Kristofer Hamberg

Kristofer Hamberg

Kristofer Hamberg är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Kristofer Hamberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 26 omdömen sedan 2019-12-02. Kristofer Hamberg har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 26 Läs vad Kristofer Hamberg

• Jag har sålt ett hus. Mäklaren Kristofer bemötte mig på mycket trevligt sätt. Mina förväntningar var att bli informerad om vad som hände under själva sälj processen vilket jag verkligen blev. Kristofer informerade mig hela tiden. Är mycket nöjd med Kristofer och kan varmt rekommendera andra att anlita honom.
    Eva Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-10-20
    • 109.0 m²
    • Bälinge
    2020-10-20
  • Jag är mycket nöjd med Kristofer Hamberg som hjälpte mig när jag sålde mitt fritidshus. Han är en mycket kunnig, proffsig och hjälpsam mäklare. Väldigt gullig och trevlig. Jag kan varmt rekommendera honom till andra säljare och köpare. Christina
    Eva Christina H sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-24
    • Vattholma
    2020-09-24
  • Hej, vi är mycket nöjda med Kristofer Hamberg som mäklare när vi köpte vårt sommarställe strax utanför Uppsala. Han är en mycket kunnig mäklare och han har ett väldigt trevligt bemötande. Vi skulle varmt rekommendera honom som mäklare till alla köpare och säljare och absolut anlita honom om vi någon gång skulle sälja. Annica
    Annica B köpte sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-01
  • Vi kom i kontakt med Kristofer när vi tittade på ett sommarställe utanför Uppsala, som vi slutligen köpte. Kristofer var snabb och informativ i sin kommunikation med oss genom hela processen, från bokning av visning till kontraktsskrivning och avslut av affären. Hans kunnande och lugna, trevliga framtoning gjorde att vi kände oss trygga hela tiden. Mats B
    Mats Gunnar B köpte sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-01
  • Sålde ett hus och fick ovärderlig hjälp av Kristoffer Professionell och mycket kunnig, fick förstklassig hjälp och allt gick väldigt smidigt och lätt tack vare Kristoffer Jag och min bror tackar ödmjukast för allt
    MATS M
    MATS M skrev om Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-19
  • Mycket trevlig och tillmötesgående.
    Leif Robert S sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-19
  • Sålt en bostadsrättslägenhet. Mycket bra information och snabba återkopplingar. Vänligt och proffsigt bemötande.
    Pär L
    Pär L sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-17
    • 2:a
    • 63.5 m²
    • Tunabackar
    2020-08-17
  • -----------------------------------------------
    Samuel E sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-10
    • 3:a
    • 104.0 m²
    • Fålhagen
    2020-08-10
  • Han var helt grym.
    Simon S köpte sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-09
    • 117.0 m²
    • Vattholma
    2020-08-09
  • Ett professionellt och trevligt bemötande av Kristofer. Lätt att få tag på och prata med. Även om vi inte sålde till det pris vi hade önskat så uppfattade vi att Kristofer gjorde det som var bäst i situationen för att landa en affär.
    Charlotte E sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-06
    • 3:a