Mikael Johnsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-11 - 2019-10

Läs vad 115 Läs vad Mikael Johnsson

• Ing-Marie G sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-21

Vi har sålt vårt sommarhus. Mikael har varit informativ, vänlig, engagerad och professionell. Han fick vårt sommarhus sålt på kort tid trots det var vinter månad och till utgångspriset. Det känns som han lagt ner jobb på att sälja. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Igor K sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-21

Vi sålde ett fritidsboende. Mikael har på alla sätt och vis varit vänlig, tillmötesgående och professionell. Läs mer
  • Malin J köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-15

Hagaström
    Trevlig och hjälpsam. Dock var det lite oklarheter i vissa delar av processen vilket sänker betyget. Läs mer
  • Mårten Y köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-12

Finnharsfjärden
    Bra och proffsigt bemötande från början till slut. Närvarande genom hela processen och väldigt bra uppföljning. Vi köpte ett fritidshus i Axmar. Läs mer
  • Chenar I köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-09

Andersberg
    Trevlig person och bemöter en med respekt och är glad. Läs mer
  • Anders L köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-06

Bomhus
    Strålande, mycket bra, lysande Läs mer
  • Anki E köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-10

En mäklare att rekommendera varmt, lättsam och har ett trevligt bemötande, är saklig. Läs mer
  • Ingrid Margareta A sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-03

Har sålt mitthus som jag bot t i i 65 år
    Mäklaren mycket lugn o trevlig tydlig och professionell i sin roll som mäklare
    Jag är mycket nöjd med honom och han levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Els-Mari B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-26

Finnharsfjärden
    Har sålt en fritidsfastighet i Axmar. Mäklaren kändes trygg och han var trevlig samt att han hade kunskap om området och det var perfekt. Mäklaren gjorde en bra bedömning gällande utgångspris som gjorde att vi fick många intressenter och ett bra pris på vår fastighet. Sammanfattningsvis så var mäklaren suverän. Läs mer
  • Astrid Margareta L köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-14

Jag har köpt ett fritidshus. Mäklaren var trevlig och kunde svara på det jag ville veta Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson