Oscar Tannlund
Registrerad mäklare sedan 2012-08-23
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-07

Läs vad 72 Läs vad Oscar Tannlund

• Amanda W köpte sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-10-07

Bie
    Oerhört trevlig och informativ mäklare! Då vi aldrig har köpt hus tidigare så visste vi inget om hur processen gick till, men han förklarade tydligt stegen för oss vilket vi är väldigt tacksamma för. Vi tackar så mycket för hjälpen med köpet av vårt hus Läs mer
  • Jimmy N köpte sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-14

Bie
    Trevlig och seriös mäklare som var mycket hjälpsam under köp processen. Allt gick smidigt utan problem. Läs mer
  • Stefan Å sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-06

Bie
    Vi har sålt vårat parhus och blev bemötta på ett professionellt sätt . Resultatet blev långt över förväntan. Hade vi frågor som dök upp var det bara att ringa. Vi rekommenderar Fastighetsbyrån alla dagar i veckan. Läs mer
  • Mizora V
    Mizora V sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-03

Djulö
    Jag har sålt hus. Mäklaren är bra och trevlig. Jag fick förtroende av honom...👍 Läs mer
  • Tobias A sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-24

Strångsjö
    Vi sålde vårt sommarställe i Katrineholm. I vårt första möte så kände jag att Oscar var intresserad, fokuserad och lyssnade på oss. Vi fick snabbt förtroende för Oscar och kunde släppa försäljningen till honom. Allt har gått bra och köparna är nöjda och vi med. Riktigt bra mäklare, rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Cecilia G sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-19

3:a
    Norr
    Oscar hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och han tog hand om allt arbete på ett snabbt och professionellt sätt. Jag är mycket nöjd med Oscar och hans arbete. Läs mer
  • Eva Katarina H sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-18

Valla
    Sålde mitt radhus, Oscar var trevlig och gav ett professionellt intryck. Fick förtroende för honom och litade på hans bedömningar vilket jag än så länge tror var riktigt. Läs mer
  • Marielle R sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-05-20

Söder
    Jag har sålt ett hus och jag tycker Oscar har varit väldigt tillmötesgående. Agerat snabbt så som vi ville. Eftersom jag inte sålt ngn bostad förut så hade jag inga förväntningar. Läs mer
  • Viktoria F köpte sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-05-06

Vi har köp en Villa. Där Oscar har hjälpt oss med så kallat "skri vuppdrag". Oscar informerade oss väl hur allt går till, vad nästa steg var och hjälpa oss extra att exempelvis skriva ut dokument (som han egentligen inte behövde men gjorde för att hålla service till oss). Vi har bara gott att tala om Oscar. Han bemötte oss med ett leende på läpparna och gav oss ett lungt intryck. Läs mer
  • Emil Stig Åke Z sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-03-06

Vingåker
    Sålt villa. Blev bra bemötta och lyssnade på våra åsikter.
    Fel tid för just honom att ta på sig en försäljning av villa i den situationen han var i just då.
    Villan blev såld och vi är nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson