Fastighetsbyrån Östersund

Snittbetyg
4.6
Ring 063-14 14 60 Dela

Om företaget

Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi är Östersunds ledande fastighetsmäklare med flest förmedlande bostäder år efter år. Så går du i säljtankar, tveka inte att höra av dig till oss. När Storsjön fryser på vinterns lockas östersundsborna till långfärdsskridskoåkning och skideliten samlas på skidstadion. På sommaren är nätterna...

1115 omdömen om Fastighetsbyrån Östersund

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1115 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Anna L
Körfältet

Josefin Dahlsten har varit oerhört professionell, snabb i återkoppling och väldigt tillmötesgående och tillgänglig; precis en sådan mäklare man vill anlita och ha att göra med. Rekommenderar henne varmt.

HANS J
Brunflo

Väldigt bra jobbat , allrahelst utifrån hur marknaden ser ut i dessa tider.

Birgitta N
Odensala

Som helt grön på detta med köp av bostadsrätt så har jag ställt många frågor. Mäklaren har besvarat dem på ett föredömligt sätt!

Ida N
Brunflo

De va enkelt att prata med. Fanns alltid till hans. Personalen va enkla mänskliga. Inte stela och påklistrade. Vi hade en fråga om dräneringen av huset men de kunde inte mäklaren svara på.

Karin Lena Cristina L
Lit

Proffsig och allt till största belåtenhet

Sara R
Odensala

Binär nöjda med den hjälp och de goda råd som fastighetsbyrån har kommit med under försäljningen av vårt hus. Mäklaren har varit tillgänglig när vi har behövt honom och vi har upplevt oss vara i goda händer under hela processen.

Kjell T
Frösön

Bra bemötande och ett rationellt och enkelt upplägg

Marlene B
Odensala

En snabb o bra hantering av mäklaren. Mycket bra med mycket återkoppling till oss under hela försäljningen. Blev mycket väl mottagen av mäklaren överlag.

Jonas W
Frösön

Vi blev bemötta väldigt varmt och med en stor öppenhet av våran mäklare Våra förväntingar var att få till en smidig och snabb försäljning av lägenheten med en dröm om en vinstförsäljning. Det som gör att det inte blir fullt betyg var att dom rekommendationerna jag fick inte var enligt våra önskningar. Detta då vi fick rekommendationen att sälja till utropspris men att vi alltid sagt att vi skall testa att ge motbud. Nu lyckades vi ändå sälja till vinst vilket vi är väldigt nöjda med. Men generellt så var allt väldigt...

Tanya H
Brunflo

En trevlig bra mäklare. Köpet gick snabbt och smidigt!

Anna S
Frösön

Mina behov blev tillgodosedda och kontaktpersonen var korrekt och trevlig.

Marina S
Brunflo

Professionella och lätta att få tag på! Kristoffer som varit vår mäklare när vi sålde huset har alltid varit tillgänglig och svarat snabbt. Han har också haft ett otroligt tålamod och aldrig gett upp hoppet i en svår marknad. Vi har fått stöd och tips om vad vi kan ändra i bostadsförsäljningen.

Jenny H
Frösön

Super! Professionella, säkra och snabba.

Daniel N
Frösön

Superbra! Trevliga och kunniga mäklare som var väldigt lösningsorienterade.

Sheida R
Centralt

Den var bra och aktiv för att hitta kunder

Maria E
Frösön

Upplever att jag fått ett trevligt, relevant och professionellt bemötande. Jag valde personligen mäklaren då jag varit närvarande vid en annan försäljning som han administrerade. Det som är intressant är hur någon hanterar när det uppenbaras problem på vägen. En duktig person kan bemöta och hantera en situation när det inte går som man tänkt och som man förväntat. Det klarade han mycket fint och det skapar trygghet. Därav valet av honom som mäklare.

Lena B

Trevli mäklare. Bra bemötande. Proffsigt

Inger M

Positivt. Trevligt bemötande.

Yvonne P
Frösön

Otroligt professionella och verkligen lyhörd över vad vi hade för förväntningar.

Moa L
Stadsdel Norr

Proffsiga, hjälpsamma, lätta, fixar!!

Gustav K
Stadsdel Norr

Grym byrå, och Josefin fantastisk mäklare! 5/5!!

Lars L
Frösön

Världsklass, grymt bra bemötande och info om hur allt funkar vid en försäljning.

Peter J
Brunflo

Har köpt en bostadsrätt genom fastighetsbyrån och det har fungerat smidigt och utan krångel.

Sofie I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Jag hade en väldigt positiv upplevelse med Fastighetsbyrån! Väldigt fin service från Josefin, kändes äkta, smidig kommunikation och tydligt att hon ville det bästa för både säljare och köpare. Bra kommunikation och lätt att få tag på om man har några frågor eller funderingar.

Hans-Olof O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Bra mäklare som jag gav fria händer och levde upp till mina förväntningar,har ingenting att anmärka på!kommer rekommendera denna mäklare till andra!

Ingela B
Frösön

Trevligt bemötande och kunnig mäklare.

Anna-greta G
Stadsdel Norr

Var först lite missnöjd med fotograferingen av ena balkongen och framförde det till Josefin. Hon föreslog att vi skulle lägga in en annan bild men till slut kom vi fram till att låta det vara enligt förslaget. Kände mig trygg med Josefin, hon ingav förtroende och var snabb att återkoppla.

Sanna L
Brunflo

Trevlig och trovärdig mäklare,. Förmedlade en trygg känsla över husförsäljning trots lite svårare säljtider.

Annica J
Brunflo

Väldigt bra kontakt med mäklaren, lätt och trevlig att ha att göra med och vi har fått tydlig information kring försäljningen.

Ellen R
Frösön

Vi fick tidigt i processen, vid visning och budgiving ett rätt rörigt intryck av mäklaren. Kommunikationen var otydlig och under djälva budgivningen kände vi oss inte så trygga med processen. Men måste också säga att när affären blivit klar och när vi skrev på pappren så var bemötandet väldigt proffsigt och mer tillmötesgående.

Helen S
Torvalla

Fint och professionellt bemötande.

Albin P
Frösön

Trevligt bemötande, god kommunikation!

Charlotte I
Blomängen/Tegelplan

Mycket bra visning Kunning och professionell mäklare. En fastighetsbyrå som jag kan rekommendera andra.

My Ö
Körfältet

Mäklaren har gjort allt för att vara tydlig, förklarat och funnits där hela vägen. Oavsett frågor och problem har hon alltid mött upp och hjälpt till. Jag tycker hon har varit super professionell och trygg.

Helena Ö
Odenslund

Mycket hjälpsam, trevlig och snabb.

Henrik P
Torvalla

Toppenbra bra allt som vi hade med dem att göra, helt magiskt bra måste jag säga! Fem tummar upp! Skulle göra samma igen om jag fick göra om detta med att sälja hus!

Okbay M
Lugnvik

Ganska okej ändå funkar helt ok

Philip H
Karlslund

Bra och seriös mäklare som var kunniga och behjälpliga till en första köpare som mig.

Emma I
Blomängen/Tegelplan

Kommer inte att använda mäklaren igen.

Catharina G
Frösön

Vi fick smidigt kontakt. Mäklarna Ulf och Annika är verkligen trevliga, inlyssnande och respektfulla i sitt bemötande. Vi upplevde dem mkt kunniga och trygga. Vår affär blev smidig och snabb, till vår stora belåtenhet😀Stort tack till er. ✨️

Henrik H
Fåker

Riktigt bra bemötande. Proffsig tänk och snabba beslut gjorde att vi kände oss sedda och hörda.

Hans L
Brunflo

Total uppdatering o snabba svar. Kontaktviljan överträffar allt jag upplevt hittills. Just viljan att hjälpa även köpare när allt inte fungerar o blir som man tänkt sig är viktigt. Tillslut så landar det en nöjd kund.

Helena T
Brunflo

Med ett bemötande i toppklass och en enorm trygghet fick Kristoffer och Fastighetsbyrån oss att känna oss lugna genom hela resan och i uppdraget att sälja vårat hus. Med tråkiga erfarenheter av tidigare mäklare hade vi inte jättehöga förväntningar men Kristoffer lyckades slå omkull detta och briljerade på alla sätt och vis. I absolut toppklass och med högsta tänkbara betyg kan vi varmt rekommendera både Fastighetsbyrån och Kristoffer som mäklare.

Jonatan L
Torvalla

Jag tycker de är professionella, har använt de både som köpare och säljare.

Jonathan L
Annersia

Mycket fint bemötande. Mäklaren kändes ärlig och äkta, inget säljsnack. Om vi skulle sälja skulle jag anlita honom.

Marina S
Karlslund

Bra bemötande och engagerade mäklare

Annica S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Otroligt proffsigt och trevligt kunnande och bemötande. Rekommenderar varmt. Massor med ☆☆☆☆☆

Veronica H
Brunflo

Trots hårda tider men svårt att sälja fick "min" mäklare huset sålt efter mkt om och men.

Ingemar S

inget speciellt. Bra bemötande

Patrik H
Centralt

Otroligt professionellt agerande av vår kontakt Daniel ! Bra och snabb återkoppling på allt !

Filtrera omdömen