Alla kategorier Mäklare Dalarna Rättvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Rättvik

Fastighetsbyrån Rättvik

Vasagatan 2, 795 30 Rättvik — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats i Rättvik sedan 1983! Vi har på dessa år hunnit skaffa oss erfarenhet både av människorna och bostäderna här samt mäklarbranschen i sig. Vi är marknadsledande och arbetar alltid med målet att erbjuda dig som kund den bästa mäklartjänsten du kan hitta.

Vi skräddarsyr våra uppdrag. Vi lyssnar på dina enskilda behov och önskemål. Vi finns vid din sida genom hela bostadsaffären för goda råd och tips. Om du ska göra en bostadsaffär i Rättvik är du mer än välkommen till oss!

Läs vad 21 kunder tycker om Fastighetsbyrån Rättvik

• Maj-Britt K skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Bra bemötande. Värdet är accepterat. Slipper engagera sig då det var ett dödsbo Läs mer
  • Lena M skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    För dyrt.Arvodet bör vara i procent av köpesumman inte ett fast pris. Läs mer
  • Keijo Olavi P skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Fick fritidshuset sållt av duktiga och
    och mycket trevliga mäklare.
    Vi kände oss trygga direkt efter första mötet, våra förväntningar blev uppfyllda till fullo.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med deras arbete. Läs mer
  • Mats L skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Trevlig och hjälpsam. Kunde vara bättre på att återkoppla. Läs mer
  • Björn T skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag förväntar mig att mäklaren är på hugget, finns tillgänglig och kan svara på frågor.

Mäklaren upplevdes som ointresserad, otillgänglig och inte så insatt i objektet. Han överlät det mesta på sina underhuggare. Kontorspersonalen var trevlig och det drar upp betyget till en tvåa.

Det borde finnas utrymme för konkurrenter att ta marknadsandelar. Jag har svårt att se att Fastighetsbyrån Rättvik skulle kunna klara sig på en tuffare marknad. Skulle ej anlita dem själv. Läs mer
  • Katarina W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket tid lades ner av FastigHetsbyrån som var positivt det negativa var förslag till dåliga texter. Läs mer
  • Andreas I skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Snabbt, smidigt, enkelt, inget krångel. Läs mer
  • Jenny B skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket nöjd med hela köpe-processen. Proffsig, tillgänglig och engagerad mäklare i Anders Permats. Läs mer
  • Maria Cecilia B skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Toppnotch kan inte vara bättre. Läs mer
  • Janette Eva-Britt W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket trevlig och kunnig personal. Man fick en nära och personlig kontakt med alla. Lagom stort. Läs mer
  • Marit L skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag har sålt ett hus i Rättvik. Vinterbonat fritidshus. Mäklarfirman har varit utmärkt och har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Emma M skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Köpt hus. Karin var alltid tillgänglig. Snabb återkoppling, ställde alltid upp med extra visningar/ kontakt med säljare. Trots att vi i detta köp var lite extra krävande fick Karin (och övriga på Fastighetsbyrån) att känna oss välkomna. Läs mer
  • Birgitta O skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Bra personal i Rättvik. Hjälpsamma och tillmötesgående Läs mer
  • Anders R skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Mycket proffesionellt och med stort personligt engagemang. Har stort förtroende för kontoret. Läs mer
  • Sonja Birgitta Q skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Bra. Fick en god kontakt med mäklaren som höll oss underrättade under "resans"gång.Fick det vi hade som utgångspris. Läs mer
  • Anna Grånäs J skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Känsla av att vara i trygga händer, seriös hantering av alla parter och kunnig värdering i stora och små frågor. Läs mer
  • Linda H skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Otroligt bra och proffsigt utfört från star till mål. Läs mer
  • Per-H�kan F skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag har fått en hantering av fastighetsförsäljningen som motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Perry W skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Fastighetsbyrån Vällingby , Stockholm mycket bra, gjorde misstaget att anlita dom i Rättvik men blev djupt besviken. Mäklaren var mest engagerad i köparen och hennes intressen, jag tror att hon var ganska nära bekant med köparen Läs mer
  • Per H skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Jag kommer rekommendera vänner och bekanta och berätta för dom vilket bra förtroende jag fick för personalen vid fastighetsbyrån i Rättvik vid försäljning av min bostadsrätt. Jag är helnöjd! Läs mer
  • Britt-Marie G skrev om Fastighetsbyrån Rättvik
    Anders Permats, Rättvik upplevdes som mycket ärlig,saklig och kunnig både mot oss som säljare och även mot köparen. Han svarade pedagogiskt och utförligt på alla våra frågor och ringde genast upp om han inte var tillgänglig just när vi sökte honom. Läs mer

Vasagatan 2, 795 30 Rättvik