Alla kategorier Mäklare Dalarna Gagnef Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gagnef

Fastighetsbyrån Gagnef

Djurås Centrum, 780 41 Gagnef — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Gagnef? Eller bor du här och funderar på att göra en förändring? Vi på Fastighetsbyrån svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostadsmarknad, boende och bostad här i Gagnef!

Vi hoppas vara det självklara valet för dig när du ska välja en fastighetsmäklare i Gagnef. Med oss som samarbetspartner blir bostadsaffären trygg och säker tack vare vår kunskap, erfarenhet och vårt samarbete med banken gör att även svar på dina finansiella frågor finns nära till hands.

På vårt kontor finns en stor arbetsglädje, ett starkt engagemang och vi är lyhörda för din situation och dina önskemål. Kom gärna förbi oss i Swedbanks lokaler på Djurås torg för att prata, helt förutsättningslöst, om dina bostadsplaner i Gagnef!

Läs vad 12 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gagnef

• H�kan W
    H�kan W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    En mäklare som vi upplevde som mycket kunnig och trevlig att ha att göra med.
  • Christer A
    Christer A skrev om Nathalie Stjernqvist en del av Fastighetsbyrån Gagnef
    Kan varmt rekommendera Nathalie Stjernqvist till allt och alla!!!
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Snabb & proffsig med klar och tydlig kommunikation.
  • Jerry S
    Jerry S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    bra ,kunnig ,snabb med båda fötterna på jorden
  • Jan K
    Jan K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra bemötande!
    Avgiften blev för min del hela 14% Dåligt!!
  • Emma B
    Emma B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Engagerad mäklare, trevligt bemötande mot både säljare och köpare.
  • Jan J
    Jan J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    allt fungerade mycket bra, bra mäklare och det gick snabbt.
  • Roger Å
    Roger Å skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Är en kund som ville köpa hus men då vi jobbat i 5 arbetsdagar med att få fråga en mäklare som inte vill svara i telefonen och inte vill ringa upp så frågar jag mig om det är så att en mäklare som inte går att få tag i är dom värda ett arvode?

Besviken köpare av hus
    Efter 5 arbetsdagar och skällt ut chefen så får jag kontakt med mäklaren till sist

Borde inte en Mäklares JOBB VARA ATT SVARA I TELEFONEN OCH RINGA UPP? hur ska kunder kunna köpa om mäklaren inte visar intresse?

Har pratat flertalet ggr med mäklarassistent som ska be mäklaren ringa upp men detta har alltså varit resultatlöst.
  • Sofie P
    Sofie P skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi är supernöjda med allt. Från första kontakten tog det exakt två veckor att sälja och skriva kontrakt.
  • Leena O
    Leena O skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    mycke dugtigt mäklare, bra presentation, fina bilder.
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    allt fungerade toppen
  • Anna G
    Anna G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag kan VARMT rekommendera Fastighetsbyrån i Djurås. Lyssnade på alla önskningar vi hade och vi fick verkligen det resultat vi ville ha!

Djurås Centrum, 780 41 Gagnef