Alla kategorier Mäklare Jönköping Gislaved Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gislaved

Fastighetsbyrån Gislaved

Köpmangatan 1, 332 30 Gislaved — Visa karta

Välkommen till Gislaved!

Här bor du med skog och sjöar precis inpå knuten. Förutsättningarna för jakt, fiske och andra upplevelser i naturen är mycket goda och även idrotten spelar en central roll i samhället. Gislaved har bland annat ett damlag i volleybollens elitserie sedan många år tillbaka.

På Fastighetsbyrån i Gislaved förmedlar vi allt från bostadsrätter och fritidshus till kommersiella fastigheter och stora gårdar. Vi har god kännedom om bostadsmarknaden i området och ett stabilt kontaktnät bland både privatpersoner och företag. Vårt mål är att vara ett stöd i bostadsaffären och att alla parter i slutändan ska känna sig nöjda.

Vi svarar gärna på frågor om boende i Gislaved, så kom förbi med dina funderingar så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa till!

Läs vad 3 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gislaved

• Kerstin H
    Kerstin H skrev om Fastighetsbyrån Gislaved
    Toppenmäklare som jag fick största förtroende för. Och roligt hade vi under hela processen
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Fastighetsbyrån Gislaved
    Bemötandet var bra , dock skulle jag i denna affären hellre se ett upplägg med ett fast och lägre arvode från mäklaren.
    5 % arvodesregeln börjar bli lite för urholkad.
  • Eivor L
    Eivor L skrev om Fastighetsbyrån Gislaved
    Jag har tidigare anlitat Fastighetsbyrån vid försäljning av en sommarstuga vilket också gick mycket bra. Jag kan bara rekommendera
    Fastighetsbyrån på bästa sätt.

Köpmangatan 1, 332 30 Gislaved