Alla kategorier Mäklare Gävleborg Söderhamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Söderhamn

Fastighetsbyrån Söderhamn

Kungsgatan 14, 826 30 Söderhamn — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderhamn!

Här är vi sju personer som jobbar och tillsammans har vi över 50 års erfarenhet av fastighetsförmedling. I Söderhamn har vi varit aktiva sedan 1971 och vi har genom åren skapat ett starkt kontaktnät och en god lokalkännedom.

Bostadsmarknaden här i Söderhamn är relativt stabil och försäljningen är jämn från år till år. Tack vare vårt samarbete med Swedbank och att vi har en stor organisation i ryggen kan vi erbjuda tjänster som Köpcoach, Steget-före-paketet och Kvalitetssäkrad budgivning. Vårt mål är dock att alltid ge dig en personligt anpassad mäklartjänst och vi engagerar oss i varje affär.

Boka en tid för värdering eller kom gärna förbi och ställ dina frågor om bostäder i Söderhamn!

Läs vad 71 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderhamn

• John Erik H

2019-05-24

John Erik H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt vår fastighet
    Mycket väl bemött av mäklaren från första värderingen till försäljningen.
    Mycket smidig mäklare, med enkla och snabba förändringar i processen.

Kan mycket väl rekommendera Angelica Wallenborg.

Är nöjd med samarbetet. Läs mer
  • 2019-05-22

Saad M skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag har köpt en villa. Mäklaren var väldigt hjälpsam och tydlig.
    Den var härligt upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-12

Margareta O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt privat villa. Bemöttes bra och allt har fungerat till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-04-26

Mikael D skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har fått hjälp att köpa bostad, mäklaren har ett väldigt proffsigt samt varmt bemötande ställde upp på visning under helgdag med kort framförhållning från våran sida.

Hon har levererat över förväntningar och varit behjälplig i samtliga frågor vi haft

Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-04-25

Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde en etta som gick snabbt och smidigt, bemötande var professionellt och bra. Men jag tyckte mäklararvodet blev lite högt så det sänker betyget ett steg. Läs mer
  • Carine S

2019-04-21

Carine S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt Bostadsrätt
    Jag blev bemött på ett både professionellt och personligt sätt.
    Fick genomtänkta svar på mina frågor och hon tog reda på om hon inte visste.

Detta blev en positiv erfarenhet genom den hjälp jag fått i förfarande som jag inte visste så mycket om Läs mer
  • 2019-04-14

Fritiof H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Hej. Trevlig och omtänksam mäklare som förklarade allt bra och hade ordning. Var duktig och alltid tillgänglig. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-13

Bengt T skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Bra och trevlig mäklare som heter Louice Frank Läs mer
  • 2019-04-11

Lizzie Å skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt en lägenhet och sålt ett hus. Alltid trevlig och super service av tjejerna. Löser problem som uppkommer och arbetar professionellt och alltid med ett leende på läpparna. Kommer alltid rekommendera denna byrå till andra. Läs mer
  • 2019-04-10

Per T skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt lägenhet.
    Kanonbra på alla sätt och vis. Läs mer
  • Birgitta Margareta A

2019-03-31

Birgitta Margareta A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    köpt en sommarstuga vid havet, utmärkt bemötande, köpt och sålt tidigare och alltid tryggt och fint bemötande, komer att fortsätta anlita fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-03-29

Josefine V skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Kanske lite svårt att få tag i högsta hönset och kanske lite sämre återkoppling mot för vad vi önskat men over all är vi supernöjda och vi fick mer för lägenheten än vad vi kunnat tänka. Läs mer
  • 2019-03-28

Tommy R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt mitt hus. Jag blev bemött bra, nen kommunikationen ifrån början var dåligt men efter samtal mellan oss då blev det mycket bättre . Det gick ganska så snabbt att sälja, det har nog inte om jag sålde privat. Läs mer
  • Erika

2019-03-25

Erika skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Toppen mäklare Jessika sålde vårt hus snabbt och hjälper oss hitta ett nytt!! Läs mer
  • 2019-03-25

Per L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Kan bara säga Tack och ger Fastighetsbyrån MVG Läs mer
  • 2019-03-15

Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Villaförsäljning
    Mycket gott bemötande
    Trygg process med god information Läs mer
  • 2019-03-08

Åsa J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi sålde vård hus, blev en snabb affär från värdering, fotografering, visning och kontraktsskrivning.
    Mäklaren drev affären framåt på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-03-07

Dick J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har sålt en villa.
    Bra bemötande. Övertalade oss om tidpunkt för försäljning mm som gjorde att affären blev över förväntan för oss. Läs mer
  • 2019-03-01

Elisabet H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Önskade att vår mäklare hade hört av sig lite oftare och berättat för oss hur det hick med försäljningen av vårt hus. Annars är vi nöjda med vår mäklare. Läs mer

Ivan L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Överträffade mina förväntningar på alla punkter. Många extra visningar som till slut sålde villan till det högsta priset i området. Läs mer

Lena M skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Bra bemötande och tålmodig mäklare med en jobbig säljare😄 Läs mer

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jättebra hittills. Affären inte färdig än. Läs mer

Kristina K skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde en bostadsrätt och köpt ett hus. Har haft samma mäklare tidigare vid försäljning av bostadsrätt. Vi har varit mycket nöjda. Allt blev precis som vi ville. Läs mer
  • Annelie K

2019-02-14

Annelie K skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag o min man har sålt en sekelskiftesvilla. Försäljningen har gått snabbt o smidigt. Vi har haft en tät o informativ kontakt med vår mäklare. Vår mäklare levde MER än väl upp till våra förväntningar. Serviceminded, positiv, glad, trevligt bemötande. Hörde alltid av sig så fort hon sett att vi kontaktat henne via sms/mail/telefon. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-14

Torbjörn A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mycket nöjd. Sålt bostad. Snabbt och effektivt. Läs mer
  • Malin L

2019-02-14

Malin L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Till de absolut bästa förväntningar man kan tänkas få 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2019-02-11

Magnus N skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har köpt ett hus och är väldigt nöjda med det bemötande och den service vi fått Läs mer
  • 2019-01-29

Anneli K skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Har köpt ett Fritidshus i Stråtjära.
    Vi har blivit så fantastiskt bra bemötta från första kontakten med mäklaren.
    De ordnade direkt tider för visning som passade oss.
    Trevliga mäklare som hade kunden i fokus hela tiden.
    Hade tidigare träffat andra mäklare från andra firmor, men aldrig blivit så fantastiskt bemött som på denna mäklarfirma.
    Kändes tryggt och bra genom hela bostadsaffären. Läs mer
  • 2019-01-29

Stefan K skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi sålde en fastighet som vi tycker var speciell, och att mäklaren förstod oss i och med detta! Vi fick ett mycket bra bemötande samt en väl genomförd försäljning! Läs mer
  • 2018-12-08

Samantha L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt bostadsrätt och köpt villa, samma mäklare vid båda affärerna.
    Proffsig mäklare som alltid funnits till hands hela vägen. Läs mer
  • 2018-11-27

Therese R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    vi har köpt bostad, bra bemötande, fick snabba svar när vi hade funderingar Läs mer
  • 2018-11-19

Catarina E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde 2rok på Abraham Bäckgatan 11 C i Söderhamn i nov 2018. Jag är mkt nöjd med min mäklare. Hon var duktig på att både i informera, förbereda mig inför visningar och se till att saker och ting hände!
    En väldigt prifessionell och trevlig mäklare (Maja sköld )
    Stor eloge till henne.
    Mvh/Catarina Eriksson Läs mer
  • 2018-11-10

Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har köpt en villa från 50-talet. Vi är nöjda med mäklaren. Vi är mycket nöjda med visningen av huset. Mäklaren tog sig tid, hade ett bra bemötande, delade med sig av sina kunskaper om hus byggda på den tiden och sitt omdöme om huset. Detta trots att han hastigt fick rycka in på grund av sjukdom och troligen inte hann ta reda på så mycket om just det huset. Vi fick god tid till att själva titta oss omkring.

Mäklaren som var huvudansvarig för huset var mycket bra i köpprocessen för att få till en överenskommelse med säljaren. Hon hade ett gott bemötande, var professionell under hela köpprocessen och kommunicerade på ett bra sätt vad som gällde. Det enda som vi möjligtvis saknade var offerter på bolån och flyttstädning som utlovades. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Söderhamn. Läs mer
  • 2018-10-30

Peter G skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    undrar om det finns någon bättre? Läs mer
  • 2018-10-24

Olle E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt fastighet på Prästgrundet i Skärgården. Utmärkt bemötande och mycket hög servicegrad samt professionalitet av mäklaren - personligt och generöst.
    Alla förtätningar infriade med råge, och en alltigenom sympatisk upplevelse Läs mer
  • 2018-10-22

Eija O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi hade kanske för bråttom att godta budet. De andra som var på visningen .fick de chansen att räkna ut kostnaden.Annars var bemötandet och visningen bra. Läs mer
  • 2018-10-19

Inger E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt villan, tyvärr lite långt mellan återkopplingarna Läs mer
  • 2018-10-16

Per E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt villa, proffsigt och bra bemött. Läs mer
  • 2018-10-15

Lena J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Losjö utanför Söderhamn, ett fritidshus
    Bra bemötande av mäklaren, lätt att nå och få svar ifrån.
    En bra upplevelse Läs mer
  • Peter E

2018-10-04

Peter E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har under sensommaren köpt ett fritidshus som ligger på en ö i skärgården. Trevlig tjej som snabbt och direkt tog kontakt då jag mailade in mitt intresse om att deltaga på visningen.
    Köpet föranleddes av budgivning och jag hade förväntningar att kontakten mellan Mäklare och säljare under budgivningen om hur säljaren såg på inkomna bud. Jag hade en del kontakt, som togs av mig gentemot mäklaren med viss information jag ville att skulle delges säljaren.
    Vid en par tillfällen då jag hade kontakt med mäklaren så blev svaret att "jag förstår att du funderar och jag skall kolla läget och hör av mig senare under dagen"
    Men ingen återkoppling kom.
    Tycker också att information och frågor under budgivning skall komma via telefon och inte via sms.

Peter Läs mer
  • 2018-09-20

Robert O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    köpt fritidshus mycket bra upplevelse bra bemött Läs mer
  • 2018-09-19

Thomas U skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jessica Edlund är helt unik som mäklare, hon har hjälp oss vid flera tillfällen, så vi vet vad vi pratar om...
    Har aldrig träffat en mäklare som är så påläst som hon är, vad man än kommer med så svarar hon omgående eller återkopplar hon till oss som kunder när hon har svaret.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-09-17

Göran S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Fick huset sålt, bra och saklig information av mäklaren inför försäljning. Läs mer
  • 2018-09-17

Elisabeth S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag sålde mitt hus men hade inte så mycket kontakt med mäklaren då vi hade separerat min man och jag just då. Min man hade mer kontakt med mäklaren då det var han som bodde kvar i huset. Läs mer
  • 2018-09-15

Rolf Einar S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt Fritidshus .bra bemötande. Det gick till slut att bli av med stugan Läs mer
  • 2018-09-14

Roger L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Är nöjda trots att vi inte nådde utropspris Läs mer
  • 2018-09-12

Mattias S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag köpte ett fritidshus via fastighetsbyrån Söderhamn, Allt fungerade bra med processer och info samt material mm, trevligt bemötande av Louice på fastighetsbyrån , samt att de svarade snabbt på följdfrågor gällande objektet. Mvh Mattias Läs mer
  • 2018-07-10

Maria L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Har sålt en villa i Söderhamn.
    Vi blev mycket bra bemött av mäklaren. Svarade alltid snabbt och kunnigt på våra frågor. Hjälpte till att rekommendera en prisvärd flyttfirma. Mycket bra hemsida/stöd för säljaren för att beskriva objektet inför försäljning. Vi var flera säljare så vi kunde på ett enkelt sätt uppdatera informationen. Budgivningen var transparent och enkel att följa. Mäklaren var ett mycket bra stöd under hela processen. Läs mer
  • 2018-06-28

Mikael G skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    När husköpet var klart var det ok men under själva budgivningen var det uselt eftersom de som bjöd emot endast höjde med 5 - 10 tusen / gång vilket gjorde processen mkt tråkig. Mäklaren skulle ha tagit kontakt med säljaren och påpekat detta. När jag påpekade detta och velade öppna ett nytt konto för budgivning så jag kunde bjuda 500 / 1000 kr / gång blev jag tillsagd att inte göra detta?? Nöjd men långsint😁 Läs mer
  • Anna-Lena E

2018-05-24

Anna-Lena E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpte ett hus och fick ett personligt och bra bemötande av en mäklare, som brydde sig om kunden och gjorde allt för att det skulle bli bra för alla parter Läs mer

Kungsgatan 14, 826 30 Söderhamn