Oscar Tannlund

Oscar Tannlund

Oscar Tannlund är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Oscar Tannlund har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Oscar Tannlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.8. Oscar Tannlund har haft 19 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

140 omdömen om Oscar Tannlund

Joakim L
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Björkvik

Oscar är en väldigt kunnig mäklare som lyssnade på oss som säljare vad vi hade för önskemål. Vi rekomenderar honom starkt.

Kjell L
Björkvik

Vi har genomfört vår andra fastighetsaffär med Oscar och är mycket nöjda. Oscar är lyhörd, inkännande och ett bra bollplank för alla frågor som kan tänkas uppstå både för säljare och köpare. Med kort varsel styrde han upp vår försäljning på ett mycket proffsigt sätt utifrån de förutsättningar som fanns. Hatten av för det...

Eva H
Laggarhult

Oscar har på ett otroligt vänligt, tryggt och smidigt sätt hjälpt till med allt med min försäljning, förklarar allt på ett lugnt och enkelt sätt så inget känns krångligt eller svårt att förstå. Lätt att nå och återkopplar allt direkt. Så nöjd och rekommenderar Oscar på min varmaste rekommendation.

Anna S
Köpte sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Söder

Flexibel, kunnig, enkel, personlig

Dalgaz A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Väster

Lyhörd, nogrann säljare som är lugn och sansad......

Dalgaz A
Väster

Lyhörd, nogrann säljare som är lugn och sansad hela vägen..........

Ergün M

Oscar är en trevligt, mäklare har enormt tålamod. I mitt ärende tog flera veckor p.g.a bank strul men han litade på mig och väntade. Idag har vi köpt huset som jag har änskat köpa. Väldigt proffsigt i sitt jobb. Rekommenderar starkt! / Ergun.M

Robert C
Sköldinge

Lagom gåpåig. Ärlig. Inriktad på att sälja rätt hus till rätt personer, än att bara sälja!

Rawah A
Sköldinge

Underbar människa 🥰 hjälpsam och lätt och prata med och hans svenska lätt inte snabb sakta sakta pratar med kunder som vi från andra länder vi är tack samma för honom 🙏

Matilda G
Söder

Kompetent, tydlig och enkel att ha att samarbeta med