Alla kategorier Mäklare Norrbotten Haparanda Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Haparanda

Fastighetsbyrån Haparanda

Storgatan 71, 953 32 Haparanda — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Haparanda!

Vi har lång erfarenhet av bostadsmarknaden här i trakten och vårt kontaktnät är starkt. Hos oss finner du både infödda Haparandabor och finsktalande fastighetsmäklare som brinner för att göra bostadsaffären till en trygg och trevlig upplevelse för både köpare och säljare.

Haparanda är en stad där närheten till naturen är påtaglig och det mesta finns inom behagligt avstånd. Vackra promenadstråk och möjlighet till både skid- och skridskoåkning på vintern gör att här finns något för de flesta friluftsentusiaster.

Kom gärna förbi och prata fastighet och boende med oss på kontoret, eller varför inte boka en tid som passar dig för en helt kostnadsfri värdering av din bostad.

Läs vad 14 kunder tycker om Fastighetsbyrån Haparanda

• Elisabeth E skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Jag har sålt en bostadsrätt och vår mäklare hjälpte oss på ett bra och professionellt sätt när vi hade krångliga köpare osv. Läs mer
    2018-09-05 Representant för Fastighetsbyrån svarar Elisabeth E
    Tack så mycket för svaret. Alltid kul med nöjda kunder!
  • Marja-Leena R skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    vänligt bemötande, värdet var ok och vi förstod varandra Läs mer
    2018-09-05 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marja-Leena R
    Tack så mycket, roligt att höra!
  • Andrew K skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    I sold a one bedroom condominium in Haparanda and my experience with the broker was excellent from start to finish.

Highly recommended. Läs mer
  • Teija B skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Olen häneltä sekä ostanut tämän asunnon jonka hän nyt auttoi myymään ja niin osto kuin myyntitapahtuma ovat sujuneet erittäin onnistuneesti. Läs mer
  • Matti R skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Apartment from Haparanda. Service were exelent and smooth. Thank you! Läs mer
  • Sofia K skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Kunniga mäklare, vi är mycket nöjda och rekommenderar starkt.
    Absolut bästa mäklarna i stan!!!!!! Läs mer
  • Ritva M skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Övrigt nöjd ,men efter visningar ingen kontakt från mäklaren. Läs mer
  • Janne P skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Bra,allt klart o tydligt.
    Kanske lite snabbare responser, men det var sommarlov så det kanske var orsaken. Läs mer
  • Inta F skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Riktigt professionell mäklare, mycket nöjd. Läs mer
  • Klaus Rudolf K skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Allt var bara vi är nöjda. Rekommenderar till alla Läs mer
  • . skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Engagerad, kunnig och förtroendegivande Fastighetsmäklare hjälpte oss att sälja lägenheten. Läs mer
  • Jan Olof S skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Bemötandet var både bra och proffsigt men det kostade alldeles för mycket. Läs mer
  • Jerker J skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Mycket nöjd med fastighetsbyråns arbete med att sälja min fastighet. Läs mer
  • Siimon T skrev om Fastighetsbyrån Haparanda
    Väldigt trevliga och duktiga mäklare som kan sin sak. Fick sålt min bostad på under 3 veckor till ett bra pris dessutom. Läs mer

Storgatan 71, 953 32 Haparanda