Fastighetsbyrån Kil

Fastighetsbyrån Kil

• BadgeSevenYears
Llama 0554-161 01 Compartir

About company

Strax norr om Karlstad, mitt i Värmland, ligger Kil och Forshaga bland sjöar och grönskande natur. Här finns trevliga bostadsområden för barnfamiljer, aktiv landsbygd och många möjligheter till rekreation ute i naturen. Kommunikationerna till Karlstad och resten av landet är smidiga och bra. Vi på Fastighetsbyrån vill att...

253 omdömen om Fastighetsbyrån Kil

Sedan starten hos Reco 2013

Niclas E
Compró su casa con ayuda de Jonathan Haug parte de Fastighetsbyrån Forshaga
Deje-Norra Mon

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt, på visningen, även efter då frågor dök upp. Nu blev det väldigt speciellt då husägaren avled dagen före tänkt kontraktsskrivning. Jonathan berättade vad som nu sker i detta skede och det tog lite tid med vi hade en dialog i processen. En proffesionell mäklare, som om jag säljer kommer att anlita för hjälp med husförsäljningen.

Millie A
Vendió su apartamento con ayuda de Jonathan Haug parte de Fastighetsbyrån Forshaga
Stenåsen

Proffsigt bemötande. Serviceinriktad och hjälpsam. Kam verkligen rekommendera Jonathan.

Linda S
Compró su apartamento con ayuda de Jonathan Haug parte de Fastighetsbyrån Forshaga
Stenåsen

En mycket charmig mäklare som är öppen sinnad och har bra förståelse av både köpare och säljare. Humorn var på topp och kominucerarde flitigt. 👌👌👌

Jonas W

Köpt bostad via Jonathan och allt var tydligt och trevligt.

Mats H
Vendió su casa con ayuda de Jonathan Haug parte de Fastighetsbyrån Forshaga

Bemötande mycket bra. Som vi hoppades och lite till Positiv och kunnig samt lyssnande.

Ingrid N
Vendió su casa con ayuda de Jonathan Haug parte de Fastighetsbyrån Forshaga

Alltid väldigt trevligt bemötande från Jonathan. Förväntningarna vi hade var att sälja huset inom rimlig tid, detta gick inte först men hade med världsläget att göra bl.a. När vi startade ett nytt försök var Jonathan igång med visning. Hittills har allt löpt på bra vid försäljningen.

Harald J
Compró un solar con ayuda de Jonathan Haug parte de Fastighetsbyrån Forshaga

Jonathan er meget hyggelig og imøtekommende. Rask med tilbakemeldinger. Møte gikk grei alt var klart da jeg kom. En rask enkel og grei handel

Hans M
Vendió su casa con ayuda de Kristin Bryntesson parte de Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Hagalund

Första mötet blev så bra, fick ett stort förtroende för henne. Vi hade innan disk om vi skulle ta den mäklarfirman vi köpte huset av men det gjorde vi inte efter mötet med henne. Det är alltid lite oro o funderingar när man tar beslutet att sälja men det avtog i kontakten med henne o hon bemötte oss o förstod hur vi tänkte o gav oss jättebra info. Hon är en jättefin person, trevlig, lugn o kunnig. All kontakt har varit enastående. Jättenöjd med träffen då vi skulle skriva kontrakt på försäljningen, priset för huset o hennes...

Svar från Kristin Bryntesson

Vad glad jag blir att läsa era fina ord! Det har varit så roligt att vara en del av er försäljningsprocess och få visa ert mysiga hus för framtida ägare. Jag hoppas ni också kommer stortrivas i er nya bostad. Ha en riktigt go vecka!

Sanna B
Götetorp/Gunnarskär

Otroligt proffsig och omtänksam genom hela säljprocessen! Hon förstod vår situation, anpassade sitt säljande och bemötte oss på ett sätt som gjorde en stressig säljprocess till en härlig upplevelse! Rekommenderar starkt Kristin!

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack för dina fina ord Sanna! Det har varit så roligt att få jobba med er och ni har gjort ett fantastiskt arbete med förberedelser som gjorde det så smidigt. Ha en härlig dag!

Isak G
Götetorp/Gunnarskär

Kristin har varit superproffsig genom hela processen & verkligen levererat! Vi fick verkligen bra hjälp hela vägen igenom, och allt flöt på väldigt bra i den snabba processen vi hade!

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att höra att ni är nöjda med vår tjänst! Ni har också gjort en kanoninsats på väldigt kort tid som gjort det smidigt och extra roligt att jobba med er. Vi ses snart igen!

Ulla G
Hagalund

Kristin Bryntesson är en lugn och trygg mäklare. Hade hört så gott om henne och fick tips av en kollega att vända mig till henne. Vårt samarbete har varit toppen och hon har alltid tagit sig tid och varit anträffbar vid frågor och funderingar. Vår försäljning av bostaden gick snabbt och smidigt på alla sätt. Så Kristine får toppbetyg.

Svar från Kristin Bryntesson

Stort, varmt tack! Vad glad jag blir att läsa att ni känt er trygga och nöjda med vår service! Har varit en fröjd att få samarbeta med er och jag ser fram emot att ta er hela vägen i mål med de sista detaljerna också. Ha en fin dag!

Carl E
Compró su casa con ayuda de Kristin Bryntesson parte de Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Granhult

Allt gick smidigt och bemötandet var proffsigt från mäklaren. Bra att vi kunde få en extra visning på huset. Allt var positivt.

Svar från Kristin Bryntesson

Blir så glad av att läsa att du känner dig nöjd med processen. Hoppas ni kommer stortrivas i ett nya hus!

Maria N
Granhult

Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Snabb på att svara på frågor och återkoppla.

Svar från Kristin Bryntesson

Vad härligt att du är nöjd med servicen! Och stort tack för att du tagit dig tid och skriva ett omdöme!

Göran H

Personlig och hjälpsam. Bra information och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att läsa att du haft en bra upplevelse av min tjänst! Tack för att du tagit dig tid att dela med dig. Önskar dig en fin midsommarhelg! Vänligen Kristin

Mats Ingemar S
Escribió sobre Kristin Bryntesson parte de Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Nu har "vårt" hus som K sålde 2019 helt plötsligt av en annan mäklare, på samma byrå, bedömt ökat med 3 rum. Från 3 till 6. Mycket märkligt. Det hade 6 rum då vi sålde. Begärt pris har därmed ökat med en halv miljon kronor. Jag tyckte väl att vi fick alldeles för LITE betalt . Inte seriös. (mer finns)

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Svar från Kristin Bryntesson

Hej, Tråkigt att höra att du är besviken men jag uppskattar att du hör av dig så vi kan ha en dialog. Det är många faktorer som avgör slutpris på ett hus och även om samma hus säljs med 4-5 års mellanrum kan priset ändras beroende på marknadsutvecklingen, om det har gjorts renoveringar och vilka köpare som letar hus för tillfället och deras behov och förutsättningar. För att kunna diskutera mer detaljer kring just er försäljning är du välkommen att ringa mig på 072 453 22 90 eller om du hellre vill prata med min chef, når du Jonas Björk på 070-651 08 91. Med vänlig hälsning Kristin

Caroline W
Hammarö

Vi är verkligen jättenöjda med Kristin. Så trevlig, kunnig och proffsig - kan varmt rekommendera Kristin till alla!

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack Caroline! Det har varit ett rent nöje att få jobba med er och ert vackra hem. Vi ses snart igen :)

Märta Å
Lindome | Långås

Jag ger Annakarin högsta betyg för att hon har bemött oss på bästa sätt samt förklarat alla delar och informerat oss på ett tydligt och bra sätt genom hela processen.

Anita R
Lindome | Centralt

Jag upplevde Annakarin lugn, trygg och förtroendeingivande. Mycket tydlig i sin information och lyhörd för mina frågor. Vi är nöjda med hennes insats vid försäljningen.

Catarina G
Norrstrand

Professionell, tydlig och effektiv. Trevligt bemötande på alla sätt!

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att höra att ni är nöjda Catarina, det värmer! Ser fram emot att ses igen nästa år. God jul till dig och familjen!

Linda M
Vålberg

Toppen! Kristin är väldigt tillmötesgående och känns både ärlig och genuin. Från första visning fram till kontraktsskrivning har allt känts mycket tryggt och bra. Jag är otroligt nöjd!

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack Linda! Det betyder mycket för mig att du har känt dig trygg genom hela köpet. Ser fram emot att ses igen i början av 2023 när det blir dags för flytt. Vänligen Kristin

Klas G

Jordnära, glad och kunnig mäklare som gör ett bra jobb!

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack för omdömet och ett gott samarbete Klas, vi hörs snart igen! Varma hälsningar Kristin

Gunnar H
Granhult

Positiv, flitig och lätt att samarbeta med.

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack Gunnar och Pirjo! Det har varit riktigt roligt att samarbeta med er. Vi hörs och ses snart igen! Ha det gött! Vänligen Kristin

Kuno E
Hagalund

Det har varit en lång och utdragen säljperiod där uthållighet behövts. Det har Kristin hanterat mycket bra bättre än jag stundom gjort. Tack Kristin

Svar från Kristin Bryntesson

Tack snälla Kuno för att du tagit dig tid att skriva några rader om din upplevelse. Glad att du är nöjd med jobbet. Ser fram emot att ses snart igen! Vänligen Kristin

Eric O
Norra Färjestad/jägartorpet

Trevlig och lätt att jobba med. Gjorde ett bra jobb trots en svajig marknad. Rekommenderas.

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack Eric, det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus - vi ses snart igen! Vänligen Kristin

Sara R
Hagalund

Helt fantastiskt bra! Kompetent och på alla sätt mycket trevlig att sköta affärer med. Snabba svar och tar sig tid att förklara så att alla förstår. Fulla poäng på utvärderingen! H: mycket nöjd nybliven husägare

Svar från Kristin Bryntesson

Vad roligt att höra att ni är så nöjda! Då vet jag att jag är på rätt väg med mitt bemötande och tjänsten. Det värmer i hjärtat och ger mig extra energi och en härlig start på helgen. Hoppas ni kommer stortrivas i ert fina hus - vi ses snart igen!

Fredrik L
Molkom

Hon har ställt upp och svarat på frågor och varit behjlplig på alla sätt

Svar från Kristin Bryntesson

Tack Fredrik för att du tar dig tid att lämna ett omdöme! Hoppas ni kommer trivas med huset!

Margareta S
Ulvsby

En personlig och trevlig mäklare som jag gillade och fick förtroende för från första stund. Hon lyssnade på mina önskemål om bl.a visningen och förklarade hela denna resa för mig, som inte visste nånting, in i minsta detalj. Hon är lugn och stressar inte fram nånting. KRISTIN, Du är VÄRLDSBÄST.

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack Margareta, det har varit ett rent nöje att få vara din mäklare! Du gör mitt jobb så roligt! Ser fram emot att även få gratulera dig till ett lägenhetsköp inom kort. Vi ses snart igen!

Inger K
Eklanda

AK är en lugn och stabil person. Väldigt noggrann med att vi förstår och hänger med i alla svängar.

Karl L
Lindome | Hassungared

Annakarin var väldigt trevlig, systematisk och positiv.

Anna-Karin N

Kristin gav oss ett bra intryck/känsla från visningen till påskrift av köpekontrakt. Vid visningen så var hon tydlig med information, under budgivningen återkopplade hon till oss via SMS på kvällen hur det låg till vilket vi uppskattade vi. Kan sammanfatta min erfarenhet som positiv och förtroendeingivande.

Svar från Kristin Bryntesson

Tusen tack Anna-Karin! Uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna feedback. Gläder mig att höra att du varit nöjd med servicen, då vet jag att jag är på rätt spår. Önskar er lycka till med er fina stuga!

Niclas V

För mig var känslan att vi fick ett varmt och ärligt bemötande. Vi fick svar på de frågor vi ställde, snabbt och konkret. Budgivningen gick fort och allt ordades galant. Mycket bra bemötande.

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack för ditt fina omdöme Niclas - roligt att höra att ni är nöjda med bemötandet och tjänsten. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert egna lilla paradis vid sjön! Vi ses till veckan!

Carina L

Kristin är jättetrevlig, så enkel att ha att göra med, supermysig Vi hade inga direkta förväntningar så vi är så nöjda nu efter försäljningen

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack för att du tagit dig tid och göra en bedömning av mig och tjänsten! Det har varit så roligt och smidigt att jobba med er. Jag hoppas vi får tillfälle att ses fler gånger. Njut av er semester!

Julia M
Stodene

När jag letade efter en mäklare använde jag tjänsten maklaroffert.se. Kristin Bryntesson var den första som kontaktade mig. Kristin hade ett stort engagemang för projektet från första ögonblicket. Förutom Kristin var det tre olika mäklare till som jag kom i kontakt med. Alla var kunniga, korrekta och erfarna mäklare. Att valet föll på Kristin berodde inte enbart på hennes skicklighet. Valet avgjordes av hennes brinnande intresse för att bry sig om människorna i projektet, att det inte bara ett husförsäljning det handlar...

Svar från Kristin Bryntesson

Julia! Tusen tack för det fina, utförliga omdömet. Det betyder mycket för mig och jag är väldigt glad att läsa att jag levde upp till dina förväntningar. Det har varit ett spännande projekt att få jobba med dig och din speciella fastighet. Varmt tack för förtroendet!

Linda S
Vendió su casa con ayuda de

Väldigt bra bemötande, bra information om hela försäljningen. Feedback på allt som hände i försäljningen. Snabb på att svara på telefon eller mejl. Bra att diskutera med angående försäljningen. På grund av hennes erfarenhet kändes det tryggt och säkert med alla eventuella frågor som rörde försäljningen. Super bra mäklare 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Av fem möjliga

Eva-lena B
Alster

Kristin hade ett gott bemötande, upplevdes saklig och proffsig och lyssnade av på ett bra sätt vilka önskemål vi hade på processen och löste det på ett väldigt service-minded sätt. (Utgångsbud, Utskick, fotograf,stylist,förhandsvisning, återkoppling, kontraktsskrivandet.) Återkopplingen dagligen var bra. Vi hade dock inte förstått att det fanns ”regler” som var satta för budgivningstider. Det kanske kan tydliggöras framåt. Det enda jag har lite att tycka till om som vi upplevde var i slutet av budgivningsprocessen då...

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack för er rekommendation Eva-Lena! Roligt att läsa att ni är tillfreds med försäljningen. Uppskattar att ni tagit er tid för att ge utförlig återkoppling och jag tar till mig förslagen på förbättringsmöjligheter, det är värdefull information för min utveckling som mäklare. Ser fram emot att ses igen i juni!

Matilda B
Norrstrand

Kristina bemötande har varit enligt mina önskemål och jag är nöjs med den service som hon levererat.

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack Matilda, roligt att höra att du är nöjd. Ser fram emot att träffa er snart igen!

Amanda W
Forshaga-Skived

Jättetrevlig och väldigt hjälpsam. Vi är otroligt nöjda!

Leif S
Forshaga-Skived

Bra bemött. Inga förväntningar. Ett proffs uppträder som ett proffs o det tog jag för givet. Hon var duktig på att fatta att jag hade egna önskemål som inte var som en standard försäljning och var snabb att rätta sig efter det. Hon var också duktig på att övertyg mig om realistiska siffror i försäljningen. Och vem av Sveriges fastighetsförmedlare har fått i uppdrag att två katter hade prio ett att ingå i försäljningen. Hon fixade det!!

Nina Ö
Vendió su casa con ayuda de

Anna-Karin har på ett mycket professionellt och trevligt sätt hjälpt oss att hitta rätt köpare till vår fastighet. Hon har på ett föredömligt sätt förstått och respekterat våra behov och får därför högsta betyg av oss.

Therese S
Alster

Kristin lät mig landa i processen utan att skynda på. Proffsigt hanterad visning och efterföljande bidgivning

Svar från Kristin Bryntesson

Tusen tack för omdömet och ett väl genomfört samarbete! Vänligen Kristin

Helena L
Compró su casa con ayuda de

Mäklaren var tillmötesgående och trevlig, informativ och gav klara besked. Hela grejen var tillfredställande. Hon tog reda på det vi funderade över och var noga med att vi förstått innebörden av svaren.

Sandra K
Vendió su casa con ayuda de

Finns inte så mycket att skriva förutom att vi fått toppservice på alla plan och att vi kommer att kontakta Anna-Karin när det är dags för nytt hus. Toppklass!

Klas N
Compró su casa con ayuda de

Trevligt och professionellt bemötande. Fånga snabbt in svar på våra frågor och gav snabb återkoppling. Kändes tryggt att ha Annakarin som mäklare vid vårt köp av fastigheten.

Anette E
Hagalund

Mycket trevlig och proffessionell mäklare.

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack Anette! Varit en fröjd att jobba med er. Ser fram emot att hjälpa er hitta ert nästa drömboende, vi ses snart igen! Vänligen Kristin

Patrick A
Hagalund

Jag skrev till Kristin samma dag som annonsen om fastigheten kom ut. Kristin har därefter på ett bra och sammanfattande sätt informerat och uppdaterat oss om processen. Rak, tydlig och informativ. Våra förväntningar som köpare var ju givet att man skulle bli uppdaterad om läget. Dom förväntningarna uppfylldes klart. Man får en trygg kontakt och en mer personlig kontakt. Vi kan varmt rekommendera Kristin för framtida säljare av bostad. Är du på jakt efter bostad så ta kontakt med Kristin så får du bäst möjliga hjälp. Mvh Patrick och Sanna

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack Patrick och Sanna. Så roligt att vara en del av er resa till drömboendet! Det gläder mig att höra att ni är nöjda med allt, även om det kan vara en påfrestande situation. Tack snälla för era fina ord och för att ni tagit er tid att uttrycka dem. Ser fram emot att höras snart igen :) Vänligen Kristin

Gunilla L

Bra o lättsamt bemötande. Att få till ett bra samarbete, det tycker jag att vi fått. Mycket proffsig o samarbetsvillig. Lätt att diskutera med.

Svar från Kristin Bryntesson

Varmt tack Gunilla! Det har varit en fröjd att samarbeta med dig och det är roligt att höra att du är nöjd med jobbet. Ser fram emot att ses snart igen! Vänligen Kristin

Sten Åke S
Deje - Östra Dejefors

Trevlig, kompetent mäklare, med bra "know how"!

Ulrika P
Vendió su apartamento con ayuda de

Hej! Jag har en riktigt fin upplevelse av Annakarin. Har både köpt och nu sålt objekt som hon har tagit sig an. Som båda fallen har man fått ett jätte bra intryck av henne och sitt arbete som mäklare. Klara besked och samtidigt väldigt mänskliga möten. Det känns att hon tänker på alla och att alla får en bra affär och känsla. AnnaKarin är en super mäklare och en omtänksam, rolig person.

Anna G

Proffsigt och bra bemötande. Kristin är lugn och påläst. Bra annonserat och gick snabbt och smidigt.

Svar från Kristin Bryntesson

Tack snälla Anna för ditt omdöme! Gött att höra att du är nöjd. Vi hörs och ses snart igen :) Vänligen Kristin

Charlotta S

Positiv person med ett trevligt bemötande. Kunnig och professionell. Kristin ansträngde sig verkligen för att bemöta mina önskemål och frågeställningar i samband med att jag köpte mitt hus. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Kristin Bryntesson

Stort tack Charlotta! Vad roligt att höra att du är nöjd med servicen. Känns härligt att du hittat ett hem som passade så bra på så många vis. Ser fram emot att ses snart igen. Ta hand om dig så länge!