Alla kategorier Mäklare Gävleborg Söderhamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Söderhamn

Fastighetsbyrån Söderhamn

Kungsgatan 14, 826 30 Söderhamn — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Söderhamn och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 13 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderhamn

• Anne P
    Anne P skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Det tog 8 månader för mäklaren att lägga ut vårt objekt. Dåligt mottagande och inget intresse alls. Huset var visserligen ett renoveringsobjekt men de skulle väl ha tackat nej om de inte varit intresserade. Efter ett par år blev huset dock sålt med en provision på över 30%. Jag kommer definitivt välja annan mäklare om det blir aktuellt.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Oengagerade mäklare som missar tillfällen att sälja 0 vilja att intressera sig i mina behov och förslag, dåliga foton och allmänt uselt bemötande.
  • Gerd Hedlund S
    Gerd Hedlund S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    När jag sålde mitt hus var det med delade känslor.Fastighetsbyråns personal var alla till mycket stor hjälp under hela denna process. Jag kände mig trygg hela vägen.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Alltid korrekt bemötande och lyhördhet inför mina önskemål omkring försäljningen. Så även med vägledning där jag varit tveksam.
  • Bj�rn L
    Bj�rn L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Proffesionellt och trevligt.Kan inte värdera det det vi betalade.En eloge till fastighetsbyråns personal i Söderhamn.
  • Kerstin �
    Kerstin � skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Rekommenderar Fastighetsbyrån som mäklare därför att det känns tryggt och säkert med erfaren och kunnig personal.
  • Olle Staffan N
    Olle Staffan N skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Kunnig personal som tog hand om ärendet på bra sätt och informerade mig om hur fortsättningen skulle gå till.
  • Monika O
    Monika O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mycket gott bemötande. Köparen hittade jag själv, så därför kunde kostnaden nog ha varit lägre.
  • Anders Elof J
    Anders Elof J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Bra bemötande när man lyckades få kontakt. Tydligen mkt sjukdom på kontoret nu och lite dålig beredskap för att ta hand om varandras telefonsamtal och meddelanden
  • Siv O
    Siv O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mäklaren var alltid lätt att få tag på oavsett det var helg,kväll eller annan tid. Ringde snabbt upp om hon, han var upptagen. Tog snabbt tag i affärsfrågorna gällande fastighetsaffären.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Snabbt. Smidigt. Mycket proffsigt av Fastighetsbyrån.
  • ?rjan E
    ?rjan E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Det var positivt och lugnt. Kände inte någon som helst stress i mötet med mäklaren samt köparen när vi var där första gången. Trivsamt och enkelt, skulle varit gott med en kopp kaffe när vi hade åkt 20 mil, men.............
  • ?ge S?ren L
    ?ge S?ren L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn