Fastighetsbyrån Gagnef

Djurås Centrum, 785 21 Gagnef — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Gagnef? Eller bor du här och funderar på att göra en förändring? Vi på Fastighetsbyrån svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostadsmarknad, boende och bostad här i Gagnef!

Vi hoppas vara det självklara valet för dig när du ska välja en fastighetsmäklare i Gagnef. Med oss som samarbetspartner blir bostadsaffären trygg och säker tack vare vår kunskap, erfarenhet och vårt samarbete med banken gör att även svar på dina finansiella frågor finns nära till hands.

På vårt kontor finns en stor arbetsglädje, ett starkt engagemang och vi är lyhörda för din situation och dina önskemål. Kom gärna förbi oss i Swedbanks lokaler på Djurås torg för att prata, helt förutsättningslöst, om dina bostadsplaner i Gagnef!

Läs vad 137 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gagnef

• 2020-07-22

Britt-marie L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt min villa genom mäklaren Cattis Karlsson
    vilket hon hanterade på ett utmärkt sätt.
    Vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-06

Jenny D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Fritidsfastighet.
    Förklarade bra. Lyssnade in vad jag ville. Snabb och effektiv.
    Kändes ärlig och intresserad fast det inte var ett dyrt hus. Läs mer
  • 2020-07-01

Esther Lassche E.v S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Kindly, professional, polite, Läs mer
  • 2020-06-29

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en speciell (svårsåld bostad/fritidshus)
    Alltid glad och positiv
    Verkligen!
    Mäklaren var alert och hittade en annorlunda internationell
    lösning.
    Kan bara sammanfattas som positiv. Tror att köparen
    upplever den samma! Läs mer
  • 2020-06-25

Carl T skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    sålt älvnära stuga Dalarna. Mycket trygg och bra mäklarkontakt och fin service Läs mer
  • 2020-06-17

Christer S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har köpt en fastighet i Dala-Floda.
    Mäklaren var strålande. Trevlig, proffsig och kunnig om process och område. Läs mer
  • 2020-06-16

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Ställt upp med kort varsel och sen helg
    När jag skulle köpa fritidshus och hade en bit att åka.
    Ett glatt och positivt sätt. Läs mer
  • 2020-06-15

Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpte en villa i Djurås och vi fick mycket bra hjälp genom hela processen. Sofie på Fastighetsbyrån var tillgänglig, engagerad och har bra lokalkännedom som man kan känna sig trygg med. Det märktes att hon ville både säljare och köpare väl vilket vi tycker är viktigt för att skapa förtroende.

Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-08

Eva Ö skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har just sålt ett fritidshus. Försäljningen gick smidigt, snabbt och lätt. Fastighetsbyrån har total kontroll på den lokala marknaden, ett stort register av köpare, hög kompetens och lotsat oss som säljare tryggt genom hela affären. Deras tillgänglighet för både köpare och säljare är fantastisk. Vi rekommenderar dem varmt. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Sofie K gillar detta
  • Inga Sofia Hansdotter A

2020-06-03

Inga Sofia Hansdotter A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har köpt ett fritidshus som jag är mycket nöjd med. Min mäklare var tillmötesgående och hon hjälpte mig till beslutet att köpa utan någon hets. Det fick ta den tid det tog att fatta beslutet. Det kändes som att hon var en avlägsen släkting som ville mig väl snarare än en mäklare som ville bli av med en fastighet. Läs mer
    Sofie K gillar detta
  • 2020-06-01

Helena W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt en villa och Nathalie, min mäklare har skött precis allt hela vägen. Hon har egentligen gjort mer än vad mäklaren behöver och på så sätt underlättat enormt för mig. Alltid positiv och tillmötesgående. Jag är så glad att just hon har skött detta åt mig. Läs mer
  • Elisabeth R

2020-05-28

Elisabeth R skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket nöjd hur vi blev bemötta som köpare. Snabb återkoppling vid frågor. Ingen fråga för liten eller märklig. Kom också med en del goda tips att ha med sig.
    Extra plus också hur väl Nathalie är förankrad i området med mycket god lokal kännedom.
    Trevligt bemötande gjorde ju inte saken sämre. Kommer vi sälja något i framtiden kommer vi inte behöva fundera över vilken mäklare vi ska anlita. Läs mer
  • 2020-05-14

Osama A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hej Osama Almoghrabi heter jag, jag köpte en vila

Mäklaren är jätte duktigt på tipsar jag fått jätte många tips och hjälp från min Mälaren.

Jag är jätte glad av min Mäklaren som jag fått. Läs mer
    Sofie K, Cattis C gillar detta
  • 2020-05-11

Anders G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Kunnig och effektiv
    Fritidshus. Läs mer
  • 2020-05-06

Claes-göran L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sofie Källman är kunnig, professionell, väl förberedd, uthållig och målinriktad..
    Hennes bemötande skapar förutsättningar och förhoppningar hos både säljare och köpare.
    Vi är mycket nöjda med Sofie Källman och Fastighetsbyrån Gagnef.
    Vi återkommer gärna och rekommenderar Er. Läs mer
    Sofie K, Cattis C gillar detta
  • 2020-04-19

Pär L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Allt har fungerat som det ska. Läs mer
  • 2020-04-11

Peter B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket trevlig och bra mäklare. Svarar när vi ringer och tar reda på svar när vi undrade om olika saker. Läs mer
  • Håkan S

2020-04-01

Håkan S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en bostadsrätt, mäklaren var jättetrevlig, allt var bra, jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Kerstin N

2020-03-30

Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en fastighet.
    Glad och trevlig. Lyhörd för personliga behov! Haft enskilda privata visningar. Kunnig! Läs mer
  • 2020-03-23

Anders W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt vårat hus på Jaköpesberg 5 och våran mäklare Cattis Karlsson har levererat ett fantastiskt bemötande och det har varit jätte trevligt. Nu blev det sålt lite under vi hade begärt men med tanken på omständigheterna som råder nu, så tycker jag det har gått väldigt smidigt. Tackar för väldigt god service. Läs mer
  • 2020-03-11

Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Snabb och effektiv hjälp att sälja villa.
    Blev lite oklart vid tidbokning med fotografen men det löste sig. (två olika tillfällen...)

Bara positivt. Läs mer
  • 2020-03-04

Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket kompetent och kommunikativ mäklare. Vi har köpt ett litet hus om 50 kvm i Dalarna. Läs mer
  • 2020-01-31

Staffan J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bostaden var en 1700-tals fäbod i Gagnef, Dalarna, med tillhörande mark (blandad skog och äng).
    Mäklaren bemötte oss väldigt professionellt och trevligt.
    Förväntningarna var inte speciellt höga med en kalkylerad förlust, men mäklarens aktiva insatser med regelbundna besök med kunder till fäboden, tillsammans med en för oss gynnsam slutbudgivning mellan 2 parter, gjorde att förlusten blev betydligt mindre än kalkylerat( ca 20% av ursprungligt kalkylerad förlust).
    Vi vill absolut rekommendera mäklaren som mycket proffsig och kundtillvänd (jag antar att man inte ska namnge i utvärderingen) Läs mer
  • 2020-01-21

Leif H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt mitt hus,proffsigt skött av mäklaren
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-01-12

Nieske H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    We have an very good mäklare, our case was in reliable hands from Nathalie Sternqvist. Läs mer
  • 2019-12-23

Jonatan S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Trevlig och proffsig mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
  • 2019-12-23

Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra, proffsigt. Köpte mitt första hus via Fastighetsbyrån Gagnef och fick allt stöd jag behövde. /Micke Läs mer
  • 2019-12-20

Erik J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Otroligt bra professionellt Otroligt bra bemötande i alla hänseenden Miki hjälpsam och flexibel min bästa mäklare upplevelse någonsin Läs mer
  • 2019-12-17

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt ett litet fritidshus. Vi hade inga höga förväntningar. Det hade säkert varit möjligt att få ut mer, men vi (syskon) tyckte det var skönt att få huset sålt för att ingen av oss hade möjlighet att sköta om hus eller trädgård. Bemötandet lämnar inget mer att önska! Väldigt bra! Läs mer
  • 2019-12-09

Lars U skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt ett Båthus.
    Trevlig och korrekt bemötande.
    Alla förväntningar uppfylldes med råge.

Supernöjd. Läs mer
  • 2019-12-07

Angelica T skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag och sambon har köpt en villa, mäklaren Cattis var suverän! Jag och sambon har letat i flera år efter hus och gått på otroligt många visningar och träffat många mäklare och bemötandet samt samarbetet vi haft med Cattis har varit så mycket bättre än vad vi förut upplevt. Hon är grymt bra. Vi fick en bra kontakt med både henne och säljaren och hela affären kändes trygg och rolig. Inga frågor kändes dumma att ställa och vi fick hjälp och information med allt vi behövde. Rekommenderar fastighetsbyrån i Gagnef varmt och speciellt Cattis! Läs mer
  • 2019-11-29

Inger S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt en sommarstuga och har Cattis som mäklare. När vi träffades första gången så kände jag ganska snart att jag kunde absolut lita på henne. Hon har varit mycket trevlig och stöttande under försäljningen och jag kan varmt rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
  • 2019-11-23

Birgitta S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt en fastighet. Mäklaren var toppen. Kunnig och trevlig. Kunde inte varit bättre Läs mer
  • Kati A

2019-11-18

Kati A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpt en tomt i Mockfjärd. Min mäklare var Cattis som var en toppen resurs i den här affärs processen. Läs mer
  • 2019-11-11

Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt villa. Mycket engagerad, kunnig och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-11-10

Björn L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har köpt fastighet via Fastighetsbyrån i Gagnef. Mäklaren gav ett bra intryck, engagerad, snabba svar, bra service. Ingen känsla av att mäklaren stressande för att få en snabb affär med minimalt arbete. Läs mer
  • 2019-11-04

Olov S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Lovar mer än de håller vid förhandlingar. ”Glömmer” saker som vi kommit överens om när det är dags att skriva kontrakt. Läs mer
  • 2019-10-31

Jan W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpte ett fritidshus
    Blev bra bemött av mäklaren Läs mer
  • 2019-10-25

Lillemor T skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har både köpt och sålt via Fastighetsbyrån. Vi har alltid, i alla möten och kontakter, blivit bra bemötta. Jag upplever att mäklarna är kunniga och proffesionella. Man känner sig trygg, både som säljare o köpare.
    En trygg och bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-23

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra personlig mäklare som tog sig tid även för mindre fritidshus.

Mvh Jonas Läs mer
  • 2019-10-16

Thomas E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra bemötande.
    Utförlig genomgång av fastigheten.
    Köpt fastighet med ekonomibyggnader. Läs mer
  • 2019-10-02

Jenny M skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpte fritidshus , hade en superbra mäklare som utförde sitt jobb bättre än förväntat! Jättenöjda är vi! Läs mer
  • 2019-09-21

Maria Kristina O skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en 1 plans villa med källare. Mäklaren gav en förtroende och trygghet.
    Är hel nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-09-20

Daniel K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Allt gick bra även om de var lite stressigt när allt skedde så snabbt Läs mer
  • 2019-09-20

Carola H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hej
    Har köpt ett fritidshus med sjötomt i Skamhed Läs mer
  • 2019-09-19

Per Zaring H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Säljer villa/fritidshus i Dalarna. Mycket bra kommunikation/ uppdatering hela tiden på de olika sätten. Professionellt, förtroende ingivande intryck och vi hade förväntningar rent ekonomiskt med att gå jämnt ut men blev förvånade av värderingen och lite tvivelaktiga till att det blev så högt, men det visade sig att värderingen var klockren.
    Så totalt sett så har förtroendet för Fastighetsbyråns mäklare ökat avsevärt speciellt Nathalie, Gagnef. Läs mer
  • 2019-09-19

Mattias O skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Har sålt min bostad.
    Bemötandet har varit positivt alla gånger hittills.
    Förväntningarna har varit väldigt bra hittills. Precis som jag tänkt mig+ att min bostad blev såld.
    Fastighets byrån i Gagnef vill jag varmt rekommendera. Naturliga och service inriktade mäklare med ett glatt humör. Läs mer
  • 2019-09-11

Per J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra bemött
    Fastighetsförmedlaren var väldigt kunnig och mån om oss som säljare. Gjorde ett fantastiskt jobb. Läs mer
  • 2019-09-04

Jon Margareta L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Håller på att sälja mitt föräldrahem.
    Har goda erfarenheter av min mäklare sedan tidigare och valde henne även denna gång.
    Fått bra hjälp och bra information.
    Raka bra svar och säger som det är.
    Förväntningarna jag har haft är hittills uppfyllda. Känner att jag kan ringa när jag undrar något.
    Affären är inte riktigt klar än, men hittills är jag bara nöjd!!!
    Trevlig och glad! Läs mer
  • 2019-09-04

Mats D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt byggklar tomt i Djurås by. Mycket bra och engagerat bemötande från mäklaren. Förväntningarna är att mäklaren engagerar sig intressenternas önskemål och behov , dvs att ett förtroendefullt förhållande uppstår mot såväl säljare som presumtiva köpare. Detta ger goda förutsättningar till att försäljningen fullföljs. Detta har uppfyllts mycket väl här trots överklagade förhandsbesked och trots att en första köpare hoppade av i ett sent skede efter lång tid. Mäklaren har ett bra driv , är resultatinriktad och har samtidigt ett trevligt, tydligt och utåtriktat sätt som går hem hos de flesta. Läs mer

Djurås Centrum, 785 21 Gagnef