Alla kategorier Mäklare Blekinge Sölvesborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sölvesborg

Fastighetsbyrån Sölvesborg

Stortorget 10, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Sölvesborg!

Här får du alla fördelar som en stor mäklarkedja ger: nationellt kundregister, rikstäckande marknadsföring och tryggheten som en stor organisation ger, men du får också en lokalt förankrad mäklare som engagerar sig i varje bostadsaffär och jobbar på dina villkor.

Vi har kontakt med potentiella köpare, och säljare, i kommunen och vet hur området ser ut i detalj. Dessutom har vi koll på marknaden och vilka förutsättningar som finns för en bra affär här i Sölvesborg.

Funderar du på att sälja eller vill du bara veta vad din fastighet kan vara värd på dagens marknad? Kontakta oss för en kostnadsfri värdering! Vi svarar också gärna på alla dina frågor vid ett förutsättningslöst möte, kom förbi vårt kontor eller kontakta oss!

Läs vad 25 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sölvesborg

• Ingela M
    Ingela M skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Sålt mitt fritidshus.
    Professionellt, engagerat och pålitligt bemötande.

Snabb hantering, suverän återkoppling och stort engagemang. Seriös i sitt uppdrag.

Bästa tänkbara - över förväntan! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Sålt sommarstuga. Bra löpande information. Vi fick utgångspriset. Bra bemötande. Upplever att mäklaren förstod vårt mål med försäljningen och inte stressade fram ett avslut på mindre pengar. Jag lämnade nycklarna och fick en bekymmersfri försäljning, så som jag ville. Tack Joacim
    MVH Rickard S Läs mer
  • Max A skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Väldigt seriös mäklare. Koll på det mesta, de få saker han inte har facit i hand kollar han upp det och återkommer snabbt.

Mycket nöjd säljare och köpare av bostad via denna mäklare Läs mer
  • Sofia T skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Väldigt nöjd med försäljningen av min bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt, blev informerad under hela försäljningstiden och har fått bra hjälp även efteråt! Läs mer
  • Anneli T skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Köpt hus, renoveringsobjekt, på ca 100 kvm. Blev bra bemött av mäklaren som hade ansvar för försäljningen.
    tillmötesgående och trevligt bemötande, vilket är den förväntan vi har.
    finns inte mycket att sammanfatta då vi bara mött mäklaren mycket kort vid visningen då vi tittade själv och två korta möte vid själva köpet, däremellan några korta samtal ang pris. Läs mer
  • Åsa Malin S skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Trevligt bemötande, snabba svar! Läs mer
  • Bertil L skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    S ålde vårt fritidshus i Sandviken, Sölvesborg.i juni. Vi fick ett fint bemötande av mäklaren och fastnade direkt för hans sett att jobba. Hela affären skötes på ett utmärkt sett och vi är fullt nöjda.Vi kan med nöje rekommendera honom. Mvh Bertil landin Läs mer
  • Christoffer W skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Positiv kontakt med mäklaren som person. Genomfört uppdraget hittils på ett utmärkt sätt. Dock återstår en sista del vilken ännu inte slutförts. Läs mer
  • Ulf Bertil N
    Ulf Bertil N skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Sålt villa bra förbered påläst om området saklig kunnig hjälpsam bara + Läs mer
  • Ronny A skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Har sålt en och en halv plansvilla i Sölvesborg, har blivit bra
    bemött av Joacim Mattisson.

Hade förhoppningar om försäljning inom en månad och de
    infriades. Hade naturligtvis hoppas få mer betalt för huset
    men fick i alla fall utgångspriset. Läs mer
  • Ola N skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Det var 2 kunniga mäklare som hjälpte oss att sälja vårt hus och vi är mycket nöjda med deras service Läs mer
  • Maria E skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Vi har sålt huset och allt var bra skött. Läs mer
  • Per E skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Villa byggd 1953. Mäklaren var mycket bra, höll bestämda tider o fixade det som var ök. Allt sköttes perfekt, precis som man önskade att det skulle vara, tänk om alla säljare uppträtt såhär då hade världen sett bättre ut! Ärligt beteende gav ett bra förtroende.
    Framförallt var nog alla inblandade nöjda med äffären som helhet, både för köpare och vi som sålde villan! Läs mer
  • Bert N skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    sålt villa
    köpt bostadsrätt

enbart goda erfarenheter Läs mer
  • David S skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Sålt en villa i Sölvesborg. Mäklaren skötte sitt jobb utmärkt, vi är nöjda med allt. Snabbt och smidigt och mäklaren tog hand om allt. Imponerande jobb! Läs mer
  • Karin Ingegerd S skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Vi har både köpt och sålt via Fastighetsbyrån Sölvesborg. Det har varit lite ojämnt: Med en mäklare är vi mycket nöjda. Han sålde en släktings hus i ett ite svårsålt område med gott resultat. Vi har även köpt ett eget hus via honom, och var mycket nöjda med hans agerande på alla plan. Tyvärr blev vi inte så nöjda när vi sålde vårt tidigare hus nyligen genom en annan mäklare på Fastighetsbyrån. Den mäklaren kändes inte så engagerad. Läs mer
  • Bert B skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Vi har anlitat fastighetsbyrån vid 2 tillfällen och är helnöjda. Läs mer
  • Andreas N skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Fantastisk mäklare, kunnig och pålitlig! Läs mer
  • Anneli I skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Kunnige och engagerade mäklare Joakim Mattisson såg till att vårt lilla hus fann nya ägare. Vi är så nöjda! Läs mer
  • Ann-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Utförde allt på ett fantastiskt sätt Läs mer
  • Torbjörn L skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Försäljningen av min fastighet genomfördes på ett mycket professionellt sätt och därför kunde mina önskemål uppnås och dessutom på rekordsnabb tid, mindre än två månader. Läs mer
  • Karin E skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Helt okey lite dålig information innan försäljningen blev klar Läs mer
  • Ulf Peter J skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Bemötandet var bra och säljaren lyssnade och tillgodosedde våra behov Läs mer
  • Ulla Carin Kihlberg F skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    Då vi som säljare drev upp priset med mer än tio %, o dessutom drev upp utgångspriset med 10% o medverkade till en extremt snabb affär (5 dagar) tycker jag att fullt mäklararvode är magstarkt! Läs mer
  • Fatmir R skrev om Fastighetsbyrån Sölvesborg
    mycket bra trevlig o kunnig mäklare,alltid på plats när man behöver en mycket nöjd med er stor tack Läs mer

Stortorget 10, 294 31 Sölvesborg