Lovisa Hedlund

Lovisa Hedlund

Lovisa Hedlund är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Lovisa Hedlund har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Lovisa Hedlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 5.0. Lovisa Hedlund har haft 39 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 59 Läs vad Lovisa Hedlund

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-07-06 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och mycket tillmötes gående. Ordnade önskad extra visning snabbt.

Flexibel i tecknande av köpeavtal.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-07-06 Verifierad kund
    Utmärkt service från första kontakt hela vägen till kontrakt.

Som många andras försäljningar var min kantad av tidspress, stress, och personliga omständigheter. Vi lade tillsammans tidigt upp en tidsplan med riktdatum för t.ex. styling, fotografering och visning, baserat på mina omständigheter. Planen innehöll alternativa datum om det ena eller andra inte skulle klaffa. Lovisa gav mig proaktivt information kring nästa steg, uppdaterade mig löpande genom hela processen, återkopplade och följde upp om hon saknade något från min sida, och hjälpte till med kontakter till diverse serviceföretag. Vid de tillfällen jag hade frågor fick jag svar snabbt.

Min lägenhet såldes inte direkt efter visning pga avvaktande marknadsläge, men Lovisa fortsatte med att följa upp med intressenter, individuella visningar, uppdateringar, och gav/bollade konkreta idéer för vilka nästa steg skulle kunna vara baserat på hur situationen utvecklades. Efter försäljning rullade kommunikation och hjälp vidare.

Lovisa är inte en mäklare, hon är din mäklare. Skulle inte tveka att anlita igen om jag hade fler lägenheter att sälja.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Rätt mäklare man vill ha! Snabb och tydlig kommunikation under hela processen. Proffsig! Engagerad! Supernöjd! Rekommenderas varmt!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Lovisa är kundens bästa vän genom hög tillgänglighet som innebär att svar kommer snabbt, kommunikationen är enkel och tydlig, lätt att förhålla sig till.
    Tack snälla Steffen för ditt fina omdöme, hoppas du ska trivas fint i den nya bostaden! Lovisa Hedlund
    2022-06-13 Verifierad kund
    Lovisa var en toppenmäklare alltid tillgänglig
    Engagerad och supertrevlig Hon levde upp till våra förväntningar med råge.
    Tack för era fina ord! Superkul att vi fick ihop det tillslut. Stor kram! Lovisa Hedlund
    2022-06-03 Verifierad kund
    Svart bälte som mäklare....bevöver ni mer.superproffsig..
    Mvh.Ronny Attevall
    Tack Ronny, superkul samarbete med försäljningen och vägen till en lyckad försäljning. Lovisa Hedlund
    2022-05-22 Verifierad kund
    Snabb, lätt att få ta på och bra bollplank.
    Tack Safa för förtroendet och ett fint samarbete! Lovisa Hedlund
    2022-05-20 Verifierad kund
    Lovisa var redan vid första samtalet inför visning oerhört trevlig och förstod såväl köpares som säljares önskemål. Med trygghet guidades jag som köpare igenom hela processen, och hela affären från start till slut blev med Lovisas hjälp så bra den bara kunde. Lovisa hade svar på alla frågor, var lyhörd och såg till att samtliga parter lämnade kontoret efter signering med ett stort leende. Utmärkt!
    Så roligt att du köpte bostaden, hoppas och är övertygad om att du kommer trivas minst lika bra. Tack för dina fina ord! Lovisa Hedlund
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2022-05-04 Verifierad kund
    Lovisa imponerade från första möte och genom hela försäljningsprocessen. Med en tydlig strategi från start levererade Lovisa ett pris över förväntan. Hennes strategi innehöll en plan A, B och C för en agil försäljningsprocess vilket gav en trygghet för oss som säljare i en oviss marknad. Lovisa höll hos uppdaterade och var ett bra bollplank. Vi uppskattade att hon skapade relationer med potentiella köpare och var aktiv i budprocessen för att landa ett bra pris för både köpare och säljare. Vi kan varmt rekommendera Lovisa som mäklare.
    Tack snälla Josefin för så fina ord. Alltid roligt när det blir en så lyckad process och bra teamwork. Hoppas ni ska hitta ert nya drömhem. Stor kram! Lovisa Hedlund
    2022-05-02 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig, jobbade hårt. Kändes tryggt.
    Tack för fint förtroende och lyckad försäljning! Lovisa Hedlund