Fastighetsbyrån Säffle

Östra Storgatan 1A, 661 40 Säffle — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats i Säffle sedan 1989. Idag är vi marknadsledande i Säffle och Åmål och har därför god erfarenhet av både området och branschen. I Säffle finns ett stort antal både villor, fritidshus och bostadsrätter och vi kan hjälpa dig genom hela affären.

Våra mäklare genomsyras av en glädje och ett engagemang utöver det vanliga. Väljer du oss som din mäklare får du garanterat en trygg och smidig affär, dessutom anpassar vi oss självklart efter dina önskemål. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 88 kunder tycker om Fastighetsbyrån Säffle

• 2020-06-10

Göran A skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Mycket professionell och trevlig. Läs mer
  • 2020-06-06

Neil K skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi har sålt lägenhet. Mäklaren visade professionalitet, vi fick en trevlig bemötande. Han var uppmärksam på andras åsikter samtidigt presenterad tillräcklig information och tips.
    Mäklaren har gjort rätt bedömning och vi visade samarbete, som resulterat i en förnöjd försäljning. Läs mer
  • 2020-05-11

Joana B skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpt en lägenhet tillsammans med min son i Säffle som är en bostadsrätt på 2 RoK .
    Mäklaren var väldigt engagerat i det hela. Han bemöt mig på väldigt bra sätt. Min son kunde ite komma i tid på visning på grund av studier så ringde jag mäklaren som tyckte att det var inga problem.
    Han hade annat att göra på kontoret och så fick vi komma en kvart senare vilket var bra för oss. Vi var på den lägenhet vi hade tänkt oss och insåg att vi inte kunde köpa .
    Mäklaren föreslog en till lägenhet som var ute på visning och en till som skulle komma ut inom några dagar. Han ringde ägaren och han var redo att visa lägenheten som vi köpt direkt.
    Jag tycker att mäklaren gjorde ett utmärkt jobb att ansträngt sig för våran skull och det är vi tacksam för. Han förklarade hur det går till att köpa tillsammans med min son som studerar. Jag står för betalningar om inte min son skulle betala. Lika så när min son hade prov på tillträdes dag , berättade mäklaren att jag måste ha fullmakt som han fixade och skickade till min son som skrev under och skickade tillbaka. Han berättade hur betalning skulle ske och hur vi skulle göra. Stämde ett datum som passade alla .
    Ägaren kunde flytta på den datum som var bestämd men mäklare var professionellt och sa till honom att flytta. Vi var snälla och så fick ägaren packa sina grejer i förrådet och hämtade senare.
    All gick bra och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-05-07

Lars-gunnar J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Trevligt, proffsigt, och utmärkt info under "resan" // Läs mer
    2020-05-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lars-gunnar J
    Tack så hjärtligt det har varit trevligt att jobba tillsammans med dig!
  • 2020-04-17

Nils N skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Bemötandet ifrån mäklaren var mycket god trevlig social det kanske skulle vara bra med en tid per att gå igenom uppdraget Går det att vara som säljare undrade vad det var som gjorde att det var så många besökare den absolut inget intresse ifrån de som inte varit inne och tittat Läs mer
  • 2020-04-10

Jon Aslak B skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har kjöpt en 3 roms legenhet
    Meget bra
    Hadde ikke så store forventninger, men megleren var absolut bra
    Hyggelig bemötande av megleren Läs mer
  • 2020-03-30

Pia H skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Skulle sälja mitt föräldrahem.
    Kontaktade Fastighetsbyrån och mäklaren som tog hand om försäljningen hadde ett fint bemötande, var proffsig och det kändes tryggt att det var just hon som tog hand om försäljningen. Läs mer
  • 2020-03-26

Zlatko M skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Det var bra mäklare
    Fick bra råd og svar på mina frågor
    Hälsning
    zlatko.m Läs mer
  • 2020-02-24

Anette E skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    En ganska smidig och snabb affär som förmedlaren hanterade så som förväntat. Läs mer
    2020-03-26 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anette E
    Tack Anette för fina ord, när säljaren vårdar och presenterar fastigheten i superfint skick går allt givetvis mycket lättare! Vänliga hälsningar Maria Larsson
  • 2020-02-24

Hans R skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt en bostad. Min förväntan och mina krav var höga. Fastigheten är lite speciell med många olika kvalitéer.
    Bemötandet från mäklaren har varit synnerligen professionellt och drivet med stort engagemang, tydlighet, noggrannhet. Det har gjort att känslan av trygghet kring affären varit påfallande.
    Dessutom upplever jag att mäklaren verkligen tagit vara på allas intressen, även köparens. Det är viktigt, inte minst på en mindre ort.
    Mitt sammanfattande omdöme är det bästa tänkbara och jag anlitar definitivt Fastighetsbyrån i Säffle igen den dag det blir aktuellt. Läs mer
    2020-02-24 Representant för Fastighetsbyrån svarar Hans R
    Tack snälla!
    Allting blir lättare när säljaren skapar sådan fantastisk miljö och som följer mäklarens tips och råd!
    Vänligen Maria Larsson
  • 2020-02-18

Carolin J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Både sålt och köpt hus, allt gick väldigt fort och smidigt 😊
    Superbra mäklare Läs mer
    2020-02-24 Representant för Fastighetsbyrån svarar Carolin J
    Tack Carolin! Ni är så bra själva både som köpare och säljare! Stort grattis till er - har du köpt nån lott ännu!
  • 2020-02-17

Birgitta J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har sålt ett sommarhus och är helt igenom nöjd med Fastighetsbyrån i Säffle. Läs mer
  • 2020-02-08

Anders M skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Allt gick smidigt och bra. Vi är super nöjda med vårat köp. Mäklarna va bra och säljaren va bra. Läs mer
  • 2020-01-31

Monika L skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Efter att ha sett på många sommarstugor gick prosessen väldigt smidigt när vi hittade stugan. Bra informasjon undervägs och väldigt nöjda med kontoret i Säffle 👍 Läs mer
  • 2020-01-22

Bo F skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har använt denna mäklare tidigare och är väldigt nöjd.
    Även vid detta köp av fastigheten Maskinföraren 16 i Säffle
    är vi helt nöjda
    Vid vår framtida försäljnig av ett hus vi äger kommer vi att anlita samma mäklare. Läs mer
  • Murat C

2020-01-16

Murat C skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Trevligt bemötande från första samtalet tills käpavtalet var påskrivet.
    Jätte nöjd är jag. Läs mer
  • 2019-12-25

Abbas M skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpt en lägenhet. Bemötande av mycklaren var mycket bra. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-11-23

Jens Jörgen J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jeg har solgt fastighed fritidshus , og var mycket tilfreds med maklere mäkleren levede op til mine forventninger alt var ok fin fin serviceli Läs mer
  • 2019-11-21

Eva F skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Helt okey med visningen och lägenheten passade in på våra önskemål. Läs mer
  • 2019-11-20

Dag A skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Sålt fritidshus, bra bemötande, affären var seg, trots en massa klick inget intresse förrän mot slutet av "säsongen".Inte så mycket att göra åt, då marknaden var seg. Mäklaren har inbjudit till visningar vid flera tillfällen. intresset under sommaren var 0. Men nu är det klart! Läs mer
  • 2019-11-11

Terje A skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jeg har kjøpt en eiendom i Häljebol ved Nysäter i Värmland.
    Maria, som jeg snakket mest med, gjorde jobben sin profesjonelt og var alltid vennlig og tilgjengelig. Läs mer
  • 2019-10-27

Therese V skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt en villa i Säffle och allt sköttes utmärkt!!
    Mäklaren tog hand om allt och vi kände oss trygga, kunde ringa när som helst.
    Förväntningarna uppfylldes!!! Läs mer
  • 2019-10-05

Robert F skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpte ett hus genom fastighetsbyrån. Jättenöjd med allt från första bemötande på visning till avslutande möten vid affär. Läs mer
  • 2019-10-01

Björn S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpt lägenhet. Blev mycket gott tatt imot av en mäklare som levde upp tillvad jag förventade mig. Läs mer
  • 2019-09-16

Tove Lange M skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jeg har solgt et 60 år gammelt hus som trenger en del oppgradering.
    Møtt på helt grei måte av megler. Hun har gitt informajon mv. hele veien. OK i forhold til forventninger. Hadde ingen spesielle forventninger på forhånd. Alt har gått rimelig greit, men noe "kluss" med budgivning på slutten. Läs mer
  • 2019-09-16

Asbjørn S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi er generelt godt fornøyd.
    Våre forventninger ble innfridd. Läs mer
  • 2019-09-11

Bodil A skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Litt lite informasjon underveis. Veldig trivelig mekler . Läs mer
  • 2019-09-04

Odd Henry J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Hei
    Etter å ha vært i kontakt med Kristina Nordgren ved Fastighetsbyrån i Saffle er vi blitt velig fornøyd med henne.
    Hun behandlet oss på en fin, forklarende måte som vi setter stor pris på.
    Vintergatana 27D ble lagt ut på nett, og vi fikk informasjon etter hvert som saken gikk fram. Salget ble foretatt og vi fikk vårt oppgjør som avtalt.
    Med hilsen
    Odd H Johansen Läs mer
  • 2019-08-25

Jan-Erling H skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Kjøpt bostad, effektiv og rask behandling. Behalig og profesjonell stab ! Kan godt tenke meg å anbefale Dem til andre kjøpere el selgere. Läs mer
  • 2019-08-21

Nicolai J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Hytte, Värmland.
    Mekleren svarte raskt på henvendelser. Läs mer
  • 2019-08-19

Bertel V skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Solgt sommarstuga. Meget godt både førsteinntrykk, og videre inntrykk og opplevelse av seriøsitet og kvalitet fra megler !!!
    Forventninger ble mer enn innfridd.
    Konklusjon: vi vil gi Kristina Nordgren våre beste anbefalinger.
    Vi opplevde at hun gjorde en meget god jobb, og gav oss gode råd. Läs mer
  • 2019-08-17

Jan Petter B skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpte en villa. Mäklaren levde upp till mina förväntningar mycket väl. Jag var myckét nöjd méd den mäklaren. Läs mer
  • 2019-08-05

Jon Erik H skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi er meget fornøyd med Kristina, hun er profesjonell og gjorde en god jobb. Alltid til stede og vi fikk raske tilbakemeldinger og svar når vi tok kontakt.
    Salget gikk overraskende hurtig, så hun må ha gjort en god jobb ovenfor de som var interessert i huset.
    Spesielt vil jeg nevne at hun var meget grundig ved inngåelse av kontrakten. Läs mer
  • 2019-08-01

Joseph Ö skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Som köpare upplevde vi att mäklaren agerade mycket professionellt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-31

Lovisa Ö skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Engagerad, saklig, påläst, hjälpsam, kompetent mäklare. Kristina var otroligt bra att ha att göra med vid köpet av nya huset. Hon rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-24

Gert-Olov A skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpt en sommarstuga
    Blev väldigt bra bemött.
    Hade förväntningar att få bra hjälp med allt och det fick jag.
    Mycket bra upplevelse där mäklaren avbröt sin semester gör att vi skulle kunna gära färdigt affären. Läs mer
    2019-07-25 Representant för Fastighetsbyrån svarar Gert-Olov A
    Tack och grattis än en gång till fina stugan, hoppas ni kommer att få massor av glädje i er nya fina fastighet. Mvh Maria Larsson
  • 2019-07-18

Edith Helene G skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Kristina i Fastighetsformidlingen Säffle er utrolig dyktig, profesjonell, behagelig å ha med å gjøre - vi kunne ikke vært heldigere med megler.

Vi solgte et ganske stort hus på Värmlands Nysäter, og trodde det skulle gå veldig lang tid å få det solgt. Kristina la det ut en søndag kveld og det var solgt påfølgende tirsdag. TO DAGER!

Vi vil varmt rekommandere Kristina Nordgren som megler - du blir ikke skuffet. Läs mer
  • 2019-07-17

Krister L skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpt ett hus. Bra bemötande av mäklaren,bra visning. Bra information vid genomförandet av köpet. Bra att mäklaren ordnar med praktiska bitar som tex. sophämtning. Läs mer
  • 2019-06-19

Jerry O skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpte en villa via Fastighetsbyrån. Maria är oerhört proffsig som mäklare. Mycket kunnig och erfaren. Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jerry O
    Tack, det vara verkligen roligt att höra! Hoppas nu att ni kommer att trivas jättemycket i er nya fina villa!
  • 2019-06-13

Inger M skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt en bostadsrätt.Bemötandet från mäklaren har varit mycket proffesionellt. Har hela tiden varit tillgänglig och har haft ett positivt sätt .Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade och jag skulle varmt rekommendera andra som ska sälja att anlita denna mäklare. Läs mer
  • 2019-06-09

Therese S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Inga problem! Serviceminded o tillmötesgående tex gällande tider för möten, fotografering osv.. Krånglar inte till saker mer än vad som behövs, vilket uppskattas i dessa stressiga dagar :) Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Therese S
    Tack så mycket Therese, lycka till med ditt nya liv i storstan
  • 2019-06-08

Emelie O skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har köpt mig en villa. Fick god hjälp och ett bra professionellt bemötande :)
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån! Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Emelie O
    Kul att du är nöjd med vårt arbete! Jag hoppas allt kommer att fungera bra i ditt nya fina hus! Grattis än en gång.
  • 2019-06-07

Ingela S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt en sommarstuga och försäljningen gick snabbt och effektivt. Vi fick i princip det pris som mäklaren förutskickade och alla visningar och förhandlingar gick smidigt. Mäklaren hade god koll på marknaden och hittade spekulanter med en gång. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ingela S
    Tack och kul att ni är nöjda! Hoppas ni får de riktigt bra i ert nya ställ nere på plattlandet!
  • 2019-05-31

Heli B skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har köpt ett 40-tals hus, som var utbyggt av säljaren. Innan affären var klar, var bemötandet från mäklaren som jag hade förväntat mig. Men när affären var klar, är mäklaren helt ointresserad av att hjälpa till vid uppkomna problem. Förklaringen är varje gång att "jag får inte ta ställning". Jag har köpt och sålt många hus i mitt liv, men har aldrig blivit bemött på detta sätt. Den senaste gången jag hade problem och ringde denna mäklare lovade hon återkomma, men det har hon aldrig gjort. Och de stora problemen med huset vill hon över huvud taget inte befatta sig med. Jag har haft problem även vid ett tidigare husköp, (med att säljaren inte talat sanning), och mäklaren där tog tag i det, kallade till möte och vi fick saken uppklarat. Så även nu när jag sålde mitt hus och det visade sig att städfirman hade gjort sönder köksfläkten. Jag behövde aldrig åka upp dit, utan mäklaren (Länsförsäkringars fastighetsbyrå) redde ut saken mellan städfirman och köparen. Jag är oerhört besviken efter detta husköp, och kommer självklart inte att anlita samma företag en gång till. Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Heli B
    Tråkigt att du känner så! Men jag hoppas du så småningom känner dig nöjd med ditt nya hus! Du kan ju ta en kontakt med vår kundombudman om du anser att jag utfört mitt arbete felaktigt. Vänliga hälsningar Maria Larsson
  • 2019-05-28

Daniel T skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Solgt fritidshus i Svanskog. En veldig hyggelig og flink eiendomsmegler som står på for kunden. Läs mer
  • Doris Z

2019-04-10

Doris Z skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt mitt hus som gick väldigt fort med budgivning. Är väldigt nöjd. En kunnig och trevlig mäklare hjälpte mig. Läs mer
  • 2019-04-02

Monika K skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag och min son sålde ett hus som finns i Säffle.
    Och vi fick en bra kontakt med mäklaren.Hon var trevlig ,tillmötesgående och bra på sitt jobb.Skötte det jättebra.och var lyhörd och bra att prata med vid behov. Vi fick bra hjälp hela tiden och vid försäljningen behövde vi bara skriva på och läsa igenom papper i övrigt ordnade dom allt smidigt och bra. Läs mer
    2019-04-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Monika K
    Tack snälla! Det var ju jättekul att allt löste sig! Tack än en gång för ert förtroende!
  • 2019-04-01

Freddy S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi kjøpte et fritidshus i Saffle , og vi møtte en meget hyggelig megler som vi mener gjorde en god jobb . Mvh Freddy Solvang Läs mer
  • 2019-03-30

Torbjørn S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Kjøpt en bostadsrett.
    Absolutt positivt møte med Kristina i Saffle.
    Profesjonell og ikke redd for å gjøre en ekstra tjeneste.
    Alle papirer og overføringer i orden i rett tid. Läs mer
  • 2019-03-06

Anton E skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har sålt lägenhet och köpt hus av samma mäklare och allt funka smidigt och galant! Läs mer

Östra Storgatan 1A, 661 40 Säffle