Alla kategorier Mäklare Dalarna Ludvika Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ludvika

Fastighetsbyrån Ludvika

Storgatan 14, 771 30 Ludvika — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Ludvika och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 18 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ludvika

• Jonny Z
    Jonny Z skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Har försökt köpa villor i Grängesberg flera gånger. Mäklare på Fastighetsbyrån ignorerar mail. Förra gången såldes villan under begärt pris trots att jag var beredd att lägga uppemot 200 000 kr mer. Senast Mailade jag mäklaren med frågor samma dag objektet dök upp på hemnet. Inget svar. Kvällen innan första visning är objektet sålt. Även här har mäklaren missat en potentiell budgivning.
    2016-09-16 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jonny Z
    Hej Jonny,

Det var tråkigt att höra att du känner så här. Vi försöker naturligtvis möta och återkoppla till våra kunder så snart vi kan när vi fått en förfrågan, så hör gärna av dig igen med bl a vilken fastighet det gäller, så har vi möjlighet att kunna få till en konstruktiv dialog.

Mvh Lotta Lundgren,
    Mäklarassistent
  • Bj�rn C
    Bj�rn C skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra kommunikation mellan Fastighetsbyrån och säljaren.
  • Markus L
    Markus L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Fastighetsbyrån gjorde ett bra jobb. Professionellt och personligt bemötande i planeringsfasen, och god kommunikation genomgående.

Möjligen kunde jag sakna lite regelbundna uppföljningar, och det var inte helt enkelt att följa detaljerna kring de budgivare som kom in. Vissa andra mäklare har en portal som ger mer detaljer under själva säljprocessen. Möjligen finns detta, men jag inte fick ta del av det?

Ännu har jag inte lägenhet lämnats över, så alla faser har jag inte ännu erfarenhet av. De sista praktikaliteterna återstår fortfarande.
  • Margit A
    Margit A skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Är mycket nöjd med all hjälp jag har fått.
  • Lena Kristina R
    Lena Kristina R skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    mycket bra sakkunnig snabb försäljning
  • Stefani B
    Stefani B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Vi har varit på två visningar av olika lägenheter i Ludvika. Mäklare Olle Löfberg är otrevlig, berättade ingen om lägenheter, man fick själv fråga om allting. Känns som han tror inte att vi är seriösa köpare.
    Om man ska jämföra med annan byrå, där var väldigt bra tjej på visning, som hjälpte oss på en gång.
    Fastighetsbyrån är helt okej, ända mäklare som vi träffat är oprofessionellt.
  • Maria K
    Maria K skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Sara Nordqvist på Fastighetsbyrån är en toppenmäklare. Hon skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett föredömligt sätt, före, under och efter försäljningen. Allt flöt på precis som vi önskade och priset blev högre än förväntat. Om ni är i behov av en mäklare så rekommenderas Sara varmt!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Mycket alert och bra mäklararbete utfört av Sara Nordqvist på Fastighetsbyrån i Ludvika.
    Mvh Fredrik Lindgren
    Maria K gillar detta
  • Jan Å
    Jan Å skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra bemötande,kunniga, lätta att samarbeta med,
    Maria K gillar detta
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra bemötande, ett bra pris och värdet var bra för det vi köpte
  • Sren C
    Sren C skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Gott bemötande, tydliga och återkopplande
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra värdering av bostadsrätt! Fick mer än jag hade hoppats på vid budgivningen.
  • Gunn B
    Gunn B skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    bra men mindre än väntat mäklaren gjorde
    sitt bästa
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Jag var mycket nöjd med min mäklare. Han gjorde allt man kunde begära och var i stort sett alltid anträffbar på telefon. Om inte, ringde han alltid upp så fort han kunde, när han såg att jag hade sökt honom. Han tillgodosåg mina önskemål och kom med goda råd, när jag behövde.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Professionella, kunniga, trevliga och prisvärda!
  • Ann-Christin S
    Ann-Christin S skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Är mycket nöjd med hur Fastighetsbyrån har skött försäljningen av mitt hus. Mäklaren har lyssnat på mig och hållit mig underrättad under hela tiden, Vilket är väldigt positivt.Kommer att rekommendera dem till andra om det blir aktuellt.
  • Petra Persson F
    Petra Persson F skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    Bra! God service och trevlig mäklare
  • ?ke J
    ?ke J skrev om Fastighetsbyrån Ludvika
    upplever att dom var lyhörda och kom till bra resultat fort

Storgatan 14, 771 30 Ludvika