Alla kategorier Mäklare Dalarna Rättvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Rättvik

Fastighetsbyrån Rättvik

Vasagatan 2, 795 30 Rättvik — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats i Rättvik sedan 1983! Vi har på dessa år hunnit skaffa oss erfarenhet både av människorna och bostäderna här samt mäklarbranschen i sig. Vi är marknadsledande och arbetar alltid med målet att erbjuda dig som kund den bästa mäklartjänsten du kan hitta.

Vi skräddarsyr våra uppdrag. Vi lyssnar på dina enskilda behov och önskemål. Vi finns vid din sida genom hela bostadsaffären för goda råd och tips. Om du ska göra en bostadsaffär i Rättvik är du mer än välkommen till oss!

Läs vad 5 kunder tycker om Fastighetsbyrån Rättvik

• Linda H
    Linda H skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Otroligt bra och proffsigt utfört från star till mål. Läs mer
  • Per-H�kan F
    Per-H�kan F skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag har fått en hantering av fastighetsförsäljningen som motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Perry W
    Perry W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Fastighetsbyrån Vällingby , Stockholm mycket bra, gjorde misstaget att anlita dom i Rättvik men blev djupt besviken. Mäklaren var mest engagerad i köparen och hennes intressen, jag tror att hon var ganska nära bekant med köparen Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag kommer rekommendera vänner och bekanta och berätta för dom vilket bra förtroende jag fick för personalen vid fastighetsbyrån i Rättvik vid försäljning av min bostadsrätt. Jag är helnöjd! Läs mer
  • Britt-Marie G
    Britt-Marie G skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Anders Permats, Rättvik upplevdes som mycket ärlig,saklig och kunnig både mot oss som säljare och även mot köparen. Han svarade pedagogiskt och utförligt på alla våra frågor och ringde genast upp om han inte var tillgänglig just när vi sökte honom. Läs mer

Vasagatan 2, 795 30 Rättvik