Alla kategorier Mäklare Blekinge Sölvesborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sölvesborg

Fastighetsbyrån Sölvesborg

Stortorget 10, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Sölvesborg!

Här får du alla fördelar som en stor mäklarkedja ger: nationellt kundregister, rikstäckande marknadsföring och tryggheten som en stor organisation ger, men du får också en lokalt förankrad mäklare som engagerar sig i varje bostadsaffär och jobbar på dina villkor.

Vi har kontakt med potentiella köpare, och säljare, i kommunen och vet hur området ser ut i detalj. Dessutom har vi koll på marknaden och vilka förutsättningar som finns för en bra affär här i Sölvesborg.

Funderar du på att sälja eller vill du bara veta vad din fastighet kan vara värd på dagens marknad? Kontakta oss för en kostnadsfri värdering! Vi svarar också gärna på alla dina frågor vid ett förutsättningslöst möte, kom förbi vårt kontor eller kontakta oss!

Läs vad 5 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sölvesborg

• Torbj�rn L
    Torbj�rn L skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Försäljningen av min fastighet genomfördes på ett mycket professionellt sätt och därför kunde mina önskemål uppnås och dessutom på rekordsnabb tid, mindre än två månader.
  • Karin E
    Karin E skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Helt okey lite dålig information innan försäljningen blev klar
  • Ulf Peter J
    Ulf Peter J skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Bemötandet var bra och säljaren lyssnade och tillgodosedde våra behov
  • Ulla Carin Kihlberg F
    Ulla Carin Kihlberg F skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Då vi som säljare drev upp priset med mer än tio %, o dessutom drev upp utgångspriset med 10% o medverkade till en extremt snabb affär (5 dagar) tycker jag att fullt mäklararvode är magstarkt!
  • Fatmir R
    Fatmir R skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    mycket bra trevlig o kunnig mäklare,alltid på plats när man behöver en mycket nöjd med er stor tack

Stortorget 10, 294 31 Sölvesborg