Alla kategorier Mäklare Dalarna Ludvika Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ludvika

Fastighetsbyrån Ludvika

Storgatan 14, 771 30 Ludvika — Visa karta

Välkommen till Ludvika - en tillväxtkommun i södra Dalarna perfekt för barnfamiljer med närhet till naturen.

För dig som älskar att vara ute i naturen har du här både skog, sjöar och trevliga parker runt knuten. Dessutom finns här flera för- och grundskolor samt många idrotts- och kulturevanemang att engagera sig i på fritiden.

Fastighetsbyrån har funnits i Ludvika sedan 1967 och värdesätter direkta och personliga kontakter med både köpare och säljare. Dessutom har vi riktigt bra koll på bostadsmarknaden här i området. Undrar du var köparna finns och vad de letar efter, hur mycket din bostad kan vara värd eller letar du efter ditt drömhus?

Kom förbi vårt kontor, vi har svaren!

Läs vad 260 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ludvika

• 2019-01-14

Hans L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Felaktigheter från början .borttagande av budgivning fast försäljning ej klar ingen skylt som visadee att objektet var till salu förrän jag påpekade det.Stod under såld på hemnet i 2 veckor fast det inte var sant .kommer aldrig att rekommendera fastihetsbyrån i Ludvika ä Läs mer
    2019-01-14 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hans L
    Hej Hans, vad tråkigt att du är missnöjd med oss. Om du vill så kan du höra av dig till mig så kan vi se vad det är som gått snett. Jag hoppas att du kommer att bli nöjd med oss en annan gång//Mvh Maria Andersson Fastighetsbyrån
    2019-01-14 Hans L svarar Representant för Fastighetsbyrån
    Sara är nog duktig när det gäller lägeheten och villor. Men i vårt fall som skulle sälja vårt torp fungerade det inte blev det bara fel Lyssnade inte på mina argument som säljare Allt fel från början Mvh
    Hans Liljegren
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-01-04

Lars S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Enkel och bra affär med stöd och support vid försäljning.
    Mäklare rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-01-02

Erick Edgardo C skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    I bougth an apartment. I looked on hemnet. I receve a good service. Läs mer
  • 2018-12-24

Ahmed A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag har köpt ett hus bostad .
    Jag blev bemötta av mäklare på väldigt bra sätt .
    Jag hade förväntat att mig ett bra affär som är trygg och känns nöjd och fick svar på alla frågar jag önskar med bra förklaring på allt som står på kontraktet . Läs mer
  • 2018-12-20

Hedi S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt ett hus, mäklaren är gym o trevlig, affären gick snabbt o smydigt. Riktigt nöjd o trygg :) Läs mer
  • 2018-12-12

Lena L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Villa. Förväntning snabbt köp, effektiv handläggning och goda råd. Mycket bra bemötande och levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-10

Henry S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Ordning o reda på hela resan från första möte till försäljning
    var klar . Läs mer
  • Annika B

2018-12-10

Annika B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    När vi sålde mammas lägenhet på Vasagatan i Smedjebacken så valde vi Olle Löfberg. Från första handslaget så kände vi att det här är en kille man kan lita på i vått och torrt. Förtroendeingivande, trevlig, trygg, driftig och kunnig är bara några av de adjektiv som beskriver honom. Flera av Olles kaliber skulle behövas i mäklarbranschen.

Annika och Lars Bjerndal. Läs mer
  • 2018-12-06

Björn M skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    mycket nöjd kun som sålt sitt hus Läs mer
  • Åke H

2018-12-05

Åke H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålt villa. Övriga punkter positiv. Läs mer
  • 2018-12-01

Johan A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålde min lägenhet via Sara Nordqvist vilket gick väldigt smidigt. Hon var lättillgänglig och trevlig. Hon svarade snabbt på diverse frågor både på kvällar och helger.
    Hennes värdering av lägenheten var helt i linje med marknadsläget och summan lägenheten såldes för överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2018-11-30

Jenny B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpte en bostadsrätt i Smedjebacken. Mäklare Olle var väldigt tillmötesgående och ordnade en förhandsvisning och gav bra råd inför budgivning. Lugn och sansad och ger ett väldigt bra intryck och förtroende. Läs mer
  • 2018-11-29

Clas G skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    det var bra - inget att klaga på än så länge. Läs mer
  • Kalle J

2018-11-28

Kalle J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Både köpt och sålt genom Olle Löfberg och han har varit väldigt serviceminded hela vägen och varit väldigt noga att båda parter skall känna sig bekväma under resans gång.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2018-11-28

Karolina W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt villa. Betyget sänktes avsevärt pga sämre återkoppling av mäklaren vid försök av kontakt. Läs mer
  • 2018-11-27

Erik A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag har sålt en fastighet om 5 rum o kök. Allt gått smidigt och mycket snabbare än jag förväntade mig. Läs mer
  • 2018-11-27

Per L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra och profisionellt bemötande , alltid glad och positiv :) Läs mer
  • 2018-11-07

Ann-Britt K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Rekommenderar för ett bra genomfört arbete. Läs mer
  • Agneta K

2018-11-06

Agneta K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Det bemötande jag fått av min mäklare kan bara uttryckas smed helt otroligt proffsigt . Är verkligen nöjd .Min fastighet var en enplansvilla på landsbygden. Som jag kan bedöma det så kan det inte flyta på bättre. All heder åt firman med sådan personal, i synnerhet den mäklaren jag fick. Tack Läs mer
  • 2018-11-02

Anna F skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har köpt bostad men har även valt att ta hjälp av Fastighetsbyrån när vi ska sälja vår nuvarande bostad. Ett professionellt och sakligt bemötande Läs mer
  • 2018-10-23

Ulrika W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Helt grym på sitt jobb och det gör han klockrent Läs mer
  • 2018-10-12

Gunnel H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag är nöjd med min mäklarkontakt, alltid trevlig,snabb på att ringa tillbaka och lätt att prata med. Läs mer
  • 2018-10-12

Paula T skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har köpt och sålt villa. Vi har blivit väl bemötta av mäklaren. Vet inte om vi hade några speciella förväntningar, vi är iaf mkt nöjda. Läs mer
  • Torbjörn H

2018-10-03

Torbjörn H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålt en villa, min mäklare är att rekommendera, lugn och saklig.
    Har inget att klaga på.
    De får gärna ta hand om min nästa affär i framtiden. Läs mer
  • 2018-09-27

Caroline J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Olle var toppen, tillmötesgående, lyhörd och noggrann. Allt gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-09-19

Lena N skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt fritidshus
    Snabb återkoppling, professionellt bemötande Läs mer
  • Björn R

2018-09-19

Björn R skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi är mycket nöjda med både köpet av lägenheten på Högberget,och försälningen av huset på Knutsbo. Sara har skött det jättebra,hon har varit trevlig och hjälpsam tack!
    Margareta och Björn. Läs mer

Ingvar A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra. Är helt nöjd med bemötande man fick av mäklaren . Läs mer

David W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålde fritidshus.
    Upplevde ett jättefint bemötande.
    Vi hade höga förväntningar då mäklaren är känd för o vara bra. Han levde upp till dem.
    Vi hade en smidig affär i alla avseenden o blev dessutom nöjda ekonomiskt. Läs mer

Ulla L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har sålt vårt hus tillsammans med enproffsig mäklare.
    Allt fungerade finfint. Kändes tryggt.
    Superbra Läs mer
  • 2018-09-17

Magnus O skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har köpt sommarhus, vi har fått väldigt bra service av vår mäklare. Läs mer
  • 2018-09-16

Linn K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag sålde min lägenheten, Sara var jätte trevligt och allt gick snabbt, smidigt & enkelt. Sara höll mig hela tiden uppdaterad & jag är jätte nöjd. Skulle jag sälja min bostad igen så kommer jag att kontakta Sara! Läs mer
  • Fadila H

2018-09-12

Fadila H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Olle Löfberg var vår mäklare vid husförsäljning. Vi upplevde honom som väldigt lyhörd och fick snabbt ett väldigt förtroende för hans insatser. Han har hållit det han har lovat. Under hela processen har vi haft en mycket bra dialog, och fått regelbundna uppdateringar. Vi är super nöjda med den höga nivå på service som han har levererat, samt med den engagemang han har visat under hela tiden. Han får våra bästa rekomendationer. Läs mer
  • 2018-07-26

Siw B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket trevliga och tillmötesgående. Dock skulle vi velat höra av mäklaren om utvecklingen oftare. Vi gick ovissa och funderade, tills vi hörde av oss. Läs mer
  • 2018-06-26

Lina S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålt en bostadsrätt på 2 rok. Sara var tillmötesgående, kunnig o tillgänglig. Mina förväntningar överträffades då intresset för lägenheten var stort. Läs mer
  • 2018-06-18

Sara N skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mäklaren vi hade kontakt med denna gång gällande köpet av en tomt var svår att få tag på. Ringde ej upp när vi ringde byrån och lämnade meddelande,, svarade ej på mail då vi ville tidigarelägga vårt möte för att skriva papper. Efter att vi kontaktat en annan mäklare på samma byrå (som vi har väldigt bra erfarenhet av) och bett honom kontakta denna mäklare hörde han av sig. Läs mer
  • Denise N

2018-05-13

Denise N skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har köpt ett fritidshus och sålt sålt ett fritidshus. Vi upplever Sara som noggran och ambitiös hon ger ett glatt och ärligt intryck en person man får förtroende för både som säljare och köpare.

Denise Läs mer
  • 2018-04-05

Lars T skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Hurra va bra dom va👍 Väldigt bra foton och beskrivning av objektet, trivsam och gemytlig personal. Läs mer
  • 2018-03-09

Cetin B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån Ludvika,dem är bäst i Ludvika. Läs mer
  • 2017-07-31

Rolf B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Saklig, bra info,lättsam,Kaffe å Godis. Rolf B Läs mer
  • 2017-05-10

Stefanie H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket bra marknadsföring, hög fackkunskap, stor personlig engagemang. Läs mer
  • Jonny Z

2016-09-16

Jonny Z skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Har försökt köpa villor i Grängesberg flera gånger. Mäklare på Fastighetsbyrån ignorerar mail. Förra gången såldes villan under begärt pris trots att jag var beredd att lägga uppemot 200 000 kr mer. Senast Mailade jag mäklaren med frågor samma dag objektet dök upp på hemnet. Inget svar. Kvällen innan första visning är objektet sålt. Även här har mäklaren missat en potentiell budgivning. Läs mer
    2016-09-16 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jonny Z
    Hej Jonny,

Det var tråkigt att höra att du känner så här. Vi försöker naturligtvis möta och återkoppla till våra kunder så snart vi kan när vi fått en förfrågan, så hör gärna av dig igen med bl a vilken fastighet det gäller, så har vi möjlighet att kunna få till en konstruktiv dialog.

Mvh Lotta Lundgren,
    Mäklarassistent
  • 2016-08-31

Björn C skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra kommunikation mellan Fastighetsbyrån och säljaren. Läs mer
  • 2016-08-19

Markus L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Fastighetsbyrån gjorde ett bra jobb. Professionellt och personligt bemötande i planeringsfasen, och god kommunikation genomgående.

Möjligen kunde jag sakna lite regelbundna uppföljningar, och det var inte helt enkelt att följa detaljerna kring de budgivare som kom in. Vissa andra mäklare har en portal som ger mer detaljer under själva säljprocessen. Möjligen finns detta, men jag inte fick ta del av det?

Ännu har jag inte lägenhet lämnats över, så alla faser har jag inte ännu erfarenhet av. De sista praktikaliteterna återstår fortfarande. Läs mer
  • 2016-07-15

Margit A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Är mycket nöjd med all hjälp jag har fått. Läs mer
  • 2016-06-28

Lena Kristina R skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    mycket bra sakkunnig snabb försäljning Läs mer
  • 2016-06-13

Stefani B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har varit på två visningar av olika lägenheter i Ludvika. Mäklare Olle Löfberg är otrevlig, berättade ingen om lägenheter, man fick själv fråga om allting. Känns som han tror inte att vi är seriösa köpare.
    Om man ska jämföra med annan byrå, där var väldigt bra tjej på visning, som hjälpte oss på en gång.
    Fastighetsbyrån är helt okej, ända mäklare som vi träffat är oprofessionellt. Läs mer
  • Maria K

2016-05-21

Maria K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sara Nordqvist på Fastighetsbyrån är en toppenmäklare. Hon skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett föredömligt sätt, före, under och efter försäljningen. Allt flöt på precis som vi önskade och priset blev högre än förväntat. Om ni är i behov av en mäklare så rekommenderas Sara varmt! Läs mer
  • 2016-01-12

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket alert och bra mäklararbete utfört av Sara Nordqvist på Fastighetsbyrån i Ludvika.
    Mvh Fredrik Lindgren Läs mer
    Maria K gillar detta
  • Michael N

2015-10-04

Michael N skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Niclas Andersson skötte sitt uppdrag väl, har inget alls att klaga på. Läs mer

Storgatan 14, 771 30 Ludvika