Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 8 Läs vad Kristofer Hamberg

• Anna Christina H sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-13

Björklinge
    Vi har sålt ett fritidshus med hjälp av Kristofer. Vi är jättenöjda med den hjälp vi har fått, vi har hela tiden haft en bra dialog. Vi kan varmt rekommendera Kristofer som mäklare! Läs mer
  • Anders B sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-25

Luthagen
    Sålde en 4 i Uppsala. Allt flöt på bra. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-03-11 Kristofer H svarar Anders B
    Hej Anders,

Stort tack för att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även passa på och tacka för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning och ditt samarbete.
    Ska se till att du blir nöjdare nästa försäljning så jag kan toppa betyget.

Varma Hälsningar
    Kristofer
  • Miriam I
    Miriam I sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-23

Tunabackar
    Kristofer Hamberg hjälpte oss sälja vårt kedjehus i Bärby hage i Uppsala och vi är mycket nöjda. Kristofer var en av två mäklare som värderade vårt hus och vi fattade direkt tycke för honom. Kristofer är kunnig och professionell samtidigt som han förmedlar sitt uppdrag med stor lyhördhet och omsorg vad gäller både säljare och köpare. Vi kunde inte vara mer nöjda med valet av mäklare och rekommenderar Kristofer Hamberg varmt! Läs mer
    2020-03-11 Kristofer H svarar Miriam I
    Hej Miriam,

Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje från min sida att få hjälpa till med er försäljning. Jag tackar dig återigen för förtroendet samt ert fantastiska samarbete vilket underlättade mitt jobb.

Sköt om dig så ses vi inom kort. Må bäst! :)

Varma hälsningar
    Kristofer H gillar detta
  • Britt-inger W sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-24

Centrum
    Hr sålt en lgh i centrala Uppsala, 2 rok.
    Mycket nöjd med Kristofer! Alltid trevligt bemötande och han har alltid tagit sig tid och är anträffbar sena kvällar, helger också! Läs mer
    2020-02-03 Kristofer H svarar Britt-inger W
    Hej Bitte!
    Tack för att du tog dig tid att skriva samt det fina omdömet. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen och stort tack för ett gott samarbete!
    Önskar dig en fortsatt fin dag! :)
  • Sofia P
    Sofia P sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-21

Bälinge
    Kristofer hjälpte oss att sälja vårt radhus och allt fungerade väldigt bra. Vi fick huset sålt snabbt och Kristofer var alltid trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med de tjänster som vi köpte av fastighetsbyrån och med Kristofer som mäklare. Läs mer
    2020-02-03 Kristofer H svarar Sofia P
    Hej Sofia!
    Tack så oerhört mycket för denna fina reco. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya hus. Det är bara att slå en signal om ni önskar min hjälp!

Ha en fin dag! :)
  • Charlotta E skrev om Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-04

Suverän mäklare! Ödmjuk och ändå lyhörd såg till att det blev en snabb affär. Fördelen med Kristoffer är att han inte är alltför på både vid försäljning av hus och köp! Behandlade oss proffsigt även på visning av hus! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-12-09 Kristofer H svarar Charlotta E
    Hej bästa Charlotta!

Tackar så otroligt mycket för din fina reco!
    Det kan gå väldigt snabbt ibland vilket det gjorde i detta fall.
    Det var ett sant nöje att få möjligheten att hjälpa er.

Önskar er en fortsatt trevlig vecka och god jul! :)
  • Charlotte L sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-02

Vi är nöjda med tjänsten som våran mäklare utfört Läs mer
    2019-12-09 Kristofer H svarar Charlotte L
    Hej Charlotte!

Tack så hemskt mycket för att du tagit dig tiden att skriva!
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka och god jul! :)

Varma hälsningar,
    Kristofer Hamberg
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-02

Sålde en bostadsrätt via fastighetsbyrån och Kristofer, kan varmt rekommendera Kristofer. Vädigt proffsig och kunnig, hjälpte till med frågpr om objektet som vi köpte också. Snabba svar och effektivt.
    Johan Häggbom
    Charlotte Lützén Läs mer
    2019-12-09 Kristofer H svarar Johan H
    Hej Johan och Charlotte,

Tusen tack för er fina rekommendation och att ni tog er tiden att skriva.

Jag vill tacka er för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning samt ert samarbete och tillgänglighet vilket var en bidragande faktor till det fantastiska resultatet vi lyckades uppnå. Önskar er en god jul! :)

Varma hälsningar

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala