Alla kategorier Mäklare Gävleborg Söderhamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Söderhamn

Fastighetsbyrån Söderhamn

Kungsgatan 14, 826 30 Söderhamn — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Söderhamn!

Här är vi sex personer som jobbar och tillsammans har vi över 50 års erfarenhet av fastighetsförmedling. I Söderhamn har vi varit aktiva sedan 1971 och vi har genom åren skapat ett starkt kontaktnät och en god lokalkännedom.

Bostadsmarknaden här i Söderhamn är relativt stabil och försäljningen är jämn från år till år. Tack vare vårt samarbete med Swedbank och att vi har en stor organisation i ryggen kan vi erbjuda tjänster som Köpcoach, Steget-före-paketet och Kvalitetssäkrad budgivning. Vårt mål är dock att alltid ge dig en personligt anpassad mäklartjänst och vi engagerar oss i varje affär.

Boka en tid för värdering eller kom gärna förbi och ställ dina frågor om bostäder i Söderhamn!

Läs vad 24 kunder tycker om Fastighetsbyrån Söderhamn

• Maria L
    Maria L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Har sålt en villa i Söderhamn.
    Vi blev mycket bra bemött av mäklaren. Svarade alltid snabbt och kunnigt på våra frågor. Hjälpte till att rekommendera en prisvärd flyttfirma. Mycket bra hemsida/stöd för säljaren för att beskriva objektet inför försäljning. Vi var flera säljare så vi kunde på ett enkelt sätt uppdatera informationen. Budgivningen var transparent och enkel att följa. Mäklaren var ett mycket bra stöd under hela processen. Läs mer
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    När husköpet var klart var det ok men under själva budgivningen var det uselt eftersom de som bjöd emot endast höjde med 5 - 10 tusen / gång vilket gjorde processen mkt tråkig. Mäklaren skulle ha tagit kontakt med säljaren och påpekat detta. När jag påpekade detta och velade öppna ett nytt konto för budgivning så jag kunde bjuda 500 / 1000 kr / gång blev jag tillsagd att inte göra detta?? Nöjd men långsint😁 Läs mer
  • Anna-Lena E
    Anna-Lena E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Köpte ett hus och fick ett personligt och bra bemötande av en mäklare, som brydde sig om kunden och gjorde allt för att det skulle bli bra för alla parter Läs mer
  • Inger V
    Inger V skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mycket bra mäklaren proffesionell,vänligt bemötande. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Är mycket nöjd med dom. Jag är nöjd med att dom hörde av sig när dom hade haft visning så att man fick veta hur det gått. Det som jag tycker var mindra bra är att dom ska ha så mycket betalt. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Vi är nöjda med Fastighetsbyrån och rekommendera dom till andra. Läs mer
  • Karl-Arne F
    Karl-Arne F skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mycket trevlig personal och kunnig framförallt, det enda vi har en synpunkt på är att det tog lite lång tid innan det kom upp skyltar att fastigheten var till salu. Läs mer
  • Svante R
    Svante R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Blev som spekulant oerhört nonchalant och oprofessionellt bemött från fastighetsbyrån.
    Ansvarig mäklare marknadsförde objektet med Fastighetsbyråns "Besiktigad-stämpel" och skrev i objektsbeskrivningen att “denna fastighet är besiktigad" utan att så var fallet. Svara heller inte på e-post eller telefon, trots löften om att göra det.
    Slarvigt skriven objektsbeskrivning med ett flertal direkta sakfel.
    Mäklaren på visningen var väldigt dåligt påläst på objektet och kunde således inte svara på några frågor. Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Synd att det inte gått att samordna så att en mäklare alltid är på palats, alltså även under semestertider. Läs mer
  • Hans J
    Hans J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Förtroendeingivande bemötande från alla på Fastighetsbyrån, mycket bra dialog med mäklaren. Läs mer
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    bra på alla vis allt gick som jag önskade Läs mer
  • Anne P
    Anne P skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Det tog 8 månader för mäklaren att lägga ut vårt objekt. Dåligt mottagande och inget intresse alls. Huset var visserligen ett renoveringsobjekt men de skulle väl ha tackat nej om de inte varit intresserade. Efter ett par år blev huset dock sålt med en provision på över 30%. Jag kommer definitivt välja annan mäklare om det blir aktuellt. Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Oengagerade mäklare som missar tillfällen att sälja 0 vilja att intressera sig i mina behov och förslag, dåliga foton och allmänt uselt bemötande. Läs mer
  • Gerd Hedlund S
    Gerd Hedlund S skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    När jag sålde mitt hus var det med delade känslor.Fastighetsbyråns personal var alla till mycket stor hjälp under hela denna process. Jag kände mig trygg hela vägen. Läs mer
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Alltid korrekt bemötande och lyhördhet inför mina önskemål omkring försäljningen. Så även med vägledning där jag varit tveksam. Läs mer
  • Bj�rn L
    Bj�rn L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Proffesionellt och trevligt.Kan inte värdera det det vi betalade.En eloge till fastighetsbyråns personal i Söderhamn. Läs mer
  • Kerstin �
    Kerstin � skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Rekommenderar Fastighetsbyrån som mäklare därför att det känns tryggt och säkert med erfaren och kunnig personal. Läs mer
  • Olle Staffan N
    Olle Staffan N skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Kunnig personal som tog hand om ärendet på bra sätt och informerade mig om hur fortsättningen skulle gå till. Läs mer
  • Monika O
    Monika O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mycket gott bemötande. Köparen hittade jag själv, så därför kunde kostnaden nog ha varit lägre. Läs mer
  • Anders Elof J
    Anders Elof J skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Bra bemötande när man lyckades få kontakt. Tydligen mkt sjukdom på kontoret nu och lite dålig beredskap för att ta hand om varandras telefonsamtal och meddelanden Läs mer
  • Siv O
    Siv O skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Mäklaren var alltid lätt att få tag på oavsett det var helg,kväll eller annan tid. Ringde snabbt upp om hon, han var upptagen. Tog snabbt tag i affärsfrågorna gällande fastighetsaffären. Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Snabbt. Smidigt. Mycket proffsigt av Fastighetsbyrån. Läs mer
  • ?rjan E
    ?rjan E skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn
    Det var positivt och lugnt. Kände inte någon som helst stress i mötet med mäklaren samt köparen när vi var där första gången. Trivsamt och enkelt, skulle varit gott med en kopp kaffe när vi hade åkt 20 mil, men............. Läs mer
  • ?ge S?ren L
    ?ge S?ren L skrev om Fastighetsbyrån Söderhamn