Alla kategorier Mäklare Dalarna Malung-Sälen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sälen

Fastighetsbyrån Sälen

Fjällvägen 44, 780 67 Sälen — Visa karta

Vi som jobbar här på Fastighetsbyrån i Sälen bor själva i området och har arbetat här i många år, både som fastighetsmäklare och i turistnäringen. Därför har vi bra koll på fastighetsmarknaden, ett starkt och stort kontaktnät samt kan närområdet väl. Oavsett om du är ute efter ett permanentboende eller fritidshus vill vi att din bostadsaffär ska vara trygg och att du ska känna av vårt ärliga engagemang.

Har du funderingar kring bostad eller boende här i Sälen? Kom förbi på vårt kontor eller kontakta oss och ställ dina frågor, vi svarar gärna!

Läs vad 89 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sälen

• 2019-06-09

Christer C skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köp av fritidshus, bra bemötande, fungerat utmärkt!
    Förväntningarna infriats. Läs mer
  • 2019-06-08

Henrik Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt en villa. Bra bemött. Totala upplevelsen god. Läs mer
  • 2019-06-02

Elena W skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mycket bra hjälp och väldigt snabb försäljning. Läs mer
  • 2019-05-24

Stefan P skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag har köpt ett fritidshus och snart sålt en Bostadsrätt.
    Anna Sjögren Anderson har hjälpt oss på ett mycket bra sätt.
    Hade inte så stora förväntningar då vi men blev glatt överraskad och imponerad över Annas engagemang. Läs mer
  • 2019-05-20

Erik B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    ..........................................🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Läs mer
  • 2019-05-17

Karin J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Trevlig mäklare som var professionell och kände in oss som köpare. Läs mer
  • 2019-05-16

Olle E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Hej

Köpte en Fritidsstuga i Sälen.Bemötandet jag fick var fantastiskt kort o Gott. Mina förväntningar var att jag skulle få proffsig hjälp. Det fick jag också och tack vare fullmakt fick jag mer hjälp än vad jag trodde jag kunde få från början. KANON ! :) Läs mer
  • 2019-05-13

Jonas E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi anlitade Terése Olsson i Sälen för att sälja vårt hus i Sälenstugan. Det har varit ett bra samarbete med Terése och jag uppskattar att hon är snabb på att ta tag i frågor som uppstått under säljprocessen och att hon också har varit noga med att återkoppla status till oss säljare (3st). Även om inget nytt inkommit. Det enda minus var att vi hoppades att få lite mer betalt för vårt hus än vad vi fick. Läs mer
  • 2019-05-08

Leticia L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en lägenhet i Sälen. Fastighetsmäklaren var mycket service minded och alltid svarade på alla våra frågor. Mäklaren stödje oss under hela processen, var tydligt och hjälpsam.
    Vår upplevelse är mycket positiv! Läs mer
  • 2019-05-07

Kai J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Högt engagemang och intresse för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-04-23

Rose-marie H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag har sålt mitt hus. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående och proffsig. Det böev en snabb affär och jag är helnöjd. Läs mer
  • 2019-04-23

Erik B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Allt har fungerat mycket bra!
    Trevligt bemötande och bra flexibilitet Läs mer
  • 2019-04-21

Ulla Berit Margreth Å skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Flerfamiljshus Sälen.
    Mäklaren var toppen trevlig och hållit kontakten på ett utmärkt sätt.
    Jag är hel nöjd. Läs mer
  • 2019-04-03

Joakim L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
  • 2019-04-03

Mattias N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt fritidshus
    Utmärkt bemötande Läs mer
  • 2019-04-01

Christina Ö skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mycket kunnig och lugn mäklare som jobbade dygnet runt. Läs mer
  • 2019-03-29

HANS H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag har under en halvårsperiod under 2018 sålt 11 små bostadsrätter i Sälen. Själv har jag under den här tiden uppehållit mig i Singapore eller Argentina och ibland varit svår att få tag på. Jag är glad att jag hos Fastighetsbyrån i Sälen hittade en mäklare Terese, som var både entusiastik, energisk och som det var ordning och reda med. Jag tog först kontakt med fem andra lokala mäklarbyråer för utvärdering, innan jag slutligen valde Fastighetsbyrån i Sälen. Min utvalda mäklare kunde marknaden och det blev lätt att komma överens om priser, hur försäljningen skulle gå till och hur lägenheterna skulle beskrivas. Alla kontakter med bostadsföreningen och med min bank sköttes perfekt och självständigt. Nu när alla bostadrätter är sålda är jag också imponerad av hur professionellt alla aktiviteter, bud och betalningar redovisats till mig som säljare. Jag är kanske en slarver, men min mäklare är det inte! Ett stort tack!

Hans Läs mer
  • Robert J

2019-03-22

Robert J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt ett fritidsboende i sälen. Vi hade ingen möjlighet att åka dit för att genomföra affären men mäklaren skötte allt från papper kontrakt och alla kontakter med föreningen mm superbra.
    En mycket proffsig genomförd affär av mäklaren och vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-03-21

Stig Ulf Håkan N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Fritidshus i Tandådalen, sålt av Fastighetsbyrån i Sälen , mäklare Terese Olsson.
    Såldes snabbt och effektivt genom bra och professionell marknadsföring och annonsering. Läs mer
  • 2019-03-20

Kristin W skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag köpte en lägenhet i Stlten genom dem. Det var svårt att få kontakt med mäklaren. Svarade inte i telefon eller på sms. Rörig och ostrukturerad. Jag som kund fick driva affären.
    Det som höjer betyget är att mäklaren var glad och trevlig när man väl fick tag på henne. Läs mer
  • 2019-03-18

David Georg N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Mkt responsiva på alla frågor , effektivt och hög kvalitet Läs mer
  • 2019-03-17

Gina Birgitta H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt villa. Mycket professionell och hjälpsam i sitt bemötande. Trots problem runt försäljning blev det ett bra avslut, då mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-03-13

Birgitta T skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Bara positivt! Köpt i Transtrand. Läs mer
  • 2019-03-13

Nicklas A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Bra återkoppling
    Snabbt agerade
    Trevligt bemött
    Har både köpt och sålt hus genom fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-03-07

Helena M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en liten fin stuga på fjället. Vi fick vad vi önskade, vår mäklare var påläst, kunnig och bemötte oss på allra bästa sätt! Snabb återkoppling vid frågor. Trevlig träff vid tillträde! Tack Marika! Läs mer
  • 2019-03-06

Gunhild N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi köpte två Fritidshus.
    Bemötandet var proffigt och mycket vänligt.
    Mäklaren löste de saker som vi förväntade oss på ett smidigt sätt trots att affären skedde på distans.
    Helt nöjd med mäklaren jobb och kan varmt rekommendera henne. / Gunhild o Bertil Läs mer
  • 2019-03-04

Peter L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har både när vi köpt lgh och sålt den haft kontakt med Terese Olsson i Sälen och vi är mycket nöjda med vår mäklare.
    Förväntningen var att få lgh på Liftvägen 4 såld så fort som möjligt och det lyckades Terese med över vår förväntan.
    Vi kommer gärna rekommendera Terese för våra vänner om dom skulle vilja göra affär i Sälen. Läs mer
  • 2019-03-04

Anders M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Engagerad och snabb i respons! Läs mer
  • 2019-03-03

Anders G skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Super proffe, fantastisk hurtige og et strålende resultat. Läs mer
  • 2019-03-03

Leif Mats Thomas D skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt en gård. Mitt omdöme av mäklaren var ett mycket bra bemötande. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna Lätt att få tag i och mycket bra uppföljning kan varmt rekommendera mäklaren Läs mer

Per K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt lägenhet i Lindvallen, Sälen.
    Funkade kanon vid tillträdesdagen, allt klart o färdigt med nycklar o allt.
    Nyproduktion som blev jättebra. Läs mer

Gunilla H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en lägenhet i Sälen. Uppskattade att mäklaren svarade snabbt på mejl. Har absolut inget att klaga på - allt var bra rakt igenom. Möjligtvis att att ingen upplyste om att det fanns hänglås t källarförrådet . Läs mer

Stefan G skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt en lägenhet i Brf Torglägenheterna vid Sälfjällstorget. Förväntningarna var stora inför att få något eget i Sälen. Vi är supernöjda med allt från kontakt med mäklaren till det färdiga resultatet! Läs mer

Annika P skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt ny insatslägenhet i sälen
    Bra bemött och bra serviceanda genom hela processen Läs mer

Clayton Neill skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Good experience. Would have liked more regular updates during the building process and also after purchase with the fixing of the faults Läs mer
  • 2019-02-28

Thomas P skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpte en ny bostadsrätt vid Sälfjällstorget. Fastighetsbyrån Sälen var väldigt proffsiga och vi fick mycket personlig hjälp med olika saker. De levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-05

Thomas L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Köpt fritidshus och fått ett mycket bra bemötande från mäklaren Läs mer
  • 2019-01-30

Anna Maria Jessica L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    SUPERBRA! Lyhörda, proffsiga och personligt engagemang. 5 av 5! Läs mer
  • 2019-01-18

Per J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Trevlig o kompetent mäklare (Emma Eriksson) Läs mer
  • 2019-01-14

Daniel J skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Superproffsig mäklare som varit väldigt hjälpsam och bra under hela processen.
    Snabba och tydliga svar och hög tillgänglighet vid behov. Läs mer
  • 2019-01-12

Laura F skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt bostadsrätt. Väl bemött, snabbt och proffsigt Läs mer
  • Eva Marianne N

2019-01-11

Eva Marianne N skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Sålt fritidshus i sälen på ett mycket smidigt och tryggt sätt tack vare min duktiga mäklare på den lokala fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-12-16

Kirsi B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Allt har varit toppenbra skött god service och vänligt och proffsigt bemötande
    Trots att det blev lite brått så fixade det sig eftersom samarbetet varit så excellent bra
    Mvh nybliven ägare till stöten mitt lägenhet Läs mer
  • 2018-12-14

Ylva R skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har sålt vårt fritidshus i Kläppen, Emma har varit mycket trevlig, kompetent och serviceinriktad, vi har stort förtroende för henne och kommer rekommendera henne till andra, Med vänlig hälsning Ylva Rosen Läs mer
  • Mikael L

2018-12-10

Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Vi har köpt en fjällstuga i Kläppen genom Fastighetsbyrån där vi från första början fick ett väldigt gott intryck av vår mäklare.

För oss har det alltid varit viktigt med snabb och saklig återkoppling vad beträffar frågor och funderingar och under hela processen har vi blivit respektfullt bemötta.

Det vore fint om man fick tillgång till samma mäklare i framtiden om behovet uppstår och hittar vi nya spännande objekt vänder vi oss självklart till just vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-10

Gunnar L skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    fritidshus i sälen.
    Mäklaren hjälpte oss på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-11-30

Annika Lars Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    sålt sommarstuga, trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-29

Jan-Erik A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    seasfbsdavvascavavavarvavavavarva Läs mer
  • 2018-11-29

Leif Peter Oskar K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Lite mer engagemang önskas. Skulle vilja ha lite mer återkoppling/information ang . antal intresserade, vilka jobbar man vidare med, hur man tänker med eventuella visningar mm. Läs mer
  • 2018-11-28

Wivica Louise Ragnhild M skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Hej

min syster skötte kontakt med mäklare men allt har gått smidigt och bra på alla vis. Läs mer

Fjällvägen 44, 780 67 Sälen