Oskar Martinsson

Oskar Martinsson

Oskar Martinsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Oskar Martinsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Oskar Martinsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Oskar Martinsson har haft 6 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

7 omdömen om Oskar Martinsson

Robert A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oskar Martinsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fantastiskt trevlig och snabb på att svara!

Shashika S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oskar Martinsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fridhemsplan

Mycket nöjd med Oskar! Professionell, trevlig och kunnig. Såg till att uppdatera oss i varje steg och lyckades sälja lägenheten till önskvärt pris på en svår marknad.

Peter S
Fridhemsplan

Proffsig, tillgänglig, påläst. Uthållig och enträgen med uppdraget, på en utmanande marknad. Mycket nöjd.

Johanna Carlsson N

Oskar var trevlig och kunnig. Hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet samtidigt som vi befann oss i utlandet. Ansträngde sig extra och hjälpte till med upphämtning av nycklar osv osv. Höll oss alltid informerade.

Lisbeth Maria S
Kungsholmen

Mycket bra ! Inget att klaga på.

Eva B
Kungsholmen

Väldigt trevlig i sitt bemötande och snabb på att uppdatera. Tack Oskar!

Linnea O
Kungsholmen

Snabb och effektiv. Bra kommunikation och flexibel.