Tarik Kudra

Tarik Kudra

Tarik Kudra är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Tarik Kudra har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Tarik Kudra har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 224 omdömen med ett betyg på 4.9. Tarik Kudra har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

224 omdömen om Tarik Kudra

Sedan starten hos Reco 2020
Amanda M
Timmersdala

Väldigt tillmötesgående och ärlig. Lätt att nå, svarar på frågor som har varit väldigt många och ”dumma” som första gångsköpare. Han fick oss verkligen aldrig att känna att frågor var onödiga eller dumma, vilket är en väldigt fin egenskap som fler mäklare skulle behöva. Tarik gjorde det lilla extra för oss vilket också resultera att vi blev extra intresserade av huset och tillslut köpte det!

Marie E
Skultorp

En mäklare som är trevlig, god lyssnare och som har ett behagligt sätt. Goda förväntningar som infriades. En positiv mäklarupplevelse.

Ingela L
Skultorp

Mycket trevligt i sitt bemötande. Kunnig och lyhörd mäklare som kan sin sak!🤩

Maja S
Skultorp

Är som vanligt snabb med att återkoppla till oss oavsett om det har varit vi som har sålt eller köpt genom Tarik. Säger som vi sa när han sålde senast med Tarik ”till framtida försäljningar är valet av mäklare enkelt”. Förutom sin expertis när det kommer till försäljning av bostäder så visar han verkligen att han bryr sig om sin kund, vilket uppskattas starkt!

ROBERT K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Kan starkt rekommendera Tarik som mäklare. Säljer man med honom så får man en professionell och tillgänglig mäklare där säljprocessen är trygg och smidig.

Maria S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Tarik hjälpte oss på en mycket proffesionäl sätt och tack honom fick jag tag i den lägenhet som jag önskade mig. Vi ger honom högsta betyg. Vänliga hälsningar Maria Söderblom

Bo Y
Norrmalm

1 Helt ok 2 Att huset ska bli sålt. Det blev det. 3 Helt ok.

Kristina A
Norrmalm

Mäklarens bemötande har varit mycket bra. Han har alltid varit lätt att nå via telefon och sms. Förväntningen var att huset skulle bli sålt inom rimlig tid och det kravet uppfylldes. Försäljningen gjordes på ett professionellt sätt och vi är väldigt nöjda.

Kenan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Bra bemötande, service och kunnig. Smidig affär från början till slut.

Sevak A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Duktig Mäklare med förståelse, anstränger sig verkligen för att nöjd göra sin kun , jag är super nöjd