Fastighetsbyrån Markaryd

Fastighetsbyrån Markaryd

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Markaryd? Vi på Fastighetsbyrån kan området och bostadsmarknaden i detalj och vi strävar alltid efter att båda parter ska gå nöjda ur affären. För att kunna göra det, i varje unik affär, anpassar vi vår tjänst efter dina behov, förutsättningar och önskemål.

Våra många års erfarenhet av fastighetsförmedling, i kombination med vårt starka kontaktnät och banknära samarbete borgar för att du ska hitta rätt och göra en så bra affär som möjligt när du tar råd och hjälp från oss.

Var du än är i din köp- eller säljprocess, kontakta oss så svarar vi på dina frågor och diskuterar fram hur vi bäst kan bistå dig i din stundande bostadsaffär!

Läs vad 98 kunder tycker om Fastighetsbyrån Markaryd 2

2021-09-15
    Kan inte vara bättre utmärkt ock mycket tillmötesgående
    2021-08-23
    Proffsig, personlig och superbra skött från början till slut.
    2021-08-17
    Väldigt trevlig mäklare. Alla frågor man ställde fick man svar på.
    Hon är också mån om att både köpare och säljare skall känna sig trygga.
    Bäst av alla mäklarna jag mött!
    2021-07-21
    2021-07-11
    Blivit bra bemött, och ha haft en bra och direkt kontakt! Tillit åt båda håll.
    2021-06-17
    Anna var mycket hjälpsam med oss
    2021-06-17
    Toppenmäklare som svarade på alla dumma frågor vi hade 😊
  • sålde sin lägenhet med hjälp av
    2021-06-15
    Professionellt bemötande. Mer än nöjda på alla sätt och vis. Rekommenderas verkligen!
    2021-06-15
    Det var en bra upplevelse och vi kände oss bekväma på visningen.
    Mäklaren var hjälpsam och försökte svara på våra funderingar.
    Köpet var smidigt.
    2021-06-07
    Köpt en villa och blev mycket bra bemött av mäklaren. Snabba svar vid frågor och allting bra ordnat.
    2021-06-04
    Köpte ett fritidshus och tvärt emot många andra upplevelser under letandet så fanns här en mäklare som gav snabba och tydliga svar på frågor och intresseanmälan. Tack till Anna Hesselstedt för hjälp att uppfylla en dröm!
    • Vivljunga
    2021-06-04
    Så fantastiskt bra👍
    Väl bemött toppen👍👍👍👍👍
    2021-06-03
    Trevligt, kunnigt, professionellt och personligt bemötande som gjorde mitt husköp till en trygg och trevlig händelse.
  • Hans H
    2021-06-03
    Absolut 5 stjärnor på allt. Saklig och trevlig mäklare. Rekommenderas varmt.
    2021-05-19
    Mäklaren Anna, var så professionell! Hon informerade och uppdaterade sakligt och var trevlig.
    2021-05-07
    They ar profesionale People! I recomandet this People! They ar The Best!
  • Elisabeth W
    2021-05-05
    De har hjälpt oss att sälja vårt hus. Vänliga i bemötande. Bra och saklig information kring ärendet. Eftersom vi ville ha en snabb försäljning så var de effektiva och noggranna även i detta. Kan verkligen rekommendera dem till andra kunder.
    2021-03-19
    Sålt Drottninggatan 51 Markaryd. Alltid trevlig, tydlig, hjälpsam, noggrann, kunnig o återkopplade snabbt i ärende. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar full ut. Kommer att rekommendera o välja samma mäklare om jag behöver sälja fler fastigheter
    2021-02-18
    Har sålt en fastighet, villa
    På ett helt fantastiskt sätt, proffsigt i allt
    Förväntningarna var att bli hjälpta att avyttra vår fastighet o att alla blev nöjda...
    Som sagt villan är såld o vi är helt nöjda med den hjälp o stöttning vi fått vid försäljningen....
    2021-01-26
    Har sålt en villa från sent 60-tal

Anlitade då Anna för denna försäljning.

Tycker att Anna har skött dett exemplariskt och haft en väldigt bra kommunikation och servicegraden har varit över förväntan.

Rekommenderar Anna å det varmaste

Glenn
    2021-01-19
    Köpt ett fritidshus i Traryd. Allt har gått snabbt och enkelt. Blivit väl servad och fått snabba svar vid behov. Mina förväntningar blev väl tillgodosedda och är väldigt nöjd med bemötande samt nöjd med köpet.
    2021-01-02
    we sold our house and the agent we used was very helpful,friendly and gave us a lop of advice about how to sell the house. Anna helped us with all aspects of selling the house from legal to questions we had. Anna was always just a phone call away if we had any quiries or questions we needed to ask and if she was busy she would always call back as soon as she become free. Would recommend this company to anyone who is looking to buy or sell a property. Great service provided.
    2020-12-25
    Sålde mitt hus i Traryd och anlitade Anna på fastighetsbyrån. Allt gick smidigt och Anna agerande mycket proffsigt vid hela affären.
    Är mycket nöjd med hur hela affären sköttes från början till slut.
    Tack//
    Jerry
    2020-12-07
    Svarar snabbt vid frågor, mycket bra bemötande
    2020-11-09
    Vi har købt hus i Sverige for første gang og har fået god hjælp og rådgivning omkring reglerne for bolighandel i Sverige.
    Mægleren har formidlet handelen og mødet mellem sælger og køber på en rigtig god måde og det har været en god oplevelse.
    Tak for det!
    Mette Larsson
    2020-11-06
    Vores oplevelse med Anna Frobe Petterson har været super, hun er responsiv og meget kompetent.

En bra oplevelse!
    2020-09-08
    Vi köpte hus av Fastighetsbyrån i Markaryd och vi är så glada för att vi fick dem som mäklare. Vi har tittat på en del hus och dem andra fastighetsbyråerna har inte trevliga mäklare. Den ena är sur och den andra verkar inte vilja hjälpa kunden till en trygg affär. Men med Fastighetsbyrån fick man verkligen service. Man får den hjälp man behöver som köpare. Det blev en trygg affär. Den största affär men gör i livet vill man ha god hjälp på vägen till köpet. Anna är en mycket trevlig och duktig mäklare som skötte allt jättebra!
    Kul att höra att ni är nöjda! Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem! Fastighetsbyrån Markaryd
    2020-09-06
    Vi har sålt en jordbruks/skogsfastighet.
    Allt har fungerat bra och det har skötts proffesionellt. Inget att anmärka på.
    Rekommenderar gärna dom till andra Vi vet som ska sälja.
    2020-08-02
    Proffsig, bra skött hela vägen.
    Har köpt Åsgatan 48 i Markaryd.
    Mvh Gunnar Larsson
    2020-07-09
    Sålt villa.
    Trevligt och bra.
    Hade inga större förväntningar på hög betalning
    Förväntningarna infriades.
    Rekommenderar gärna Fastighetsbyrån Markaryd.
    2020-06-22
    Vi köpte vårt första hus och upplevelsen var helt igenom angenäm! Bra service o bemötande, bra information o tillgänglighet. Kändes avslappnat o smidigt. Vi är jättenöjda!
    2019-12-16
    Vi har sålt vårt hus. Blev vänligt och proffsigt bemötta av mäklaren. Hade inga särskilda förväntningar för vi hade ingen erfarenhet av mäklare sedan tidigare. Men försäljningen gick snabbt och det blev en positiv upplevelse.
  • Corina I
    2019-11-21
    Har köpt ett hus i Strömsnäsbruk
    Mycket bra bemötande
    Vi är nöjda!
    2019-10-28
    Vi har köpt en villa i Markaryd.
    Jag tycket att mäklaren har varit jätteduktig.
    Vi fick snabb svar på alla våra frågor samt de har varit proffesionella och väldigt trevliga.
    Vi kan rekommendera mäklaren till någon annan.
    • Råstorp
    2019-10-21
    Vi har sålt en privatbostad och är helnöjda med allt!
    2019-10-20
    Vi har köpt en liten gård ( renoverings projekt) på budgivning
    Vi har fået en bra och prof service fra mäklare
    2019-09-21
    Försäljningen av huset gick fortare än jag räknat med pga att mäklaren ville ha en snabb visning och det visade sig vara rätt metod. Priset som mäklaren satt var helt satt efter mäklarens erfarenhet och blev ett bra riktmärke på var det slutade. Jag är nöjd med både mäklaren och försäljningen.
    2019-09-20
    Proffsigt, genomarbetat och affärsmässigt.
    2019-07-29
    Jeg har købt en fritidsstuga, og som dansker, havde jeg mine bekymringer til hvordan det skulle gå, med den eventuelle sprogbarriere.
    Dette havde jeg dog ikke behøvet at bekymre mig om, da Anna fra fastighetsbureau, har været virkelig sød, tålmodig og svaret mig på mine mange "skøre" spørgsmål.

Topscore til fastighetsbureauet, fra mig :)
  • Britt-Marie S
    2019-03-28
    En villa
    Bemötandet var mycket proffsigt och personligt på ett bra sätt alltså inlyssnande.
    Vi hade bytt mäklare och det var en gradskillnad på 1-100 så vi hade att jämföra med.
    Alla som säljer sina hem behöver en sådan mäklare som Therese Björkheim.
    2019-03-14
    Mäklaren var trevlig och hade alla dokument i ordning, samt svarade på alla frågor vi ställde vid vårt husköp.
    2019-03-13
    Jättebra bemötande och trevlig.
    2019-02-21
    Köpte en villa.
    Otroligt proffsig mäklare. Kunnig och tillmötesgående. Gjorde hela affären otroligt smidig och kollade upp saker snabbt som vi undrade över.
  • Dennis P
    2019-02-21
    Köpte villa i Strömsnäsbruk.

Bemötandet mycket bra.

Köpet hanterades snapt o smidigt.

Kan bara säga att allt gick bra och vi är mycket nöjda
  • Björn B
    2019-01-21
    Köpt Villa, Bedömer att mäklaren gjort ett utmärkt insats med att på ett opartiskt sätt tillvarata både Mina och säljarens intressen
    2018-11-30
    Fick hjälp att sälja mitt hus. Väldigt trevligt bemötande och smidig affär. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån
    2018-11-26
    Mycket bra engagemang vid görsäljning av min villa. Trevligt bemötande från mäklaren. Mycket nöjd.
    2018-09-15
    De är bra men inte så snabb när vi behöver svar från dem.
    2018-09-14
    Sålt en villa. Affärsmässig neutralt bemötande. Proffesionellt. Bra tydlig info från början till slut. Stöttning i frågor. Vänligt bemötande. Nöjd.
  • skrev om
    2018-06-01
    Köpte en villa.
    Det bästa bemötande var när vi skrev kontraktet. Annars var det inte så lätt att få kontakt med mäklaren och det fysiska kontoret var aldrig bemannat.