Fastighetsbyrån Karlshamn

Fastighetsbyrån Karlshamn

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlshamn!

Vi har varit verksamma i kommunen sedan 1969 och har under årens lopp fått en gedigen lokal förankring och djupgående kunskap om området vi verkar i. Det, vårt engagemang samt vårt samarbete med den lokala sparbanken, hoppas vi gör oss till ett självklart val när du letar eller ska sälja bostad i Karlshamn.

Undrar du något om ditt nuvarande eller framtida boende är du alltid välkommen att komma förbi på vårt kontor i Sparbankshuset. Vi svarar gärna på frågor och hjälper till med värdering och råd.

Läs vad 267 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlshamn 2

2021-05-07
    Jag har sålt min lägenhet, är 5:e affären med fastighetsbyrån i Karlshamn. Jag är helt nöjd med genomförande av affären, med bemötandet och med det stöd jag fick genom processen.
    • Nytäppet
    2021-04-07
    Sålt bostad . Bemötande bra , snabb återkoppling. Våra förväntningar på mäklaren infriades.
    2021-03-18
    Sålde min bostad med hjälp av Christian, fantastisk kommunikation och gemensamma beslut gjorde hela affären smidig och snabb.
    2021-03-14
    Allt har gått proffsigt och snabbt. Fått den hjälp jag har behövt. Snart sålt ett radhus och det gick fort och lätt.
    2021-03-12
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker mäklaren var tillmötesgående till hundra procent! Vänligen
    2021-03-11
    Vi sålde vår villa, vi blev väldigt väl bemötta från första stund, vi fick den hjälp vi behövde och är
  • Mohammed A
    köpte sitt hus med hjälp av
    • Åryd
    2021-02-22
    Jag har köpte ett hus och mäklare var jätte trevlig och hjälpsam.
    2021-02-15
    Hon skötte allt det hon skulle mycket bra. Så jag är nöjd.
    • Hunnemara
    2020-12-14
    Sålt en tvårumslägenhet i Karlshamn.
    Motsvarade förväntningarna och trevligt och kunnigt bemötande.
    • Hunnemara
    2020-12-12
    sålt lägenhet. mycket trevlig och kunnig mäklare
    2020-12-11
    Köpte BRF lägenhet och är jättenöjd med bostaden . Väldig tacksam för mäklarens snabb och bra jobb. Rekommenderar både mäklare och företag.
    • Hällaryd
    2020-11-29
    Sålt mitt hus i Hällaryd.Jag blev bemött på allra bästa sätt av min mäklare.Mäklaren och levde upp till alla mina förväntningar och jag fick ett pris som jag är nöjd med.Jag kan varmt rekommendera mäklaren till vänner och släkt vid försäljning av bostad.
    • Nötabråne
    2020-11-14
    Köpt hus av mäklaren
    Sålt vår lgh genom mäklaren
    2020-11-07
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev otroligt bra bemött av mäklaren som var professionell och kunnig. Affären kändes trygg och hon hjälpte mig igenom alla stegen. Om jag ska sälja i framtiden så kommer jag definitivt vända mig till samma mäklare igen.
    2020-11-07
    Sålt bostadsrätt och är mycket nöjd med allt från tillgänglighet och service till resultat från mäklarens sida.
  • Stefan C
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-10-09
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    en etta på Prinsgatan i Karlshamn.

Jag kontaktade en vän som jobbar hos er i Ronneby som i sin tur rekommenderade mäklaren i fråga och han tog kontakt med mig då han satt på Karlshamnskontoret.

Vi blev bemötta på ett bra sätt och tyckte han var lugn och saklig och var förtroendegivande.

Vi fick förfrågan om vad vi ville sälja lägenheten för och fick tips om hur vi skulle gå tillväga.

Affären gick bra och det gick över förväntan.
    Under hela budgivningens gång fick vi status uppdateringar och affären gick förvånansvärt snabbt och vi är mycket nöjda med mäklaren i fråga.
    • Halahult
    2020-10-06
    Köpt ett litet hus på landet.
    Blev väldigt bra bemött, trevligt, positivt och det kändes jättebra 😊
  • Ulrika N
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-10-02
    Jag har sålt min bostadsrätt. När mäklaren klev innanför dörren kändes allt naturligt och trevligt, lite som om vi känt varandra i många år. Hon var glad och positiv och såg inga som helst problem. Jag tycker verkligen att mäklaren levde upp till mina förväntningar och mer än så då jag haft dålig erfarenhet av annan mäklarfirma. Sammanfattningsvis är jag helnöjd och kommer absolut att rekommendera vänner som ska sälja sin bostad att välja Fastighetsbyrån i Karlshamn.
    2020-10-02
    Hej

vi fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande när vi köpte vår nya bostad i Karlshamn.
    • Yttervägga
    2020-08-17
    Lätt att få kontakt med, bra dialog och rådgivning. Mycket serviceminded och engagerad.
    • Nya Stan
    2020-08-09
    Har köpt lägenhet.
    Eftersom jag varken köpt eller sålt bostad tidigare kändes det väldigt tryggt. Mäklaren var kunnig, hjälpsam och allmänt trevlig.
    2020-07-24
    Hon är mycket duktig, hjälpsam och försöker hitta lösningar.
    • Halahult
    2020-06-29
    Vi har solgt vores fritidshus gennem Fastighetsbyrån Karlshamn og vi har fået den bedste service af mægleren, som har været hjælpsom, venlig og meget effektiv. Huset blev solgt på under en uge.
    • Högadal
    2020-06-14
    Köpt
    Bra det fungerade på ett smidigt och smärtfritt sätt
    2020-06-13
    Jag har köpt en bostadsrätt.Bemötandet har varit rakt igenom positivt och vi har fått alla svar vi bett om och råd och tips där vi behövt det. En smidig och positiv affär.
    2020-06-10
    Fritidshus/permanentbostad.

Väldigt bra och snabbt bemötande.

Lägre förväntningar än de senare upplevda.
    2020-05-28
    Sålt ett hus maj 2020. Första gången vi sålt.
    Ann Sofie var helt underbar. Hon uppdaterade oss regelbundet, förklarade hur allt gick till. Hörde våra åsikter. Visningar efter vårt schema. Hade inte ändrat något om vi kunnat.
    • Prästslätten
    2020-05-26
    Köpte en lägenhet, fick en egen visning en vecka tidigare och ett direkt avslut. Smidigt och bra. Bra bemötande och support, mäklaren fixade allt med kort varsel. En timme efter visning var papper skrivna. Bra uppföljning med status på godkännande från förening och vad som hände vilka datum. Mycket nöjd!
    2020-05-24
    Köpt fastighet i Karlshamn
    Mäklaren var engagerad, intresserad, hjälpsam. Anträffbar när man behövde. Vilket ger en förtroende.
    Mycket positiv känsla.
    2020-05-24
    Centralt belägen fastighet med två lägenheter.
    Mäklaren var/är oerhört positiv, engagerad och professionell.
    Mina högt ställda krav och förväntningar har uppfyllts.
    En mäklare som jobbar heltid. Alltid tillgänglig och snabb att svara. Har hållit oss uppdaterade och informerade genom hela processen. Jag är mycket nöjd!!!
    • Högadal
    2020-05-20
    Sålt flerfamiljshus.
    Mycket trevligt bemötande.
    Min förväntning sålt inom 3 månader, såldes på halva tiden.
    Mäklare jobbade även på helgen.
    Snabba beslut ingen lång väntan.
    2020-05-15
    Köpt bostadsrätt, kunnig, mkt trevlig, hjälpsam, professionell.
    2020-03-26
    Mycket bra mäklare! Kändes som jag lärde känna henne personligt.
    Sålde ett hus i Asarum.
    Hon var snabb, engagerande och mycket positiv!
    Jag ger henne högsta betyg!
    2020-03-20
    Sålt en liten villa karlshamn, mäklaren Ann-Sofie Olsson med beröm utmärkt för en positiv inställning och ett fantastiskt engagemang 👍👍👍
    2020-02-09
    Hej.
    Jag har köpt en villa. Har fått proffsig hjälp och vägledning genom hela affären. Är mycket nöjd.
    2020-01-27
    Our broker, Ann-Sofie Olsson was efficient, co-operative and always in a good mood. We are very satisfied with the way she handled the buying of our house.
    • Dalgången
    2019-12-24
    Jag har köpt en lägenhet. Jag säljer min villa.
    Jag har blivit bemött på ett alldeles utmärkt sätt-proffsigt och
    trevligt!
    Mina förväntningar var at bo i närheten av min son, bra kvalitet på bostaden, hiss.
    Bra presentation av mäklaren. Trevligt att möta de förra ägarna.
    Sammanfattning: Bara bra!
    2019-12-05
    Vi köpte en fristående villa på landet genom Fastighetsbyrån i Karlshamn. Christian är en utmärkt, hjälpsam och trevlig mäklare. Lugn och sansad och hade tid för oss, att lyssna på våra krav/önskemål som köpare vilket vi uppskattar.
    2019-11-18
    Både köpt och sålt fastighet med hjälp av Fastighetsbyrån. Proffsigt bemötande, bra kontakt och uppdatering efterhand.
    2019-10-11
    Fritidsboende, villa med skogstomt.
    Tydligt och professionellt bemötande.
    Positiva förväntningar från första kontakt vilket mäklaren levde upp till.
    Rekommenderar med varm hand såväl Fastighetsbyrån som mäklaren.
    2019-10-10
    Sålt privat villa.
    Proffsigt och snabbt genomförande av försäljning. Mycket nöjda med mäklaren.
    2019-10-08
    Allt fungerade väldigt proffsigt. Mäklaren var tillgänglig under hela försäljningstiden bade på kvällar och helger vilket var mycket bra. Vi har också fått bra tips.
    Hela "försäljningsaffären" var mycket batter än väntat.
    2019-10-05
    Professionell och serviceinriktad mäklare bidrog till vår lyckade fastighetsaffär.
    2019-10-03
    Professionell och personlig, anser att jag fått precis det jag var ute efter
  • Yvonne F
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    2019-09-22
    Sålt min lägenhet .Mäklaren hade en rak konversation och gick in för att vara kunden och köparen tillmötesgående. -förklarade ingången vad som gällde. Kan varmt rekommendera mäklaren.
    2019-09-11
    Bra trevlig och kunnig mäklaren!
    2019-09-05
    Skulle sälja min lägenhet. Mäklaren var stöttande och uppmanade mig att ha is i magen, det kommer gå bra! Tillslut såldes lägenheten och jag fick mera än vad utgångspriset var satt till. Jag är supernöjd! Rekommenderas verkligen!
    2019-08-17
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var glad och trevlig. Mäklaren besvarade mina frågor vid visningen, under budgivningen och efter budgivningen. Höll bra kontakt och kollade upp saker om det dök upp något hon inte hade svaren på och återkom snabbt till mig. Mäklaren var ärlig när det var saker hon inte kände sig säker på eller om något var nytt för henne vilket jag upplevde var en bra sak att hon var ärlig mot mig i dessa situationer.

Min upplevelse var bara positiv.
    • Karlshamns skärgård
    2019-08-09
    Hej. Jeg har købt et hus i Skærgården ud for Karlshamn.
    Jeg havde den bedste ejendomsmægler, man kunne tænke sig. Altid i godt humør, altid svarer hun med det samme. Super service og engagement. Sød, varm, klog og engageret.
    Jeg giver 10 stjerner til Ann-Sofie.
    De aller bedste hilsner,
    Cathrine
    2019-07-26
    Full fart från början. En väldig entusiasm för uppdraget som gav resultat