Victor Mastaeli

Victor Mastaeli

Victor Mastaeli är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Victor Mastaeli har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Victor Mastaeli har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Mastaeli har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

83 omdömen om Victor Mastaeli

Sedan starten hos Reco 2021
Jacob Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Töjnan

Trevlig och professionell. Lotsade oss glatt genom köpet trots att det var ett knepigt objekt med många extravisningar och kompletterande besiktningar.

Björn David Göran A
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Töjnan

Kunnig Sympatisk Pedagogisk Vad kan man mer begära av en mäklare toppbetyg i alla ämnen

Helena C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Sollentuna Centrum

Hade lite förhandsinformation om att Victor va bra!😃Han gjorde mej inte besviken. Alla ”dumma” frågor är okej😅 känns proffsig och samtidigt glimten i ögat🙏🏻😘

Carl Martin H
Häggvik

Toppen mäklare! Professionell, trevlig, kunnig mm. Skulle absolut rekommendera Victor till vänner och familj!

Fredrik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Mastaeli en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsviken

Supertrevlig, lättsam och tydlig . Allt flöt på som det ska inga konstigheter. 10/10 stjärnor

Emil Johannes K
Häggvik

Victor utstrålar trygghet, han är otroligt professionell och alltid tillgänglig. Dessutom är han väldigt charmig. Vill du köpa eller sälja med trygghet så kan jag varmt rekommendera Victor!

Ehsan D
Rotebro

Vi upplevde Victor som väldigt professionell i sitt bemötande, med en väldigt ödmjuk och ärlig framtoning. Vi kände att viktor svarar väldigt uppriktigt och realistiskt på de frågor som dök upp längs vägen. Ovan sammanfattade uppfattningar tillsammans med snabb svarsfrekvens vid sms och telefon har gett oss en väldigt belåten upplevelse under hela köpesprocessen.

Kenneth J
Häggvik

Proffsigt agerande. Lyssnade in mina önskemål om hur affären skulle skötas. Flexibel.

Setareh N
Häggvik

Mycket duktig och kunnig mäklare som verkligen vill hjälpa kunden på bästa möjliga sätt.

Judit B
Häggvik

Han är noggrann, tillmötesgående och svarar på frågorna. När vi sökte honom och han kunde inte ta telefonsamtalet just då, återkom han alltid senare när han hade tillfälle till det. Han var väldigt duktig på att genomföra försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda. Han rekommenderas varmt till andra kunder.