Alla kategorier Mäklare Värmland Säffle Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Säffle

Fastighetsbyrån Säffle

Östra Storgatan 1A, 661 40 Säffle — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats i Säffle sedan 1989. Idag är vi marknadsledande i Säffle och Åmål och har därför god erfarenhet av både området och branschen. I Säffle finns ett stort antal både villor, fritidshus och bostadsrätter och vi kan hjälpa dig genom hela affären.

Våra mäklare genomsyras av en glädje och ett engagemang utöver det vanliga. Väljer du oss som din mäklare får du garanterat en trygg och smidig affär, dessutom anpassar vi oss självklart efter dina önskemål. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 52 kunder tycker om Fastighetsbyrån Säffle

• 2019-07-18

Edith Helene G skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Kristina i Fastighetsformidlingen Säffle er utrolig dyktig, profesjonell, behagelig å ha med å gjøre - vi kunne ikke vært heldigere med megler.

Vi solgte et ganske stort hus på Värmlands Nysäter, og trodde det skulle gå veldig lang tid å få det solgt. Kristina la det ut en søndag kveld og det var solgt påfølgende tirsdag. TO DAGER!

Vi vil varmt rekommandere Kristina Nordgren som megler - du blir ikke skuffet. Läs mer
  • 2019-07-17

Krister L skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpt ett hus. Bra bemötande av mäklaren,bra visning. Bra information vid genomförandet av köpet. Bra att mäklaren ordnar med praktiska bitar som tex. sophämtning. Läs mer
  • 2019-06-19

Jerry O skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpte en villa via Fastighetsbyrån. Maria är oerhört proffsig som mäklare. Mycket kunnig och erfaren. Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Jerry O
    Tack, det vara verkligen roligt att höra! Hoppas nu att ni kommer att trivas jättemycket i er nya fina villa!
  • 2019-06-13

Inger M skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt en bostadsrätt.Bemötandet från mäklaren har varit mycket proffesionellt. Har hela tiden varit tillgänglig och har haft ett positivt sätt .Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade och jag skulle varmt rekommendera andra som ska sälja att anlita denna mäklare. Läs mer
  • 2019-06-09

Therese S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Inga problem! Serviceminded o tillmötesgående tex gällande tider för möten, fotografering osv.. Krånglar inte till saker mer än vad som behövs, vilket uppskattas i dessa stressiga dagar :) Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Therese S
    Tack så mycket Therese, lycka till med ditt nya liv i storstan
  • 2019-06-08

Emelie O skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har köpt mig en villa. Fick god hjälp och ett bra professionellt bemötande :)
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån! Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Emelie O
    Kul att du är nöjd med vårt arbete! Jag hoppas allt kommer att fungera bra i ditt nya fina hus! Grattis än en gång.
  • 2019-06-07

Ingela S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt en sommarstuga och försäljningen gick snabbt och effektivt. Vi fick i princip det pris som mäklaren förutskickade och alla visningar och förhandlingar gick smidigt. Mäklaren hade god koll på marknaden och hittade spekulanter med en gång. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ingela S
    Tack och kul att ni är nöjda! Hoppas ni får de riktigt bra i ert nya ställ nere på plattlandet!
  • 2019-05-31

Heli B skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har köpt ett 40-tals hus, som var utbyggt av säljaren. Innan affären var klar, var bemötandet från mäklaren som jag hade förväntat mig. Men när affären var klar, är mäklaren helt ointresserad av att hjälpa till vid uppkomna problem. Förklaringen är varje gång att "jag får inte ta ställning". Jag har köpt och sålt många hus i mitt liv, men har aldrig blivit bemött på detta sätt. Den senaste gången jag hade problem och ringde denna mäklare lovade hon återkomma, men det har hon aldrig gjort. Och de stora problemen med huset vill hon över huvud taget inte befatta sig med. Jag har haft problem även vid ett tidigare husköp, (med att säljaren inte talat sanning), och mäklaren där tog tag i det, kallade till möte och vi fick saken uppklarat. Så även nu när jag sålde mitt hus och det visade sig att städfirman hade gjort sönder köksfläkten. Jag behövde aldrig åka upp dit, utan mäklaren (Länsförsäkringars fastighetsbyrå) redde ut saken mellan städfirman och köparen. Jag är oerhört besviken efter detta husköp, och kommer självklart inte att anlita samma företag en gång till. Läs mer
    2019-06-19 Representant för Fastighetsbyrån svarar Heli B
    Tråkigt att du känner så! Men jag hoppas du så småningom känner dig nöjd med ditt nya hus! Du kan ju ta en kontakt med vår kundombudman om du anser att jag utfört mitt arbete felaktigt. Vänliga hälsningar Maria Larsson
  • 2019-05-28

Daniel T skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Solgt fritidshus i Svanskog. En veldig hyggelig og flink eiendomsmegler som står på for kunden. Läs mer
  • Doris Z

2019-04-10

Doris Z skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt mitt hus som gick väldigt fort med budgivning. Är väldigt nöjd. En kunnig och trevlig mäklare hjälpte mig. Läs mer
  • 2019-04-02

Monika K skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag och min son sålde ett hus som finns i Säffle.
    Och vi fick en bra kontakt med mäklaren.Hon var trevlig ,tillmötesgående och bra på sitt jobb.Skötte det jättebra.och var lyhörd och bra att prata med vid behov. Vi fick bra hjälp hela tiden och vid försäljningen behövde vi bara skriva på och läsa igenom papper i övrigt ordnade dom allt smidigt och bra. Läs mer
    2019-04-15 Representant för Fastighetsbyrån svarar Monika K
    Tack snälla! Det var ju jättekul att allt löste sig! Tack än en gång för ert förtroende!
  • 2019-04-01

Freddy S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi kjøpte et fritidshus i Saffle , og vi møtte en meget hyggelig megler som vi mener gjorde en god jobb . Mvh Freddy Solvang Läs mer
  • 2019-03-30

Torbjørn S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Kjøpt en bostadsrett.
    Absolutt positivt møte med Kristina i Saffle.
    Profesjonell og ikke redd for å gjøre en ekstra tjeneste.
    Alle papirer og overføringer i orden i rett tid. Läs mer
  • 2019-03-06

Anton E skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har sålt lägenhet och köpt hus av samma mäklare och allt funka smidigt och galant! Läs mer
  • Thomas K

2019-03-04

Thomas K skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi har köpt ett hus via Fastighetsbyrån i Säffle.
    Mäklarens arbete har varit utan anmärkning från vår sida. Professionellt bemötande, klara och tydliga svar och en utmärkt ledsagare.
    Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-03-07 Representant för Fastighetsbyrån svarar Thomas K
    Tack Thomas och kul att ni är nöjda! ni har verkligen köpt ett superfint hus!
  • 2019-03-03

Susanne F skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    God hjälp och ett bra proffesionellt bemötande. Vid försäljningen bra medling och lika bra mot både säljare och köpare. Väldigt informativ om allt så att alla förstår, mycket kunnig i yrket. Detta är tredje gånge gillt som du säljer åt oss och lika nöjda då som nu. Läs mer
    2019-03-07 Representant för Fastighetsbyrån svarar Susanne F
    Tack snälla! Ni sköter ju husen gott och det underlättar försäljningen under hela förloppet, nu hoppas jag vi finner ett nytt bra boende till er!
  • Anne Liv P

2019-02-28

Anne Liv P skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Super mekler god hjelp. Og god service Läs mer
    2019-03-07 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anne Liv P
    Tack Anne-Liv för dina fina ord det värmer i mäklarhjärtat!
  • 2019-02-14

Nils-Ivar S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Hjelpsom og kunnskapsrik, og hyggelig Läs mer
  • Hampus E

2019-01-24

Hampus E skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har köpt en villa. Utmärkt bemött av mäklaren. Lite svår att få tag på ibland men så är det väö i ett litet samhälle där hon i stort sett jobbar ensam och har mycket att stå i Läs mer
  • 2019-01-11

Peter T skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpt villa byggd -57 i Säffle. 1050.000:- Trevligt hela vägen.....

Ville ha avslut och inflyttning på en vecka, med bankförbindelser och allt. Det fungerade utmärkt, jag behövde i princip bara skriva på papper hos mäklare och banken.... resten fixade mäklaren.

Så långt inga problem, vare sig med mäklarinsats eller boende. Läs mer
  • 2019-01-02

Michael U skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Seriös, lättsam och kunnig, med god omsorg om både köpare och säljare. Läs mer
  • 2018-12-31

Anna S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har både köpt och sålt hus. Fått bra bemötande i båda affärerna. Läs mer
  • 2018-12-18

Kristian W skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Da tiden var inne for å selge eiendommen i Sverige tok jeg kontakt med samme megler jeg kjøpte villaen gjennom og som jeg fra før hadde god erfaring fra. Maria Larsson er virkelig en dytig megler. Hun er effektiv, løsningsorientert, empatisk, god på kommunikasjon og mennesker, har orden, er handlingskraftig og holder hva hun lover. Hun legger ned mye arbeid i jobben sin og gir seg ikke før hun er i mål. Jeg opplever Maria Larsson som en eksepsjonelt bra megler, profesjonell og troverdig i sitt arbeide og kan derfor gi min sterkeste anbefaling.
    Med dette vil jeg få takke stort for strålende innsats og godt samarbeid!

- Kristian W. Läs mer
  • 2018-12-11

Ragnhild N skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Kan anbefale Fastighetsbyrån Säffle på det beste. De er hurtige, profesjonelle , har orden i alle
    papirene , er serviceminded og svært hyggelige. Läs mer
  • 2018-11-28

Bo W skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Fått det vi vill ha, bra bemötande Läs mer
  • 2018-11-27

Ann-Marie J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag är glad att vi anlitade Maria Larsson som mäklare i samband med en fsg som för familjen var besvärlig. Hon hanterade en svår och känslig försäljning på ett professionellt sätt. Hon lyckades dessutom hantera en komplicerad avslutning på ett sätt så att vi säljare blev nöjda och vad jag förstått även köparna. Genom processen har jag känt omtanke och att hon har avsatt tid vid behov. Utöver det så är hon mycket kunnig på marknaden och marknadspriser i området, vilket tyder på kompetens och erfarenhet. Jag kunde nog inte vara mer nöjd med mäklaren. Jag har verkligen känt att jag varit i trygga händer. Läs mer
    2018-11-28 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ann-Marie J
    Tack snälla! Det har varit angenämt att ha haft hand om er försäljning och det var kul att vi lyckades hitta rätt köpare som passade in er fina stuga, jag är mycket glad och tacksam för din ord!
  • 2018-11-25

Rimvydas S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    I can say hello to the agent, I just say so much that he is very pleased to be very helpful and very pleased,you hev very gud worker ,is Kristina🤗 Läs mer
  • 2018-11-17

Ulf P skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Sålt vår sommarstuga.
    Vi blev bra bemötta och har fått den hjälp vi förväntat oss. Läs mer
  • 2018-11-09

Monika G skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Sålt bostadsrätt
    Blev mkt bra bemött
    Förväntade mig ett professionellt hanterande vilket så skedde och hela affären löpte på friktionsfritt. Läs mer
    2018-11-12 Representant för Fastighetsbyrån svarar Monika G
    Tack Monika! Jättekul och tack för att du svarat! Det var trevligt att ha er som kund och roligt att allt gick så bra!
  • 2018-10-15

Åke B skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag tackar för en smidigt affär! Läs mer
    2018-11-12 Representant för Fastighetsbyrån svarar Åke B
    Tack så hjärtligt Åke och lycka till!
  • 2018-10-08

Anjur D skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har kör och jag tycke att det var jätte bra Läs mer
    2018-11-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anjur D
    Tack Anjur! Hoppas ni trivs med ert nya boende!
  • 2018-09-24

Yvonne S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Jag har sålt en tomt, och är mycket nöjd av bemötandet, utav mäklar Maria. Läs mer
    2018-11-12 Representant för Fastighetsbyrån svarar Yvonne S
    Tack snälla och jag är jätte glad att ni är nöjda!

Alexandra P skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Sålde ett hus i Säffle stad och köpte ett utanför staden. Vid båda affärerna var fastighetsbyrån, med Maria i spetsen, inblandad och vi är mycket nöjda med servicen. Läs mer
    2018-11-12 Representant för Fastighetsbyrån svarar Alexandra P
    Tack så hjärtligt! Önskar er all lycka med ert nya hus!

Catrin B skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi sålde en bostadsrätt och fick mer än räknat. Mäklaren har varit toppen! Lätt att få kontakt med och mycket enkel att prata med.
    Vi kan varmt rekommendera våra vänner att använda sig av mäklaren. Läs mer
    2018-11-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Catrin B
    Tusen tack, ni har varit mycket tacksamma att jobba med. Mången tack för rekommendationen!

Niclas G skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpte en stuga i Kålsäter (Dundra)Värmlands nysäter,affären gick snabbt å smidigt till. Läs mer
    2018-11-12 Representant för Fastighetsbyrån svarar Niclas G
    Kul att ni är nöjda! önskar er all lycka med er nya fina stuga!
  • Henrik J

2018-09-14

Henrik J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har köpt ett hus i Säffle , och vi blev väldigt bra bemötta.
    Vi är otroligt nöjda med vårt köp.
    Stor trivs och längtar hem varje dag. Läs mer
  • Marie S

2018-09-14

Marie S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Köpte ett hus där jag och min familj stortrivs.
    Mäklaren skötte affären proffsigt och bra. Läs mer
    2018-09-14 Representant för Fastighetsbyrån svarar Marie S
    Tack Marie! Jag blir mycket glad av att höra att ni trivs och önskar att ni fortsatt kommer att trivas
  • 2018-08-31

Jahn Herbert K skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi satt stor pris på vilken åpenhet de kom med angående salget.I hele prossen fikk vi svar på det vi ønsket å få vite. Läs mer
  • Maria K

2018-07-07

Maria K skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Säffle Fastighetsbyrån är bäst Läs mer
  • 2018-06-06

Frode V skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Har kjøpt fritidshus gjennom Fastighetsbyrån Säffle. Er svært fornøyde med gjennomføringen som har vært svært profesjonell i alle faser, fra første visining, budrunde, kontraktskrivning og overtagelse. Vil anbefale Fastighetsbyrån Säffle til andre kunder også. Läs mer
  • 2018-05-31

Maria L skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Vi sålde vår villa vid Harefjorden i Säffle. Jag fick väldigt bra kontakt direkt med vår mäklare, Maria Larsson. Under hela säljprocessen fick jag ständig återkoppling efter visningar och ett vänligt och proffessionellt bemötande. Jag tyckte att hon gav det där lilla extra till oss. Det kändes tryggt att hon kunde sin bostadsmarknad. Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2018-05-30

Benny B skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    sålt ett hus och det funkade väldigt bra inga problem Läs mer
  • 2018-03-19

Irene Ö skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Huset blev sålt och det var målet Läs mer
  • 2017-12-05

Patrik K skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Trevlig personal, bra engagemang.
    Minus att mitt hus aldrig marknadsfördes på Fastighetsbyråns sociala medier såsom Facebook vilket övriga hus gjordes, kanske missade det men trots påminnelse lades det aldrig ut. Läs mer
  • 2016-07-16

Henning K skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Fastighetsbyrån i Säffle er fantastisk, vi er meget fornøyd med dem. Vi kjøpte og solgte eiendommen hos dem, fantastiske mennesker!! Läs mer
  • 2015-10-15

. skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Positivt och engagerande, seriöst och trevligt bemötande! Läs mer
    2015-10-22 Representant för Fastighetsbyrån svarar .
    Tack så jättemycket / Vänligen Maria Larsson
  • 2015-07-17

Ulf A skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Bra bemötande, kunnig personal. Läs mer
    2015-10-22 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ulf A
    Tack Ulf! Ditt hus var så fint och därför kul att få medverka vid er försäljning! Mvh Maria Larsson
  • 2015-05-07

Odd jul H skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Min opplevelse var meget god.Jeg mener at Läs mer
    2015-10-22 Representant för Fastighetsbyrån svarar Odd jul H
    Tack! Trevligt att samarbeta med dig! / Maria
  • 2014-08-14

Maria J skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    God och personlig kontakt. Sakliga och realistisk bedömning. Läs mer
  • 2014-04-11

Reynir S skrev om Fastighetsbyrån Säffle
    Professionellt arbete hela vägen! Läs mer

Östra Storgatan 1A, 661 40 Säffle