Fastighetsbyrån Ludvika

Storgatan 14, 771 30 Ludvika — Visa karta

Välkommen till Ludvika - en tillväxtkommun i södra Dalarna perfekt för barnfamiljer med närhet till naturen.

För dig som älskar att vara ute i naturen har du här både skog, sjöar och trevliga parker runt knuten. Dessutom finns här flera för- och grundskolor samt många idrotts- och kulturevanemang att engagera sig i på fritiden.

Fastighetsbyrån har funnits i Ludvika sedan 1967 och värdesätter direkta och personliga kontakter med både köpare och säljare. Dessutom har vi riktigt bra koll på bostadsmarknaden här i området. Undrar du var köparna finns och vad de letar efter, hur mycket din bostad kan vara värd eller letar du efter ditt drömhus?

Kom förbi vårt kontor, vi har svaren!

Läs vad 327 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ludvika

• 2019-12-04

Anders S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt villa. Bra bemötande av mäklaren, alltid nåbar och tillmötesgående och tillgänglig när det behövdes. Läs mer
  • 2019-12-04

Sandra E skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bara bra har inget negativt att komma med! Läs mer
  • 2019-12-02

Helena A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag har köpt en etage lägenhet. Jag är nöjd med mottagandet av mäklaren. Han var lyhörd för mina behov och önskemål. Han besvarade mina frågor sakligt och med ett stort lugn. Han ingav förtroende till mig som en oerfaren köpare och det kändes tryggt. Jag tycker också att mäklaren kunde informera mig om bostadsområdet, om det var gammal eller nytt ex. Vid den slutgiltiga träffen för försäljningen tycker jag att han gick igenom alla procedurer i försäljningen och även alla händelser i försäljningen på ett bra sätt. Allt har känts välkomnande från första början och det är viktigt när man köper en bostad och inte kommer från orten. Läs mer
    2019-12-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Helena A
    Hej Helena, Vad bra att du är så nöjd, vi strävar hela tiden för att våra kunder ska vara helnöjda från början till slutet av affären. Det känns väldigt bra när vi får veta att vi lyckats med det. Ha det så bra och lycka till med ditt nya boende//Mvh Maria Andersson
  • 2019-11-28

Patricia A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålt bostadsrätt. Blev väldigt trevligt bemött och fick en god service och bollplank kring frågor. Jag hade ett mål att sälja bostadsrätten och mäklaren mötte mitt mål. Positivt i alla dess bemärkelse. Läs mer
  • 2019-11-15

Barbro S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Ett väldigt bra bemötande, men saknade att få lite tips om tillvägagången för försäljningen.

Mäklaren har gett ett fint förtroende.
    Vi har sålt vår villa. Läs mer
  • 2019-11-06

Lars G skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Lugn och trevlig. Följde upp och var bra för både säljare och köpare. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lars G
    Hej Lars, vad bra att ni är nöjda med mäklaren. Lycka till med ert nya boende! Mvh Maria Andersson
  • 2019-11-06

Nina M skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt en bostadsrätt
    Trevligt och bra bemötande av mäklare, snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån svarar Nina M
    Hej Nina, roligt att du tycker att allt gått smidigt, lycka till med din nya bostad! Mvh Maria Andersson
  • Diana G

2019-11-04

Diana G skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Det gick lätt och smidigt att köpa huset och kände att jag fick all den hjälp jag behövde av min mäklare. Jag är mycket nöjd med fastighetsförmedlingen i övrigt med god service och harmoniskt och lugnt bemötande. Läs mer
    2019-11-06 Representant för Fastighetsbyrån svarar Diana G
    Hej Diana, vad roligt att du är nöjd med oss, vi strävar alltid efter att kunderna ska vara nöjda. Ha det så bra! Mvh Maria Andersson

Christer B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Ett kanonbra bemötande och en snabb försäljning av huset. Allting bara fungerade , enkelt och smidigt. Läs mer

Tobias B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag har köpt sommarhus, blev bemött på bra sätt, mäklare hade varit kunnig och hjälpsam . Läs mer

Anders D skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Ett mycket bra och trevligt bemötande. Bra koll på läget, alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-10-15

Leif J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Hej, vi har sålt Hökbacksvägen 17 och köpt Ringvägen 10 i Söderbärke.
    Han är trevlig saklig och har ordning o reda.
    Absolut han uppfyllde våra förväntningar som man har på en mäklare Läs mer
  • 2019-10-09

Terese L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Rekommenderar starkt, snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-10-07

Håkan L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har sålt vårt fritidshus.
    Mäklaren Mats Hansson har skött försäljningen & visningar.
    Information har vi fått löpande under tiden.Affären avklarades på två månader. Vi tackar för trevligt bemötande.
    Birgitta Håkan Ljungberg Läs mer
  • 2019-10-07

Inga M skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Ringvägen 7Fredriksberg
    Fått all hjälp jag ville.
    Trevlig glad positiv mäklare mats hansson Läs mer
  • 2019-10-03

Pär L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpte en villa i Grängesberg, superbra bemötande på visningen och genom hela köpprocessen. Läs mer
  • 2019-10-01

Magnus K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag har fått utmärkt hjälp och stöd av mäklarens representant Erik Hansson. Erik har ordnat allt det praktiska så jag har sluppit besöka Ludvika själv. Mycket nöjd och tacksam!

”Engelbrektsgatan 24A” Läs mer
  • 2019-09-24

Therese H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag tycker Sara på Fastighetsbyrån i Ludvika är ett utmärkt mäklare! Läs mer
  • 2019-09-17

Elionore V skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag köpte en bostad med min sambo och blev väldigt bra bemött av mäklaren Olle. Han förstod vad vi letade efter, har svarat på våra frågor, varit lätt tillgänglig. När vi skrev alla papper gick de smidigt & han upplyste oss om alla viktiga saker man ska tänka på osv. Vi upplevde att vi fick bättre bemötande av mäklaren än banken och bra med information så de var över våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-16

Marianne G skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Försäljning av bostadsrätt. Mycket bra bemötande och service av mäklaren. Finns ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2019-09-13

Elisabeth G skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Så inspirerande mäklare och läty att få tag på Läs mer
  • Ove P

2019-09-02

Ove P skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Har sålt sommarstuga i Ludvika kommun. Vi har blivit bra bemötta, men då vi på grund av andra omständigheter, startade först under semestertid blev försäljningen förskjuten. Vi blev bra assisterade och de hade flera visningar. Försäljningspriset blev högre än vad vi hade räknat med. Läs mer
  • 2019-08-31

Rigmor P skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har sålt vår villa i Rånäsberget.
    Ett vänligt och professionellt bemötande som gav oss ett stort förtroende för den kommande försäljningen.
    Att kunna göra en snabb och problemfri försäjning och en nöjd säljare och köpare
    En mäklare som vi verkligen kan rekommendera till andra som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-08-27

Carin B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Har sålt en 3:a i Ludvika. Bemötandet av Sara har varit o är mkt bra, hon visar intresse, hjälpsamhet, kunnighet o är tydlig o klar vad som gäller!! Glad o positiv, tillgänglig! Jag är mkt nöjd! Läs mer
  • 2019-08-23

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mäklaren e bra o hans hjälp Jerry va Kanon !! Läs mer
  • 2019-08-11

Bernt H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt ett sommarhus, trevligt bemötande från mäklaren och måste understrykas, tillgängligheten, behjälplig genom hela processen på ett föredömligt sätt, stort tack!!! Läs mer
    2019-08-23 Representant för Fastighetsbyrån svarar Bernt H
    Vad roligt att du är nöjd Bernt, tack för gott samarbete! Stort lycka till med fastigheten framöver. Mvh Sara
  • 2019-08-06

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt en mindre lantgård. Mäklaren var trevlig i bemötandet och förmedlade frågor snabbt. Helhetsupplevelsen är att det gick smidigt och att fastighetsbyrån i Ludvika gjort ett bra jobb.. Läs mer
    2019-08-23 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lars L
    Tack för de snälla orden och gott samarbete! Stort lycka till på er mysiga gård. Mvh Sara
  • 2019-08-05

Peter H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra och lätt att hålla kontakt med. Läs mer
  • 2019-08-02

Caroline W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Upplevde ett väldigt bra bemötande, man fick svar på sina frågor och mäklaren var tillgänglig och vi kände oss trygga i processen. Det kändes även bra att ha en tredje part när man skulle skriva avtal, allting kändes proffesionellt upplagt och vi som var nya på bostadsmarknaden fick bra information och vägledning. Läs mer
  • 2019-07-07

Yvonne L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med
    Tillgänglig och ringde tillbaka snabbt om hon inte kunde ta samtalet direkt. Läs mer
  • 2019-07-06

Teresia H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Trevlig, tillmötesgående, nogrann, helheten var exemplarisk. Läs mer
  • 2019-07-05

Göran W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Proffsigt, levde upp till mina förväntningar till 110% Läs mer
  • 2019-07-04

Anders J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra bemötande men skulle önska tydligare information till säljaren om vad som krävs av säljaren vid husförsäljning. Läs mer
    2019-07-08 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anders J
    Hej Anders, synd att du inte riktigt är nöjd, vi försöker sträva efter att våra kunder ska vara 100 % nöjda, därför undrar jag vad du inte riktigt var nöjd med? Bra att veta så att vi kan bli ännu bättre. Mvh Maria Andersson
  • 2019-06-29

Linda H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra bemötande och smidig kontakt vid husförsäljning. Läs mer
  • 2019-06-29

Gun-Britt G skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Har sålt ett hus.
    Vi blev vänligt bemötta. Han tog god tid på sig och vi kunde ringa och prata med honom om vi undrade över något.
    Vi ville få huset sålt så fort som möjligt och det lyckades.
    Vi kan med gott samvete rekommendera Fastighetsbyrån Ludvika. Läs mer
  • 2019-06-26

Anna A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mäklaren var mycket professionell. Runt budgivningstiden hade jag gärna fått mer info, men i övrigt är jag nöjd. Läs mer
  • 2019-06-25

Ingalill O skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag har sålt ett fritidshus . Jag blev bemött av mäklaren på ett mycket bra sätt , jag kunde inte få en bättre mäklare han var vänlig och hjälpt mig med alla frågor som jag hade , på en skala 1-10 då är det en 10 , jag kan rekommendera min mäklare , det som kändes bra var hans trygghet och vänlighet . Ingalill Läs mer
  • 2019-06-09

Angelica K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålt min bostad och är mycket nöjd med den hjälp jag fått hittills. Läs mer
  • 2019-05-27

Linda O skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpte ett hus i Ludvika via fastighetsbyrån, snabb affär på distans så träffade aldrig mäklaren. Fungerade bra med kommunikation på telefon och Mail.
    Men säljaren var inte nöjd med bemötandet Läs mer
  • 2019-05-25

Tobias S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålt en villa på 75 kvm.
    Mycket intresserad mäklare som väldigt snabbt kom fram till ett värde på bostaden som stämde ungefär med slutpriset. Lätt att få tag på samt mycket serviceinriktad. Läs mer
  • 2019-05-25

Jan P skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Dålig information , när man ska betala hur mycke dom ska ta från kontot , Mycke extra avgifter och skatter som tillkommer som dom inte informerat om i förväg , Inte mån om köpare , bara om säljare av fastigheten ;huset Läs mer
  • 2019-05-19

Mats H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpte en villa ute i Sunnansjö. Väldigt hjälpsam, allt har gått smidigt och han varit väldigt professionell, öppen, glad och trevlig. Läs mer
  • Leif S

2019-05-14

Leif S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Har sålt villa. Mycket bra bemötande, fick svar på mina frågor på ett trevligt o enkelt vis. Förväntningarna överträffade utan att jag behövde fråga om tillvägagångssätt och rutiner runt försäljningen. Mycket bra kontakt och uppdateringar om status, väldigt trevlig o sympatisk mäklare (Olle L). Mvh. Leif. Läs mer
  • 2019-05-11

Jessica M skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Har sålt en bostadsrätt. Allt har gått väldigt smidigt och vi har blivit trevligt bemötta av både mäklare och fotograf. Vi är väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-09

Gärdy J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt en villa i Ludvika. Allt har varit utmärkt! Läs mer
  • 2019-05-09

Peter J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag har sålt ett fritidshus.
    Bra bemötande av mäklaren allt motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-23

Carina A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålt min gård. Väldigt trevliga och hjälpsamma.. Bra bemötande Läs mer
  • 2019-04-14

Monica H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag har sålt min villa och tycker att jag haft turen att fått en mäklare som varit fantastisk. Trevlig, vänlig och mycket engagerad trots att det har funnits svårigheter vid försäljningen. Jag har känt mig trygg i kontakten med honom och skulle varmt rekommendera honom till mina vänner..
    Mäklaren levde med råge uppp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-10

Beate V skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket trevlig och tillmötesgående, hjälpsam och professionell Läs mer
  • 2019-04-08

Raimo L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika