Jessica Andrée

Jessica Andrée

Jessica Andrée är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Jessica Andrée har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Jessica Andrée har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Andrée har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Jessica Andrée

Sedan starten hos Reco 2021
Marcus Stellan L
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Snättringe

Bra bemötande och seriös gentemot oss köpare.

Maine B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Duktig, serviceminded, hjälpsam, snabb och trevlig!

Ulrika W
Centrala Huddinge

Jessica är en otroligt engagerad, lyhörd och kunnig mäklare med en stor portion tålamod som bidrog till en försäljning över min förväntan.

Karl-Arne O
Centrala Huddinge

Helheten kändes bra med processbeskrivning oxh hur Jessica håller i affären. Snart avslut och bra skött

Julia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Andrée en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Stuvsta

Genom hela processen har Jessica varit exceptionellt vänlig, professionell och pedagogisk. Har fått ett otroligt bra bemötande och alltid svar på mina frågor. Vid kontraktsskrivningen gick Jessica noggrant igenom varje dokument och vad jag behövde göra, vilket var mycket betryggande för mig som förstagångsköpare. Är mycket nöjd med hennes arbete i hela denna process.

Veronique B
Centrala Huddinge

As a buyer, I felt that Jessica answered my requests in a respectful and very effective way.

Minna J
Stuvsta

Jessica är en fantastisk mäklare! Lätt att tycka om och otroligt driven. Lyhörd, effektiv och ärlig. Hon fick mig som förstagångssäljare att känna mig trygg och trots en tuff bostadsmarknad -nöjd med processen. Tack Jessica!

Lena M
Snättringe

Jessica har hjälpt och stöttat mig under hela min försäljning som varit lite jobbig pga marknaden. Jessica är alltid vänlig, hör av sig regelbundet och lägger upp nya planer om de gamla inte fungerar. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare!

Karolina D
Centrala Huddinge

Mycket trevlig, hjälpsam och kunnig.

Markus E
Flemingsberg

Proffesionell försäljning och fantastiskt bemötande!