Oscar Tannlund
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04

Läs vad 65 Läs vad Oscar Tannlund

• Marielle R sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-05-20

Söder
    Jag har sålt ett hus och jag tycker Oscar har varit väldigt tillmötesgående. Agerat snabbt så som vi ville. Eftersom jag inte sålt ngn bostad förut så hade jag inga förväntningar. Läs mer
  • Viktoria F köpte sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-05-06

Vi har köp en Villa. Där Oscar har hjälpt oss med så kallat "skri vuppdrag". Oscar informerade oss väl hur allt går till, vad nästa steg var och hjälpa oss extra att exempelvis skriva ut dokument (som han egentligen inte behövde men gjorde för att hålla service till oss). Vi har bara gott att tala om Oscar. Han bemötte oss med ett leende på läpparna och gav oss ett lungt intryck. Läs mer
  • Emil Stig Åke Z sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-03-06

Vingåker
    Sålt villa. Blev bra bemötta och lyssnade på våra åsikter.
    Fel tid för just honom att ta på sig en försäljning av villa i den situationen han var i just då.
    Villan blev såld och vi är nöjda. Läs mer
  • Lennart L sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-03-04

Strångsjö
    Trevligt bemötande och hjälpsam! Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Fredrik Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-03-04

Öster
    Har sålt lägenhet. Oscar är fantastisk på alla sätt och vis. Tydlig i sin kommunikation, kunnig på sitt yrke och framförallt väldigt positiv och glad! Oscar kommer garanterat få ta hand om mina kommande bostadsaffärer och jag vill lämna de varmaste rekommendationerna! Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Jannica Svea Marita L sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-02-28

Katrineholm lantligt
    Vi är kräsna när det gäller mäklare. Så kräsna att vi tidigare sålt bostad utan.

Vi kom i kontakt med Oscar när vi köpte en villa. Positiv chock av den servicekänsla och snabba återkoppling vi fick. Mäklaren gjorde affären smidig!

Oscar blev det självklara valet när vi skulle sälja. Huset blev sålt på fem dagar, det säger väl allt?!. Detta är ingen vanlig mäklare som gör ett halvtaskigt jobb och håvar in arvoden. Här har vi en mäklare som levererar på en sån stjärnnivå att arvodet förblir en självklarhet! Han lyssnar till kundens önskemål och har stenkoll på allt. Toppnivå!! Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Sehniza B köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-02-28

Norr
    Han var jättebra. Jobbade ansvarsfullt och var till hands alltid när man behövde komma i kontakt med honom. Jag har bara positiva omdömen. Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-02-19

Norr
    Oscar visade ett jättebra bemötande och seriöst proffsit uppträdande med våran affär av försäljning av bostadrätten Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Carl R köpte sin bostad med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-01-24

Köpt villa
    Nonchalant , överlägsen typ i skriftlig och muntlig kommunikation
    Tur vi gillade huset så vi förbisåg hans tillkortakommanden Läs mer
  • Åke S sålde sin bostad med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-01-19

Sålt i Sköldinge. Mycket bra. Mina förväntningar var små med tanke på orten som vid mitt köp var lågt. Fick mkt bra stöd av Oscar. Sammanfattning är nog att det blev bättre än jag trodde och hade hela tiden en bra kontakt med Oscar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson