Sofia Ekander
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 58 Läs vad Sofia Ekander

• Ginnie K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-03

Katarina
    Vi har just sålt vår lägenhet på Södermalm med hjälp av Sofia Ekander. Vi kunde inte drömma om att det skulle fungera så bra som det gjorde i dessa svåra tider (Covid-19) Från dag ett har Sofia varit snabb, hjälpsam och rådgivande från början till slut. Vi fick en fin relation med Sofia och hon höll oss fortlöpande uppdaterad om allt rörande försäljningen. Broschyrerna och visningsmaterialet var proffsigt gjorda. Vi kan tveklöst rekommendera Sofia till alla som går i säljtankar, då vi är mycket nöjda med den service vi fått.

Vänligen
    Ginnie och Lasse Läs mer
  • Emilia S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-01

Hornstull
    Vi köpte en lägenhet och Sofia som var ansvarig mäklare var väldigt proffsig, trygg, lättillgänglig och supertrevlig! Läs mer
  • Max A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-30

Sofia
    Sofia har varit en positiv fläkt hela vägen och kämpat för att jag skulle få ut så mycket som möjligt av lägenheten.
    Vi sålde en liten tvåa på Södermalm, hon har koll på marknaden och har rekomenderat vad som är de bästa besluten. Läs mer
  • Frida R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-29

Maria
    Sofia sålde min mini-tvåa på rekordfart! Superbra upplägg och kommunikation under hela processen. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Emil B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-21

Maria
    Vi är supernöjda med Sofia som mäklare för vår 2a på Söder. Hon var personlig, professionell och hårt arbetande. Hon var tillgänglig hela tiden och var alltid villig att träffa nya spekulanter för vår bostad på kort varsel.
    Marknaden var oerhört ogynnsam när vi sålde på grund av Coronaviruset men Sofia lyckades ändå leverera ett pris som vi kunde känna oss nöjda med.

Stark rek! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Moa H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-10

Sofia
    Köpte en 1a så söder. Fick snabba svar, trevligt och proffsigt bemötande. Behöver information och stöd kring kontraktsskrivning och fick det. Toppen! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Hans J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-09

Hornstull
    Vi har både sålt och köpt lägenhet via denna mäklare. De har varit proffsiga och hjälp oss på ett utmärkt sätt. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Karl-johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-08

Maria
    Proffs ut i fingerspetsarna. Fick mig som köpare att känna mig trygg genom hela affären. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Rikke G köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-04

Mariaberget
    Jag och min sambo köpte vår drömlägenhet på Mariaberget. Sofia var från början professionell, hjälpsam och trevlig och guidade oss igenom budgivningen. Eftersom det var vårt första köp var det en stor hjälp att Sofia var lugn och förklarade allt i detalj igenom hela processen. Vi hade en bra upplevelse när vi signade kontrakten, processen efter och till tillträdesdatumet.
    Sofia kunde inte ha gjort det bättre på något sätt och vi hade en super bra upplevelse och kan starkt rekommendera Fastighetsbyrån och Sofia till alla. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Ulla K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-02

Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Sofia Ekander