Anna Wikstrand Delic

Anna Wikstrand Delic

Anna Wikstrand Delic är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Anna Wikstrand Delic har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 256 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Wikstrand Delic har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende!

256 omdömen om Anna Wikstrand Delic

Sedan starten hos Reco 2012
Christoffer B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Anna levde upp och överträffade alla våra förväntningar. Väldigt duktig och proffesionell. Rekommenderar Anna när ni ska sälja er bostad

Anton K
Östermalm / Gärdet

Proffsig och tydlig, kändes som en trygg hand vid köpet!

Victoria W
Östermalm / Gärdet

Proffsigt bemötande, full koll på lägenheten och snabb kommunikation. Inget att klaga på! 😊

Lisbeth H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Engagerad lyhörd kunnig lång erfarenhet.

Leslie Phillip S
Östermalm

I never met Anna and had only 1 brief e-mail encounter. Thus, I can't make a reliable opinion of Anna.

Benjamin C
Östermalm

Anna är super, väldigt rak kommunikation och har överseende med att man som säljare ibland ändrar sig och velar fram och tillbaka ang olika saker. Vi var väldigt nöjda med allt!

Anita K
Östermalm / Nedre Gärdet

Anna har jag uppfattat som kompetent, trevlig och hjälpsam.

Mikael W
Östermalm / Nedre Gärdet

Tydlig, professionell och engagerad. Väl påläst och trevligt bemötande.

Charlotta N
Östermalm

Anna är oerhört proffsig och erfaren. Bemötandet är alltid gott och Anna är serviceinriktad som få! En riktigt kompetent mäklare på Östermalm. Kan varmt rekommendera Anna vid försäljning eller köp av lägenhet!

Ann-Britt R
Östermalm / Nedre Gärdet

Hej Anna bemötte oss med trevlig ton , svarade på frågor ( så gott hon förmådde)berättade om sin syn på läget på bostadsmarknaden. Vi hade en del synpunkter på styling o d, hon förklarade också där förutsättningarna. Vi hade dock upplevt/trott att försäljningsprocessen skulle ta längre tid med fler visningar .