Sebastian Farhand

Sebastian Farhand

Sebastian Farhand är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Sebastian Farhand har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Sebastian Farhand har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.9. Sebastian Farhand har haft 17 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

79 omdömen om Sebastian Farhand

Anne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Centrum

Det var andra gången som jag anlitade Sebastian att sälja en lägenhet eftersom jag var så nöjd förra gången. Jag är jättenöjd den här gången också. Sebastian är alltid väldigt bra på att diskutera hur vi ska gå till väga, att uppdatera mig om hur allting går och framförallt på att hitta köpare. Allt igenom så har han fått processen att gå väldigt bra, smidigt och snabbt.

Kjell P
Nyby

Sebastian har varit lyhörd för våra önskemål och sett till att affären blev bästa tänkbara för min del. //Kjell Paulsson

August B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Centrum

Sebastian överträffade alla mina förväntningar. Bemötandet var professionellt och engagerat från början till slut. Jag uppskattade särskilt Sebastians djupa kunskap, snabba svar på mina frågor och förmåga att förklara komplexa delar av köpprocessen. Hela upplevelsen kändes trygg och smidig.

Tobias T
Centrum

En väldigt trevlig, kompetent och professionell mäklare som jag kommer att anlita igen!

Andris Z
Kungsängen

Rak och kunnig, gav till ett bra intryck vi träffen, dessutom snabba svar på de funderingar vi hade

Anna-Karin Z
Kungsängen

Mycket bra strategiskt upplägg, lyhörd med fint bemötande

Viktoria A
Luthagen

Sebastian var väldigt trevlig, engagerad och duktig på att informera fortlöpande om allt som hände under försäljningens gång. Det märktes att han var kunnig på sitt arbete och att han var mån om att vi som kunder skulle känna oss nöjda.

Linnéa B
Luthagen

Mäklaren gav ett seriöst men samtidigt lättsamt och mycket trevligt intryck. Det kändes tryggt att ha med Sebastian att göra. Kan inte tänka mig någon bättre.

Vincent Love J
Luthagen

Både trevlig såväl som professionell. Gjorde sitt yttersta för att affären skulle gå till så smidigt som möjligt.

Johan A
Luthagen

Väldigt professionell, trevlig och mycket bra på att informera om läget.