Fastighetsbyrån Östersund

Fastighetsbyrån Östersund

Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi är Östersunds ledande fastighetsmäklare med flest förmedlande bostäder år efter år. Så går du i säljtankar, tveka inte att höra av dig till oss.

När Storsjön fryser på vinterns lockas östersundsborna till långfärdsskridskoåkning och skideliten samlas på skidstadion. På sommaren är nätterna långa och ljusa och Storsjöyran gör att staden fullkomligt bubblar av liv och rörelse i mitten av juli.

Ja, här i småstaden i fjällen händer alltid något och vi på Fastighetsbyrån är alltid uppdaterade på hur bostadsmarknaden rör sig i allt det roliga. Vi är ett engagerat team av fastighetsmäklare och assistenter som med rak kommunikation, professionalitet och trygghet guidar dig i din bostadsaffär. Här kan du få tag i en mäklare som passar dig, oavsett om du söker någon med lång erfarenhet i Östersund eller en frisk fläkt i en nyutexaminerad mäklare.

Kom förbi vårt trevliga kontor eller kontakta oss för ett förutsättningslöst samtal om dina bostadsplaner!

Läs vad 829 kunder tycker om Fastighetsbyrån Östersund 2

2022-01-18 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig mäklare som stöttat oss som förstagångsköpare på ett fantastiskt sätt. Hon har ställt upp för extra visning och tagit hand om allt som ska göras på bra och effektivt sätt.
    Hon har varit anträffbar för frågor och svarat snabbt.
    Vi är jättenöjda med mäklaren, rekommenderas verkligen.
    2022-01-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, allt har hittills gått väldigt smidigt.
    2021-12-31 Verifierad kund
    Trevlig professionell mäklare. Målande rättvis beskrivning av bostaden.
    2021-12-30 Verifierad kund
    Bra arbete av mäklaren som verkligen gjorde allt för att visa huset och prata med spekulanter om det.
    2021-12-30 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare, tillmötesgående och tillgänglig
    2021-12-30 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda, väldigt trevlig och förtroendeingivande mäklare som har och ger det lilla extra.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Ringdahl är en bra och rutinerad mäklare 👍🤗
    2021-12-17 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal, lätt att förstå!!
    • Annersia
    2021-12-15 Verifierad kund
    Professionellt och smidigt! Bra kommunikation!
    2021-12-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, utmärkt uppdatering genom hela försäljningen
    • Annersia
    2021-12-15 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och inlyssnande!
    • Krokom
    2021-12-11 Verifierad kund
    Anlitat mäklarfirman tidigare o varit mkt nöjd med bemötande och övrigt som ska hanteras vid en fastighetsförsäljning/ fastighetsköp.
    Även denna gång var kontakten med mäklarfirman till full belåtenhet.
    2021-12-05 Verifierad kund
    Josefin var helt perfekt vid den här snabba affären! Snabb återkoppling och väldigt proffsigt och tryggt bemötande, både vid visning och kontraktsskrivning. Anlitar gärna Josefin vid eventuell framtida försäljning!
    2021-12-04 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemött utav mäklaren. Kunde 9/10 frågor på plats. Väldigt bra överlag.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket seriöst kundbemötande och god service! 100 % nöjd.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mycket bra samarbete med mäklaren Josefin Dahlsten som hjälpte mig att sälja. Kommer absolut att rekommendera Josefin för andra. Mvh Peter Lidin
    2021-12-01 Verifierad kund
    Vi har blivit personligt och professionellt bemöttta av vår mäklare. Vår mäklare har varit tydlig och lyhörd under hela processen. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Josefin är en väldigt lyhörd och målinriktad mäklare som gjorde allt för att få till en så bra lägenhetsförsäljning som möjligt. Jag skulle verkligen rekommendera Josefin :)

/Christofer
    2021-11-26 Verifierad kund
    Blev proffsigt bemött och är väldigt nöjd med min mäklare Josefin.
    • Körfältet
    2021-11-26 Verifierad kund
    • Väldigt trevligt och bra bemött. Även väldigt förstående då det allting var väldigt nytt.
    • Då allting var väldigt nytt så fanns de inte så mycket förväntningar. Väldigt nöjd med allting från visning till att papperna var på skriva!
    • Förstående och väldigt hjälpsam. Gjorde hela köpet tryggt och bra!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från start till mål , vi skulle absolut rekommendera Carlos.
    • Marielund
    2021-11-17 Verifierad kund
    Allt har fungerat smidigt! Mäklaren var trevlig och kunnig.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Bra kontakt med mäklaren. Lätt att ha att göra med. Hela processen kändes smidig som säljare och vi hade förtroende att mäklaren gjorde sitt bästa efter förutsättningar.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande av mäklaren. Trevlig, framåt och kunnig. En snabb och bra affär.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Mäklaren är trevlig, påläst på bostaden och området, tydlig i kommunikationen. Jag upplever mäklaren som lättsam och positiv att ha att göra med, inget är omöjligt, allt kan lösas!
    Ska jag sälja nån gång kommer jag anlita Carlos!
    2021-11-12 Verifierad kund
    Trevligt och glatt möte! Vi hade inga speciella förväntningar, då det här var vårt första möte med en mäklare. Men det var bra och tydlig info och vi fick svar på våra frågor. Träffen på kontoret kändes väldigt tryggt och bra. T ex att hon skötte kontakterna med övriga inblandade och att det mesta fixades på plats. Även fast det var en söndag (!).
    2021-11-12 Verifierad kund
    Världsklass, allt har gått smidigt.
    • Lugnvik
    2021-11-12 Verifierad kund
    Bra, fint, personligt o proffsigt bemötande. Upplevde dock en viss stress under processen. Förstår att mäklarna har mycket på sitt schema men som säljare är ju tiden att möta o prata med mäklaren viktig.
    2021-11-05 Verifierad kund
    Vi blev alltid bra bemött när vi hade frågor eller liknande. Vi hade inte så mycket förväntningar mer än att försäljningen skulle vara enkel och smidig, vilket den blev. Tycker vi blev bemött med engagemang och lyhördhet av vår mäklare. Har inget i övrigt att klaga på.
    2021-11-05 Verifierad kund
    Vi lyckades göra en väldigt snabb affär.
    Min fru och jag har känt stor trygghet och engagemang i bemötandet från vår mäklare.
    En ytterligare aspekt som gjort det smidigt är att bank och mäklare har ett tätt samarbete.
    • Ytterån
    2021-11-03 Verifierad kund
    Vi har blivit mycket väl bemötta av mäklaren. Vi har fått snabb respons och svar på alla frågor och undringar. Vi är mycket nöjda med hela vår upplevelse.
    • Ytterån
    2021-11-01 Verifierad kund
    När vi hade bestämt oss för att sälja så ville vi att det skulle ske något direkt. Jag tog kontakt med Anton då han redan sålt andra fastigheter i närområdet, jag förklarade att vi ville sälja ganska omgående och han agerade utifrån det. När vi letade mäklare ville vi känna trygghet och den känslan förmedlade Anton. Det var inga konstigheter och vi tycker att allt flöt på bra från första mötet till kontraktskrivning. Vi är väldigt nöjd med vårt val av mäklare!
    2021-10-29 Verifierad kund
    Vi ville skynda på vår försäljning och allt flöt på otroligt bra och smidigt!
    2021-10-27 Verifierad kund
    Väl bemött vid visningen, mötte upp vid dörren.
    Våra förväntningar är just att med intresse bli bemött.

Mäklaren trevlig och tillmötesgående.
    • Torvalla
    2021-10-25 Verifierad kund
    Professionellt bemötande o hantering av försäljning.
    • Körfältet
    2021-10-25 Verifierad kund
    Fungerade mycket bra och mäklaren gav ett seriöst och kunnigt intryck.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Vi blev bemötta mycket väl av vår mäklare, snabb respons hela tiden, kunnig och driven.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt.
    • Torvalla
    2021-10-20 Verifierad kund
    mycket kunnig mäklare , trevlig , vi hoppades att huset skulle säljas till ett bra pris , och det blev mycket bra . Det kändes mycket tryggt att lämna över hela försäljningen med allt vad det innebär till en kompetent mäklare , kan rekommenderas
    • Ope
    2021-10-15 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande
    Mäklaren levde upp till mina önskningar och förväntningar
    Mkt nöjd
    2021-10-13 Verifierad kund
    Bra bemötande och tydlig vägledning kring affären.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Tydlighet och bra service där mina önskemål också kom fram.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Driven och engagerad mäklare. Mycket nöjda.
    • Centralt
    2021-09-23 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande .
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar o hjälpte oss med våra frågeställningar .
    Så positiv upplevelse av mäklaren att vi anlitat honom för att sälja nuvarande bostad .
    • Centralt
    2021-09-23 Verifierad kund
    Bra bemötande av mäklaren med ett stort intresse av att hjälpa mig att hitta en lägenhet som passar just mig. En ambitiös och lyhörd fastighetsbyrå.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Min mäklare Anton Lundin skötte försäljningen av min fastighet på ett proffsigt och ansvarstagande sätt. Jag kunde lugnt luta mig tillbaka och låta Anton sköta allt utan att behöva oroa mig…
    Jag kan varmt rekommendera Anton Lundin som mäklare…..
    Med vänlig hälsning, Lena Berglin
    2021-09-17 Verifierad kund
    Josefin är mäklaren alla vill ha. Löste allt sjukt smidigt och enkelt för oss som sålde.
    2021-09-16 Verifierad kund
    En engegerad mäklare som visade att hon verkligen ville göra det bästa av vårt boende inför fotografering/visning. Hon gav otroligt bra stöd via sms/telefonsamtal när vi behövde. Enkel att nå.
    Vi hade inte några särskilda förväntningar innan, men fick ett riktigt proffs - Josefin Dahlsten.
    2021-09-14 Verifierad kund
    Josefin är mäklaren alla vill ha. Förstår vad vi som köpare önskar och hittar objekt som passar.

Vi hade inga förväntningar att en mäklare skulle assistera vid köpet, endast vi försäljning. Att vi fick den lägenhet vi flyttade till levererad så snabbt och smidigt gjorde livet enkelt för oss.