Kristofer Hamberg

Kristofer Hamberg

Kristofer Hamberg är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Kristofer Hamberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Kristofer Hamberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.7. Kristofer Hamberg har haft 30 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 51 Läs vad Kristofer Hamberg

• köpte sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-07-23
    Fint bemötande på visningen och när vi signerade kontrakten.
    2021-07-21
    Han hade bra koll på huset han sålde och var tillmötesgående mot våra behov av att sälja vår lägenhet innan köpet går igenom m.m. vilket var avgörande för oss för att kunna köpa huset.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-07-15
    Kristofer va en riktigt bra o trevlig mäklare jag rekommenderar han stort.
    • Vattholma
    2021-07-15
    Vi har blivit superbra bemötta av Kristofer, från första träff till köpekontrakt. Han har svarat på alla våra frågor och fått oss att förstå hela processen. Vi är jättenöjda med han jobb!
    2021-06-03
    Mycket proffsig och väldigt trevlig!
    Kommer anlita honom igen om det blir aktuellt .
    Super nöjd!
  • Tommy J
    sålde sitt hus med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Almunge
    2021-06-01
    Har precis sålt mitt vinterbonade fritidshus med hjälp av Kristofer Hamberg, väldigt glad trevlig kille som verkligen gör sitt yttersta för kunden. Allt har gått snabbt och smidigt hela vägen, och en grym kontakt.

Jag har dessutom fått äran att köpa villa genom honom också, samma där, Kristofer har varit väldigt tillmötesgående och verkligen försökt få allt att passa för alla inblandade. Han är väl påläst om fastigheten och svarar/berättar allt han vet.

Stort tack Kristofer Hamberg för ett grymt jobb, jag rekommenderar honom alla dagar !!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristofer Hamberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Årsta
    2021-05-26
    Har sålt min bostadsrätt. Blev trevligt bemött av mäklaren hela tiden.
    2021-05-14
    Kristofer var ansvarig mäklare för vårt husköp. Han är en utmärkt mäklare, seriös och kunnig, lätt att nå.
    • Järlåsa
    2021-04-22
    Försäljningen av vår villa gick jättebra.
    Bra bemötande, ärlig rak & intresserad.
    Försäljningen överträffade förväntningarna.
    • Björklinge
    2021-03-31
    Jätte bra bemötandet av Kristofer Hamberg. Vi har köpt hus och allt gick jätte smidigt till. Mycket hjälpsam och duktig.