Sebastian Farhand

Sebastian Farhand

Sebastian Farhand är mäklare på Fastighetsbyrån Tierp

Sebastian Farhand har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Sebastian Farhand har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Farhand har haft 21 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 22 Läs vad Sebastian Farhand

• Karlholm
    2022-11-03 Verifierad kund
    Utmärk mäklare inget att anmärka högsta betyg
    Tack så mycket Lasse. Det värmer :D Sebastian Farhand
    • Lövstabruk
    2022-10-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsigt bemötande! Bland annat fick vi snabbt återkoppling på våra frågor om planer för den omkringliggande marken, vilket var av stor vikt för oss.
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni får det riktigt fint i stugan :D Sebastian Farhand
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2022-10-13 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, samt lever väldigt bra upp till förväntningarna. Bra upplevelse och professionel.
    Tack Martin! Hoppas att du kommer trivas fint i lägenheten. :D Sebastian Farhand
    2022-10-08 Verifierad kund
    Tycker att Sebastian har varit väldigt duktig, han är kunnig och trevlig! Jag hade dålig erfarenhet sedan tidigare av mäklare men det har Sebastian ändrat på😁

10/10
    Vad glad jag blir att jag kunnat ge dig en bra erfarenhet av mäklare! Tack så mycket. :D Håller tummarna för att ni hittar ert nästa drömhus och kan bli kvar där ett tag! :D Sebastian Farhand
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag fick ett trevligt bemötande under hela processen. Sebastian är tillgänglig, snabb att återkoppla och påläst om fastigheten.
    Jag skulle gärna anlita Sebastian om jag säljer fastigheten i framtiden.
    Tack Karin, hoppas att både du och hästarna kommer trivas! :D Sebastian Farhand
    • Lantligt Söder Om Tierp
    2022-10-02 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, vi hade höga förväntningar och tycker att mäklaren levde upp till dem.
    Tack så mycket Johan! Är glad att jag kunde leva upp till förväntningarna. :D Sebastian Farhand
    • Skärplinge
    2022-09-21 Verifierad kund
    Tydlig, bra struktur och trevlig!
    Tack Linn! Hoppas att familjen kommer trivas och att barnen får en lika fin uppväxt i området som du verkar ha haft. :D Sebastian Farhand
    • Skärplinge
    2022-09-21 Verifierad kund
    Super bra bemötande då sebastian var båda lyhörd och förklarade tydligt hur saker o ting går till. Upplevde alla våra förväntningar kring husköpet. Ett riktigt exempel på excellent service 😄
    Tack så mycket! Det var väldigt kul att få hjälpa er med ert första husköp och jag hoppas att familjen kommer trivas i nya huset! :D Sebastian Farhand
    2022-07-12 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och hjälpsam!
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas bra i Örbyhus! :) Sebastian Farhand
    2022-07-11 Verifierad kund
    Trevlig och proffsigt bemötande, snabb och smidig försäljning!
    Tack så mycket! Hoppas det inte blir en allt för jobbig flytt nu när ni ska så långt, haha. :) Sebastian Farhand