Alla kategorier Mäklare Dalarna Gagnef Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gagnef

Fastighetsbyrån Gagnef

Djurås Centrum, 785 21 Gagnef — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Gagnef? Eller bor du här och funderar på att göra en förändring? Vi på Fastighetsbyrån svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostadsmarknad, boende och bostad här i Gagnef!

Vi hoppas vara det självklara valet för dig när du ska välja en fastighetsmäklare i Gagnef. Med oss som samarbetspartner blir bostadsaffären trygg och säker tack vare vår kunskap, erfarenhet och vårt samarbete med banken gör att även svar på dina finansiella frågor finns nära till hands.

På vårt kontor finns en stor arbetsglädje, ett starkt engagemang och vi är lyhörda för din situation och dina önskemål. Kom gärna förbi oss i Swedbanks lokaler på Djurås torg för att prata, helt förutsättningslöst, om dina bostadsplaner i Gagnef!

Läs vad 60 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gagnef

• Karl-henrik B

2019-04-10

Karl-henrik B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    En bra mäklare (Nathalie). Kunnig, serviceinriktad, lyhörd och tillmötesgående. Kan rekommenderas. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-03-14

Mats R skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt villa med hjälp av Nathalie Stjernqvist som på ett mycket lättsamt och samtidigt mycket proffsigt sätt genomförde en bra affär för alla parter. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-27

Jessica V skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har köpt en villa, super bra kommunikation och service 👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-27

Iris S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpt gårdsfastighet. Bra tillgänglighet av mäklare och gott bemötande. Strukturerad och var ett gott stöd vid alla frågor. Läs mer

Harriet Ö skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt ett fritidshus. Mäklaren var verkligen superproffs. Allt flöt på jättebra. På mindre än 2 mån
    var det sålt. Läs mer

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Engagerad, trevlig, personlig o kunnig. Gav ett mkt bra intryck! Läs mer

Åke S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Tillgängliga och tillmötesgående! Läs mer

Lars B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en stor villa med flera stora garage. Otroligt hjälpsam och engagerad. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2019-02-13

Jonas E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt en sommarstuga.
    Hennes bemötande var professionellt och glatt.
    Hon levde upp till alla mina förväntningar.
    Mina upplevelser var enbart positiva. Läs mer
  • 2019-02-04

Anneli R skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Björbo 44:9 är väl inte det optimala invändigt. Men utvändigt är det ok.
    Mäklaren bemötte oss väldigt proffsigt. Duktig tjej som fixade till allt. Läs mer
  • 2019-01-14

Sjutti Nils Tore H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hjälp med försäljning av min sommarbostad.Jag hade absolut bästa tänkbara kontakt med mäklaren! Förväntningarna som jag hade infriades,och blev om möjligt ännu bättre! Mäklaren får mitt absolut högsta betyg både vad gäller information samt all annan service,helt enkelt toppen!! Läs mer
  • 2018-12-21

Leif F skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra mäklare med stort engagemang.
    Jättenöjda när vi köpte huset. Läs mer
  • 2018-12-21

Roine B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålde huset mitt och det gick snabbare än jag hade väntat mig
    Mäklaren gjorde ett jätte bra jobb och bemötandet var mycket bra
    Jag rekomderar verkligen den här firman
    Roine bergström Läs mer
  • 2018-12-10

Frida D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag och min sambo köpte villan på Tegelbruksvägen 10. Vår mäklare Sofie gav oss ett jättebra bemötande från start och har alltid varit lika trevlig och tillmötesgående under hela köpet. Hon var alltid anträffbar och fanns alltid där för att svara på våra frågor och funderingar. För oss kändes ett husköp väldigt krångligt med de olika stegen som skall genomföras innan, men Sofie fick allt att kännas mycket enklare. Sofie gjorde att vi kände oss trygga och säkra med vårt första husköp och det är vi mycket tacksamma över. Läs mer
  • 2018-11-28

Mats A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har sålt ett hus. Bemötande vi fått från fastighetsmäklaren och byrån är bara positivt, mäklaren glad, pigg, förstående, hjälpsam och tålmodig då vi aldrig varit i denna situation. Även kontakt med annan personal på byrån lika god Mäklaren är värd en stor ROS och ett stort TACK. Läs mer
  • 2018-11-21

Hans A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra bemötande. Kunnig. Viste vad hon pratade om. Lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2018-11-17

Jessica Maria F skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålde sommarstugan via Fastighetsbyrån Gagnef och det var så smidigt! Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2018-11-14

Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    God hjelp med salg av min bolig. Läs mer
  • Britt Marie P

2018-11-06

Britt Marie P skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Professionell och mycket trevlig och tillmötesgående! Vi har efter ca ett år hittat vår drömgård. Natalie har åkt genom "hela" Dalarna då vi tittat på många olika objekt. Toppen betyg från oss! Läs mer
  • 2018-11-04

Brita N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mäklaren var rekommenderad av vänner och mycket bra att ha att göra med och professionell . Fotografering och broschyr och hemsida mycket bra. Såldes högre än utrop Läs mer
  • 2018-11-04

Erich K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    it was very good to work with you together !! Läs mer
  • 2018-11-03

Allan H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har fått hjälp med 2 fastighetsförsäljningar och håller på den tredje som kommer att övertagas av kunden 1 feb. De två som är klara har genomförts på ett utomordentligt sätt och jag har fullt förtroende att även den tredje kommer att slutföras på samma sätt Läs mer
  • 2018-10-31

Stig E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi köpte Sjövägen 12 i Djurås. Vi mötte en ovanlig mäklare. Till saken hör att vi sökt villa en längre tid med olika mäklare. Denna mäklare var engagerad, väl informerad om villan och därtill mycket trevlig att tala med. Läs mer
  • 2018-10-16

Tero L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-10-12

Willem Adriaan B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    vi har sålt var villa i Lindesnäs
    förbättra punkt: bättre kontakt med säljaren

Sammanfattning: vi är nöjda Läs mer
  • 2018-10-01

Eva A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har köpt en parhus. Vi fick bra kontakt med mäklaren, som kunde anpassa sig efter våra tider. Svarade på frågor vi hade samma dag. Läs mer
  • Julia T

2018-09-26

Julia T skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Cattis är varm, kompetent och transparent, ärlig. Jag har både köpt och sålt hus med hennes hjälp och jag har varit väldigt nöjd båda gångerna. Läs mer
  • 2018-09-25

Berit W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket bra bemötande. OK med priset Läs mer
  • 2018-09-16

Mats K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt fritidshus. Bra bemötande, och kunnig och seviceminded personal. Läs mer
  • 2018-09-14

Ewa K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bostadsrättshus. Bra bemötelse av mäklaren ev lite jobbigt när det kom en och en person på egna visninggar Hade även stora visningar. Läs mer
  • 2018-09-11

Lauri E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket bra! Jag köpte en sommarstuga. Bra bemötande, mycket trevlig mäklare 👍 Läs mer
  • 2018-09-10

Niza P skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mäklaren Cattis Bergström visade Trevlig bemötande, trygghet samt rätt kompetens. Catti var lätt att nå vid behov elelr så ringde hon tbx inom rimligt tid när man lämnade ett meddelande. Vi känner oss nöjda med hur det hela gick till. Läs mer
  • 2018-09-09

Henrik A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi sålde vår villa under sommaren. Mäklaren vi hade har under tiden bemött oss fantastiskt i alla våra funderingar. Hur fungerar det? Vad gör vi härnäst? Har inte en enda gång känt att jag kommit med dumma frågor. Tryggheten i ett sån här försäljning är det absolut viktigaste och med hjälp av vår mäklare har vi kunnat slappna av genom hela processen! Vi kunde inte ha fått bättre hjälp, är så himla nöjda! Läs mer
  • Jenny L

2018-09-09

Jenny L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Var en helt toppen mäklare som möte oss då vi skulle kolla in vårat nuvarande hus. Väldigt trevlig och glad. Läs mer
  • 2018-07-22

Dan G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mäklaren mejlade endast en av oss två delägare vid flera tillfällen. Inte bra. Läs mer
  • Stefan N

2018-06-29

Stefan N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    sålt tomtmarker, enormt engagemang, mycket kunnig och erfaren mäklare, uppfyller alla mina förväntningar och god lyssnare på vad jag vill ha ut av försäljningen. mycket väl bemött och känner mig supernöjd en av de bästa mäklare Läs mer
  • 2018-06-26

Malin S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Det gick snabbt och bra. Fick köpa innan visningen ägde rum. Har letat hus i över tio år men äntligen var det min tur. En rak och öppen dialog från alla håll. Känner både mäklaren och säljarna. Läs mer
  • 2018-06-23

Kerstin J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en villa i Djurmo. Engagerad, förstående och kunnig mäklare! Duktig fotograf med klokt tänk.
    Processen har för oss pågått en längre tid, upplever att mäklaren haft tålamod och väntat in oss.
    Vi känner oss nöjda och hoppas och tror att köparen känner likadant! Läs mer
  • 2018-06-22

Melinda A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vid både köp och pågående försäljning har vi blivit så bra bemötta, samt fått bra hjälp med alla tusentals funderingar vi har. Dom finns alltid tillgängliga och vi känner att det finns absolut inga dumma frågor. Rekommenderar alla att välja Fastighetsbyrån som sin mäklare, och framförallt gänget i Gagnef ☺️ Läs mer
  • 2018-06-19

Lars K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    väldigt kunniga trevliga och drivna Läs mer
  • 2018-06-03

Annica P skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Kunnig och trevlig mäklare. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Caroline H

2018-05-23

Caroline H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har köpt en villa, blev väldigt bra bemött av vår mäklare. Hon gav oss tid, var tillgänglig, lyhörd och förstående. Det kändes som att det var viktigt för henne att köpet blev bra för oss i första hand. Läs mer
  • 2018-05-14

Christian A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hon var väl påläst och hade kunskap om konstruktion och underhäll av hus. Läs mer
  • 2018-04-10

Sven-Erik Åke W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    jättebra personal i Gagnef jättebra bemötande Läs mer
  • 2017-10-09

Elisabeth S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Blev bra bemött och informerad.Funkat bra! Läs mer
  • 2017-09-10

Rut Gun Birgitta G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Allt har fungerat bra. Det var mycket bra. Vi har ej betalat än. Läs mer
  • 2017-08-13

Magnus H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Nathalie var helt fantastisk. Hon överträffade alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2016-09-14

Håkan W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    En mäklare som vi upplevde som mycket kunnig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • 2016-08-17

Christer A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef