Lovisa Hedlund
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-16

Läs vad 2 Läs vad Lovisa Hedlund

• ANN E skrev om Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-23

Lovisa tog hand om försäljningen/visningarna (många visningar) av min lägenhet på Östermalmsgatan. Lovisa var alltid professionell, snabb, hjälpsam och positiv när vi hade telefon/mess-kontakt. Lovisa visade stort ansvar och engagemang när budgivningen tog fart, men höll hela tiden huvudet kallt och stämde av med mig för att vara säker på att det blev som jag ville. P g a mig blev det väldigt bråttom att skriva kontrakt. Lovisa fick besked mindre än en halvtimme innan vi skulle signera. Trots detta visade Lovisa inga tecken på frustration eller stress. Det var imponerande hur lugn och cool Lovisa var med att ordna klart alla papper och när vi mötte köparna. Jag är så tacksam och glad över försäljningen som gick snabbt och smidigt till ett pris som jag blev mycket nöjd med. Kan varmt rekommendera Lovisa till alla som vill sälja sin lägenhet! Läs mer
    2020-07-23 Lovisa H svarar ANN E
    Tack snälla Ann för dina fina ord. Det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Önskar dig allt gott.
  • NIKLAS D
    NIKLAS D skrev om Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-16

Lovisa är otroligt enkel att arbeta tillsammans med. Lätt att få tag på. Tydlig. Lättsam. Vi är mycket nöjda med Lovisas arbete i samband med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2020-07-23 Lovisa H svarar NIKLAS D
    Tack så mycket för så fint omdöme, det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden, allt gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Mathias Odehag
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Thilde Ångström