Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Mikael Johnsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 98 Läs vad Mikael Johnsson

• Anita Maria S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-16

Hedesunda
    Sålt sommarstugor.
    Mäklaren gjorde att försäljningen kändes trygg. Läs mer
  • Jörgen A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-15

Valbo
    Vi har köpt en villa i valbo och Micke var riktigt bra, ärlig, tillmötesgående och saklig. Läs mer
  • Jimmy F
    Jimmy F köpte en tomt med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-28

Valbo
    Denna gång köpte jag en tomt via Fastighetsbyrån. Trevligt bemötande och smidigt.
    Det som irriterar mig som återkommande kund (Använt Fastighetsbyrån vid flera tidigare affärer + bankkund i Swedbank) är att varje liten extra del ska man behöva betala ofantliga summor för. Jag fråga t.ex. om jag kunde ta hjälp av er för att skriva ett avtal på bostad som vi säljer privat. Den delen ville ni att en återkommande kund skulle betala 15.000:- för!!!
    Detta gjorde mig som kund missnöjd och tyvärr anser jag nu mer att ni är mer ute efter pengar än att gynna trogna kunder. Jag valde att vända mig till en jurist istället som gjorde samma sak för en 4-del av erat pris.
    Mvh Läs mer
  • Jesper B köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-06-13

Mårtsbo
    Vi köpte en villa genom Mikael på Fastighetsbyrån i Gävle. Mikael har under hela köpet varit tydlig, trevlig och hjälpsam genom köpet. Mikael framförde våra önskemål till säljarna och återkopplade till oss i utlovad tid. Läs mer
  • Anders M sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-05-14

Sörby
    Mikael hjälpte mig att sälja mitt radhus. Han har erfarenhet och inger trygghet och förtroende. Jag rekommenderar varmt mikael Läs mer
    Mikael J gillar detta
  • Thomas C sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Mårtsbo
    Vi har sålt en villa på landet utanför Gävle. Vi har blivit mycket vänligt och trevligt bemött, vi förväntade oss bra information om hur försäljningen går till, tågordningen , kostnader mm och allt har fungerat mycket bra, vi fick bra tips och det ledde till ett bra försäljningspris. Vi har haft och har bra kommunikation med honom.
    Inget att klaga på allt till belåtenhet ! Läs mer
    2019-04-26 Mikael J svarar Thomas C
    Tack så mycket för rekommendationen, det känns bra att ni är nöjda!
  • Maud C
    Maud C sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Mårtsbo
    Jag och min man har sålt vårt hus. All kontakt med Mikael har varit suverän. Vi är mycket nöjda. Vi har haft kontakt med Mikael tidigare vid flera tillfällen, bl.a när vi köpte det hus vi nu sålt. Därför hade vi positiva förväntningar inför vår försäljning nu och blev som sagt inte besvikna. Läs mer
    2019-04-26 Mikael J svarar Maud C
    Tack så mycket för rekommendationen, det känns bra att ni är nöjda!
  • Börje L sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Hamrångefjärden
    Har sålt hus i Hamrångefjärden.Han kav et tryggt intryck. Vi har inget att klaga på. Läs mer
    2019-04-26 Mikael J svarar Börje L
    Hej på Er,

Tack för rekommendationen! Roligt att ni är nöjda.

Hälsningar Mikael
  • Jonas L
    Jonas L sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-23

Hjälpsam och trevlig. Skötte kontakten mellan mig som säljare och köpare smidigt. Läs mer
  • Eva T
    Eva T sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-17

Vi sålde nyligen vårt hus med hjälp av Mikael på Fastighetsbyrån i Gävle. Mikael är både engagerad och lugn, har lång erfarenhet och stort tålamod. Vi kände oss trygga genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-17 Mikael J svarar Eva T
    Ett stort tack för rekommendationen! Roligt att ni är nöjda!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson