Sofia Ekander
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-08 - 2019-07

Läs vad 9 Läs vad Sofia Ekander

• Maria Josefin L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-07

Hornstull
    Sofia var en superbra mäklare, som hjälpte till med försäljningen på alla sätt, var engagerad och tillgänglig för frågor och funderingar. Blev en mycket smidig process! Läs mer
  • Alice N köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-05

Maria
    Jag köpte min första egna lägenhet, en etta, med Sofia som mäklare. Tyckte att jag fick ett bra och proffsigt bemötande från början till slut. Jag hade förlorat en annan budgivning på en liknande lägenhet, och då ringde Sofia upp mig för att tipsa om den här innan den låg ute på hemnet. Hon ordnade sedan en privat visning och höll kontakten med mig under hela budgivningen. Som förstagångsköpare kände jag mig trygg genom hela processen, och Sofia var väldigt pedagodisk och förklarade allt noga under kontraktskrivning. På det stora hela är jag supernöjd! Läs mer
  • Daniel K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-29

Katarina
    Mycket skicklig att med ödmjukhet lägga sig på rätt nivå hos oss som kund. Märktes snabbt att hon förstod vår situation och var mycket proffsig att tillgodo se våra behov. Vi var helt neutrala i våra förväntningar eftersom vi bott väldigt länge i vår lägenhet och visste därför inte vad marknaden hade att erbjuda.Vi upplevde att vi blev bra vägledda i vår lägenhetsaffär! Det kändes från första stund att vi hittade rätt mäklare och alla steg hittills har varit toppen! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Therese K sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-25

Väldigt bra insats. Lyhörd. Skulle verkligen rekommendera Sofia. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Susanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-18

Maria
    Sålt lägenhet på Södermalm med hjälp av Sofia. Hon har varit väldigt mån om att processen ska gå smidigt till för alla involverade. Sofia har visat på enorm kompetens inom sitt område och som säljare kan jag inte vara mer nöjd. Sofia är även mån om att vårda kundrelation efter avslutad affär. Proffsig, oerhört bra kundbemötande och kommunikativ! Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Johnny W sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-16

Maria
    Mycket proffsig med hög servicegrad.
    Strålande glad o väldigt charmig.
    Sofia hjälpte oss att sälja en bostadsrätt på södermalm.
    Vi hade siktet inställt på en nivå som vi med råge överskred.
    Det är min bestämda åsikt att Sofia är en stor del till den mycket lyckade försäljningen.
    Rekomenderar varmt Sofia Ekander. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Nils H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-08

Mariaberget
    Det kändes som att Sofia förstod vår situation och formade en strategi efter våra behov. Vi är nöjda. Läs mer
    Sofia E gillar detta
  • Daniel G sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-09

Katarina
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm via Sofia. Hon var väldigt målmedveten och inriktat på att jag som säljare skulle vara nöjd. Jag fick lägenheten såld innan visning, till ett pris jag var nöjd med. Sofia gjorde ett bra jobb 😀 Läs mer
    2019-06-18 Sofia E svarar Daniel G
    Hej Daniel! Tack för din fina rekommendation och ett gott samarbete. Jag är glad över att vi lyckades hitta en köpare till din lägenhet innan visning och att du är nöjd med din försäljning och mitt arbete! Önskar er en riktigt fin sommar!
    Bästa, Sofia
  • Boel N
    Boel N köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-11

Katarina
    Jag sålde min lilla etta på Tjustgatan i samband med att jag letade större. Jag var en av Sofias första kunder som nyregistrerad mäklare och redan vid första mötet upplevde jag henne som väldigt professionell, ärlig och driven. Sofia var ett grymt bollplank och stöd under hela processen och gjorde sitt yttersta för att sälja min lägenhet till ett pris som var över hennes värdering och i en knepig bostadsmarknad. Dessutom tipsade hon mig om en tvåa som hon skulle förmedla framöver - som jag sedan köpte! Jag är supernöjd med Sofia som mäklare för båda affärerna och skulle absolut rekommendera och anlita henne igen. Läs mer
    2019-05-15 Sofia E svarar Boel N
    Stort tack Boel för din fina rekommendation! Jag är så otroligt glad och stolt över att vi både lyckades hitta en bostad till dig samt sälja din nuvarande med bra resultat i nuvarande marknad. Varmt lycka till framöver! Hälsningar, Sofia

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk