Läs vad 5 Läs vad Lovisa Hedlund

• 2020-12-11
    Jag har köpt en tvåa på Birger Jalsgatan och det alltså inte jag som anlitade Lovisa, men mitt intryck av hennes insatser som mäklare var mycket bra. Hon agerade snabbt, var tillgänglig och kunde besvara frågor. Samtidigt var det inget "säljsnack" eller någon påstridig införsäljning som vi sett från andra mäklare i Stockholm.

Vi skulle gärna anlita henne själva om det blir aktuellt! Hoppas att Lovisa får del av denna återkoppling.

M v h

Johan
    Johan S
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Östermalm / Vasastan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-11-19
    Lägenhet,
    utmärk mäklare
    Bra pris på säljobjekt
    Trevlig mäklare vid kommunikation och alltid på plats oavsett på dagen på kvällen
    Mehri S
    • 2:a
    • 44.0 m²
    • Östermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Hedlund en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-11-07
    Mycket professionell. Bra kundbemötande- bra service , snabb återkoppling , tog snabbt reda på svar till frågor som vi hade om hon inte visste själv.
    Torborg C
    • 2:a
    • 40.5 m²
    • Östermalm
  • 2020-07-23
    Lovisa tog hand om försäljningen/visningarna (många visningar) av min lägenhet på Östermalmsgatan. Lovisa var alltid professionell, snabb, hjälpsam och positiv när vi hade telefon/mess-kontakt. Lovisa visade stort ansvar och engagemang när budgivningen tog fart, men höll hela tiden huvudet kallt och stämde av med mig för att vara säker på att det blev som jag ville. P g a mig blev det väldigt bråttom att skriva kontrakt. Lovisa fick besked mindre än en halvtimme innan vi skulle signera. Trots detta visade Lovisa inga tecken på frustration eller stress. Det var imponerande hur lugn och cool Lovisa var med att ordna klart alla papper och när vi mötte köparna. Jag är så tacksam och glad över försäljningen som gick snabbt och smidigt till ett pris som jag blev mycket nöjd med. Kan varmt rekommendera Lovisa till alla som vill sälja sin lägenhet!
    Tack snälla Ann för dina fina ord. Det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Önskar dig allt gott.

Visa svar
  • 2020-07-16
    Lovisa är otroligt enkel att arbeta tillsammans med. Lätt att få tag på. Tydlig. Lättsam. Vi är mycket nöjda med Lovisas arbete i samband med försäljningen av vår lägenhet.
    Tack så mycket för så fint omdöme, det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något i framtiden, allt gott!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte