Anders Ahlm

Anders Ahlm

Anders Ahlm är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Anders Ahlm har varit registrerad mäklare sedan 1993-12. Anders Ahlm har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Ahlm har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

46 omdömen om Anders Ahlm

Sedan starten hos Reco 2014
Maria S
Vasastaden

Anders , inte bara en mäklare , utan en fantastisk man med stort hjärta. Alltid tillmötesgående & känslan av att han slår knut på Sig själv för att få allt att bli bra kommer åter & åter igen . Anders i levde inte upp till mina förväntningar , han överträffande dem . Anders rekommenderar jag alla dagar i veckan !! Tack !!

Gunilla B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
Östermalm

Jag fick bra information och trevligt bemötande. Anders Ahlm har också varit behjälplig med mina frågor och funderingar

Georges S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

Jag är inte nöjd riktigt, hoppades på lite mer.

Per Göran Martin F
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

Han skötte affären bra. han var bra på att återkomma och ringa tillbaka när han inte kunde ta samtalet. Han har ett trevligt bemötande.

Stefan O
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

Mkt kunnig med ett trevligt och lättsamt bemötande. Han är känd sedan tidigare. Påläst och uppfyllde förväntningarna under mötet..

Lotta S
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

Anders är kunnig och har ett trevligt bemötande!

Andreas T
Trädgårdsstaden

Otroligt bra bemötande och serviceinriktad!

Eva-Lena E
Norra Skogen

Vi ska köpa en fastighet och våran mäklare Anders Ahlm är kunnig och framförallt som vi värdesätter väldigt trevlig och återkopplar nästan direkt med telefonsamtal el mail om man vill ha kontakt med honom. Man känner sig trygg och vet att inga frågor från oss är för "dumma" utan man får den informationen man behöver. Vid ett fastighets köp så är det en dyr & ett nervöst steg i livet men det känns "gött" att ha Anders med sig på resan.

Jenny N
Grevbäck

Köpt en villa. Mycket trevligt bemötande, avslappnad och hjärtlig mäklare med nära till skratt. Känns mycket erfaren och kunnig. Inger stort förtroende. Har varit flexibel i all kontakt och möten .

Tómas E
Grevbäck

Bra bemötande. Man upplever att han är erfaren i det han gör och att man kan lita på honom från början.