

Ingela G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket hög servicegrad, tydlig muntlig information i samband med köp av fritidsfastighet. Läs mer
  • 2019-08-28

Gunnel L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt Dalasågen 112 78691 Vansbro Blev bra bemött. Hade inga förväntningar. Men tycker mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-08-22

Joachim S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    VI köpte fritidshuset 1998 hos samma fastighetsmäklaren och var nöjd, därför valde vi denna fastighetsmäklaren igen.
    Vi tänkte sälja huset i vår 2020, men på efterfrågan i Juni 2019 gick det oväntad snabb med en uppdragsavtal Då jag bor i Tyskland hade jag inte mycket tid i Gagnef.Nathalie organiserade allting så bra att jag var överraskad hur fort försäljningen startade Vi hade hela tiden e-mail-kontakt, så att alla papper som behövdes kunde jag skaffa i Tyskland. När jag kam andra gången till Gagnef (8.aug.) hade Nathalie redan såld huset och jag fick en inbjudning för att underskriva köpkontraktet. Jag har alldrig upplevd en sådan perfekt Organisation.Den 29.aug. blir det kallelsen till tillträde och jag behöver inte vara närvarande.Jag hade för mig även om det inte hade kommit en efterfrågan att skriva till Stockholm och tackar för den utmärkta Organisation här i Djurås Fastighetsbyrån. Nathalie ägnar sig väldigt bra som mäklare !
    Med vänliga hälsningar

Joachim Starke Läs mer
  • Janne H

2019-08-14

Janne H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hej
    Jag har både köpt och sålt via samma Mäklare. En fantastisk mäklare som är både kunnig lättsam lyhörd och fantastiskt engagerad i jobbet .
    Alla förväntningar levde hon upp till och dessutom en mäklare jag varmt rekommenderar . En mäklare som svarar och ringer upp om det är nödvändigt oavsett tid på dygnet

Min upplevelse är till 100% fulländad och det finns inget mer att önska . Tack Kattis

//Janne Högsved Läs mer
  • 2019-08-07

Tord L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt vår villa. Affären har gått smidigt och snabbt och gett ett bra resultat. Bemötandet från mäklaren var förtroendefullt och trevligt. Läs mer
  • 2019-08-07

Perjöns Lars Håkan H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra och professionellt agerande samt bemötande. Läs mer
  • 2019-08-05

Bo N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har köpt en villafastighet i Vansbro kommun. Mäklaren var mycket rigorös och professionell i sitt bemötande. Informationen var under hela proceduren föredömlig. Undertecknad har haft kontakt med mäklare vid fyra olika tillfällen. Detta var den klart bästa mäklarkontakten av alla. Även kontakten med två andra medarbetare på Fastighetsbyrån i Gagnef var mycket positiv. Sammantaget: Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-08-02

Per D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Enklare fritidshus utan moderniteter som el och vatten.
    Mycket bra bemötande.
    Fick mycket högre pris än jag förväntat mig. Behövde dessutom inte engagera mig så mycket. Mäklaren skötte allt proffsigt. På det hela jättenöjd 👍 Läs mer
  • Finn L

2019-07-30

Finn L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Försäljningen av min sommarstuga har skett effektivt och smidigt. Jag har blivit bemött med respekt och vänlighet av min mäklare. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-07-26

Kristina R skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket trevlig mäklare vid köpet av våran fäbod. Snabb/smidig affär. Glad och trevlig bra kundkontakt gav bra och tydlig info. Läs mer
  • 2019-07-23

Alexandra V skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Positivt och proffsigt bemötande, alltid tillgänglig och tillmötesgående! Läs mer
  • Peter G

2019-07-14

Peter G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi sålde vårt fritidshus. Det har varit en bra plats för oss, men då vi nu börjar bli gamla var det dags att lämna över till en ny generation, och vi blev väldigt glada för att mäklaren lyckades hitta ett ungt par som med sina små barn kommer att få en fantastisk fristad i sina liv.
    Med mäklarens hjälp fick vi mer betalt än vi själva trodde.
    Annonsen på hemmet var bra formulerad och fotografen tog fina bilder. Läs mer
  • 2019-07-12

Erik E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Professionellt hanterat.
    Baserat på fakta och information Läs mer
  • 2019-07-12

Jaakko E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har köpt en fritidsbostad.
    Mäklaren var väldigt hjälpsam. Vi var oerfarna men det löste sig fint pga Mäklaren Nathalie. Läs mer
  • 2019-07-11

Annica S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har sålt via er i Märsta i Mars nu köpt via er i Nås.
    Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med båda affärerna. Läs mer
  • 2019-07-05

Rosmarie N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Cattis Karlsson mäklare på Fastighetsbyrån Gagnef hjälpte mej att sälja min fäbod i sommar. Jag tror att det inte är helt enkelt uppdrag! På 1 månad var fäboden såld, fantastiskt:) Glad o trevlig köpare!
    Cattis arbetar med glädje o det sprider sej. Det är enkelt att ha kontakt med Cattis, lämnar svar så snart hon kan. Ambitiöst o proffsigt. Jag har blivit väl bemött i allt. Tack för din insats Cattis! Läs mer
  • 2019-07-05

Karl Patric J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har med hjälp av Fastighetsbyrån sålt en villa och det hela har gått mycket smidigt. Dock är det drygt fyra månader kvar tills affären avslutas och fastigheten byter ägare, men såhär långt har jag varit mycket nöjd med mäklarens insats. Läs mer

Djurås Centrum, 785 21 Gagnef