Fastighetsbyrån Säffle

Fastighetsbyrån Säffle

Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats i Säffle sedan 1989. Idag är vi marknadsledande i Säffle och Åmål och har därför god erfarenhet av både området och branschen. I Säffle finns ett stort antal både villor, fritidshus och bostadsrätter och vi kan hjälpa dig genom hela affären.

Våra mäklare genomsyras av en glädje och ett engagemang utöver det vanliga. Väljer du oss som din mäklare får du garanterat en trygg och smidig affär, dessutom anpassar vi oss självklart efter dina önskemål. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 127 kunder tycker om Fastighetsbyrån Säffle 2

2021-05-12
    Allt gick perfekt med husköp. Rekommenderar Andrea...
  • Emmeli L
    2021-05-11
    Toppennöjd med Andrea när vi köpte vårt första hus alldeles nyligen.
    2021-04-10
    -Köpte bostadsrätt.
    -Superbra bemötande, och mycket hjälpsam mäklare.
    • Torstenstorp
    2021-04-03
    Bra service...personligt engagemang.. bra råd både om fastigheten och området
    2021-04-02
    Sålt vårt hus tillsammans med Maria som är en 100% proffsig mäklare. Så duktig och som verkligen brinner för sitt yrke. Tar sig tid för sina kunder dygnet runt och vi kände oss verkligen väl omhändertagna. Finns inget att anmärka på utan vi rekommenderar Maria till alla som vill sälja eller köpa ett objekt.
    • Torstenstorp
    2021-03-31
    Köpt ett fritidshus. Fick personlig visning och sedan även svar på många frågor genom telefonkontakt. Trevlig personal.
    2021-03-24
    Lantbruksfastighet.
    Toppen bemötande full service.
  • Mohamad Al A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle
    2021-03-23
    jag har sålt en lägenhet, det var väldigt enkelt ,och mäklaren väldigt trevligt och hjälpsam.
    Det tycker jag att är mycket bra .
    2021-03-15
    Köpte ett hus, trevlig o informativ mäklare.
    2021-03-14
    Ett bra stöd genom hela försäljningen!
    2021-03-04
    Det funkade utmärkt å fick den hjälp jag behövde anlitar gärna dessa nästa gång det e dags att sälja ☺️☺️
    2021-02-26
    Förvärv av fastighet i Säffle.

Utmärkt professionellt behandlande av affären, trevligt bemötande och snabba svar vid frågor.
    Rekommenderas utan tvekan!
    • Jupiter
    2021-02-10
    Juspitergatan 16 Säffle köpte vi
    Superbra bemötande
    Motsvarade alla förväntningarna
    Kunde förhandla ett pris som alla parter var nöjda med
    Alla skulle behöva en sådan mäklare
    2021-02-09
    Han är fruktansvärt trevligt hjälpsam och kunnig i sin sak.
    2021-01-25
    Bostadsrätt.
    Snabb och bra återkoppling.
    2020-12-28
    Vi har köpt ett vila på landet. Mäklaren har visat oss huset och det där gick jättebra. Mäklaren var snäll, personlig, lätt och tänkte med oss. Vi är nöjd!
    • Tegnérområdet
    2020-12-16
    Sålt ett radhus där mäklaren gjorde en grundlig genomgång av försäljningen och genomförde det på ett föredömligt sätt. nu innan tillträde har allt fungerat som det ska.
    • Värmlandsnäs
    2020-12-12
    Great service and helpful throughout. Maria went the extra mile to help me at every chance, including helping with utilities and insurance as, unfortunately, my Swedish is not up to much at the moment!

Thanks so much, for all your help and support.
    2020-12-05
    Sålt ett fristående hus. Mycket bra service.
    Tack Linda! Du har gjort ett utmärkt jobb med det fina huset och nu hoppas du kommer trivas med ditt nya boende /Maria Fastighetsbyrån Säffle
    • Långserud
    2020-12-03
    Sålt fritidshus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Hon var trevlig och gjorde en bra värdering. Mycket nöjd med slutpriset. Det negativa är att mäklaren var dålig på att på eget bevåg löpande höra av sig. Miste nästan uppdraget pga att hon inte hörde av sig som avtalat. Under försäljningen fick jag vid flera tillfällen höra av mig först för att bli uppdaterad. Helt enkelt dålig på att återkoppla.
  • Erling O
    2020-11-27
    Vi köpte ett fritidshus, eftersom vi bor i Strömstad så bad vi att få en visning när vi ändå skulle till Karlstad.
    Det var inga problem, Andrea ställde upp som vanligt, och det var vi som kunde bestämma tiderna.
    När affären blev klar så gick allting väldigt smidigt.
    Vi har bara positiva saker att säga!
    10 av 10 möjliga!
    2020-11-27
    Vi har köpt hus i Säffle. Proffsigt bemötande av en mycket kunnig, erfaren och trevlig mäklare!
    2020-11-27
    Har köpt hus. Trevligt och kunnigt bemötande.
    2020-11-24
    Jag köpte en fastighet. Mäklaren var väl påläst och hade full koll på budgivning och på visningen. Han var väldig noga med att alla papper var i ordning så själva kontraktsskrivningen gick fort och utan problem. Han var lätt att få tag i när jag hade nån fråga eller så.
    2020-11-17
    Vi kjøpte en leilighet i Säffle og ble møtt av en serviceinnstilt og blid eiendomsmegler.
    Da vi dessverre pga Coronna ikke hadde mulighet til å være med på overtagelsen, ordnet hun med alt for oss.
    Kjempefornøyde :-)
    2020-11-12
    Har solgt leilighet i borettslag, og min megler Andrea Pettersson har vært fantastisk på alle måter, vi kunne ikke hatt en bedre megler.
    • Nysäter
    2020-11-07
    Köpte villa. Bra bemötande. Var vad jag förväntade mig.
    • Centrala Säffle
    2020-10-31
    Jag är mycket nöjd för de duktiga och trevliga mäklare som Mårten Larsson och Andrea Pettersson som hjälpte mig att köpa lagenhet i Säffle . 😊
    2020-10-27
    Skulle om behovet finns garanterat anlita fastighetsbyrån igen. Alltid glatt och trevligt bemötand från samtliga på byrån. Lyhörda för önskemål och skiftande förutsättningar under hela processen.
    Garanterat uppskattade av såväl säljare som köpare.
    2020-10-20
    Sålt ett hus allt har varit väldigt bra.
    2020-10-13
    Hej!
    Jag köpte nämligen en lägenhet i Säffle. Jag hade äran att få träffa en av era underbara mäklare, som hjälpte mig med allting. Hon gav mig råd och stöd och var väldigt aktiv och en glad människa. Hon bemötte både mig och min far på ett vänligt sätt. Man kunde se att hon var erfaren och visste vad hon gjorde, och hon var väldigt bra på det.
    Ett stort tack till min mäklare som löste allt på så kort tid!

Hälsningar
    Maryam
    Hej Maryam, Tack själv, det var roligt att hjälpa er. Hoppas att du och din familj ska trivas i Säffle :) Hälsningar Andréa Fastighetsbyrån Säffle
    2020-10-03
    Jag har sålt en bostadsrätt om 3 r o k. Har haft Mårten på Fastighetsbyrån i Säffle som mäklare. Jag har blivit mött med otrolig respekt från honom. Han har stått ut med mig och alla mina konstiga funderingar och krav på ett mycket bra sätt med både professionalitet, humor och ödmjukhet. Jag hade höga förväntningar och han levde upp till dem och lite till. Min upplevelse av hela processen har varit positiv (även om den inte är helt klar än) Jag känner mig trygg i affären och Mårten har hela tiden varit tydlig i vad som gäller så att inga missförstånd ska ske från någons sida.
  • Andreas L
    • Tegnérområdet
    2020-10-02
    Hjälpe oss att hitta ett hus som passade oss storleks mässing och i rätt pris.
    Tack Maria
    Kjøpt leilighet i Vintergatan 25 a
    Kjempefornøyd med en imøtekommende mekler og selve kjøpsopplevelsen👍
    Mvh Anne Lise Lavik
    2020-10-02
    Snabb hjälp och proffsig hantering, från start till slut när jag skulle sälja mitt småhus. Mycket tacksam!
    • Mässvik
    2020-08-18
    Sålt en sommarstuga.
    Mycket bra bemötande från mäklaren. Blev uppdaterad fortlöpande under säljprocessen.
    2020-07-25
    Vi sålde vår sommarstuga och fick god hjälp av vår mäklare. Mycket snabb och smidig affär
    2020-07-17
    Köpt bostadsrätt. Mkt nöjd med mäklaren.
    2020-07-15
    Trevlig och proffsigt bemötande av både mäklare och medarbetare på mäklarbyrån. Hjälpte till med en snabb försäljning med förväntat resultat.

kan rekommendera mäklare!
    • Rolfserud
    2020-06-10
    Mycket professionell och trevlig.
    • Centrala Säffle
    2020-06-06
    Vi har sålt lägenhet. Mäklaren visade professionalitet, vi fick en trevlig bemötande. Han var uppmärksam på andras åsikter samtidigt presenterad tillräcklig information och tips.
    Mäklaren har gjort rätt bedömning och vi visade samarbete, som resulterat i en förnöjd försäljning.
    2020-05-11
    Köpt en lägenhet tillsammans med min son i Säffle som är en bostadsrätt på 2 RoK .
    Mäklaren var väldigt engagerat i det hela. Han bemöt mig på väldigt bra sätt. Min son kunde ite komma i tid på visning på grund av studier så ringde jag mäklaren som tyckte att det var inga problem.
    Han hade annat att göra på kontoret och så fick vi komma en kvart senare vilket var bra för oss. Vi var på den lägenhet vi hade tänkt oss och insåg att vi inte kunde köpa .
    Mäklaren föreslog en till lägenhet som var ute på visning och en till som skulle komma ut inom några dagar. Han ringde ägaren och han var redo att visa lägenheten som vi köpt direkt.
    Jag tycker att mäklaren gjorde ett utmärkt jobb att ansträngt sig för våran skull och det är vi tacksam för. Han förklarade hur det går till att köpa tillsammans med min son som studerar. Jag står för betalningar om inte min son skulle betala. Lika så när min son hade prov på tillträdes dag , berättade mäklaren att jag måste ha fullmakt som han fixade och skickade till min son som skrev under och skickade tillbaka. Han berättade hur betalning skulle ske och hur vi skulle göra. Stämde ett datum som passade alla .
    Ägaren kunde flytta på den datum som var bestämd men mäklare var professionellt och sa till honom att flytta. Vi var snälla och så fick ägaren packa sina grejer i förrådet och hämtade senare.
    All gick bra och vi är väldigt nöjda.
    2020-05-07
    Trevligt, proffsigt, och utmärkt info under "resan" //
    Tack så hjärtligt det har varit trevligt att jobba tillsammans med dig! Fastighetsbyrån Säffle
    2020-04-17
    Bemötandet ifrån mäklaren var mycket god trevlig social det kanske skulle vara bra med en tid per att gå igenom uppdraget Går det att vara som säljare undrade vad det var som gjorde att det var så många besökare den absolut inget intresse ifrån de som inte varit inne och tittat
    2020-04-10
    Har kjöpt en 3 roms legenhet
    Meget bra
    Hadde ikke så store forventninger, men megleren var absolut bra
    Hyggelig bemötande av megleren
    2020-03-30
    Skulle sälja mitt föräldrahem.
    Kontaktade Fastighetsbyrån och mäklaren som tog hand om försäljningen hadde ett fint bemötande, var proffsig och det kändes tryggt att det var just hon som tog hand om försäljningen.
    2020-03-26
    Det var bra mäklare
    Fick bra råd og svar på mina frågor
    Hälsning
    zlatko.m
    2020-02-24
    En ganska smidig och snabb affär som förmedlaren hanterade så som förväntat.
    Tack Anette för fina ord, när säljaren vårdar och presenterar fastigheten i superfint skick går allt givetvis mycket lättare! Vänliga hälsningar Maria Larsson Fastighetsbyrån Säffle
    2020-02-24
    Jag har sålt en bostad. Min förväntan och mina krav var höga. Fastigheten är lite speciell med många olika kvalitéer.
    Bemötandet från mäklaren har varit synnerligen professionellt och drivet med stort engagemang, tydlighet, noggrannhet. Det har gjort att känslan av trygghet kring affären varit påfallande.
    Dessutom upplever jag att mäklaren verkligen tagit vara på allas intressen, även köparens. Det är viktigt, inte minst på en mindre ort.
    Mitt sammanfattande omdöme är det bästa tänkbara och jag anlitar definitivt Fastighetsbyrån i Säffle igen den dag det blir aktuellt.
    Tack snälla! Allting blir lättare när säljaren skapar sådan fantastisk miljö och som följer mäklarens tips och råd! Vänligen Maria Larsson Fastighetsbyrån Säffle
    2020-02-18
    Både sålt och köpt hus, allt gick väldigt fort och smidigt 😊
    Superbra mäklare
    Tack Carolin! Ni är så bra själva både som köpare och säljare! Stort grattis till er - har du köpt nån lott ännu! Fastighetsbyrån Säffle