Sofia Ekander

Sofia Ekander

Sofia Ekander är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Sofia Ekander har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Sofia Ekander har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 399 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Ekander har haft 72 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

399 omdömen om Sofia Ekander

Sedan starten hos Reco 2019
Beata B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Sofia är otroligt professionell och fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningsprocessen. Extra plus för stort engagemang och alltid positiv och glad. Kan varmt rekommendera Sofia som er mäklare!

Åsa Ö
Hornstull

Min lägenhet såldes innan publicering på Hemnet vilket sparade både annons-pengar och framförallt tid att ordna med visning. Sofia var duktig på att hantera köpare samt att förmedla och motivera, pris-förväntan från mig som säljare.

Josefin E
Hornstull

Sofia Ekander gjorde ett toppenjobb! Det var första gången jag sålde en lägenhet och hon gjorde hela upplevelsen väldigt bra och trygg. Jag tyckte att vi hade ett bra samarbete från start och det var väldigt tacksamt att hon var så tillgänglig. Hon var genomgående proffsig och vi hade bra diskussioner kring marknaden och min lägenhet specifikt där hon kändes väldigt kunnig och påläst. Jag kommer rekommendera Sofia och fastighetsbyrån varmt till vänner och familj!

Frida Josefine Persdotter S
Hornstull

Sofia är otroligt trevlig, proffsig och engagerad. Hon är alltid tillgänglig och ger det lilla extra för att göra en nöjd. Min försäljning gick smidigt och överträffade mina förväntningar. Jag kände mig väldigt trygg med mitt val från första kontakt och anlitar henne gärna igen i framtiden.

Lukas O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Ekander en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Hornstull

Professionellt och kvickt agerat. Kan väl rekommenderas.

Ida K
Hornstull

Sofia levde upp till alla förväntningar. Uppskattade särskilt hennes trevliga bemötande samt snabba återkoppling!

Joakim L
Högalid

Vi anlitade Sofia för att sälja vår lägenhet på Hornsgatan och hon var till stor hjälp genom hela processen i en tuff och svår marknad. Sofia var lyhörd, kommunikativ, och coachande i planering av säljstrategi och själva säljprocessen. Vi kan starkt rekommendera Sofia för att sälja din bostad.

Siri K
Hornstull

Sofia har gett ett mycket bra bemötande genom hela försäljningsprocessen. Hon har tagit sig tid att gå igenom allt jag som säljare behöver veta i varje moment, något som var viktigt för mig som förstagångssäljare. Hon lyckades få till en försäljning på väldigt kort tid med gott resultat. Jag rekommenderar Sofia varmt!

Josef H
Hornstull

Positiv, fokuserad och engagerad! Jag kände mig trygg genom hela processen och är jätteglad att jag anlitade Sofia. Jag är övertygad om att hennes positiva energi och bemötande bidrog till slutresultatet som blev riktigt bra!

Jesper V
Katarina

Fantastiskt bra, varm och professionell. Kändes kanon från start till mål.