Fastighetsbyrån Rättvik

Fastighetsbyrån Rättvik

Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats i Rättvik sedan 1983! Vi har på dessa år hunnit skaffa oss erfarenhet både av människorna och bostäderna här samt mäklarbranschen i sig. Vi är marknadsledande och arbetar alltid med målet att erbjuda dig som kund den bästa mäklartjänsten du kan hitta.

Vi skräddarsyr våra uppdrag. Vi lyssnar på dina enskilda behov och önskemål. Vi finns vid din sida genom hela bostadsaffären för goda råd och tips. Om du ska göra en bostadsaffär i Rättvik är du mer än välkommen till oss!

Läs vad 87 kunder tycker om Fastighetsbyrån Rättvik 2

2021-07-19
    Väl bemött och en mäklare som levde upp till våra förväntningar om hur en mäklare är!
    • Gärdsjö
    2021-07-07
    Tyckte att mäklaren gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av fritidshuset i gärdsjön . Framförallt engagemanget och den medmänsklighet och förståelse i min situation vid försäljningen. Ett stort tack till Kenneth Knif .
    2021-07-07
    Mycket gott samarbete från början fram till nu. Affären är inte klar än. Mäklaren är lyhörd och bra på alla sätt
    • Gärdsjö
    2021-07-06
    Toppen mäklare engagerad.postiv.allt bättre än vad jag kunde tänka mig.
    2021-07-05
    Allt har rullat smidigt och vi har fått väldigt bra hjälp av mäklaren!
    2021-06-28
    Mäklaren hade ett mycket professionellt förhållningssätt och visade på stor kompetens och inlyssnande i sitt bemötande. Vi hade stora förväntningar på arbetet och hela sälj-processen, vilket mäklaren levde upp till. Att sälja sitt livsverk efter så många år, kändes bitvis tufft, men blev till en positiv upplevelse ändå, tack vare att mäklaren stöttade respektfullt under hela processen.
    2021-06-21
    Trevlig bemötande
    Bra
    Hjälpsam
    2021-06-08
    En proffsigt skött skogsförsäljning!
    2021-06-07
    Jag har bara positiva samarbete med Gastigbyrån.
    2021-04-12
    Sålt sommar hus. Bra bemött. Förväntningarna var högre men mäklaren gjorde vad han kunde
    2021-04-12
    Trevlig tillmötesgående och noggrann.
    2021-03-31
    Sålt lägenhet. Väldigt trevligt bemötande och en otroligt bra försäljning.
    2021-03-30
    Köpet av skogsfastighet gick mkt smidigt tack vare proffsig och kunnig mäklare.
  • Irja K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Rättvik
    2021-02-19
    Har precis fått en lägenhet såld. Gick både fort och med ett väldigt bra slutpris.

Mötet med mäklaren från första början upp till nu har varit perfekt. Trevlig, kunnig och hjälpsam. Det har gått smidigt och varit enkelt.

Mina förväntningar har varit rätt neutrala iom att det var en ny situation med att sälja något liknande, vilket gjorde att mäklaren levde gott upp över vad jag tänkt och förväntat mig.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med samarbetet med mäklaren och även Fastighetsbyråns säljcoach/min hemsida. Den har varit enkel och behändig med att hålla koll på vad som händer under hela förloppet och även för att få tillgång till lite tips mm.
    2021-01-20
    Trevligt bemötande, informerar alla berörda och tar sig tid för återkoppling.
    • Nyheden
    2021-01-18
    Sålt våran villa. Trevligt bemötande. Gick noga igenom allt som vi behövde veta för att känna oss trygga.
    Planerade visningar ansvarsfullt med tanke på pandemi.
    Ett stort steg att sälja sitt hus men det blev mycket bra.
    Förväntningarna eller förhoppningarna var stora.
    ALLT blev över förväntan.
    2021-01-09
    Sålt en lägenhet i Rättvik. Tyckte att det hela kändes som ett rävspel. Fick lite otrevliga svar när jag ifrågasatte vissa saker. Hade förväntat mig mer IOM att det var dyrt dessutom!
    • Hedslund
    2020-12-13
    Köpte bostadsrätt, allt gick smidigt. Mycket bra bemötande!
    2020-11-25
    Bostadsrätt
    vänlig och tillmötesgående så här långt.Affären är inte helt klar
    ännu,men förväntar mig inget krångel.
    2020-11-08
    Mäklaren var väldigt duktig och service minded. Jag är mycket nöjd med den hjälp som jag fick och den flexibilitet som jag möttes av.
    • Västberg
    2020-10-22
    Kennet är en påläst mäklare som inger ett tryggt och säkert intryck. Vi upplever honom som ärlig. vi är jätte nöjda med honom som mäklare och kan varmt rekommendera honom till folk som står inför försäljningstankar.
    2020-10-14
    sålt bostadsrätt bra mött fanns för mej
    • Dådran
    2020-10-04
    Positiv ,duktig ,drivande, trevlig'
    • Hedslund
    2020-09-25
    Jag har sålt min lägenhet på 3 rok i Hedslund och har valt Karin just för att hon verkade vara som en kompis till mig, inte som någon jag anställde. Hon kunde allt om området och gav mig viktiga råd inför försäljningen.
    • Kärvsåsen
    2020-09-02
    Kunnig och uppriktig mäklare, bra bemötande!
    2020-08-04
    Kenneth var otroligt kunnig och engagerad i hela köpeprocessen vilket skpade ett bra förtroende och lugn för vår del, supernöjda!
    2020-07-30
    När vi skulle sälja vår omtyckta fäbod ville vi ha en mäklare som förstod vad denna fäbod betytt för oss och allt det arbete vi lagt ned för att få den till det skick vi önskat. Kennet på Fastighetsbyrån visade direkt engagemang och stor förståelse och agerade mycket förtroendeingivande, snabbt och professionellt. Vi har bara gott att säga om vårt val av mäklare!
    2020-07-28
    Köpt sommarstuga. Mäklaren var mån om att få till ett avslut, vilket var positivt. Har varit med i andra budgivningar där det dragit ut på tiden. Var semestertider, så p.g.a. detta var det vissa saker som missades att informera om. Totalt sett är vi nöjda med mäklaren och kan absolut tänka oss att använda Fastighetsbyrån, om vi skall sälja.
    2020-07-14
    Vi har köpt en stuga i Västanå.
    Proffsigt och trevligt bemötande av mäklaren.
    Även när affären avslutades och vi fick träffa en annan mäklare var mötet väldigt positivt.
    • Söderås
    2020-07-10
    Bra bemötande, proffsig service, nöjd med återkoppling och uppdateringar. Hög tillgänglighet.
    2020-07-05
    Köpt en bostadsrätt, mycket bra bemötande av mäklaren, smidigt och enkelt att köpa bostad, tydligt information. Jag är helnöjd!
    2020-05-28
    sålt mitt hus pga nybygge.
    har blivit väl bemött av mäklaren. Kenneth var professionell och lyhörd. Hade lätt att förstå vår situation.
    2020-05-25
    Köpt bostadsrätt. Mäklare Karin Daniels bästa service med hög tillgänglighet, god anpassningsförmåga till kundens behov. Bästa mäklare!
    • Altsarbyn
    2020-05-18
    Jag köpte bostad genom fastighetsbyrån i Rättvik av mäklaren Karin Daniels. Jag upplevde henne som proffsig, tydlig, vänlig och lätt att få tag i. Jag har tidigare erfarenhet av andra mäklare och tycker att Karin är den som varit bäst hitintills. Kan gott tänka mig att anlita henne om jag någon gång ska sälja mitt hus.
    2020-05-06
    Jättebra bemötande genom hela affären
    2020-04-08
    Har sålt en lägenhet. Jag har fått bra bemötande av mäklaren.
    2020-02-05
    Mycket tillmötesgående och lyhörd mäklare. Försäljningen av bostadsrätten gick snabbt och smidigt, precis som jag önskat. Mkt nöjd.
    2019-12-02
    Vi har sålt vår bostad Bingsjö 36:2.

Vi fick ett mycket gott bemötande, både vid första kontakten per telefon och vid värderingen av huset och vid försäljningen.

Vi hade väl förväntningen att vi skulle få bra service och det blev uppfyllt till 110 %.
  • Per K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Rättvik
    2019-11-03
    Har sålt min mors gamla lägenhet på distans. Allt har fungerat enligt plan. Fått löpande information och allt blev som jag tänkt mig. Helt klart är det dock inte än!
    2019-10-21
    Sålt en lägenhet 3 rok.
    Ett trevligt och engagerade möte med mäklaren.
    2019-10-18
    Sålt brf i Rättvik
    Vi träffade mäklaren på en annan visning
    Mäklaren är lyssnande, klar o tydlig
    Förtroendeskapande
    Vi är mycket nöjda med hur hela affären skötts
  • Mattias G
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Rättvik
    2019-10-01
    Har sålt en villa och det gick väldigt bra. Dom har hjälpt till tidigare vid en liknande affär. Mäklaren var lyhörd till våra önskemål och utförde sitt arbete ut efter det .
    • Dådran
    2019-09-23
    Köpte sommarstuga. Trevlig personal, otroligt serviceinriktade och gjorde det väldigt enkelt att köpa bostad.
    Magnus Schelin
    2019-09-21
    Har sålt ett hus Det har fungerat bra
    • Östbjörka
    2019-09-04
    Hej!
    Jag och min syster har sålt ett hus vi ägt tillsammans.
    Mycket bra bemötande av mäklaren vid alla träffar (Anders P)
    Fick jättebra info på det mesta, några saker missade dom info på som vi fick upprepa.
    I det stora hela är jag nöjd med det mesta. Nu var detta mitt i semester tider så jag förstår att det blev lite byten hit å dit med personal.
    Uppdraget blev utfört till belåtelse.
    2019-08-30
    Sålt ett fritidsboende och tyckte att mäklaren var både trevlig och kunnig som förklarade och gick igenom allt som man behövde veta.
    2019-08-05
    Vi har köpt ett sommarställe utav en mycket proffsig och hjälpsam mäklare. klart bästa mäklaren vi stött på.
    2019-08-02
    Köpt ett fritidshus. Bemötande av mäklaren var utmärkt. Svarade på frågor och hörde av sig med all uppdatering. Är väldigt nöjd.
    2019-07-21
    Har köpt ett fritidshus. Personalen på Fastighetsbyrån har varit mycket trevliga, proffsiga och hjälpsamma! Har fått ett mycket positivt bemötande.
    • Sjurberg
    2019-06-17
    Mycket bra och proffessionell hjälp av alla som vi har haft kontakt med på Fastighetsbyrån i Rättvik och Leksand.