Fastighetsbyrån Rättvik

Vasagatan 2, 795 30 Rättvik — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats i Rättvik sedan 1983! Vi har på dessa år hunnit skaffa oss erfarenhet både av människorna och bostäderna här samt mäklarbranschen i sig. Vi är marknadsledande och arbetar alltid med målet att erbjuda dig som kund den bästa mäklartjänsten du kan hitta.

Vi skräddarsyr våra uppdrag. Vi lyssnar på dina enskilda behov och önskemål. Vi finns vid din sida genom hela bostadsaffären för goda råd och tips. Om du ska göra en bostadsaffär i Rättvik är du mer än välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 47 kunder tycker om Fastighetsbyrån Rättvik

• 2019-10-18

Peter N skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Sålt brf i Rättvik
    Vi träffade mäklaren på en annan visning
    Mäklaren är lyssnande, klar o tydlig
    Förtroendeskapande
    Vi är mycket nöjda med hur hela affären skötts Läs mer
  • Mattias G

2019-10-01

Mattias G skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Har sålt en villa och det gick väldigt bra. Dom har hjälpt till tidigare vid en liknande affär. Mäklaren var lyhörd till våra önskemål och utförde sitt arbete ut efter det . Läs mer
  • 2019-09-23

Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Köpte sommarstuga. Trevlig personal, otroligt serviceinriktade och gjorde det väldigt enkelt att köpa bostad.
    Magnus Schelin Läs mer
  • 2019-09-21

Kaj M skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Har sålt ett hus Det har fungerat bra Läs mer
  • 2019-09-04

Göran Lennart F skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Hej!
    Jag och min syster har sålt ett hus vi ägt tillsammans.
    Mycket bra bemötande av mäklaren vid alla träffar (Anders P)
    Fick jättebra info på det mesta, några saker missade dom info på som vi fick upprepa.
    I det stora hela är jag nöjd med det mesta. Nu var detta mitt i semester tider så jag förstår att det blev lite byten hit å dit med personal.
    Uppdraget blev utfört till belåtelse. Läs mer
  • 2019-08-30

Yvonne N skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Sålt ett fritidsboende och tyckte att mäklaren var både trevlig och kunnig som förklarade och gick igenom allt som man behövde veta. Läs mer
  • 2019-08-05

Jimmy P skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Vi har köpt ett sommarställe utav en mycket proffsig och hjälpsam mäklare. klart bästa mäklaren vi stött på. Läs mer
  • 2019-08-02

Sari W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Köpt ett fritidshus. Bemötande av mäklaren var utmärkt. Svarade på frågor och hörde av sig med all uppdatering. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-07-21

Cecilia S skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Har köpt ett fritidshus. Personalen på Fastighetsbyrån har varit mycket trevliga, proffsiga och hjälpsamma! Har fått ett mycket positivt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-17

Pär K skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket bra och proffessionell hjälp av alla som vi har haft kontakt med på Fastighetsbyrån i Rättvik och Leksand. Läs mer
  • 2019-06-17

Maria K skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Vi sålde precis vår gård/vårt hus och är jättenöjda med vår mäklare från första stund. De har haft regelbunden kontaķt med oss säljare. Ringt och informerat om stort som smått och alltid haft ett vänligt bemötande.
    Det enda som jag tyckte var lite minus var att vi inte träffade köparna och skrev på kontraktet tillsammans dem. Jag vet fortfarande inte vilka de är... Det hade varit ett trevligt avslut på vår husaffär. Bortsett detta är jag supernöjd med alla inblandade mäklare i vår husaffär! Läs mer
  • 2019-05-31

Mikael G skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Enkel tydlig hantering vid fastighetsförsäljning Läs mer
  • Maria Helena S

Ja
    Allt gick smidigt Läs mer
  • 2019-04-03

Bitte V skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Har köpt en fastighet i Kärvsåsen.
    Uppskattar den snabba återkopplingen i alla kontakter. Läs mer
  • 2019-03-27

Mats F skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Proffesionellt bemötande och genomförande vid köp av vårt hus i Rättvik. Läs mer
  • 2019-03-16

Lina W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Blev jättebra bemött av fastighetsbyrån i Rättvik. Hela processen har rullat på super bra utan några konstigheter. Upplevde aldrig något negativt. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-03-04

Gunilla F skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Köpt bostadsrätt av Karin Daniels som är en toppensäljare!
    Fick ett väldigt fint bemötande och fick all hjälp som vi behövde.
    Erling och Gunilla Friström Läs mer
  • 2019-03-01

Leona W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Allt har varit toppen! Visning, information, möten, flexibilitet, möta mina frågor och önskemål. Stöttning och förklaring på sånt jag inte förstått.

Allt som sagt toppen! Läs mer
  • 2019-02-20

Carolin F skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Vi har köpt en fastighet.

Vi kände oss väldigt "ensamma" i hela processen, fick själva efterfråga information och datum att ses. Tar flera dagar att få svar på mail.

Saknar bl.a. en checklista med vad vi som första-gångs-husköpare ska tänka på gällande tecknande av el-avtal, vatten/avfall etc.

Vi rekommenderar INTE fastighetsbyrån Rättvik, vi kommer välja en annan mäklare när vi ska sälja vårt fritidshus. Läs mer

Simon O skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag fick utmärkt hjälp när jag sålde min bostadsrätt genom fastighetsbyrån Rättvik.
    Eftersom jag inte bor på Orten längre så skedde den mesta kontakten genom Telefonsamtal,Sms och Email.
    Det gick väldigt smidigt till från start till försäljningen var genomförd. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta

Josephine S skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mäklaren var snabb i kontakt. Inlyssnande vid problematiska situationer. De har haft bra service hela vägen. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta

Monica S skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Sålt en 2a.
    Supernöjd med mäklaren. Jag har inte kunnat få bättre.
    Över förväntan smidigt gick hela försäljningen.
    Kände mig trygg med det hela. Läs mer
  • 2018-12-20

Ulf H skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Rättvik
    Väl bemött men lite bristfällig i säljares rätt att sälja aktuell fastighet ( ägd av Kyrkan )
    men allt löste sig :) Läs mer
  • 2018-11-30

Göran T skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket bra bemött och proffsigt hanterat av mäklaren och handläggaren genom hela försäljningsprocessen av vår tre-rummare i Brf Kullan. Proffsigt foto och sammansatt presentationsmaterial - utöver det vanliga - fick många intresserade följare.
    Vi hade höga förväntningar på mäklarinsatserna då vi ansåg oss vara i besittning av an "exklusiv" bostadsrätt i området - vi kan konstatera att förväntningarna uppfylldes på alla punkter. Vi förutsätter även att det blir fallet fram t o m det att slut-betalningen gjorts. Läs mer
  • 2018-11-27

Gunbritt B skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Sålde min lilla stuga i en trygg och snabb affär. Positivt bemötande och svar på mina frågor av mäklaren. Läs mer
  • 2018-11-27

Mats C skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Kunnig och ansvarstagande bemötande. Transparent och förtroendegivande i agerandet.
    Kommer gärna tillbaka fler gånger vid behov, gäller förövrigt även ert kontor i Nyköping. Läs mer
  • 2018-11-09

Maj-Britt K skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Bra bemötande. Värdet är accepterat. Slipper engagera sig då det var ett dödsbo Läs mer
  • 2018-10-29

Lena M skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    För dyrt.Arvodet bör vara i procent av köpesumman inte ett fast pris. Läs mer
  • 2018-10-10

Keijo Olavi P skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Fick fritidshuset sållt av duktiga och
    och mycket trevliga mäklare.
    Vi kände oss trygga direkt efter första mötet, våra förväntningar blev uppfyllda till fullo.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med deras arbete. Läs mer
  • 2018-09-24

Mats L skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Trevlig och hjälpsam. Kunde vara bättre på att återkoppla. Läs mer
  • 2018-09-21

Björn T skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag förväntar mig att mäklaren är på hugget, finns tillgänglig och kan svara på frågor.

Mäklaren upplevdes som ointresserad, otillgänglig och inte så insatt i objektet. Han överlät det mesta på sina underhuggare. Kontorspersonalen var trevlig och det drar upp betyget till en tvåa.

Det borde finnas utrymme för konkurrenter att ta marknadsandelar. Jag har svårt att se att Fastighetsbyrån Rättvik skulle kunna klara sig på en tuffare marknad. Skulle ej anlita dem själv. Läs mer

Katarina W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket tid lades ner av FastigHetsbyrån som var positivt det negativa var förslag till dåliga texter. Läs mer

Andreas I skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Snabbt, smidigt, enkelt, inget krångel. Läs mer

Jenny B skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket nöjd med hela köpe-processen. Proffsig, tillgänglig och engagerad mäklare i Anders Permats. Läs mer
  • 2018-09-06

Maria Cecilia B skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Toppnotch kan inte vara bättre. Läs mer
  • 2018-07-12

Janette Eva-Britt W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket trevlig och kunnig personal. Man fick en nära och personlig kontakt med alla. Lagom stort. Läs mer
  • 2018-07-08

Marit L skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag har sålt ett hus i Rättvik. Vinterbonat fritidshus. Mäklarfirman har varit utmärkt och har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-07-05

Emma M skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Köpt hus. Karin var alltid tillgänglig. Snabb återkoppling, ställde alltid upp med extra visningar/ kontakt med säljare. Trots att vi i detta köp var lite extra krävande fick Karin (och övriga på Fastighetsbyrån) att känna oss välkomna. Läs mer
  • 2018-04-06

Birgitta O skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Bra personal i Rättvik. Hjälpsamma och tillmötesgående Läs mer
  • 2018-01-20

Anders R skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket proffesionellt och med stort personligt engagemang. Har stort förtroende för kontoret. Läs mer
  • 2018-01-10

Sonja Birgitta Q skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Bra. Fick en god kontakt med mäklaren som höll oss underrättade under "resans"gång.Fick det vi hade som utgångspris. Läs mer
  • 2017-12-18

Anna Grånäs J skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Känsla av att vara i trygga händer, seriös hantering av alla parter och kunnig värdering i stora och små frågor. Läs mer
  • 2017-07-07

Linda H skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Otroligt bra och proffsigt utfört från star till mål. Läs mer
  • 2015-11-23

Per-H�kan F skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag har fått en hantering av fastighetsförsäljningen som motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • 2015-07-18

Perry W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Fastighetsbyrån Vällingby , Stockholm mycket bra, gjorde misstaget att anlita dom i Rättvik men blev djupt besviken. Mäklaren var mest engagerad i köparen och hennes intressen, jag tror att hon var ganska nära bekant med köparen Läs mer
  • 2014-06-18

Per H skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag kommer rekommendera vänner och bekanta och berätta för dom vilket bra förtroende jag fick för personalen vid fastighetsbyrån i Rättvik vid försäljning av min bostadsrätt. Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2013-01-06

Britt-Marie G skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Anders Permats, Rättvik upplevdes som mycket ärlig,saklig och kunnig både mot oss som säljare och även mot köparen. Han svarade pedagogiskt och utförligt på alla våra frågor och ringde genast upp om han inte var tillgänglig just när vi sökte honom. Läs mer

Vasagatan 2, 795 30 Rättvik