Fastighetsbyrån Gagnef

Djurås Centrum, 785 21 Gagnef — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Gagnef? Eller bor du här och funderar på att göra en förändring? Vi på Fastighetsbyrån svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostadsmarknad, boende och bostad här i Gagnef!

Vi hoppas vara det självklara valet för dig när du ska välja en fastighetsmäklare i Gagnef. Med oss som samarbetspartner blir bostadsaffären trygg och säker tack vare vår kunskap, erfarenhet och vårt samarbete med banken gör att även svar på dina finansiella frågor finns nära till hands.

På vårt kontor finns en stor arbetsglädje, ett starkt engagemang och vi är lyhörda för din situation och dina önskemål. Kom gärna förbi oss i Swedbanks lokaler på Djurås torg för att prata, helt förutsättningslöst, om dina bostadsplaner i Gagnef!

Läs vad 158 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gagnef

• 2020-11-15

Camilla L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Superbra mäklare! Jättefin hjälp med allt. Tack! Läs mer
  • 2020-11-12

Hans B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en skogstomt. Jag tycker att det har fungerat bra. Det blev ett bra samarbete med mäklaren redan från början. Vi tog det lugnt och avvaktade med annons mm. Efter en tids resonerande blev båda parter överens och kunde börja försäljningen. Mäklaren ringde och rapporterade och jag fick en bra bild av hur allt skedde, hur många som sett annonsen, budgivning osv...
    Avslutningsvis så gick försäljningen bättre än jag hade räknat med. Var inställd på en längre affär. Mycket nöjd . Läs mer
  • 2020-11-12

Elisabeth G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en gammal fäbod i stort behov av renovering. Mycket bra bemötande. Vi fick hela tiden bra information. Mäklaren gjorde mer än vad vi hade förväntat. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-11-03

Louise P skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpt del av villa.
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Bra förberedelse och bra avslut av affären.
    Nöjd kund. Läs mer
  • 2020-11-02

Lars-åke H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har köpt ett hus och det fungerade bra. Läs mer
  • Peter H

2020-10-16

Peter H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt fritidshus!
    Mycket bra kontakt med mäklaren under försäljningen
    gick bättre än förväntat med försäljningen, mycket kompetent och proffsigt utfört, helnöjd! Läs mer
  • 2020-10-15

Marianne M skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt en sommarstuga. Vi har blivit väldigt bra bemötta. Läs mer
  • 2020-10-13

Ingvar M skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    gott bemötande å kunnig lugn o saklig Läs mer
  • 2020-10-13

Lars H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt ett småhus och jag har inget att klaga på, mäklaren gjorde ett jättebra jobb Läs mer
  • 2020-10-11

Johan B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Proffsigt och med engagemang och omtanke om både köpare och säljare. Det kändes väldigt tryggt att köpa genom Fastighetsbyrån i Gagnef Läs mer
  • 2020-10-10

Kenth S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    En mycket professionell och trevlig mäklare. Alla våra förväntningar har blivit uppfylla beträffande försäljningen av vår villa. Läs mer
  • 2020-10-10

Siv Å skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-10-05

Karl Ingemar E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en villa det är hur bra som helst visning söndag sålt tisdag. Mäklaren visade vilja och det var annonser så folk visste. Jag är nöjd det som är att dom skulle in så snabbt innan vi hade någon stans att bo. Annars är vi nöjda. Läs mer
  • 2020-10-05

Johan S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    En smidig husförsäljning, mycket proffsigt skött. Läs mer
  • 2020-09-26

Arne H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Kunnig, Proffsig, Snabb, Positiv, Glad

En fantastisk mäklare!!1

Denna gång sålde hon vårt radhus.

Anlitar henne gärna om tillfälle ges. Läs mer
  • 2020-09-24

Jan-åke M skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag och min fru har köpt hus i Nås . Vi fick ett väldigt fint bemötande av en proffsig och kunnig mäklare😃.Husköpet gick smidigt och bra . Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån i Gagnef Läs mer
  • 2020-09-24

Yvonne M skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpt hus.Väldigt fint bemötande av en proffsig och kunnig mäklare.Köpet blev smidigt och lätt utan krångel.
    Mycket nöjd 😀 Läs mer
  • 2020-09-22

Emil S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålde min villa.
    Tycker allt funkat väldigt bra. Läs mer
  • 2020-09-15

Stefan Y skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Ointresserad.
    Jag vart mellanhanden mellan banken o mäklaren.
    Märkligt, men branschen är laglös,mäklare kan tydligen göra precis som dom behagar...
    Ingen jag ringer igen!! Läs mer
  • 2020-09-08

Marie K skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Cattis är rätt person på rätt yrke! Man känner energin hon utstrålar vilket speglar sig i hennes engagemang i oss, hennes kunder. Cattis har en gedigen kunskap om sitt yrke och erfarenhet.

Tryggt att lämna min fastighet i hennes händer. Så nöjd över försäljningen och det är även köparen!

Tack för all hjälp!
    Marie Karlsson Läs mer
  • 2020-08-08

Annacarin M skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt fritidsboende. Bra bemötande det korta möte jag hade med mäklaren. Flera delägare och en av oss hade mer kontakt med henne än vad jag hade. Bra annons med otroligt fina bilder. Snabbt avslut. Läs mer
  • 2020-07-22

Britt-marie L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt min villa genom mäklaren Cattis Karlsson
    vilket hon hanterade på ett utmärkt sätt.
    Vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-06

Jenny D skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Fritidsfastighet.
    Förklarade bra. Lyssnade in vad jag ville. Snabb och effektiv.
    Kändes ärlig och intresserad fast det inte var ett dyrt hus. Läs mer
  • 2020-07-01

Esther Lassche E.v S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Kindly, professional, polite, Läs mer
  • 2020-06-29

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en speciell (svårsåld bostad/fritidshus)
    Alltid glad och positiv
    Verkligen!
    Mäklaren var alert och hittade en annorlunda internationell
    lösning.
    Kan bara sammanfattas som positiv. Tror att köparen
    upplever den samma! Läs mer
  • 2020-06-25

Carl T skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    sålt älvnära stuga Dalarna. Mycket trygg och bra mäklarkontakt och fin service Läs mer
  • 2020-06-17

Christer S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har köpt en fastighet i Dala-Floda.
    Mäklaren var strålande. Trevlig, proffsig och kunnig om process och område. Läs mer
  • 2020-06-16

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Ställt upp med kort varsel och sen helg
    När jag skulle köpa fritidshus och hade en bit att åka.
    Ett glatt och positivt sätt. Läs mer
  • 2020-06-15

Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Köpte en villa i Djurås och vi fick mycket bra hjälp genom hela processen. Sofie på Fastighetsbyrån var tillgänglig, engagerad och har bra lokalkännedom som man kan känna sig trygg med. Det märktes att hon ville både säljare och köpare väl vilket vi tycker är viktigt för att skapa förtroende.

Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-08

Eva Ö skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har just sålt ett fritidshus. Försäljningen gick smidigt, snabbt och lätt. Fastighetsbyrån har total kontroll på den lokala marknaden, ett stort register av köpare, hög kompetens och lotsat oss som säljare tryggt genom hela affären. Deras tillgänglighet för både köpare och säljare är fantastisk. Vi rekommenderar dem varmt. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Sofie K gillar detta
  • Inga Sofia Hansdotter A

2020-06-03

Inga Sofia Hansdotter A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har köpt ett fritidshus som jag är mycket nöjd med. Min mäklare var tillmötesgående och hon hjälpte mig till beslutet att köpa utan någon hets. Det fick ta den tid det tog att fatta beslutet. Det kändes som att hon var en avlägsen släkting som ville mig väl snarare än en mäklare som ville bli av med en fastighet. Läs mer
    Sofie K gillar detta
  • 2020-06-01

Helena W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Jag har sålt en villa och Nathalie, min mäklare har skött precis allt hela vägen. Hon har egentligen gjort mer än vad mäklaren behöver och på så sätt underlättat enormt för mig. Alltid positiv och tillmötesgående. Jag är så glad att just hon har skött detta åt mig. Läs mer
  • Elisabeth R

2020-05-28

Elisabeth R skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket nöjd hur vi blev bemötta som köpare. Snabb återkoppling vid frågor. Ingen fråga för liten eller märklig. Kom också med en del goda tips att ha med sig.
    Extra plus också hur väl Nathalie är förankrad i området med mycket god lokal kännedom.
    Trevligt bemötande gjorde ju inte saken sämre. Kommer vi sälja något i framtiden kommer vi inte behöva fundera över vilken mäklare vi ska anlita. Läs mer
  • 2020-05-14

Osama A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Hej Osama Almoghrabi heter jag, jag köpte en vila

Mäklaren är jätte duktigt på tipsar jag fått jätte många tips och hjälp från min Mälaren.

Jag är jätte glad av min Mäklaren som jag fått. Läs mer
    Sofie K, Cattis C gillar detta
  • 2020-05-11

Anders G skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Kunnig och effektiv
    Fritidshus. Läs mer
  • 2020-05-06

Claes-göran L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sofie Källman är kunnig, professionell, väl förberedd, uthållig och målinriktad..
    Hennes bemötande skapar förutsättningar och förhoppningar hos både säljare och köpare.
    Vi är mycket nöjda med Sofie Källman och Fastighetsbyrån Gagnef.
    Vi återkommer gärna och rekommenderar Er. Läs mer
    Sofie K, Cattis C gillar detta
  • 2020-04-19

Pär L skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Allt har fungerat som det ska. Läs mer
  • 2020-04-11

Peter B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket trevlig och bra mäklare. Svarar när vi ringer och tar reda på svar när vi undrade om olika saker. Läs mer
  • Håkan S

2020-04-01

Håkan S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en bostadsrätt, mäklaren var jättetrevlig, allt var bra, jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Kerstin N

2020-03-30

Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt en fastighet.
    Glad och trevlig. Lyhörd för personliga behov! Haft enskilda privata visningar. Kunnig! Läs mer
  • 2020-03-23

Anders W skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt vårat hus på Jaköpesberg 5 och våran mäklare Cattis Karlsson har levererat ett fantastiskt bemötande och det har varit jätte trevligt. Nu blev det sålt lite under vi hade begärt men med tanken på omständigheterna som råder nu, så tycker jag det har gått väldigt smidigt. Tackar för väldigt god service. Läs mer
  • 2020-03-11

Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Snabb och effektiv hjälp att sälja villa.
    Blev lite oklart vid tidbokning med fotografen men det löste sig. (två olika tillfällen...)

Bara positivt. Läs mer
  • 2020-03-04

Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Mycket kompetent och kommunikativ mäklare. Vi har köpt ett litet hus om 50 kvm i Dalarna. Läs mer
  • 2020-01-31

Staffan J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bostaden var en 1700-tals fäbod i Gagnef, Dalarna, med tillhörande mark (blandad skog och äng).
    Mäklaren bemötte oss väldigt professionellt och trevligt.
    Förväntningarna var inte speciellt höga med en kalkylerad förlust, men mäklarens aktiva insatser med regelbundna besök med kunder till fäboden, tillsammans med en för oss gynnsam slutbudgivning mellan 2 parter, gjorde att förlusten blev betydligt mindre än kalkylerat( ca 20% av ursprungligt kalkylerad förlust).
    Vi vill absolut rekommendera mäklaren som mycket proffsig och kundtillvänd (jag antar att man inte ska namnge i utvärderingen) Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2020-01-21

Leif H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Sålt mitt hus,proffsigt skött av mäklaren
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-01-12

Nieske H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    We have an very good mäklare, our case was in reliable hands from Nathalie Sternqvist. Läs mer
  • 2019-12-23

Jonatan S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Trevlig och proffsig mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
  • 2019-12-23

Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Bra, proffsigt. Köpte mitt första hus via Fastighetsbyrån Gagnef och fick allt stöd jag behövde. /Micke Läs mer
  • 2019-12-20

Erik J skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Otroligt bra professionellt Otroligt bra bemötande i alla hänseenden Miki hjälpsam och flexibel min bästa mäklare upplevelse någonsin Läs mer
  • 2019-12-17

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Gagnef
    Vi har sålt ett litet fritidshus. Vi hade inga höga förväntningar. Det hade säkert varit möjligt att få ut mer, men vi (syskon) tyckte det var skönt att få huset sålt för att ingen av oss hade möjlighet att sköta om hus eller trädgård. Bemötandet lämnar inget mer att önska! Väldigt bra! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte