Alla kategorier Mäklare Dalarna Ludvika Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ludvika

Fastighetsbyrån Ludvika

Storgatan 14, 771 30 Ludvika — Visa karta

Välkommen till Ludvika - en tillväxtkommun i södra Dalarna perfekt för barnfamiljer med närhet till naturen.

För dig som älskar att vara ute i naturen har du här både skog, sjöar och trevliga parker runt knuten. Dessutom finns här flera för- och grundskolor samt många idrotts- och kulturevanemang att engagera sig i på fritiden.

Fastighetsbyrån har funnits i Ludvika sedan 1967 och värdesätter direkta och personliga kontakter med både köpare och säljare. Dessutom har vi riktigt bra koll på bostadsmarknaden här i området. Undrar du var köparna finns och vad de letar efter, hur mycket din bostad kan vara värd eller letar du efter ditt drömhus?

Kom förbi vårt kontor, vi har svaren!

Läs vad 235 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ludvika

• Lena N
    Lena N skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Köpt fritidshus
    Snabb återkoppling, professionellt bemötande Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi är mycket nöjda med både köpet av lägenheten på Högberget,och försälningen av huset på Knutsbo. Sara har skött det jättebra,hon har varit trevlig och hjälpsam tack!
    Margareta och Björn. Läs mer
  • Ingvar A
    Ingvar A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra. Är helt nöjd med bemötande man fick av mäklaren . Läs mer
  • David W
    David W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålde fritidshus.
    Upplevde ett jättefint bemötande.
    Vi hade höga förväntningar då mäklaren är känd för o vara bra. Han levde upp till dem.
    Vi hade en smidig affär i alla avseenden o blev dessutom nöjda ekonomiskt. Läs mer
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har sålt vårt hus tillsammans med enproffsig mäklare.
    Allt fungerade finfint. Kändes tryggt.
    Superbra Läs mer
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har köpt sommarhus, vi har fått väldigt bra service av vår mäklare. Läs mer
  • Linn K
    Linn K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag sålde min lägenheten, Sara var jätte trevligt och allt gick snabbt, smidigt & enkelt. Sara höll mig hela tiden uppdaterad & jag är jätte nöjd. Skulle jag sälja min bostad igen så kommer jag att kontakta Sara! Läs mer
  • Fadila H
    Fadila H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Olle Löfberg var vår mäklare vid husförsäljning. Vi upplevde honom som väldigt lyhörd och fick snabbt ett väldigt förtroende för hans insatser. Han har hållit det han har lovat. Under hela processen har vi haft en mycket bra dialog, och fått regelbundna uppdateringar. Vi är super nöjda med den höga nivå på service som han har levererat, samt med den engagemang han har visat under hela tiden. Han får våra bästa rekomendationer. Läs mer
  • Siw  B
    Siw B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket trevliga och tillmötesgående. Dock skulle vi velat höra av mäklaren om utvecklingen oftare. Vi gick ovissa och funderade, tills vi hörde av oss. Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålt en bostadsrätt på 2 rok. Sara var tillmötesgående, kunnig o tillgänglig. Mina förväntningar överträffades då intresset för lägenheten var stort. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mäklaren vi hade kontakt med denna gång gällande köpet av en tomt var svår att få tag på. Ringde ej upp när vi ringde byrån och lämnade meddelande,, svarade ej på mail då vi ville tidigarelägga vårt möte för att skriva papper. Efter att vi kontaktat en annan mäklare på samma byrå (som vi har väldigt bra erfarenhet av) och bett honom kontakta denna mäklare hörde han av sig. Läs mer
  • Denise N
    Denise N skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har köpt ett fritidshus och sålt sålt ett fritidshus. Vi upplever Sara som noggran och ambitiös hon ger ett glatt och ärligt intryck en person man får förtroende för både som säljare och köpare.

Denise Läs mer
  • Lars  T
    Lars T skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Hurra va bra dom va👍 Väldigt bra foton och beskrivning av objektet, trivsam och gemytlig personal. Läs mer
  • Cetin B
    Cetin B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån Ludvika,dem är bäst i Ludvika. Läs mer
  • Rolf  B
    Rolf B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Saklig, bra info,lättsam,Kaffe å Godis. Rolf B Läs mer
  • Stefanie H
    Stefanie H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket bra marknadsföring, hög fackkunskap, stor personlig engagemang. Läs mer
  • Jonny Z
    Jonny Z skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Har försökt köpa villor i Grängesberg flera gånger. Mäklare på Fastighetsbyrån ignorerar mail. Förra gången såldes villan under begärt pris trots att jag var beredd att lägga uppemot 200 000 kr mer. Senast Mailade jag mäklaren med frågor samma dag objektet dök upp på hemnet. Inget svar. Kvällen innan första visning är objektet sålt. Även här har mäklaren missat en potentiell budgivning. Läs mer
    2016-09-16 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jonny Z
    Hej Jonny,

Det var tråkigt att höra att du känner så här. Vi försöker naturligtvis möta och återkoppla till våra kunder så snart vi kan när vi fått en förfrågan, så hör gärna av dig igen med bl a vilken fastighet det gäller, så har vi möjlighet att kunna få till en konstruktiv dialog.

Mvh Lotta Lundgren,
    Mäklarassistent
  • Björn C
    Björn C skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra kommunikation mellan Fastighetsbyrån och säljaren. Läs mer
  • Markus L
    Markus L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Fastighetsbyrån gjorde ett bra jobb. Professionellt och personligt bemötande i planeringsfasen, och god kommunikation genomgående.

Möjligen kunde jag sakna lite regelbundna uppföljningar, och det var inte helt enkelt att följa detaljerna kring de budgivare som kom in. Vissa andra mäklare har en portal som ger mer detaljer under själva säljprocessen. Möjligen finns detta, men jag inte fick ta del av det?

Ännu har jag inte lägenhet lämnats över, så alla faser har jag inte ännu erfarenhet av. De sista praktikaliteterna återstår fortfarande. Läs mer
  • Margit A
    Margit A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Är mycket nöjd med all hjälp jag har fått. Läs mer
  • Lena Kristina R
    Lena Kristina R skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    mycket bra sakkunnig snabb försäljning Läs mer
  • Stefani B
    Stefani B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har varit på två visningar av olika lägenheter i Ludvika. Mäklare Olle Löfberg är otrevlig, berättade ingen om lägenheter, man fick själv fråga om allting. Känns som han tror inte att vi är seriösa köpare.
    Om man ska jämföra med annan byrå, där var väldigt bra tjej på visning, som hjälpte oss på en gång.
    Fastighetsbyrån är helt okej, ända mäklare som vi träffat är oprofessionellt. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sara Nordqvist på Fastighetsbyrån är en toppenmäklare. Hon skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett föredömligt sätt, före, under och efter försäljningen. Allt flöt på precis som vi önskade och priset blev högre än förväntat. Om ni är i behov av en mäklare så rekommenderas Sara varmt! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket alert och bra mäklararbete utfört av Sara Nordqvist på Fastighetsbyrån i Ludvika.
    Mvh Fredrik Lindgren Läs mer
    Maria K gillar detta
  • Michael N
    Michael N skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Niclas Andersson skötte sitt uppdrag väl, har inget alls att klaga på. Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jättebra service & trevlig personal! Allting gick smidigt och med bra resultat! Läs mer
  • Lars-göran M
    Lars-göran M skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Kan med det absolut bästa rekommendera företaget. Profsigt o service inriktat med mycket trevligt bemötande. Högsta betyg. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi var jättenöjda med Olle som mäklare när vi sålde våran villa i våras. Allt sköttes precis som vi hade önskat, kan och kommer att rekommendera han till andra som ska sälja fastighet. Läs mer
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket trevlig! Flexibel till att kunna lösa en del krångliga detaljer kring köpet. En bra representant för fastighetsbyrån helt enkelt. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Snabb återkoppling. Ringde på förmiddagen och Olle kom redan på eftermiddagen för att gå igenom försäljningen. Olle har ett trevligt och professionellt bemötande. Försäljningen var lyckad, vi var nöjda med försäljningspriset. Objektbeskrivningen var stolpig, beskrivningen gjordes genom lösryckta ord och inte av meningar. Då försäljningen gick bra så kanske detta inte är något reellt problem. Läs mer
  • Ove B
    Ove B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra bemötande och klara besked och man var hela tiden uppdaterad vad som hände jag skulle varmt rekommendera honom till andra så varmt tack så länge vi blir ju klara i Januari 2016. Läs mer
  • Christina W
    Christina W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra bemötande, snabb handläggning, Läs mer
  • Peter D
    Peter D skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Tycker att fungerade bra, affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Leif D
    Leif D skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mäklaren hade ett sakligt och korrekt uppträdande och utförde uppdraget mycket bra. Läs mer
  • Roger I
    Roger I skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra! Trevligt bemötande och huset blev sålt. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket trevligt bemötande. Ordning och reda. Vi är jätte nöjda med Niclas!! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Något svår att nå, saknade lite info om objektet från mäklarens sida. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Trevlig. förstår vad en köpare letar efter.. Läs mer
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Niclas Andersson var en mycket trevlig och seriös mäklare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jan T
    Jan T skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Första erfarenhet, inget att jämföra med, men det var till allmän belåtenhet Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sålde bostadsrätt efter flytt till villa. Fick bra hjälp med värderingen och utgångspriset sattes högre än jag hade hoppats på.
    Annonseringen lockande fler intressenter vilket ledde till att slutpriset landade en bra bit över utgångspris. Försäljningen var snabb och utan problem.
    Jag är ganska säker på att jag inte hade fått i närheten av så mycket om jag hade försökt sälja lägenheten själv! Läs mer
  • Ove S
    Ove S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Trevligt bemötande dock en aning virrig. Läs mer
  • Ann-mari G
    Ann-mari G skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vår första kontakt med Niclas Andersson var när han värderade vårt fritidshus för ca 1 år sedan. Vi upplevde honom som seriös och han gjorde ett gott intryck på oss. När det blev aktuellt för oss att sälja huset så tvekade vi inte att välja honom som mäklare. Vi fick även denna gång ett bra bemötande från Niclas och vi kan varmt rekommendera honom till andra som skall sälja sina hus. Läs mer
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra bemötande och flexibelt tänk. Lätt att få kontakt, ringde alltid upp när man tog kontakt. Läs mer
  • Gowrishankar G
    Gowrishankar G skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    He was answering my questions on time. He was up to my expectations Läs mer
  • Annika A
    Annika A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Gott bemötande. Har inget att anmärka på. Läs mer
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag fick god hjälp och bra rekommendationer av Niclas på fastighetsbyrån Läs mer
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Fick ett bra bemötande av Olle. Han vet problematiken för både köpare och säljare och han har kunskapen för att hjälpa till på et bra sätt. Han har också ordning och reda i sina papper så man vet vad som gäller. Nu är inte vår försäljning färdig ännu, därför förstår jag inte varför det är så bråttom med detta.
    M.V.H. Tommy Wikström Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Upplevde Olle som lite otrevlig mäklare, god man + mäklare lämnade gamla smutsiga och snuskiga madrasser samt en gammal matta i källaren. När man bad mäklaren fixa detta fick man som svar mer eller mindre att jag kunde göra det själv. Det satt även en påse med gamla kanyler osv kvar i köket som mäklaren inte brydde sig om. Allmänt dåligt gjort av en mäklare att inte orka bry sig. Hade det varit under andra omständigheter så skulle jag aldrig köpt genom Olle! Läs mer
  • Leif A
    Leif A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Olle var mycket hjälpsam och korrekt då då vi stämde möte med honom för att se på fastigheten som intresserade oss.
    Och han skötte hela affären mycket bra från början ända till avslut och övertagande.
    Vårt omdöme av Olle är bara positivt. Läs mer

Storgatan 14, 771 30 Ludvika