Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Mikael Johnsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 86 kunder tycker om Mikael Johnsson

• Pia S sålde sin bostad med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mikael har sålt vårat fina hus som ”vi” har byggt.
    Mikael har ett trevligt bemötande och lyhördhet./Pia o Janne Läs mer
  • Johan B köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har köpt en bostad på Guldsmeden i Valbo. Blev direkt proffsigt bemött av Mikael och så har det fortsatt genom hela processen.
    Processen är inte slutförd ännu men bemötandet har varit väldigt bra så här långt. Läs mer
  • Maria N köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag köpte och tillträdde huset på Bjurstigen 36 i Axmar under juli/Augusti.
    Jag fick ett bra bemötande i alla kontakter vi hade under tiden.
    Tack! Läs mer
  • Cecilia E skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålde ett fritidhus i forsby, allt sköttes smidigt, enkel och bra, han var engagerad! Läs mer
  • Khanda S köpte sin bostad med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Han är proffs med sitt jobb. vi har blivit bemött med honom väldigt bra. Han är trevligt. det som vi ville veta då har vi fått.
    Han är duktigt och perfekt att jobba som mäklare. Läs mer
  • Mona L skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har haft kontakt med Mikael vid mitt köp av kolonilott.

Mitt omdöme om Mikael: trevlig och tillmötesgående, han inger förtroende. Läs mer
  • Santhana L skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag och min sambo har precis köpt hus, då vi är ganska unga så har det varit lite blandade känslor i de hela bl.a. en liten rädsla då vi är ganska oerfarna. Men Michael har haft en stor förståelse och hjälpt oss mycket. Otroligt duktig på att förklara när han ser att man inte förstår. Vi är nöjd 👍🏻 Läs mer
  • Pär L skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt villa. Mikael är bra att sälja in sig själv. Förväntade oss lite mer "SÄLJ" av fastigheten. Fick korrigera uppgifterna några ggr. Blev fart på försäljningen när en yngre kollega tog över under Mikaels semester.
    Tafatt försäljning genererade ett sämre slut bud än våra förväntningar.
    Mäklarna har kanske inte riktig koll på hur nya regelverket påverkar marknaden.
    Positivt att huset blev sålt. Läs mer
  • Kent K skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket nöjd, bra bemötande ,kunnig, kände oss väldigt trygg med Mikael som hjälpte oss att sälja vårat hus. Läs mer
  • Madeleine L skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jättebra Mäklare. Saklig, kunnig. Fick inte den här stresskänslan som jag har upplevt av en del andra mäklare, och det är bra! Det handlar om ganska mycket pengar när man ska köpa hus, så för mig är det viktigt att mäklaren är kunnig, organiserad och inte stressar fram ett köp. Och att det går rätt till.
    Vi hade jättebra genomgång av köpekontraktet som också gjorde att det kändes seriöst och tryggt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson