Fastighetsbyrån Karlshamn

Drottninggatan 55, 374 36 Karlshamn — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlshamn!

Vi har varit verksamma i kommunen sedan 1969 och har under årens lopp fått en gedigen lokal förankring och djupgående kunskap om området vi verkar i. Det, vårt engagemang samt vårt samarbete med den lokala sparbanken, hoppas vi gör oss till ett självklart val när du letar eller ska sälja bostad i Karlshamn.

Undrar du något om ditt nuvarande eller framtida boende är du alltid välkommen att komma förbi på vårt kontor i Sparbankshuset. Vi svarar gärna på frågor och hjälper till med värdering och råd.

Läs vad 228 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlshamn

• 2019-10-11

Peder G skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Fritidsboende, villa med skogstomt.
    Tydligt och professionellt bemötande.
    Positiva förväntningar från första kontakt vilket mäklaren levde upp till.
    Rekommenderar med varm hand såväl Fastighetsbyrån som mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-10

Hans C skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt privat villa.
    Proffsigt och snabbt genomförande av försäljning. Mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-08

Yvonne R skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Allt fungerade väldigt proffsigt. Mäklaren var tillgänglig under hela försäljningstiden bade på kvällar och helger vilket var mycket bra. Vi har också fått bra tips.
    Hela "försäljningsaffären" var mycket batter än väntat. Läs mer
  • 2019-10-05

Marika M skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Professionell och serviceinriktad mäklare bidrog till vår lyckade fastighetsaffär. Läs mer
  • 2019-10-03

Kevin S skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Professionell och personlig, anser att jag fått precis det jag var ute efter Läs mer
  • Yvonne F

2019-09-22

Yvonne F skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt min lägenhet .Mäklaren hade en rak konversation och gick in för att vara kunden och köparen tillmötesgående. -förklarade ingången vad som gällde. Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-11

Fhasang L skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Bra trevlig och kunnig mäklaren! Läs mer
  • 2019-09-05

Jessica N skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Skulle sälja min lägenhet. Mäklaren var stöttande och uppmanade mig att ha is i magen, det kommer gå bra! Tillslut såldes lägenheten och jag fick mera än vad utgångspriset var satt till. Jag är supernöjd! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-08-17

Madeleine L skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var glad och trevlig. Mäklaren besvarade mina frågor vid visningen, under budgivningen och efter budgivningen. Höll bra kontakt och kollade upp saker om det dök upp något hon inte hade svaren på och återkom snabbt till mig. Mäklaren var ärlig när det var saker hon inte kände sig säker på eller om något var nytt för henne vilket jag upplevde var en bra sak att hon var ärlig mot mig i dessa situationer.

Min upplevelse var bara positiv. Läs mer
  • 2019-08-09

Cathrine L skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hej. Jeg har købt et hus i Skærgården ud for Karlshamn.
    Jeg havde den bedste ejendomsmægler, man kunne tænke sig. Altid i godt humør, altid svarer hun med det samme. Super service og engagement. Sød, varm, klog og engageret.
    Jeg giver 10 stjerner til Ann-Sofie.
    De aller bedste hilsner,
    Cathrine Läs mer
  • 2019-07-26

Lars-Olov J skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Full fart från början. En väldig entusiasm för uppdraget som gav resultat Läs mer
  • 2019-07-26

Yazen M skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hon var snabb och duktig, hon hjälpte oss att slutföra affären bra 👍👍 Läs mer
  • 2019-07-21

Josefin P skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpt hus och ska sälja lägenhet.
    Mycket väl bemött med kunskap och vänlighet.
    Mycket nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-07-14

Elisabeth Birgitta F skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt en fritidsbostad! Bra mäklare som levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-07-08

Horst M skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Det negativa var att hon gick i pension. En annan mäklare tig över. Tycker det inte är okej att få en ny mäklare i slutfasen av en husaffär . Läs mer
  • 2019-07-03

Karl Otto Ulrik O skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    En engagerad mäklare som verkligen lyssnade till våra synpunkrter, hon gjorde helt enkelt ett kanonjobb Läs mer
  • 2019-06-30

Anna Marie Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Super bra mäklare gjort ett bra jobb Läs mer
  • 2019-06-26

Aziz M skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Supertrevlig, snabb på svar & vill alltid ens bästa. Läs mer
  • 2019-06-19

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har sålt en jordbruksfastighet. Jag är mycket nöjd med mäklaren och hon uppfyllde precis de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-06-19

Siv Ing-Marie K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Superbra mäklare!!!!!

Ska jag sälja bostad igen, ska jag absolut anlita Ann-Sofie Olsson! Läs mer
  • 2019-06-17

Marie H skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Kristian är professionell, duktig, engagerad - bäst helt enkelt! Vi har köpt ett hus, och vi har vetat länge att det blir av henne vi köper - nu har vi gjort det. Läs mer
  • 2019-06-13

Anja Maria B skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    meine Erfahrungen mit dem Makler waren sehr gut, er hat mich bei dem Kauf des Fritidshus / Haus korrekt und hilfsbereit unterstützt. Läs mer
  • 2019-06-10

Magnus R skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Försäljning av villa. Bra bemötande av mäklare som la mycket energi på att hjälpa oss med försäljningen. Läs mer
  • 2019-06-06

Christel N skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpte en enplans villa , och blev mycket bra bemött av mäklaren. Allt till belåtenhet 😊👍 Läs mer
  • 2019-05-31

Mona-Lis S skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Professionellt bemötande, träffsäker värdering som gav oss realistiska förväntningar på utfallet. Engagerad mäklare, Christian Svensson, som verkligen jobbade för oss och gjorde det ’lilla extra’, inklusive täta uppdateringar från visning till försäljning. Erbjöd en helhetslösning som underlättade enormt dessutom. Läs mer
  • 2019-05-19

Inger-Lise H skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jeg føler å ha hatt en utmerket megler som har fulgt oss opp i hele prosessen. Läs mer
  • 2019-05-06

Carina J skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt en villa som vi bott i 32 år.Mycket nöjd med vår mäklare så lugn och tålmodig han levde upp till alla förväntningar.
    Kan bara säga att allt varit till belåtenhet!! Läs mer
  • 2019-04-25

Eva-Kerstin H skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt ett fritidshus. Mäklaren var kunnig på området och reglerna för vad som gäller i området. Var insatt i bostadsmarknaden och hade ett proffesionellt bemötande. Hade förväntningen att det skulle säljas snabbt vilket det gjorde. Läs mer
  • 2019-04-22

Inger P skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Har via anhörig både sålt och köpt. Bra bemötande kunde komma med kort varsel.
    Efter första visningen kund jag gå in och se hur många som besökt men inte hur det egentligen gått. Ett sms kort om läget saknade jag. När väl budgivningen kom igång fick jag information
    Totalt sett har det flutit bra och jag har fått den hjälp jag förväntat mig även om jag anser att priset för att sälja en (just den) lägenhet är lite väl högt Läs mer
  • Karl Erik S

2019-04-12

Karl Erik S skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt radhus!
    Mycket trevligt bemötande, kunnig och seriös.
    Förväntat agerande, Bra beskrivningar och rätt startpris.
    Slutpriset blev som vi hoppats Läs mer
  • 2019-03-28

Bengt Åke B skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Kristina var utmärkt förmedlare vid försäljningen av vår mors hus. Läs mer
  • 2019-03-20

Mats S skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Vi har sålt en liten villa och är väldigt nöjda med vår mäklare. Ett bra bemötande och en bra kontakt med honom.
    Vi gjorde en vinst på huset och allt har funkat fint. Läs mer
  • 2019-03-16

Christer M skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt bostadsrätt.
    Ett fullt ut professionellt och positivt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-15

Börje L skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålde vårt hus.
    Kristina är trevlig, duktig och bra på alla sätt. Och hon levde mer än väl upp till förväntningarna! Läs mer
  • 2019-02-15

Ann-Margret L skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålde vårt hus. Kristina levde upp till våra förväntningar och mer därtill! Hon är trevlig, seriös, duktig och bra på alla sätt. Läs mer
  • 2019-02-14

Fredrik B skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Vi sålde ett hus, vanligt äldre familjehus. Hon tog omhand allt på ett fantastiskt sätt och beskrev vid första mötet hur allt funkar och det var inga överraskningar längs vägen. Eftersom vi är kunder på Sparbanken och hennes kontor är i samma byggnad, så gick allt det finansiella frågor enkelt och lätt. Hon svara på alla frågor, enkla eller svåra snabbt och lätt. Kan rekommendera henne till all som vill sälja ett hus. Läs mer
    2019-02-15 Kristina M svarar Fredrik B
    Tack själva Fredrik för det fina samarbetet!
  • 2019-02-09

Rolf K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har sålt min fastighet på fastighetsbyrån.
    Bra bemött o. helt okej . Motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-31

Uno K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    ENFAMILJS HUS . MYCKET BRA. JA Läs mer
  • 2019-01-28

Ardita B skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Mäklaren var bland de bästa jsg har träffat. Honom kunde jag ringa och fråga om allt jag undrade över och han har hjälp mig under hela processen ganska mycket.

Jag är jättenöjd och tacksam. Läs mer
  • 2018-12-14

Birgitta W skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt enplanshus i Mörrum. Blivit väl omhändertagen och har fått löpande information.
    Enda besvikelsen var att priset blev lägre än önskat.
    Mäklaren gjorde ett bra arbete. Läs mer
  • Hans M

2018-12-12

Hans M skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Kristina gjorde ett utmärkt vid försäljningen av min fastighet, och snabbt gick det😄 Läs mer
  • 2018-12-04

Katarzyna M skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Kristina är det best och duktiga på sin jobb Läs mer
  • 2018-11-30

Benny D skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har sålt ett hus. Bemötandet var väldigt bra från mäklaren, bra kontakt, information och återkoppling under hela försäljningen. Mäklaren levde upp till alla förväntningar och jag kommer att rekomendera andra att anlita mäklaren. Läs mer
  • 2018-11-30

Benny D skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Bra information och bra återkoppling under hela försäljningen. Läs mer
  • 2018-11-26

Srdana P skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har köpt ett lägenhet i Svängsta. Fick veta att till lägenhet tillhör ett förråd men fick inte titta, fick inga information om storlek men jag fick kolla förråd efter jag köpte lägenhet och blev besviken på storlek eftersom det är en så liten förråd så att jag kan inte sätta nästan ingenting i den, det är liten större en vanlig garderob. Jag sa till mäklare att jag ska lämna min cykel där och förklarade varför vill inte lämna cykel i gemensamma cykel förråd , Jag kan inte "parkera" min cykel i förråd eftersom är så liten, dessutom fick inte information vad ligget tvättstuga. Fick inte information att man får inte ha något aktivitet som förorsakar störning mellan 19.00 - 7.00 alla dagar.,på helgen och lördagar o söndagar kan normal husarbete pågår mellan 7.00 - 19.00, men icke boring o bankig. Jag tror att dem är viktiga information eftersom människa jobbar vilket innebär att måste ha tid att städa sitt hem eller göra något som behövs i tid man kan. Fick inte veta om att finns problem med ventilation.När började städa hittade jag ett lapp som lämnade säljaren till mig där jag läste om detta . Jag tror att dem är viktiga info till en köpare och att mäklare måste lämna såna information innan man bestämmer sig hur mycket pengarna kommer att bjuda på budgivning. Läs mer
  • 2018-11-22

Jessica P skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt bostad, trevligt bemött och snabb affär Läs mer
  • 2018-11-15

Nicola Ö skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt villan
    Mäklaren var okej. Läs mer

Patric O skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpt lägenhet i centrala Karlshamn, blev mycket bra bemött och fick snabb återkoppling på bud. Hon fixade så vi fick visning när det passade oss. Läs mer

Annie M skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt en villa. Mäklaren har varit proffsig rakt igenom hela processen. Bra information & smidiga kontakter. Läs mer

Anita M skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt ett enplanshus med källare. Mycket gott bemötande från min mäklare med saklig information om hela processen. God kommunikation hela tiden under försäljningen, är helnöjd med allt. Kommer gladeligen att rekommendera mina vänner att använda sig av henne om de ska sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
    2018-11-12 Kristina M svarar Anita M
    Tack Anita! Fantastiskt trevligt samarbete med dig också!

Drottninggatan 55, 374 36 Karlshamn