Fastighetsbyrån Östersund

Fastighetsbyrån Östersund

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 138

Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi är Östersunds ledande fastighetsmäklare med flest förmedlande bostäder år efter år. Så går du i säljtankar, tveka inte att höra av dig till oss. När Storsjön fryser på vinterns lockas östersundsborna till långfärdsskridskoåkning och skideliten samlas på skidstadion. På sommaren är nätterna...

1138 omdömen om Fastighetsbyrån Östersund

Sedan starten hos Reco 2013

Karin G
Torvalla

Mäklaren var hjälpsam och det gick snabbt med mitt köp av lägenhet.

Anna L
Odensala

Mycket nöjda, snabb och smidig kommunikation med mäklaren.

Eva M
Frösön

Min upplevelse är bra. Jag har fått ett bra bemötande av mäklaren.

Anna K
Lit

Väldigt trevlig, lyhörd och engagerad mäklare.

Mona P
Torvalla

Smidigt och enkelt att genomföra en försäljning av fastigheten. Jättenöjd. Rekommenderar detta sätt att arbeta och anlita.

Stefan S
Karlslund

Fantastiskt god service allt har gått så smidigt och inga problem ! Kan med glädje rekommendera Fastighetsbyrån Östersund

Magnus M
Odenslund

Jag blev bemött på ett sätt som var professionellt! Mäklaren har varit med! Han kunde sitt jobb!

Carola Ö
Torvalla

Hade förmånen att få ha Daniel Sjöberg under min försäljning av radhuset . Han har varit ett stort stöd och visat sin kunskap genom hela processen. Man känner en trygghet och känsla för att han kan sitt jobb. Kan varmt rekommendera honom.

Alice A
Frösön

Vi har haft en riktig bra upplevelse med Ulf och Fastighetsbyrån i Östersund. Vi fick alltid en professionellt bemötande och samarbetade bra tillsammans. Ulf är tydlig i sin kommunikation, riktig engagerad och målinriktad. Detta ledde till en riktig snabb försäljning av vårt villa. Vi värmt rekommenderar Ulf Ringdahl.

Andreas E
Blomängen/Tegelplan

Mycket bra. Trevligt och hjälpsam personal.

Sanjoy K
Körfältet

Mäklaren är mycket bra.Vi är jätte nöjd och vi ska rekommendera andra för försäljning bostad med Fastighetsbyrån.

Wilma K
Marielund

Trevligt bemötande av mäklaren

Helen N
Odenslund

Mycket väl bemött av mäklaren. Hade inga direkt förväntningar men blev glatt överraskad.

Joakim P

Bra👍 Bra👍 Bra👍 Bra👍 Bra👍 Bra👍 Bra👍

Marie N
Eriksberg

Personligt med god kontakt. Min önskan var en snabb hantering, och den uppfylldes.

Lillemor B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Hej, jag är familjemedlem och vår dotter är huvudmedlem. Det är dottern som har haft all kontakt med mäklaren, det dottern har berättat till mig har bara varit goda vitsord.

Maria Kristina L
Blomängen/Tegelplan

Proffsigt smidigt och tillgängligt fast du inte alltid befinner dig på samma plats👍🙏☺️

Victor L
Marielund

Mycket bra bemötande och bra kontakt av mäklaren med svar på alla frågor och funderingar som funnits!

Unni C
Frösön

Blev väldigt professionellt och vänligt bemött av mäklare. Både ansvarig mäklare och mäklaren som sedan närvarade vid visning och när överlåtelseavtal skrevs. De var otroligt tillmötesgående och fick en att känna sig trygg. När jag ville se lägenheten som låg som kommande var de snabba på att ordna detta. Snabba på att svara och fanns som gått som alltid tillgängliga. Upplevelsen var otroligt positiv och kommer definitivt rekommendera Fastighetsbyrån till närstående.

Marit N
Torvalla

Bra bemötande. Kontakt med oss bägge. Tät kontakt vid budgivningen. Det tog lite tid att förstå varandra och förhandsvisning var ett nytt begrepp för oss

Sandra H

Trevliga, lösningsorienteradeoch engagerade.

Michelle H
Frösön

Vi gick på rekommendation när vi valde mäklare och det blev fullträff, tryggt från start till slut. Kristoffer blir ett självklart val av mäklare för oss om vi ska sälja en bostad till i framtiden. 10/10!

Tony S
Brunflo

Har varit oerhört nöjd med Kristoffer. Han har ställt upp på ett sätt som jag är jättenöjd med! Varit engagerad och informativ. Har bara bra saker att säga om den hjälp vi fått.

Anna L
Körfältet

Josefin Dahlsten har varit oerhört professionell, snabb i återkoppling och väldigt tillmötesgående och tillgänglig; precis en sådan mäklare man vill anlita och ha att göra med. Rekommenderar henne varmt.

HANS J
Brunflo

Väldigt bra jobbat , allrahelst utifrån hur marknaden ser ut i dessa tider.

Birgitta N
Odensala

Som helt grön på detta med köp av bostadsrätt så har jag ställt många frågor. Mäklaren har besvarat dem på ett föredömligt sätt!

Ida N
Brunflo

De va enkelt att prata med. Fanns alltid till hans. Personalen va enkla mänskliga. Inte stela och påklistrade. Vi hade en fråga om dräneringen av huset men de kunde inte mäklaren svara på.

Karin Lena Cristina L
Lit

Proffsig och allt till största belåtenhet

Sara R
Odensala

Binär nöjda med den hjälp och de goda råd som fastighetsbyrån har kommit med under försäljningen av vårt hus. Mäklaren har varit tillgänglig när vi har behövt honom och vi har upplevt oss vara i goda händer under hela processen.

Kjell T
Frösön

Bra bemötande och ett rationellt och enkelt upplägg

Marlene B
Odensala

En snabb o bra hantering av mäklaren. Mycket bra med mycket återkoppling till oss under hela försäljningen. Blev mycket väl mottagen av mäklaren överlag.

Jonas W
Frösön

Vi blev bemötta väldigt varmt och med en stor öppenhet av våran mäklare Våra förväntingar var att få till en smidig och snabb försäljning av lägenheten med en dröm om en vinstförsäljning. Det som gör att det inte blir fullt betyg var att dom rekommendationerna jag fick inte var enligt våra önskningar. Detta då vi fick rekommendationen att sälja till utropspris men att vi alltid sagt att vi skall testa att ge motbud. Nu lyckades vi ändå sälja till vinst vilket vi är väldigt nöjda med. Men generellt så var allt väldigt...

Tanya H
Brunflo

En trevlig bra mäklare. Köpet gick snabbt och smidigt!

Anna S
Frösön

Mina behov blev tillgodosedda och kontaktpersonen var korrekt och trevlig.

Marina S
Brunflo

Professionella och lätta att få tag på! Kristoffer som varit vår mäklare när vi sålde huset har alltid varit tillgänglig och svarat snabbt. Han har också haft ett otroligt tålamod och aldrig gett upp hoppet i en svår marknad. Vi har fått stöd och tips om vad vi kan ändra i bostadsförsäljningen.

Jenny H
Frösön

Super! Professionella, säkra och snabba.

Daniel N
Frösön

Superbra! Trevliga och kunniga mäklare som var väldigt lösningsorienterade.

Sheida R
Centralt

Den var bra och aktiv för att hitta kunder

Maria E
Frösön

Upplever att jag fått ett trevligt, relevant och professionellt bemötande. Jag valde personligen mäklaren då jag varit närvarande vid en annan försäljning som han administrerade. Det som är intressant är hur någon hanterar när det uppenbaras problem på vägen. En duktig person kan bemöta och hantera en situation när det inte går som man tänkt och som man förväntat. Det klarade han mycket fint och det skapar trygghet. Därav valet av honom som mäklare.

Lena B

Trevli mäklare. Bra bemötande. Proffsigt

Inger M

Positivt. Trevligt bemötande.

Yvonne P
Frösön

Otroligt professionella och verkligen lyhörd över vad vi hade för förväntningar.

Moa L
Stadsdel Norr

Proffsiga, hjälpsamma, lätta, fixar!!

Gustav K
Stadsdel Norr

Grym byrå, och Josefin fantastisk mäklare! 5/5!!

Lars L
Frösön

Världsklass, grymt bra bemötande och info om hur allt funkar vid en försäljning.

Peter J
Brunflo

Har köpt en bostadsrätt genom fastighetsbyrån och det har fungerat smidigt och utan krångel.

Sofie I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Jag hade en väldigt positiv upplevelse med Fastighetsbyrån! Väldigt fin service från Josefin, kändes äkta, smidig kommunikation och tydligt att hon ville det bästa för både säljare och köpare. Bra kommunikation och lätt att få tag på om man har några frågor eller funderingar.

Hans-Olof O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Bra mäklare som jag gav fria händer och levde upp till mina förväntningar,har ingenting att anmärka på!kommer rekommendera denna mäklare till andra!

Ingela B
Frösön

Trevligt bemötande och kunnig mäklare.

Anna-greta G
Stadsdel Norr

Var först lite missnöjd med fotograferingen av ena balkongen och framförde det till Josefin. Hon föreslog att vi skulle lägga in en annan bild men till slut kom vi fram till att låta det vara enligt förslaget. Kände mig trygg med Josefin, hon ingav förtroende och var snabb att återkoppla.