Sofia Ekander
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-10 - 2019-09

Läs vad 23 Läs vad Sofia Ekander

• Emelie K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-14

Hornstull
    Sofia var ytterst effektiv och driven vid försäljningen av vår lägenhet. Lättillgänglig och jordnära genom hela processen. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Adam C sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-14

Hornstull
    Levererade över förväntningarna innan, under och efter försäljningen! Läs mer
    2019-10-14 Sofia E svarar Adam C
    Hej Adam och Emelie!
    Tack för er fina rekommendation, det värmer mycket! Önskar er all lycka till med ert nya, men innan dess ses vi på tillträdet. Allt gott, Sofia
    Sofia E gillar detta
  • Sara M köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-07

Köpt 2:a på Södermalm.
    Bra bemötande och trygg affär. Läs mer
    2019-10-14 Sofia E svarar Sara M
    Tack Sara! Önskar dig stort lycka till i din nya fina lägenhet, vi hörs framåt! Ha en fin höst!
    Sofia
    Sofia E gillar detta
  • Alexander David Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-04

Maria
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Peter Göran H köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-03

Katarina
    Sofia var mäklare för bostaden vi köpte på Södermalm i Stockholm. Hon var väldigt tillgänglig, trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Vi fann dialogen med Sofia mycket tillfredsställande och vi kände oss trygga att köpa genom henne. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Maja L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-03

Katarina
    Jag har köpt min första bostadsrätt och hade till hjälp Sofia Ekander. Redan från första stund har hon bemött mig väldigt väl, mycket proffsig men ändå så kändes allt genuint. Hon har varit duktig på att återkoppla efter kontraktsskrivning bara för att höra hur allt känns efter och har varit mycket noggrann med att gå igenom allt, då det var min första gång. Mycket bra! Sofia är verkligen en mäklare jag kommer kontakta när det är dags att sälja eller köpa igen. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Nina Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Trevligt, påläst och kunnig. Kan varmt rekommendera Sofia! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Lucas B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornstull
    Väldigt närvarande och personlig under hela processen. Andra mäklare upplever jag ofta har tankarna på annat ställe och känns mer som säljare, men Sofia har varit väldigt hjälpsam och professionell! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Björn Urban E köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Maria
    Sofia var en riktig supermäklare under hela processen av köpet av vår fina lägenhet på Södermalm. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Rosa Hereu P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-15

Sofia
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och Sofia för att sälja vår lägenhet efter att de kontaktat oss för en gratis värdering. Det är en trea på 59 kvm. Vi blev alltid väl bemötta, Sofia är mycket engagerad och professionell. Slutpriset blev långt över vår förväntning och vi är på alla sätt och vis nöjda med mäklarbyråns insats. Varma rekommendationer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Carl-Filip Öster
Dag Jönsson