Registrerad mäklare sedan 2019-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 12 Läs vad Kristofer Hamberg

• Germán C
    Germán C sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-14

Herrhagen
    Kristofer var en utmärkt mäklare. Han var mycket professionell, snabb, effektiv och mycket tydlig. Jag arbetade med honom både som köpare och säljare. Båda upplevelserna var smidiga och utan problem.

Som första säljare var jag orolig att gå i rätt riktning när jag fattade beslut, särskilt under svåra marknadstider. Kristofer var alltid mycket stödjande och hjälpte mig att analysera alla de olika scenarierna. Han tog hand om allt pappersarbete och var mycket proaktiv och professionell.

Jag rekommenderar honom 100% och skulle helt arbeta med honom igen.

Kristofer was an excellent broker. He was very professional, fast, efficient and very clear. I worked with him both as a buyer and a seller. Both experiences were smooth and with no problems.

As a first-time seller, I was worried to proceed in the right direction when taking decisions, particularly in difficult market times. Kristofer was always very supportive and help me analyze all the different scenarios. He took care of all the paperwork, and was very proactive and professional.

I recommend him 100% and would totally work with him again. Läs mer
  • Emma F köpte sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-01

4:a
    Vi köpte en bostad som förmedlades av Kristofer. Han gav ett professionellt och mycket trevligt intryck. Vi tyckte att Kristofer var kunnig i sin hantering av vår affär Läs mer
  • Jessica Erika H
    Jessica Erika H skrev om Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-04-07

Supertrevlig!
    Är omtänksam & verkligen bryr sig, lägger ner tid & energi som är ut över det vanliga.
    Kunnig & proffsig!
    Rekommenderar varmt Kristofer! Läs mer
    2020-04-17 Kristofer H svarar Jessica Erika H
    Hej Jessica,

Tusen tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna fina reco.
    All lycka till er och var så kul att se er renovering och träffa er igen!
    Hojta till när allting är färdigställt så hjälper jag till med en ny värdering.

Kristofer H gillar detta
  • Lovisa Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-04-06

Centrum
    Köpte min dröm bostad av Kristofer. Väldigt professionell och tillgänglig under hela processen. Han hade alltid ett bra bemötande och tog sig alltid tiden att svara på frågor. Jag kände mig trygg under hela processen och kände att jag fick bra information gällande bostaden. Han var väldigt flexibel och hjälpsam under hela affären.

Stort tack Kristofer!
    Rekommenderar honom starkt till alla! Läs mer
    2020-04-17 Kristofer H svarar Lovisa Ö
    Tack själv Lovisa för denna fina reco samt ett trevlig bemötande!
    Ser framemot att se dina renoverinsplaner och hjälpa till med en ny värdering när allt är färdigställt.
    Önskar dig all lycka så hörs och ses vi snart.

Varma Hälsningar
    Kristofer H gillar detta
  • Anna Christina H sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-13

Björklinge
    Vi har sålt ett fritidshus med hjälp av Kristofer. Vi är jättenöjda med den hjälp vi har fått, vi har hela tiden haft en bra dialog. Vi kan varmt rekommendera Kristofer som mäklare! Läs mer
    2020-04-17 Kristofer H svarar Anna Christina H
    Tusen Tack Christina för att du tog dig tid och skrev denna fina reco!
    Ni är fantastika människor och underlättade mitt arbete genom ett bra tålamod samt en bra dialog under hela processen.
    Ser framemot ett fortsatt samarbete.

Kristofer H gillar detta
  • Anders B sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-25

Herrhagen
    Sålde en 4 i Uppsala. Allt flöt på bra. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-03-11 Kristofer H svarar Anders B
    Hej Anders,

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även passa på och tacka för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning och ditt samarbete.
    Ska se till att du blir nöjdare nästa försäljning så jag kan toppa betyget.

Varma Hälsningar
  • Miriam I
    Miriam I sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-23

Tunabackar
    Kristofer Hamberg hjälpte oss sälja vårt kedjehus i Bärby hage i Uppsala och vi är mycket nöjda. Kristofer var en av två mäklare som värderade vårt hus och vi fattade direkt tycke för honom. Kristofer är kunnig och professionell samtidigt som han förmedlar sitt uppdrag med stor lyhördhet och omsorg vad gäller både säljare och köpare. Vi kunde inte vara mer nöjda med valet av mäklare och rekommenderar Kristofer Hamberg varmt! Läs mer
    2020-03-11 Kristofer H svarar Miriam I
    Hej Miriam,

Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje från min sida att få hjälpa till med er försäljning. Jag tackar dig återigen för förtroendet samt ert fantastiska samarbete vilket underlättade mitt jobb.

Sköt om dig så ses vi inom kort. Må bäst! :)

Kristofer H gillar detta
  • Britt-inger W sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-24

Centrum
    Hr sålt en lgh i centrala Uppsala, 2 rok.
    Mycket nöjd med Kristofer! Alltid trevligt bemötande och han har alltid tagit sig tid och är anträffbar sena kvällar, helger också! Läs mer
    2020-02-03 Kristofer H svarar Britt-inger W
    Hej Bitte!
    Tack för att du tog dig tid att skriva samt det fina omdömet. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen och stort tack för ett gott samarbete!
    Önskar dig en fortsatt fin dag! :)
  • Sofia P
    Sofia P sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-21

Bälinge
    Kristofer hjälpte oss att sälja vårt radhus och allt fungerade väldigt bra. Vi fick huset sålt snabbt och Kristofer var alltid trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med de tjänster som vi köpte av fastighetsbyrån och med Kristofer som mäklare. Läs mer
    2020-02-03 Kristofer H svarar Sofia P
    Hej Sofia!
    Tack så oerhört mycket för denna fina reco. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya hus. Det är bara att slå en signal om ni önskar min hjälp!

Ha en fin dag! :)
  • Charlotta E skrev om Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-04

Suverän mäklare! Ödmjuk och ändå lyhörd såg till att det blev en snabb affär. Fördelen med Kristoffer är att han inte är alltför på både vid försäljning av hus och köp! Behandlade oss proffsigt även på visning av hus! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-12-09 Kristofer H svarar Charlotta E
    Hej bästa Charlotta!

Tackar så otroligt mycket för din fina reco!
    Det kan gå väldigt snabbt ibland vilket det gjorde i detta fall.
    Det var ett sant nöje att få möjligheten att hjälpa er.

Önskar er en fortsatt trevlig vecka och god jul! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher