Fastighetsbyrån Leksand

Fastighetsbyrån Leksand

• BadgeFiveYears
Ring 0247-140 50 Dela

Vill du sälja, byta eller köpa fastighet i Leksand? Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi har många års erfarenhet, att starkt lokalt nätverk och vårt samarbete med Swedbank gör att du kan känna dig trygg med att anlita oss som mäklare i din bostadsaffär. Hos oss får du en personlig och professionell mäklare som vill att både...

117 omdömen om Fastighetsbyrån Leksand

Sedan starten hos Reco 2013

Joakim F
Insjön

Är mycket nöjd över dom och dom har hjälpt mig med flera försäljningar jag varit inblandad i

Ingela W
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand

Hittills vill jag bara strö rosor och ordet exceptionellt, som jag plankar från er. Fenomenalt duktig och trevlig mäklare, Cattis, gav genast ett klart positivt intryck. Cattis levde mer än upp till mina förväntningar. Genom åren har jag mött och haft att göra med många olika mäklare. Alla har varit helt OK, men Cattis toppar. Hon är outstanding. Sammanfattning: en pyramid av superlativer och Hurra för bästa mäklaren bland de bästa.

Ebba Ö
Insjön

Mycket bra, proffsigt bemötande och snabbt hanterat. Cattis är toppen!

Jan G
Siljansnäs

Very professional, friendly, to the point.

Andreas C
Östra Leksand

Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån. Mäklaren Cattis var otroligt professionell och genuint engagerad. Vi fick stort förtroende för henne redan under den digitala visningen och hennes sympatiska stil lockade oss verkligen upp från Stockholm för att se objektet på plats. Det var värt resan för objektet är nu vårt :-)

Catrine T
Östra Leksand

Vi är supernöjda på alla sätt och vis. Mäklaren, Cattis, var proffsig, trevlig och tydlig genom hela affären. Hon duckar inte inför att visa skavanker och hon berättar om saker vi själva inte tänkt på. Jättebra att hon är så kunnig när det gäller trakterna omkring fastigheten. Framförallt älskar jag att hon under den digitala visningen hela tiden "läcker" att hon själv tycker om huset. Hon ser verkligen på de bevarade gamla detaljerna med samma kärlek som jag gör. Det skapade stort förtroende från start. Både jag och min...

Mareike S
Dala-floda

We received very good advice and support from Ms. Karlsson when purchasing our house. We felt very well looked after. Many many thanks!

Annika L
Insjön

Väldigt positivt och trevligt bemötande. Mycket bra och snabb kommunikation. Allting gick enkelt och väldigt snabbt.

Sofia T
Köpte sitt hus med hjälp av

Lätt och trevlig i kontakten. Otroligt tillgänglig alla dagar.

Jan M
Köpte en tomt med hjälp av

Allt ok. Vi kom snabbt överens om allt i handlingarna för köpet. Handpenning nu betald å vi träffas 12 sept för slutbetalning.

Anna-Karin M
Karlsarvet - Västanvik

Positiva och stödjande i en omtumlande situation

Åke K
Östra Leksand

Cattis är en ytterst professionell mäklare. Kunnig, vänlig, levererar väl genomarbetat material på angivna tider (avtalstexten kl. 22 samma dag som överenskommelse träffats). Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare än Cattis.

Liliann J
Björbo

Kompetent, serviceminded och väldigt trevlig! Jag är verkligen nöjd med allt.

Marita Å
Björbo

Cattis Karlsson har skött sitt uppdrag på bästa sätt! Trevlig och tillmötesgående.

Margareta J
Djurås

Jag känner Cattis sedan tidigare. Hon har ju växt upp i grannbyn Djurmo. Eftersom jag inte varit med om en fastighetsförsäljning på över 50 år, litade jag helt på hennes förslag. Hon gick lugnt och metodiskt igenom allt som gällde försäljningen och gav olika förslag. Cattis är glad och utåtriktad och besitter en stor kunskap om sitt yrke. Hon håller kontakten och talar om läget. Om jag ringer henne och hon inte kan svara, ringer hon alltid upp. Hon gör klart för mig att det är jag som bestämmer vem jag vill sälja mitt hus...

Mathias L
Djurås

En riktigt bra mäklare helt enkelt!

Susanne R
Gagnef

Hej! Cattis har varit en pärla vid försäljningen.

Ida N
Åkerö

Väldigt trevlig mäklare. Bra kontakt och förtroendegivande.

Sofie H
Gagnef

Cattis är en trevlig och flexibel mäklare som man kan kontakta när som helst på dygnet. Jag var spekulant på Älvnäs långt innan försäljningen tog fart och det visste Cattis. När de tidigare ägarna av Älvnäs var redo för försäljning kontakta Cattis mig och köpet kunde gå smidigt och snabbt med hjälp av Cattis. Toppen, tusen tack Cattis.

Mikael J
Gagnef

Cattis är ALLTID glad och positiv, har haft att göra med henne ett antal gånger då jag sitter som ordförande i BRF Solälven. Våra förväntningar ? Vi hade inga förväntningar då vi redan viste att hon skulle leverera. Sammanfattningsvis, snabb enkel komplikationsfri försäljning. Kommer och har redan rekommenderat Cattis till folk som ska sälja sin bostad.

Margit S
Gagnef

Väldigt trevligt bemötande, lätt att få och hålla kontakt

Ingela Ö
Gagnef

Alltid trevlig, glad och positiv. Vi förväntade oss professionalitet och det fick vi. Ibland känns det som hon har för mycket att göra, att återkoppling kan dröja, men istort är vi toppennöjda och kan varmt rekommendera henne till andra som tänker sälja sitt hus.

Lina O
Mockfjärd

Very nice, polite and helpful broker. Explaned all details before buying the house and during paper job. We are very thanful for her 🤗🤗🤗

Ingela Ö
Gagnef

Proffsigt bemötande. Tillmötesgående, trevlig och får en att slappna av. Hon verkar dock ha lite för mycket att göra så ibland kandet dröja med att hon svarar/hör av sig.

Paulina H
Mockfjärd

Blandar ihop olika kunder, håller sig inte till det överenskomna. Kände mig inte jämnlikt behandlad.

Markus H
Mockfjärd

Allt fungerade mycket bra från början till slut!

Pär J
Östra Leksand

Personliga, professionella och hjälpsamma. Är mycket nöjd

Ylva Bengtsdotter B
Siljansnäs

Proffesionellt. Snabb återkoppling från ansvarig mäklare. Fortlöpande information från mäklaren under tiden bostaden låg ute. Lägesrapport. Mycket bra!

Hans O
Tällberg

Mäklaren kändes rak och ärlig i sitt sätt och i all information. Dessutom lätt att komma i kontakt med och lätt att diskutera med.

Maja L
Åkerö

Bra och trevligt bemötande, smidig process från början till slut. Vi kände oss trygga hela vägen!

Claes W
Lima

Tycket man skall bedöma efter att hela affären är gjord. Det återstår en del saker.

Per T
Källberget

Mycket flexibel, trevlig och tillmötesgående samt bra presentation av fastigheten.

Annica B
Källberget

Trevligt och professionellt bemötande. Pedagogisk genomgång av avtalet.

Daniel B
Övermo

Ett mycket bra bemötande och återkoppling gällande försäljningen.

Anna-Karin S
Karlsarvet - Västanvik

Professionellt och personligt bemötande.

Ing-britt B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand

Jag blev både trevligt och proffesionellt bemött av mäklaren. Allt fungerade väldigt bra och smidigt gällande försäljningen av fastigheten.

Markus S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand

Som köpare har jag blivit väl bemött och fått hjälp att genomföra ett smidigt köp.

Eva Margareta Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand

Det fungerade bra, en mäklare som man fick förtroende för. Har inget att klaga på ska verkligen rekomendera byrån för andra.

Eva Margareta Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand

Mycket trevlig mäklare,lätt att prata med och man kände sig trygg med att allt gick rätt till. Snabb återkoppling till frågor man hade. Absolut en fastighetsbyrå vi kommer att anlita och rekommendera till andra. 👍

Gunnar D
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand

Mycket vänligt och proffsigt Hade en tidigare kontakt att jämföra med och detta var skyhögt över.. Noggranna med löpande kontakter i olika moment. Har byråsvårt att finna jämförbar byrå. Mycket nöjd

Margareta L
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand
Norra Leksand

Ett bra bemötande och bra information under processen med försäljningen. Bytte mäklare under processen på grund av semester, fungerade bra ändå, menen fördel att ha samma under hela processen

Karin B
Siljansnäs

Allt fungerade smidigt och mäklaren var lätt att prata med. Jag är nöjd!

Christina N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand
Plintsberg

Blev bra bemött, dock önskat lite mer engagemang vid visning. Annars helt ok.

Anna-marie T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand
Plintsberg

Bra bemötande och alltid tillgängliga.

Annika N
Siljansnäs

Mycket kunnig och seriös, positiv och trevlig, mkt tydliga och snabba återkopplingar.

Ellinor R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Leksand
Plintsberg

Har inte haft jätte mycket kontakt men allt har gått smidigt än så länge. Bra bemötande, proffsigt.

Sara L
Siljansnäs

Min mäklare var lyhörd för vad jag tyckte var viktigt. Hon var också tydlig men hur hon tänkte angående vilka som kunde vara intresserade av mitt hos. Hon hade en plan genom hela processen.

Leif C
Siljansnäs

Köpte en gård med hus, några uthus och en stor tomt.Bra bemötande,, nästan fullständig information, lagom fart.

Maria L
Siljansnäs

Proffsigt utfört säljuppdrag av Caroline. Kunnig, tydlig o tillgänglig, alltid snabb återkoppling. Rekommenderas varmt🌹

Anna Ellinor K
Norra Leksand

Vi blev bra bemötta och allt kändes rutinenligt och professionellt. Överlag är vi nöjda med samarbetet med Fastighetsbyrån och kan rekommendera dem till andra säljare.