Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Mikael Johnsson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 108 Läs vad Mikael Johnsson

• Ingrid Margareta A sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-03

Har sålt mitthus som jag bot t i i 65 år
    Mäklaren mycket lugn o trevlig tydlig och professionell i sin roll som mäklare
    Jag är mycket nöjd med honom och han levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Els-Mari B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-26

Finnharsfjärden
    Har sålt en fritidsfastighet i Axmar. Mäklaren kändes trygg och han var trevlig samt att han hade kunskap om området och det var perfekt. Mäklaren gjorde en bra bedömning gällande utgångspris som gjorde att vi fick många intressenter och ett bra pris på vår fastighet. Sammanfattningsvis så var mäklaren suverän. Läs mer
  • Astrid Margareta L köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-14

Jag har köpt ett fritidshus. Mäklaren var trevlig och kunde svara på det jag ville veta Läs mer
  • Shinda A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-09

Sörby
    Vi köpte ett radhus. Mycket bra bemötande. Trevligt, gå genom allt i huset och avtal i detalj.
    Det var lugn och bra upplevelse. Läs mer
  • Gustaf A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-08

Olsbacka - Fridhem - Höjersdal - Sörby
    lugn, seriös och kompetent. han genomförde överlåtelsen på ett perfekt sätt. Läs mer
  • Anna-Carin A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-02

Olsbacka - Fridhem - Höjersdal - Sörby
    Förtroendeingivande och vänlig. Läs mer
  • Elisabeth J köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-28

Bra och professionellt möte.
    Är väldigt nöjd Läs mer
  • Carina N köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-27

Bergby
    Hjälp vid köp av fritidshus. Bra bemötande. Beskrev vad som behöver vart klart innan köp och hur stegen framåt i processen såg ut på ett bra sätt
    Bra dialog tillsammans med mäklaren och säljaren Läs mer
  • Samer K köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-26

Sörby
    Har köpt ett radhus med tomträtt. Mycket nöjd över ett smidig köpeprocces. Läs mer
  • Alireza B köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-25

Sätra
    Hello,

Please be informed that I had a very good experience with having Mikael as our broker in buying the house. He did his best and I am very satisfied with his work.
    Good luck to him and the agency.

Best regards,
    Alireza Läs mer