Alla kategorier Mäklare Dalarna Malung-Sälen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sälen

Fastighetsbyrån Sälen

Fjällvägen 44, 780 67 Sälen — Visa karta

Vi som jobbar här på Fastighetsbyrån i Sälen bor själva i området och har arbetat här i många år, både som fastighetsmäklare och i turistnäringen. Därför har vi bra koll på fastighetsmarknaden, ett starkt och stort kontaktnät samt kan närområdet väl. Oavsett om du är ute efter ett permanentboende eller fritidshus vill vi att din bostadsaffär ska vara trygg och att du ska känna av vårt ärliga engagemang.

Har du funderingar kring bostad eller boende här i Sälen? Kom förbi på vårt kontor eller kontakta oss och ställ dina frågor, vi svarar gärna!

Läs vad 50 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sälen

• 2019-01-14

Daniel J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Superproffsig mäklare som varit väldigt hjälpsam och bra under hela processen.
    Snabba och tydliga svar och hög tillgänglighet vid behov. Läs mer
  • 2019-01-12

Laura F skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt bostadsrätt. Väl bemött, snabbt och proffsigt Läs mer
  • Eva Marianne N

2019-01-11

Eva Marianne N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt fritidshus i sälen på ett mycket smidigt och tryggt sätt tack vare min duktiga mäklare på den lokala fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-12-16

Kirsi B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Allt har varit toppenbra skött god service och vänligt och proffsigt bemötande
    Trots att det blev lite brått så fixade det sig eftersom samarbetet varit så excellent bra
    Mvh nybliven ägare till stöten mitt lägenhet Läs mer
  • 2018-12-14

Ylva R skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har sålt vårt fritidshus i Kläppen, Emma har varit mycket trevlig, kompetent och serviceinriktad, vi har stort förtroende för henne och kommer rekommendera henne till andra, Med vänlig hälsning Ylva Rosen Läs mer
  • Mikael L

2018-12-10

Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en fjällstuga i Kläppen genom Fastighetsbyrån där vi från första början fick ett väldigt gott intryck av vår mäklare.

För oss har det alltid varit viktigt med snabb och saklig återkoppling vad beträffar frågor och funderingar och under hela processen har vi blivit respektfullt bemötta.

Det vore fint om man fick tillgång till samma mäklare i framtiden om behovet uppstår och hittar vi nya spännande objekt vänder vi oss självklart till just vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-10

Gunnar L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    fritidshus i sälen.
    Mäklaren hjälpte oss på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-11-30

Annika Lars Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    sålt sommarstuga, trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-29

Jan-Erik A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    seasfbsdavvascavavavarvavavavarva Läs mer
  • 2018-11-29

Leif Peter Oskar K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Lite mer engagemang önskas. Skulle vilja ha lite mer återkoppling/information ang . antal intresserade, vilka jobbar man vidare med, hur man tänker med eventuella visningar mm. Läs mer
  • 2018-11-28

Wivica Louise Ragnhild M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Hej

min syster skötte kontakt med mäklare men allt har gått smidigt och bra på alla vis. Läs mer
  • 2018-11-28

Stig Anders C skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Objekt: Fritidshus Sälen säljes.

Har haft täta kontakter med mäklaren som genom sitt stora engagemang och trevliga bemötande skapat en mycket trevlig och välkomnande miljö. Enkelheten i arbetet med webportalen samt kunskap och effektivitet hos mäklaren bidrar till högsta betyg från min synvinkel..

//anders c Läs mer
  • Agda Margareta H

2018-11-27

Agda Margareta H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Hjälpsam och talade om saker som man ska tänka på då jag sålde mitt hus Vänligt bemötande Läs mer
  • Gunhild Christina A

2018-11-26

Gunhild Christina A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag har sålt min stuga i Sälen!
    Bemött på bästa sätt!
    Mycket proffsig hjälp!
    Allt kändes tryggt och bra! Läs mer
  • 2018-11-17

Marie S skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en stuga i Tandådalen och vi är väldigt nöjda med bemötandet vi fick genom hela processen. Terese svarade på våra frågor och återkopplade snabbt vid behov. Vi kan varmt rekommendera Terese som mäklare!🌟 Läs mer
  • 2018-11-12

Tomas N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt Fejmliden 1A i Lima. Mycket bra bemötande och stöd av mäklaren från visning och under köpeprocessen. Bra bemötande och hjälpsamt från mäklarassistenten vid upphämtande av nycklar. Läs mer
  • 2018-11-10

Lars Johan H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mycket professionell och hängiven mäklare! Läs mer
  • 2018-11-06

Camilla Héléne Ragnhild E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mycket bra bemötande och smidigt hantering av affären. Terese skötte sig exemplariskt Läs mer
  • 2018-11-05

Eva Margareta J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag är jättenöjd med Fastighetsbyrån Sälen.
    Min mäklare var superproffsig, ambitiös, jättetrevlig. Läs mer
  • 2018-11-04

Arne Erling J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt en stuga.
    Vi blev väldigt bra bemött. Emma är lugn, harmonisk och framför allt duktigt påläst.
    Eftersom både jag och min fru arbetar med försäljning, så kändes det helt rätt efter vårt möte.
    Vi var i kontakt med en annan mäklare som bara gick efter statistik för objekt som hade sålts i området, som vi kände var "priskänslig".
    Vi diskuterade priset med Emma och hon tyckte att vi skulle försöka med vårt utgångspris. Det var lite "stretchat" men vi fick ett bud som inte var långt ifrån vad vi hade begärt. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-11-04

Ulla H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en fritidsfastigheter i Dalarna. Mäklaren har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående hela tiden. Har vi undrat något har hon snabbt tagit reda på och kommit med svar omgående. Dessutom har hon varit mycket trevlig. Läs mer
  • 2018-11-01

Philip H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Very professional. Made it all easy Läs mer
  • Patrik K

2018-10-10

Patrik K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Supernöjd med Fastighetsbyrån i Sälen.
    Vi köpte hus in Sälen by i Juni av fastighetsbyrån. Köpet var smidigt med bra service och uppföljning av mäklaren. När vi sen skulle sälja vårt befintliga hus var det ett enkelt val vem vi skulle anlita. Läs mer
  • 2018-10-05

Ulla K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi köpte en bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt från första kontakten till att affären var klar.
    Fick snabbt svar på alla våra frågor under tiden. Läs mer
  • 2018-10-02

Staffan W skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Godkänd men inte så mycket mer...det blev till sist affär i alla fall, men mer tur än skicklighet. Läs mer
  • 2018-09-29

Annika G skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi köpte ett fritidshus i Sälen, innan det kom ut på hemnet. Trots semesterar och fysiska avstånd har affären gått smidigt och varit utan några konflikter. Vi fick även hjälp av mäklarens kollegor på Öland, då vi befann oss där vid signeringsdags av dokumenten. Känns som alla inblandade parter har haft stort förtroende för varandra och vi ser nu mycket fram emot första vintern i huset. Läs mer
  • 2018-09-11

Peter L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt fjällstuga i sälen,
    Enkelt, tillgängliga, svarar upp mot givna löften, upplever att de förmedlar sann och korrekt info och förskönar ej, trevliga, sociala och kongruenta i sin dialog!
    Bra val helt enkelt! Läs mer
  • Olof H

2018-09-05

Olof H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi köpte hus i Sälen, och vi är väldigt nöjda med mäklaren. Vänligt och korrekt bemötande. Kunde mäklaren inte svara på frågan direkt, undersökte och återkom mäklaren med svar. Det kändes som om mäklaren gjorde sitt yttersta för att affären skulle gå så smidig som möjligt. Läs mer
  • 2018-09-05

Tommy W skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Professionella och kompetenta. De har varit behjälpliga med information och återkoppling Läs mer
  • 2018-06-19

Jon-Emil B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpte fritidshus i Sälen. Hanterades på ett bra sätt av mäklaren. Bra information vid visning och budgivning. Bra hantering av köpehandlingar osv. Läs mer
  • 2018-06-04

Thomas S skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Emma gjorde ett fantastiskt bra jobb för oss. Kan verkligen rekommendera henne Läs mer
  • 2018-05-30

Åsa L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Min mäklare har varit fantastisk. Maken till service har jag aldrig tidigare upplevt. Är mycket nöjd Läs mer
  • 2018-05-24

Anne Ranveig B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Solgte 2 parhytter i Stöten. Ved kontakt pr telefon var megleren meget hyggelig og hjelpsom. Hun tok alt arbeidet med hele salgsprosessen, og jeg slapp til og med å reise opp dit. Jeg er meget takknemlig for dette, da min helse er nedsatt. Alt gikk pr mail og pr post. Megleren (Emma) var meget omstendelig, tydelig, og svarte hurtig på alle henvendelser. Hun utførte oppdraget på en veldig bra måte, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Topp karakter!! Läs mer
  • 2018-05-15

Johnna L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Gåsgatan 4, Öje. Marika är kanon, kommer rekommendera henne om någon frågar!! 😃😃 Läs mer
  • 2018-05-13

Rickard M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt fjällstuga i Kläppen, blev bra bemött även fast kontakt togs efter visning.

Rent spontant så skulle det vara bra med mer info hur det går till med betalning etc. då man inte gör detta så ofta. Lite att det var en självklarhet att man ska kunna.

Övrigt mycket mycket bra! Läs mer
  • 2018-01-07

Britt-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mäklaren skötte affären på ett ödmjukt, kunnigt och snabbt sätt som för mig som säljare resulterade i en bra affär. Så jag kan bara ge bästa betyg! Läs mer
  • 2017-11-28

Bror Birger Ingemar M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Fastighetsbyrån framstår som mycket kunniga och inger stort förtroende under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2017-11-08

Leif Karl Johan A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Seriöst och vänligt försäljningssätt Läs mer
  • 2017-10-21

Ingrid Anita N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mäklaren gav ett mycket seriöst och kunnigt intryck. Hon kunde på ett tillfredsställande sätt besvara mina frågor och jag fick hjälp med det som jag behövde. Läs mer
  • 2017-07-28

Mats Olof H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    ärlighet bra bemötande glada och trevliga Läs mer
  • 2016-07-10

Lena K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Trevliga och proffsiga vid försäljning av vår bostadsrätt vid Högfjället. Tack Anna för ett toppenjobb.
    Lena o Börje Karlsson Läs mer
  • 2016-03-16

Tommi B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån i Sälen med gott samvete . Läs mer
  • 2015-07-16

Erik F skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Trevliga, öppna och tydliga. Har bara positivt att säga efter att de hjälpt mig med min fastighet i ett läge som inte är helt enkelt. Ytterliggare mervärde i att ge rekomendationer i efterhand på viktiga saker att tänka på för framtiden. Läs mer
  • Anders D

2015-07-02

Anders D skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Toppjobb vid försäljningen av våran bostadsrätt i Lindvallen. Klara besked och bra kontakt under hela processen. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Sälen.
    Anders & Lillemor Damberg
    Örebro Läs mer
  • Petra A

2015-06-01

Petra A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Proffsiga, vänliga och effektiva. Jag är mycket nöjd med samarbetet kring försäljningen av hus och köpet av ny bostad. Rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån Sälen. Tack Terese och Anna! Läs mer
  • 2015-05-09

Inger Pommer P skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Försäljning av vår bostadsrätt är inte helt avslutad men det arbete som Fastighetsbyrån utfört tills nu har utförts till våra fulla belåtenhet. Läs mer
  • 2015-04-07

Lena R skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Har mäklare ingen moral längre?
    De har ljugit oss rakt i ansiktet vid flertalet tillfällen!
    Vi har åkt upp till Kläppen och haft inbokade visningar då vi fått reda på, när vi redan är på plats, att objekten redan har blivit sålda!
    Fick erbjudande att få se på liknande objekt som vi skulle få första chans att köpa. Under tiden vi köpslår med säljaren, genom en mäklare, så visar en annan mäklare samma objekt! Helt plötsligt är vi indragna i en budgivning där vi blivit lovade att vara ensamma om att få köpa objektet...
    Tidigare i år var vi intresserade av ett annat objekt. Ringde och pratade med mäklaren och anmälde vårt intresse. Budgivningen hade inte börjat och vi bestämde en dag och tid för visning ca 2 veckor fram i tiden. Några dagar senare såg jag att objektet hade plockas bort från nätet och redan blivit sålt!?! Efter en dryg vecka ringer hon min man och meddelar att objektet redan är sålt och avbokar vår visningstid...
    I och med att det är 50 mil att köra för oss så måste vi ha någonstans att övernatta när vi är där. Detta måste bokas och betalas i förskott! Dvs vi "kastade pengarna i sjön" för objekt vi inte ens hann se...
    Jag rekommenderar INTE dessa mäklare! Läs mer
  • 2015-03-05

Krister H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Engagerad, kunnig och trevlig säljare. Läs mer
  • 2014-12-02

Stina T skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Dålig återkoppling efter visning, borttappade husnycklar. Läs mer
  • 2014-03-24

Catarina E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Fastighetsbyrån har varit tillmötesgående, proffsiga och handhållit försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket bra sätt. Läs mer

Fjällvägen 44, 780 67 Sälen