Jessica Andrée

Jessica Andrée

Jessica Andrée är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Jessica Andrée har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Jessica Andrée har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Jessica Andrée har haft 2 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 7 Läs vad Jessica Andrée

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Visättra
    2021-09-13
    Proffsigt!
    Väldigt behjälplig och i kombination med Säljcoachen på Fastighetsbyråns hemsida så var det en väldigt utförlig hantering av försäljning av min bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    2021-09-09
    Proffsigt bemötande. Jessica var tillgänglig, trevlig och kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Lissma
    2021-09-08
    Härlig, positiv, realistisk i sin bedömning. Mycket nöjd rekommenderar henne gärna.
    2021-09-08
    Jessica var kunnig och informativ. Enkel att jobba med och lätt att få tag på vid frågor.
    2021-09-06
    Jessica hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon är en trevlig och kunnig mäklare som snabbt återkopplat vid funderingar. Extra plus för en snabb affär med smidig kontraktsskrivning. Rekommenderas!
    2021-09-06
    Trevligt bemötande, alltid glad och märkbart driven. Jag har känt mig jättetrygg med Jessica som min mäklare, hon har alltid svarat på frågor och funderingar och känts investerad i försäljningen va min bostad.
    2021-08-17
    Jessica har varit jättetrevlig och professionell genom hela köpprocessen. Återkopplar kontinuerligt och lättillgänglig. Gick igenom avtalet på ett bra sätt och hjälper till med praktiska ärenden. Summa summarum en bra och smidig affär.