Jessica Andrée

Jessica Andrée

Jessica Andrée är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Jessica Andrée har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Jessica Andrée har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Andrée har haft 37 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 45 Läs vad Jessica Andrée

• sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vårby
    2022-09-15 Verifierad kund
    Vi har känt oss trygga med Jessicas hjälp vid vår första bostadsförsäljning, särskilt som marknaden har sett ut just nu. Hon har varit mycket professionell, hjälpsam och kommunikationen har fungerat mycket bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Stuvsta
    2022-09-13 Verifierad kund
    Jessica Andrée har sedan dag ett uppträtt på ett professionellt och engagerat sätt. Väldigt enkel att jobba med, glad och driven, allt har fungerat utmärkt och kontakten mellan oss har fungerat bra hela tiden.
    Jag är mycket nöjd med min bostadsförsäljning tack vare Jessica Andrée på Fastighetsbyrån Huddinge!
  • Lars F
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Lissma
    2022-09-13 Verifierad kund
    En mycket trevlig och kompetent mäklare som verkligen lägger ner sin själ i uppgiften!
    Kan varmt rekommendera henne om du behöver hjälp av en mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vårby
    2022-09-13 Verifierad kund
    Hon pressade inte att köpa bostad och jag kände mig trygg. Hjälpte om allt.
  • Lina P
    • Centrala Huddinge
    2022-06-28 Verifierad kund
    Professionell, glad och med en stor samarbetsvilja!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Flemingsberg
    2022-06-12 Verifierad kund
    Super trevlig, hjälpsam person
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Lissma
    2022-06-02 Verifierad kund
    Allt fungerade smidigt från start till mål.
    Kan starkt rekommendera
    • Flemingsberg
    2022-06-01 Verifierad kund
    Very good!!!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Segeltorp
    2022-05-29 Verifierad kund
    Från början till slutet av försäljningen kontakt och under arbetet vår perfekt.
  • Björn G
    sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Segeltorp
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Fastighetsbyrån i Huddinge även denna gång, då vi sålde en bostadsrätt. Vi har nu bara haft positiva erfarenheter genom åren av Fastighetsbyrån i Huddinge. Vi har både sålt och köpt via Fastighetsbyrån. Jessica Andrée är positiv, driven men ändå med en rimlighet som gör att man som säljare känner sig trygg genom hela processen. Lätt att nå när man behöver, alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera henne och Fastighetsbyrån i Huddinge.