Lovisa Hedlund

Lovisa Hedlund

Lovisa Hedlund är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Lovisa Hedlund har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Lovisa Hedlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Hedlund har haft 22 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 17 Läs vad Lovisa Hedlund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-06-15
    Lovisa är väldigt tillmötesgående, profesionell och vänlig. Kontakten har alltid känts vänskaplig och vi har känt oss trygga med atr låta Lovisa sköta försäljningen av vår bostad.
    Hon fanns tillgänglig vid behov och svarade gräna på våra frågor. Hon gav mycket bra tips och råd inför visning/fotografering etc och vi är mycket nöjda med hela processen.

Hon är toppen!
    Åh tack Thea! Det har varit så roligt att hjälpa er med försäljningen! Tack för förtroendet och hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Lovisa Hedlund
    2021-06-06
    Lovisa är mycket professionell och samtidigt lyhörd och trevlig att samarbeta med. Hon sålde vår lägenhet snabbt och effektivt, helt enligt våra önskemål och med utmärkt resultat. Vi är mycket nöjda med processen. Rekommenderas!
    Så roligt att ni är nöjda! Tack för ett fint samarbete. Allt gott till er båda :) Lovisa Hedlund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-05-25
    professionellt trevlig bemötande.bättre service än jag hadde väntat mig och dessutom känns lovisa ärlig och jobbar effektiv.
    Tack Volker - hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya bostad. Allt gott. Lovisa Hedlund
    • Östermalm / Vasastan
    2021-05-25
    Proffsig och kunnig, men samtidigt väldigt trevlig och bra på att ta människor!
    Tack snälla Jenny för rekommendationen! Det har varit så roligt att så samarbeta tillsammans. Lovisa Hedlund
    2021-05-11
    Positiv,
    Kommunikativ,
    återkopplade ofta om försäljningsprocessen
    Tack Åsa för dina ord! Allt gott till er alla i familjen. Lovisa Hedlund
    2021-05-04
    Lovisa
    Superskicklig mäklare, superbra service från början till slut. Lugn metodisk och inga pådyvlade försäljningsknep utan med sin profession skapade hon stark tillit till mig som köpare,
    100 av 100 .
    Tack Helena, det gör mig så glad att höra att du är nöjd - hoppas du ska trivas gott i din nya bostad. Lovisa Hedlund
    2021-05-03
    Jag tycker att Lovisa har superkoll på vad lägenheter på Östermalm/Gärdet har för marknadsvärde. Hon inger förtroende och tycker att såväl säljare som köpare ska känna att de gjort en bra affär. Hon lever upp till ens förväntningar, helt klart!
    Tusen tack Anna för ditt fina omdöme! Lovisa Hedlund
    2021-04-11
    För mig var försäljningen av bostaden något som var tvunget att skötas med vänsterhanden då tid inte fanns, Lovisa var fantastisk och skötte allt jag inte hade tid med - jag behövde bara agera när jag blev tillsagd och allt flöt på fantastiskt fint, med väldigt bra slutresultat!
    Allt gott, rekommenderas varmt (även till de som har mer tid att lägga på sin försäljning ;)
    Tack för din fina rekommendation och att jag fick hjälpa dig med försäljningen, allt gott till dig! Lovisa Hedlund
    2021-03-22
    Lovisa uppvisade ett driv redan från början och genom hela säljprocessen så vi kände oss mycket trygga med att hon skulle sälja vår lägenhet till ett rimligt pris.
    Det gör mig glad att ni är nöjda med processen, tack för förtroendet! Lovisa Hedlund
    2021-02-24
    Köpte lägenhet på nedre gärdet, Lovisa är:
    Duktig, kunnig, jobbar hårt, dedikerad, återkopplar snabbt.
    Professionell.
    Tack för ditt omdöme Thomas! Kul att höra att du är nöjd med processen. Hoppas du ska trivas i din nya bostad. Lovisa Hedlund