Sebastian Stafnergård

Sebastian Stafnergård

Sebastian Stafnergård är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Sebastian Stafnergård har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Sebastian Stafnergård har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.5. Sebastian Stafnergård har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Sebastian Stafnergård

Sedan starten hos Reco 2015
Cecilia J
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Stafnergård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Askim

Sebastian är en mycket trevlig och professionell mäklare med god förmåga att få båda parter att mötas i diskussioner och förhandlingar. Vi som köpare är mycket nöjda och jag upplever att det även gäller säljarna.

Valbona J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Stafnergård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Bergdalen

Hej, Allting har fungerat bra. Bra bemötande och service.

Christopher R
Bergdalen

Trevlig och hjälpsam! Väldigt nöjd.

Svar från Sebastian Stafnergård

Tack! Roligt att höra och är övertygad om att du kommer trivas i nya bostaden!

Anders P
Bergdalen

Svår att nå. Långsam att återkomma/svara på mail och sms. Bristfällig information.

Svar från Sebastian Stafnergård

Tråkigt att du känner så, vi försöker alltid att göra vårt bästa att vara fullt tillgängliga.

Ingrid F
Bergdalen

Han svarade aldrig på Mail, sms eller telefon,

Holger H
Viared

We were alltogether satified with his work. Sebastian provided us with necessary information and guided us through all instances regarding the purchase of the property.

Sara L
Högsbo

Köpt bostadsrätt 35kvm. Nybygge och väldigt bra mäklare då han verkligen försökte att allt skulle gå fort och smidigt. Dock försenades inflyttningen med två veckor på grund av felbedömning om när banken kunde vara klara, vilket var en besvikelse. Det står fel postnummer på kontraktet vilket inte går att ändra på nu, vilket inte känns jättesäkert. Ganska svårt att nå mäklaren. Stort hjärta för sitt jobb, men lovar lite mycket. Man får en trygghetskänsla men som samtidigt gör att man känner sig lurad när det som sagts inte blir.

Yali L
Högsbo

Jag uppskattar han gjorde mitt ärende snabbt och enkelt.

Peraxel M
Högsbo

Köpt nyproducerad lägenhet. All kommunikation har varit rak, enkel och saklig. Jag har ett stort förtroende för Sebastian.

Luis A
Skrev om Sebastian Stafnergård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

I bough an apartment. The service was excellent. Sebastian is very professional.