Alexander Brito

Alexander Brito

Alexander Brito är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Alexander Brito har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Alexander Brito har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Brito har haft 1 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 3 Läs vad Alexander Brito

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-09-06
    Vi blev väldigt väl bemötta och han var duktig på att hålla oss uppdaterade under budgivningen. Mycket trevligt och kompetent vid överlåtelseavtal.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Brito en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-09-01
    Alexander visade stort engangemang för min försäljning från första kontakt. Bra och tät dialog under hela processen.

Skulle verkligen rekommendera Alexander till vänner och bekanta
    2021-09-01
    Jag blev bra bemött av Alexander och tycker han var jättetrevlig. Jag hade inga förväntningar men tyckte han var jättebra på att hålla mig uppdaterad under budgivningens gång, speciellt i slutet. Efter att jag fick reda på att jag fick bostaden träffade jag honom och säljaren och jag tyckte han var bra på att läsa igenom alla pappren med oss och förklara när det var något vi inte förstod och utveckla information som angavs. Han hörde även av sig dagen efter och grattade mig igen samt berättade att han skulle skicka anmälan till bostadens förening.