Läs vad 79 kunder tycker om Fastighetsbyrån Markaryd 2

• 2021-01-26
    Har sålt en villa från sent 60-tal

Anlitade då Anna för denna försäljning.

Tycker att Anna har skött dett exemplariskt och haft en väldigt bra kommunikation och servicegraden har varit över förväntan.

Rekommenderar Anna å det varmaste

Glenn
    Glenn J
    • 128.0 m²
  • 2021-01-19
    Köpt ett fritidshus i Traryd. Allt har gått snabbt och enkelt. Blivit väl servad och fått snabba svar vid behov. Mina förväntningar blev väl tillgodosedda och är väldigt nöjd med bemötande samt nöjd med köpet.
    Ulf J
  • 2021-01-02
    we sold our house and the agent we used was very helpful,friendly and gave us a lop of advice about how to sell the house. Anna helped us with all aspects of selling the house from legal to questions we had. Anna was always just a phone call away if we had any quiries or questions we needed to ask and if she was busy she would always call back as soon as she become free. Would recommend this company to anyone who is looking to buy or sell a property. Great service provided.
    Heidi J
  • 2020-12-25
    Sålde mitt hus i Traryd och anlitade Anna på fastighetsbyrån. Allt gick smidigt och Anna agerande mycket proffsigt vid hela affären.
    Är mycket nöjd med hur hela affären sköttes från början till slut.
    Tack//
    Jerry
    Jerry J
    • 136.0 m²
  • 2020-12-07
    Svarar snabbt vid frågor, mycket bra bemötande
    Linnea L
    • 108.0 m²
  • 2020-11-09
    Vi har købt hus i Sverige for første gang og har fået god hjælp og rådgivning omkring reglerne for bolighandel i Sverige.
    Mægleren har formidlet handelen og mødet mellem sælger og køber på en rigtig god måde og det har været en god oplevelse.
    Tak for det!
    Mette Larsson
    Mette L
  • 2020-11-06
    Vores oplevelse med Anna Frobe Petterson har været super, hun er responsiv og meget kompetent.

En bra oplevelse!
    Niels T
  • 2020-09-08
    Vi köpte hus av Fastighetsbyrån i Markaryd och vi är så glada för att vi fick dem som mäklare. Vi har tittat på en del hus och dem andra fastighetsbyråerna har inte trevliga mäklare. Den ena är sur och den andra verkar inte vilja hjälpa kunden till en trygg affär. Men med Fastighetsbyrån fick man verkligen service. Man får den hjälp man behöver som köpare. Det blev en trygg affär. Den största affär men gör i livet vill man ha god hjälp på vägen till köpet. Anna är en mycket trevlig och duktig mäklare som skötte allt jättebra!
    Marie R
    • 89.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av
    Kul att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem!

Visa svar
  • 2020-09-06
    Vi har sålt en jordbruks/skogsfastighet.
    Allt har fungerat bra och det har skötts proffesionellt. Inget att anmärka på.
    Rekommenderar gärna dom till andra Vi vet som ska sälja.
    Catrin A
    • 113.0 m²
  • 2020-08-02
    Proffsig, bra skött hela vägen.
    Har köpt Åsgatan 48 i Markaryd.
    Mvh Gunnar Larsson
    Gunnar L
    • 97.0 m²
  • 2020-07-09
    Sålt villa.
    Trevligt och bra.
    Hade inga större förväntningar på hög betalning
    Förväntningarna infriades.
    Rekommenderar gärna Fastighetsbyrån Markaryd.
    Ingemar E
    • 125.0 m²
  • 2020-06-22
    Vi köpte vårt första hus och upplevelsen var helt igenom angenäm! Bra service o bemötande, bra information o tillgänglighet. Kändes avslappnat o smidigt. Vi är jättenöjda!
    Sandra L
    • 144.0 m²
  • 2019-12-16
    Vi har sålt vårt hus. Blev vänligt och proffsigt bemötta av mäklaren. Hade inga särskilda förväntningar för vi hade ingen erfarenhet av mäklare sedan tidigare. Men försäljningen gick snabbt och det blev en positiv upplevelse.
    Elsy G
    • 135.0 m²
  • 2019-11-21
    Har köpt ett hus i Strömsnäsbruk
    Mycket bra bemötande
    Vi är nöjda!
    Corina I
    Corina I
    • 94.0 m²
  • 2019-10-28
    Vi har köpt en villa i Markaryd.
    Jag tycket att mäklaren har varit jätteduktig.
    Vi fick snabb svar på alla våra frågor samt de har varit proffesionella och väldigt trevliga.
    Vi kan rekommendera mäklaren till någon annan.
    Anna V
  • 2019-10-21
    Vi har sålt en privatbostad och är helnöjda med allt!
    Lars Ove Ingemar J
    • 180.0 m²
    • Råstorp
  • 2019-10-20
    Vi har köpt en liten gård ( renoverings projekt) på budgivning
    Vi har fået en bra och prof service fra mäklare
    Leo N
  • 2019-09-21
    Försäljningen av huset gick fortare än jag räknat med pga att mäklaren ville ha en snabb visning och det visade sig vara rätt metod. Priset som mäklaren satt var helt satt efter mäklarens erfarenhet och blev ett bra riktmärke på var det slutade. Jag är nöjd med både mäklaren och försäljningen.
    Jan Erik L
    • 107.0 m²
  • 2019-09-20
    Proffsigt, genomarbetat och affärsmässigt.
    Örjan P
    • 241.0 m²
  • 2019-07-29
    Jeg har købt en fritidsstuga, og som dansker, havde jeg mine bekymringer til hvordan det skulle gå, med den eventuelle sprogbarriere.
    Dette havde jeg dog ikke behøvet at bekymre mig om, da Anna fra fastighetsbureau, har været virkelig sød, tålmodig og svaret mig på mine mange "skøre" spørgsmål.

Topscore til fastighetsbureauet, fra mig :)
    Mette A
    • 86.0 m²
  • 2019-03-28
    En villa
    Bemötandet var mycket proffsigt och personligt på ett bra sätt alltså inlyssnande.
    Vi hade bytt mäklare och det var en gradskillnad på 1-100 så vi hade att jämföra med.
    Alla som säljer sina hem behöver en sådan mäklare som Therese Björkheim.
    Britt-Marie S
    Britt-Marie S
    • 132.0 m²
  • 2019-03-14
    Mäklaren var trevlig och hade alla dokument i ordning, samt svarade på alla frågor vi ställde vid vårt husköp.
    Caroline N
    • 95.0 m²
  • 2019-03-13
    Jättebra bemötande och trevlig.
    Mihai Danut S
    • 89.0 m²
  • 2019-02-21
    Köpte en villa.
    Otroligt proffsig mäklare. Kunnig och tillmötesgående. Gjorde hela affären otroligt smidig och kollade upp saker snabbt som vi undrade över.
    Emma V
    • 210.0 m²
  • 2019-02-21
    Köpte villa i Strömsnäsbruk.

Bemötandet mycket bra.

Köpet hanterades snapt o smidigt.

Kan bara säga att allt gick bra och vi är mycket nöjda
    Dennis P
    Dennis P
    • 157.0 m²
  • 2019-01-21
    Köpt Villa, Bedömer att mäklaren gjort ett utmärkt insats med att på ett opartiskt sätt tillvarata både Mina och säljarens intressen
    Björn B
  • 2018-11-30
    Fick hjälp att sälja mitt hus. Väldigt trevligt bemötande och smidig affär. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån
  • 2018-11-26
    Mycket bra engagemang vid görsäljning av min villa. Trevligt bemötande från mäklaren. Mycket nöjd.
  • 2018-09-15
    De är bra men inte så snabb när vi behöver svar från dem.
  • 2018-09-14
    Sålt en villa. Affärsmässig neutralt bemötande. Proffesionellt. Bra tydlig info från början till slut. Stöttning i frågor. Vänligt bemötande. Nöjd.
  • 2018-06-01
    Köpte en villa.
    Det bästa bemötande var när vi skrev kontraktet. Annars var det inte så lätt att få kontakt med mäklaren och det fysiska kontoret var aldrig bemannat.
  • 2018-05-11
    Sålde hus 130 kvm, bra bemötande vid värdering och försäljningen
  • 2017-07-13
    Mycket bra. Kunnig och proffsig personal.
    Tack Ann-Charlotte! Det glädjer mig att du är nöjd!

Visa svar
  • 2016-09-28
    Rekommenderar verkligen denne proffsige mäklare.
    Bra bemötande, kunnig i sitt yrke, bra lokalkännedom
    och mycket hjälpsam i allt som berör en fastighetsaffär.
    EILA P.
  • 2016-09-28
    Är nöjd med bemötandet, mäklaren tog tid på sig, var mån om att all info skulle komma fram.
  • 2016-09-28
    Han var professionell,flexibel med att anpassa sig med våran tid (med tanke på att vi bor och jobbar i Gbg) och hjälpsam med alla våra dumma frågor.
  • 2016-09-28
    Väldigt bra. Han skötte allt, från början till slut. Även till alla myndigheter.
    En mycket trevlig person, som vi uppskattade mycket.
  • 2016-09-28
    Mycket bra och vänligt bemötande.Hade egen fotograf som tog perfekte bilder.
    Vi är mycket nöjde med Thomas Dahl som vi blev rekommanderade av bekanta som hade såld Hus genom Tomas.
  • 2016-09-27
    Blev väl bemött. Kunnig i detaljer och god lokal kännedom av marknaden.
  • 2016-09-26
    Dålig info, ej kommunicerat enl överenskommelse
  • 2016-09-26
    Leider (noch) auf deutsch: Thomas war ein sehr ruhiger kompetenter Partner, der den Kauf mit sehr ausgewogener Seriosität zu unserer vollsten Zufriedenheit durchgeführt hat.
  • 2015-07-16
    Bmötande har varit jättebra. Han lysnar, är hjälpsamt, man nå han bra. jag kan bara rekommendera han vidare.
  • 2015-06-26
    Thomas har varit mycket proffsig i sitt arbete,ställt upp och ringt tillbaka när så behövts. Är nöjd med honom.
  • 2015-06-24
    Har funkat mkt bra än så länge.//jimmy
  • 2015-06-24
    Ett bra bemötande bra service och trevlig personal
  • 2015-06-24
    Han har varit en utmärkt mäklare, som kom i avtalad tid ( viktigt) och som har varit professionell och genomfört det han lovat. Att få till en budgivning i detta lilla samhälle är heller inte dåligt. Min enda lilla anmärkning är att vi ett tag sökte honom för information och då tog det ett bra tag innan vi fick svar, men han kan ju ha varit upptagen av andra kunder, som har samma krav på 100%ig närvaro och då får man överse med detta. I övrigt är allt positivt.
  • 2015-06-23
    Trevlig mäklare som gjorde husaffären smidig på alla sätt. Anlitar en professionell fotograf som tog fantastiska bilder, vilket bidrog till många besök på första visningen.. Sen blev det en snabb affär där efter.
  • 2015-06-22
    Nöjd med servicen bra bemötande.
  • 2015-05-29
    Super makler ;-)rekomendera. Tack for helpp
  • 2015-01-13
    Positivt,välkomnande.Negativt om fast arvode.