Leo Johansson

Leo Johansson

Leo Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Leo Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Leo Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 291 omdömen med ett betyg på 4.8. Leo Johansson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mäklaryrket är att få förtroendet att hjälpa till i en så viktig affär som en bostadsaffär. Yrket innebär frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt. Att sedan få guida säljare och köpare till en trygg, smidig och bra affär utifrån varje enskild kunds unika förutsättningar - det är bland det roligaste som finns.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en påläst, erfaren mäklare som har målet inställt på långsiktigt nöjda kunder och ett högt slutpris är du välkommen att kontakta mig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare sedan 2003.

291 omdömen om Leo Johansson

Sedan starten hos Reco 2014
Anders S
Havstena

Tycker att Leo var kunnig och proffsig. Fick ett gott bemötande. Rekommenderar honom .

Anna P
Norrmalm

Leo är väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam. Rekommenderas starkt!

Catharina A
Skultorp

En mycket professionell och seriös mäklare som verkligen gick in för sin uppgift. Trots en del problem och förseningar gav hans ansträngningar ett gott resultat. Trevlig och förekommande och vi är så nöjda.

Fredrik P
Norrmalm

är mycket nöjd med leo.mycket hjälpsam och proffig

Catrine G
Norrmalm

Trevligt bemött. Kunnig mäklare som förklarar på ett sätt som är lätt att förstå.

Patrick P
Norrmalm

This is the second time we have had the pleasure to work with Leo, he is still as professional and easy to deal with as he was the first time! Patient and clear in his explanations of the buying & selling process, we cannot recommend him highly enough to take care of the sale or purchase of your property.

Erna P
Norrmalm

Mäklaren var lugn och pedagogisk under hela processen. Han kunde svara på alla frågor och det märktes att han var säker i sitt uppdrag. Mäklaren hade både köparens och säljarens bästa för ögonen. Min uppfattning är att båda parter är mycket nöjda efter affären.

Jacob P
Köpte sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

Väldigt bra Smidigt Gick fort och smidigt, inget krångel. Supernöjd

Niklas L
Norrmalm

Man blir tydligt och trevligt bemött av Leo, och som såväl köpare som säljare kan man känna sig trygg bakom hans många år av erfarenhet.

Adam G
Frostaliden

Finns bara positiva saker att nämna om Leo. Oerhört professionellt bemötande samt kunnande om marknaden vilket förmedlade en trygg känsla. Väldigt informativ och återkopplar så fort det är något som är värt att veta. Är det något ni ska sälja/köpa så tveka inte att kontakta Leo.