Alla kategorier Mäklare Kronoberg Markaryd Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Markaryd

Fastighetsbyrån Markaryd

Smedjegatan 2 B, 285 31 Markaryd — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Markaryd och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 46 kunder tycker om Fastighetsbyrån Markaryd

• Lars P
    Lars P skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Rekommenderar verkligen denne proffsige mäklare.
    Bra bemötande, kunnig i sitt yrke, bra lokalkännedom
    och mycket hjälpsam i allt som berör en fastighetsaffär.
    EILA P.
  • Ki I Båstad Ab
    Ki I Båstad Ab skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Är nöjd med bemötandet, mäklaren tog tid på sig, var mån om att all info skulle komma fram.
  • Paola M
    Paola M skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Han var professionell,flexibel med att anpassa sig med våran tid (med tanke på att vi bor och jobbar i Gbg) och hjälpsam med alla våra dumma frågor.
  • Elsa C
    Elsa C skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Väldigt bra. Han skötte allt, från början till slut. Även till alla myndigheter.
    En mycket trevlig person, som vi uppskattade mycket.
  • Helga S
    Helga S skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra och vänligt bemötande.Hade egen fotograf som tog perfekte bilder.
    Vi är mycket nöjde med Thomas Dahl som vi blev rekommanderade av bekanta som hade såld Hus genom Tomas.
  • Örjan F
    Örjan F skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Blev väl bemött. Kunnig i detaljer och god lokal kännedom av marknaden.
  • Ken R
    Ken R skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Dålig info, ej kommunicerat enl överenskommelse
  • Reiner B
    Reiner B skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Leider (noch) auf deutsch: Thomas war ein sehr ruhiger kompetenter Partner, der den Kauf mit sehr ausgewogener Seriosität zu unserer vollsten Zufriedenheit durchgeführt hat.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Bmötande har varit jättebra. Han lysnar, är hjälpsamt, man nå han bra. jag kan bara rekommendera han vidare.
  • Britta A
    Britta A skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Thomas har varit mycket proffsig i sitt arbete,ställt upp och ringt tillbaka när så behövts. Är nöjd med honom.
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Har funkat mkt bra än så länge.//jimmy
  • Simon N
    Simon N skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Ett bra bemötande bra service och trevlig personal
  • Lena R
    Lena R skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Han har varit en utmärkt mäklare, som kom i avtalad tid ( viktigt) och som har varit professionell och genomfört det han lovat. Att få till en budgivning i detta lilla samhälle är heller inte dåligt. Min enda lilla anmärkning är att vi ett tag sökte honom för information och då tog det ett bra tag innan vi fick svar, men han kan ju ha varit upptagen av andra kunder, som har samma krav på 100%ig närvaro och då får man överse med detta. I övrigt är allt positivt.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Trevlig mäklare som gjorde husaffären smidig på alla sätt. Anlitar en professionell fotograf som tog fantastiska bilder, vilket bidrog till många besök på första visningen.. Sen blev det en snabb affär där efter.
  • Helle B
    Helle B skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Nöjd med servicen bra bemötande.
  • Szymon G
    Szymon G skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Super makler ;-)rekomendera. Tack for helpp
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Positivt,välkomnande.Negativt om fast arvode.
  • Kåre S
    Bra bemötande
    Försäljning av fastighet
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    En mycket bra och trevlig mäklare som jag gärna rekommendera.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Thomas Dahl skötte försäljningen av vårt torp mycket professionellt och med stort engagemang. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom.

Birgitta Berg
    Fredrik Berg
    Niklas Berg
  • Selvejende Institution B
    Selvejende Institution B skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Birkegården har været glade og tilfredse med den assistance Thomas Dahl ydede os i forbindelse med købet af fritidshus.
    Det har været i forbindelse med rådgivning og tinglysning hvor Thomas har givet en uvurderlig støtte til os usikre danskere.
  • Jörn I
    Jörn I skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Vi oplevede mægleren som hurtig, engageret og dygtig til sit arbejde. Salgsmaterialet var af højeste kvalitet og gav potentielle købere lyst til at opleve ejendommen in natura.
  • Ann-gret K
    Ann-gret K skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Bra bemötande
    Fastighetsförsäljning.
  • Erik J
    Erik J skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Trevlig och professionell mäklare.
    Vi är supernöjda med Thomas som hjälpte oss med vår försäljning.
    Stort plus till Fastighetsbyrån för deras fina bilder som tas av en riktig fotograf!
  • Gunnlaugur G
    Gunnlaugur G skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Utmärkt arbete, men aldeles för dyrt!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Bra bemötande. Ärlig och ger förtroende.
  • Calle J
    Calle J skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Bra professionellt och trevligt.
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Utmärkt , mycket nöjd
    Skötte sig perfekt från början till slut
  • Krisola N
    Krisola N skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Vi har varit mycket nöjda med Thomas Dahl.
    Han är serviceinriktad o tar väl hand om sina kunder. Lätt att få kontakt med, ringde upp snart om man lämnat meddelande. Lätt att kommunicera med.
    Av de fyra fastighetsmäklare vi varit i kontakt med är han den bästa!
    Med vänlig hälsning, Niemi
  • Ann-christin K
    Ann-christin K skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Först anlitade jag en annan mäklare, men då huset inte hade blivit sålt efter närmare ett år, bytte jag till Fastighetsbyrån Markaryd. Thomas är trevlig och lätt att prata med, förutom att han är professionell inom sitt område, vilket förstås är det viktigaste. Thomas har inte under hela processen på något sätt visat om han ansåg att huset var mindre attraktivt. Alla mäklare har inte tillräckligt pokerface.
    Fastighetsbyrån anlitar proffsfotograf för annonsbilderna, och t o m jag såg skillnaden jämfört med mäklare 1:s foton. Thomas satte ett utgångspris som uppenbarligen var mer realistiskt än det mäklare 1 satte, och huset blev sålt (efter viss prutning) efter knappt ett halvår. Det är ju inte Thomas' fel att taxeringsvärdet är så högt satt att jag fick ut 2/3 av taxvärdet istället för att det ska motsvara ungefär 3/4 av försäljningspriset. Trevligt med karamellskål på kontoret; det tar på krafterna att vara säljare...
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Min man och jag köpte nyligen en fastighet i Traryd, förmedlad av T. Dahl Fast.byrå. Beskrivningen i annonsen motsvarade väl vår uppfattning av objektet, och de mailkontakter som förgick köpet hanterades mycket professionellt. Även säljaren delade vår positiva uppfattning av företaget.
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra när det kommer sms i budgivning
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Sålt sommarställe. Nöjd men hade velat haft lite mer kontinuerlig information under säljprocessen. Thomas var i övrigt mkt bra.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Jag rekommenderar starkt Thomas Dahl fastighetsbyrån i Markaryd
  • Anna J
    Anna J skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Vi blev väldigt bra bemötta av Thomas Dahl. Bra service och vi fick svar på alla våra frågor. Vi är väldigt nöjda och har inget negativt alls att säga..
  • Eva S
    Eva S skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra bemötande, bra mailkontakt. Köpt ett fritidshus.
  • Anders D
    Anders D skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Jätteduktig och vänlig. Hjälpte till med allt
  • David B
    David B skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Vi köpte ett hus våren -13 genom Thomas Dahl och vi har inget att klaga på. Bra bemötande, försökte hitta hus som passade våra behov o prisklass.
  • Annika S
    Annika S skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Jag upplevde T.D Mycket trevlig o älskvärd person Blev tipsad att T.D var en bra mäklare, därför anlitade vi honom när vi skulle sälja mitt föräldrahem.
    Som jag upplevde det så skötte T.D på ett utmärkt sätt.
  • Leo N
    Leo N skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    vi søgte vores drømhus i Sverige og fandt det i Markaryd. Thomas var mycket fin och professionell i forhold til fremvisning och køb af huset så vi er mycket nøjd med Thomas og Fastighetsbyran
  • Jörn I
    Jörn I skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Thomas solgte vores torp. Han er behagelig, hurtig og dygtig. Vi har været meget tilfredse.
  • Britt-marie N
    Britt-marie N skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Mycket bra och trevligt bemötande vid husköpet vi gjorde. Återkopplade snabbt vid frågor.

Företaget och dess produkter/tjänster lever upp till vår förväntan. Fick den hjälp vi behövde.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Hjälpsam och tillmötesgående mäklare vid försäljning av småhus.
  • Åke Å
    Åke Å skrev om Thomas Dahl en del av Fastighetsbyrån Markaryd
    Utmärkt bemötande. Snabb och proffsig hantering.
    Försäljning av villa.
    Hade egentligen inte några förväntningar på företaget utan det var så att tidigare kontakt med Thomas Dahl hade ingivit förtroende.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Fastighetsbyrån Markaryd
    Bemötade glad och postiv.Det finns inget negativ att till lägga.

Smedjegatan 2 B, 285 31 Markaryd