Fastighetsbyrån Karlshamn

Fastighetsbyrån Karlshamn

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlshamn!

Vi har varit verksamma i kommunen sedan 1969 och har under årens lopp fått en gedigen lokal förankring och djupgående kunskap om området vi verkar i. Det, vårt engagemang samt vårt samarbete med den lokala sparbanken, hoppas vi gör oss till ett självklart val när du letar eller ska sälja bostad i Karlshamn.

Undrar du något om ditt nuvarande eller framtida boende är du alltid välkommen att komma förbi på vårt kontor i Sparbankshuset. Vi svarar gärna på frågor och hjälper till med värdering och råd.

Läs vad 298 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlshamn 2

2021-12-02
    Väldigt bra. Allt går utmärkt.
    2021-11-28
    Bra, allt gick bra alla e snälla;)))
    2021-11-22
    - Flink och tillmötesgående
    - Vi hade gjort bruk av samma mäklare förut och visste hun var bra.
    - Bra
    • Gullbergslyckan
    2021-11-16
    Mäklaren var trevlig och bemötte mig väl. Han var tillgänglig och uppdaterade mig på ett utmärkt sätt under köpets gång.
    Jag är nöjd.
    2021-10-23
    Jag blev väldigt bra bemött av en professionell mäklare. Jag gjorde mitt första köp och mäklarens ord var 1. Jag fick huset som jag blev erbjuden utan krångel.
    2021-10-23
    Mycket bra upplägg, lyhörd personal.
    Bra samarbete .
    Kan verkligen rekommendera.
    2021-10-23
    Effektivt utført sal av min bustadrett. God informasjon fire salet. Alla problem lösta elegant.
    • Nya Stan
    2021-09-27
    Mkt proffsig och engagerad mäklate
    2021-09-27
    - Jätte fint sätt.

- Vi har för köpt via fastighetsbyrån och viste att dem är professionelle och har et bra kundbemötande.

- Mäklaren levde fullt upp till vår förväntan.
    • Nya Stan
    2021-09-26
    Mycket trevlig och proffessionell.
    Kunde inte bli bättre !
    2021-09-10
    Smidigt, proffsigt och förtroendegivande
    2021-09-06
    Mye bra informasjon, trivelig og oppmuntrende kontakt. God og personlig kontakt gjennom hele prosessen. Tusen takk.
    2021-09-02
    Jag rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån i Karlshamn och mäklaren Christian! Som köpare fick jag ett mycket trevligt bemötande och bra hjälp längs hela vägen från visning till köp.
    • Kroksjömåla
    2021-08-26
    Välbemött.
    Överträffade förväntningar.
    Utmärkt arbete av mäklaren.
    2021-08-24
    Det var allt jättebra. Tack så mycket.
    • Gullbergslyckan
    2021-08-22
    Mäklaren gav ett bra bemötande och var väl insatt vilket gjorde att jag som köpare fick en trygg upplevelse. Jag kan varmt rekommendera till andra personer som går i köp eller sälj tankar.
    2021-08-20
    Høflig. Effektivt.
    Rask behandling.
    Avventer kontakt fra Jenny
    • Karlshamns Skärgård
    2021-08-07
    Jag är mycket nöjd med Ann-Sofie som mäklare! Jag kände mig trygg och bekväm mycket beroende på att jag fick vara delaktig i försäjjningsprosessen! Hon har ett mycket trevligt bemötande samt är mycket lösningsorieterad. Kort sagt mycket proffisionell!!
    • Kofsa
    2021-07-27
    Absolut ingenting att klaga på,mycket engagerad mäklare och trevlig.
    2021-07-09
    Jag hade ingen bra erfarenhet av mäklaren. Först svarade hon inte på min e-post och frågade om en lägenhet jag ville bjuda på. Så jag försökte bjuda på lägenheten och först då ringde hon mig. När jag sa att jag inte talade svenska känner jag att jag omedelbart bedömdes och behandlades med viss partiskhet. Hon sa till mig att jag var tvungen att bevisa att jag hade pengar att betala för lägenheten och att jag var tvungen att prata med min bankchef och ringa tillbaka henne. Jag har haft flera fastigheter i Sverige och har arbetat i Sverige sedan slutet av 2012 som professor vid blekinge tekniska institut. Hon frågade inte om någon av min bakgrund. Dömde mig helt enkelt. Jag ringde verkligen min bankchef och berättade för honom om situationen, så han bad mig att ge henne sitt telefonnummer så att han kunde förklara för henne att jag är en bra och pålitlig kund. När jag försökte ringa tillbaka, svarade hon inte. Så jag kontaktade filialchefen och bad om hans hjälp för att få henne att svara. När hon äntligen svarade berättade hon för mig att hon hade pratat med min bankchef och först då kunde jag äntligen bjuda på lägenheten. Det är inte första gången jag har problem med denna gren. Förra året, när jag ringde mäklaren som ansvarade för att sälja ett sommarhus i Hemsjö, bara för att jag ställde några frågor om huset, uppgav han rakt på att huset inte var för mig eftersom det behövde mycket underhåll. Jag vann budet på huset och även på den nyligen köpta lägenheten. Människor bör behandlas med jämlikhet och utan partiskhet. Det här skulle vara min feedback till dig.
    2021-07-07
    Väldigt nöjd bra jobbat, jag är trivs med mäklaren
    2021-07-04
    Helt och fullt nöjd med allt. Allt till belåtenhet.
    • Norra Prästslätten
    2021-06-23
    Kan inte bedömas helt då inte affären är slutförd.
    Tills nu,perfekt.
    2021-06-17
    Trevlig mäklare som skötte allt smidigt och proffesionellt! Våra förväntningar var att få hjälp att sälja vårt hus till ett pris som vi var nöjda med och på ett smidigt sätt vilket vår mäklare levde upp till på alla sätt!
    Vi är mycket nöjda!
    • Korpadalen
    2021-06-12
    Snabb & god kommunikation!
    Rekommendera starkt Christian som hjälpte oss att få vårt drömhem!
    Bara massa plus!
    • Stilleryd
    2021-06-11
    Bemötandet var både personligt och mycket professionellt. Trots att jag hade höga förväntningar måste sägas att dessa överträffades. Mäklaren jobbade snabbt och självständigt, varför jag som säljare kunde sitta hemma i soffan och följa utvecklingen, budgivning mm, utan att behöva involveras förrän det var dags att skriva kontrakt på försäljningen. Kommer att rekommendera fastighetsbyrån till vänner och bekanta ( redan gjort i ett ärende ).
    • Åryd
    2021-06-09
    Sålde ett fritidshus.
    Mycket bra mäklare som höll oss uppdaterade på ett bra sätt under hela säljprocessen.
    Bra beskrivning och bilder av objektet i annonsen på hemsida och Hemnet
    Sammanfattningsvis mycket nöjda !!!
    • Gungvala
    2021-06-03
    Supernöjd, allt gick som tåget. Tack Ann-Sofie för all hjälp med försäljningen av vårt hus.
    • Skogsborg
    2021-05-25
    Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
    2021-05-22
    Jag sålde en fastighet. Perfekt bemötande och såld på en vecka. Allt ordnades av dem behövde inte engagera mig alls. Fantastiskt bra
    2021-05-11
    Sålt en bostadsrätt. Fastighetsförmedlaren Ann- Sofie Olsson är mycket proffsig och snabb. Detta var min tredje affär med henne.
    2021-05-07
    Jag har sålt min lägenhet, är 5:e affären med fastighetsbyrån i Karlshamn. Jag är helt nöjd med genomförande av affären, med bemötandet och med det stöd jag fick genom processen.
    • Nytäppet
    2021-04-07
    Sålt bostad . Bemötande bra , snabb återkoppling. Våra förväntningar på mäklaren infriades.
    2021-03-18
    Sålde min bostad med hjälp av Christian, fantastisk kommunikation och gemensamma beslut gjorde hela affären smidig och snabb.
    2021-03-14
    Allt har gått proffsigt och snabbt. Fått den hjälp jag har behövt. Snart sålt ett radhus och det gick fort och lätt.
    2021-03-12
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker mäklaren var tillmötesgående till hundra procent! Vänligen
    2021-03-11
    Vi sålde vår villa, vi blev väldigt väl bemötta från första stund, vi fick den hjälp vi behövde och är
  • Mohammed A
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Karlshamn
    • Åryd
    2021-02-22
    Jag har köpte ett hus och mäklare var jätte trevlig och hjälpsam.
    2021-02-15
    Hon skötte allt det hon skulle mycket bra. Så jag är nöjd.
    • Hunnemara
    2020-12-14
    Sålt en tvårumslägenhet i Karlshamn.
    Motsvarade förväntningarna och trevligt och kunnigt bemötande.
    • Hunnemara
    2020-12-12
    sålt lägenhet. mycket trevlig och kunnig mäklare
    2020-12-11
    Köpte BRF lägenhet och är jättenöjd med bostaden . Väldig tacksam för mäklarens snabb och bra jobb. Rekommenderar både mäklare och företag.
    • Hällaryd
    2020-11-29
    Sålt mitt hus i Hällaryd.Jag blev bemött på allra bästa sätt av min mäklare.Mäklaren och levde upp till alla mina förväntningar och jag fick ett pris som jag är nöjd med.Jag kan varmt rekommendera mäklaren till vänner och släkt vid försäljning av bostad.
    • Nötabråne
    2020-11-14
    Köpt hus av mäklaren
    Sålt vår lgh genom mäklaren
    2020-11-07
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev otroligt bra bemött av mäklaren som var professionell och kunnig. Affären kändes trygg och hon hjälpte mig igenom alla stegen. Om jag ska sälja i framtiden så kommer jag definitivt vända mig till samma mäklare igen.
    2020-11-07
    Sålt bostadsrätt och är mycket nöjd med allt från tillgänglighet och service till resultat från mäklarens sida.
  • Stefan C
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Karlshamn
    2020-10-09
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    en etta på Prinsgatan i Karlshamn.

Jag kontaktade en vän som jobbar hos er i Ronneby som i sin tur rekommenderade mäklaren i fråga och han tog kontakt med mig då han satt på Karlshamnskontoret.

Vi blev bemötta på ett bra sätt och tyckte han var lugn och saklig och var förtroendegivande.

Vi fick förfrågan om vad vi ville sälja lägenheten för och fick tips om hur vi skulle gå tillväga.

Affären gick bra och det gick över förväntan.
    Under hela budgivningens gång fick vi status uppdateringar och affären gick förvånansvärt snabbt och vi är mycket nöjda med mäklaren i fråga.
    • Halahult
    2020-10-06
    Köpt ett litet hus på landet.
    Blev väldigt bra bemött, trevligt, positivt och det kändes jättebra 😊
  • Ulrika N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Karlshamn
    2020-10-02
    Jag har sålt min bostadsrätt. När mäklaren klev innanför dörren kändes allt naturligt och trevligt, lite som om vi känt varandra i många år. Hon var glad och positiv och såg inga som helst problem. Jag tycker verkligen att mäklaren levde upp till mina förväntningar och mer än så då jag haft dålig erfarenhet av annan mäklarfirma. Sammanfattningsvis är jag helnöjd och kommer absolut att rekommendera vänner som ska sälja sin bostad att välja Fastighetsbyrån i Karlshamn.
    2020-10-02
    Hej

vi fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande när vi köpte vår nya bostad i Karlshamn.