Alla kategorier Mäklare Dalarna Malung-Sälen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sälen

Fastighetsbyrån Sälen

Fjällvägen 44, 780 67 Sälen — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Sälen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 10 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sälen

• Lena K
    Lena K skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Trevliga och proffsiga vid försäljning av vår bostadsrätt vid Högfjället. Tack Anna för ett toppenjobb.
    Lena o Börje Karlsson
  • Tommi B
    Tommi B skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån i Sälen med gott samvete .
  • Erik F
    Erik F skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Trevliga, öppna och tydliga. Har bara positivt att säga efter att de hjälpt mig med min fastighet i ett läge som inte är helt enkelt. Ytterliggare mervärde i att ge rekomendationer i efterhand på viktiga saker att tänka på för framtiden.
  • Anders D
    Anders D skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Toppjobb vid försäljningen av våran bostadsrätt i Lindvallen. Klara besked och bra kontakt under hela processen. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Sälen.
    Anders & Lillemor Damberg
    Örebro
  • Petra A
    Petra A skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Proffsiga, vänliga och effektiva. Jag är mycket nöjd med samarbetet kring försäljningen av hus och köpet av ny bostad. Rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån Sälen. Tack Terese och Anna!
  • Inger Pommer P
    Inger Pommer P skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Försäljning av vår bostadsrätt är inte helt avslutad men det arbete som Fastighetsbyrån utfört tills nu har utförts till våra fulla belåtenhet.
  • Lena R
    Lena R skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Har mäklare ingen moral längre?
    De har ljugit oss rakt i ansiktet vid flertalet tillfällen!
    Vi har åkt upp till Kläppen och haft inbokade visningar då vi fått reda på, när vi redan är på plats, att objekten redan har blivit sålda!
    Fick erbjudande att få se på liknande objekt som vi skulle få första chans att köpa. Under tiden vi köpslår med säljaren, genom en mäklare, så visar en annan mäklare samma objekt! Helt plötsligt är vi indragna i en budgivning där vi blivit lovade att vara ensamma om att få köpa objektet...
    Tidigare i år var vi intresserade av ett annat objekt. Ringde och pratade med mäklaren och anmälde vårt intresse. Budgivningen hade inte börjat och vi bestämde en dag och tid för visning ca 2 veckor fram i tiden. Några dagar senare såg jag att objektet hade plockas bort från nätet och redan blivit sålt!?! Efter en dryg vecka ringer hon min man och meddelar att objektet redan är sålt och avbokar vår visningstid...
    I och med att det är 50 mil att köra för oss så måste vi ha någonstans att övernatta när vi är där. Detta måste bokas och betalas i förskott! Dvs vi "kastade pengarna i sjön" för objekt vi inte ens hann se...
    Jag rekommenderar INTE dessa mäklare!
    2015-04-07 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lena R
    Det är jättetråkigt att du är missnöjd. Det har varit en väldigt het marknad där det går väldigt snabbt. Köpare är väldigt angelägna och vill se bostäder och lägger bud innan allmän visning. Och säljare vill komma till avslut så fort som möjligt och är alltid de som bestämmer när och till vem de vill sälja. Vi som mäklare försöker hantera den här situationen på bästa sätt så att alla blir nöjda. Vi strävar efter att vara tydliga och att både säljare och spekulanter har rätt förväntningar. Vi kan bara beklaga att vi inte lyckats i ditt fall och hoppas att ni snart får möjlighet att genomföra ett lyckat bostadsköp.
  • Krister H
    Krister H skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Engagerad, kunnig och trevlig säljare.
  • Stina T
    Stina T skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Dålig återkoppling efter visning, borttappade husnycklar.
    2014-12-03 Representant för Fastighetsbyrån svarar Stina T
    Kvalitet och nöjda kunder är väldigt viktigt för oss så det är tråkigt att höra att vi inte lyckats i ditt fall. Angående nycklarna så ber jag om ursäkt för att ett par blev kvar hos oss här på kontoret. Jag tar till mig av din feedback och ska jobba ännu hårdare framöver på återkoppling och service i allmänhet.
  • Catarina E
    Catarina E skrev om Fastighetsbyrån Sälen
    Fastighetsbyrån har varit tillmötesgående, proffsiga och handhållit försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket bra sätt.

Fjällvägen 44, 780 67 Sälen