Fastighetsbyrån Munkedal

Parte de Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.se
  • BadgeTenYears
Llama 0524-718 00 Compartir

About company

Välkommen till Fastighetsbyrån & Munkedal! Vi på Fastighetsbyrån öppnade vårt kontor här i Munkedal år 2006 och är idag marknadsledande här i området. Vi har bra lokalkännedom och jobbar alltid för att erbjuda den allra bästa mäklartjänsten, dels genom den personliga dialogen, men också genom väl utvecklade digitala tjänster...

248 omdömen om Fastighetsbyrån Munkedal

Sedan starten hos Reco 2013

Elvy A
Vendió su apartamento con ayuda de Jenny Gabrielsson parte de Fastighetsbyrån Munkedal
Lilla Foss

Jättebra bemötande och hanterande av affären!

Lars K
Dingle

Peter är en väl påläst, kunnig och ärlig mäklare. Han kan alltid ge alternativa perspektiv till ens egna förslag och tankar kring en försäljning och leder en vid handen tryggt och professionellt ut.

Adeline B
Dingle

Peter er en megler som svarer raskt, er ærlig og pålitelig. Han strekker seg langt for å hjelpe. For oss som norske kjøpere var det viktig å føle osd trygge på at vi fikk god hjelp.

Mattias F
Hedekas

Snabb information och bra bemötande

Thor Henning H
Hedekas

Alltid antreffbar og förberedt. Hon er trävlig og har tålamod. Gjennomføring av förberedelser til salg, annonser og övrig gitt på räls. Hun fann den retta kunden og vi er svært tilfreds.

Kjell-Åke Lennart J
Stale

Peter är duktig och kunnig mäklare. Han ser till både säljare och köpare. Snabb och bra information.

Hulda Anita T
Dingle

En positiv upplevelse, hon levde upp till mina förväntningar och försäljningen gick smidigt.

Jennie Maria P
Vendió su casa con ayuda de Jenny Gabrielsson parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Lung och professionell. Vi har känt oss väldigt trygga med Jenny under husförsäljningen.

Emelie E
Munkedal

Ett genuint möte, där vi som kunder stod i centrum. Hon tog sig tid att lyssna på vad vi hade för önskemål samt en rak och ärlig kommunikation. Att hitta vårat hus tog sin lilla tid (3 år), men med Jenny vid våran sida hela vägen kunde vi ta allt med ro.

Svar från Jenny Gabrielsson

Stort tack för att jag fick vara er mäklare, det har varit en ära att få hjälpa till!

Magdalena J
Compró su apartamento con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal
Dingle

Mycket informativ och kunnig, delade med sig av sina erfarenheter. Gav ett intryck av ärlighet och att vilja att både säljare och köpare ska bli nöjda med affären

Jan E
Compró su apartamento con ayuda de Jenny Gabrielsson parte de Fastighetsbyrån Munkedal
Lilla Foss

Lyhörd, trevlig och klar i sin kommunikation

Svar från Jenny Gabrielsson

Stort tack, jättekul att få hjälpa till att hitta din nya bostad!

Mathias E
Munkedal

Jenny förstod direkt vad vi sökte i vårt husletande. Hon har stenkoll på marknaden, är flexibel och professionell hela vägen. Vi kommer definitivt anlita Jenny igen.

Svar från Jenny Gabrielsson

Tack för de värmande orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert nya hem :) Med vänliga hälsningar Jenny

Tony H

Mycket professionell mäklare! 100% nöjd

Marianne R
Vendió su casa con ayuda de Jenny Gabrielsson parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Vi er veldig fornøyde med hjelpen vi har fått ved salg av vår hytte.

Svar från Jenny Gabrielsson

Vad roligt att höra, det har ju varit längre försäljningstid på bostäder just nu men till slut så dök köparen upp :) Tack för förtroendet att få hjälpa till! Med vänliga hälsningar Jenny

Ludo V
Hedekas

We are very satisfied about Peter B . He is a professional man. He advised our very well.

Lars-ola A
Torreby

Vi fick ett gott bemötande och hon visade starkt intresse för vårt objekt. Hon motsvarade våra förväntningar och levde upp till dem så att upplevelsen blev positiv!

Svar från Jenny Gabrielsson

Tack för förtroendet att få hjälpa till i samband med er försäljning och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :) Med vänliga hälsningar Jenny

Michael M
Vendió su casa con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal

En mycket duktig, trevlig och ödmjuk mäklare. Allt har gått som planerat.

Patrik E
Vendió su casa con ayuda de Jenny Gabrielsson parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Jenny är mycket trevlig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med och svarade på alla frågor snabbt. Jag har bara positiva erfarenheter från våra möten och kontakter.

Svar från Jenny Gabrielsson

Tack för förtroendet att få hjälpa till i samband med försäljningen! Med vänliga hälsningar Jenny

Erik Lennart F
Hällevadsholm

En sansad och trevlig kille som väl motsvarade mina förhoppningar!

Jonas F
Hällevadsholm

Peter är toppen! Världsklass!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninnie G
Foss

Alltid lika lugn, saklig, tydlig och proffsig. Därtill flexibel och hjälpsam.

Anna K
Compró su casa con ayuda de Jenny Gabrielsson parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Trevligt bemötande, tydlig och gav bra information. Lätt att kontakta.

Svar från Jenny Gabrielsson

Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :) Med vänliga hälsningar Jenny

Anders A
Vendió su casa con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Ärlig, noggrann och trevlig mäklare

Jenny L
Vendió su apartamento con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal
Lilla Foss

Trevligt bemötande, kunnig och tydlig i uppdraget och förväntningar. Det är 3e gången jag köper/säljer med Peter som mäklare och jag har varit lika nöjd varje gång.

Gunnar V
Foss

Hej Peter är professionell, noggrann och lugn i sitt arbete som mäklare. Jag rekommenderar Peter vid försäljning eller vid husköp. / Gunnar V

Giertz S
Dingle

En mycket bra mäklare med mycket stor kunskap

Julia K
Dingle

Peter viste høy grad av profesjonalitet, var vennlig, ærlig og lydhør

Siv L
Lilla Foss

Kanonbra mäklare! Hjälpsam, tydlig och mycket vänlig. Snabb med att informera mig om senaste händelserna. Bara plus.

Kirsten L
Stale

Peter Bjurström er vennlig og proffesionell, han er servicminded og trygg, jeg fölet at han har utfört sin jobb til min fulle tilfredshet

Martina L
Compró su casa con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Stor ros! Vi tycker Peter är en mycket trevlig, påläst, lyhörd och tydlig mäklare. Lätt att komma i kontakt med och därför har vi även anlitat honom för försäljning av vårt hus.

Irene Elsy Margareta K
Dingle/bärfendal

Jjag rekommenderar Johan - Han är kunnig, effektiv och alltid hjälpsam!

Mikael B
Centralt

Professionell, flexibel och trevlig.

Tomas Y
Vendió su casa con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Peter är mycket tillmötesgående, lugn och sansad. Peter gjorde ett mycket bra intryck från första mötet till kontraktsskrivningen. Vi är över förväntad nöjd med Peters insats och rekommenderar honom varmt.

Sofia A
Compró su casa con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Peter går igenom alla moment metodiskt och pedagogiskt. Jag är mycket nöjd med hans bemötande i alla steg.

Emma K
Vendió su apartamento con ayuda de
Hällevadsholm

Bemötandet var fantastiskt. Han uppdaterar snabbt under försäljningen och han var lätt att få tag i vid frågor och liknande. Vi är mycket nöjda med Johan som mäklare och kommer absolut att vända oss till honom om det blir fler tillfällen!! Nöjdare kan vi inte bli! Tack!!

Ulrika B
Hedekas

Johan är alltid tillmötesgående och trevlig. Han svarar alltid snabbt på både telefon och mail och har alltid svar på alla frågor. Vi har fått jättebra intryck av honom och skulle vi sälja vår bostad skulle vi ge uppdraget till Johan på Fastighetsbyrån i Munkedal utan att tvecka.

Jenny G
Stale

Peter är förtroendeingivande, kunnig och noggrann. Han har ett fint bemötande och tar sig tid för sina kunder. Vi är tacksamma för all hjälp vi fått i samband med försäljningen och skulle definitivt anlita honom igen.

Martin K
Stale

Ett suveränt bemötande från början till slut. Peter är proffsig på alla sätt och vis vilket visar sig genom att han är mycket väl påläst, lätt att få kontakt med, noga med att samtliga inblandade parter får korrekt information och han kan dessutom kombinera detta med ett lättsamt sätt och glimt i ögat. Fem välförtjänta stjärnor.

Anne Elisabeth J
Stale

Johan är en alldeles utmärkt mäklaren. Noggrann och omsorgsfull. Johan lever upp till våra förväntningar.

Emma L
Stale

Väldigt trevligt och hjälpsamt bemötande. Flexibel och mycket hjälpsam. Vi är väldigt nöjda!

Regina Rosemarie H
Vendió su casa con ayuda de

Johan är otroligt kompetent, ödmjuk, lyhörd och engagerad mäklare. Han är kunnig, saklig och på endast några veckor skedde möte, planering, bilder, visning, försäljning och kontraktsskrivning. Jag kände mig trygg och väl informerad hela tiden. Johan är i särklass bästa mäklare i Munkedal och rekommenderas starkt. Säljare på Bergsviksvägen 10

Rasmus H
Dingle

Trevlig! Lättsam, tog sig tid så man kände sig prioriterad. Noggrann.

Elin L
Dingle

Peter var väldigt trevlig och bemötte oss väldigt bra i både telefon, mail och i verkligheten. Våra förväntningar av honom var väldigt positivt. Påskrivandet av kontraktet på huset kändes de jättebra, bra förklarat när vi undrade nått och var väldigt noggrann. 100% jättenöjd över Peter som mäklare.

Anders Mikael H
Hedekas

Vi blev väldigt bra bemött. Vi hade förväntningar att få så mycket som möjligt för vår fastighet. Han fixade det med bravur. En toppen mäklare.

Jennie Å
Hedekas

Johan har varit exceptionellt proffsig och ovanligt informativ. Han har verkligen säkerställt att alla förutsättningar varit tydliga under hela processen. Jag är mer än nöjd!

Björn F
Stale

Mycket proffsigt bemötande på alla sätt. Kunnig och snabb i kommunikation mellan mig och säljaren. Som förstagångsköpare av hus så vill jag ge Johan Söreklint och Fastighetsbyrån i Munkedal ett toppbetyg på alla punkter.

Katja S
Compró su casa con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Mycket trevligt, lugnt bemötande. Kunnigt och objektivt i sakfrågor. Ger tips och förslag om möjliga åtgärder. Skönmålar inte. Rutinerad och hjälper till med det praktiska så att man känner sig trygg.

Mira S
Vendió su casa con ayuda de Peter Bjurström parte de Fastighetsbyrån Munkedal

Fantastiskt lyhörd och kunnig. Otroligt pedagogisk men även social. Inger förtroende och trygghet. Mina Bästa rekommendationer för er som vill anlita en suverän mäklare!

Amanda S
Compró su casa con ayuda de

Väldigt nöjda med Johan. Snabb respons och bra bemötande.

Jason H
Compró su casa con ayuda de

Johan was very helpful from start to finish. He always responded quickly and was happy to answer any questions we had.