Fastighetsbyrån Gagnef/Vansbro

Snittbetyg
4.8
Ring 0241-520 10 Dela

Om företaget

Funderar du på att flytta till Gagnef eller Vansbro? Eller bor du här och funderar på att göra en förändring? Vi på Fastighetsbyrån svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostadsmarknad, boende och bostad här i Gagnef och Vansbro! Vi på Fastighetsbyrån har två kontor i området. Det ena finns i Lindberghallen, Södra...

285 omdömen om Fastighetsbyrån Gagnef/Vansbro

Sedan starten hos Reco 2012

Visar 285 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Annica P
Vansbro

Jag är mycket nöjd. Nathalie är en väldigt bra mäklare. Hon kan sin sak.

Kjell S
Djurmo

Fungerade mycket bra, trots att det tog ganska lång tid beroende på omständig/osäkerheter i världsekonomin.

Eva L
Nås

Bra service positivt jobb, kunnig, snabbt jobbat. Väldigt nöjd.

Yvonne B
Nås

Då det strulade på överenskommen tid, fick vi istället en privat visning dagen därpå. Det var mycket positivt , mäklaren var saklig och duktigt påläst. Svarade på våra frågor och var väldigt tillmötesgående. Var snabb med att återkomma och förhöra sig hur vi hade bestämt oss.

Mats B
Nås

Kan inte va bättre. Alltid ett gott bemötande, även på dumma frågor.

Göran L
Nås

Snabbt, målinriktat, trevlig och ambitiös.

Brita G
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Gagnef/Vansbro
Mockfjärd

Trevligt bemötande av mäklaren från första kontakt och rakt igenom processen. Bra genomgång inför försäljningen. Snabb försäljning efter det att fastigheten lagts ut på Hemnet.

Hans B
Vansbro

Caroline Lundin på fastighetsbyrån har gjort ett mycket bra jobb. Snabb handläggning och sett till så affären rullar på i aktivit tempo!

Anette L
Vansbro

Mycket personligt tillmötessätt, från första kontakt och igenom hela processen. Då det är mitt första fastighetsköp är det viktigt att ha förtroende att alla steg tas om hand på ett professionellt och korrekt sätt

Utoslahti K
Vansbro

Trevlig, tydlig, engagerad Fastighetsmäklare som vi kan rekommendera starkt.

Maria R
Dala-järna

Blev väldigt väl bemött. Fick den hjälp jag behövde. Noggrann och sjyst

Kjell E
Nås

Mitt första intryck: Jag klev in genom dörren och fick direkt ögonkontakt med ägaren men hon var upptagen och då gick jag till höger och där satt en fastighetsmäklare som direkt visade intresse för mig. Jag blec mycket väl bemött och det skapades ett case. Jag har blivit mycket professionellt bemött hela tiden under projektets gång och inga frågor har lämnats åt slumpen. Allt mycket bra tycker jsg.

Melinda J
Mockfjärd

Allt har gått väldigt smidigt. Väldigt trevligt bemött av mäklare och av resten på deras kontor. Väldigt trevliga och professionella!

Johan A
Nås

Lugn, vänlig och kunnig mäklare! Tryggt att vara köpare.

Tommy L
Mockfjärd

Mycket bra bemötande och trevlig personal.

Margaretha H
Mockfjärd

Jättebra mäklare och fint bemötta med bra information. Rekommenderas varmt.

Lisa N
Björbo

Hjälpsamma och snabba att svara.

Nisse A
Nås

Väldigt nöjda med den hjälp vi fått med allt från telefonsamtal till visning av hus. Mycket trevligt bemötande från vår mäklare Sofie. Vi har känt oss trygga och nöjda.

Anneli D
Bäsna

Så trevliga och lyhörda, fått stöd och råd har nu lyckats genomföra ett husköp på ett tryggt sätt, nu påväg att själva sälja med hjälp av kunnig mäklare som vägleder perfekt

Peter D
Bäsna

Mycket kunniga och trevliga mäklare. Bra utfört jobb.

Anders S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Gagnef/Vansbro
Vansbro

Mycket engagerad mäklare, en av dom bästa jag har anlitat genom åren och då har jag ändå anlitat många för försäljning

Åsa H
Mockfjärd

Vår mäklare Sofie gav redan från början ett starkt intryck av förtroende och engagemang, entusiasm och praktiska idéer. Det intrycket har fortsatt genom hela affären, vi hade oturen att bli uppbromsade i husförsäljningen pga yttre omständigheter så som räntehöjningar, krig och annat som vi inte kunnat förutse, men Sofie stöttade oss hela vägen och hjälpte oss framåt med nya tankar och grepp. Till slut lossnade allt på en gång och vi har nu en fin efterträdare som vill bo i vårt fina hem och det känns bara bra!

Björn S
Dala-Järna

Professionellt, kunnigt och tillgängligt. Förstklassigt helt enkelt.

Matej P
Nås

Really helpful service, good contact

Peter L
Nås

All hjälp från Caroline, vår mäklare, var långt över vår förväntan. Hon låg alltid ett steg före i allt vi behövde hjälp och stöd i. Hennes arbete var både grundligt, proffesionellt och samtidigt ett jättefint och glatt bemötande. Vi är jättenöjda att vi valde Fastighetsbyrån och att vi fick Caroline som mäklare.

Torp Magnus J
Nås

Allt bara bra kunniga mäklare o mkt hjälpsamma i alla frågor

Kari K

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Rolf L
Vansbro

Toppen fint bemötande och intresserade.. Dygnet runt service.!

Sofie E
Vansbro

Jag har haft mycket kontakt med Nathalie via Fastighetsbyrån, och har alltid varit supernöjd med den kontakten. Husvisningarna är alltid trevliga och väl planerade. Nathalie är väldigt duktig och bra på sitt jobb, hjälpsam och en glad och trevlig person! Jag har bara positiva upplevelser! 😊

Sofie H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Gagnef/Vansbro

Jag har en längre tid tänkt sälja mitt hus och började med att boka en värdering av huset. Mäklaren (Sofie) vägledde mig genom hela husförsäljningen och var hela tiden tillgänglig för mina frågor och funderingar! Sofie uppdaterade mig ständigt under husförsäljningens alla steg vilket var viktigt för mig. Jätte nöjd med valet av mäklare, Tack Sofie

IZABELL S
Björbo

Mäklaren höll oss informerade löpande och var riktig professionell, även o hon inte hade svar så återkom hon med det. Mäklaren gav oss all info som vi behövde och hjälpte oss i hela processen.

Jenny W
Björbo

Mäklaren var lätt att komma i kontakt med, ringde upp snabbt osv. Trevlig och kunnig. Snabb och smidig affär

Tina K

Jättetrevlig mäklare och visningen av huset var perfekt0

Jörn K
Nås

Bra mäklare som la vikten vid det viktiga ,speciellt vid tecknande av köp. Gott med en lokal mäklare som gav lite tips om vad som finns runt om ,butiker, skidspår etc

Dennis D
Dala-Järna

Nathalie, Är en bra mäklare och hjäper med allt som jag behövde att jag köpte mitt hus. Tack! Dennis

Detlef B
Nås

Jag blev jätte bra bemött av mäklaren och fick bra stöd med försäljning

Solveig L
Djurås

Ett trevligt och proffsigt bemötande som ledde till en snabb försäljning som vi är mycket nöjda med

Hannes F
Lövsjön

Har bara bra saker att säga Kunnig, hjälpsam och tillmötesgående

Emelie O
Vansbro

Vi fick bra information och mäklaren var bra påläst. Det hon inte kunde svara på direkt kollade hon snabbt upp så man fick snabb återkoppling.

Göte A
Gagnef

Mycket gott bemötande,intresserad, kunnig Inger trygghet.Vi hade höga förväntningar, har träffat andra mäklare.Vår mäklare levde upp till våra förväntningar med råge.Vi kommer att rekommendera denna mäklare till alla.

Sören G
Mockfjärd

Mycket tillmötesgående mäklare och hjälpsam och kunnig person. Att fastigheten skulle bli såld, hon agerade snabbt och proffsigt med inlevelse. Lättsam att ha att göra med.

Elisabeth G
Djurås

Bra bemötande. Engagerad mäklare! Snabb! Lade ner mycket tid på visning o fixa kunder. Höll kontakt med oss hela tiden

Camilla S
Mockfjärd

Alltid glad och positiv. Säljer verkligen in fäbodstugan och berättar mycket runt omkring vad som händer i fäboden mm.

Jaakko E
Vansbro

Mäklaren var engagerad och väldigt aktiv. Små men obetydliga misstag som ej överväger helhetsbedömning. Och dessutom snabbt och rakt arbete.

Birgitta E
Nås

Vi har alltid blivit väl bemötta. Kontakten påbörjades med utomhus fotografering 2019 för att vara förberedda när försäljning börjar bli aktuell. Inomhus foton togs augusti 2021. Försäljningen började våren 2022 och var superproffsig. Vi var hela tiden uppdaterade på vad som hände. Snabb kontakt vid behov. Raka och tydliga besked om läget och vad som blir nästa steg. Vi rekommenderar gärna Fastighetsbyrån Gagnef/Vansbro och framför allt Caroline Lundin. Mvh Inger Tynn och Håkan Eliasson.

Pekka V
Nås

Smidigt och hänsynstagande under rådande omständigheter. All respekt för yrkesskickligheten.

Kim D
Äppelbo

Vi hade en bra och tydlig förklaring om kontraktet och huset och god kontakt med fastighetsmäklaren och försäljaren. Vi var inte säkra på vad vi kunde förvänta oss eftersom det är första gången vi köper ett hus i Sverige men det var en bra upplevelse.

Kristina E
Vansbro

Mäklaren är tillmötesgående och tjänstvillig och vi har fått den information vi behöver.

Helene A

Engagerat, informativt, hjärtligt, sakligt

Liselotte O
Djurås

Cattis hittade det perfekta huset till mig och mina behov.Jag är jättenöjd med affären :)

Filtrera omdömen