Kristofer Hamberg

Kristofer Hamberg

Kristofer Hamberg är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Kristofer Hamberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Kristofer Hamberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.8. Kristofer Hamberg har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 66 Läs vad Kristofer Hamberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Höganäs
    2022-08-06 Verifierad kund
    Kristofer är en fantastiskt trevlig mäklare som tog hand om vår försäljning av lägenhet till stor belåtenhet. Fick mycket information och kontaktade oss mycket under hela försäljningsprocessen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-07-19 Verifierad kund
    Han levde upp till förväntningarna och jag blev bemött på ett bra sätt.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare som ger ett bra bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Funbo
    2022-04-14 Verifierad kund
    We bought a house with help of Kristofer in September 2021. He is nice, calm and friendly. Kristofer always answered calls and gave some suggestions regarding the house. He helped us to get an earlier access to the house to put our furniture before the move in date. A communication with the seller was fast through Kristofer. I am very satisfied with his work as a buyer.
  • Evelina Athena Saga P
    sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Skyttorp
    2022-02-26 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda med hur vi fick sålt vårat hus och till det priset vi ville ha ❤️
    2022-02-22 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Levde upp till våra förväntningar
    2022-02-03 Verifierad kund
    Oerhört lätt att sälja med Kristofer. Han är snabb, pålitlig och kunnig.

Rekommendationen är 100% från mig
    2022-02-01 Verifierad kund
    Jätte trevlig och lätt tillgänglig! Han hjälpte oss även med hela bankprocessen , vi rekommenderar Kristofer varmt om man vill ha personlig service och ett bra bemötande från start till slut. Tack igen Kristofer för all hjälp!
    • Fålhagen
    2021-11-16 Verifierad kund
    Kristofer är väldigt proffsig och inger förtroende. Han hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet för att köpa ett hus och han var ständigt tillgänglig för frågor samt hjälpte till med värderingar och annat bra att tänka på när vi kollade på vårt nya boende. Det tog lång tid (nästan 2 år) för oss att hitta nytt boende. Kristofer var hela tiden tålmodig och ordnade försäljning snabbt och smidigt när vi väl lyckades köpa nytt.

Tack för hjälpen Kristofer!
  • sålde en tomt med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-11-09 Verifierad kund
    En riktigt trevlig snubbe, som Inger både korrekthet och kunnighet i sin profetior.