Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Östersund

Fastighetsbyrån Östersund

Samuel Permans Gata 9, 831 31 Östersund — Visa karta

Välkommen till Östersund!

När Storsjön fryser på vinterns lockas östersundsborna till långfärdsskridskoåkning och skideliten samlas på skidanläggningen. På sommaren är nätterna långa och ljusa och Storsjöyran gör att staden fullkomligt bubblar av liv och rörelse i mitten av juli.

Ja, här i småstaden i fjällen händer alltid något och vi på Fastighetsbyrån är alltid uppdaterade på hur bostadsmarknaden rör sig i allt det roliga. Vi är ett engagerat team av fastighetsmäklare och assistenter som med rak kommunikation, professionalitet och trygghet guidar dig i din bostadsaffär. Här kan du få tag i en mäklare som passar dig, oavsett om du söker någon med lång erfarenhet i Östersund eller en frisk fläkt i en nyutexaminerad mäklare.

Kom förbi vårt trevliga kontor eller kontakta oss för ett förutsättningslöst samtal om dina bostadsplaner!

Läs vad 359 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östersund

• Sara A
    Sara A skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Personligt bemötande och bra service. Snabba svar och snabbt beslut vid köp av bostadsrätt 1 rok. Tydlig information för en förstagångsköpare, är supernöjda! Läs mer
  • Mirja G
    Mirja G skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Köpt hus. Proffsig, varm, personlig, lättillgänglig mäklare.
    Kan varmt rekommenderas. Fick oss att känna trygghet. Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Köpt en brf på 2 rok. Mäklaren hade ett bra bemötande, var flexibel och uppfyllde våra förväntningar. Hon gjorde sitt jobb BRA! Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Oproffsig, otrevlig, oengagerad. Skulle inte rekommendera Ulf Ringdafl till någon som ska köpa/sälja bostad. Tyvärr! Läs mer
  • Maja N
    Maja N skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålde ett radhus/parhus. Mäklaren agerade professionellt och hade ett stort kontaktnät och trots svajig marknad lyckades han få dit intresserade. Vi är allt som allt mycket nöjda med hela vår försäljning. Läs mer
  • Inger S
    Inger S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi sålde vår villa efter 39 år. Vi blev väl bemötta och fick bra information om vad som gäller. Vi köpte även vår nya lägenhet genom samma mäklare. Allt har fungerat på ett bra sätt. Läs mer
  • Marita J
    Marita J skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag har både köpt och sålt bostad os er. Dessutom har jag redan svarat på en sån här enkät från er. Läs mer
  • Sophie Ö
    Sophie Ö skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi sålde ett radhus/bostadsrätt. Vi är jätte nöjd med de bemötande vi har fått av vår mäklare. Förväntningarna stämde väl överens med vad vi i slutändan fick ut av det hela. Vi fick mer än vad vi hade förväntat oss, allt gick smidigt och med en otroligt angagerad mäklarar som visste precis hur hon skulle marknadsföra vår bostad.

Vi kommer anlita just denna mäklare igen om vi behöver en mäklare i framtiden. Läs mer
  • Märith B
    Märith B skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Köpt bostadsrätt i Östersund.

Har tittat på flera objekt som hen sålt och blivit behandlad på samma sätt.
    Oproffsigt, säkert försök till att va trevlig, men inte bra.

Kunde inte svara på de frågor jag hade om bostaden, återkopplade inte heller med svar. Jag fick ringa upp o fick senare svar på en del frågor men inte alla.

Har anlitat Fastighetsbyrån tidigare o kan kanske tänka mig att göra det igen, men absolut inte med den mäklaren. Läs mer
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Fick hjälp att sälja lägenheten, trevlig, professionell och tillgänglig mäklare. Läs mer
  • Carl-Johan A
    Carl-Johan A skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Fastighetsbyrån, Annika Ringdahl gjord ett mycket bra jobb med en hög servicegrad från start till mål! Hade inte kunnat gjort det bättre själv! // K-J Andersson, ägare/Reg fastighetsmäklare Läs mer
  • Sigrid H
    Sigrid H skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Har sålt en bostadsrätt. Fick bra svar på alla frågor, känns som att marknadsföringen var riktigt bra. Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag har anlitat Fastighetsbyrån Östersund, under sommaren isamband med försäljning av mitt tidigare ägt radhus med sjöläge i Brunflo.
    Det blev en lyckad affär för både säljare och köpare som jag ser det. Försäljningen flöt på enligt byråns rutiner för försäljning av denna typ av bostad och jag som säljare fick bra profetionell hjälp av mäklarens ansvarige representant samt övriga personer som ingick i besättningen för affären.
    Alla med ett mycket vänligt bemötande och med stor respekt för mig som säljare och inneboende kunskap och fingerkänsla för vad maxvärdet för kontrakt summan kunde uppbringa, och i slutändan när affären gjordes upp nådde vi som säljare och fastighetsmäklare detta tak med råge. Så himla nöjd med affären från start till slut.
    En riktig 'winn winn', situation.
    Jag gör gärna om denna resa med fler försäljningar av fastigheter tillsammans med Fastighetsbyrån i Östersund.
    Väntar bara på rätt läge.

Tack för ett väl utfört arbete i en prefetion som är oslagbar.
    Vilket starkt toppat lag!

Ser framemot fortsatt samarbete med er.

Bästa lyckönskningar

/Karin Nyqvist Läs mer
  • David L
    David L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Trevlig och tillgängliga när man ringer.
    Liten chock när vi gjorde klart med banken Ang. Lån att lagfartsavgiften var så pass dyr. Kunde fått den informationen tidigare. Läs mer
  • Christer S
    Christer S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Uppdraget som jag gav till mäklaren, har han utfört till belåtenhet. Läs mer
  • Marita J
    Marita J skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag har både köpt en lägenhet och sålt ett hus via Fastighetsbyrån och jag är mycket nöjd. Mycket bra bemötande av mäklaren. Eftersom jag har varit på många visningar med olika fastighetsbyråer, kan jag säga att jag tycker att beskrivningarna av både min lägenhet och inte minst mitt hus, har varit vad jag förväntat mig av andra men inte alltid fått. Läs mer
  • Nina O
    Nina O skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Engagerad, realistisk, förtroendeingivande Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Har köpt en lägenhet på två rum. Blev bemött av mäklaren på ett trevligt sätt vilket var mina förväntningar. Läs mer
  • Maud S
    Maud S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Proffsig, kunnig och trevlig mäklare. Hela affären gick på räls, väl värt kostnaden. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt 2rok i centrala Östersund. Mycket bra bemötande, aktiv och informativ mäklare. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt villa. Blivit väldigt bra bemött och det har varit lätt att komma i kontakt med mäklaren! Läs mer
  • Östersunds K
    Östersunds K skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Har köpt lägenhet och mäklarkontakten fungerade utmärkt Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt lägenhet, köpt hus
    Allt har fungerat superbra!!
    Trevliga mäklare, ordning o reda oh smidigt genomförda affärer! Läs mer
  • Mari H
    Mari H skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Sålt bostadsrätt
    Bra bemött
    Hade inga förväntningar
    Bra från början till slu Läs mer
  • Erika M
    Erika M skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi har Sålt en 2:a i centrala Östersund. Fick ett jättebra bemötande och engagemang från mäklaren. Lägenheten blev såld innan visning då vi fick jättebra bud från flera köpare direkt när den blev utlagd på Hemnet. Smidig och snabb föesöljning med väldigt proffsig mäklare. Läs mer
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Mycket angagerad tydlig och noggrann mäklare som gav ett tryggt intryck. Läs mer
  • Karolina J
    Karolina J skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi köpte en lägenhet, hon var proffsig, framåt, hade bra information, glad och trevlig. Ringde upp och återkoppla. Har hjälpt oss mycket bra. Läs mer
  • Britt S
    Britt S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag har sålt mitt och min avlidna mans mysiga Radhus på
    Grundläggargränd.
    Har bara gott att säga om min Mäklare Anton Lundin.
    Fick från början jättebra kontakt och allt blev alltid trevligt
    och proffsigt.
    Lite nervöst inför första besöket men farhågorna försvann
    direkt.
    Hela "resan" blev både intressant och spännande och
    jag blev hela tiden informerad om vad som hänt och nästa Läs mer
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Har köpt och sålt en bostad av två olika mäklare hos er.
    Den jag köpte av var mindre bra det var så illa att vi först drog oss ur. Vi tog kontakt med hans chef och tack vare henne löstes den uppkommna situationen.
    Den som sålde åt mig var bra. Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Vi hade Sanna som mäklare. Engagerad och driven. Övrig personal jag träffat har oxå varit trevliga. Helnöjd! Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Trevligt bemötande, bra information, snabbt genomförd affär. Läs mer
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Min andra försäljning genom Fastighetsbyrån. Smidigt, proffsigt. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Väldigt proffsigt, men ändå med stort hjärta och familjär stämning. Läs mer
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Bra och kunnig personal Annonseringen tydlig och bra Läs mer
  • Jan-Erik S
    Jan-Erik S skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    bemötandet var bra,värdet helt ok nöjd med affären Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Tydligt, professionellt, serviceinriktat Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Ett gott bemötande och kunnigt uppträdande.Kan rekommenderas Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Min upplevelse som var kund var att jag mötte en proffesionell personal, kunnig och seriös.
    Ovanligt hos många andra.

Från första stund till sista förstod jag att jag skulle bli "lurad" att köpa bostaden.

Och med facit i hand är jag mycket nöjd . Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Min sambo har haft samma mäklare vid en tidigare försäljning så det var självklart för oss att ha samma igen.
    Allt har varit väldigt enkelt och smidigt, både med fotografering och kontakt. Läs mer
  • Björn C
    Björn C skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Jag tycker att den mäklare jag hade då fastighetsaffären gjordes upp i Östersund! uppträdde proffsigt, var trevlig och tillmötesgående! Affären var väl förberedd och gjordes upp snabbt!

Hälsningar
    Björn Carlsson Läs mer
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Väldigt trevlig mäklare!
    Tror dock att hon hade mycket ute vilket gjorde att hon inte kom ihåg allt vi talade om gällande när vi tex kunde ha extravisningar och skriva på kontrakt.

Måste säga att det var en ganska stor miss att ha visning samtidigt som ÖFK hade hemmamatch.

På det stora hela är vi dock nöjda med både pris och personligt bemötande. Läs mer
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Tar fantastiskt mycket betalt för att inte göra någonting mer än att annonsera och organisera en privat visning. Läs mer
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Ett vänligt bemötande, ett korrekt svar det är vad jag efterlyser ocg jag hittade det hos er! Läs mer
  • Pål D
    Pål D skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Oengagerad i att svara på frågor. Vi gick tex aldrig se förrådet. Hon visste inte vart det låg.
    Engagerad i budgivning. Tydligt att det var att tillfredställa säljarens (uppdragsgivarens) krav och önskemål innan köparens. Läs mer
  • Martin Ö
    Martin Ö skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Snabb.kunnig och otroligt hjälpsam och trevlig kan lätt rekomendra våran mäklare till andra som ska sälja din fastighet.. Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Proffsig, gjorde hela processen så smidig och bra som vi bara kunde hoppas på att den skulle bli. Läs mer
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Mycket bra! Trevligt bemötande och väldigt engagerad Läs mer
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Gott bemötande och väldigt bra tillgänglighet. Hade kanske inte alltid svar på våra frågor men tog reda på dem och gav oss svar vid senare tillfälle. Läs mer
  • Nina A
    Nina A skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Trevlig. Bra bemötande. Eftersom jag visste en hel del om fastigheten, behövde jag inte så mycket kontakt. men den kontakten jag hade var allt igenom bra. Läs mer
  • Mats R
    Mats R skrev om Fastighetsbyrån Östersund
    Bra bemötande, snabb och serviceminded. Kändes inte som någon som bara var ute efter sitt arvode. Noggrann på att föra kundjournal. Läs mer

Samuel Permans Gata 9, 831 31 Östersund