Sofia Ekander
Registrerad mäklare sedan 2019-03-27
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 76 Läs vad Sofia Ekander

• Joakim R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-12

Maria
    Sofia hjälpte oss med att sälja vår lägenhet. Det var första gången vi sålde och vi upplevde att Sofia höll oss väl informerade om försäljningsprocessen på ett trevligt sätt. Hon jobbade väldigt aktivt och hade bra kontakt med oss och speckulanterna.

Vi ville gärna sälja snabbt vilket hon lyckades med och vi fick även det priset vi ville ha. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-07

Katarina
    Sofia sålde min lägenhet på södermalm vilket gick både snabbt och smidigt. Hon var tydlig i sin kommunikation och jag hade alltid bra koll på vad som var nästa steg i processen. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Lars P köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-06

Katarina
    Stort tack till Sofia för proffsig och trevlig hantering av försäljningen. Vi kände oss trygga under hela processen med bra och tydlig information och snabba svar på frågor. Och ett trevligt bemötande hela vägen. Vi rekommenderar Sofia!! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-30

Köpte minitvåa på Södermalm

Väl bemött och väldigt mycket smidigare affär än vad jag förväntade mig. Kunde svara på de frågor och funderingar jag hade om objektet och det andra var hon snabb på att kolla upp och återkomma. Inga direkta konstigheter och tror säkert att du skulle bli nöjd med! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Linn T köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-20

Maria
    Förtroendeingivande och proffsig! Snabb på återkoppling och ställde upp på att genomföra visning med kort varsel.

Jag fick ett väldigt gott intryck av Sofia och kommer att höra av mig till henne när det är dags för mig sälja. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Siv S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-19

Hornstull
    Vi har köpt en liten etta vid Hornstull.
    Sofia är trevlig och har svar på allt vi undrat. Hon levde upp till de förväntningar vi hade.
    Vi är mycket nöjda. Tack Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Johanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-16

Katarina
    Jag sålde min 2 rok på Södermalm med Sofia som mäklare. Hon är professionell, påläst och supertrevlig! Hon höll mig välinformerad och skötte budgivningen galant! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Cecilia P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-09

5:a
    Maria
    Sofia hjälpte oss att sälja vår bostad på ett väldigt proaktivt och proffsigt sätt. Vi kände oss mycket bra bemötta och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-07

Hornstull
    Jag sålde en lägenhet på 25 kvm. Jag tycker att Sofia var toppen på alla sätt och vis. Hon kändes proffsig, lugn och var alltid trevlig! Hon var lätt att ha att göra med och tycker att hon skötte allt jättebra. Skulle varmt rekommendera henne vidare! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Björn P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-04

5:a
    Maria
    Vi sålde vår 5:a vid Södra Station i Stockholm. Samarbetet med Sofia var mycket bra. Sofia var engagerad, lättillgänglig och professionell genom hela processen. Vi är supernöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér