Mikael Johnsson

Mikael Johnsson

Mikael Johnsson är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Mikael Johnsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Mikael Johnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.6. Mikael Johnsson har haft 35 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 142 Läs vad Mikael Johnsson

• 2020-11-13
    Köpt en villa. Trevlig och jordnära.
    Annelie J
  • 2020-11-11
    Vi köpte nyligen hus med Mikael som mäklare. Mycket trevlig och kunnig mäklare. Om det var något som var oklart så var han snabb att ta reda på svar och återkomma. Rekommenderar starkt Mikael!
    Magnus A
  • 2020-11-09
    Lugn, kunnig och serviceminded.
    Anna S
    Anna S
    • 130.0 m²
    • Åbyggeby
  • 2020-11-04
    Köpt villa och blev sakligt och vänligt bemött. Mikael har hög integritet.
    Mats F
    • 113.0 m²
    • Skutskär
  • 2020-10-31
    Sålt en liten hästgård. Bra bemötande,glad,proffsig. Tar sig tid. Snabbt utfört uppdrag. Rekommenderar Mikael.
    Sofi L
    • 95.0 m²
    • Valbo - Häcklinge
  • 2020-10-20
    Vi köpte en bostad via Mikael Johnsson på Fastighetsbyrån. Vi vart riktigt bra bemött av Mikael. Mikael uppfyllde alla våra förväntningar och skötte ett problem snyggt när det dök upp. Vi är jättenöjda med hela processen från första mötet till sista mötet.
    Rikard E
    • 125.0 m²
    • Valbo
  • 2020-10-12
    Jag och makan var på jakt efter ett sommarställe varvid vi kom i kontakt med Mikael som på ett välkomnande sätt besvarade alla möjliga slags frågor vi hade om objektet. Vi upplevde Mikael som seriös och erfaren vilket gav mig en trygghetskänsla av att allt görs korrekt både för säljaren och köparen. Som förbättringspotential finns det inget jag kan tilläga.
    Manuel N
    • 28.0 m²
    • Mårtsbo
  • 2020-10-12
    Vi har sålt en villa. Mikael är alltid väldigt vänlig och proffsig. Han skapar ett lugn i en stressfull tid. Han överträffade våra förväntningar!
    Maria B
    • 97.0 m²
    • Höjersdal
  • 2020-09-28
    Vi har sålt en villa. Bemötandet var klanderfritt och Mikael levde upp till våra förväntningar. Den sammanfattande upplevelsen var positiv.
    Annakarin O
  • 2020-09-13
    Har sålt ett radhus om 5 r.o.k + källare. Mycket trevligt bemötande och under resans gång till köpekontraktets upprättande har han på ett proffsigt sätt ledsagats oss genom försäljningen. Har inte någon stor erfarenhet men han har överträffat våra förväntningar. Om försäljningen slutföres som planerat den 3/11 är vi verkligen nöjda med Mikael som har lång erfarenhet och stort kunnande.
    Sture Ingemar J
    • 129.0 m²
    • Bomhus
    sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte