Alla kategorier Mäklare Dalarna Rättvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Rättvik

Fastighetsbyrån Rättvik

Vasagatan 2, 795 30 Rättvik — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Rättvik och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 4 kunder tycker om Fastighetsbyrån Rättvik

• Per-H�kan F
    Per-H�kan F skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag har fått en hantering av fastighetsförsäljningen som motsvarade mina förväntningar.
  • Perry W
    Perry W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Fastighetsbyrån Vällingby , Stockholm mycket bra, gjorde misstaget att anlita dom i Rättvik men blev djupt besviken. Mäklaren var mest engagerad i köparen och hennes intressen, jag tror att hon var ganska nära bekant med köparen
  • Per H
    Per H skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag kommer rekommendera vänner och bekanta och berätta för dom vilket bra förtroende jag fick för personalen vid fastighetsbyrån i Rättvik vid försäljning av min bostadsrätt. Jag är helnöjd!
  • Britt-Marie G
    Britt-Marie G skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Anders Permats, Rättvik upplevdes som mycket ärlig,saklig och kunnig både mot oss som säljare och även mot köparen. Han svarade pedagogiskt och utförligt på alla våra frågor och ringde genast upp om han inte var tillgänglig just när vi sökte honom.

Vasagatan 2, 795 30 Rättvik