Läs vad 109 Läs vad Sofia Ekander

• 2021-01-01
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet tillsammans på Södermalm och fick väldigt bra hjälp och vägledning av Sofia. Förutom att hon var väldigt trevlig och professionell var hon också tydlig i sin kommunikation vilket uppskattades mycket! Hela köpeprocessen kändes trygg, säker och mindre stressig tack vare Sofia. Jag rekommenderar absolut Sofia som mäklare!
    Emma K
    • 29.0 m²
    • Katarina
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm
  • 2020-12-13
    Sålde min älskade 4a i södra station. Tack vare sammarbetet med Sofia som var intensivt och hjärtligt blev försäljningen av.
    Tack för skjutsen mot nästa kapitel.
    Marija A
    • 4:a
    • 91.0 m²
    • Maria
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm
  • 2020-12-11
    Vi både köpte och sålda lägemheter genom Sofia Ekander. Vi fick snabb och professionell hjälp och hon hade bra bemötande både gentemot oss och de som sålde/köpte.
    Lisa G
    • 3:a
    • 80.6 m²
  • 2020-12-08
    Jag köpte en på Tavastgatan på Södermalm och Sofia var mäklare.

Sofia var både väldigt trevlig och duktig. Såval påläst som genomgående proffisionell.

Jag har bara positivt att säga och skulle absolut anlita henne i framtiden.
    Petter L
    • 37.0 m²
    • Mariaberget
  • 2020-12-03
    Vi har köpt en 4,5 på Södermalm. Sofia höll ihop budgivning och köp på ett mycket bra sätt.
    Susanna F
    • 4:a
    • 124.0 m²
    • Maria
  • 2020-12-02
    Väldigt kunnig och förtroendeingivande . Hela processen har varit väldigt enkelt tack vare hennes proffessionalitet kring både små och stora saker.

Kan varmt rekommendera Sofia
    Martin L
    • 2:a
    • 58.0 m²
  • 2020-11-16
    Proffsig, mkt trevligt bemötande, glad
    Ulla S
    • 3:a
    • 77.0 m²
  • 2020-11-10
    Jag har sålt en lgh med Sofia och är väldigt nöjd.
    Sofia har varit lyhörd, tillmötesgående i sitt bemötande och proaktiv genom hela processen för försäljning. Vi har haft bra och nära dialog och hon har uppdaterat mig med tydlig info gällande intressenter och visningar.
    Hon har alltid varit väldigt trevlig och gullig!
    Therese G
    • 40.0 m²
  • 2020-11-09
    Sofia Ekander är en engagerad och noggrann fastighetsmäklare som förmedlade vårt köp på ett trevligt, pålitligt och effektivt sätt.
    Peter S
    • 26.0 m²
  • 2020-11-07
    Sofia förmedlade den lägenhet jag köpte. Guidade med trygg hand mig genom affären. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Gjorde det lilla extra för att göra affären så bra som möjligt. Kan varmt rekommendera Sofia.
    Jakob N
    • 34.0 m²
    • Sofia

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte