Alla kategorier Mäklare Gävleborg Söderhamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Söderhamn

Fastighetsbyrån Söderhamn

Kungsgatan 14, 826 30 Söderhamn — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderhamn!

Här är vi sju personer som jobbar och tillsammans har vi över 50 års erfarenhet av fastighetsförmedling. I Söderhamn har vi varit aktiva sedan 1971 och vi har genom åren skapat ett starkt kontaktnät och en god lokalkännedom.

Bostadsmarknaden här i Söderhamn är relativt stabil och försäljningen är jämn från år till år. Tack vare vårt samarbete med Swedbank och att vi har en stor organisation i ryggen kan vi erbjuda tjänster som Köpcoach, Steget-före-paketet och Kvalitetssäkrad budgivning. Vårt mål är dock att alltid ge dig en personligt anpassad mäklartjänst och vi engagerar oss i varje affär.

Boka en tid för värdering eller kom gärna förbi och ställ dina frågor om bostäder i Söderhamn!

Läs vad 83 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderhamn

• 2019-07-11

Bengt-Åke L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt gammal fiskarstuga på arrendetomt på en Ö ute på havet.

Bra bemötande, sjövan så att hon kunde utföra uppdraget.

Underbart trevliga och kunniga mäklare så att det hela skedde snabbt enligt mina önskemål. Läs mer
  • 2019-07-10

Tomas R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    -Vi har sålt en vill
    -Super trevlig Jessica
    -blev budgivning och huset gick upp över förväntan
    En mycket bra upplevelse Läs mer
  • Jörgen E

2019-07-08

Jörgen E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde fritidshus i Söderhamn, och vi är jättenöjda med mäklaren.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-08

Stina E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vår mäklare var proffsig i sin profession, underbar... önskar hen all lycka i framtiden 😊 Läs mer
  • 2019-07-05

Sven Arne L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt sommarstuga. Blev fantastiskt bemött av mäklaren som var mycket mänsklig, då stugan funnits i släkten sedan den byggdes. Mäklaren hade hjärtat på rätt ställe. Och hon levde upp mer än väntat på förväntningarna. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån S gillar detta
  • 2019-07-02

Ani-la H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt en bostad i Sandarne. En helt fantastisk mäklare. Vi fick hjälp och stöd. Snabb att svara vid kontakt. Svarar klart och tydligt på våra frågor. Vi trivs i vårt nya hus, vänligheten från början till slut, skapade trygghet i vårt husköp Glada husköpare! Läs mer
  • 2019-06-02

Anders W skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt en ägarlägenhet
    Proffsigt
    Höga,Alla
    Snabbt enkelt och effektivt Läs mer
  • 2019-05-30

Rolf Johnny Ö skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag sålde en villa
    Och min mäklare var väldigt trevlig
    Jag fick ett mycket bra bemötande Läs mer
  • 2019-05-28

Jon S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt ett radhus i Söderhamn.
    Ett väldigt proffsigt och engagerat bemötande av vår mäklare Maja Sköld.

Vi är mer än nöjda och skulle definitivt välja samma mäklare nästa gång! Läs mer
  • 2019-05-26

Ulla B skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag har sålt mitt drömhus i Forsbacka och fått den bästa hjälp som var professionell, snabb och omtänksam Läs mer
  • 2019-05-25

Ewa E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren var väldigt trevlig och professionell. Hon var snabb att återkoppla om man sökte henne och hade några funderingar. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • Lars J

2019-05-25

Lars J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag har köpt en etta i centrala söderhamn.

Mycket glad och trevlig. Öppen för åsikter. Kunde svara på de frågor jag hade. Hon skötte affären på et proffesionellt sätt, man kände sej trygg hela vägen. Hon skötte det mesta av pappersarbete, pengatransaktioner ock kontakter.

Jag hade trott på en mindre kontakt och att jag skulle få sätta mej in i och göra det mesta själv.

Fantastiskt bemötande av mäklaren och samtliga i personalen. T Läs mer
  • John Erik H

2019-05-24

John Erik H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt vår fastighet
    Mycket väl bemött av mäklaren från första värderingen till försäljningen.
    Mycket smidig mäklare, med enkla och snabba förändringar i processen.

Kan mycket väl rekommendera Angelica Wallenborg.

Är nöjd med samarbetet. Läs mer
  • 2019-05-22

Saad M skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag har köpt en villa. Mäklaren var väldigt hjälpsam och tydlig.
    Den var härligt upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-12

Margareta O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt privat villa. Bemöttes bra och allt har fungerat till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-04-26

Mikael D skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har fått hjälp att köpa bostad, mäklaren har ett väldigt proffsigt samt varmt bemötande ställde upp på visning under helgdag med kort framförhållning från våran sida.

Hon har levererat över förväntningar och varit behjälplig i samtliga frågor vi haft

Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-04-25

Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde en etta som gick snabbt och smidigt, bemötande var professionellt och bra. Men jag tyckte mäklararvodet blev lite högt så det sänker betyget ett steg. Läs mer
  • Carine S

2019-04-21

Carine S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt Bostadsrätt
    Jag blev bemött på ett både professionellt och personligt sätt.
    Fick genomtänkta svar på mina frågor och hon tog reda på om hon inte visste.

Detta blev en positiv erfarenhet genom den hjälp jag fått i förfarande som jag inte visste så mycket om Läs mer
  • 2019-04-14

Fritiof H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Hej. Trevlig och omtänksam mäklare som förklarade allt bra och hade ordning. Var duktig och alltid tillgänglig. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-13

Bengt T skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Bra och trevlig mäklare som heter Louice Frank Läs mer
  • 2019-04-11

Lizzie Å skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt en lägenhet och sålt ett hus. Alltid trevlig och super service av tjejerna. Löser problem som uppkommer och arbetar professionellt och alltid med ett leende på läpparna. Kommer alltid rekommendera denna byrå till andra. Läs mer
  • 2019-04-10

Per T skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt lägenhet.
    Kanonbra på alla sätt och vis. Läs mer
  • Birgitta Margareta A

2019-03-31

Birgitta Margareta A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    köpt en sommarstuga vid havet, utmärkt bemötande, köpt och sålt tidigare och alltid tryggt och fint bemötande, komer att fortsätta anlita fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-03-29

Josefine V skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Kanske lite svårt att få tag i högsta hönset och kanske lite sämre återkoppling mot för vad vi önskat men over all är vi supernöjda och vi fick mer för lägenheten än vad vi kunnat tänka. Läs mer
  • 2019-03-28

Tommy R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt mitt hus. Jag blev bemött bra, nen kommunikationen ifrån början var dåligt men efter samtal mellan oss då blev det mycket bättre . Det gick ganska så snabbt att sälja, det har nog inte om jag sålde privat. Läs mer
  • Erika

2019-03-25

Erika skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Toppen mäklare Jessika sålde vårt hus snabbt och hjälper oss hitta ett nytt!! Läs mer
  • 2019-03-25

Per L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Kan bara säga Tack och ger Fastighetsbyrån MVG Läs mer
  • 2019-03-15

Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Villaförsäljning
    Mycket gott bemötande
    Trygg process med god information Läs mer
  • 2019-03-08

Åsa J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi sålde vård hus, blev en snabb affär från värdering, fotografering, visning och kontraktsskrivning.
    Mäklaren drev affären framåt på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-03-07

Dick J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har sålt en villa.
    Bra bemötande. Övertalade oss om tidpunkt för försäljning mm som gjorde att affären blev över förväntan för oss. Läs mer
  • 2019-03-01

Elisabet H skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Önskade att vår mäklare hade hört av sig lite oftare och berättat för oss hur det hick med försäljningen av vårt hus. Annars är vi nöjda med vår mäklare. Läs mer

Ivan L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Överträffade mina förväntningar på alla punkter. Många extra visningar som till slut sålde villan till det högsta priset i området. Läs mer

Lena M skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Bra bemötande och tålmodig mäklare med en jobbig säljare😄 Läs mer

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jättebra hittills. Affären inte färdig än. Läs mer

Kristina K skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde en bostadsrätt och köpt ett hus. Har haft samma mäklare tidigare vid försäljning av bostadsrätt. Vi har varit mycket nöjda. Allt blev precis som vi ville. Läs mer
  • Annelie K

2019-02-14

Annelie K skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Jag o min man har sålt en sekelskiftesvilla. Försäljningen har gått snabbt o smidigt. Vi har haft en tät o informativ kontakt med vår mäklare. Vår mäklare levde MER än väl upp till våra förväntningar. Serviceminded, positiv, glad, trevligt bemötande. Hörde alltid av sig så fort hon sett att vi kontaktat henne via sms/mail/telefon. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-14

Torbjörn A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mycket nöjd. Sålt bostad. Snabbt och effektivt. Läs mer
  • Malin L

2019-02-14

Malin L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Till de absolut bästa förväntningar man kan tänkas få 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2019-02-11

Magnus N skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har köpt ett hus och är väldigt nöjda med det bemötande och den service vi fått Läs mer
  • 2019-01-29

Anneli K skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Har köpt ett Fritidshus i Stråtjära.
    Vi har blivit så fantastiskt bra bemötta från första kontakten med mäklaren.
    De ordnade direkt tider för visning som passade oss.
    Trevliga mäklare som hade kunden i fokus hela tiden.
    Hade tidigare träffat andra mäklare från andra firmor, men aldrig blivit så fantastiskt bemött som på denna mäklarfirma.
    Kändes tryggt och bra genom hela bostadsaffären. Läs mer
  • 2019-01-29

Stefan K skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi sålde en fastighet som vi tycker var speciell, och att mäklaren förstod oss i och med detta! Vi fick ett mycket bra bemötande samt en väl genomförd försäljning! Läs mer
  • 2018-12-08

Samantha L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt bostadsrätt och köpt villa, samma mäklare vid båda affärerna.
    Proffsig mäklare som alltid funnits till hands hela vägen. Läs mer
  • 2018-11-27

Therese R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    vi har köpt bostad, bra bemötande, fick snabba svar när vi hade funderingar Läs mer
  • 2018-11-19

Catarina E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålde 2rok på Abraham Bäckgatan 11 C i Söderhamn i nov 2018. Jag är mkt nöjd med min mäklare. Hon var duktig på att både i informera, förbereda mig inför visningar och se till att saker och ting hände!
    En väldigt prifessionell och trevlig mäklare (Maja sköld )
    Stor eloge till henne.
    Mvh/Catarina Eriksson Läs mer
  • 2018-11-10

Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi har köpt en villa från 50-talet. Vi är nöjda med mäklaren. Vi är mycket nöjda med visningen av huset. Mäklaren tog sig tid, hade ett bra bemötande, delade med sig av sina kunskaper om hus byggda på den tiden och sitt omdöme om huset. Detta trots att han hastigt fick rycka in på grund av sjukdom och troligen inte hann ta reda på så mycket om just det huset. Vi fick god tid till att själva titta oss omkring.

Mäklaren som var huvudansvarig för huset var mycket bra i köpprocessen för att få till en överenskommelse med säljaren. Hon hade ett gott bemötande, var professionell under hela köpprocessen och kommunicerade på ett bra sätt vad som gällde. Det enda som vi möjligtvis saknade var offerter på bolån och flyttstädning som utlovades. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Söderhamn. Läs mer
  • 2018-10-30

Peter G skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    undrar om det finns någon bättre? Läs mer
  • 2018-10-24

Olle E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpt fastighet på Prästgrundet i Skärgården. Utmärkt bemötande och mycket hög servicegrad samt professionalitet av mäklaren - personligt och generöst.
    Alla förtätningar infriade med råge, och en alltigenom sympatisk upplevelse Läs mer
  • 2018-10-22

Eija O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi hade kanske för bråttom att godta budet. De andra som var på visningen .fick de chansen att räkna ut kostnaden.Annars var bemötandet och visningen bra. Läs mer
  • 2018-10-19

Inger E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt villan, tyvärr lite långt mellan återkopplingarna Läs mer
  • 2018-10-16

Per E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Sålt villa, proffsigt och bra bemött. Läs mer

Kungsgatan 14, 826 30 Söderhamn