Fastighetsbyrån Söderhamn

Kungsgatan 14, 826 30 Söderhamn — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderhamn!

Här är vi sju personer som jobbar och tillsammans har vi över 50 års erfarenhet av fastighetsförmedling. I Söderhamn har vi varit aktiva sedan 1971 och vi har genom åren skapat ett starkt kontaktnät och en god lokalkännedom.

Bostadsmarknaden här i Söderhamn är relativt stabil och försäljningen är jämn från år till år. Tack vare vårt samarbete med Swedbank och att vi har en stor organisation i ryggen kan vi erbjuda tjänster som Köpcoach, Steget-före-paketet och Kvalitetssäkrad budgivning. Vårt mål är dock att alltid ge dig en personligt anpassad mäklartjänst och vi engagerar oss i varje affär.

Boka en tid för värdering eller kom gärna förbi och ställ dina frågor om bostäder i Söderhamn!

Läs vad 107 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderhamn

• 2019-11-08

Per O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Både köpt och sålt bostad.

alltid väl bemött.

De har överträffat mina förväntningar som kund. Läs mer
  • 2019-11-06

Maria T skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mårdnäsvägen 44, Segersta. Köp. Bra bemött av mäklaren, men...
    Budgivningen pågick utan att mäklaren kontrollerat att budare 2 inte hade täckning från banken. Budare 2 trissade upp priset, vilket gjorde att vi tillslut la oss. Då visade det sej att budare 2 ville villkora sitt bud (priset de la var under förutsättning att de kunde sälja sitt hus) vilket inte säljarna var intresserade av. Turen gick därför tillbaka till oss. Vi kunde stänga affären på något lägre pris än vårat sista bud p g a detta. Tyvärr upplever vi ändå att vi fick lägga ett högre pris p g a mäklarnas slarv. Ansvarig mäkare skyllde på en "praktikant", vilket inte är acceptabelt. Läs mer
  • 2019-11-04

Lars thorbjörn H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Verkligen lyhörd mot både köpare och säljare, kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-10-28

Ann Katrine E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Har sålt en villa och är överlag nöjd med mäklaren Läs mer
  • 2019-10-24

Tommy B skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    För oss är tillgänglighet viktigt och det har infriats flera gånger om.
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Vi fick känslan att vi var den enda kunden hon hade vilket kändes bra.

Väldigt personlig kontakt, kändes äkta. Läs mer
  • 2019-10-21

Peter M skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi sålde vårt fritidshus genom Fastighetsbyrån. Mäklaren gjorde ett kanonjobb. Vi trodde först att det inte var så stor chans att sälja fritidshus på hösten men hon övertalade oss att försöka vilket gav väldigt gott resultat. Hon har varit en mycket stor tillgång! Läs mer
  • 2019-10-21

Ia B skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mycket bra mäklare Maja Sköld! Läs mer
  • 2019-10-16

Elin S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag sålde en bostadsrätt. Jag fick snabbt ett trevligt och personligt bemötande och svar på alla mina frågor. Affären gick snabbare än väntat och min mäklare gjorde ett toppen jobb. Läs mer
  • 2019-10-05

Tommy D skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Enkelt, rakt, bekymmersfritt, helt enkelt ett mycket proffsigt bemötande och genomförande av vårt husköp.

Vi är mycket nöjda köpare, av oss får Jessica och hennes team 5/5 stjärnor. Läs mer
  • 2019-09-30

Karin Marianne G skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt en villa
    Väldigt bra bemötande och allt kändes bra Läs mer
  • 2019-09-27

Ewa M skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mäklaren övervärderade fastigheten för att få hög provision, känner mig lurad. Läs mer
  • 2019-09-27

Annica D skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt bostadsrätt.
    Mina förväntningar var att få information under resans gång från budgivning till slutfört köp. Jag är jättenöjd med min mäklare som har varit tillmötesgående och förenklat processen samt alltid varit tillgänglig för frågor. Även efter köpet erbjudit sig att vara till hjälp vid problem med flyttstädningsbolaget. Läs mer
  • 2019-09-25

Marie D skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt bostad
    Ointresserad av att visa/sälja huset vi va intresserad av Läs mer
  • 2019-09-12

Armida F skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Återkom gärna när affären är klar så ska jag berätta mer. Läs mer
  • 2019-09-09

Glenn N skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mycket bra bemött proffsig säljare ..Sålde två fastigheter på samma tomt .. Läs mer
  • 2019-09-09

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt bostad via Fastighetsbyrån i Söderhamn. Gott engagemang och bra återkoppling! Läs mer
  • 2019-09-07

Johnny G skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde min lägenhet, mäklaren skötte sig jättebra med bra kontakt och upplägg av försäljningen. Läs mer
  • 2019-08-14

Fredrik B skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Denna kåk har varit våran
    uti många herrans år,
    denna kåk har varit vår
    och det har nog satt sina spår.
    Denna kåk den har hängt i
    och den har stått i vått och torrt,
    men nu är det slut på det,
    för nu ska fastigheten bort. Läs mer
  • Christer S

2019-07-24

Christer S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpte ett fritidshus av Fastighetsbyrån i Söderhamn.
    Det totala intrycket är att de är engagerade, proffsiga och lyhörda.
    Allt från visning till budgivning till överlåtelse funkade smidigt. Läs mer

Marie A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt fritidshus. Var lite svårt att få kontakt i början men det gick bättre senare Läs mer

Pia Å skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Toppen mäklare, kunde inte bli bättre. Snabb återkoppling, tydlig, flexibel, mycket bra löpande information när vi släde vår stuga. Mäklaren var mycket professionell, inlyssnande med bra reflektioner på olika lösningar. Väldigt väl insatt i juridiken kring försäljningen. Mycket nöjd säljare. Läs mer

Ellen N skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt villa.

Mycket bra bemött och fick snabba svar när vi funderade på något. Lätt tillgänglig. Läs mer
  • 2019-07-20

Inga-Lill Ö skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Fritidshus åretruntstandard med gäststuga i Långvind, Hudiksvall.
    Trevligt bemött men upplevde sedan lågt engagemang och känsla av att få iväg objektet så fort som möjligt. Efter framförda synpunkter gjorde mäklaren en del förändringar. Därefter nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-07-18

Jörgen R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Att välja Jessica som mäklare var självklart eftersom vi användt henne ett flertal gånger tidigare och för att hon alltid haft hög närvaro genom hela processen. Jessica med team levererade även denna gång med en hög energi och glädje i alla möten. Läs mer
  • 2019-07-11

Bengt-Åke L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt gammal fiskarstuga på arrendetomt på en Ö ute på havet.

Bra bemötande, sjövan så att hon kunde utföra uppdraget.

Underbart trevliga och kunniga mäklare så att det hela skedde snabbt enligt mina önskemål. Läs mer
  • 2019-07-10

Tomas R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    -Vi har sålt en vill
    -Super trevlig Jessica
    -blev budgivning och huset gick upp över förväntan
    En mycket bra upplevelse Läs mer
  • Jörgen E

2019-07-08

Jörgen E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde fritidshus i Söderhamn, och vi är jättenöjda med mäklaren.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-08

Stina E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vår mäklare var proffsig i sin profession, underbar... önskar hen all lycka i framtiden 😊 Läs mer
  • 2019-07-05

Sven Arne L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt sommarstuga. Blev fantastiskt bemött av mäklaren som var mycket mänsklig, då stugan funnits i släkten sedan den byggdes. Mäklaren hade hjärtat på rätt ställe. Och hon levde upp mer än väntat på förväntningarna. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån S gillar detta
  • 2019-07-02

Ani-la H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt en bostad i Sandarne. En helt fantastisk mäklare. Vi fick hjälp och stöd. Snabb att svara vid kontakt. Svarar klart och tydligt på våra frågor. Vi trivs i vårt nya hus, vänligheten från början till slut, skapade trygghet i vårt husköp Glada husköpare! Läs mer
  • 2019-06-02

Anders W skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt en ägarlägenhet
    Proffsigt
    Höga,Alla
    Snabbt enkelt och effektivt Läs mer
  • 2019-05-30

Rolf Johnny Ö skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag sålde en villa
    Och min mäklare var väldigt trevlig
    Jag fick ett mycket bra bemötande Läs mer
  • 2019-05-28

Jon S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt ett radhus i Söderhamn.
    Ett väldigt proffsigt och engagerat bemötande av vår mäklare Maja Sköld.

Vi är mer än nöjda och skulle definitivt välja samma mäklare nästa gång! Läs mer
  • 2019-05-26

Ulla B skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag har sålt mitt drömhus i Forsbacka och fått den bästa hjälp som var professionell, snabb och omtänksam Läs mer
  • 2019-05-25

Ewa E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren var väldigt trevlig och professionell. Hon var snabb att återkoppla om man sökte henne och hade några funderingar. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • Lars J

2019-05-25

Lars J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag har köpt en etta i centrala söderhamn.

Mycket glad och trevlig. Öppen för åsikter. Kunde svara på de frågor jag hade. Hon skötte affären på et proffesionellt sätt, man kände sej trygg hela vägen. Hon skötte det mesta av pappersarbete, pengatransaktioner ock kontakter.

Jag hade trott på en mindre kontakt och att jag skulle få sätta mej in i och göra det mesta själv.

Fantastiskt bemötande av mäklaren och samtliga i personalen. T Läs mer
  • John Erik H

2019-05-24

John Erik H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt vår fastighet
    Mycket väl bemött av mäklaren från första värderingen till försäljningen.
    Mycket smidig mäklare, med enkla och snabba förändringar i processen.

Kan mycket väl rekommendera Angelica Wallenborg.

Är nöjd med samarbetet. Läs mer
  • 2019-05-22

Saad M skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag har köpt en villa. Mäklaren var väldigt hjälpsam och tydlig.
    Den var härligt upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-12

Margareta O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt privat villa. Bemöttes bra och allt har fungerat till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-04-26

Mikael D skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har fått hjälp att köpa bostad, mäklaren har ett väldigt proffsigt samt varmt bemötande ställde upp på visning under helgdag med kort framförhållning från våran sida.

Hon har levererat över förväntningar och varit behjälplig i samtliga frågor vi haft

Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-04-25

Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde en etta som gick snabbt och smidigt, bemötande var professionellt och bra. Men jag tyckte mäklararvodet blev lite högt så det sänker betyget ett steg. Läs mer
  • Carine S

2019-04-21

Carine S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt Bostadsrätt
    Jag blev bemött på ett både professionellt och personligt sätt.
    Fick genomtänkta svar på mina frågor och hon tog reda på om hon inte visste.

Detta blev en positiv erfarenhet genom den hjälp jag fått i förfarande som jag inte visste så mycket om Läs mer
  • 2019-04-14

Fritiof H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Hej. Trevlig och omtänksam mäklare som förklarade allt bra och hade ordning. Var duktig och alltid tillgänglig. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-13

Bengt T skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Bra och trevlig mäklare som heter Louice Frank Läs mer
  • 2019-04-11

Lizzie Å skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt en lägenhet och sålt ett hus. Alltid trevlig och super service av tjejerna. Löser problem som uppkommer och arbetar professionellt och alltid med ett leende på läpparna. Kommer alltid rekommendera denna byrå till andra. Läs mer
  • 2019-04-10

Per T skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt lägenhet.
    Kanonbra på alla sätt och vis. Läs mer
  • Birgitta Margareta A

2019-03-31

Birgitta Margareta A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    köpt en sommarstuga vid havet, utmärkt bemötande, köpt och sålt tidigare och alltid tryggt och fint bemötande, komer att fortsätta anlita fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-03-29

Josefine V skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Kanske lite svårt att få tag i högsta hönset och kanske lite sämre återkoppling mot för vad vi önskat men over all är vi supernöjda och vi fick mer för lägenheten än vad vi kunnat tänka. Läs mer
  • 2019-03-28

Tommy R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt mitt hus. Jag blev bemött bra, nen kommunikationen ifrån början var dåligt men efter samtal mellan oss då blev det mycket bättre . Det gick ganska så snabbt att sälja, det har nog inte om jag sålde privat. Läs mer
  • Erika

2019-03-25

Erika skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Toppen mäklare Jessika sålde vårt hus snabbt och hjälper oss hitta ett nytt!! Läs mer

Kungsgatan 14, 826 30 Söderhamn