Alla kategorier Mäklare Kronoberg Markaryd Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Markaryd

Fastighetsbyrån Markaryd

Smedjegatan 2 B, 285 31 Markaryd — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Markaryd? Vi på Fastighetsbyrån kan området och bostadsmarknaden i detalj och vi strävar alltid efter att båda parter ska gå nöjda ur affären. För att kunna göra det, i varje unik affär, anpassar vi vår tjänst efter dina behov, förutsättningar och önskemål.

Våra många års erfarenhet av fastighetsförmedling, i kombination med vårt starka kontaktnät och banknära samarbete borgar för att du ska hitta rätt och göra en så bra affär som möjligt när du tar råd och hjälp från oss.

Var du än är i din köp- eller säljprocess, kontakta oss så svarar vi på dina frågor och diskuterar fram hur vi bäst kan bistå dig i din stundande bostadsaffär!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 51 kunder tycker om Fastighetsbyrån Markaryd

• Ely B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    De är bra men inte så snabb när vi behöver svar från dem. Läs mer
  • Ann-Kristin T skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Sålt en villa. Affärsmässig neutralt bemötande. Proffesionellt. Bra tydlig info från början till slut. Stöttning i frågor. Vänligt bemötande. Nöjd. Läs mer
  • Anneli P skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Köpte en villa.
    Det bästa bemötande var när vi skrev kontraktet. Annars var det inte så lätt att få kontakt med mäklaren och det fysiska kontoret var aldrig bemannat. Läs mer
  • Bo O skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Sålde hus 130 kvm, bra bemötande vid värdering och försäljningen Läs mer
  • Ann-Charlotte N skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra. Kunnig och proffsig personal. Läs mer
    2017-07-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ann-Charlotte N
    Tack Ann-Charlotte! Det glädjer mig att du är nöjd!
  • Lars P skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Rekommenderar verkligen denne proffsige mäklare.
    Bra bemötande, kunnig i sitt yrke, bra lokalkännedom
    och mycket hjälpsam i allt som berör en fastighetsaffär.
    EILA P. Läs mer
  • Ki I Båstad Ab skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Är nöjd med bemötandet, mäklaren tog tid på sig, var mån om att all info skulle komma fram. Läs mer
  • Paola M
    Paola M skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Han var professionell,flexibel med att anpassa sig med våran tid (med tanke på att vi bor och jobbar i Gbg) och hjälpsam med alla våra dumma frågor. Läs mer
  • Elsa C
    Elsa C skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Väldigt bra. Han skötte allt, från början till slut. Även till alla myndigheter.
    En mycket trevlig person, som vi uppskattade mycket. Läs mer
  • Helga S skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra och vänligt bemötande.Hade egen fotograf som tog perfekte bilder.
    Vi är mycket nöjde med Thomas Dahl som vi blev rekommanderade av bekanta som hade såld Hus genom Tomas. Läs mer
  • Örjan F skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Blev väl bemött. Kunnig i detaljer och god lokal kännedom av marknaden. Läs mer
  • Ken R skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Dålig info, ej kommunicerat enl överenskommelse Läs mer
  • Reiner B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Leider (noch) auf deutsch: Thomas war ein sehr ruhiger kompetenter Partner, der den Kauf mit sehr ausgewogener Seriosität zu unserer vollsten Zufriedenheit durchgeführt hat. Läs mer
  • Susanne A skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Bmötande har varit jättebra. Han lysnar, är hjälpsamt, man nå han bra. jag kan bara rekommendera han vidare. Läs mer
  • Britta A skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Thomas har varit mycket proffsig i sitt arbete,ställt upp och ringt tillbaka när så behövts. Är nöjd med honom. Läs mer
  • Jimmy O skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Har funkat mkt bra än så länge.//jimmy Läs mer
  • Simon N skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Ett bra bemötande bra service och trevlig personal Läs mer
  • Lena R skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Han har varit en utmärkt mäklare, som kom i avtalad tid ( viktigt) och som har varit professionell och genomfört det han lovat. Att få till en budgivning i detta lilla samhälle är heller inte dåligt. Min enda lilla anmärkning är att vi ett tag sökte honom för information och då tog det ett bra tag innan vi fick svar, men han kan ju ha varit upptagen av andra kunder, som har samma krav på 100%ig närvaro och då får man överse med detta. I övrigt är allt positivt. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Trevlig mäklare som gjorde husaffären smidig på alla sätt. Anlitar en professionell fotograf som tog fantastiska bilder, vilket bidrog till många besök på första visningen.. Sen blev det en snabb affär där efter. Läs mer
  • Helle B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Nöjd med servicen bra bemötande. Läs mer
  • Szymon G skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Super makler ;-)rekomendera. Tack for helpp Läs mer
  • Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Positivt,välkomnande.Negativt om fast arvode. Läs mer
  • Kåre S skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Hjælp til information fra Saktteverket Läs mer
  • Lennart J skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Bra bemötande
    Försäljning av fastighet Läs mer
  • Mathias W skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    En mycket bra och trevlig mäklare som jag gärna rekommendera. Läs mer
  • Birgitta B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Thomas Dahl skötte försäljningen av vårt torp mycket professionellt och med stort engagemang. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom.

Birgitta Berg
    Fredrik Berg
    Niklas Berg Läs mer
  • Selvejende Institution B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Birkegården har været glade og tilfredse med den assistance Thomas Dahl ydede os i forbindelse med købet af fritidshus.
    Det har været i forbindelse med rådgivning og tinglysning hvor Thomas har givet en uvurderlig støtte til os usikre danskere. Läs mer
  • Jörn I skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Vi oplevede mægleren som hurtig, engageret og dygtig til sit arbejde. Salgsmaterialet var af højeste kvalitet og gav potentielle købere lyst til at opleve ejendommen in natura. Läs mer
  • Ann-gret K skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Bra bemötande
    Fastighetsförsäljning. Läs mer
  • Erik J skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Trevlig och professionell mäklare.
    Vi är supernöjda med Thomas som hjälpte oss med vår försäljning.
    Stort plus till Fastighetsbyrån för deras fina bilder som tas av en riktig fotograf! Läs mer
  • Gunnlaugur G skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Utmärkt arbete, men aldeles för dyrt! Läs mer
  • Jessica A skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Bra bemötande. Ärlig och ger förtroende. Läs mer
  • Calle J
    Calle J skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Bra professionellt och trevligt. Läs mer
  • Håkan W skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Utmärkt , mycket nöjd
    Skötte sig perfekt från början till slut Läs mer
  • Krisola N skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Vi har varit mycket nöjda med Thomas Dahl.
    Han är serviceinriktad o tar väl hand om sina kunder. Lätt att få kontakt med, ringde upp snart om man lämnat meddelande. Lätt att kommunicera med.
    Av de fyra fastighetsmäklare vi varit i kontakt med är han den bästa!
    Med vänlig hälsning, Niemi Läs mer
  • Ann-christin K skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Först anlitade jag en annan mäklare, men då huset inte hade blivit sålt efter närmare ett år, bytte jag till Fastighetsbyrån Markaryd. Thomas är trevlig och lätt att prata med, förutom att han är professionell inom sitt område, vilket förstås är det viktigaste. Thomas har inte under hela processen på något sätt visat om han ansåg att huset var mindre attraktivt. Alla mäklare har inte tillräckligt pokerface.
    Fastighetsbyrån anlitar proffsfotograf för annonsbilderna, och t o m jag såg skillnaden jämfört med mäklare 1:s foton. Thomas satte ett utgångspris som uppenbarligen var mer realistiskt än det mäklare 1 satte, och huset blev sålt (efter viss prutning) efter knappt ett halvår. Det är ju inte Thomas' fel att taxeringsvärdet är så högt satt att jag fick ut 2/3 av taxvärdet istället för att det ska motsvara ungefär 3/4 av försäljningspriset. Trevligt med karamellskål på kontoret; det tar på krafterna att vara säljare... Läs mer
  • Lisbeth L skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Min man och jag köpte nyligen en fastighet i Traryd, förmedlad av T. Dahl Fast.byrå. Beskrivningen i annonsen motsvarade väl vår uppfattning av objektet, och de mailkontakter som förgick köpet hanterades mycket professionellt. Även säljaren delade vår positiva uppfattning av företaget. Läs mer
  • Rickard S skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra när det kommer sms i budgivning Läs mer
  • Niklas B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Sålt sommarställe. Nöjd men hade velat haft lite mer kontinuerlig information under säljprocessen. Thomas var i övrigt mkt bra. Läs mer
  • Thomas H skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Jag rekommenderar starkt Thomas Dahl fastighetsbyrån i Markaryd Läs mer
  • Anna J skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Vi blev väldigt bra bemötta av Thomas Dahl. Bra service och vi fick svar på alla våra frågor. Vi är väldigt nöjda och har inget negativt alls att säga.. Läs mer
  • Eva S skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra bemötande, bra mailkontakt. Köpt ett fritidshus. Läs mer
  • Anders D skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Jätteduktig och vänlig. Hjälpte till med allt Läs mer
  • David B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Vi köpte ett hus våren -13 genom Thomas Dahl och vi har inget att klaga på. Bra bemötande, försökte hitta hus som passade våra behov o prisklass. Läs mer
  • Annika S skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Jag upplevde T.D Mycket trevlig o älskvärd person Blev tipsad att T.D var en bra mäklare, därför anlitade vi honom när vi skulle sälja mitt föräldrahem.
    Som jag upplevde det så skötte T.D på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Leo N skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    vi søgte vores drømhus i Sverige og fandt det i Markaryd. Thomas var mycket fin och professionell i forhold til fremvisning och køb af huset så vi er mycket nøjd med Thomas og Fastighetsbyran Läs mer
  • Jörn I skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Thomas solgte vores torp. Han er behagelig, hurtig og dygtig. Vi har været meget tilfredse. Läs mer
  • Britt-marie N skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra och trevligt bemötande vid husköpet vi gjorde. Återkopplade snabbt vid frågor.

Företaget och dess produkter/tjänster lever upp till vår förväntan. Fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • Ulla B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Hjälpsam och tillmötesgående mäklare vid försäljning av småhus. Läs mer
  • Åke Å skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Utmärkt bemötande. Snabb och proffsig hantering.
    Försäljning av villa.
    Hade egentligen inte några förväntningar på företaget utan det var så att tidigare kontakt med Thomas Dahl hade ingivit förtroende. Läs mer

Smedjegatan 2 B, 285 31 Markaryd