Pia-Lotta Svensson

Pia-Lotta Svensson

Pia-Lotta Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Pia-Lotta Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Pia-Lotta Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-03 och har fått 255 omdömen med ett betyg på 4.8. Pia-Lotta Svensson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

255 omdömen om Pia-Lotta Svensson

Sedan starten hos Reco 2013
Edward S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Pia-Lotta var skarp, saklig och hjälpsam i processen då vi köpte lägenhet! 10/10.

Svar från Pia-Lotta Svensson

Tack för er fina rekommendation och stort grattis till en drömmig bostad! Hälsningar Pia-Lotta

Anita K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Ett glatt naturligt bemötande! Med att få vägledning med tipps o trix, vilket vi fick! En bra upplevelse av att sälja vår lägenhet med Pia-Lotta man kände verkligen av hennes erfarenhet/proffsighet som mäklare! Anita Kalleryd

Svar från Pia-Lotta Svensson

Tack Anita för er rekommendation! Så glad över att ni är nöjda! Varma hälsningar Pia-Lotta

Robin M
Katarina

Pia-Lotta har varit en superstjärna i vår process. Tydlig med planering, återkoppling i världsklass och bra koll på marknaden inkl säljprocess. Vi ger Pia-Lotta våra varmaste rekommendationer

Svar från Pia-Lotta Svensson

Massor med tack för den fina rekommendationen Robin! Det var otroligt roligt att jobba med er! Nu är det dags för en ny resa! Hälsar PIa-Lotta

Adina A
Sofia

Pia-Lotta är otroligt proffsig och kunnig inom sitt område och väldigt tillmötesgående när man ställer frågor. Har både köpt och sålt med henne och kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Svar från Pia-Lotta Svensson

Jag blir varm i hjärtat av återkommande kunder! Stort tack Adina för rekommendationen! Varma hälsningar Pia-Lotta

Sarah M
Sofia

Superbra bemötande, väldigt trevlig, förtroendeingivande och kunnig. Jag kände mig supertrygg genom hela processen med Pia-Lotta.

Svar från Pia-Lotta Svensson

Stort tack för din fina rekommendation samt ett JÄTTE grattis till lägenheten! Hälsar Pia-Lotta

Helén M
Sofia

Det märks att Pia-Lotta är en erfaren mäklare, kunnig och ambitiös. Det känns tryggt att ha henne som mäklare.

Svar från Pia-Lotta Svensson

Tack snälla Helén för det fina rekommendationen! Så glad för er skull att det blev ni som köpte lägenheten! Hälsar Pia-Lotta

Erik W
Katarina

Proffsig, erfaren och mycket trevlig mäklare som inte tvekar för att göra det där lilla extra. Vårt bostadsköp kändes otroligt tryggt och säkert från början till slut tack vare Pia-Lotta.

Svar från Pia-Lotta Svensson

Stort grattis Erik till er drömlägenhet! Så roligt att jag fick vara med på er resa och tack för den fina rekommendationen! Nu är det spännande tider som väntar er! Allt gott hälsar Pia-Lotta

Karin W
Katarina

Vi var tre säljare o fick bra information av mäklaren samtidigt hela tiden.

Tack för rekommendationen och för ert förtroende! Hälsar Pia-Lotta

Patrik T
Sofia

Trevlig, kunnig och förtroendeingivande. Jättebra stöd i processen att sälja vår lägenhet.

Svar från Pia-Lotta Svensson

Tack för visat förtroende och för rekommendationen! Jag är glad över att ni kände att ni fick fint stöd och att försäljningen gick så fort och bra :) Hälsningar Pia-Lotta

Adam F
Katarina

Pia-Lotta var trevlig, lugn och ärlig genom hela processen (vilket verkligen inte har varit fallet med andra mäklare vi haft att göra med) - väldigt behaglig att ha att göra med som köpare. Det kändes tryggt, och vi blev väl bemötta. Jag kan varmt rekommendera Pia-Lotta.

Svar från Pia-Lotta Svensson

Tack för er fina rekommendation! Jag är så glad över att ni upplevde processen trygg och att ni blev bra bemötta. Stort grattis till er nya bostad! Med vänliga hälsningar Pia-Lotta