Fastighetsbyrån Nybro

Fastighetsbyrån Nybro

• BadgeNineYears
Ligue 0481-184 00 Compartilhar

About company

Din mäklare, mitt i Glasriket! Du hittar oss på Centrumtorget i Emmaboda och på Storgatan i Nybro och hit är du alltid välkommen in för att prata om ditt boende, nu eller i framtiden. Vi har många års erfarenhet av bostadsaffärer och känner marknaden i området väl. Därför kan vi ge dig det bästa stödet i din stundande bostadsaffär!...

334 omdömen om Fastighetsbyrån Nybro

Sedan starten hos Reco 2013

Sebastian D
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Felix Öberg uma parte de Fastighetsbyrån Nybro
Lindås

Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Allt gick snabbt och smidigt han gjorde det bekvämt för mig som köpare vid köpet av bostaden på villagatan 8B. Han levde även upp till dem förväntningar jag hade på en mäklare jag är jätte nöjd

Karl L
Comprou a sua casa com a ajuda de Felix Öberg uma parte de Fastighetsbyrån Nybro
Emmaboda

Proffsig, hjälpsam och positiv.

Mats Johan Fredrik P
Vendeu a sua casa com a ajuda de Felix Öberg uma parte de Fastighetsbyrån Nybro

Vi har blivit bra bemötta hela tiden av Felix. Han har varit tillgänglig när vi behövt få svar på frågor och han har uppdaterat oss löpande, och det var det vi hade hoppats på. Det har fungerat smidigt hela vägen och våra synpunkter och ideér har Felix tagit till sig, vilket gjort att prospekt och beskrivning blivit till det bättre. Vi är mycket nöjda hitills och hoppas att det förbli så tills vi frånträder vårt hus.

Anton G
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Felix Öberg uma parte de Fastighetsbyrån Nybro
Nybro Centralt

Felix är en väldigt duktig mäklare som alltid ställer upp. Jag har känt mig väl omhändertagen och allt har gått väldigt smidigt, från första mötet till försäljning. Rekommenderas varmt.

Richard Jan Hilding J
Eriksmåla

Väldigt professionell från första kontakt tills hela husaffären var klar. Har man haft frågor om nånting så har han alltid kunnat ger ett snabbt och ett bra svar. Kan varmt rekommendera Felix som mäklare.

Jenny Maria Kristin N
Lindås

Professionell, trevlig och ärlig. Alla tre egenskaper för att få såväl säljare som köpare att känna sig trygga. Kan varmt rekommendera Felix som mäklare!

Jessica B

En fantastiskt tillmötesgående och super trevlig mäklare!

Carl U

Jätte nöjd med hur Felix skötte vå första bostadsaffär från början till slut! Kontakten sköttes galant hela tiden, Felix förklarade allting mycket väl och gjorde så att vi kände oss trygga under hela affärens gång. Kan varmt rekommendera Felix!

Madeleine L
Hanemåla

Professionellt bemötande.’bra kontakt och svar på frågor.

Jimmy L
Hanemåla

Så här långt har allt gått smidigt. Vi har inte avslutat samarbetet ännu, men ingenting att klaga på.

Martina H
Nybro Centralt

Engagerad ville vårt bästa trevlig lätt att få tag i

Anette M
Örsjö

It was a pleasure working with Felix Öberg to purchase our house in Sweden. He was responding fast on each question we had and he made the house purchase as a good experience for is. Thank you Felix

Kajsa T
Comprou o seu apartamento com a ajuda de
Nybro Centralt

Riktigt duktig och genuin mäklare.

Ingegerd P
Vissefjärda

Lätt att komma i kontakt med för eventuella frågor.Kunnig och trygg påläst trevlig Mvh Ingegerd o PO

Simon August N
Madesjö

Noggrann och tydlig men också extremt trevlig. Rätt man för rätt jobb enkelt sammanfattat, han vet vad han gör!

Elliana Marie Nathalie A
Madesjö

Mycket trevlig, snabb på att svara och återkomma. Alltid glad och vill allas bästa.

Manuel Aldo P

Fantastiskt bra bemötande! Bra och tydlig! Kompetent och profesionell.

Paula Andrea C

Felix är väldigt professionell, respekt fullt, vänlig och kapabelt mäklaren.

Annica J
Nybro Centralt

Felix har varit mycket hjälpsam, trevlig, levt upp till våra förväntningar. Han har varit lätt att få tag på när vi har haft frågor. Helt enkelt mycket bra. Mvh Annica

Lena T
Nybro Centralt

Trevligt bemötande och lätt att få kontakt och svar Mycket nöjd

Åsa Pernilla S
Flygsfors

Vänligt och professionellt bemötande! Lätt att ha och göra med. Svarar snabbt vid frågor.

Lars S
Flygsfors

Trevlig kille. Inte mycket av den här "försäljaretypen" som man var lite orolig för, utan genuint schyst. Kunnig och lätt att ha att göra med. Vi är mycket nöjda.

Elin F
Flygsfors

Väldigt trevlig, men hade efterfrågat mer tempo och tydlighet i processen! Den kom mer på slutet.

Tommy P
Orrefors

Mycket bra men det är inte klart ännu

Per Ivan Axel L
Vendeu a sua casa com a ajuda de

Mycket bra bemötande, lyhörd och effektiv. Rekommenderas!

Rainer R
Boda glasbruk

Felix Öberg ist sehr kompetent und hilfsbereit. Wir haben das Haus Idrottsvägen 9 nur digital besichtigt und das Haus ist in einem sehr guten Zustand. Felix Öberg hat uns bei der Abwicklung sehr unterstützt und sich dafür eingesetzt, dass wir die Hausschlüssel schnellstmöglich erhalten haben. Alles in allem können wir Felix Öberg sehr empfehlen.

Martina J
Västeräng

Har inget att påpeka. Bra bemötande och hög tillgänglighet!

Daniel E
Emmaboda

Felix har varit väldigt hjälpsam med att förklara detaljer runt köpet och har varit allmänt hjälpsam och haft insyn i vad jag har sökt

Ann-Charlotte Birgitta K
Emmaboda

Säker i sin roll som mäklare vilket gav ett gott förtroende. Vi ör m6cket nöjda med all kontakt med Felix.

Susanne M
Emmaboda

Mycket bra bemötande, tillgänglig och lätt att samverka med.

Elias Bernhard Nicklas V
Emmaboda

Trevlig och tillmötesgående. Svarade på de frågor vi hade och vi blev bemötta på ett professionellt sätt.

Thomas Harald Per-Olof A
Emmaboda

Mycket duktig och lyhörd. Professionell i sitt bemötande. Och vi är mycket nöjda med Felix. Kan varmt rekommendera honom.

Kevin I
Örsjö

I can really recommend Felix Öberg , for people, who can't speak Swedish so well. His English is really excellent. He is really courteous and answers all questions that I had. He also translated the whole contract from Swedish to English for me, so that I don't miss a thing. I couldn't ask for a better broker.

Jill J
Örsjö

Han har hela tiden informerat mig om allt det juridiska och allt som händer och sker. Han har hållit mig uppdaterad och jag känner mig väldigt trygg och säker på bara inte honom utan även hans kunskap och insikt. Dessutom är han väldigt trevlig och hjälpsam som person. Kan inte tänka mig en bättre mäklare.

Rita Adelheid S

Felix Öberg is a very good broker, really exceptional! Unfortunately the computer only took four points: It was not possible to set a fifth point, but herewith I explain that he earns all points which are possible to get☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

Natalie Marie Natassja N
Bäckebo

Vi är väldigt nöjda över Felix på Fastighetsbyrån! Gott bemötande & jättebra service! Våra förväntningar av en smidig och en bra försäljning av vår bostad gick helt enligt våra önskemål!

Elisabeth K
Hanemåla

Proffesionellt bemötande och stöttande genom både köp och säljprocessen

Pavol G
Alsjöholm

Jätte trevligt, hjälpsamts och erfaren mäklare.

Eva R
Eriksmåla

Felix har varit jättebra att ha som mäklare. Mina förväntningar var att få hjälp med allt det jobbiga (dvs allt!) och han har tagit hand om allt samt har givit noggranna instruktioner till mig angående det som jag behöver göra. Det har varit "ordning och reda" hela vägen vilket jag har uppskattat mycket.

Kim J
Bäckebo

Jättetrevlig och engagerad mäklare. Lätt att prata med, hela processen blev väldigt smidig.

Pär Emil Gösta Z
Bäckebo

Väldigt nöjda över Felix på Fastighetsbyrån! Gott bemötande, Bra service och våra förväntningar av en smidig och en bra försäljning för vår befintliga bostad gick enligt våra önskemål!

Helén G
Västeräng

Trevligt bemötande och bra handläggning. Mycket hjälpsam och höll en underrättad hela tiden.

Filippa H
Idehult

En mycket trevlig och bemötande mäklare, väldigt hjälpsam och höll oss uppdaterade genom hela processen, vi tackar för en snabb och smidig affär!

Ulla Lisbeth C
Alsjöholm

Fin och snygg behandling av försäljningen,av mitt hus.

Marianne Anna Maria B
Idehult

Mycket trevlig, proffsig och mycket positiv mäklare. Är verkligen på rätt plats.

Anders J
Idehult

Mycket bra bemötande, glad och positiv. Seriös och kunnig. Social förmåga.

Thomas Harald Per-Olof A
Emmaboda

Service inriktad, påläst och skapar en bra känsla av trygghet i affären

Alex O

Det var en bra erfarenhet. Felix är en trevlig mäklare som är väldigt trevlig och kundservice inriktad.

Rukiye A

Felix är en professionell och trevlig mäklare, som kan sitt jobb. Hjälpsam med allt under försäljningen, svarar på alla frågor, ger bra och tydlig information. Vi är mycket nöjda med Felix och varmt rekommenderar. Tack !

Olle H
Paradiset

Smidig och lätt att får kontakt med. Har sett till att det blev flertal visningar för att därmed får bostaden såld.