Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östersund

Fastighetsbyrån Östersund

Samuel Permans Gata 9, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Östersund!

När Storsjön fryser på vinterns lockas östersundsborna till långfärdsskridskoåkning och skideliten samlas på skidanläggningen. På sommaren är nätterna långa och ljusa och Storsjöyran gör att staden fullkomligt bubblar av liv och rörelse i mitten av juli.

Ja, här i småstaden i fjällen händer alltid något och vi på Fastighetsbyrån är alltid uppdaterade på hur bostadsmarknaden rör sig i allt det roliga. Vi är ett engagerat team av fastighetsmäklare och assistenter som med rak kommunikation, professionalitet och trygghet guidar dig i din bostadsaffär. Här kan du få tag i en mäklare som passar dig, oavsett om du söker någon med lång erfarenhet i Östersund eller en frisk fläkt i en nyutexaminerad mäklare.

Kom förbi vårt trevliga kontor eller kontakta oss för ett förutsättningslöst samtal om dina bostadsplaner!

Läs vad 466 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östersund

• 2019-08-24

Hanna M skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt bostadsrätt
    Lugnt och trevligt och mycket professionellt bemötande
    Priset överträffade våra förväntningar och mäklaren var mycket duktig med återkoppling till mig under hela processen
    Vill varmt rekommendera Daniel Sjöberg på Fastighetsbyrån i Östersund Läs mer
  • 2019-08-21

Dan S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Bra jobb som gick fort, precis enligt önskemål. Läs mer
  • 2019-08-18

Sofia S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag sålde min etta och köpte en tvåa. Min mäklare skötte bägge affärerna. Hon var vänlig, påläst och lätt att prata med. Var lätt att få tag på och visade intresse för mig som köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-08-17

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi tittade på ett flertal lägenheter och Kristoffer Henriksson som var ansvarig mäklare på flera av dom var lyhörd, gjorde en bra analys för att sedan rekommendera något vi absolut inte hade tänkt oss till en början. Nu i efterhand gjorde han ett lysande jobb då vi köpte just denna lägenhet och är supernöjda. Överlag supertrevlig personal på kontoret. Läs mer
  • 2019-08-11

Erika S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag har sålt en bostadsrätt och blev bemött på bästa sätt av Josefin. Efter första mötet med henne som kändes jättebra så hade jag höga förväntningar men dom uppfylldes under försäljningens gång.
    Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2019-08-07

Cecilia S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi är nöjda med bemötandet av samtliga mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Angelica N skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi köpte en lägenhet på Frösön och allt har gått väldigt smidigt. Mäklare Kerstin Bergström har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig vid behov! Har inte behövt så mycket hjälp med saker men vi är i det stora hela mycket nöjd med en trevlig och smidig affär. Läs mer
  • 2019-08-05

Peder S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    De har varit bra allting. Jag hade inga större förväntningar eftersom det var första gången jag var i kontakt med en mäklare. Läs mer
  • 2019-08-05

Tony E skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    En väldigt serviceinriktad,tillmötesgående och allmänt proffsig mäklare som hjälpte oss att köpa en bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-07-31

Carina S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Har sålt en lägenhet. Den blev såld när den låg ute som kommande. Så blev inte så lång kontakt med mäklaren. Men det jobb som hon har gjort är vi nöjda med. Läs mer
  • 2019-07-31

Janne O skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Affären gick så fort att vi fick nästan ingen erfarenhet av mäklaren, men det vi fick var mycket bra och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-07-26

Dan V skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Trevlig, korrekt lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-07-24

Leila S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    En mycket engagerad och professionell Mäklare! Läs mer
  • 2019-07-24

Anna Christina W skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi har köpt en bostadsrätt i Östersund.
    Haha jag tror att Ulf Ringdahl upplevde mig som en köpare som inte gjorde som man brukar när det gäller budgivning/köp. Jag gav ett ingångsbud för att sedan önskade bli kontaktad när säljaren ville sälja. Vi hade vårt maxtak och när inte det nåddes så köpte vi lägenheten.
    Ulf känns som mycket erfaren och kompetent.
    Köpet genomfördes i måndags och vi skall ha lite semester innan den rätta flytten genomförs.
    👍☀️🐝 Läs mer
  • 2019-07-19

Iren A skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Både sålt och köpt

Fått bra återkoppling hela tiden Läs mer
  • 2019-07-17

Karin R skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Snabb och pålitlig kommunikation, smidigt och professionellt. Läs mer
  • Per G

2019-07-13

Per G skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt en 1:a. Mäklaren var vänlig, kunnig och engagerad. Precis som jag hade hoppats. Läs mer
  • 2019-07-10

Frederik E skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Erfaren, trevlig, snabb,, nätverkande .
    Kan rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-07-08

Malin J skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag har sålt en lägenhet. Väl bemött med snabb och smidig affär! Bra engagemang från mäklaren. Rekommenderar Fastighetsbyrån för en seriös och engagerad affär. Läs mer
  • 2019-07-08

Annika L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Villa. Positiv, engagerad och aktiv mäklare. Försäljningen gick över förväntan! Läs mer
  • 2019-07-07

Ida H skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt villa.
    Mycket bra bemötande av mäklaren. Kändes engagerad från början.
    Dock när huset legat ute ett tag så kändes det som att engagemanget avtog något. Läs mer
  • 2019-07-05

Jan L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Tycker att mäklarna borde ha mer fingertoppskänsla på hur marknad ser ut och när det är listigt att sttackera! Läs mer
  • 2019-07-04

Jenny N skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Inga direkta förslag/rekommendationer på prissättning från mäklaren vid försäljning. Läs mer
  • Bertil N

2019-07-04

Bertil N skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Har sålt en bostadsrätt och köpt en annan. Genom fastighetsbyrån. Jag har blivit mycket bra bemött av mäklarna. Till slut infriades mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-04

Pernilla A skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Hjälpte mig hitta en lägenhet som skulle säljas senare.. jag fick på så vis förhandstitta och köpte lägenheten innan den kom ut på marknaden! Toppen! Läs mer
  • 2019-07-03

Therese Ö skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Trevlig tillmötesgående och kunnig Läs mer
  • 2019-07-01

Andreas B skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Lägenhet

Jättebra och proffsigt bemötande.

Förväntade mig att mäklaren skulle vara engagerad och det var hon.

Allt som allt en bra upplevelse affären igenom Läs mer
  • 2019-06-30

Ulla-Britt L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Mycket bra, uppriktig, effektiv, trevlig mäklare.
    Jag har sålt ett kedjehus.
    Mäklaren var personlig och mycket välklädd.
    Jag hade höga förväntningar på mäklaren och han levde upp till mina förväntningar.
    Jag är nöjd med mitt val av mäklare och firma. Läs mer
  • 2019-06-29

Rebecka S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag har köpt min första lägenhet och mäklaren var trevlig, tillmötesgående och hjälpsam och såg till att jag förstod varje process i affären, fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor och funderingar! Läs mer
  • 2019-06-26

Anitha O skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Har köpt en lägenhet
    Blev mycket väl bemött av mäklaren
    Kan absolut rekommendera Fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-06-19

Rita M skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Kändes väldigt personligt. Välkomnande. Läs mer
  • 2019-06-17

Magnus T skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    VI köpte en 3:a på krodiskevägen i OSD. Mäklaren var bra, snabbåterkoppling på allt vilket uppskattas. Läs mer
  • 2019-06-14

Karin S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Proffsig mäklare vid försäljning av villa. Bra helhetsservice, tryggt och trevligt Läs mer
  • 2019-06-14

Johan W skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Köpt 2:a BR i Östersund för 1,7 mkr. Bra bemötande och till del återkoppling som fungerade men dålig avlämning. Säljaren var inte på plats och städningen inte klar. Fick dålig information om till lägenheten tillhörande utrymmen från mäklare och när nycklarna lämnades över informationen du får väl prova dig fram. Läs mer
  • 2019-06-13

Daniel N skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Visade intresse men tror jag blev bortglömd. Lägenheten hade blivit såld till lägre pris ifall jag inte påmint om mitt intresse. Fixade i alla fall en visning under en för henne stressig dag så det är jag tacksam för! :) Läs mer
  • 2019-05-28

Ole L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt min fastighet med lite lantligt läge. Bemötandet var med glädje och entusiasm, ställde alltid upp och löste de frågor som uppstod med klara och tydliga förklaringar. Mina förväntningar var nog ganska låga kanske beroende på den avtagande högkonjunkturen, men med bra timing så förlöpte det bättre än förväntningarna. Från en lugn och metodisk start så övergick det i rejäl stress på slutet men trots det blev det rätt och riktigt Läs mer
  • Åke L

2019-05-28

Åke L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    En helt perfekt mäklare. Allt fungerade utmärkt från början till slut. Läs mer
  • 2019-05-27

Lajla C skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi har sålt ett fristående hus med egen tomt. Läs mer
  • 2019-05-18

Sven-Ove W skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Proffsigt bemötande, kunnig och trevlig mäklare
    Väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-05-17

Malin B skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt ett hus. Bra bemött och väldigt bra återkoppling under hela processen. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-05-15

Jenny C skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Engagerade och pålästa mäklare. Läs mer
  • 2019-05-15

Roger P skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Har sålt hus och mäklaren har gjorde ett jättejobb för att det skulle gå i lås så bara positivt för våran mäklare tack Läs mer
  • 2019-05-06

Anton S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Köpte en 3a, mäklaren var trevlig och bistod med den info som behövdes gör att genomföra köpet. Läs mer
  • 2019-04-29

Kenth B skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt villa.
    Positivt bemött.
    Ville absolut ha minst utgångspriset men tydligen förmådde
    man inte hitta fler spekulanter. Ett enda bud som låg 400000kr
    under utgångspriset gavs vilket jag antog då tiden för mitt köp
    av bostadsrätt närmade sig...
    Upplevelsen var positiv då vi hade enl mäklaren gått om tid och
    att de flesta spekulanter kommer igång efter påsk..?? Läs mer
  • 2019-04-26

Sonja L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Tredje gången samma mäklare. Alltid trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-25

Bruno E skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Hjälpsam och tillmötesgående, noggrann vacker Läs mer
  • 2019-04-23

Anders P skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Både köpt och sålt bostadsrätt via Katarina.
    Proffsigt och personligt bemötande. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-20

Maja G skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Köpte en lägenhetet.
    Mäklaren var helt underbara under alla besök! Svarade på alla frågor och man kände sig hörd och respekterad. Läs mer
  • Amanda Marina L

2019-04-08

Amanda Marina L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Bra bemötande och enkla att ha att göra med. Jag hade dock uppskattat att gå igenom dokumenten lite bättre innan påskrift, det var lite förvirrande med alla papper som roterade och jag upplevde det som att det var lite bråttom att skriva på. Jag blev även lämnad med säljaren en lång stund medan mäklarna pratade med våra banker, det var lite olustigt att inte få veta vad som hände. Läs mer
  • 2019-04-05

Britta J skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag och sambo sålde bostadsrätt. Mycket nöjda med bemötande samt en snabb och effektiv process. Läs mer

Samuel Permans Gata 9, 831 31 Östersund