Alla kategorier Mäklare Dalarna Malung-Sälen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sälen

Fastighetsbyrån Sälen

Fjällvägen 44, 780 67 Sälen — Visa karta

Vi som jobbar här på Fastighetsbyrån i Sälen bor själva i området och har arbetat här i många år, både som fastighetsmäklare och i turistnäringen. Därför har vi bra koll på fastighetsmarknaden, ett starkt och stort kontaktnät samt kan närområdet väl. Oavsett om du är ute efter ett permanentboende eller fritidshus vill vi att din bostadsaffär ska vara trygg och att du ska känna av vårt ärliga engagemang.

Har du funderingar kring bostad eller boende här i Sälen? Kom förbi på vårt kontor eller kontakta oss och ställ dina frågor, vi svarar gärna!

Läs vad 72 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sälen

• Robert J

2019-03-22

Robert J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt ett fritidsboende i sälen. Vi hade ingen möjlighet att åka dit för att genomföra affären men mäklaren skötte allt från papper kontrakt och alla kontakter med föreningen mm superbra.
    En mycket proffsig genomförd affär av mäklaren och vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-03-21

Stig Ulf Håkan N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Fritidshus i Tandådalen, sålt av Fastighetsbyrån i Sälen , mäklare Terese Olsson.
    Såldes snabbt och effektivt genom bra och professionell marknadsföring och annonsering. Läs mer
  • 2019-03-20

Kristin W skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag köpte en lägenhet i Stlten genom dem. Det var svårt att få kontakt med mäklaren. Svarade inte i telefon eller på sms. Rörig och ostrukturerad. Jag som kund fick driva affären.
    Det som höjer betyget är att mäklaren var glad och trevlig när man väl fick tag på henne. Läs mer
  • 2019-03-18

David Georg N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mkt responsiva på alla frågor , effektivt och hög kvalitet Läs mer
  • 2019-03-17

Gina Birgitta H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt villa. Mycket professionell och hjälpsam i sitt bemötande. Trots problem runt försäljning blev det ett bra avslut, då mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-03-13

Birgitta T skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Bara positivt! Köpt i Transtrand. Läs mer
  • 2019-03-13

Nicklas A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Bra återkoppling
    Snabbt agerade
    Trevligt bemött
    Har både köpt och sålt hus genom fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-03-07

Helena M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en liten fin stuga på fjället. Vi fick vad vi önskade, vår mäklare var påläst, kunnig och bemötte oss på allra bästa sätt! Snabb återkoppling vid frågor. Trevlig träff vid tillträde! Tack Marika! Läs mer
  • 2019-03-06

Gunhild N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi köpte två Fritidshus.
    Bemötandet var proffigt och mycket vänligt.
    Mäklaren löste de saker som vi förväntade oss på ett smidigt sätt trots att affären skedde på distans.
    Helt nöjd med mäklaren jobb och kan varmt rekommendera henne. / Gunhild o Bertil Läs mer
  • 2019-03-04

Peter L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har både när vi köpt lgh och sålt den haft kontakt med Terese Olsson i Sälen och vi är mycket nöjda med vår mäklare.
    Förväntningen var att få lgh på Liftvägen 4 såld så fort som möjligt och det lyckades Terese med över vår förväntan.
    Vi kommer gärna rekommendera Terese för våra vänner om dom skulle vilja göra affär i Sälen. Läs mer
  • 2019-03-04

Anders M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Engagerad och snabb i respons! Läs mer
  • 2019-03-03

Anders G skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Super proffe, fantastisk hurtige og et strålende resultat. Läs mer
  • 2019-03-03

Leif Mats Thomas D skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt en gård. Mitt omdöme av mäklaren var ett mycket bra bemötande. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna Lätt att få tag i och mycket bra uppföljning kan varmt rekommendera mäklaren Läs mer

Per K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt lägenhet i Lindvallen, Sälen.
    Funkade kanon vid tillträdesdagen, allt klart o färdigt med nycklar o allt.
    Nyproduktion som blev jättebra. Läs mer

Gunilla H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en lägenhet i Sälen. Uppskattade att mäklaren svarade snabbt på mejl. Har absolut inget att klaga på - allt var bra rakt igenom. Möjligtvis att att ingen upplyste om att det fanns hänglås t källarförrådet . Läs mer

Stefan G skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt en lägenhet i Brf Torglägenheterna vid Sälfjällstorget. Förväntningarna var stora inför att få något eget i Sälen. Vi är supernöjda med allt från kontakt med mäklaren till det färdiga resultatet! Läs mer

Annika P skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt ny insatslägenhet i sälen
    Bra bemött och bra serviceanda genom hela processen Läs mer

Clayton Neill skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Good experience. Would have liked more regular updates during the building process and also after purchase with the fixing of the faults Läs mer
  • 2019-02-28

Thomas P skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpte en ny bostadsrätt vid Sälfjällstorget. Fastighetsbyrån Sälen var väldigt proffsiga och vi fick mycket personlig hjälp med olika saker. De levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-05

Thomas L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt fritidshus och fått ett mycket bra bemötande från mäklaren Läs mer
  • 2019-01-30

Anna Maria Jessica L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    SUPERBRA! Lyhörda, proffsiga och personligt engagemang. 5 av 5! Läs mer
  • 2019-01-18

Per J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Trevlig o kompetent mäklare (Emma Eriksson) Läs mer
  • 2019-01-14

Daniel J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Superproffsig mäklare som varit väldigt hjälpsam och bra under hela processen.
    Snabba och tydliga svar och hög tillgänglighet vid behov. Läs mer
  • 2019-01-12

Laura F skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt bostadsrätt. Väl bemött, snabbt och proffsigt Läs mer
  • Eva Marianne N

2019-01-11

Eva Marianne N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt fritidshus i sälen på ett mycket smidigt och tryggt sätt tack vare min duktiga mäklare på den lokala fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-12-16

Kirsi B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Allt har varit toppenbra skött god service och vänligt och proffsigt bemötande
    Trots att det blev lite brått så fixade det sig eftersom samarbetet varit så excellent bra
    Mvh nybliven ägare till stöten mitt lägenhet Läs mer
  • 2018-12-14

Ylva R skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har sålt vårt fritidshus i Kläppen, Emma har varit mycket trevlig, kompetent och serviceinriktad, vi har stort förtroende för henne och kommer rekommendera henne till andra, Med vänlig hälsning Ylva Rosen Läs mer
  • Mikael L

2018-12-10

Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en fjällstuga i Kläppen genom Fastighetsbyrån där vi från första början fick ett väldigt gott intryck av vår mäklare.

För oss har det alltid varit viktigt med snabb och saklig återkoppling vad beträffar frågor och funderingar och under hela processen har vi blivit respektfullt bemötta.

Det vore fint om man fick tillgång till samma mäklare i framtiden om behovet uppstår och hittar vi nya spännande objekt vänder vi oss självklart till just vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-10

Gunnar L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    fritidshus i sälen.
    Mäklaren hjälpte oss på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-11-30

Annika Lars Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    sålt sommarstuga, trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-29

Jan-Erik A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    seasfbsdavvascavavavarvavavavarva Läs mer
  • 2018-11-29

Leif Peter Oskar K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Lite mer engagemang önskas. Skulle vilja ha lite mer återkoppling/information ang . antal intresserade, vilka jobbar man vidare med, hur man tänker med eventuella visningar mm. Läs mer
  • 2018-11-28

Wivica Louise Ragnhild M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Hej

min syster skötte kontakt med mäklare men allt har gått smidigt och bra på alla vis. Läs mer
  • 2018-11-28

Stig Anders C skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Objekt: Fritidshus Sälen säljes.

Har haft täta kontakter med mäklaren som genom sitt stora engagemang och trevliga bemötande skapat en mycket trevlig och välkomnande miljö. Enkelheten i arbetet med webportalen samt kunskap och effektivitet hos mäklaren bidrar till högsta betyg från min synvinkel..

//anders c Läs mer
  • Agda Margareta H

2018-11-27

Agda Margareta H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Hjälpsam och talade om saker som man ska tänka på då jag sålde mitt hus Vänligt bemötande Läs mer
  • Gunhild Christina A

2018-11-26

Gunhild Christina A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag har sålt min stuga i Sälen!
    Bemött på bästa sätt!
    Mycket proffsig hjälp!
    Allt kändes tryggt och bra! Läs mer
  • 2018-11-17

Marie S skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en stuga i Tandådalen och vi är väldigt nöjda med bemötandet vi fick genom hela processen. Terese svarade på våra frågor och återkopplade snabbt vid behov. Vi kan varmt rekommendera Terese som mäklare!🌟 Läs mer
  • 2018-11-12

Tomas N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt Fejmliden 1A i Lima. Mycket bra bemötande och stöd av mäklaren från visning och under köpeprocessen. Bra bemötande och hjälpsamt från mäklarassistenten vid upphämtande av nycklar. Läs mer
  • 2018-11-10

Lars Johan H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mycket professionell och hängiven mäklare! Läs mer
  • 2018-11-06

Camilla Héléne Ragnhild E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mycket bra bemötande och smidigt hantering av affären. Terese skötte sig exemplariskt Läs mer
  • 2018-11-05

Eva Margareta J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag är jättenöjd med Fastighetsbyrån Sälen.
    Min mäklare var superproffsig, ambitiös, jättetrevlig. Läs mer
  • 2018-11-04

Arne Erling J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt en stuga.
    Vi blev väldigt bra bemött. Emma är lugn, harmonisk och framför allt duktigt påläst.
    Eftersom både jag och min fru arbetar med försäljning, så kändes det helt rätt efter vårt möte.
    Vi var i kontakt med en annan mäklare som bara gick efter statistik för objekt som hade sålts i området, som vi kände var "priskänslig".
    Vi diskuterade priset med Emma och hon tyckte att vi skulle försöka med vårt utgångspris. Det var lite "stretchat" men vi fick ett bud som inte var långt ifrån vad vi hade begärt. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-11-04

Ulla H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en fritidsfastigheter i Dalarna. Mäklaren har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående hela tiden. Har vi undrat något har hon snabbt tagit reda på och kommit med svar omgående. Dessutom har hon varit mycket trevlig. Läs mer
  • 2018-11-01

Philip H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Very professional. Made it all easy Läs mer
  • Patrik K

2018-10-10

Patrik K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Supernöjd med Fastighetsbyrån i Sälen.
    Vi köpte hus in Sälen by i Juni av fastighetsbyrån. Köpet var smidigt med bra service och uppföljning av mäklaren. När vi sen skulle sälja vårt befintliga hus var det ett enkelt val vem vi skulle anlita. Läs mer
  • 2018-10-05

Ulla K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi köpte en bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt från första kontakten till att affären var klar.
    Fick snabbt svar på alla våra frågor under tiden. Läs mer
  • 2018-10-02

Staffan W skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Godkänd men inte så mycket mer...det blev till sist affär i alla fall, men mer tur än skicklighet. Läs mer
  • 2018-09-29

Annika G skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi köpte ett fritidshus i Sälen, innan det kom ut på hemnet. Trots semesterar och fysiska avstånd har affären gått smidigt och varit utan några konflikter. Vi fick även hjälp av mäklarens kollegor på Öland, då vi befann oss där vid signeringsdags av dokumenten. Känns som alla inblandade parter har haft stort förtroende för varandra och vi ser nu mycket fram emot första vintern i huset. Läs mer
  • 2018-09-11

Peter L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt fjällstuga i sälen,
    Enkelt, tillgängliga, svarar upp mot givna löften, upplever att de förmedlar sann och korrekt info och förskönar ej, trevliga, sociala och kongruenta i sin dialog!
    Bra val helt enkelt! Läs mer
  • Olof H

2018-09-05

Olof H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi köpte hus i Sälen, och vi är väldigt nöjda med mäklaren. Vänligt och korrekt bemötande. Kunde mäklaren inte svara på frågan direkt, undersökte och återkom mäklaren med svar. Det kändes som om mäklaren gjorde sitt yttersta för att affären skulle gå så smidig som möjligt. Läs mer

Fjällvägen 44, 780 67 Sälen