Fastighetsbyrån Karlshamn

Drottninggatan 55, 374 36 Karlshamn — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlshamn!

Vi har varit verksamma i kommunen sedan 1969 och har under årens lopp fått en gedigen lokal förankring och djupgående kunskap om området vi verkar i. Det, vårt engagemang samt vårt samarbete med den lokala sparbanken, hoppas vi gör oss till ett självklart val när du letar eller ska sälja bostad i Karlshamn.

Undrar du något om ditt nuvarande eller framtida boende är du alltid välkommen att komma förbi på vårt kontor i Sparbankshuset. Vi svarar gärna på frågor och hjälper till med värdering och råd.

Läs vad 252 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlshamn

• Stefan C

2020-10-09

Stefan C skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    en etta på Prinsgatan i Karlshamn.

Jag kontaktade en vän som jobbar hos er i Ronneby som i sin tur rekommenderade mäklaren i fråga och han tog kontakt med mig då han satt på Karlshamnskontoret.

Vi blev bemötta på ett bra sätt och tyckte han var lugn och saklig och var förtroendegivande.

Vi fick förfrågan om vad vi ville sälja lägenheten för och fick tips om hur vi skulle gå tillväga.

Affären gick bra och det gick över förväntan.
    Under hela budgivningens gång fick vi status uppdateringar och affären gick förvånansvärt snabbt och vi är mycket nöjda med mäklaren i fråga. Läs mer
  • 2020-10-06

Carina B skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpt ett litet hus på landet.
    Blev väldigt bra bemött, trevligt, positivt och det kändes jättebra 😊 Läs mer
  • Ulrika N

2020-10-02

Ulrika N skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har sålt min bostadsrätt. När mäklaren klev innanför dörren kändes allt naturligt och trevligt, lite som om vi känt varandra i många år. Hon var glad och positiv och såg inga som helst problem. Jag tycker verkligen att mäklaren levde upp till mina förväntningar och mer än så då jag haft dålig erfarenhet av annan mäklarfirma. Sammanfattningsvis är jag helnöjd och kommer absolut att rekommendera vänner som ska sälja sin bostad att välja Fastighetsbyrån i Karlshamn. Läs mer
  • 2020-10-02

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hej

vi fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande när vi köpte vår nya bostad i Karlshamn. Läs mer
  • 2020-08-17

Jonas K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Lätt att få kontakt med, bra dialog och rådgivning. Mycket serviceminded och engagerad. Läs mer
  • 2020-08-09

Caroline M skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Har köpt lägenhet.
    Eftersom jag varken köpt eller sålt bostad tidigare kändes det väldigt tryggt. Mäklaren var kunnig, hjälpsam och allmänt trevlig. Läs mer
  • 2020-07-24

Hazem A skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hon är mycket duktig, hjälpsam och försöker hitta lösningar. Läs mer
  • 2020-06-29

Trine K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Vi har solgt vores fritidshus gennem Fastighetsbyrån Karlshamn og vi har fået den bedste service af mægleren, som har været hjælpsom, venlig og meget effektiv. Huset blev solgt på under en uge. Läs mer
  • 2020-06-14

Michael F skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpt
    Bra det fungerade på ett smidigt och smärtfritt sätt Läs mer
  • 2020-06-13

Hanna O skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt.Bemötandet har varit rakt igenom positivt och vi har fått alla svar vi bett om och råd och tips där vi behövt det. En smidig och positiv affär. Läs mer
  • 2020-06-10

Håkan B skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Fritidshus/permanentbostad.

Väldigt bra och snabbt bemötande.

Lägre förväntningar än de senare upplevda. Läs mer
  • 2020-05-28

Louise H skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt ett hus maj 2020. Första gången vi sålt.
    Ann Sofie var helt underbar. Hon uppdaterade oss regelbundet, förklarade hur allt gick till. Hörde våra åsikter. Visningar efter vårt schema. Hade inte ändrat något om vi kunnat. Läs mer
  • 2020-05-26

Peter C skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpte en lägenhet, fick en egen visning en vecka tidigare och ett direkt avslut. Smidigt och bra. Bra bemötande och support, mäklaren fixade allt med kort varsel. En timme efter visning var papper skrivna. Bra uppföljning med status på godkännande från förening och vad som hände vilka datum. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-24

Marie T skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpt fastighet i Karlshamn
    Mäklaren var engagerad, intresserad, hjälpsam. Anträffbar när man behövde. Vilket ger en förtroende.
    Mycket positiv känsla. Läs mer
  • 2020-05-24

Per-gunnar C skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Centralt belägen fastighet med två lägenheter.
    Mäklaren var/är oerhört positiv, engagerad och professionell.
    Mina högt ställda krav och förväntningar har uppfyllts.
    En mäklare som jobbar heltid. Alltid tillgänglig och snabb att svara. Har hållit oss uppdaterade och informerade genom hela processen. Jag är mycket nöjd!!! Läs mer
  • 2020-05-20

Dan B skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt flerfamiljshus.
    Mycket trevligt bemötande.
    Min förväntning sålt inom 3 månader, såldes på halva tiden.
    Mäklare jobbade även på helgen.
    Snabba beslut ingen lång väntan. Läs mer
  • 2020-05-15

Margaretha F skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpt bostadsrätt, kunnig, mkt trevlig, hjälpsam, professionell. Läs mer
  • 2020-03-26

Anette K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Mycket bra mäklare! Kändes som jag lärde känna henne personligt.
    Sålde ett hus i Asarum.
    Hon var snabb, engagerande och mycket positiv!
    Jag ger henne högsta betyg! Läs mer
  • 2020-03-20

Marie K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt en liten villa karlshamn, mäklaren Ann-Sofie Olsson med beröm utmärkt för en positiv inställning och ett fantastiskt engagemang 👍👍👍 Läs mer
  • 2020-02-09

Monica H skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hej.
    Jag har köpt en villa. Har fått proffsig hjälp och vägledning genom hela affären. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-27

Marian K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Our broker, Ann-Sofie Olsson was efficient, co-operative and always in a good mood. We are very satisfied with the way she handled the buying of our house. Läs mer
  • 2019-12-24

Inga R skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har köpt en lägenhet. Jag säljer min villa.
    Jag har blivit bemött på ett alldeles utmärkt sätt-proffsigt och
    trevligt!
    Mina förväntningar var at bo i närheten av min son, bra kvalitet på bostaden, hiss.
    Bra presentation av mäklaren. Trevligt att möta de förra ägarna.
    Sammanfattning: Bara bra! Läs mer
  • 2019-12-05

Jessica F skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Vi köpte en fristående villa på landet genom Fastighetsbyrån i Karlshamn. Christian är en utmärkt, hjälpsam och trevlig mäklare. Lugn och sansad och hade tid för oss, att lyssna på våra krav/önskemål som köpare vilket vi uppskattar. Läs mer
  • 2019-11-18

Michaela F skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Både köpt och sålt fastighet med hjälp av Fastighetsbyrån. Proffsigt bemötande, bra kontakt och uppdatering efterhand. Läs mer
  • 2019-10-11

Peder G skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Fritidsboende, villa med skogstomt.
    Tydligt och professionellt bemötande.
    Positiva förväntningar från första kontakt vilket mäklaren levde upp till.
    Rekommenderar med varm hand såväl Fastighetsbyrån som mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-10

Hans C skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt privat villa.
    Proffsigt och snabbt genomförande av försäljning. Mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-08

Yvonne R skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Allt fungerade väldigt proffsigt. Mäklaren var tillgänglig under hela försäljningstiden bade på kvällar och helger vilket var mycket bra. Vi har också fått bra tips.
    Hela "försäljningsaffären" var mycket batter än väntat. Läs mer
  • 2019-10-05

Marika M skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Professionell och serviceinriktad mäklare bidrog till vår lyckade fastighetsaffär. Läs mer
  • 2019-10-03

Kevin S skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Professionell och personlig, anser att jag fått precis det jag var ute efter Läs mer
  • Yvonne F

2019-09-22

Yvonne F skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt min lägenhet .Mäklaren hade en rak konversation och gick in för att vara kunden och köparen tillmötesgående. -förklarade ingången vad som gällde. Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-11

Fhasang L skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Bra trevlig och kunnig mäklaren! Läs mer
  • 2019-09-05

Jessica N skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Skulle sälja min lägenhet. Mäklaren var stöttande och uppmanade mig att ha is i magen, det kommer gå bra! Tillslut såldes lägenheten och jag fick mera än vad utgångspriset var satt till. Jag är supernöjd! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-08-17

Madeleine L skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var glad och trevlig. Mäklaren besvarade mina frågor vid visningen, under budgivningen och efter budgivningen. Höll bra kontakt och kollade upp saker om det dök upp något hon inte hade svaren på och återkom snabbt till mig. Mäklaren var ärlig när det var saker hon inte kände sig säker på eller om något var nytt för henne vilket jag upplevde var en bra sak att hon var ärlig mot mig i dessa situationer.

Min upplevelse var bara positiv. Läs mer
  • 2019-08-09

Cathrine L skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hej. Jeg har købt et hus i Skærgården ud for Karlshamn.
    Jeg havde den bedste ejendomsmægler, man kunne tænke sig. Altid i godt humør, altid svarer hun med det samme. Super service og engagement. Sød, varm, klog og engageret.
    Jeg giver 10 stjerner til Ann-Sofie.
    De aller bedste hilsner,
    Cathrine Läs mer
  • 2019-07-26

Lars-Olov J skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Full fart från början. En väldig entusiasm för uppdraget som gav resultat Läs mer
  • 2019-07-26

Yazen M skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Hon var snabb och duktig, hon hjälpte oss att slutföra affären bra 👍👍 Läs mer
  • 2019-07-21

Josefin P skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpt hus och ska sälja lägenhet.
    Mycket väl bemött med kunskap och vänlighet.
    Mycket nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-07-14

Elisabeth Birgitta F skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Sålt en fritidsbostad! Bra mäklare som levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-07-08

Horst M skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Det negativa var att hon gick i pension. En annan mäklare tig över. Tycker det inte är okej att få en ny mäklare i slutfasen av en husaffär . Läs mer
  • 2019-07-03

Karl Otto Ulrik O skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    En engagerad mäklare som verkligen lyssnade till våra synpunkrter, hon gjorde helt enkelt ett kanonjobb Läs mer
  • 2019-06-30

Anna Marie Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Super bra mäklare gjort ett bra jobb Läs mer
  • 2019-06-26

Aziz M skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Supertrevlig, snabb på svar & vill alltid ens bästa. Läs mer
  • 2019-06-19

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jag har sålt en jordbruksfastighet. Jag är mycket nöjd med mäklaren och hon uppfyllde precis de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-06-19

Siv Ing-Marie K skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Superbra mäklare!!!!!

Ska jag sälja bostad igen, ska jag absolut anlita Ann-Sofie Olsson! Läs mer
  • 2019-06-17

Marie H skrev om Kristina Mathiasson en del av Fastighetsbyrån Karlshamn
    Kristian är professionell, duktig, engagerad - bäst helt enkelt! Vi har köpt ett hus, och vi har vetat länge att det blir av henne vi köper - nu har vi gjort det. Läs mer
  • 2019-06-13

Anja Maria B skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    meine Erfahrungen mit dem Makler waren sehr gut, er hat mich bei dem Kauf des Fritidshus / Haus korrekt und hilfsbereit unterstützt. Läs mer
  • 2019-06-10

Magnus R skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Försäljning av villa. Bra bemötande av mäklare som la mycket energi på att hjälpa oss med försäljningen. Läs mer
  • 2019-06-06

Christel N skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Köpte en enplans villa , och blev mycket bra bemött av mäklaren. Allt till belåtenhet 😊👍 Läs mer
  • 2019-05-31

Mona-Lis S skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Professionellt bemötande, träffsäker värdering som gav oss realistiska förväntningar på utfallet. Engagerad mäklare, Christian Svensson, som verkligen jobbade för oss och gjorde det ’lilla extra’, inklusive täta uppdateringar från visning till försäljning. Erbjöd en helhetslösning som underlättade enormt dessutom. Läs mer
  • 2019-05-19

Inger-Lise H skrev om Fastighetsbyrån Karlshamn
    Jeg føler å ha hatt en utmerket megler som har fulgt oss opp i hele prosessen. Läs mer

Drottninggatan 55, 374 36 Karlshamn